Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
paarmasisti
Apteekki

Re: "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?

Post by paarmasisti »

Pari kertaa on tullut otettua liikaa tematsepaamia, ja toisella kerralla klonatsepaamia. Olo tuntuu ihan selvältä, mutta on oikeasti ihan vitun tutkalla. :shock:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

akazaa wrote:Muistan kyllä kaiken tapahtuneen mutta en ole mielestäni itse tehnyt mitään :F
:DDD

No joo.

Valvottu yö + olut + LSD + ketamiini + afghanibudi veti kyllä pienen mielen niin sykkyrälle että kajahti. Tämä tapahtui pari vuotta sitten. Onnistuin muunmuassa uskottelemaan itselleni, että olohuoneen verhojen keskelle repeää musta aukko, joka syö minun ajattelukapasiteettini täyteen minimiin. Hetken ajan, noin puoli tunti kovimmissa nousuvaiheissa ei päähäni juolahtanut ainokaistakaan mietettä, vaan kaikki oli aistittoman suoran kokemuksen suoraa havainnointia.

Toinen arkipäiväisestä täysin poikkeava kokemus tapahtui 4-FA-yliannoksen ja JWH-250:n avustuksella. Tällöin semanttis-symbolinen ajatteluni katkesi täysin ja sisäinen käsikirjoitukseni vaimensi oman suunsa. Päässä vilkkui, korvissa soi enkelikellot ja kaikki tuntui miellyttävän etäiseltä.

Nämä kokemukset ovat johtaneet lähinnä tavanomaisten, ilman päihteitä tapahtuvien meditaatioharjoitusteni syvenemiseen.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
tRip
Moderator

Post by tRip »

King Ink wrote:Oon ite saanut sekavimmat olot viinalla. 0,7l vähän turhan nopeesti.
Kylll mäkin sanoisin että viinalla sitä sekaisimmat olot on tullut tavoitettua.

EHKÄ, voisi tulla kyseeseen mainita uudenvuoden tsetit, asidii (ihan liik') ja mxe (vähän liik')
Oli elämäni palikka, Tai vaihtoehtoisesti olin elämäni palikois... Piti harhauttaa itseään motoriikan keinoin ja vongerrella heittäytyen ja möyrien lattiois, kun en enää ollut tietoinen mikä vetovoima maapallolla jyllää.

Mut kyl mä silti sanon että se alkomaHoly..

Kaikki muut ihmettilat tullut kyllä handalttuu, mut sitkun viina on liiaksi kehissä... .

Tosin, tolkkua en saa syrjäytettyä edes sillä viinalla :roll:

Samaan hengenvetoon voisin mainita tuhat ja yksimiljoonaa kuosia, jolloin ollut "hieman sekaisin"
Siltikään, mikääääään ei päihitä alkoholismin luomaa harhaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Sekaisimmat olot oon saanu pelkällä ganjalla. Pelkällä ganjalla.

Tuntu ku tietyt liikeradat toistu koko ajan. Ja sattui. Tuntui kuin olisi ollut robotti.. :D
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Nii sekasin ettei muista mitään :)
PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti »

Hawaian cubensiksilla varmaan.

Muistan, kun ostin ne täältä vanhoina hyvinä aikoina, kun niitä vielä sai kaupasta englannissa.

Myyjä sanoi, että parilla kympillä saa riittävästi kahdelle ihmiselle. Mietin, että se varmaan haluaa pelata varman päälle, ettei kenellekään käy huonosti, ja ostin sitten neljällä kympillä. Söin kaikki itse.

Jossain vaiheessa kotona olin jammailemasa kitarallani, kun huomasin nojanneeni kitaran siltaan, joka oli painunut kitaran sisään. Ajattelin viedä sitten kitaran korjattavaksi heti, mutta onneksi tajusin ulkona, että nythän on yö. Jätin kitaran eteiseen, ja menin takaisin huoneeseeni.

Huoneessa tapahtui ärsyttävä luuppaaminen, jossa jotenkin tajusin elämäni olevan täyttä harhaa, eikä muita ihmisiä, joita tunnen ole koskaan ollutkaan olemassa. Ei ole muuta, kuin huoneeni. Jotenkin tästä pääsin takaisin elämäni harhaisuuteen, ja tämä sama ajatuskulku vain toistui.

Muuta en matkasta muista enää, kuin sen että koko loppuajan vaan istuin miettimässä, olenko koskaan elänyt, vaan olenko vaan koko ajan ollut tässä miettimässä.

Kitarassa ei ollut mitään vikaa, kun seuraavana päivänä katsoin sitä.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

PeppeHalti wrote:Huoneessa tapahtui ärsyttävä luuppaaminen, jossa jotenkin tajusin elämäni olevan täyttä harhaa, eikä muita ihmisiä, joita tunnen ole koskaan ollutkaan olemassa. Ei ole muuta, kuin huoneeni. Jotenkin tästä pääsin takaisin elämäni harhaisuuteen, ja tämä sama ajatuskulku vain toistui.
Solipsismilooppi. Varsin tuttua meininkiä niille, jotka trippailevat isommilla annoksilla. Tuossa vaiheessa yleensä kannattaa ottaa lisää.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

eilen taisi olla... :DD
pari sidukkaa, mexee, hatsii...

Fiilis oli sellanen et mä valun.. olen siis äärimmäisen noviisi huumehien käytössä.
Mut joo makasin paikallani sohvalla, tunsin että valun, aika tuntui menevän äärimmäisen nopeaan. Olin varma että olin maannut siinä päivän, mutta aikaa oli mennyt ehkä puoli tuntia.
Äänet oli jotain aivan uskomatonta, ne kuulosti tulevan jostain aivan muualta kaukaa...
Tuntui kun ois ollu jossain ihan muualla, huone muutti muotoaan jatkuvasti, ihan kuin paikka olisi vaihtunut tietyn väliajoin.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Feya
OD

Post by Feya »

Lisätäänpä noihin aikaisempiin muutama, tosin nämä ei oo ehkä niin sekava..

Mutta tuossa vähän aikaa sitten tuli kyllä koettua vähän turha olotila.

Päivä alkoi buprella.
Sitten otin 4mg rivatrilia ja baarissa litran olutta.
Seuraavaksi kiskaisin vessassa 120mg mexeä kerralla nokkaan.
Viimeinen tikki oli, kun ulkona poltin tuhdit paukut tolettomana.

Mitäköhän sitten tapahtui? Istuin kaverin kanssa yöllä jossain keskustassa ja muistan vain valoja. En pystynyt taluttamatta kävelemään. On mahdollista, että me käytiin jossain kämpällä. Saatoin jopa ottaa siellä 2C-B:tä. Muistan van hämäriä kuvia koko ajasta, vähän kuin se olisi ollut pelkkää unta, joka vilahti ohi sekunnissa. Se, miten pääsin takaisin kotiin, on myös täysi mysteere.

Tarkoituksena oli tavata yhtä tyyppiä, jonka oon nähnyt vain kerran, mutta en kykenyt kommunikoimaan hänen kanssaan lainkaan..

Toinen suht sekava tila oli 140mg MDMA:ta, 0,2 amfea, buprea, rivaa ja lopuksi 75mg mexeä. Päivän järjetön euforia muuttui illalla todella sekavaksi; Dexma vaan yritti selittää mulle jotain ja sitten mäkin aloin vääntään monologia, mutta ei me kummatkaan tajuttu toisiamme. Eikä me edelleenkään olla varmoja, nukuttiinko me ollenkaan.

Mutta on se LSD + 120mg MXE + alkoholia (skumppaa ja konjakkia) edelleen kaikkein flipauttavimmalla tavalla mukavin sekava olo. Pystyin sisäistämään ne kaikki pelottavan upeat ajatukset ja näkymät eikä muisti pätkäissyt kuin muutaman kerran.

Eihän toki mikään ole niin "sekavaa" kuin DXM + salvia komboni tai 200mg mexeä (joka meni ihan hukkaan, koska en muista siitä mitään), mutta jotenkin en osaa laskea pelkkiä dissosiatiiveja ilman muita aineita mukana tähän kastiin.
Nenia

Post by Nenia »

Butaaneissa varmaankin.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Tuntemattomat annokset mefedronia, 4-fluoroamfetamiinia, MDPV(jkorpelat apuun, miten lyhennökset taivutetaan) japiriä joilla päästiin psykoottiseen kuosiin. Päälle kourallinen raksuja. Ainoat pätkät jotka illasta muistan ovat erittäin hämmentäviä, ja kroppa oli suht muhjuna viikon verran jälkeenpäin. Sähköiskuja tuntui pääkopassa ynnämuuta kivaa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
FlyingH

Post by FlyingH »

0,7l finlandia vodka pullo ja amfe/meta sotkua n.1g pohjiksi ennen baariin lähtöä. Baarissa random määrä juomia. Jatkoilla lisää viinaa ryynejä ja amfea. Aamuyöstä 0,3g kukkapaukut älystä jonka lälkeen lähti muisti n. kolmeksi tunniksi..

Oli pikkasen orpo olo ton sekoilun jälkeen pari päivää.. En harrasta enään nykyisin
zero
Kameleontti

Post by zero »

niin hulluja komboja on tullut monesti vedettyä mihin veikkaisin että moni ns. normaali ihminen olisi moneen kertaan kuollut. hc-sekakäyttö kunniaan. tähän jaksa alkaa listaamaan, niitä on niin monia.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Touchet
Moderator

Kovin kuosi missä olet ollut?

Post by Touchet »

Yhdistin topicit Kovin kuosi missä olet ollut ??? ja "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?, sillä ne käsittelivät samaa aihetta.
mauseri
LD50

Re: Kovin kuosi missä olet ollut?

Post by mauseri »

Touchet wrote:Yhdistin topicit Kovin kuosi missä olet ollut ??? ja "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?, sillä ne käsittelivät samaa aihetta.
Nerokasta.

Eiköhän ne yli viikon valvomiset ole ollut sekavampia oloja. Toisaalta bentsoissa heilumisia ei muista.. Todella sekaisin on tullut oltua satoja, ellei jopa tuhansia päiviä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
testeri420
OD

Re: Kovin kuosi missä olet ollut?

Post by testeri420 »

mauseri wrote:
Touchet wrote:Yhdistin topicit Kovin kuosi missä olet ollut ??? ja "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?, sillä ne käsittelivät samaa aihetta.
Nerokasta.

Eiköhän ne yli viikon valvomiset ole ollut sekavampia oloja. Toisaalta bentsoissa heilumisia ei muista.. Todella sekaisin on tullut oltua satoja, ellei jopa tuhansia päiviä.
Indeed.
Allekirjoitan ^^ tuon saman... joo valitettavasti vuosia puuttuu muististani... ois ollu vissii parempaaki tekemistä sillä aikaa, mut minkäs sille enää voi.
Ei kande elää menneisyydessä kun sitä on hankala muuttaa.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
FlippinDouble
Psykonautti

Re: Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?

Post by FlippinDouble »

Tämä tarina on monien vuosien takaa...
Rankin päihtymystilani on saavutettu Litralla Viinaa,random määrällä Benzoja,lukemattomalla määrällä paukkuja sekä viivoilla piriä ja huipennuksena MXE:tä päälle random-määrä.
Tuona surunsekaisena iltana päätin vetää suruuni kännit.Nerokas idea. Seuraavaksi otin Benzot. Vielä nerokkaampaa. Paukkuja. Sitten piriä. Ja sitten mentiin.
Menin erään vanhan ystäväni juhliin johon oli minut kutsunut,ja aluksi hyvinmielin sinne meninkin. Boolia toki oli tarjolla ja minullehan se maistui. Sekavia muistikuvia. Tappelen. Lähden pois. Palaan. Tappelen. Varastan vieraiden jättämiä laukkuja narikasta. Tappelen. Juoksen..
Baari. Miten vitussa oon edes päässyt sisään? Baaritiski. Laukuista saatua rahaa 180euroa. Hyvä meininki. Yhtäkkiä olen maassa.. Jaa mä vaan kaaduin ei hätää. Kaveri pyytää mukaansa. Ensin paukuille,sitten vessaan.
"Maistuuko Mxe?"
"toki."

Hyvin hyvin sekavaa... Pitkin seiniä. Nyrkki. Kaadun maahan. Ehei,ei tää nyt näin mene. Taistelen itsekkin.
Poke. Kuristusote.
Ulos ja heittää vaatteet perään.

Millä kotiin???

.....

Heräsin kotoa,molemmat puhelimeni ovat hukassa. Miten pääsin tänne? missä ovat puhelimeni?
Facebookissa viesti " sun puhelin on täällä,siihen soitti jonkun kotipizzan myyjä että sun puhelin on täällä"

Seuraavaksi ovikelloni soi ollessani suihkussa meditoimassa ja miettimässä mitä tosiaan tapahtui. Pyyhe päälle ja ovelle. Poliisi.
**** lähtee sitten mukaan,ois vähän selviteltävää eiliseltä.
En ala noita nyt erikseen kirjoittamaan miksi laitokselle,ehkä jonkun kuvan tosta tarinasta sai että miksikö? Asemalla selvisi kyllä illasta lisää :D

Mitä helvettiä oikeesti tapahtui.....
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

kyl joku 15 2mgn rivaa plus alkoo määrä x on aikamoista vaik ei pahin kuitenkaan. laitettiin jonku oman kaakao- kahvin sekaan vaa joku neljä vaatimattomasti ja rouskien lisää. 15 turhaa koska toinen kourallinen ei lisää enää vaikutuksen vahvuutta niin paljoa mut kiva mintun pikanti tuli juomaan :-P
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Kyllä se 3x immovane 7,5 mg ja sen jälkee 1mg imut am-2201. Luulin et mun kaverit oli kylässä vaikka todellisuudessa olin yksin istunu mun sängyl :shock: Aamulla todella paha olo, en suosittele
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Pahimmat(lue. tyhmimmät) kuosit ollu varmaanki ku kiskoin illan mittaan vähintään 16 kpl 2mg rivoja, päälle lavan kaljaa ja savuja kylkiäisiks. Juuri mitään en muista mutta kuulemma lopulta maannu sohvalla kuola suusta valuen tajuamatta maailman menosta enää mitään.
Kerran tuli kiskottua kasa pameja ja xanoreita sekä juotua ihan liikaa. Olis pitäny lopettaa juominen siinä vaiheessa ku oksensin verta mut eiii tyhmänä kiskoin 0,5l jallupullon 5 minuuttiin raakana :roll: Kuullemma olin riehunu koko ajan ja heitelly kaljapulloilla ihmisiä. En pysyny yhtään pystys esim. yritin kävellä vessaan niin syöksyin pää edellä pöydän kulmaan. Kaveri oli sit avustanu mut vessaan niin olin hermonnu etten tarvii apua ja alle 5s siitä ku kaveri poistunu vessasta oli kuulunu kauhea kolahdus kun olin kaatunu taas pääeellä suihkun hanoihin.
Todennäkösesti ollu viellä ainakin 4-12mg sirdaludia lisäks ku niitä kerta melkein joka päivä pitää syyä et pysyy liikuntakykysenä.
Nyt en oo vuoteen kuosannu bentsoilla ja 5kk sit lopetin omasta tahosta bentsojen lääkekäytönki kokonaan. Alkoholin humalahakusen juomisenki oon lopettanu ja 5kk aikana oon vain 2 kertaa vähän tissutellu, alle 6pack meni kummallakin kerralla. Vielläkin hävettää et millanen sitä on tullu oltua...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eipä niitä sekaisimpia kuoseja muista, mut valvominen kyl yks pahimpia.
Övereimmät kuosit taas niitä, että ne kyllä muistaa lopun ikänsä.
hooceimmat kuosit sitä, et meinannut henki lähteä.
typerimmät taas niitä, että niitä ei mielellään edes muistele.
zero wrote:niin hulluja komboja on tullut monesti vedettyä mihin veikkaisin että moni ns. normaali ihminen olisi moneen kertaan kuollut. hc-sekakäyttö kunniaan. tähän jaksa alkaa listaamaan, niitä on niin monia.
Sekakäyttö todellakin kunniaan.. mut siinäkin pitää muistaa et se on jopa aika vaativa taiteenlaji.

hc-sekakäyttömeiningeistäni en niin ole ylpeä.. mut kaipa nekin opit on pitänyt kantapäänkautta.
Keep it unreal.

Mikez
Karvakuono

Post by Mikez »

Joskus kavereiden kaa vedettiin Xanoreita, savuja ja alkoholia. Päätettiin vielä vetää yhet ketipinorit siihen päälle sitten myöhemmin ennen nukkumaanmenoa, mikä ei kyllä kovin fiksua ollut. Seuraavana päivänä oli aika vaikeaa nousta ylös sängystä, jotain hämäriä muistikuvia kun yritin housuja laittaa niin oli todella vaikeaa pystyssä pysyä, niin lähin kompuroimaan seinää päin ja porukat siinä vähän ihmettelivät varmaan. En tuosta päivästä muista yhtikäs mitään muuta, todella sekavaa oli :mrgreen: huhhuh...
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Luulisinpa että yhä se kerta ja se trippi kun tapasin mauserin ekaa kertaa mauserilla. Huhhu..
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

DOC tripeillä subu ja piriöyskyt + pari kaljaa...
tRip
Moderator

Post by tRip »

hähä, selvinpäin! Image
Keep it unreal.

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Huomattavat määrät 25c-NBMOBea,dexmiä,amt ja mexeä kaverin kanssa.Oli kyllä totaalinen NDE-kokemus ,tuo trippi oli hyvinkin vaikea ja liittyi paljon siihen että toisessa vaakakupissa on kaverin henki ja toisessa oma.Yhessä vaiheessa olin jonkinlainen kuoleman portin vartija kolmen muun kanssa jossa piti päättää kaverin kohtalosta jossakin vaiheessa olin itsekkin tuomiota odottelemassa tämän kaverin kanssa että kumpiko jää henkiin siinä punnittiin meidän hyviä ja pahoja tekoja elämän aikana telepaattisesti(puhekykyähän ei juurikaan ollut) lopulta päädyttiin tulokseen ettei kumpikaan ole lähdössä(vain toisen meistä olisi pitänyt lähteä) pidimme kaverin kanssa yhtä loppuun asti.

Kokemuksena opetti erittäinkin paljon tasapainon löytämisestä elämään ja arvostamaan tärkeitä ihmisiä enemmän myöskin itseäni,vaikka rankkaa olikin.Vaikea kertoa enempää kun oli kuitenkin sen verran intensiivinen ja pitkä että siinä kerkesi tapahtua tosi paljon

Tai sitten kun nuorempana veti liikaa ja liian paljon putkeen ilman että nukku välillä pamahti tsygoosit päälle noin 10 tunniks se oli karmivin kokemus ikinä
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
robotomia
Psykonautti

Post by robotomia »

Rankin päihtymys tila oli varmaan vähän vajaan 4 promillen humalatila. Ikää oli 16, en mä ihan ensikertalainen ollut mutta silti. Tipuin 3 kertaa suorilta jaloilta pää edeltä asfalttiin ennen kuin kaverit tajus pitää mua siin maassa. Heräsin sit teholta ja muuta..
1800mg dexmiä oikeestaan ilman toleja olis kyllä varmasti ollut jännä myös jos jotain siitä, tai kuluneelta viikolta muistaisin. Ja yhtenä random sekakäyttökertana olin kanssa aika kuutamolla postafenien ja muiden takia. ja hapoissa joskus...
I put a Ressu in your happo... Hi' dawg!
zerk

Post by zerk »

1800mg dexmiä ilman sen suurempaa kokemusta on kyllä todella suuri annos. Ihmekään jos muisti ei tahdo pelata tuolta ajankohdalta.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Vetäkää 10 vuotta kaikkee sekasi joka päivä ni tiiätte mikä o mun rankin päihtymystila.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

zerk wrote:1800mg dexmiä ilman sen suurempaa kokemusta on kyllä todella suuri annos. Ihmekään jos muisti ei tahdo pelata tuolta ajankohdalta.
Riippuu niin painosta.

Oon nähnyt tyyppejä jotka vetäisee nolla toleen 1800 millii ja seisoo omilla jaloillaan.

Itellä kans 1800 mg pistää muutamaksi päiväksi muistin pois, plus koordinaatio lähtee hyvin. Ei kyllä ikinä silti ees joku 3000 mg dose viikoksi vienyt, mut tohon oli jo vähän tolee silloin. Jossain määrin voisin sanoa, noita isoja dexmi doseja rankimmiksi, mut enemmän ne on ollut ne sekaisimmat. Silti ei ne mitenkään oo pelottanut tai mitään. Dissoissa on niin helppo olla, rankemmalta on tuntunut joku perus dpt annos, mut taas joku dpt ei pistä hallusinoimaan jotain avaruusolioita. Saatika mitään euforista taas joka myös on dexmin ominaisuuksia.

Ehkä euforisimmat kuosit ovat olleet ne ensimmäiset psykedeeli kuosit, ekat hapot, ekat homet tripit tai jotkut huasca tripit ovat olleet kyllä ihan kuola valuu orgasmia välillä. Toisaalta taas ihan perus pirin, oksykodonin, tramalien, lyrican ja subun kiskominen tuntuu myös yhtä euforiselta. Subu mässyt esim ovat kyllä yksi siisteimpiä juttuja mitä huumeilla tulee nykyään koettua.