Ah, tsolpidem, miten voi tuntea vihaa ja rakkautta samaan aikaan.
Tästä aika paljon kokemuksia ollut, ja lähes jokaisen kokemuksen jälkeen "ei koskaan enää", kunnes seuraava kerta koittaa.
Yksi nappula huomaa vaikutuksen, että tulee paljon rennompi olo, mutta alkoholin kanssa kombotettuna kunnon tutkari. Toimii kanssa nokkaan ja hihaankin tullut kokeiltua, mutta en suosittele enkä sano olevan edes sen arvoista. Hihaan vetämisen jälkeen oli kummatkin kädet mustelmilla viikon (eikä varmasti mennyt ohi). Tuntuu kuin lekalla olisi lyöty päähän, mutta haihtuu nopeasti.
Syötynä vaikuttaa kanssa aika nopeasti jos tyhjään mahaan ottaa. 10-20min niin huomaa jo vaikutuksen, jonka itse koen rentoutumisena ja pienenä euforiana. Mitään visuaaleja en ole tsolpideemista ikinä saanut lukuunottamatta yhtä kertaa, vaikka näitä tullut varmaan muovikassillinen "testattua".
Unettomuuteen ei tunnu nämä vaikuttavan itsellä, tai en ainakaan koe tulevani koskaan väsyneeksi joka sinänsä on aika outo juttu, vaikka ei olisi tolea. Savujen kanssa tulee varmasti häröiltyä, mutta ei niin paljon kuin viinan kanssa. Pahimmillaan tullut kiskottua 200mg kerralla.
ps. sori epäselvä teksti, olen selvinpäin, mutta kirjallinen anti on täysin nolla jostain syystä. Noh, ainakin yritin vastata.
Tuo yksi kerta kun sain visuaaleja niin annos oli 50mg ja pohjalla savuja ja viinaa. Olin olohuoneessa ja yhtäkkiä luulin olevani metsässä metsurina puita kaatamassa muitten ihmisten kanssa. Juttelin siinä työkollegoilleni puiden kaatamisesta samalla kun itse sirkkelöin mäntyä halki moottorisahan kanssa. Oli talvi ja oli tosi lumista.
Hetken kuluttua olin taas ihan toisessa maailmassa, vaihtui visuaalit / delirium kuten unessa. Kuin näkisi unta, mutta onkin hereillä ja muistaa vain tiettyjä muistikuvia. Toisessa otoksessa olin viettämässä iltaa monen tuntemattoman henkilön kanssa joiden kanssa aika meni jutellessa ja kaljoitellessa / elokuvia katsellen.
PAM. Taas todellisuudessa takaisin ja kaveri vieressä ihmettelee, että mitä helvettiä kun kyselen, että mihin ne muut ihmiset hävisi täältä kämpästä. En halunnut edes tietää mitä tein kun luuli olevan metsuri.
Paska lääke jota vihaan aina seuraavaan kertaan asti. Ei voi suositella, saisi loppua kokonaan maailmasta.
Ryynien kanssa kuosailu on muutenkin niin tasapainoilua mikä on viihdettä ja mikä on överiksi vedettyä. Vähän sama kuin runkuttelisi ja sekunti ennen h-hetkeä täytyisi lopettaa, ettei mene överiksi. Moniko jatkaisi loppuun asti juuri siinä ajassa, tilanteessa ja paikassa vai pystyisi sanomaan, että eiköhän se ollut siinä? "- Ihan sama, mä otan
vaan nää kaksi"
Waiting for the truth, because we all have dreams.