Kokemuksia poliisin toiminnasta

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
kuistilla
Tuppisuu

Re: Kokemuksia poliisin toiminnasta

Post by kuistilla »

Tässä tietäjille, muille ei ees kerrota:

Oma kohtanen kokemus poliisista on todella kaksipiippuinen ja brutaali, nimimerkillä "Kerran Laittomankotietsinnän Uhrina",ja siitä jää
käteen poliisin sikamainen vittuilu,sakot,menetetyt sadot/tuotteet,merkki papereihin,ja pelko milloin poliisi tulee taas tekaistulla ilmoituksella
penkomaan paikat. Siitä ei selviä ilman apua, ja ainoa apu tässä kohtaa on vaan vielä röyhkeämpi järjestäytyminen. Jos usko menee oikeusvaltioon ja sen virkamiehiin,paras olla askel aina edellä eikä luottaa jatkossakaan poliisiin tai heidän kykyynsä parantaa tapoja. Näitä on nähty miten kohtelevat omia/kansalaisia saatika omia vaimojaan,tai juoppo putkaan unohtuneita kylmiä deekuja.

Niin,että ei kannata jäädä poliisin haaviin toiste,se on moral of story... :cheers: :doh:
En jäisi hetkeksikään putkaan tai poliisin kanssa jubailemaan, on ne p*rkle multa vieny 50€ setelinki johon oli suurinpiirtein teipattu NOSTO kuittikin. Tavaroita kun sain takaisin, niin kolikot olivat säästetty. Jopa lailliset resepti lääkkeet olivat hävitetty ja niistä tuli syyte. Missäs meni vikaan?
Poliisin toiminnassa, oikein. Mutta, en suostu hakemaan korvauksia koska he eivät virkavirhettään myönnä ja ampuisivat minua jos suinkin pystyisivät...
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Ihme kyllä on sanottava että ovat toimineet vähintään asiallisesti jokainen kerta kun olen heidän kanssaan joutunut "asioimaan", vaikka olen monta kertaa nähnyt sivusta miten poliisi väärinkäyttää ihmisiä.

Mieleenpainuvin kohtaaminen lienee kun kesken petihommien soi ovikello, ja siellä on 2 poliisia tekemässä tarkastusta ilmoitetun väkivallan takia. Ymmärsivät aika nopeasti mistä on kyse, mutta meinas tulla sydäri kun lopuksi kysyivät että "miksi täällä haisee kannabis". Sanottiin että ei tiedetä, saattaa tulla parvekkeen kautta kun naapurit usein polttaa (ovi oli raollaan), kävivät tarkastamassa partsin jo aikaisemmin. Huokaisivat syvään ja lähtivät pois. Hyvä koska hyvin stealthissa kaapissa oli rivi täysi kukinto päällä olevia kasveja. Kaapista oli talon seinän läpi tuuletusputki parvekkeelle, aktiivihiilisuodattimen läpi. Ja ilmeisesti silti aromi puski läpi.

Toinen positiiviesti mieleen jäännyt kohtaaminen on kun oltiin ajamassa autofestareille ja helsingistä oli lähtemässä letka pohjanmaalle. Me jäätiin jumiin ruuhkaan ja letka lähti ennenkun päästiin mukaan, niin päätettiin ottaa ne kiinni, noin 160km/h motarilla painettiin menemään kunnes siviilipoliisi pysäytti. Kuumotus/vitutus ääretön koska festarikalustossa oli tietenkin piilotettuna herkkuja, ja näytti ainakin festarit jäävän väliin. Noh, poliisi kysyi miksi ajettiin niin kovaa, ja miksi auto täynnä tavaraa. Kuultuaan syyn sanoi että "noh, sulta lähtee nyt kortti mutta saat 3 päivän väliaikasen ajoluvan että saat ajettua autos kotiin", ei parempaa lopputulosta ois voinnut edes toivoa.

Ei ne aina oo kusipäitä, ja mikä tärkeintä ei sun kannata niille alkaa vittuilla jos tekevät asiallisesti työtään, vaan lainsäätäjille jotka määrittelevät työnkuvan.

edit: kerran joku ;) oli tilannut mun osoitteeseen lääkeainelistalla olevia yrttejä, niin poliisit tuli tekemään kotietsinnän eikä löytänyt mitään. Veivät mut asemalle antamaan lausunnon, ja sen sijaan että olisivat heittääneet pihalle he antoivat mulle kyydin takaisin kotiin.
Assumption is the mother of all fuckups.
tRip
Moderator

Post by tRip »

powergrower wrote: Sat 29 Jul 2023, 16:16 Ihme kyllä on sanottava että ovat toimineet vähintään asiallisesti jokainen kerta kun olen heidän kanssaan joutunut "asioimaan", vaikka olen monta kertaa nähnyt sivusta miten poliisi väärinkäyttää ihmisiä.

Mieleenpainuvin kohtaaminen lienee kun kesken petihommien soi ovikello, ja siellä on 2 poliisia tekemässä tarkastusta ilmoitetun väkivallan takia. Ymmärsivät aika nopeasti mistä on kyse, mutta meinas tulla sydäri kun lopuksi kysyivät että "miksi täällä haisee kannabis". Sanottiin että ei tiedetä, saattaa tulla parvekkeen kautta kun naapurit usein polttaa (ovi oli raollaan), kävivät tarkastamassa partsin jo aikaisemmin. Huokaisivat syvään ja lähtivät pois. Hyvä koska hyvin stealthissa kaapissa oli rivi täysi kukinto päällä olevia kasveja. Kaapista oli talon seinän läpi tuuletusputki parvekkeelle, aktiivihiilisuodattimen läpi. Ja ilmeisesti silti aromi puski läpi.

Toinen positiiviesti mieleen jäännyt kohtaaminen on kun oltiin ajamassa autofestareille ja helsingistä oli lähtemässä letka pohjanmaalle. Me jäätiin jumiin ruuhkaan ja letka lähti ennenkun päästiin mukaan, niin päätettiin ottaa ne kiinni, noin 160km/h motarilla painettiin menemään kunnes siviilipoliisi pysäytti. Kuumotus/vitutus ääretön koska festarikalustossa oli tietenkin piilotettuna herkkuja, ja näytti ainakin festarit jäävän väliin. Noh, poliisi kysyi miksi ajettiin niin kovaa, ja miksi auto täynnä tavaraa. Kuultuaan syyn sanoi että "noh, sulta lähtee nyt kortti mutta saat 3 päivän väliaikasen ajoluvan että saat ajettua autos kotiin", ei parempaa lopputulosta ois voinnut edes toivoa.

Ei ne aina oo kusipäitä, ja mikä tärkeintä ei sun kannata niille alkaa vittuilla jos tekevät asiallisesti työtään, vaan lainsäätäjille jotka määrittelevät työnkuvan.

edit: kerran joku ;) oli tilannut mun osoitteeseen lääkeainelistalla olevia yrttejä, niin poliisit tuli tekemään kotietsinnän eikä löytänyt mitään. Veivät mut asemalle antamaan lausunnon, ja sen sijaan että olisivat heittääneet pihalle he antoivat mulle kyydin takaisin kotiin.
Tää oli kyl mahtava stoori lukea :)
Keep it unreal.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Uskon että kuka tahansa saa vastaavan palvelun kunhan ei ala vaikeaksi.

Taas kerran, sun vihollinen ei useimmiten ole poliisi vaan lainsäätäjä/yhteiskunta.
Assumption is the mother of all fuckups.