Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Velho
LD50

Re: Lyrica

Post by Velho »

Iha älytön ilta lyricaa muistikuvien mukaa joku 600mg älytön määrä todella pehmeää lätkää ja 12 bissee :D Mentii iha Ylikuntoo :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Velho
LD50

Post by Velho »

Spadukka wrote:Saaks noist paremmat olot jos vetää suoraan 1000mg ku ei tunnu muuten toimivan?
Tietysti!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
peltsi
OD

Post by peltsi »

Spadukka wrote:Saaks noist paremmat olot jos vetää suoraan 1000mg ku ei tunnu muuten toimivan?
Söitkö ne? enpä oo viel sellasesta hepusta kuullu kenel ei gramma lyricaa futais
Ja noi ku toimii sillee päihdyttävästi ni se ei kyl jää epäselväks :mrgreen: hitit päälle ni tittidii.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi
OD

Post by peltsi »

älä ees kuvottele saavas tolta mitään.
Jos tollanen määrä ei toimi niin turhaa ees pelleillä normaalisti joku 600 futaa ihan selkeesti ja vähä joutuu seiniä välillä käydä kannattelemassa.
Nollatolet ja 300-450mg ja pienillä toleilla 450-750mg siit ylöspäin on joko tyhmää/turhaa tai sit olis aika ruveta pitää taukoo.
*Johnny Cash - hurt*
Spadukka

Post by Spadukka »

Oho olin kirjotellut ihan mitä sattuu, siis olin ottanut vaan 900mg yhteensä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

zan wrote:
SadPanda wrote:Oikeesti, tää ei o mikään tukhakuppi.
-trip
Mussu mussu... **ttu on mussu mussu... kyl totta että mitä pienemällä dosella tulee toimeen sitä parempi. :D :mrgreen:
Ei liittyny aiheeseen millääntapaa..
tääl on tarkotus keskustella lääkkeestä.. ei siitä KUIN VITUN HYVÄ FIILIS TULEE KU PLUGGAA RÄNNÄÄMÄLLÄ xxxxxG lyricaa..

VITTU.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Itse olen nyt taas jonkun verran viime aikoina lyricoita popsineena tullut siihen tulokseen että ei tämä mulle ainakaan sovi kuin lääkkeeksi (ahdistukseen tehokas) sekä, muitten aineitten boostaamiseen (taitaa boostia melki mitä vaan?). Eli lyhyesti siis kerta-annokset pidän jatkossa siinä 150 - 300mg hujakoilla kun tuli melko ilkeät sivuvaikutukset isohkosta annoksesta ja itse saavutetut olotkin olivat suht. vähäiset.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Siivoilin vähän tätä topicii ku rupes olee sivullinen turhaa offia ja disautusta

kiitos: ~trip
*Johnny Cash - hurt*
zan
Apteekki

Post by zan »

vierotin itteni tästä lääkkeestä testimielessä ja hyvin meni, aika raaakalla tavalla sen tein, eli annos ollu 150mg aamu, 300mg ilta.
aamu nappi normisti, illasta pudotettu 150mg, tätä pari pvä sit jätin ilta dosen pois ja siirsin aamu dosen mahdollisimman pitkälle iltapäivälle n: klo 17-18. ei refloja. annos nyt vain 150mg. tätä pari pv. ja sit puolitin dose hajottamallla kapselin arvioimalla suunnilleen puolet eli 75mg. tätä pari pvä. sit vaan "unohat ottaa koko lääkkeen" ei tuu refloja/viekkareita. mut seinään lopettamista en suosittele jos pitkän syönyt. tässäpä yksi ohje niille ketkä haluu päästä shitistä eroon.

olo ilman lyrivcaa: väsynyt ja apeahko muutaman pvän, mutta ei vieaakreita, ehkä hiukan ahdistava olokin.
aika nopeella kaavalla toi "katkasu" tapahtuu, mut musta se on järkevintä tehä mad. nopeesti.
aineeseen ei tullut minkäänlaisia fyysisiä/henkisiä viekkareita.
-z
Last edited by zan on Sun 07 Mar 2010, 15:15, edited 1 time in total.
palikka87_
Karvakuono

Post by palikka87_ »

yht. 100g viime kesänä pregabaliinia vetäneenä voin kertoa et kyllä tulee viekkareita!
Jos joku muuta väittää ni on teräsmies. Kuumat ja kylmät aallot tulee tiheään ja apaattisuus
kestää viikon verran.
jauhonaama
zan
Apteekki

Post by zan »

palikka87_ wrote:yht. 100g viime kesänä pregabaliinia vetäneenä voin kertoa et kyllä tulee viekkareita!
Jos joku muuta väittää ni on teräsmies. Kuumat ja kylmät aallot tulee tiheään ja apaattisuus
kestää viikon verran.
itse olen syönyt 3 vuotta jokapäivä. välillä maximia välillä 450mg, laske siitä grammas perkele paljon oon syöny. kiinnosta vittuukaan paljonko oon grammoissa syöny. sitäpaitsi jos luet ton jutun niin kyseessä on ns. testivieroitus
itse oon syönyt ihan määrätyn annoksen, susta en tiedä ootko niitä reikäpäitä jotka vetää 1800mg kerralla...vitun järkevää? tekeex tollanen kovan jätkä? mä en ala ees aiheesta kinasteleen jonku natiaisen kans.

oikein hyvää kevään jatkoa sinulle
peltsi
OD

Post by peltsi »

Äläs nyt zan ota noin radikaalisti..taitaa vierotus ainakin kiristää hermoja :heh: :razz:
Nohh eei. Mut eiks tollane ahdistus ja apeus ole henkisiä viekkareita nekin?
Varmasti joka aineella vieroitus on yksilöllistä..mulla moni kaveri syö lyricaa useimmat 450-600mg päivässä ja kun niitä on viskonu kavereille ja napsinut itse vähän reilumpia doseja ja ne loppuu kesken niin onhan noilla joskus hermo vähän kireellä mut ei todellakaan kellään tutulla oo mitään varsinaisia tärinöitä tosta tullu.
Esimerkiks bentsoista vierottautuminen tekee usein sellaset ahdistukset ja paniikit ettei yksinkertasesti pysty tekemään mitään ku ei pysty menee ees ihmisten ilmoille (etenkin xanor IMO), mut lyricassa noi rajottuu aika pitkälti mielialan laskuun ja vaihteluihin.

Niiden voimakkuus tietysti riippuu ihmisestä ja riippuvuuden voimakkuudesta. Tietysti niistä voi tulla myös muita oireita ja just viihteellinen käyttö tollasilla yli 1000mg annoksilla tekee varmasti kovemman riippuvuuden kuten bentsoissakin.

On tota tullu ite kanssa kiskottuu vitusti grammoja mut ollu sen verran satunnaista nautiskelua ettei oo huomannu mitään viekkareita tai sit ei vaan tajuu ku puskee bentso ja oopparireflat.
*Johnny Cash - hurt*
palikka87_
Karvakuono

Post by palikka87_ »

^^No eipä ole mulla annokset koskaan noin korkella käyny lähinnä boostailuun soveltuu
150-900mg pregabaliinia. Ja se suurin annos tais olla just toi 900mg, jonkun muun aineen
kanssa mut silloin jo toleranssit oli sen verran kovat.

Eikä ollu tarkotus luoda illuusiota, et olisin kova jätkä vaan satun vaan kertoilemaan kokemuksista.
Ei tarvi esittää mitään, kun tällänen mä oon.

Ja jos herran zan sanoo että pregabaliinista ei tule viekkareita, hiljaa annosta pudottaessa,
ok, kyllä mä sen uskon mut ite ku tosiaan lopetin 600mg lähes seinään ni mulla kyllä tuli
viekkareita.

Ehkä johtunee siitä että ihmiset on yksilöitä, meitä on moneen bendoliinoon.
jauhonaama
zan
Apteekki

Post by zan »

^^^hei sori palikka, peltsi jos olin äree... ei johtunu viekkareista, vaan ihan oikeesti noin rajustin puotin dosen nollaan.
ei ollu todellakaan kenellekkään tarkoitus vittuilla tai keljuilla, pyyydän nöyrimmästi anteeksi jos näin toimin.
mulla oli sitä ärtyneisyyttä pari pvä ja apeaa oloa kun mielialaa nostava vaikutus lakkas ym.

mulla kyllä oli lyricaa kokoajan saatavilla mutta halusin testata, kuten tramalinkin kohalla. mut hox hox, mää tein päällekkäin noitten vierotuksen ja kumpiakin lääkkeitä oli koko-ajan repussa (vaati muuten itsekuria).
mitä benjoihin tulee, niin en napsi kokoaikaa, eikä vaikutakkaan ku opamox. muut o lihasrelaxantteja sitten.
ny täytyy alkaa härvää yhtä juttuu
palikka87_
Karvakuono

Post by palikka87_ »

mä kun pudotin 600mg päiväannoksesta seinään, joka oli tyhmää. Viekkarit oli lievemmät kun vaikka
bentsoissa ( pitkän matkan ) mutta veemäisemmät kun pelkästään kannabiksessa.

ja mä en todellakaan tykkää vertailla riippuvuuksia toisiinsa, mut omien kokemuksien mukaan näin.
voin tarvittaessa penkoa bitti-avaruudesta taulukon eri riippuvuuksista, ja niiden voimakkuudesta.

Mun mielestä se olis tarpeetonta, koska luulen, et jokainen joka on lopettanu lyrican kylmäänkalkkunaan
tietää miten nää hommat menee.

Mulla tosiaan 4-6kk 600mg päiväannokset lopetetuttuani kesti viikon ne kylmät/kuumat aallot, hikoilutti,
ja niitä meni sit kokoajan. 10 x enemmä ku "HC-tHC- viekkareissa", mut hyvä puoli oli se, et ne kesti vaan
viikon.

Mut ku jokainen minuutti tuntuu sekunnilta, ni silloin retkahdus vaara muihin substansseihin on suuri.
Itsekuria on löydyttävä..
----

neuvoni on alottelijoille et älkää rouskiko näitä silloin viikon jälkeen, kun tolet nousee ja joutuis nostaa
taas annosta. älkää nostako annosta, ellei puoskari määrää

Ja zan, tsemppiä vähentämiseen, ei mulla sua mitään vastaan ole, jokaisella on välillä huonoja päiviä!
jauhonaama
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Mä sain lyrican tosi iisisti lopetettua 150mg päivädosel 3-4kk käytö jälkee iha seinää lopettamal. En sillo edes ajatellu et se etekää tommosel annoksel mitää refloja aiheuttais mut jälkeepäi mietittynä tostaki tais jotai reflaa tulla, kumminki. Vaikee sanoo näi pitkä aja jälkee enää. Lekurihan sitä kyl sillo mainosti täysin addiktiovapaana rohtona. :roll:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

En tiedä mikä kiista täällä on menossa vai onko ja tässä kuosissa en jaksa alkaa yrittää lukea posteja enempi mut kunhan oman kokemukseni lyrican pitemmästä käytöstä pikkudosella laitoin tuohon, kun se tuli vastaan uusissa viesteissä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Rauha maahan, ihmisillä hyvä tahto, eiks jeh:)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
peltsi
OD

Post by peltsi »

Siivoilin zanin pyynnöstä nuo vittuilu postit pois. Peltsi

En kyl tajuu mikä täs ketjussa oikein on ku kokoaja jotai nahisteluu. Jatkossa välien selvittelyt privana! :x
*Johnny Cash - hurt*
peltsi
OD

Post by peltsi »

mikäs vitun perseilytopic tästä on tullu? Lopettakaa nyt ennenku jaetaan banaania. Tuol on tuhkakuppi ni miks vitussa sitä ei voi käyttää?
*Johnny Cash - hurt*
hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua »

Voin jopa jättää ottamatta päiväsatsin joskus , alkaa ahdistaa normaalia enemmän iltapäivällä ja nukahtaminen vaikeampaa , mutta kuitenkin huomannut että kovimmat oireet alkaa vasta n. viikon jälkeen, ylipäätään kaikissa ahdistukseen määrättävissä lääkkeissä mitä olen kokeillut / syönyt pitkään aina menee pidempi aika ennenkun tipahtaa todellisuuteen rankasti.

Tämä kuitenkin on itsellä toimivin ahdistuksen lievittämiseen, särkyihin ym muuhun ei toimi.Sivuoireena tulee apaattisuutta ja väsymystä.Voisi silti lopetella tämänkin koska todellisuus on luovaa.
zan
Apteekki

Post by zan »

hypnolaulua wrote:Voin jopa jättää ottamatta päiväsatsin joskus , alkaa ahdistaa normaalia enemmän iltapäivällä ja nukahtaminen vaikeampaa , mutta kuitenkin huomannut että kovimmat oireet alkaa vasta n. viikon jälkeen, ylipäätään kaikissa ahdistukseen määrättävissä lääkkeissä mitä olen kokeillut / syönyt pitkään aina menee pidempi aika ennenkun tipahtaa todellisuuteen rankasti.

Tämä kuitenkin on itsellä toimivin ahdistuksen lievittämiseen, särkyihin ym muuhun ei toimi.Sivuoireena tulee apaattisuutta ja väsymystä.Voisi silti lopetella tämänkin koska todellisuus on luovaa.
ahdistukseen toimii vitun hyvin... mulla ei ainakaan noita sivuoireita tuu. reflat on kivat
peltsi
OD

Post by peltsi »

^Tämä siis zanin mielipide, jonka olis voinu jättää mainitsematta. Käsittääkseni reflat ei yleensä oo kenelläkään muulla kivoja ollu, vaan tosi ahdistavia.
*Johnny Cash - hurt*
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Selasin topicin läpi, mutta en löytänyt vastausta mieltäni kiehtovaan aiheeseen.

Eli onko kellään kokemusta lyrican IV käytöstä? Lähinnä opiaattien (lue: temgesic/pubrenorfin) buustaamis tarkoitukseen?

Bluelightin foorumilla yksikin tyyppi sano, että ei aio enää ikinä käyttää lyricaa muutoin kuin IV. Ja ilmeisesti fimattuna tulee hyvin puhdasta tavaraa, kun tuo pregabalin on ilmeisesti erittäin vesiliukoinen aine.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Tofupekoni wrote:Selasin topicin läpi, mutta en löytänyt vastausta mieltäni kiehtovaan aiheeseen.

Eli onko kellään kokemusta lyrican IV käytöstä? Lähinnä opiaattien (lue: temgesic/pubrenorfin) buustaamis tarkoitukseen?

Bluelightin foorumilla yksikin tyyppi sano, että ei aio enää ikinä käyttää lyricaa muutoin kuin IV. Ja ilmeisesti fimattuna tulee hyvin puhdasta tavaraa, kun tuo pregabalin on ilmeisesti erittäin vesiliukoinen aine.
Voipi olla vesiliukoinen mut itse en oo kuullu mitään hyvää lyrican rännäämisestä..uskoisin että sulla saa olla aika vitun iso ruutta kun tota kidettä noiden kapseleiden sisällä on aikas reippaasti (toimivilla annoksilla).

Oon vierestä kattonu yhden lyrican IV-kokeilun ja eipä näyttänyt häävisti toimivan ja muutenkaan en suosittelis.
Kaveri kuka rätkäs sano ainaki että ei aio enää lyricaa rätkiä kun ei siitä mitään hyötyä sen mielestä ollu.

Omien kokemusten perusteella toimii parhaiten syömällä..jos joku näitä haluaa rännäillä ni olis tietysti suotavaa informoida tänne kokemuksesta.
*Johnny Cash - hurt*
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Tofupekoni wrote: Eli onko kellään kokemusta lyrican IV käytöstä? Lähinnä opiaattien (lue: temgesic/pubrenorfin) buustaamis tarkoitukseen?

Kaverit tuota tykkää rätkii hihaan mutta ei ne sitä hihatettuna kehu enempää ku syötynäkään. kukin tyylillään.
hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua »

hypnolaulua wrote:Voin jopa jättää ottamatta päiväsatsin joskus , alkaa ahdistaa normaalia enemmän iltapäivällä ja nukahtaminen vaikeampaa , mutta kuitenkin huomannut että kovimmat oireet alkaa vasta n. viikon jälkeen, ylipäätään kaikissa ahdistukseen määrättävissä lääkkeissä mitä olen kokeillut / syönyt pitkään aina menee pidempi aika ennenkun tipahtaa todellisuuteen rankasti.

Tuli tänään jätettyä päiväannos ja olo muuttui paniikinomaiseksi ahdistukseksi,hikoilua ja vapinaa jopa.Ei se ahdistus edes tunnu lähtevän kunnolla , pitäis vaihtaa lääkettä , mutta seinään lopettaminen voi olla todella rankkaa.

Ja iv en kokeilisi itse mitään ja vähiten tätä.
zan
Apteekki

Post by zan »

hypnolaulua wrote:

Tuli tänään jätettyä päiväannos ja olo muuttui paniikinomaiseksi ahdistukseksi,hikoilua ja vapinaa jopa.Ei se ahdistus edes tunnu lähtevän kunnolla , pitäis vaihtaa lääkettä , mutta seinään lopettaminen voi olla todella rankkaa.

Ja iv en kokeilisi itse mitään ja vähiten tätä.
joo mulla tulee kans hikoilua ja kuuma-klmä olo. toisn jos uno.ha ottaa ja sit muistat sen niin vasta sitten alkaa reflat pukkaan. siis hyvä lääkehän tää on vaan. toi riippuvuusriski on huonopuoli
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

1200mg otin tuossa perjantaina ilman toleranssia ja voin sanoa että ehkä vähän liikaa.. lisänä oli myön xanoria, rivaa ja subua vähän. 600mg iha hyvä dose... mutta ei kyllä kovin viihdepotentiaalista ainetta.. vaikka itse usein siihen tarkoitukseen käyttänykki, lähinnä boostaamaan hitaita.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
zan
Apteekki

Post by zan »

Timp3 wrote:1200mg otin tuossa perjantaina ilman toleranssia ja voin sanoa että ehkä vähän liikaa.. lisänä oli myön xanoria, rivaa ja subua vähän. 600mg iha hyvä dose... mutta ei kyllä kovin viihdepotentiaalista ainetta.. vaikka itse usein siihen tarkoitukseen käyttänykki, lähinnä boostaamaan hitaita.
timp3 nuo sun doset alkaa oleen aika vaarallisia...mut anyvay
itse hyvä lääke tuo lyrica on, mut tuo riippuvuuspotenttiaali on kiva. hyvin pärjää ku aamulla syö 150mg ja illalla 150 tai 300mg, buustaa tarpeex jo, ainakin mulle. mulle ei tuo xanori vaikuta, piru.