dredi wrote:Kannabiksen kuuluisi maksaa 5 euroa gramma. Jos maksat enemmän, joku jossain kusettaa sinua...
(En väitä ettenkö itsekin olisi joskus maksanut hatsista enemmän. Ja laadusta kannattaakin maksaa. Mutta harvoin tässä maassa tulee vastaan niin laadukasta pilveä että siitä kannattaisi maksaa paljon enempää kuin 5 euroa)
Pitää vaan osata kasvattaa oikein ja oikeat välineet. Hydrolla, ja netistä tilattuja feminisoituja siemeniä niin varmasti tulee hyvää kukkaa kun on oikeat ravinteet ja olosuhteet.
Netissä oli joku kannabis sivusto mis oltiin katsottu että missä maassa on parhaat kannabislajikkeiden vahvuudet. Ja kanada ja Hollanti ovat 1 siinä. Suomi oli 10 parhaan joukossa.
Mut ite oon maksanu nyt täs lähiaikoina kukkaheinästä 12€/g noin 50/50 kujua ja heinää.
Miten niin? Mun käsittääkseni aidon hasisöljyn pitoisuus on 60~80% kieppeillä. Vähän vaikea on myös uskoa sitäkään, että (katu)lätkä olisi lähellekään 40%. Mulle ainakin tulee katutavaran suhteen heti kusetus mieleen, kun aletaan noista prosenteista puhumaan.
Tuskinpa sillä myyjällä kuitenkaan on mitään laitteita jolla tuon prosentin voisi edes mitata.. Mutta näköjään jotkut vieläkin uskoo noita "Joo mulla olis 40% läpyä tossa" tai sitten sitä vielä legendaarisempaa läppää "Nyt olis 80% piriä"
PL=7-10 riippuu tilanteest
BUDI=12-15 yleensä ellei mee säätää jostai mestoilt
NYPSY=yleensä 14-20
LEHTI=Egen ketola jos joku nyt sattuu pyytää jotai
Nykyää jengi myy märkää budii niin paljo et välil vituttaa ja hinta on sillonki 15?? harvoin saat tuolt jostai muualt ku frendeilt hyvää kukkaa joka on kuivaa ja hyvää... mä oon päättäny et en lähe enää noihin "frendi saa tuolt jostai hyvää budii"
Ajat huonot ja hinnat nousseet : (
Peeäl 12-14€
bud 16-20€
nurtsi 2-7€ (yli nelosta en siitä itse kyllä suostu maksamaan ja sekin vain pahoissa kitkuissa. d: )
Kannabis maksaa ihan vitusti! Vaikka se menis kasvattajalta eurolla myyjälle se maksaa 20 € seuraavalta. Paitsi sillon ku joku päästääki halvemmalla kaikki joutuu laskee hintoja. Tätä näkee ehkä sit taas kesällä.
NapalmSatan wrote:Kannabis maksaa ihan vitusti! Vaikka se menis kasvattajalta eurolla myyjälle se maksaa 20 € seuraavalta. Paitsi sillon ku joku päästääki halvemmalla kaikki joutuu laskee hintoja. Tätä näkee ehkä sit taas kesällä.
"Kyllä kesän vuoksi talven pystyy taistelee" räpäytti Opp:n porukka
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
Täälläpäin kukka liikkuu melko harvassa (=lue liian harvassa) joten yleensä siitä on joutunu maksamaan sen 15e/g ja ehkä kerran muutaman kuukauden sisään jostain löytyy 12e/g harvemmin kuitenkaan siinäkään tapauksessa tän surullisen kylän rajojen sisäpuolelta. Lätkä on tähän mennessä poikkeuksetta maksanu 10e/g. Lehteä ei taida kukaan myydä, joskus sitä löytyy ja ilmasiks siitä on luovuttu.
King Ink wrote:Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.
Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
Hyvi mahdollist jos venäjältä tuodaa paljo huumeita?
Ainiin, en ajatellut tuota itärajan läheisyyden merkitystä.
>:
Veikkaushan tuo minultakin, että vaikuttaako, mutta hyvin todennäköistä ja aattelisin et suurin osa huumeista, jotka tulevat venäjältä rantautuu tohon itä-suomeen