Kannabiksen hinnoista

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by tRip »

Mää tunnen ihmisiä jotka ei haluu rahaa, vaan vaihdellaan oravannahkoja.. nääs.
treidinkimeinkinki, reilumpimeininki.
säätämiset on ihan perseestä :roll:

ei ganjas mun mieleswtä oikeesti o nii välii oksse 0,92, 1,02, vai Ygönen..
fiiliksen mukaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Spadukka

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Spadukka »

dredi wrote:Kannabiksen kuuluisi maksaa 5 euroa gramma. Jos maksat enemmän, joku jossain kusettaa sinua...

(En väitä ettenkö itsekin olisi joskus maksanut hatsista enemmän. Ja laadusta kannattaakin maksaa. Mutta harvoin tässä maassa tulee vastaan niin laadukasta pilveä että siitä kannattaisi maksaa paljon enempää kuin 5 euroa)

Pitää vaan osata kasvattaa oikein ja oikeat välineet. Hydrolla, ja netistä tilattuja feminisoituja siemeniä niin varmasti tulee hyvää kukkaa kun on oikeat ravinteet ja olosuhteet.

Netissä oli joku kannabis sivusto mis oltiin katsottu että missä maassa on parhaat kannabislajikkeiden vahvuudet. Ja kanada ja Hollanti ovat 1 siinä. Suomi oli 10 parhaan joukossa.


Mut ite oon maksanu nyt täs lähiaikoina kukkaheinästä 12€/g noin 50/50 kujua ja heinää.
haxoriam
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Wed 27 May 2009, 22:49

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by haxoriam »

Ite ostin helvetin hyvin päräyttävää lätkää tossanuin, thcpitoisuus 40% muistaakseni
Spadukka

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Spadukka »

haxoriam wrote:Ite ostin helvetin hyvin päräyttävää lätkää tossanuin, thcpitoisuus 40% muistaakseni
Tais olla sit jo hasisöljyä.
User avatar
Hupu
Psykonautti
Posts: 124
Joined: Fri 03 Nov 2006, 21:02

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Hupu »

Spadukka wrote:
haxoriam wrote:Ite ostin helvetin hyvin päräyttävää lätkää tossanuin, thcpitoisuus 40% muistaakseni
Tais olla sit jo hasisöljyä.
Miten niin? Mun käsittääkseni aidon hasisöljyn pitoisuus on 60~80% kieppeillä. Vähän vaikea on myös uskoa sitäkään, että (katu)lätkä olisi lähellekään 40%. Mulle ainakin tulee katutavaran suhteen heti kusetus mieleen, kun aletaan noista prosenteista puhumaan.

Tuskinpa sillä myyjällä kuitenkaan on mitään laitteita jolla tuon prosentin voisi edes mitata.. Mutta näköjään jotkut vieläkin uskoo noita "Joo mulla olis 40% läpyä tossa" tai sitten sitä vielä legendaarisempaa läppää "Nyt olis 80% piriä" :mrgreen:

Uskokoot ken tahtoo.. :roll:
palekastro

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by palekastro »

viime buddha mitä näin ett oli poistos oli g/hinnalta kalliimpaa ku 24 karaatin kulta O____O
että johan on rikkaruoho :D
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2491
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Velho »

Nyt oli aika kallista 17-18e/g mut hyvveee on!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by mauseri »

Hupu wrote:tai sitten sitä vielä legendaarisempaa läppää "Nyt olis 80% piriä" :mrgreen:

Uskokoot ken tahtoo.. :roll:
mitäs outoo on 80% pirissä? 96% oon nähnyt pöytäkirjat..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Uke
LD50
Posts: 2130
Joined: Mon 01 Dec 2008, 01:05
Location: Hki

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Uke »

mauser1911 wrote:
Hupu wrote:tai sitten sitä vielä legendaarisempaa läppää "Nyt olis 80% piriä" :mrgreen:

Uskokoot ken tahtoo.. :roll:
mitäs outoo on 80% pirissä? 96% oon nähnyt pöytäkirjat..
Tiedän että et puhu paskaa, mut sä oot mauseri oldschool.... kyl mäki melkee päin naamaa naurasin, jos sanottas et nyt on 80 pinnasta..

Läpystä saa maksaa sen 10-15e heelposti ja 12e on jo halpaa kukaks + kukkaa ei ikinä näy. budilehtimix on sellasen 12-20e
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
User avatar
MaiKel
Karvakuono
Posts: 34
Joined: Tue 12 Jan 2010, 10:08
Location: Etelä-Suomi

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by MaiKel »

Gandalffi wrote:
mauser1911 wrote:
Hupu wrote:tai sitten sitä vielä legendaarisempaa läppää "Nyt olis 80% piriä" :mrgreen:

Uskokoot ken tahtoo.. :roll:
mitäs outoo on 80% pirissä? 96% oon nähnyt pöytäkirjat..
Tiedän että et puhu paskaa, mut sä oot mauseri oldschool.... kyl mäki melkee päin naamaa naurasin, jos sanottas et nyt on 80 pinnasta..
Jos ei itselleen tuu vastaan ei tarkoita etteikö sitä liikkuis:S

niin se kannabis, PL 9-13e yleensä se kymppi. Kukka sen 12-20e toki riippuu aina että mistä ja haetaanko sitä ihan jostain tai ostaako omaa polttoa.
User avatar
_Melba
Kameleontti
Posts: 982
Joined: Wed 23 Sep 2009, 20:08

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by _Melba »

Iha perse hintoja nykyää ku jopa kahtaakymppiä pyyetää budista, onneks ei tarvi ostella.
happosieni
Karvakuono
Posts: 36
Joined: Mon 18 Jan 2010, 21:34

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by happosieni »

perus lätkä 10e ketku , budii 12-18 ketku , nypittävä 12-18 <--- hinnat 1-5g ostoksilla :D
User avatar
Neuromoottori
Psykonautti
Posts: 70
Joined: Wed 17 Feb 2010, 19:13

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Neuromoottori »

PL=7-10 riippuu tilanteest
BUDI=12-15 yleensä ellei mee säätää jostai mestoilt
NYPSY=yleensä 14-20
LEHTI=Egen ketola jos joku nyt sattuu pyytää jotai

Nykyää jengi myy märkää budii niin paljo et välil vituttaa ja hinta on sillonki 15?? harvoin saat tuolt jostai muualt ku frendeilt hyvää kukkaa joka on kuivaa ja hyvää... mä oon päättäny et en lähe enää noihin "frendi saa tuolt jostai hyvää budii"
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by King Ink »

Huonompi PL 6-10€
Ihan keskiverto PL 8-12€
Hyvä PL 10-15€
Heikompi budi 8-10€
Parempi budi 10-15€
Lehti Ei myydä.

Tossa vähän aikaa sit poistin myös jotain lehtibudi-sekoitusta 6€/g,
oli tosi hyvää, oudon hyvää.

Ei tästä viitsis yli 15€ maksaa.
Vois alkaa kasvatteleen..
FlyingH

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by FlyingH »

Hinta on se millä myyjä suostuu myymään ja minkä ostaja on valmis maksamaan.

itse olen maksanut lähiaikoina kukasta 15-20€, ja lätkästä 13-15€.
dazerc

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by dazerc »

Tampereen lähistöllä:
PL: 8-14€/g
Kukka: 10-20€/g
User avatar
siqqe
Apteekki
Posts: 372
Joined: Sun 28 Feb 2010, 10:31

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by siqqe »

Ajat huonot ja hinnat nousseet : (
Peeäl 12-14€
bud 16-20€
nurtsi 2-7€ (yli nelosta en siitä itse kyllä suostu maksamaan ja sekin vain pahoissa kitkuissa. d: )
ʘʘ
User avatar
NapalmSatan
Lepakko
Posts: 193
Joined: Tue 18 Dec 2007, 14:27

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by NapalmSatan »

Kannabis maksaa ihan vitusti! Vaikka se menis kasvattajalta eurolla myyjälle se maksaa 20 € seuraavalta. Paitsi sillon ku joku päästääki halvemmalla kaikki joutuu laskee hintoja. Tätä näkee ehkä sit taas kesällä.
Murderous motivation
User avatar
peemies
Lepakko
Posts: 276
Joined: Wed 17 Feb 2010, 18:17

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by peemies »

NapalmSatan wrote:Kannabis maksaa ihan vitusti! Vaikka se menis kasvattajalta eurolla myyjälle se maksaa 20 € seuraavalta. Paitsi sillon ku joku päästääki halvemmalla kaikki joutuu laskee hintoja. Tätä näkee ehkä sit taas kesällä.
"Kyllä kesän vuoksi talven pystyy taistelee" räpäytti Opp:n porukka
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
User avatar
Poro
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Wed 17 Mar 2010, 16:28

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Poro »

Täälläpäin kukka liikkuu melko harvassa (=lue liian harvassa) joten yleensä siitä on joutunu maksamaan sen 15e/g ja ehkä kerran muutaman kuukauden sisään jostain löytyy 12e/g harvemmin kuitenkaan siinäkään tapauksessa tän surullisen kylän rajojen sisäpuolelta. Lätkä on tähän mennessä poikkeuksetta maksanu 10e/g. Lehteä ei taida kukaan myydä, joskus sitä löytyy ja ilmasiks siitä on luovuttu.
Feed your head.
Asdfkr
Tuppisuu
Posts: 5
Joined: Mon 22 Feb 2010, 03:07

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Asdfkr »

Budi 20€/g hinnalla ainakin saa myytyä.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by tRip »

eikyl o enää harvinaista et maksaa 15eGeesistQQ..
noh, kaikkeen tottuu.

ennen sai aina siihen kymppiin geesi kukuu..
sillo ku mä olin nuori :mrgreen:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by King Ink »

Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.

Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
Damned
Psykonautti
Posts: 52
Joined: Thu 18 Mar 2010, 21:39

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Damned »

King Ink wrote:Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.

Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
Hyvi mahdollist jos venäjältä tuodaa paljo huumeita?
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by King Ink »

Damned wrote:
King Ink wrote:Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.

Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
Hyvi mahdollist jos venäjältä tuodaa paljo huumeita?
Ainiin, en ajatellut tuota itärajan läheisyyden merkitystä.
>:
Damned
Psykonautti
Posts: 52
Joined: Thu 18 Mar 2010, 21:39

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Damned »

King Ink wrote:
Damned wrote:
King Ink wrote:Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.

Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
Hyvi mahdollist jos venäjältä tuodaa paljo huumeita?
Ainiin, en ajatellut tuota itärajan läheisyyden merkitystä.
>:
Veikkaushan tuo minultakin, että vaikuttaako, mutta hyvin todennäköistä ja aattelisin et suurin osa huumeista, jotka tulevat venäjältä rantautuu tohon itä-suomeen
Spadukka

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Spadukka »

King Ink wrote:Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.

Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
no paljon sä sit maksat?
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by King Ink »

Spadukka wrote:
King Ink wrote:Mie tajusin nyt et taidan saada savut aika halval,
verrattuna muihin ainakin.

Kait Itä-Suomes on vaan halvempaa ?
no paljon sä sit maksat?
King Ink wrote:Huonompi PL 6-10€
Ihan keskiverto PL 8-12€
Hyvä PL 10-15€
Heikompi budi 8-10€
Parempi budi 10-15€
Lehti Ei myydä.

Tossa vähän aikaa sit poistin myös jotain lehtibudi-sekoitusta 6€/g,
oli tosi hyvää, oudon hyvää.

Ei tästä viitsis yli 15€ maksaa.
Vois alkaa kasvatteleen..
Spadukka

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by Spadukka »

ok näköjään saat halvemmal ku meikä tääl etelässä asustelee.

Kukka on ollut nyt 13-15€

Ja PL on aina sitä samaa keskivertoa mikä maksaa 12€/g yli 10g ku ostaa ni hinta tippuu 10€/g
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Kannabiksen hinnoista

Post by mb1 »

Täällä 15e kukka/lätkä, hyvä laatusi ei huonoja.

jos tuntee kasvattajan niin sit on ihan eri juttu ;)


mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO