Dopingin käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
porter

Dopingin käyttö

Post by porter »

Oli tästä asiasta puhetta tuolla röökikupin puolella :mrgreen: eli kaikkea keskustelua, vinkkejä ja ohjeita urheilu doping käyttöön ( anaboliset steroidit, piristeet, hormoonit.. jne)

Itsellä 2v dopingtausta, on kokeiltu lähes kaikkea lukuunottamatta kasvuhormonia ja insulinia, no mää kerkeen vielä :). Käyttänyt olen nostaakseni suorituskykyäni voimailussa.

Injektoinnissa 4x0,7cm neula on hyvä, ampullista voi vaikka imea 4x1,2cm neulalla jos haluaa öljyt nopeemmin ruiskuun :mrgreen: .

Kysymyksiä vaan kehiin! koitellaan vastata ja neuvoo parhaan mukaan, jos jotakin tää kiinnostaa
Kottonmouth

Re: Dopingin käyttö

Post by Kottonmouth »

Tuleex roinasta roidrage? :mrgreen:

No ei vaan minäkin ilmoitaudun "asiantuntijana", tosin tuskin tästä juuri mitään keskustelua aikaan saadaan :D
porter

Post by porter »

Jos PORBOT olis vielä forumilla, niin se kysyis että "päriseekö testo i.v".
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Kottonmouth wrote:Tuleex roinasta roidrage? :mrgreen:

No ei vaan minäkin ilmoitaudun "asiantuntijana", tosin tuskin tästä juuri mitään keskustelua aikaan saadaan :D
Mitään raivokohtauksia en saanu edes sillon kun join viinaa,thaikkuja,bromo drgfly,viuhua ja xanoreita otettiin.
En muista että kiukkuisuuteni ois lisääntyny yhtään siitä. En omista äkäpusseja.
Mutta tiedän tapauksia kyllä että pinna on lyhyt jos on sellasta.
Että ei ymmärrä läppääkään enää mut nää tapaukset on sit pumpannu paljon niitä.
Itte lähinnä kokeilun halusta enkä siitä massasta.
Sydänlihashan siinä vissiin kasvaa kanssa vai oonko iha väärässä?

Mutta tässä muistelen sellasia asioita että heti herättyä kun nousi sängystä oli heitettävä punnerrukset kehiin.
Anadrol 50mg oli varmaan pimeimpiä nappeja mitä oon syöny. Olikohan noi ryssänvitosia nimeltään? Sellanen tähden muotonen ja punanen.
Huh sanon minä, ne vaatii jo melkei punttisali käynnin. Minä menin kahvilaan ihan pokalla. Niistä oli kyllä reaggae kaukana.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

mullakin on 7v douppitausta sori heitänkö trollii.... ;)

Ei mut itse asiaan oon nähny frendei ketkä on horkkaa vedelly ja kilahdellu ja sit niist tuli luurankoi.. kannattaa miettii muutaman kerran ennen kun ajattelee massaa kasvattaa noilla.
porter

Post by porter »

Itsellä aiheutti ehkä maniaa joskus, varsinkin propionaatti testosteroni , anadrol ja trenbolon :mrgreen:
kyllä horkkui voi turvallisesti käyttää, jos tietää mitä tekee. Järkevillä annostuksilla ja maltilla eteenpäin! Tapauksia jotka on 20v roinannut ja olleet kovia, nyt 10v roinaamatta ja ovat edelleen isoja ja lihaksikkaita miehiä. Se on sitä lahjakkkuutta, ei lahjattomasta tule kovaa edes horkuilla.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

http://www.youtube.com/watch?v=5_BpAqmwVVM

:lul:

foorumin horppaäijiä kuitenkaan disauttamatta ;)
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Nii ja kertokaa ihmeessä hyvä keino sen ampulli avaamiseks ettei vahingossa mee lasinsiruja.
Ja sen jutun laittamisee ettei tuu sairaalareissua.
Mulla oli onneks mestaroimassa sellane joka oli tehny ennenki.
Muistikuvat o vähä vähissä siittä mut suurimpiirtei muistan ettei vahingossakaa saanu mennä vereen sitä vaa se koko vitun näin------------> pitkä neula
upotettii kokonaan mun reiteen...
Ja sitä ampullin avaamista ku en muista ollenkaa. Siin ei o mitää korkkia. Sen muistan. :up:
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
porter

Post by porter »

Katsele talouspaperia ja kiedo se ampullin ympärille . Sirut jäävät märkään paperiin. Sitten vielä pyyheliina ympärille ja naps poikki. Parhaat lyöntipaikat ehdottomasti pakarat
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Testeri420 ryssät/dbol (Methandrostenolone) ja anadrol/oxy (Oxymetholone) on kaksi TÄYSIN eri lääkettä.

Ryssät on roinamaailmassa sama, kuin vaikka jarrujen maailmassa kodeiini. Niillä moni ottaa sen kevyen ensikosketuksen noihin kemikaaleihin. Roinissa on helvetisti kovempi plasebo efekti ,kuin vaikka huumeissa.

Moni saattaa saada esim täysin feikeillä roinilla todella kivan boostin treeneihin.

Itse en roinaa ole koskaan vetänyt, mutta aiheesta on tullut opiskeltua massiivisia tietomääriä, ja monen kaverin käyttäessä käytännönläheinen näkemys asiaan löytyy melko vahvasti.

Suurin syy siihen, miksi itse en vedä roinaa, on se että ei tarvitse olla kummoinen sherlock ymmärtääkseen oraalisten steroidien järjettömän kuormituksen maksalle (porukka on saanut maksaansa jos jonkinlaista damagea. Yhden heebon maksa tilttasi 12v roinauksen jälkeen totaalisesi ja maksasta löytyi kananmunan kokoisia kraatereita) , ja kun tähän vielä yhdistää muut kemikaalit niin ei tunnu järkevältä.

Silti moni kiskoo testoa perseeseen (pakaraan) ja heittää joka aamu thaikkuja naamariin, ja luulee kasvavansa. Vetää salilla paskalla ohjelmalla, syö ihan mitä sattuu ja luulee oikeasti kasvavansa, vaikka tosiasiassa se lyhyessä ajassa saatu massa on pelkkää nestepöhöä.

Hyvin hyvin yleistä on myös se, että kuurin loputtua ei se treenaaminen enää napostelekkaan, ja pidetään taukoa roinan ohella myös treeneistä siihen asti, että pallit on alkaneet taas toimia omillaan. Sittenhän voidaankin taas aloittaa sama kierto alusta :)
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Nii, en minä tiiäkkää mitä nuo on. En o pahemmin perehtyny niihin.
Satuin vaa syömään sellasen tähden muotosen ja punasen. Tapana ollu pistää suuhun tai nahkaa kaikki vastaantuleva. Joo ei fiksua/filmaattista...
Kuulin vaa että niitä sanotaa ryssänvitosiks ja toine kaveri sano tän olleen anadrol 50mg.
Tiedä sitten, minä vaa nappailen.
Kertokaa mulle mikä se oli sit? Alko jo melkein kiinnostaan. Kaveri vielä sano että syö kolme ja mee puntille, minä menin kahvilaa istumaan.
Sellane tähden muotonen, oisko ollu katkoviiva kenties ja verenpunanen ennemminki. Pisti puuskuttaa iha urakalla.

Edited by,,,
Mut se on kyllä maailman hulluin ilmiö että kaveri kasvaa silmissä, painoo parhaimmillaan yli 100kg.
Sitten näkee saman kaverin viiden vuoden päästä nii on iha kuihtunu.
Ja sit jotku vaa lihoo iha hillittömästi. En tiiä kertooko ne vaa reenaavansa vai mitä ne tekee.
Mut toi kuihtuminen 115kg painosesta 70kg taikka alle on iha älytön juttu.

Mikä niissä muute aiheuttaa sitä lihomista taikka sen nesteen kertymisen elimistöön?
Music is a saint.
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

Kottonmouth wrote:Hyvin hyvin yleistä on myös se, että kuurin loputtua ei se treenaaminen enää napostelekkaan, ja pidetään taukoa roinan ohella myös treeneistä siihen asti, että pallit on alkaneet taas toimia omillaan. Sittenhän voidaankin taas aloittaa sama kierto alusta :)
Tuo oli yleistä ehkä 20 vuotta sitten. En usko että enää vuonna 2012 tai oikeestaan jo vuosia aikaisemminkin, kukaan on enää niin tyhmä ettei vedä kuurin jälkee palauttavia, muuten on samassa kunnossa muutamassa viikossa mitä oli ennen kuuria tai huonommassa, kuurin jälkeen kestää pitkään että oma testosteronintuotanto alkaa eli sinussa on testosteronia saman verran kuin 5 vuotiaassa tytössä. Itse syön joka kuurin päätteeksi clomeja ja lyön hösselit vielä kaveriksi, se milloin palauttavat syödään/lyödään niin riippuu siitä mitä roinaa on viimeksi lyönyt ja se riippuu aika paljon siitä että haluaako olla tiukka vai vahva eli kehonrakentaja vai voimanostaja. Joillakin jätkillä voi liika testosteroni ja muut steroidit muuttua naishormooniksi, silloin voi alkaa tissit kasvamaan (ei rintalihas) vaan manboobsit, silloin kannattaa jokaiseen kuuriin varata esim. tamoxifeeniä, ei maksa paljon mitään, ja toimii varmasti. Mulla ei onneks tuota tule ja aika harvalle tuleekin, tunnen vain yhden joka tarvitsee estrogeeninesto lääkettä ja tunnen aika monta roinaajaa.

Voin opastaa lähes kaikessa roinaamiseen liittyvässä. Suosittelen kasvuhormonia siitä jää n.75% pysyvää lihaksiin, mutta kuuri on tosi kallis verrattuna sterodeihin. Mutta totuus on se että, jos haluu olla Ronnie Coleman niin joutuu vetää myös sterodeja. Jos olet tietämätön niin kysy esim. henkilöltä jolta ostat hormonit tai vaikka multa, ennenkuin alat piikittelee persettäs.

Kaikkein vahvimmat sterodit on oraaliset, vaikka luulisi että piikitettävät toimii parhaiten. Mutta oraaliset käyvät nopeasti maksan päälle esim. yleisin oraalinen on thaikkunappi eli Methandrostenolone, joka on myös kaikkein paras ja suosituin massanlisääjä, niitä saa 5mg ja 10mg, saa käyttää max 6 viikkoa ja max. 40mg päivä, jos et käy verikokeissa tarkistamassa maksa-arvoja niin älä ylitä noita. Itse käytin parhaillaan 80mg/vrk ja reilu 8 viikkoa sitten alkoi maksa-arvot nousee selvästi. En jaksa kirjottaa enää, lähti lipsuu aiheesta varmaa 200 sanaa sitten. Mut kyselkää, voin tehä myös kuurin, aineista joita sinulla on käytössä.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Mitä vittua, en sanonut ettei porukka vedä palauttavia?
Vaan että otetaan palauttavia sinne asti että pallit alkavat taas pelittää omilla tehoillaan.
Silti on helvetisti ihmisiä (teinit) jotka vetävät varsinkin ekat (thaikkukuurit, lähes aina) ilman palauttavia.
porter

Post by porter »

Eräs tyyppi sanoi että ottaa paljon palauttavia ja isoja määriä testoo, niin testo toimis paremmin? Tää on siis old schoolien sanoma ja sit taas jotkut sanoo että sekottaa van enemmän kroppaa (mikä kuulostaa todenmukaisemmalta) :mrgreen:

Itsellä on kokemusta siitä että vedetään horkkaa ekaks 9kk ja sitten kun käy iso onnettomuus niin ei muisteta edes palautella... Se hormonimasennus ei oo oikeesti hei miehet ja naiset kiva juttu :( . Muistakaa palautella!! hösseliä,nolvaa ja clomeja!
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

Kottonmouth wrote:Mitä vittua, en sanonut ettei porukka vedä palauttavia?
Vaan että otetaan palauttavia sinne asti että pallit alkavat taas pelittää omilla tehoillaan.
Silti on helvetisti ihmisiä (teinit) jotka vetävät varsinkin ekat (thaikkukuurit, lähes aina) ilman palauttavia.
No ymmärsin väärin, tai en tajuu vieläkään, tottakai palauttavia otetaan sinne asti että pallit alkaa tuottaa testoo, sitä vartenhan ne on. Kyllähän pallit alkaa ilman palauttaviakin tuottamaan testoa, mutta siinä kestää sitte kuurista riippuen aika pitkää. Ja kyllä mulla ainaki esim. perus sustaa lyöny nii viimesen kerran ku on piikittäny, siitä noin 3 viikkoa nii se poistuu kehosta, siinä vaiheessa alan vetää palauttavia ja kyllä alkaa pallit tuottaa heti testoo ku lyö hösselit ja vetää clomi kuurin, alkaa panettaa tyylii samalla tavalla ku ekan kerran lyö testoa. En nyt ymmärrä mitä tarkotat?

Ihan totta että noita "teinejä" on myös paljon jotka ei oo ikinä kuullukkaa palauttavista ja myös noita jotka ei tajuu että palauttavat pitää vetää kaikkien sterodien jälkeen, ei pelkästää testosteronin ja joka aineella on oma aika millon pitää alkaa vetää palauttavia esim. testojakin on ihan älyttömästi erilaisia ja ne pysyy kehossa 2 päivästä kuukauteen.
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

porter wrote:Eräs tyyppi sanoi että ottaa paljon palauttavia ja isoja määriä testoo, niin testo toimis paremmin? Tää on siis old schoolien sanoma ja sit taas jotkut sanoo että sekottaa van enemmän kroppaa (mikä kuulostaa todenmukaisemmalta) :mrgreen:

Itsellä on kokemusta siitä että vedetään horkkaa ekaks 9kk ja sitten kun käy iso onnettomuus niin ei muisteta edes palautella... Se hormonimasennus ei oo oikeesti hei miehet ja naiset kiva juttu :( . Muistakaa palautella!! hösseliä,nolvaa ja clomeja!
Kyllä monesti syödään kesken kuurin klomeja. En nyt ihan muista miks, muistan kyllä kun kysyin tota että miks kesken kuurin syö, mutta vastausta en.

Jos nyt lähen arvailee nii ei se testo toimi sen paremmin, mutta siihen tulee kaveriks pallien tuottama testo ja toi kuulostaa ihan järkevältä että sekottaa kroppaa. Sitten yks veikkaus olis sellanen tilanne että ennen kisoja kun ei vedetä enää testoa (testosteroni kerää nestettä kehoon, pitkä vaikutteisemmat paljon ja pikatesto vähemmän, sen takia pikatestoa käytetään ennen kisoja, mutta sekin kerää nestettä vähän et vielä lähempänä kisoja seki tiputetaan pois.) eli syödään ja lyödään vaan sellasia sterodeja mitkä ei kerää nestettä (vintikka (winstrol) yleisin) niin syödään niitä palauttavia että kehossa olis ees vähän testoa, muuten ei paneta, ei seiso ja voi alkaa masentaa jne. Eli toi on vaan veikkaus tähän hätään, muut asiat mitä kirjotin on kyllä totta.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

BisseRotta wrote: Kyllä monesti syödään kesken kuurin klomeja. En nyt ihan muista miks, muistan kyllä kun kysyin tota että miks kesken kuurin syö, mutta vastausta en.
Ettet sekoittanut tätä nolvaan? Sitä syödään paljon kuurin aikana blokkaamaan estrogeeniä minkä johdosta voi alkaa nännit kutista ja kiva pikku ketun nenät kasvaa? En ole ikinä kuullut että clomeja kukaan olisi kesken kuurin rouskinut.

Itselläni on takana vain 1½ kuuria, mutta hommista ongittu paljon tietoa ja voin myös neuvoa täällä minkä kerkeän. Tuo "½" merkki on sen takia koska lopputalvesta meni selkä vähän rikki ja oli pakko jättää niin kuuri kuin saliharrastuskin pois... :|

Porter: Onks treniä (trenbolone) menny ja millä viikkomäärillä? Skulaavaa myrkkyä?
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

xPetu wrote:
BisseRotta wrote: Kyllä monesti syödään kesken kuurin klomeja. En nyt ihan muista miks, muistan kyllä kun kysyin tota että miks kesken kuurin syö, mutta vastausta en.
Ettet sekoittanut tätä nolvaan? Sitä syödään paljon kuurin aikana blokkaamaan estrogeeniä minkä johdosta voi alkaa nännit kutista ja kiva pikku ketun nenät kasvaa? En ole ikinä kuullut että clomeja kukaan olisi kesken kuurin rouskinut.

Itselläni on takana vain 1½ kuuria, mutta hommista ongittu paljon tietoa ja voin myös neuvoa täällä minkä kerkeän. Tuo "½" merkki on sen takia koska lopputalvesta meni selkä vähän rikki ja oli pakko jättää niin kuuri kuin saliharrastuskin pois... :|

Porter: Onks treniä (trenbolone) menny ja millä viikkomäärillä? Skulaavaa myrkkyä?
En oo sekottanu, mä en onneks nolvaa tai tamoxifeeniä tarvii ku mul ei tissit kasva, on mul yks purkki varalla ollu aina jos alkais tuntuu nänneis jotai nii heti alkaisin syömää. Ihan clomeja tosiaan kesken kuurin syö jotkut, voin päivittää syyn että miks kun käyn seuraavan kerran näkemässä asiantuntijaa, niin nähdään meniks noi mun arvailut lähellekkään.

Trenbolone! ihan parasta. Sitähän on muutamaa erilaista, ainakin kolmea. Onks kyseessä nopeeta (trenbolone acetate) vai jotai hidasta? Mun lempi douppi. Voi käyttää massan lisäämiseen ja laihduttamiseen, ei kerää nestettä yhtään. Joskus käytin pikatestoo ja nopeeta trenbolonee, joka toinen päivä joutu lyömään oli ainut miinus. Laihdutin sillon, nii paino tippu ja sai lisätä rautaa joka treeniin samaa aikaa. Joskus ku käyttää vaan lyötäviä myrkkyjä, eikä yhtää oraalisia, esim susta + deca nii voi ihmetellä et toimiiks nää ees ja alkaa miettii et lyönkö vaa jotai öljyy et kusetettiinko mua. Mut trenbolonella ei tarvii miettii pitkää et onks oikeeta tavaraa vai jotai paskaa, huomaa aika nopee et ei oo pelkästää kaurapuuroo koneessa. Suosisttelen.
FlyingH

Post by FlyingH »

Hyvä mainita tähän väliin mahdollisista sivuvaikutkista kuten törkee akne, hiustenlähtö, gynecomastia (man boobsit) vakavammat ongelmat maksa-arvot, sydänongelmat, ongelmat peniksessä (virtsausongelmat yms.) :| . Näitähän ei toki kaikille tule, sama kun doupin, kanssa jotkut kestää paljon, toiset tipahtaa helpommin
porter

Post by porter »

Eipä sen pahempia ongelmia kun doupin käytön kanssakaan, sanotaanko että doupin käytön kanssa tulee tätä rottailua ja ihmissuhteiden kusemista enempi ku doping piireissä... Nähty ja todistettu.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Pidetääs ketjua elossa. Elikkäs haittavaikutuksia itselläni oli seuraavia:

-Neljännellä viikolla alko danabolit (dianabol,thaikku,ryssä) kiristää hermoja aivan järkyttävästi, annoksena oli siis 30mg päivässä.
-Yhdessä vaiheessa kun toisen ja neljännen viikon välillä alkoi testo piikkiä tulla (tavara alkoi siis potkimaan) tuli pieniä ahdistuskohtauksia ja unet olivat myös aika huonolaatuisia
-Myös lihas kramppeja tuli aika paljon itseasiassa kokokuurin ajan.
-Nivelet olivat hieman tavanomaista kipeämmät johtuen suurista painojen nousuista lyhyessä ajassa.
-En ollut juonut 2kk enkä muutenkaan doussittanut vaan polttanut 2-3 kertaa viikossa pilveä ja kävin verikokeissa ihan muista syistä niin hoitaja soitti takaisin ja sanoi että maksa arvoni olivat 250...
Swp
Psykonautti

Post by Swp »

Asiasta ehkä mahdollisesti kiinnostunut kaveri täällä joka ei tiedä mistään näist mittään.
Kyselisin että onko piikki kammoisille jotain nappie muodos olevaa, pääsäntöisesti lihasmassaa lisäävää, boostia salikäyntiin ja treenaamiseen.
Mitä näitä on vaihtoehtoja, yleisiä sivuoireita ja käyttöohjeita ylipäätänsä. Mistäs näistä sais tietoa?
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Pelkät nappi kuurit ovat kyllä aika turhia. Testoa aina pohjalle. Pakkotoiston doping osiolta löytyy kivasti tietoa (vaatii tosin rekisteröitymisen)

E: jos piikit pelottaa niin voi unohtaa koko touhun.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Itse näistä en sen kummemmin tiedä, mutta joku väitti että oraalisesti käytettynä noitten aineiden hyötyosuus on niin surkea että niitä joutuu sitten syömään oikeen urakalla jos haluaa kaiken irti. Tulee vissiin vitun kalliiks :roll:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Tulee vissiin vitun kalliiks
Maksa ei kestä järkevää oraalista kuurittamista.
Muutenkin oraalisesti käytettävät steroidit kannattaa pitää vaan "siinä sivussa".
Jos siis ajatellaan pelkästään jo sivuvaikutuksiakin.
Last edited by Kottonmouth on Thu 28 Feb 2013, 09:03, edited 1 time in total.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Mites kun itsellä himassa muutama lätkä Strombafortia (Sama kun Winstrol), mitkä sain veljeltä kun tää oli tilannut niitä vahingossa liikaa muuhun roinaan nähden. Kyselen nyt täällä kun en ko. tyypiltä enää viitsi udella kun sanoin myyneeni roinat, mutta onko pelkästä winstrol-kuurista mitään hyötyä? Käsittääksenihän näitä käytetään lähinnä cuttaamiseen. Entä tarvitseeko näiden jälkeen vetää palauttavia päälle? Mietin nyt tässä ennen kesää tarkistuttaa maksa arvot ja vetää tuon kuurin. En muista nyt juuri olivatko nuo 10mg vai 20mg nappuloita, mutta sen voin tarkistaa kun menen käymään kotona.

Testoahan jengi vetelee näiden alle, tai siis päälle mutta itse ajattelin syödä nuo ihan tuollaisinaan kun en jaksa alkaa ostelemaan kalliita kuureja. Täälläpäin muutenkin horppa aika harvinaista.
Vai toimiiko?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Aika jonninjoutavaa vetää wintrol kuuria pelkästään.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kottonmouth wrote:Aika jonninjoutavaa vetää wintrol kuuria pelkästään.
Mitä suosittelisit tähän lisäksi? Mielellään mahd. pienin sivuvaikutuksin. Mulla oli nuorempana ainakin taipumusta finneihin, mutta ei nyt akneen sentään. Ja joo tiedän, yksilökohtaisia.
Vai toimiiko?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Deca ja susta ei oo kauheen kallista? Se tietysti vaatis taas sen että pitäis tuikkia pyllyyn.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kottonmouth wrote:Deca ja susta ei oo kauheen kallista? Se tietysti vaatis taas sen että pitäis tuikkia pyllyyn.
Pyllyyn pistäminen ei ole ongelma. Täytyy vaan ensin löytää joku veteraani joka näyttää miten homma hoituu, joka ei edellämainitun kaverin kautta pitäisi olla iso ongelma. Heppu siis jolta sain nuo Strombat.

Itseasiassa hinta ei nyt ole se suurin ongelma vaan lähinnä se että ei huvittaisi saada mitään teiniaknea joka vaatii pahimmassa tapauksessa antibiottihoidon.
Mutta enivei, tarvitseeko tuon pelkän Strombakuurin jälkeen syödä palauttavia? Luin muistaakseni jostain jenkkisivulta että tuo Stanozolol ei muuntuisi naishormoniksi, vai miten se nyt oli.
Vai toimiiko?