Nimimerkkinne ja avatarinne

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
ctrl
Karvakuono

Re: Nimimerkkinne ja avatarinne

Post by ctrl »

Oma nimimerkki oli joku hetkellinen ahaaah-elämys kun tuijotin tietokoneen näppäimistöä. Iskevä, lyhyt ja helppo muistaa. Nyt kun jälkeen päin ajattelee se on aivan huippu. Jos haluaa alkaa analysoimaan siitä keksii vaikka mitä. Avatar on omasta pärstästä. Tällä hetkellä huoneessani on vihreät valot, koska se rauhoittaa mieltäni. Siksi tuo vihreys.
I love kaleidoscopes
sunyata
Psykonautti

Post by sunyata »

Avatar ja nimimerkki tulivat molemmat kertarykäyksellä. Googlesta haettuna ihan tiettyä tietämätöntä löytyi kiva avaruusapina, joka ei ensimmäisen harkitun ja tietoisen psykedeelikokeilun, 4-AcO-METin jälkeen voinut jäädä muuksi kuin aconautiksi. Sinänsä hupaisaa että toi kuva sattui löytymään omaa mieltä vastaavaksi jotenkin lähes telepaattisesti. Ei oo enää hajuakaan miten sen löysin, mut oli vaan niin jees että joo.
vain otettu lääke ottaa päähän
Pariah

Post by Pariah »

edittiä, ei pitänyt paikkaansa enään vanha sepustus.
Pariah

Post by Pariah »

Pariah wrote:edittiä, ei pitänyt paikkaansa enään vanha sepustus.
kuva psynautista joka pelkää avaruuspukunsa sisällä visuaaleja.

Maailman hienommaista musavideosta napattu http://www.youtube.com/watch?v=zlY-JlE5ZCo
Sub-Zero
Karvakuono

Post by Sub-Zero »

Avatar + nimi on hahmo Mortal Kombat nimisestä taistelupelistä. Oli jo nuorena (ja edelleen) yks kyseisen pelin lemppari hahmoja, kun tuli kyseistä peliä pelattua kaverin PC:llä ja paikallisessa pelihallissa. Enää ei tosin tule kyseistä peliä enää pelattua, niin kuin ei tule juuri mitään muutakaan.. Nimimerkin koitin valita tälle foorumille niin, ettei sitä voitaisi muhun mitenkään yhdistää. En siis käytä kyseistä nickiä muilla foorumeilla yms.
..:: Cold as ice ::..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vaihdoin ton mun 'alkuperäisen' avatarin takaisin, en tiedä miksi, tuntu hyvältä idealta.
nimimerkki The Birthday Partyn kappale, edelleen.
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

ei mitään muistikuvaa mistä hankyy tulee :shock: ja avatarina tietty itse hankyy! :mrgreen:
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Smokeweed, because i smoke weed. :mrgreen:
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
porter

Post by porter »

Nimimerkkiäni ei voi mitenkään yhdistää muihin nimimerkkeihini muilla foorumeilla :twisted: oikeastaan se on nimimerkin takana, ja avatar... No mikä hienompaa kuun liisa ihmemaassa deelipäissään.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

seesee lyhenteenä netissä muuten yleisimmin käyttämästäni nimimerkistä. Avatar... Nooh, Kaukametsän pakolaisten kyy aavistuksen muokattuna. Tykkään Kaukametsän pakolaisista (ja oli lempipiirrettyjä pentuna) ja kyy ollut aina lempihahmoni.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Vape
Lepakko

Post by Vape »

nimimerkki on keksitty yläaste aikoina, en sen syvempää merkitystä nyt ala sepittään :mrgreen:

avatar nyt vaan on joku minkä löysin koneelta kun teki mieli pistää jotain
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Nimimerkki kuvastaa sitä mitä ennen tein,kaikkee oli testattava ja toimin myös muitten puolesta testerinä ku tuli jotai uusia tai muita hyviä juttuja.
Se 420 on siinä se mun puoli josta en tuu koskaan luopumaan mutta en joka päivä harrasta neljäkaksnollaa.
Mutta testailen silti,testailu on kivaa.

Ja avatar on tietenki ren&stimpy! Tuo lapsuuden muistoistani tuleva tv-sarja jota ei enää näytetä. Ren on melkein aina Stimpylle pahalla päällä.
Ren on se "viisaampi" niistä ja Stimpy joka ei tajua ikinä mistään mitään, on kissa jolla ei ole kaulaa.
Molemmat myös kakoilevat aina jotain,Stimpy tekee sitä enemmän ja jatkuvalla syötöllä joka saa Renin raivon partaalle tai joskus jopa tappaa hänet.

Ja jos joku ei o tutustunu ko piirrettyihin muka niin jyytyybistä löydät niitä. Yleensä sen ohjelman pituus on noin 10min tai sitten vajaa 10min.
Joskus ovat kaksi osaisia. Mutta loistava ns. "aikuisten" piirretty. Tehty joskus 90 luvulla tuotantokausia 5? tai jotain...
Sama tyyppi tai joku joka on ollu nuissa ren&stimpyissä mukana tekee myös piiirrettyä nimeltään Cow&chicken . "-Mother had a cow,mother had a chicken,dad was proud, but he didnt get how...?"
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
zerk

Post by zerk »

Nimimerkin tarina on inside läppä vuodelta 2001, en sitä ala avaamaan. Avatar on Klaus American Dadista - hieno sarja.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Huiko. Vähän niinku nälkä, vaan ei kuitenkaan. Sellanen vähä häiritsevä tunne joka vaatii huomioimista mutta jonka voi myös jättää vielä huomiotta. Nälkä oli se mistä lähdin tätä kehittelemään. Yksi neljästä ratsumiehestä. Arvelin sen kuitenkin silloin olevan luoltaantyöntävä, joten tuo muunnos oli kiemuraisen ja epäloogisen ajattelutyöni lopputulos. Myöhemmin huomasin kirjautuessa, että tuohan on todella helppo näpytellä. :)

Tämänhetkinen avani? Kuva oli ollut koneellani jo kauan, kun aloin muovaamaan kuvaa kuvaamaan sitä kuinka halusin sillä hetkellä itseäni esiintuoda.

Pentagrammi syntyi suojaamaan, ja linjat halusin säilyttää ohuina jotteivät peitä alleen itse kuvaa. Rajasin kuvan pentagrammin sisään ja Nuolen laitoin kuvaamaan kuinka sieltä sisältä kuitenkin jotakin voi päästä ulos. Yleensä kait valuen? En tosin halunnut tuohon mitään varsinaisesti valuvaa. Huomasin tuon myös vähän muistuttavan partaani.

Latinankielen lauseen laitoin silloin kuvaamaan mieleni asentoa, ja kun en valmista löytänyt lausahduksista, arvelin korvata Julius Ceasarin toteamaan tuon nopan järjellä. "-Järki on heitetty." (<- Joo. Vähän tekotaiteellista, myönnän. :P ) Sopi vain minusta silloin siihen.

En ole vielä nähnyt tarpeelliseksi muuttaa avaani, mutta en rupea lupailemaan mitään. Ne tuntuvat vaihtuvan aina kun jokin niissä ei täsmää enää sen kanssa kuinka koen itseni tai haluan itseäni edustaa. :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Nimimerkki mulla on ollut tuhottoman kauan, en enää muista mistä se on tullut. Sillä ei kyllä oo mitään syvempää merkitystä, paitsi ehkä viittaus kissoihin, jotka on aika siistei tomeranttei öttiäisiä. Avatar on ihan itse tehty kakkapiirustus vuodelta nakki, lätkäsin sen kun kyllä pitää jotain omaa olla.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Nimimerkki oli päähänpisto... Mitäköhän hemmettiä ajattelin sillon kun tein tän :D Avatar tulee olemaan internetistä hankittu.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Avattareni on paras.

Siis pokemon hahmo jonka nimi on Paras 8) rapu jonka selästä kasvaa kaksi kärpässientä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Kottonmouth on minulle annettu nimitys ja avatereissa tuttuun tyyliin Hranicaa :love:
tRip
Moderator

Post by tRip »

trippinä mut vissiin parhaiten tunnetaan..
vaikka kuin yrittäsin olla hippitattii sun muuta..

Avatari kuvastanee mua.. persoonana.
Aina päädyn vaihtaan sen samaan vanhan tuttuun.. vaikka yrittääki välil olla jotain muut.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
armon
Karvakuono

Post by armon »

Nick on käännelmäväännelmä irc-nickistäni ja avatari puolestaan väännelmäkäännelmä omasta naamastani. Leikkauksen jälkeinen, turvonnut ja musta silmäluomi oli pakko saada ikuistettua jotenkin :D
I realized that if my body broke, I would break into blossom.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Nimimerkki viittaa hepoiseni nimeen, itseäni yksi tuttava kutsui Rölliksi joskus pari vuotta sitten, niin siihen Trolli viittaa myös.. ja onhan se aika lol, joten siitä loppu :)
Avatarissa on omat silmät, ei mikään tarkkaan harkittu tekele, mutta ihan hauskan värikäs. Yritin luoda jotain psykedeelistä kenties? No jaa, jotain omaa halusin laittaa, siksi tuo avatar.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Kobe
Psykonautti

Post by Kobe »

Kobe on väännös lempinimestäni jota kaverit käyttävät ja se on muokattu "internetystävälliseksi". Avatar on internetistä hät'hätää poimittu kuva jossa elementteinä lähinnä meditointi ja chakrat jotka molemmat ovat jokseenkin merkittäviä aspekteja omassa elämässäni. Allekirjoitus on puolestaan puhtaan spontaanisti itse keksitty yksi monista elämän suuntaviitoista joita soveltaen päivistä saa aina vähän mielenkiintoisempia ja omalla kohdallani myös helpompia.
Don't let the drugs control your life. Live your life, control the drugs. Be like water, take the mould but always be ready to set yourself flow freeeee...
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Nick on väännös placebo sanasta ja omasta lempinimestä.

Avatar on pupu elokuvasta Donnie Darko.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Jouduin vähän pohtimaan, että mikä idea mulla oli nimetä itseni Touchetiksi. Olin kuitenkin näemmä vastannut tähän topiciin jo 2007:
Touchet wrote:"Touch it ... (whatever IT means)" / "Touché" (on ranskaa ja tarkoittaa kosketettua). Laitoin ne yhteen, koska kosken itseäni.
Avatarissa on Fredric March esittämässä arkkityyppistä hullua tiedemiestä elokuvassa Tri Jekyll & Mr. Hyde vuodelta 1931. Tohtori Jekyll on juuri maniansa huipulla aikeissa ryystää taikamehua, tavoitellen objekti a:ta, mutta ultimaattinen synteesi tuokin reaalin esiin täysin käsittämättömällä tavalla. Mulle tämä kuvastaa informaationistaukseni pohjimmaista koherenssinkaipuuta ja tarvetta antagonisoida tätä ekstaattisella, pillua nuolevalla riemuidiootti-käytökselläni. Antiteesi johtaa uuteen synteesiin! Vittu mä oon siisti jätkä!

Image Image
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

No mua alettii joskus hiton kauan sitten sanoon Antiheroks ku mulla oli Antiheron lippis päässä. sit se lyheni pelkäks Heroks. Nati on vähä niiku Anti. Nii ja tosiaa IRL mää oon Hero sillee kaikille ollu jo monta vuotta.

Avatarin bongasin netistä, ei sen diipimpää.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Cannabist
Psykonautti

Post by Cannabist »

Halusin touhujani kuvaavan, pelkistetyn nikin.

Avatar tuli pari päivää sitte, nappasin sen tuolta http://fi.wikipedia.org/wiki/Pelko.
Oon kohdannu pelkojani ja toi muistuttaa siitä. Pelko lamauttaa.
maikkum

Post by maikkum »

Nimimerkkini tulee suoraan lempinimestäni, joka taas tulee oikeasta nimestäni. Avatar tuli vastaan randomisti ja näyttipä niin iteltäni, että sen tonne räiskäsin! Emmä kyl oo iso ku panda tai mitään, mut ilmeisesti usein sellaiseksi itteni tunnen :roll:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Väänsin ärrän makaaberisti nurinkurin takaisin tripiksi, kunnioittaen alkuperäistä nimimerkkiäni.
Hukkasin mun klassikoksi muodostuneen avatari-kuvan johonkin data-avaruuden syövereihin, joten päätin sitten olla tällai coolisti persoonaton =)

trippi on myös taiteilijanimeni.

mutta joka ei vielä ole hogannut.. olen alati kameleontti.. .
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi »

tЯip wrote:Hukkasin mun klassikoksi muodostuneen avatari-kuvan johonkin data-avaruuden syövereihin, joten päätin sitten olla tällai coolisti persoonaton =)
Artisti (Alex Grey) on yks mun lemppareista kuitenkin niin jos joskus tuleepi wonderia ikävä: http://www.phantasmaphile.com/images/20 ... x_grey.jpg
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Alunperinhän mun nimimerkki oli Mushruumis,joten tää on lyhennös siitä.
Toikin oli vaan tollanen ei mihinkään perustuva nimimerkki,kuulosti vaan kivalta.

Ja kaipa toi jotenkin vaa sopii mulle,Mushru. MushrÖööö.. Se on hauska sanoa ääneen,kuulostaa kivalle.
Oon mä aika tatti... MushMushRoom ^^
Kyl mä tost diggaan..

Avatar... Toi vaa jotenki sopi meikälle.
Sävytyksiltään ja tyyliltään samankaltainen kun mulla pitkään ollut hengitysmaskiPupuOlio..
Natsas vaa.. Tartteeks muuta sanoakaan. :mrgreen:

Tos tytös on asennet.. ;---)
Voi olla,et kyllästyn siihen kohta..
. . . (--) °