Mä oon saanu kerran poretta joka fiksaantui eka ihan nätisti, mut sit ku satuin oleen jo valmiiks poreissa ni suu kävi - kerroin jutun loppuun fiksit kädessä odottaen, ja noin 5 min kuluttua sain vihdoin turpani kiinni ja aioin ruveta räpylöimään. Huomasin settien hyytelöityneen pumppuun - oisko ollu vittu liivatetta tai jotain vastaavaa. Mut aluks oli ihan nestemäistä! Hyi helvetti, onneks en ehtiny lyödä.LeFairylette wrote:Tuli tos vastaan sellasta pöhinää mikä meni klikiasä ihan rääksi. Tosi venyvää limaamilläköhän mahtaa olla jatkettu?
Oon tullu useemman kokeilun kautta siihen tulokseen, et amfetamiinin IV käytöllä saavuttaa ainoastaan paremman hyötyosuuden (säästää rahaa - tosin tää mitätöityy sillä, et IV käytössä tolet nousee yleensä katosta läpi vitun äkkiä) ja sen, että alkaa pöhistä heti, eikä 5 minuutin kuluttua.
Vaikka on ollu todella puhdastakin amfea (yli 70%) ja heittäny 0,3 töötit niin ei siinä tukka nouse pystyyn, sukat pyöri jaloissa, tai tuu mitään muutakaan hirveitä "nousuja" ku mäntä on pohjassa. Hiki siin on tullu tottakai, tosta määrästä amfee, mut vaikutus on kvalitatiivisesti sama kuin muilla annostelutavoilla. Nousut tulee, jos siinä on metaa tai muuta euforista stimulanttia. Pari muutaki tyyppii sanoo samaa, mut sit jotkut sanoo et HUHHUH sitä fiilistä ku mäntä on pohjassa. Outoo, mä en saa siit mitään kiksei. Meta kolisee hihaan ja kovaa, mut normiamfe ei sano mitään - olet vaan muutaman sekunnin sisällä piripäissäs.