Kannabiksen hinnoista
-
jamaka
Re: Kannabiksen hinnoista
Täällä jumalan selän takana ei oo ikinä menny alle 20e/g..........
-
dazerc
Re: Kannabiksen hinnoista
Hmm... kukka maksaa mulle pikasen laskutoimituksen jälkeen n. 30 senttiä per gramma. Maksakaa vaan te 20€/g, meikä ois mielummin ilman
Kotikasvatus kunniaan!
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Kannabiksen hinnoista
Ihmettelenkin kun tähän asti kukaan ei ole vielä tullut pätemään siitä miten halvaksi tulee kotona.dazerc wrote:Hmm... kukka maksaa mulle pikasen laskutoimituksen jälkeen n. 30 senttiä per gramma. Maksakaa vaan te 20€/g, meikä ois mielummin ilmanKotikasvatus kunniaan!
Nyt sitten sekin on tehty, kiitos.
-
Siva
- Kameleontti
- Posts: 545
- Joined: Sun 22 Mar 2009, 21:50
- Location: Itä-Helsinki
Re: Kannabiksen hinnoista
Kyllä sitä buddhaa onnistuu saamaan pk-seudullakin ihan alle 10€ hinnalla..
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: Kannabiksen hinnoista
Pakko tähänki nyt vastata. En polta savuja mutta mietin että tilinteko tolla nyt kannattais. Budia 2-3e/g hintaan netto ja siitä etiäpäin vois nyhtää joltain takapajulan penalta 20e/g
Heikistä köyhtyy sen 200-300e. Halpaa ois polttaa mut ku en siedä ni en siedä.
Heikistä köyhtyy sen 200-300e. Halpaa ois polttaa mut ku en siedä ni en siedä.
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Kannabiksen hinnoista
Harmi kun kaikki myyjätkin ajattelee noin.xxx-men wrote:Budia 2-3e/g hintaan netto ja siitä etiäpäin vois nyhtää joltain takapajulan penalta 20e/g![]()
-
Infitialis
- Apteekki
- Posts: 360
- Joined: Sun 10 Jan 2010, 06:57
Re: Kannabiksen hinnoista
Täysin käsittämätöntä että havitellaan voittoa eikä oteta riskejä ihan vaan silan auttamisen ilosta onnellisuuskauppiaana jolla ei oo latin jetiä taskussa.King Ink wrote:Harmi kun kaikki myyjätkin ajattelee noin.xxx-men wrote:Budia 2-3e/g hintaan netto ja siitä etiäpäin vois nyhtää joltain takapajulan penalta 20e/g![]()
/
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Kannabiksen hinnoista
Jos oikeasti saa jostain halvalla, niin loppupeleissä sille välittäjälle vois riittää se 2 egee väliä, mutta ei... Toisaalta, kyllä se rahakin kelpaa työntekijälle.
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Kannabiksen hinnoista
Mutta, voisi toki pitää edes kohtuullista hintaa,Infitialis wrote:Täysin käsittämätöntä että havitellaan voittoa eikä oteta riskejä ihan vaan silan auttamisen ilosta onnellisuuskauppiaana jolla ei oo latin jetiä taskussa.King Ink wrote:Harmi kun kaikki myyjätkin ajattelee noin.xxx-men wrote:Budia 2-3e/g hintaan netto ja siitä etiäpäin vois nyhtää joltain takapajulan penalta 20e/g![]()
/
eikä kiskoa kaikkea mitä ollaan valmiita maksamaan tarjonnan puutteen vuoksi.
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: Kannabiksen hinnoista
Laitetaas nyt vielä selvennyksenä tähän ettei kaikki menetä yöuniaan että toihan oli niinku vitsi! Mutta ikävä kyllä noin se monissa tapauksissa menee. Kaikista pitäisi nykyään saada maksimi voitto ja ihmiset on ahneita.
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Kannabiksen hinnoista
Joo, kyllä tiesinkin että sä sen vitsillä sanoitxxx-men wrote:Laitetaas nyt vielä selvennyksenä tähän ettei kaikki menetä yöuniaan että toihan oli niinku vitsi! Mutta ikävä kyllä noin se monissa tapauksissa menee. Kaikista pitäisi nykyään saada maksimi voitto ja ihmiset on ahneita.
Nyt ekaa kertaa pyydettiin vittu 20€/g LÄBYSTÄ.
Siisi mitä helvettiä, en ostanut.
On ollut aika vähäistä tarjonta viime kuukauden ajan.
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Kannabiksen hinnoista
kröhöm..
nimimerkillä,
kakkosella kukkaa joskus saanut..
Mut siis, joo. Kyllä yleensä jos kasvattajalta ei osta niin aika isoksi hinnat menee. Vähän riippuu porukoista miten toi kulkee... huomannut.
nimimerkillä,
kakkosella kukkaa joskus saanut..
Mut siis, joo. Kyllä yleensä jos kasvattajalta ei osta niin aika isoksi hinnat menee. Vähän riippuu porukoista miten toi kulkee... huomannut.
-
peltsi
- OD
- Posts: 1033
- Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
- Location: MuuMaa
Re: Kannabiksen hinnoista
Kyl tosta budista oikeestaan voi maksaakkin ton esim 14e/g ainaki joskus.
On se vaan niin et ei jengi haluu ottaa mitää isoja kasoja budia päälle jos siit ei saa just mitään voittoo->sit myydään vaan läpyskää ja porukka ei ees haluu enää kasvatella ku omaan käyttöön ku ei se kannata.
Läpyissäkin saattaa olla mitä vaan ja budi nyt on aika pitkälti budia
Tai vittuuks sitä paskaa hassista myymään ku voi myydä paskaa amfetamiinia isommalla voitolla, tai tuoda subutexii ja myydä sitä vitun kalliilla subunisteille.
Päättäjät nyt vittu haloo!!
Tähän ongelmaan olis ratkaisu yksinkertaisesti laillistaa kannabiksen kotikasvatus ja käyttö. Ja/tai pistää kannabis verolle ja myydä sitä valtion kannabiskahviloissa tai liikkeissä. Tää olis yks keino nousta tästä lamasta ja säästää valtion varoja kun saatais bruttokansantuotetta nousemaan..verotettais mielummin ku kulutettais resursseja ihan törkeesti jonkun muutaman kukkapuskan takia.

On se vaan niin et ei jengi haluu ottaa mitää isoja kasoja budia päälle jos siit ei saa just mitään voittoo->sit myydään vaan läpyskää ja porukka ei ees haluu enää kasvatella ku omaan käyttöön ku ei se kannata.
Läpyissäkin saattaa olla mitä vaan ja budi nyt on aika pitkälti budia
Tai vittuuks sitä paskaa hassista myymään ku voi myydä paskaa amfetamiinia isommalla voitolla, tai tuoda subutexii ja myydä sitä vitun kalliilla subunisteille.
Päättäjät nyt vittu haloo!!
Tähän ongelmaan olis ratkaisu yksinkertaisesti laillistaa kannabiksen kotikasvatus ja käyttö. Ja/tai pistää kannabis verolle ja myydä sitä valtion kannabiskahviloissa tai liikkeissä. Tää olis yks keino nousta tästä lamasta ja säästää valtion varoja kun saatais bruttokansantuotetta nousemaan..verotettais mielummin ku kulutettais resursseja ihan törkeesti jonkun muutaman kukkapuskan takia.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
ferox
- OD
- Posts: 1070
- Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
- Location: ?f=7
Re: Kannabiksen hinnoista
Eiku nyt meni kyllä huti. BKT nousee kun ostovoima kasvaa, mikä joko edellyttää tai aiheuttaa tuotannon kasvua. Kannabiksen laillistaminen ei lisää ostovoimaa, eikä tuotantokaan Suomessa olisi juuri mtenkään tarpeeksi kannattavaa kasvattamaan vientiä. Harmaan talouden supistuminen muovaa lukuja, mutta rahaa ei edellenkään ilmesty mistään lisää. Julkishallinnon vähentyneet kulut taas tarkoittavat, että Suomessa on lisää työttömiä ex-suojatyöläisiä. Siis lyhyesti sanottuna kansantalous ei kasva doupin vetämisellä vaan työnteolla.peltsi wrote:Tää olis yks keino nousta tästä lamasta ja säästää valtion varoja kun saatais bruttokansantuotetta nousemaan..
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
lahke
Re: Kannabiksen hinnoista
ferox presidentixi! =D offtopicferox wrote:Eiku nyt meni kyllä huti. BKT nousee kun ostovoima kasvaa, mikä joko edellyttää tai aiheuttaa tuotannon kasvua. Kannabiksen laillistaminen ei lisää ostovoimaa, eikä tuotantokaan Suomessa olisi juuri mtenkään tarpeeksi kannattavaa kasvattamaan vientiä. Harmaiden markkinoiden supistuminen muovaa lukuja, mutta rahaa ei edellenkään ilmesty mistään lisää. Julkishallinnon vähentyneet kulut taas tarkoittavat, että Suomessa on lisää työttömiä ex-suojatyöläisiä. Siis lyhyesti sanottuna kansantalous ei kasva doupin vetämisellä vaan työnteolla.peltsi wrote:Tää olis yks keino nousta tästä lamasta ja säästää valtion varoja kun saatais bruttokansantuotetta nousemaan..
-
peltsi
- OD
- Posts: 1033
- Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
- Location: MuuMaa
Re: Kannabiksen hinnoista
No jos tulisi kauppoja missä myytäisiin kannabista eikö se tois työpaikkoja ja uuden tuotteen jolla saatais raha liikkumaan?ferox wrote:Eiku nyt meni kyllä huti. BKT nousee kun ostovoima kasvaa, mikä joko edellyttää tai aiheuttaa tuotannon kasvua. Kannabiksen laillistaminen ei lisää ostovoimaa, eikä tuotantokaan Suomessa olisi juuri mtenkään tarpeeksi kannattavaa kasvattamaan vientiä. Harmaan talouden supistuminen muovaa lukuja, mutta rahaa ei edellenkään ilmesty mistään lisää. Julkishallinnon vähentyneet kulut taas tarkoittavat, että Suomessa on lisää työttömiä ex-suojatyöläisiä. Siis lyhyesti sanottuna kansantalous ei kasva doupin vetämisellä vaan työnteolla.peltsi wrote:Tää olis yks keino nousta tästä lamasta ja säästää valtion varoja kun saatais bruttokansantuotetta nousemaan..
Lisäksi kannabista ruvettaisiin kasvattamaan todenteolla ja myös se toisi työpaikkoja.
Kasvit pitäisi käsitellä erilaisiksi hyötytuotteiksi kuten kuiduksi, öljyksi, poltettavaksi kukaksi jne. ..tämä toisi työpaikkoja.
Tuossa vain muutama esimerkki. Ja meinaatko että ostovoima ei kasvaisi jos kannabista myytäisiin laillisesti. Tällä hetkellä kannabiksen ostaminen ei tuo suomelle mitään hyötyä vaan siihen käytetään resursseja.
Joten kyllä nyt sulla meni huti. Itse sanot että ostovoiman kasvu edellyttää tuotannon kasvua..eikö kannabiksen tuotanto kasvaisi jos sen kasvatus laillistettaisiin?
Ootko tyhmä vai mikä tossa sun kommentissa oli pointti?
Sä ihan tosissaan väität että kannabiksen laillistaminen veisi ihmisiltä työpaikkoja eikä toisi niitä vähintään yhtä paljon? Mä en oo missään vaiheessa sanonut että kansantalous paranisi doupin vetämisellä vaan nimenomaan työnteolla! luuletko ettei keskioluen myynnin laillistaminen oo vaikuttanut suomen kansantalouteen?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Kannabiksen hinnoista
Suomi kyllä ois aika huono maa kannabiksen kasvatukseen verrattuna muihin maihin. hmm. Eli kilpailu menis nopeasti ulkomaille. Mutta kannbiksen hinta ois kyllä paljon varmaan halvempi, kun sitä tehtäis esim, halvalla työllä KIINASSA TAI NEPALISSA. Tietenkin voishan suomi yrittää "laatu" tuotteella ja kotimaisuudella aina kilpailla, mutta ei sillä rahaa suomeen saatais. Noita työpaikkoja ehkä saatais, mutta toisaalta mä veikkaan että ostaisin sitä hiton nepalilaista settii niinkuin nytkin ostaisin jos saisin. Osaa ne nepalin buddhalaiset säätää hyvää hazaa.
Mut joo. Doupin viljelyllä, varmasti voitaisiin saada globaalia työ tilannetta mahollisesti parannettua joissain paikoissa aina hetkellisesti...
Esimerkiksi Afganistanissa ollaan tajuttu, että heroiini on äärimmäisen loistava tuote, se oikein pakottaa ihmisen itsessään jo ostaan sitä lisää...
Mut joo. Doupin viljelyllä, varmasti voitaisiin saada globaalia työ tilannetta mahollisesti parannettua joissain paikoissa aina hetkellisesti...
Esimerkiksi Afganistanissa ollaan tajuttu, että heroiini on äärimmäisen loistava tuote, se oikein pakottaa ihmisen itsessään jo ostaan sitä lisää...
-
ferox
- OD
- Posts: 1070
- Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
- Location: ?f=7
Re: Kannabiksen hinnoista
Ei toisi, ja kyllä meinaan. Laillisia työpaikkoja tulisi kadonneiden kotikasvattajien ja unohdettujen säätöjen tilalle siinä määrin kuin Suomessa ylipäätään kannattaa kasvattaa rehuja kasvihuoneissa keinovalon alla, sen verran kuin lainkaan onnistutaan syrjäyttämään kotikasvattajia ja tuonnin tai nk. salakuljetukesn ennestään mahdollisesti muuttumatonta markkinaosuutta. Raha kiertää jo, eikä se hyödytä vaikka kiertäisi vähän vilkkaamminkin, samaa bruttokansantuotetta siinä vain kierrätetään. Vanhoilla savunkuluttajilla ei edelleenkään ole enempää rahaa käytettävissään kuin ennenkään, tuskin savua edes saisi ostettua juuri enemmän kuin ennen, sillä sama raha kiertää edelleen, se ei muuta bruttokansantuotetta, ja valtion intresseihin kuuluu edelleen haittaverojen kerääminen.peltsi wrote:No jos tulisi kauppoja missä myytäisiin kannabista eikö se tois työpaikkoja ja uuden tuotteen jolla saatais raha liikkumaan? [...] Ja meinaatko että ostovoima ei kasvaisi jos kannabista myytäisiin laillisesti.
Eikä tästä etenkään päästä mihinkään kuin taikasauvan iskusta. Samoilla valtion eläteillä on samat tukensa, työssäkäyvilllä ihmisillä on samat palkkansa, ehkä uusi rahankäyttökohde, no jostain se on sitten pois... osalla entisiä rikollisia ja entisiä virkamiehiä voi kylläkin olla ihan uusia murheita.peltsi wrote:Tällä hetkellä kannabiksen ostaminen ei tuo suomelle mitään hyötyä vaan siihen käytetään resursseja.
Avoimista työpaikoistahan on hyötyä vain sillä edellytyksellä että työttömiä kiinnostaa hankkia työpaikka. Laillinen kannabis olisi vain kulutuskohde siinä missä mikä tahansa muukin, jos jollakulla olisi lisää rahaa mitä kuluttaa. Näin helposti oliskin aina kun yksi pitkäaikaistyötyön (aivan sama onko kannabiksen käyttäjä vai ei) päättää oikeasti haluavansa työpaikan. Se helpottaisi ehkä taantumaakin hieman, onnistuisi nyt, eikä edes edellytä minkään huumeen laillistamista.
Minun puolestani saat tyytyä ihan omaan arvioosi.peltsi wrote:Ootko tyhmä vai [–]
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
FlyingH
Re: Kannabiksen hinnoista
Lailistaminen lisää käyttäjien/kasvattajien työnsaanti mahdollisuuksia, sekä vapauttaa näitä vainovia poliiseja tuottavan työn tekemiseen --> kansantalous kasvaa.
-
lahke
Re: Kannabiksen hinnoista
eikös se kuitenkin parantaisi suomen taloutta siinä mielessä, että nykyään rikollisesti kädestä käteen liikkuva kannabisraha menisikin laillistamisen myötä valtion kassaan? en sitten tiedä auttaako se suoraan lamaan, jos osa kansan varoista vaan siirtyisi valtiolle..
mun mielestä on tosi jees että kannabis on laitonta : ) jos on moneyproblemsseja, niin eikun vaan rahapuu kasvamaan!
mun mielestä on tosi jees että kannabis on laitonta : ) jos on moneyproblemsseja, niin eikun vaan rahapuu kasvamaan!
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: Kannabiksen hinnoista
hä.. kaikki huumeethan on jo laillistettu.
ainaki melkee jossei ihan
ainaki melkee jossei ihan
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
lahke
Re: Kannabiksen hinnoista
kannabis on siis vihreää kultaa ^^Eri kultapitoisuuksista maksettava hinta asiakkaalle
24K / 999 kullasta EUR 25.23 / g
23K / 958 kullasta EUR 20.61 / g
22K / 917 kullasta EUR 19.73 / g
21K / 875 kullasta EUR 16.10 / g
20K / 833 kullasta EUR 15.32 / g
18K / 750 kullasta EUR 13.33 / g
14K / 585 kullasta EUR 10.40 / g
10K / 417 kullasta EUR 6.76 / g
9K / 375 kullasta EUR 6.08 / g
8K / 333 kullasta EUR 5.40 / g
-
Psychonautilus
Re: Kannabiksen hinnoista
15€ on periaatteessa helvetinmoinen riistohinta enkä sitäkään mielelläni maksa, mutta nyt on välillä tullut nitkuihin maksettua enemmänkin...
Budinisti mikä budinisti. Tosi pommista kukasta sitä saattaisi sen 15€ maksaakin, mutta kun nyt tuntuu että ihan perusshaibaakin liikkuu siinä 14-20€ hintahaarukassa. Eikä sitä voi tehokkaasti boikotoida, kun kysyntä ylittää tarjonnan niin helvetin reippaasti, että kyllä joku sen varmasti ostaa eikä tuota kenellekään vaikeuksia saada sitä menemään 20€/g.
-
Huiko
- LD50
- Posts: 2480
- Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
- Location: Pääkaupunkiseutu
Re: Kannabiksen hinnoista
Minulta ei kyllä kukaan ole kehdannut edes pyytää tuollaisia hintoja.
Onneksi on vanhat kaverit,ja kontaktit.
Lätkän laatu on kyllä huonontunu,kun kaikki haluaa poltella enempi tota kukkaa.
(
Onneksi on vanhat kaverit,ja kontaktit.
Lätkän laatu on kyllä huonontunu,kun kaikki haluaa poltella enempi tota kukkaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Kosmonautti
- Psykonautti
- Posts: 134
- Joined: Thu 08 Jul 2010, 04:46
Re: Kannabiksen hinnoista
Itäsuomi
Nypittävä, lätkä, kukka
0€ -15€
Nypittävä, lätkä, kukka
0€ -15€
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
Rekkamies
- Karvakuono
- Posts: 43
- Joined: Sat 17 Jul 2010, 13:55
- Location: Jyväskylä
Re: Kannabiksen hinnoista
peltsiä tulee vastaan 5-10e/g, lehteä 2e/g, norminuppua 10-13e/g, kunnon hartsista nuppua nyt voi ostaakkin jo 15e/g
-
xPetu
- Psykonautti
- Posts: 146
- Joined: Wed 21 Jul 2010, 00:16
Re: Kannabiksen hinnoista
Itärajan tuntumassa lätkä +10-15€ Kukka 15-20€. Aivan hirveitä riistohintoja huh huh!
Itellää onneks frendejä kenelt saa halvemmalla snadisti just omaa polttoa. Älytöntä et porukka lähtee jopa hakee monen sadan kilometrin päähänkii budia 18€ grammahintaankin :heh: Kyl nykyää uskoi sitä menekkiäkii olevan. Tuntuu et viimesen 2-4 vuoden sisällällä alkanu kaikki hiisaamaan
Lehtee ei pahemmin oo itellää vastaa tullu ja sitten nää kunnon nypittävät hasikset 20-25€ g:ltä
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Kannabiksen hinnoista
Nykyään pyydetään jostain peltsistäkin 15€ grammalta
Ja kukkaa tulee TODELLA harvoin vastaan. Erittäin outoa menoa. Tuntuu että mennyt katukauppa tässä muutaman vuoden sisällä aivan naurettavaksi. Kaikki kusettavat ja myyvät aivan törkeisiin hintoihin. Jos edes mitään poltettavan laatuista löytää käsiinsä. Pitää kai alkaa hankkimaan poltot jostain muualta kuin katukaupasta.
-
disease
- Psykonautti
- Posts: 119
- Joined: Tue 20 Jul 2010, 11:07
Re: Kannabiksen hinnoista
no huhhuh toi ny ton jo ihan liikaa!SahkoinenVelho wrote:Nykyään pyydetään jostain peltsistäkin 15€ grammalta![]()
![]()
.