Amfetamiini topic.
-
- Psykonautti
Re: Amfetamiini topic.
paljos tol on keskimääräinen hinta grammalta ?
-
- Kameleontti
Kai se jossain 20-30e haarukassa pyörii. En tiedä varmasti kun en ole sitä ikinä mistään poistanut.yoshimura wrote:paljos tol on keskimääräinen hinta grammalta ?
"Taste
-
- Apteekki
Tuli taas viikonloppuna sorruttua metaan, on se vaan niin mukavan euforinen, sosiaalinen ja varsinkin tasaista menoa eikä mitään leukojen kiristelyä. Metan kaa on vaan pakko varata ryynejä mukaan, ku se van toimii tunnista toiseen, aika juoksee, mutta väsymyksestä ei tietoakaan. 0,2g otin alkuillasta ja nukkuun pääsi vasta seuraavanpäivän iltana ku söi kourallisen ryynejä, otti subulinet, joi pari lonkeroo ja poltti raaka kukkapaukut päälli, niin sai hieman nukuttua. Ja kivaa oli kokoajan.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
- Psykonautti
ostin 1.4 grammaa vauhtia ja ei oikee toiminu voi olla se ku on lääkitys päällä 

Hmm, tuskin toi sun SSRI-lääkitys tohon vaikutti. Vedän 30mg sitalopramia päivässä, eikä toi ole pirin vaikutuksia vähentänyt tai poitanut, yhtä hyvin se toimii yhäyoshimura wrote:ostin 1.4 grammaa vauhtia ja ei oikee toiminu voi olla se ku on lääkitys päällä

Tosin essot on aika laimeita

-
- Tuppisuu
Hyväähän toi on, ei kannata vaan kovin usein ottaa.
-
- Moderator
-
- Psykonautti
Piri on paskaa. Kuitenkin sitä tulee aika "usein" poistettua. Jokin siinä viehättää. Todella koukuttava. Onneksi käyttämäni termi "usein" tarkoittaa vain noin kerran kuukaudessa meininkiä, korkeintaan 2 kertaa kuukaudessa. Pirin kanssa on mukava poltetta hyvää kukkaa. Ei ala väsyttään, mutta saa omituisen psykedeelisen olon.
Pidän piristä.
Pidän piristä.
Eipä tarvii paljoa piriä vetää, sillä kunnon maniat kun alkaa niin sit on meno melkeen kun piriä olis ottanut
Johtuu varmaan väärästä mielialalääkityksestä, mut eipä oo valittamista, mut manioiden jälkeen kyllä tulee laskut, mikä vituttaa kyl täysillä.
Eli turha sitä päätänsä ja kehoansa on pilata pirillä, kun sopivalla työllä saa itellensä hyvät maniat päälle

Johtuu varmaan väärästä mielialalääkityksestä, mut eipä oo valittamista, mut manioiden jälkeen kyllä tulee laskut, mikä vituttaa kyl täysillä.
Eli turha sitä päätänsä ja kehoansa on pilata pirillä, kun sopivalla työllä saa itellensä hyvät maniat päälle

-
- Apteekki
Ahhh...Viikonloppuna sitte taas jeijoo nenään.Viimekerrasta on jo pariviikkoo kait.Nams 

2000-luvun sakilainen.
-
- Moderator
No.. Niinpä.Thoxium wrote:Eipä tarvii paljoa piriä vetää, sillä kunnon maniat kun alkaa niin sit on meno melkeen kun piriä olis ottanut![]()
Jotensakin.
Mihinkä sitä enää huumeita tarvitseekaan, kun kaikkiin mielentiloihin pääsee ihan luonnostaankin..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Sais vaan ite päättää millon ne mielialat muuttuu ja kuitenki masennusta 50% ajasta, maniaa 30% ajasta (eriasteisia, kuten myös masennuksessa) ja sit normioloa 20% ajasta, mä kuitenkin haluaisin pelkästään tota normiloa.tRip wrote:No.. Niinpä.Thoxium wrote:Eipä tarvii paljoa piriä vetää, sillä kunnon maniat kun alkaa niin sit on meno melkeen kun piriä olis ottanut![]()
Jotensakin.
Mihinkä sitä enää huumeita tarvitseekaan, kun kaikkiin mielentiloihin pääsee ihan luonnostaankin..
-
- Karvakuono
Ei piri ollutkaan niin ihmeellistä kuin kuvittelin.
Oli jopa hienoinen morkkis kun menin ottamaan, mutta pitihän sitä kokeilla.
Nyt olen ainakin varma siitä että jarrut on se mun juttu.
-
- Tuppisuu
paskaa piRii mjataaah?Overdosering wrote:Ei piri ollutkaan niin ihmeellistä kuin kuvittelin.

Mijoo, luulis et suurin osa ihmisistä tykkää piristä, on se sen verran mukavaa kuitenkispeizzzfeizzz wrote:paskaa piRii mjataaah?Overdosering wrote:Ei piri ollutkaan niin ihmeellistä kuin kuvittelin.

-
- Apteekki
Thoxium wrote:Mijoo, luulis et suurin osa ihmisistä tykkää piristä, on se sen verran mukavaa kuitenkispeizzzfeizzz wrote:paskaa piRii mjataaah?Overdosering wrote:Ei piri ollutkaan niin ihmeellistä kuin kuvittelin.
En oo kyllä törmänny yhteenkää ihmisee kuka ei tykkäis tähä mennes.Mutta onha se tyhjyys ja se "hienoinen morkkis" aika paskaa jos ei ole valuuttaa maksaa laskuja.
2000-luvun sakilainen.
-
- Apteekki
pirissä on vaan sen tietty hohto (en ole siis mikään ongelmakäyttäjä) sitä tulee silloin tällöin otettuu toi katu setti on katu paskaa mut noi dexet on ihan jees jopa parempia kuin normaali katu piri hyvä pörri asia erikseen ymmärrän ihmisiä jotka siitä tykkää mutta sitä en että miten niin paljon että siihen koukkuun jäisi= tarvitsisi ainetta elääkseen :?
wtf
-
- Lepakko
Ajattelin tässä joku päivä ostaa kokeiluksi. Muutama kysymys kuitenkin ensin. Voiko amfetamiinille olla yliherkkä? Vaikuttaako arvostelukykyyn kuten kokaiini että ottaisi vaan lisää ja lisää ja lisää ja.. Entäs kauanko vaikutus + laskut kestää suunnilleen?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Yliherkkyydestä en tiedä, mut alottele pienillä nokilla kun koskaan ei tiedä miten puhdasta/likaista piriä sulla on. Arvostelukykyyn vaikuttaa sen verran et itsetunto aka ego kohoaa uusiin lukemiin, mut eipä mulla ainakaan tuu hinkua ottaa lisää jos jo toimii mukavasti, loppupuolella sitten toisin. Vaikutus n. 3-5h, riippuen nautintotavasta, laskut ovat yksilökohtaisia, itselleni ei ole tullu kertaakaan, ainakaan mitään huomattavia.Ensiö wrote:Ajattelin tässä joku päivä ostaa kokeiluksi. Muutama kysymys kuitenkin ensin. Voiko amfetamiinille olla yliherkkä? Vaikuttaako arvostelukykyyn kuten kokaiini että ottaisi vaan lisää ja lisää ja lisää ja.. Entäs kauanko vaikutus + laskut kestää suunnilleen?
-
- Lepakko
Millä tavalla amfetamiinia yleensä poltetaan? Polttamalla kuulemma tulee jonkinlainen rush mitä ei nokittamalla tai syömällä saada..?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
- Lepakko
En polttotavasta varma ole, luulisin että jonkinlaisella crack piipun tyylisellä on mahdollista polttaa, mutta haluaisin muistuttaa että tuota ei kannata suuremmin harrastella, on meinaan keuhkoille ja hampaille todella huonoksi.Ensiö wrote:Millä tavalla amfetamiinia yleensä poltetaan? Polttamalla kuulemma tulee jonkinlainen rush mitä ei nokittamalla tai syömällä saada..?
-
- Apteekki
Mikä on pirin puoliintumis aika, että ainetta ei ole enää havaittavissa esimerkiksi seuloissa?
Tässäkin tietenkin kyse aineenvaihdunnasta mutta näin yleisesti vain.. Voisko olla noin 2-5 vuorokautta?
Edit: Se vastatkoon ken tietää eikä mitään puhtaita arvailuja, tosi on kyseessä.
Tässäkin tietenkin kyse aineenvaihdunnasta mutta näin yleisesti vain.. Voisko olla noin 2-5 vuorokautta?
Edit: Se vastatkoon ken tietää eikä mitään puhtaita arvailuja, tosi on kyseessä.
-
- Karvakuono
kissankorva wrote:Mikä on pirin puoliintumis aika, että ainetta ei ole enää havaittavissa esimerkiksi seuloissa?
Kaveri veti la pirii ja perjantaina ei enään seulas näkyny.
Mut jooh hyvää ainetta seon ja tekis nyt niin vitusti mieli kun ennoo pitkään aikaa vetäny. Täältä kanta-hämeestä sitä eivaan tunnu taaskaan saavan ja jouduin niittejä ostaa vitun vittu!
-
- Apteekki
Tänään pimputtelin jonkun nelisen tuntia syntikkaa, ja oli ihan widun kivaa, vaikka tavara olisi voinut olla parempaa (meni 3/4g että toimi hyvin). Lopulta huomasin että valkoiset koskettimet peittyy hallusinaatioista, katselen ympärille; seinissä sama tauti, ja huomaan olevani kohtalaisen vinksahtaneessa mielentilassa. Hauskaa tästä tekee se etten ole ikinä edes yrittänyt soittaa pianoa yli 20 sekuntia. Ja hitto et haluun tosissaan oppia nyt soittaan jotain instrumenttia, oli sen verta kiva värkki.
Pirin puoliintumisaika on wikipedian mukaan 10-13h.
-
- Karvakuono
sellasta se pirisäätö kuule okorolli wrote:Tänään pimputtelin jonkun nelisen tuntia syntikkaa, ja oli ihan widun kivaa, vaikka tavara olisi voinut olla parempaa (meni 3/4g että toimi hyvin). Lopulta huomasin että valkoiset koskettimet peittyy hallusinaatioista, katselen ympärille; seinissä sama tauti, ja huomaan olevani kohtalaisen vinksahtaneessa mielentilassa. Hauskaa tästä tekee se etten ole ikinä edes yrittänyt soittaa pianoa yli 20 sekuntia. Ja hitto et haluun tosissaan oppia nyt soittaan jotain instrumenttia, oli sen verta kiva värkki.

pk-seudul muute aika jämäkkää metukkaa pyöriny, aika hyvin pörisee.. tosi kivee
-
- Apteekki
Jepjep. Vihdoin sain tilattua Ibanezin kitaran. Ens viikolla alan opettelee rämpyttelee sitä. Ei ihan synaan riittäny massit ni piti sit tyytyy tohon.
Pitää varmaan sit ostaa vähäsen vauhtia nii pääsee vauhtiin soittelussa
Sorry about the offtopik, tää ois ehkä kuulunu johonki musatopikkiin mut kun tänne olin tosta musansoittohimosta jo kirjotellu niin tänne tää nyt tulee sit.
Pitää varmaan sit ostaa vähäsen vauhtia nii pääsee vauhtiin soittelussa

Sorry about the offtopik, tää ois ehkä kuulunu johonki musatopikkiin mut kun tänne olin tosta musansoittohimosta jo kirjotellu niin tänne tää nyt tulee sit.
-
- Tuppisuu
- Location: Barcelona, Amsterdam, Pariisi, Turku, Torino, Helsinki, Tampere
Pitkästä aikaa taas kirjoittelen tännekin päin. Lueskeltua on tullut kyllä silloin tällöin, useinkin.
Mulla on piriin sellainen viha-rakkaus suhde. Olen nyt ollut ilman piriä n. neljä vuotta, lukuunottamatta yhtä yötä kun vaihdoin pari grammaa kukkaa grammaan piriä, se oli sitä lääkepiriä, eikä ollut niin kivaa, vaikka pitikin hereillä ja aiheutti tiettyä aktiivisuutta.
Pore on ainut asia mistä voin sanoa että olen siihen koukussa, vaikka tosiaan olenkin näinkin monta vuotta ollut käytänössä ilman. Se on ainut huumeiksi luokiteltu asia mistä mulle tulee aina vain juuri sellainen olo kuin haluan, aina kun sitä otan sellaisen määrän kun on siihen tilanteeseen sopiva.
Oon ollut vauhdin kanssa tekemisissä useita vuosia ennen lopettamista, tai voinko edes sanoa että olen koskaan lopettanut, sillä edelleen tekee mieli ja olen kerran maistellut tässä välissä?
Se on ainoa asia mitä tekee mieli vähän väliä, kunnon kristallista metaa tai vahvaa pinkkiä ei voita voita mikään muu mitä olen sen jälkeen suostunut maistamaan. Kukka-hasis linja pitää mut poissa tuosta aineesta, mutta silti hyvin usein olen ajatellut ja ajattelen kuinka ihanaa taas olisikaan päästä kunnolla vauhtiin.
Valkoista ihanaa jauhetta, harmaata tahnaa, pinkkiä, keltaista, oranssia ja läpinäkyvää kristallia aah, kyllä tekee taas mieli, muttei niitä saa mistään. Jokapaikassa myydään vaan samaa lääkepiriä, joka ei tosiaan ole lähelläkään näitä vuosia sitten kokeilemiani juttuja.
Piri on mulle parasta mitä olen ikinä kokeillut, vaikka pyrinkin nykyään olemaan täysin kukkalinjalla, silti tekee koko ajan mieli, en varmaan pääse siitä olosta koskaan irti ja haluan vielä joskus päästä tuntemaan sen hyvän olon hyvästä oikeasta poreesta.
Mulla on piriin sellainen viha-rakkaus suhde. Olen nyt ollut ilman piriä n. neljä vuotta, lukuunottamatta yhtä yötä kun vaihdoin pari grammaa kukkaa grammaan piriä, se oli sitä lääkepiriä, eikä ollut niin kivaa, vaikka pitikin hereillä ja aiheutti tiettyä aktiivisuutta.
Pore on ainut asia mistä voin sanoa että olen siihen koukussa, vaikka tosiaan olenkin näinkin monta vuotta ollut käytänössä ilman. Se on ainut huumeiksi luokiteltu asia mistä mulle tulee aina vain juuri sellainen olo kuin haluan, aina kun sitä otan sellaisen määrän kun on siihen tilanteeseen sopiva.
Oon ollut vauhdin kanssa tekemisissä useita vuosia ennen lopettamista, tai voinko edes sanoa että olen koskaan lopettanut, sillä edelleen tekee mieli ja olen kerran maistellut tässä välissä?
Se on ainoa asia mitä tekee mieli vähän väliä, kunnon kristallista metaa tai vahvaa pinkkiä ei voita voita mikään muu mitä olen sen jälkeen suostunut maistamaan. Kukka-hasis linja pitää mut poissa tuosta aineesta, mutta silti hyvin usein olen ajatellut ja ajattelen kuinka ihanaa taas olisikaan päästä kunnolla vauhtiin.
Valkoista ihanaa jauhetta, harmaata tahnaa, pinkkiä, keltaista, oranssia ja läpinäkyvää kristallia aah, kyllä tekee taas mieli, muttei niitä saa mistään. Jokapaikassa myydään vaan samaa lääkepiriä, joka ei tosiaan ole lähelläkään näitä vuosia sitten kokeilemiani juttuja.
Piri on mulle parasta mitä olen ikinä kokeillut, vaikka pyrinkin nykyään olemaan täysin kukkalinjalla, silti tekee koko ajan mieli, en varmaan pääse siitä olosta koskaan irti ja haluan vielä joskus päästä tuntemaan sen hyvän olon hyvästä oikeasta poreesta.
Vanhaliitto.
-
- Moderator
Viha rakkaus-suhde itselläkin..
Se tuntuu tuhoavan sielua.. tekevän itsekkääksi. Muuttavan liian radikaalisti persoonaa.
Lääkkeenä mainio.
Mutta en vain pysty hyväksymään sitä osaksi persoonaani.
En siis tiedä onko se minulle enemmän päihde vai lääke.
Vaikka se pitää erossa päihteilystä :?
Se tuntuu tuhoavan sielua.. tekevän itsekkääksi. Muuttavan liian radikaalisti persoonaa.
Lääkkeenä mainio.
Mutta en vain pysty hyväksymään sitä osaksi persoonaani.
En siis tiedä onko se minulle enemmän päihde vai lääke.
Vaikka se pitää erossa päihteilystä :?
Keep it unreal.
-
- Lepakko
Enpä ole piriä vielä käsiini saanut, mutta kokeilla haluisin todellakin, vaikka laskut pelottaaki
no jaa kyllä sen kestää... Mutta kannattaisko ensikertalaisen nenään sniffailla? Ja paljonko on sellanene normimäärä grammoina jotain peruspiriä...? Aika mahdoton varmaa sanoo ku voi olla vaik kuinka jatkettuu mut kuitenki, ois kiva tietää jotain suuntaa-antava määrä.

Kaikki on paskaa paitsi kusi.