Taino, ei oikeastaan mutta kuulostaa niin pieneltä ja surkealta muihin verrattuna, kun pajari siis paukahti yli koko päivän polttelun jälkeen ja siinä illasta päätin ottaa astmalääkkeet alle ennen seuraavaa satsia, mikä sinänsä taisi olla virhe. Päädyin oksentamaan vessaan pariksi tunniksi ilman että kykenin liikkumaan mihinkään. Oli ihan jännä pyyhkiä sitä kuivunutta leksaa silmistä ja yrittää saada jalkoihin verta kiertämään. :hmh: Haluaisko joku yrittää valaista että johtuiko tämä just niistä astmalääkkeistä, mikä siis oma teoriani oli siihen? Auttakaa tyhmää, traumat kukkaa kohtaan jäi tästä.
Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
disparati
- Psykonautti
Re: Kovin kuosi missä olet ollut ???
Nyt tulee pikku dissu ja kertoo elämänsä hämmentävimmän kokemuksen.
Taino, ei oikeastaan mutta kuulostaa niin pieneltä ja surkealta muihin verrattuna, kun pajari siis paukahti yli koko päivän polttelun jälkeen ja siinä illasta päätin ottaa astmalääkkeet alle ennen seuraavaa satsia, mikä sinänsä taisi olla virhe. Päädyin oksentamaan vessaan pariksi tunniksi ilman että kykenin liikkumaan mihinkään. Oli ihan jännä pyyhkiä sitä kuivunutta leksaa silmistä ja yrittää saada jalkoihin verta kiertämään. :hmh: Haluaisko joku yrittää valaista että johtuiko tämä just niistä astmalääkkeistä, mikä siis oma teoriani oli siihen? Auttakaa tyhmää, traumat kukkaa kohtaan jäi tästä.
-
Huiko
- LD50
Överit tais olla? Astmapiippu ainakin aukasee keuhkoja ja jos siihen sitten hyvät vetäsee, niin voi pärähtää ihan hyvin övereiksi.disparati wrote:Nyt tulee pikku dissu ja kertoo elämänsä hämmentävimmän kokemuksen.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
disparati
- Psykonautti
Tuntui että kuolema tulee, kylläHuiko wrote:Överit tais olla? Astmapiippu ainakin aukasee keuhkoja ja jos siihen sitten hyvät vetäsee, niin voi pärähtää ihan hyvin övereiksi.disparati wrote:Nyt tulee pikku dissu ja kertoo elämänsä hämmentävimmän kokemuksen.
Näin olin kuulema kuvaillut oloani: Olin semmosessa hamsterin muovipallossa ja olin se hamsteri siellä, sit se pallo laitettiin pesukoneeseen ja annettiin olla siellä pari tuntia.
Kaikki siis _heilu_ aivan pirusti.
-
Huiko
- LD50
No, tietenkään en voi satavarma olla mutta kyllä noi musta oli överit vaan. Itselläkin joskus lyöny yli, mut alkon kanssa komboillessa. Mutta tunne on kyllä hieno, eikö vain? Siinä ei sitten ollu ketään kokeneempaa polttelijaa joka ois voinu rauhotella ja kertoo mikä sulla on? Et meinaan oo varmasti ainoa joka on överit polttanu.disparati wrote:Tuntui että kuolema tulee, kylläHuiko wrote:Överit tais olla? Astmapiippu ainakin aukasee keuhkoja ja jos siihen sitten hyvät vetäsee, niin voi pärähtää ihan hyvin övereiksi.disparati wrote:Nyt tulee pikku dissu ja kertoo elämänsä hämmentävimmän kokemuksen.
Taino, ei oikeastaan mutta kuulostaa niin pieneltä ja surkealta muihin verrattuna, kun pajari siis paukahti yli koko päivän polttelun jälkeen ja siinä illasta päätin ottaa astmalääkkeet alle ennen seuraavaa satsia, mikä sinänsä taisi olla virhe. Päädyin oksentamaan vessaan pariksi tunniksi ilman että kykenin liikkumaan mihinkään. Oli ihan jännä pyyhkiä sitä kuivunutta leksaa silmistä ja yrittää saada jalkoihin verta kiertämään. :hmh: Haluaisko joku yrittää valaista että johtuiko tämä just niistä astmalääkkeistä, mikä siis oma teoriani oli siihen? Auttakaa tyhmää, traumat kukkaa kohtaan jäi tästä.Itseäni viihdytin ajatuksella "olen ensimmäinen ihminen joka kuolee kannabiksen yliannostukseen. Kuin huonosti voi mennä?!"
Näin olin kuulema kuvaillut oloani: Olin semmosessa hamsterin muovipallossa ja olin se hamsteri siellä, sit se pallo laitettiin pesukoneeseen ja annettiin olla siellä pari tuntia.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
disparati
- Psykonautti
Tunsin aamulla olevani kokemusta rikkaampiHuiko wrote:No, tietenkään en voi satavarma olla mutta kyllä noi musta oli överit vaan. Itselläkin joskus lyöny yli, mut alkon kanssa komboillessa. Mutta tunne on kyllä hieno, eikö vain? Siinä ei sitten ollu ketään kokeneempaa polttelijaa joka ois voinu rauhotella ja kertoo mikä sulla on? Et meinaan oo varmasti ainoa joka on överit polttanu.disparati wrote:Tuntui että kuolema tulee, kylläHuiko wrote: Överit tais olla? Astmapiippu ainakin aukasee keuhkoja ja jos siihen sitten hyvät vetäsee, niin voi pärähtää ihan hyvin övereiksi.Itseäni viihdytin ajatuksella "olen ensimmäinen ihminen joka kuolee kannabiksen yliannostukseen. Kuin huonosti voi mennä?!"
-
wRRa
- Moderator
disparati, THC tosiaan hidastaa solujen toimintaa eli näin ollen muutkin aineet metabolisoituu hitaammin. Tässä myös yleisin syy sille miksi alkoholi-pajari-combo saattaa alkaa oksettaa -> elimistö polttaa alkoholia hitaammin kannabiksen vaikutuksen alaisena, ja alkoholi myös siis imeytyy vatsasta hitaammin. Toisaalta sama homma se on kaiken muunkin suhteen mitä vatsasta löytyy, ei vain alkoholin.
Itse en ole ikinä oksentanut pajarista mutta kännipajareis kyl monesti ja tiedän paljon kavereita jotka on oksentaneet jo röökiövereistäki (siis polttanu röökiä bongista tms).
Astmalääkkeen ja pajarin combon ei pitäisi oksettaa, mutta niin kuin sanottu, astmalääke saattoi avata keuhkoja niin että pajari vaikutti voimakkaammin. Tosin, oksennushan voi olla pitkälti myös psyykkinen refleksi, esim. jotkut oksentavat nähdessään verta.
Mun kovimpia kuoseja lie edelleen tuo metsäfestiwaali-reissu, mutta täytyy kyl myöntää et myös 40mg 4-ho-met (illan aikana 40mg 4-ho-met, pirii & jwh:ta) veti kyl aika vitun tutkalle.... Ehkä vielä pahemmin ku toi metsäfestiwaalin kuosi (300mg jatkis-mdma + 2 happoo + pajarii), erona tosin että en oksentanut
.
Kovin combo ois varmaan 75mg 2c-c, 2 happoo, 20mg DMT, pirii, pajarii, reippaasti alkoholii ja pari kuppii unikkoteetä... ja röökii tietty viel päälle jos se lasketaan
Itse en ole ikinä oksentanut pajarista mutta kännipajareis kyl monesti ja tiedän paljon kavereita jotka on oksentaneet jo röökiövereistäki (siis polttanu röökiä bongista tms).
Astmalääkkeen ja pajarin combon ei pitäisi oksettaa, mutta niin kuin sanottu, astmalääke saattoi avata keuhkoja niin että pajari vaikutti voimakkaammin. Tosin, oksennushan voi olla pitkälti myös psyykkinen refleksi, esim. jotkut oksentavat nähdessään verta.
Mun kovimpia kuoseja lie edelleen tuo metsäfestiwaali-reissu, mutta täytyy kyl myöntää et myös 40mg 4-ho-met (illan aikana 40mg 4-ho-met, pirii & jwh:ta) veti kyl aika vitun tutkalle.... Ehkä vielä pahemmin ku toi metsäfestiwaalin kuosi (300mg jatkis-mdma + 2 happoo + pajarii), erona tosin että en oksentanut
Kovin combo ois varmaan 75mg 2c-c, 2 happoo, 20mg DMT, pirii, pajarii, reippaasti alkoholii ja pari kuppii unikkoteetä... ja röökii tietty viel päälle jos se lasketaan
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
SinatraPesonen
- Lepakko
Se o jännä ku niinkin vittumaesii oloja osaa arvostaa. Näinhän se pitää asia nähdäkkin.. taas yhtä kokemusta rikkaampana ja ehkä jopa jotain oivaltaneena
Omalla kohdalla ne govimmat quosit ovat johtuneet pirtusta.. joskus ysärin lopulla kun sitä finninaamasena kaksin käsin kiskottiin. Kerran olin kuulemma sammua hankeen aikani päätäni räävittyäni.. onneksi kaveri löys ja haki talteen. Siinä käytiin varmasti lähellä.. on sitä käyty lähempänäkin, mut siinä ei mitää tekemistä ainehien kanssa. Noiden vuosien jälkeen ei oo pahemmin tullut tuohon paholaisen nektariin koskettua, mut hiljattain oli kyl toverin kanssa puhetta et ois kiva ottaa pitkästä aikaa muutamat desit
Mistään ei oo yhtä pahasti lähteny kontrolli meikäläisellä.. tai no..
Viimeisin hassu "reissu" oli tos reilu viikko takaperin. Nappailin aika reilusti tatteja ja viskiä kyytipojaks siinä sivussa.. savuja tietty unohtamatta.. mut se oli varmasti pienin paha siinä yhtälössä. Tai paha ja paha. Kivaahan se oli.. tai ainakin jännää
Jossain vaiheessa tuli hemmetin likane olo ja oli raahattava ittesä suihkuun. Siellä sitten aikani läiskyteltyäni ja ihmeteltyäni purskahdin hervottoman naurun saattelemana itkeä tihrustamaan.. ja meinaan vuodatin oikee kunnolla kans. Vaikea sanoa miksi. Siellä aikani häröiltyäni ja naapureita hämmennettyäni, pääsin kuin pääsinkin omin jaloin takaisin kämppääni. Saman tie ku ovesta sisään pääsin, rojahdin lattialle asentoon x. Ei oikee tahtonu jalat kantaa ja siinä sitä sitte lojoiltiin munasillaan ja vuodateltiin taas. Ei menny ilta ihan suunnitelmien mukaan. Piti kait kylillekki lähtee. En lähteny. Sänkyyn kai olin itteni kuitenki saanu ku siitä heräsin.. ja oli meinaan puhdistunu olo. Mahtavaa.
Pirtuilujen ja tän suihku-episodin väliin mahtuukin sitte kaikellaista törttöilyä, mut niistä ehkä myöhemmin.. ja luulempa että ne isommat hölmöilyt on jo hölmöilty. Nooo.. never say never.
Omalla kohdalla ne govimmat quosit ovat johtuneet pirtusta.. joskus ysärin lopulla kun sitä finninaamasena kaksin käsin kiskottiin. Kerran olin kuulemma sammua hankeen aikani päätäni räävittyäni.. onneksi kaveri löys ja haki talteen. Siinä käytiin varmasti lähellä.. on sitä käyty lähempänäkin, mut siinä ei mitää tekemistä ainehien kanssa. Noiden vuosien jälkeen ei oo pahemmin tullut tuohon paholaisen nektariin koskettua, mut hiljattain oli kyl toverin kanssa puhetta et ois kiva ottaa pitkästä aikaa muutamat desit
Viimeisin hassu "reissu" oli tos reilu viikko takaperin. Nappailin aika reilusti tatteja ja viskiä kyytipojaks siinä sivussa.. savuja tietty unohtamatta.. mut se oli varmasti pienin paha siinä yhtälössä. Tai paha ja paha. Kivaahan se oli.. tai ainakin jännää
Pirtuilujen ja tän suihku-episodin väliin mahtuukin sitte kaikellaista törttöilyä, mut niistä ehkä myöhemmin.. ja luulempa että ne isommat hölmöilyt on jo hölmöilty. Nooo.. never say never.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
disparati
- Psykonautti
joo, olen kuullut että alkoholi ja pajari ei välttämättä ole hyvä. Tosiaan, en juonut tippakaan alkoholia sinä iltana ja taustalla oli jo usean tunnin pajauttelu että sitä oltiin valmiiksi jo kovin hymyileväisiä. Veikkaan että itellä oksetus tuli lähinnä siitä ku kaikki pyöri ympärillä eikä voinu katsetta kohdistaa yhtään mihinkään ja pystyin vaa istumaa paikoillaa. En siis puhumaan, kuuntelemaan tai muutakaan. Se vessaan kävely oli haasteellista kun et voinu tarkistaa mihin se jalka tipahti, piti vaan yrittää pitää katse vessan ovessa. Olihan se ihan jännäwRRa wrote:disparati, THC tosiaan hidastaa solujen toimintaa eli näin ollen muutkin aineet metabolisoituu hitaammin. Tässä myös yleisin syy sille miksi alkoholi-pajari-combo saattaa alkaa oksettaa -> elimistö polttaa alkoholia hitaammin kannabiksen vaikutuksen alaisena, ja alkoholi myös siis imeytyy vatsasta hitaammin. Toisaalta sama homma se on kaiken muunkin suhteen mitä vatsasta löytyy, ei vain alkoholin.
Mun kovimpia kuoseja lie edelleen tuo metsäfestiwaali-reissu, mutta täytyy kyl myöntää et myös 40mg 4-ho-met (illan aikana 40mg 4-ho-met, pirii & jwh:ta) veti kyl aika vitun tutkalle.... Ehkä vielä pahemmin ku toi metsäfestiwaalin kuosi (300mg jatkis-mdma + 2 happoo + pajarii), erona tosin että en oksentanut.
-
Harold
- Kameleontti
ei tainnu jätkällä kauheesti toleja ollafrogi wrote:itsellä on vähän niinkuin kaksi ääripäätä vastata tähän. eli niiku hyvä ja paha kuosi.
ensiks vaik siitä hyvästä kuosista. poltettii alkuun frendin kans muutama gramma kukkaa alle ja ajattelin sitten kokeilla mitenhän toi 4-aco dmt sitä lähtisi buustaamaan. no aluks olo oli ihan normaalisti pilevessä otin sitä siis 32mg mut kun aine alkoi vaikuttaa nin koin elämäni kauniinpia visuaaleja kadotin täysin todellisuuden en kyennyt muuta kuin makaamaan sohvalla silmät kiinni kuunnellen musiikkia ja katsellen kuinka universumi tuli lähemmäksi ja olin koko maailman keskipiste. tuota kesti siis sen vajaa kaksi tuntia jonka jälkeen sain silmäni auki ja palasin astettain todellisuuteen tietämättä kuitenkaan olin paikkaani ja seuraani kotona olin kuitenkin hyvän kaverini kanssa koko ajan. sohvalta noustessani kävin hakemassa lasillisen mehua jonka jlkeen näin frendini istumassa sohvan nurkassa noin 3 metrin päässä minusta mutta näky silmissäni oli aivan kuin olisin katsonut pilvenpiirtäjän katolta. takaisin sohvalle päästyäni poltimme vielä tuhdit kukka blossit uudestaan päälle jonka jälkeen homma alkoi niin sanotusti uudestaan joka johti siihen että kiipeilin pitkin seiniä jaloillani pää ollessa sohva tyynyjen välissä ja kävin nuolemaan kaikkia kirkkaita pintoja. tätä oloa kesti todellisuudessa noin koko yön kunnes nukahdin aamun puolella ja koin olevani maailman onnellisin ihminen seuraavana iltana herätessäni.
toinen ääripää onkin sitten huomattavasti tuhoisampi olin saapunut työharjoitteluni viimeisestä vuorosta joka oli yövuoro kämpilleni. pistin saunan lämpiämään ja join odotellassa sixarin ja tutkin kaappejani ja löysin käsiini 80mg tenoxia ja 60 opamoxia jotka heitin huiviin. viimeinen muistikuva on itsestäni katsomassa omaa peilikuvaani ja kuinka pääni alkoi leijumaan ja sen jälkeen herään noin 3h päästä rappukäytävästä ilman vaatteita avaimia saati sitten puhelinta, olin paskonut alleni. olin aivan paniikissa ja vielä varmasti kamoissani koska tuo ei vituttanut. kävelin rohkeasti muutaman korttelin frendini ovelle munasillaan joka tarjosi suihkun vaatteita ja mahdollisuuden soittaa jotta pääsisin takaisin kämpilleni jossa oli sauna kuumana ja koko muu kämppä käännetty ihan ympäri. muistamatta siis yhtään mitä oli tapahtunut. kämpillä sitten oltiani kövin vielä saunassa ja join muutaman oluen jonka jälkeen nukuin 18h putkeen
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
LD50
- Apteekki
Tais se nyt olla tuo 120mg 2c-e:tä 4h sisään buustailtuna, isohkolla aloitusannoksella. Ennen sitä syöty 10kpl 7,5mg imovaneja, n. 250mg diatsepaamia eri muodoissa, lyricaa 900mg, sirdaludia ehkä 6mg, dormicum 7,5mg 2kpl ja lopuksi telari. Näin muistaakseni. Imovanet ja 2c-e aiheuttavat niin hienon tilan yhdessä että jatkossakin otan, imovane kun pieni delirianttikin on joillain.
Puut muuttivat pihalla etelään, oli talon kokoisia ihmissusia ja robotteja jnejne. Enpä jaksa enenpää kertoa.
Puut muuttivat pihalla etelään, oli talon kokoisia ihmissusia ja robotteja jnejne. Enpä jaksa enenpää kertoa.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Voima
- Lepakko
Yhet pahimmista kuoseista oli varmaa viime vkloppun perjantai-launtai-akselil. Perjantai alko rauhallisesti dexmin parissa,600 mg dexmii,vähä alkoo ja reilusti kukkaa. Yöllä kaverilta sain pari tenoxii. Bentsotolet aika nollissa,muistot katos kokonaan perjantaiyöltä ja launtaiaamult. Eka muisto on päivält ku otan lisää tennareit ja pirii. Sit taas katoo muisto muutamalt tunnilt. Sit launtai-iltan kiskottii viel lisää dexmii ja alkoo ja kukkaa. 
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
zerk
Kaipa se kun tyhjensin muutaman lootan stilkkareita ja päälle pameja tuntematon määrä eli aski tyhjäks. Alla oli pari kuppia unikkoteetä. En tiedä mitä muita substansseja menin sitte vielä syömään.
...
Hämäriä muistikuvia tullu todella oudoista halluista. Kämppä niin saatanan sekaisin ja kamaa hukassa. Kämppiksen mukaan olin mm. yrittäny hypätä parvekkeelta mut ovi oli onneks paskana enkä päässy eteenpäin, olin tuijottanu pesukonetta tuntikaupalla ja toistellu että "ne tulee ihan kohta, sitten näät". Onneks oli toi kaveri paikalla etten ehtiny enempää damagee aiheuttaa itselle/kamoille.
Hurja reissu mutta kun itellä muistikuvia vaan pari ja nekin helvetin outoja. Vetää nuo stilkat meikän täysin kuutamolle.
...
Hämäriä muistikuvia tullu todella oudoista halluista. Kämppä niin saatanan sekaisin ja kamaa hukassa. Kämppiksen mukaan olin mm. yrittäny hypätä parvekkeelta mut ovi oli onneks paskana enkä päässy eteenpäin, olin tuijottanu pesukonetta tuntikaupalla ja toistellu että "ne tulee ihan kohta, sitten näät". Onneks oli toi kaveri paikalla etten ehtiny enempää damagee aiheuttaa itselle/kamoille.
Hurja reissu mutta kun itellä muistikuvia vaan pari ja nekin helvetin outoja. Vetää nuo stilkat meikän täysin kuutamolle.
-
King Ink
- LD50
Ketäpä ei vetäisi tommosilla doseilla?zerk wrote:Vetää nuo stilkat meikän täysin kuutamolle.
-
Varjo
En erota kummossa, övereis vai vajareissa ukkeli tutisee.
Paskimmat kuosit ainakin yleisesti ottaen tullut pariin kertaan överimäärällä alkoholia + jwh:ta.
Parhaat taas happo+hitti+alko+poppers kombolla toistaseks...
Paskimmat kuosit ainakin yleisesti ottaen tullut pariin kertaan överimäärällä alkoholia + jwh:ta.
Parhaat taas happo+hitti+alko+poppers kombolla toistaseks...
-
King Ink
- LD50
Kertokaa enemmän noista ''kovimmista kuoseista'' lähes poikkeuksetta hauskaa settiä luvassa kun kertoo tarkemmin mitä on tullu tehtyä. 
-
tRip
- Moderator
¨Ku menin yli K-holen..
läpi mustan aukon
galaksiin,
missä todellisuus muodostui kuution muotoisesta pikselistä.
tajusin mielettömyyden.
läpi mustan aukon
galaksiin,
missä todellisuus muodostui kuution muotoisesta pikselistä.
tajusin mielettömyyden.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Muru
- Psykonautti
Kovin ja samalla kamalin kuosi oli eräissä konemusiikkibileissä. Ilta alko muutamalla stydillä essolla, olin jo niistä ihan robottikuoseissa. Ruumiinlämpö ilmeisesti nous tanssiessa liian korkeaks ja pyörryin sinne ihmismassan sekaan. Onneks pari ystävällistä ihmistä tajus raahata mut sivummalle ja kaataa mun päälle kylmää vettä ja jääpaloja.
Siitä ku jossain vaiheessa vähän tokenin ja oli aika lähteä jatkoille, niin yks kaveri tarjos ison määrän tuntemattomia ryynejä ja minä idioottina ne napsin. Päälle vielä alkoa niin voilá, sekoilin jotakin ja vakuutin kavereille että lähen vaan lyhyelle kävelylle ja tulen perässä niitten kämpälle jatkoille. Siitä eteenpäin vaan hajanaisia ja pelottavia muistikuvia, haahuilin yöllä ympäri Helsingin keskustaa ja juttelin kuvitteellisille henkilöille ja mm. katulampuille. Lopulta kaverit oli löytäneet mut ja saanu raahattua sisälle jonnekkin kämppään, sinne olin ilmeisesti rauhottunut sitten.
Nykyään ei tule tällaista über-vinttipimeenä-sekoilua pahemmin harrastettua, onneksi olen tällaisista jotakin oppinut.
Siitä ku jossain vaiheessa vähän tokenin ja oli aika lähteä jatkoille, niin yks kaveri tarjos ison määrän tuntemattomia ryynejä ja minä idioottina ne napsin. Päälle vielä alkoa niin voilá, sekoilin jotakin ja vakuutin kavereille että lähen vaan lyhyelle kävelylle ja tulen perässä niitten kämpälle jatkoille. Siitä eteenpäin vaan hajanaisia ja pelottavia muistikuvia, haahuilin yöllä ympäri Helsingin keskustaa ja juttelin kuvitteellisille henkilöille ja mm. katulampuille. Lopulta kaverit oli löytäneet mut ja saanu raahattua sisälle jonnekkin kämppään, sinne olin ilmeisesti rauhottunut sitten.
Nykyään ei tule tällaista über-vinttipimeenä-sekoilua pahemmin harrastettua, onneksi olen tällaisista jotakin oppinut.
Non, je ne regrette rien.
-
Koke
- Psykonautti
Re: "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?
2 vuorokauden ryyppäämisen jälkeen ajattelin ruveta juhlimaan niin otettiin jätkien kanssa mukava satsi piriä kyytiin ja eihän se sitten riittänyt alkon kanssa niin oli pakko ottaa eemeleitä kans. Pari päivää näillä ja sitten viimesellä pirivedolla kouluun, jossa löi laskut päälle ja olo oli kerrassaan helvetillinen. Väsymyksen takia join koko helvetin päivän kahvia ymmärtämättä, että siitä tulee entistä karseampi olo ja tässä kohtaa meinasi itku tulla kun ahdisti ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa.
Onneksi koulun jälkeen kotona sain imeskellä 2mg rivatrilleja jotka tuuditti mut 24 tunnin rauhalliseen uneen.
Julma-Henri - Ei ikinä enää
Onneksi koulun jälkeen kotona sain imeskellä 2mg rivatrilleja jotka tuuditti mut 24 tunnin rauhalliseen uneen.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
damazca
- Lepakko
Päivän toisen huasca-tripin laskuissa poltin helvetisti jwh:ta ja join vielä sikspäkin kaljaa... Unihalvauksen kaltainen tila, pystyin lähinnä makaamaan sohvalla, täysin tietoisena ympäröivästä maailmasta, mutta käytännössä pystymättä liikkumaan...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
siqqe
- Apteekki
Perjantaina saattoi olla sekaisin olo mitä on ollut.
Ilta alkoi alkoholia litkimällä ja jossain vaiheessa join pari pulloa ressua, hitaasti tissutellen (toisesta pullosta suurimman osan oksensin pois samantien kun join), myöhemmin kaveri tuli ja tarjosi about 0.5-0.7g pöhinää. Ja vielä kun poltti hyvät kukkapaukut niin heitti aivan tripille. Ensin näkökenttä kävi tärisemään ja sitten violettia pientä kuviota alkoi liikkumaan näössä. Kohta näkökentässä pyöri kaksi violettiharmaata suurta heiluria ja tunsin että ihmiset olisivat koskeneet minun selkään, ja taaksepäin katsomalla älysin ettei siellä ole ketään. Myöskin näin olemattomia ihmisiä näkökentän rajamailla ja jossain vaiheessa lattialla olevat tavarat näyttivät aivan jättimäiseltä nukkuvalta koiralta. Hauskaa oli
Ilta alkoi alkoholia litkimällä ja jossain vaiheessa join pari pulloa ressua, hitaasti tissutellen (toisesta pullosta suurimman osan oksensin pois samantien kun join), myöhemmin kaveri tuli ja tarjosi about 0.5-0.7g pöhinää. Ja vielä kun poltti hyvät kukkapaukut niin heitti aivan tripille. Ensin näkökenttä kävi tärisemään ja sitten violettia pientä kuviota alkoi liikkumaan näössä. Kohta näkökentässä pyöri kaksi violettiharmaata suurta heiluria ja tunsin että ihmiset olisivat koskeneet minun selkään, ja taaksepäin katsomalla älysin ettei siellä ole ketään. Myöskin näin olemattomia ihmisiä näkökentän rajamailla ja jossain vaiheessa lattialla olevat tavarat näyttivät aivan jättimäiseltä nukkuvalta koiralta. Hauskaa oli
ʘᴥʘ
-
Dent0n
- Karvakuono
Monta vuotta sitten kun vedin melkein pullollisen Efedriiniä. Olin kyllä pirun sekaisin, vaikutus kesti n. 10 tuntia ja varmasti olisi kestänyt pidempäänkin ellen olisi mennyt nukkumaan. En siis juonut kaikkea kerralla, vaan otin lisää tasaisin väliajoin. Näin "kolme eri todellisuutta limittäin", aika vaikea selittää
Mutta näin siis tämän todellisuuden, kaverit, asunnon jne. ja sen lisäksi jonkun maiseman jossa oli niittyjä, auringonpaistetta ja sateenkaari. Sitä kolmatta en enää muista mutta sellaisesta olen silloin puhunut. Loppuvaiheessa en pysynyt tolpillani, konttasin kunnes en pystynyt enää konttaamaankaan ja lopun illan liikuin ryömimällä sekavia höpisten
En ole sellaisessa kuosissa ollut ennen sitä enkä sen jälkeen. Ihan mielenkiintoinen kokemus.
"Tänään sinun on voitettava eilinen itsesi."
-
tRip
- Moderator
jännää.. mun tuli jotakin vastaavaa koettua myös vähän aikaa sitte.Koke wrote:2 vuorokauden ryyppäämisen jälkeen ajattelin ruveta juhlimaan niin otettiin jätkien kanssa mukava satsi piriä kyytiin ja eihän se sitten riittänyt alkon kanssa niin oli pakko ottaa eemeleitä kans. Pari päivää näillä ja sitten viimesellä pirivedolla kouluun, jossa löi laskut päälle ja olo oli kerrassaan helvetillinen. Väsymyksen takia join koko helvetin päivän kahvia ymmärtämättä, että siitä tulee entistä karseampi olo ja tässä kohtaa meinasi itku tulla kun ahdisti ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa.
Onneksi koulun jälkeen kotona sain imeskellä 2mg rivatrilleja jotka tuuditti mut 24 tunnin rauhalliseen uneen.![]()
ei ikinä enää.. eikä enää ikinä
Keep it unreal.
-
Velmu
- Tuppisuu
Varmaan 10 2.5 temestaa ja överipajarit. Kaverit ainaki kerto et olin sekasi 
-
Inkkari
- Psykonautti
Varmaan se kun kaveri tuli autolla hakemaan "bileistä" jollon oli jo sammumiskunnossa ja päätettiin käydä yöpaukuilla. Kännissä tuli sitten otettua oikeen kunnon henkoset kukkaa bongista mitään sen enempää miettimättä. Muistan vaan sen että oli HYVÄ olla ja katselin tähtiä kattoluukusta. Ehkä tunti siinä oltiin, en tainnu sanoa mitään muuta sen tunnin aikana ku ""jumalauta mä oon hyvis" 
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
Olio
- Kameleontti
selvinpäin oon eniten sekaisin.
-
Koke
- Psykonautti
WanhaOlio wrote:selvinpäin oon eniten sekaisin.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
kuumottelija
- Lepakko
Siitä huolimatta että olen ottanut deelejä, ei deeleissä mielestäni tosiaan sekoile niin paljoo kuin esim koppa kaljaa+monta random ryynii+budii+timanttei-kuosis. Sellaisia kuoseja, joissa tulee kontattua puskassa ja hokenut itsekseen "mä kuolen" ja havahtuu jostakin penkasta monen kilometrin päässä sieltä missä pitäs olla rahat puhelimet yms hävinneinä. Deeleissä on todella tutkalla, ryynikänneissä taas on kaikkea muuta kuin tutkalla.
Hirveimmät kuosit ehkä jwh-överit, kun luulin koko ajan että kuolen/mieleni jakaantuu kahtia yms häröilyy.
Hirveimmät kuosit ehkä jwh-överit, kun luulin koko ajan että kuolen/mieleni jakaantuu kahtia yms häröilyy.
-
Voima
- Lepakko
Pahimpia kans oli vuoden alussa ollut deeliputki
kaks päivää meni 2c-e:llä ja lätkällä. Kolmantena päivänä kulu lätkää,2c-e:tä ja subua reilu milli. Neljännen päivän loppu suju mukavasti perjantaihin asti hapoissssa
Tuon jälkeen oli kyllä hieman psykoottinen olo muutaman päivän 
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
spor
- Karvakuono
Tämä ei nyt mene kyllä kovaksi kuosiksi, mutta omalla kohdalla se oli tarpeeksi kova. 
alkoholi+paasi+600mg MDMA.
alkoholi+paasi+600mg MDMA.
Life without music is a mistake.
-
ctrl
- Karvakuono
Tajuttomin kuosi on varmaan ollut kun joskus pikkuisena kokemattomana pallerona huitasin 600mg DXMiä naamaan yhdeltä istumalta. Monille täällä se ei olisi varmaan reissu eikä mikään, mutta n.40kiloiselle vain muutamaan otteeseen kokeilleelle se oli HIEMAN liikaa
Makasin seuraavan vuorokauden pimeässä huoneessa, täristen, kuollen ja kommunikoiden rinnakkaistodellisuuden otusten kanssa. Samalla perustin myös vertaistukiryhmän aika-avaruuteen eksyneille, josta tuli varsin pian hyvin suosittu.
Otin tapauksesta opikseni, mutta lähinnä se näin jälkeenpäin naurattaa
Otin tapauksesta opikseni, mutta lähinnä se näin jälkeenpäin naurattaa
I love kaleidoscopes