2C-E

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
wRRa
Moderator

Re: 2C-E

Post by wRRa »

Flood wrote:Mites teillä muuten on kombottaessa pilven kanssa?
Ku itellä ei semmosta peak vaihetta oikeestaan ilman pilvee tuu ollenkaan, mut pilven kanssa käy sillee, et aika hidastuu iha sikana ja rupee kaikki looppaamaan melko epämiellyttävästi.. Eikä visuaalesita oo tietoakaan.

Jälkitiloissa pilvi pistää kyl visuaaleihin valtavasti vauhtia vielä monen tunnin kulutta aineen ottamisesta..
Pilvellä oon saanu pahimmat mindfuckit ja loopit deelien kans combottaessa, melkeen ihan sama mikä psykedeeli kyseessä. Jopa hyvin epämiellyttävää välillä! Ekalla kerralla 2c-e:ssä tosin pilvi pisti visuaalit ihan uuteen uskoon... woah. Julisteiden kuvat lähti pois julisteista seinille hyppimään jne.
Zoidberg wrote:Todella mielenkiintoinen aine. Olis just ehkä sopiva ekaks deeliks? Mites muuten tämän laillisuus suomessa nykyään?
Toukokuusta 2010 asti lääkeainelistalla.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
KOhtuu
Tuppisuu

Post by KOhtuu »

seiken wrote:Ite kun kombotin savuja tän kanssa niin mitään buustaavaa vaikutusta ei kyllä tuntunu. Se toi matkaan sellasta pientä utuisuutta ja pehmeyttä. Ihan miellyttävä yhdistelmä.
Mulla taas savut veti 2C-E:n ihan uusiin ulottuvuuksiin. Doset tais olla myös korkeat joka kerralla mut ensin kova stimulantti olo ja savujen jälkeen trippailu meni jopa holtittomaksi, mut herkkä olen muutenkin visuaalisen maailman tulemiseen.
Ei muista eilisestä mitään vaikka haluis.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Voisitte edes yrittää etsiä tietoa ennenkun kysytte asiaa joka on lähes joka sivulla samassa topicissa!!! PERKELE! :evil:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

Tämä on kyllä sen verran kiinnostava aine että tekisi mieli maistaa, ollut kokeilulistalla jo pitkään, ei vaan oo tullu hommattua. :((
Be yourself.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

Oikeesti petyin tähän substanssiin ihan täydellisesti. Ensimmäinen tunti, tunsin itseni epätodelliseksi, olo oli psykoosin kaltainen. Henkisesti tunsin olevani selvinpäin, mutta ympärillä koko maailma vaan looppas ja meni helvetin kaoottiseks, tuntu siltä etten kuulu tähän maailmaan ollenkaan ja oma ääni kuulosti jonkun toisen ääneltä kun puhuin. Sit loppujen lopuks meno rauhoittui ja oli ihan hyvä olo. Mutta missä oli se visuaalisuus jota kaikki on hehkuttanut, musiikkia kuunnellessa sai jotain irti, mutta muuten meno oli sellaista että jee valot kirkastu ja oli helmi jumittaa jotai seinää. Vitusti nauratti jotkut jäätävät mindfuck oivallukset, mutta muuten meno aika mitään sanomatonta.

Ehkä ens kerralla enemmän musiikkia...
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Freakout wrote:Oikeesti petyin tähän substanssiin ihan täydellisesti. Ensimmäinen tunti, tunsin itseni epätodelliseksi, olo oli psykoosin kaltainen. Henkisesti tunsin olevani selvinpäin, mutta ympärillä koko maailma vaan looppas ja meni helvetin kaoottiseks, tuntu siltä etten kuulu tähän maailmaan ollenkaan ja oma ääni kuulosti jonkun toisen ääneltä kun puhuin. Sit loppujen lopuks meno rauhoittui ja oli ihan hyvä olo. Mutta missä oli se visuaalisuus jota kaikki on hehkuttanut, musiikkia kuunnellessa sai jotain irti, mutta muuten meno oli sellaista että jee valot kirkastu ja oli helmi jumittaa jotai seinää. Vitusti nauratti jotkut jäätävät mindfuck oivallukset, mutta muuten meno aika mitään sanomatonta.
Itse olen huomannut, että 2c-e:llä on ainakin omassa kaveriporukassa 2 erilaista ns. vaikutustapaa ihmisestä riippuen. Vaikutukset siis ovat toistuneet useampaan kertaan samoilla henkilöillä, samoilla tavoilla.

1. vaikutustapa on, jonka alle itse lukeudun; Puheliaisuus/sosiaalisuus lisääntyy, visuaaleja esiintyy (reilusti, mutta olo ei ole häiritsevän sekava), olo on mahtava, pikku asiat eivät tunnu haittaavan niin paljoa kuin normaalisti, itsevarmuus saattaa lisääntyä.

2. vaikutustapa on lähes täysi vastakohta tuohon ensimmäiseen verrattuna. Joillakin kavereistani 2c-e vetää meiningin pään sisällä niin sekavaksi / vaikeasti käsiteltäväksi, että he eivät saa sanoja suustaan ulos, ovat vetäytyneitä, paikoittain vainoharhaisen oloisia, eivät näe visuaaleja, eivät koe oloaan hyväksi jne.. Olen vielä pannut merkille, että melko usein nämä henkilöt pyytelevät anteeksi ja ovat katuvan oloisia siitä, että eivät pysty olemaan normaalisti.

Oli joskus hieman kuumottavan oloista kun nautittiin 2c-e:tä kahdestaan kaverin kanssa, jonka en tiennyt lukeutuvan tuohon kakkosryhmään. Vaikutusten alettua aloin juttelemaan kaverini kanssa, mutta kun kysyin jotain, hän ei vastannut mitään vaan katsoi minua suoraan silmiin eleetön ilme kasvoillaan. Kysyin "No? mitä oot mieltä?". Kaveri vain edelleen tapittaa minua, mutta ei sano mitään. Kysyin ensin eikö hän ole puhetuulella ja onko hänellä kuitenkin kaikki kunnossa? Hän meinasi alkaa sanomaan jotain, mutta hän sai sanotuksi vain pari ensimmäistä sanaa ja hiljentyi sitten taas pitkäksi aikaa. ://

Hän itse sanoi jälkeenpäin että ajatukset vilistivät päässä niin kovaa vauhtia, että oli todella vaikea keskittyä mihinkään ja että kun hän oli lähtenyt kotiin, hän koki OOB-kokemuksen sängyssään. Doseista sen verran, että kaverilla meno menee liian diipiksi jo 15mg annoksilla, kun itse taas olen nauttinut parhaimmillaan 30mg kokoisia annoksia enkä koe niitäkään mitenkään liian intensiivisiksi.

Freakout, voi olla että 2c-e vaikuttaa sinulla 2. vaikutustavan mukaisesti. Tai että tuo vaikutustapa korostuu ainakin enemmän kuin ensimmäinen.
lonecell

Post by lonecell »

Drawsku wrote: Itse olen huomannut, että 2c-e:llä on ainakin omassa kaveriporukassa 2 erilaista ns. vaikutustapaa ihmisestä riippuen. Vaikutukset siis ovat toistuneet useampaan kertaan samoilla henkilöillä, samoilla tavoilla.
Onko doset olleet myös saman kokoisia? Itselläni on ollut molempien kaltaista vaikutusta riippuen siitä, kuinka paljon ottaa, ja mikä on pohjalääkitys.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

lonecell wrote:
Drawsku wrote: Itse olen huomannut, että 2c-e:llä on ainakin omassa kaveriporukassa 2 erilaista ns. vaikutustapaa ihmisestä riippuen. Vaikutukset siis ovat toistuneet useampaan kertaan samoilla henkilöillä, samoilla tavoilla.
Onko doset olleet myös saman kokoisia? Itselläni on ollut molempien kaltaista vaikutusta riippuen siitä, kuinka paljon ottaa, ja mikä on pohjalääkitys.
Näihin kavereihin verrattuna, joilla meininki menee ei-niin-kivaksi, olen aina ottanut hieman enemmän (2-15mg) kuin he. En koskaan vähemmän.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miul meni oraalisesti otettuna aika vainottavaks ja hiljaseks meno, johtuu varmaan aika vahvasti myös jwh:sta ja liikkuvast ympäristöstä (kun ulkona oltiin) Mut heti kun päästiin takas turvalliseen kämppään niin aloin siitä ahdistuksesta, ja omista ajatusmutkistani, selkiytyy ja avautuu.

Mut sit muutama nokittamiskerta onkin ollu aika ihan erilaista kuin tuo mainittu.

Fenyjen kans tuntuu rupeevan ahdistamaan kohtuu helposti kun ajatuksenjuoksu on niin hirveen nopeeta et se jää just tökkimään välillä muutamiin yksinkertaisiin lauseisiin tai mietteisiin ja sit looppaakin niissä ihan kybällä ja ilmankos rupee ahdistamaan. Omista kokemuksista siis puhun nyt. Mua auttaa fenytripeillä rentoutumaan se et keskittyy johonkin, esim puhuu kaverin kanssa tai vaikka pelaa pleikkaria, kun on jotain mihin ajatukset voi tarttua niin ei jää töksii samalla tavalla.
lonecell

Post by lonecell »

Drawsku wrote:
lonecell wrote: Onko doset olleet myös saman kokoisia? Itselläni on ollut molempien kaltaista vaikutusta riippuen siitä, kuinka paljon ottaa, ja mikä on pohjalääkitys.
Näihin kavereihin verrattuna, joilla meininki menee ei-niin-kivaksi, olen aina ottanut hieman enemmän (2-15mg) kuin he. En koskaan vähemmän.
Tarkoitin siis sitä, että ovatko nuo eri tyyppeihin luokittelemasi ihmiset ottaneet aina saman kokoisia annoksia, en sitä, onko eri yksilöiden välisissä doseissa ollut eroa, sillä tiedolla kun ei oikein mitään tee. Mut joo, jos pienellä dosella menee hirveän sekavaksi niin todennäköisesti menee myös isolla, mut toisaalta se että jollain dosella on leppoisaa ei takaa sitä että joskus ei se sekavuuskin sieltä löytyisi jos ottaa enemmän.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

lonecell wrote: Tarkoitin siis sitä, että ovatko nuo eri tyyppeihin luokittelemasi ihmiset ottaneet aina saman kokoisia annoksia, en sitä, onko eri yksilöiden välisissä doseissa ollut eroa, sillä tiedolla kun ei oikein mitään tee. Mut joo, jos pienellä dosella menee hirveän sekavaksi niin todennäköisesti menee myös isolla, mut toisaalta se että jollain dosella on leppoisaa ei takaa sitä että joskus ei se sekavuuskin sieltä löytyisi jos ottaa enemmän.
Annoksia on pudotettu niissä tapauksissa, jos edellisellä kerralla on ollut liian raskasta. Tällä yhdellä kaverilla kenestä mainitsin tosiaan kerran muistaakseni 17mg annoksella oli todella kivaa (perusmeininkiä) mutta myöhemmin pienemmilläkin annoksillä meininki on mennyt liian sekavaksi. On se jännä tuo ihmismieli..
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

Drawsku wrote:
Freakout wrote:Oikeesti petyin tähän substanssiin ihan täydellisesti. Ensimmäinen tunti, tunsin itseni epätodelliseksi, olo oli psykoosin kaltainen. Henkisesti tunsin olevani selvinpäin, mutta ympärillä koko maailma vaan looppas ja meni helvetin kaoottiseks, tuntu siltä etten kuulu tähän maailmaan ollenkaan ja oma ääni kuulosti jonkun toisen ääneltä kun puhuin. Sit loppujen lopuks meno rauhoittui ja oli ihan hyvä olo. Mutta missä oli se visuaalisuus jota kaikki on hehkuttanut, musiikkia kuunnellessa sai jotain irti, mutta muuten meno oli sellaista että jee valot kirkastu ja oli helmi jumittaa jotai seinää. Vitusti nauratti jotkut jäätävät mindfuck oivallukset, mutta muuten meno aika mitään sanomatonta.
Itse olen huomannut, että 2c-e:llä on ainakin omassa kaveriporukassa 2 erilaista ns. vaikutustapaa ihmisestä riippuen. Vaikutukset siis ovat toistuneet useampaan kertaan samoilla henkilöillä, samoilla tavoilla.

1. vaikutustapa on, jonka alle itse lukeudun; Puheliaisuus/sosiaalisuus lisääntyy, visuaaleja esiintyy (reilusti, mutta olo ei ole häiritsevän sekava), olo on mahtava, pikku asiat eivät tunnu haittaavan niin paljoa kuin normaalisti, itsevarmuus saattaa lisääntyä.

2. vaikutustapa on lähes täysi vastakohta tuohon ensimmäiseen verrattuna. Joillakin kavereistani 2c-e vetää meiningin pään sisällä niin sekavaksi / vaikeasti käsiteltäväksi, että he eivät saa sanoja suustaan ulos, ovat vetäytyneitä, paikoittain vainoharhaisen oloisia, eivät näe visuaaleja, eivät koe oloaan hyväksi jne.. Olen vielä pannut merkille, että melko usein nämä henkilöt pyytelevät anteeksi ja ovat katuvan oloisia siitä, että eivät pysty olemaan normaalisti.

Oli joskus hieman kuumottavan oloista kun nautittiin 2c-e:tä kahdestaan kaverin kanssa, jonka en tiennyt lukeutuvan tuohon kakkosryhmään. Vaikutusten alettua aloin juttelemaan kaverini kanssa, mutta kun kysyin jotain, hän ei vastannut mitään vaan katsoi minua suoraan silmiin eleetön ilme kasvoillaan. Kysyin "No? mitä oot mieltä?". Kaveri vain edelleen tapittaa minua, mutta ei sano mitään. Kysyin ensin eikö hän ole puhetuulella ja onko hänellä kuitenkin kaikki kunnossa? Hän meinasi alkaa sanomaan jotain, mutta hän sai sanotuksi vain pari ensimmäistä sanaa ja hiljentyi sitten taas pitkäksi aikaa. ://

Hän itse sanoi jälkeenpäin että ajatukset vilistivät päässä niin kovaa vauhtia, että oli todella vaikea keskittyä mihinkään ja että kun hän oli lähtenyt kotiin, hän koki OOB-kokemuksen sängyssään. Doseista sen verran, että kaverilla meno menee liian diipiksi jo 15mg annoksilla, kun itse taas olen nauttinut parhaimmillaan 30mg kokoisia annoksia enkä koe niitäkään mitenkään liian intensiivisiksi.

Freakout, voi olla että 2c-e vaikuttaa sinulla 2. vaikutustavan mukaisesti. Tai että tuo vaikutustapa korostuu ainakin enemmän kuin ensimmäinen.
could be... ens kerralla oraalisesti ja viel isompaa annosta. Ainoo mikä oli oikeestaa perseestä oli toi psykoosi olo tos alussa. Kaipasin kumminkin sitä visuaalisuutta jonka esim. sienet tarjoo paremmin kui hyvi.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Jenkem

Post by Jenkem »

Itse en muista kuinka paljon tuli tätä kesällä napattua, huiput olivat jotenkin epämiellyttävät. Asioiden näkeminen oli hankalaa koska kaikki oli väreilevää fraktaali mömmöä, ja settinki saattoi olla vähän paska myös (Uimarannalla ihmisiä ympärillä paljon). Siinä tuli useampi tunti makoiltua ja trippi oli vaiheittain mielenkiintoinen ja välillä ahdistava koska tuntui että alan menettämään kontrollin. Muiden kun ystävien kanssa kommunikointi oli mahdottomuus. Välillä en ollut oma itseni, en samalla paikkakunnalla, tuskin koko planeetalla. Huippujen jälkeen olo oli ihan lepposa ja visuaalitkin alkoivat olemaan ns. pehmeämpiä. Itseni mielestä ei ollut psykedeeli parhaimmasta päästä, jotenkin friikkausmenoo, ei enään mulle.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

''Vähän paska myös'' tosiaan, elä syytä kemikaalia jos otat sen uimarannalla.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

King Ink wrote:''Vähän paska myös'' tosiaan, elä syytä kemikaalia jos otat sen uimarannalla.
Näinpä!

Olen itsekin tehnyt sen virheen että menin kerran vaultin miitissä nokittamaan 30mg 2c-e:tä. Yks elämäni ahdistavimmista kokemuksista! Mutta sen sijaan esim. hyvällä porukalla ekaa kertaa trippaillessani 2c-e:tä meno oli varsin mukavaa vaikka olikin hyvin intensiivistä, piikki oli tosin bodyloadien takia silloinkin aika rankka (luulin kuolevani siihen lihassärkyyn, mutta myöhemmin se ei oo enää niin häirinnyt kun tietää että se kuuluu juttuun). Varmaan joku 20-25mg tuli ekalla kerralla nokitettua, että silleen aika heavy dose ekalle kerralle...

Kyl musta paras dose on melkeinpä se 15mg oraalisesti, mulle itselleni siis. Siinä pysyy meno vielä suht. rauhallisena.

Mut set&setting! Musta tuntuu et psykedeelien vaikutuksista varmaan 50% perustuu set&settingiin ja vaan se toinen 50% sen aineen muihin ominaisuuksiin. Jos siis jossain uimarannalla yleises mestas ottaa ja jää paska fiilis reissusta niin ei voi kyl munkaan mielestä ainetta syyttää.

//edit

Ja en tietty tarkoita etteikö vaultin miitissä olisi ollut "hyvää porukkaa" vaan se, että vieraassa paikassa vieraiden ihmisten kanssa jotka on kaikki muut muissa kuoseissa = ei hyvä settingi. Mut mähän en kerrasta viisastu, oon tainnu jokases vaultin miitis ottaa deelei tähän mennes :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
horna
Kameleontti

Post by horna »

wRRa wrote:Ja en tietty tarkoita etteikö vaultin miitissä olisi ollut "hyvää porukkaa" vaan se, että vieraassa paikassa vieraiden ihmisten kanssa jotka on kaikki muut muissa kuoseissa = ei hyvä settingi. Mut mähän en kerrasta viisastu, oon tainnu jokases vaultin miitis ottaa deelei tähän mennes :D
Ehkä 30mg tätä nenuun sosiaalisessa tilanteessa oli myös pieni ylilyönti ;)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

kun ekan kerran otin tätä 30mg niin silloin tajusin että pienempi annos on turhaa edes ottaa. viimeksi otin tätä mutu 2-3 viikkoo sit kämpässä jossa vedettiin piriä ja budia. olin ainut kuka oli myös deeleissä, matka oli hieno. todella rankat visuaalit.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

mauser1911 wrote:kun ekan kerran otin tätä 30mg niin silloin tajusin että pienempi annos on turhaa edes ottaa. viimeksi otin tätä mutu 2-3 viikkoo sit kämpässä jossa vedettiin piriä ja budia. olin ainut kuka oli myös deeleissä, matka oli hieno. todella rankat visuaalit.
Se on vähän ihmisestä kiinni. Eräs tuttava sanoi ettei ole mitään järkeä ottaa alle 100mg. Mulle itselleni 15-20mg on kuitenkin se sopivin annos :) Mutjoo vaikutuksilla on todennäkösesti aika paljon eroa myös henkilön koosta ja sukupuolesta riippuen.

Kokemus ja toleranssikin tietysti vaikuttaa. Otin kavereiden kanssa kerran tätä niin et ite join 15mg, kaveri kans 15mg ja sit kolmas spigutti n. 3-4mg. Ite olin suht. selvinpäin lukuunottamatta pieniä visuaaleja ja nää kaks oli ihan tripeillä :P
horna wrote:Ehkä 30mg tätä nenuun sosiaalisessa tilanteessa oli myös pieni ylilyönti ;)
Emmä sanois et sosiaaliset tilanteet ois pahast, pikemminkin se vaan et tuntemattomia kuosipäitä koko paikka täynnä. Jos olisivat olleet tuttuja kaikki niin en usko että olis ollut ongelmaa.

Ymmärrätte myös varmaan sen eron, että tytöillä on tavallaan enemmän aihetta pelätä tuntematonta kamoissa olevaa jätkäporukkaa kuin miehillä.
idfgho

Post by idfgho »

Onko muut huomanneet 2c-e:tä ottaessa silmien kutinaa?
Oraalisesti ottaessa itsellä 30min. sisään ottamisesta silmät kutiaa inhottavasti, annostukset olleet 10mg - 20mg.
Nokittaessa ei oo niin tullut kiinnitettyä huomioa, kun silmät huutaa sen verran jo pelkästä "kivusta".
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

idfgho wrote:Onko muut huomanneet 2c-e:tä ottaessa silmien kutinaa?
Oraalisesti ottaessa itsellä 30min. sisään ottamisesta silmät kutiaa inhottavasti, annostukset olleet 10mg - 20mg.
Nokittaessa ei oo niin tullut kiinnitettyä huomioa, kun silmät huutaa sen verran jo pelkästä "kivusta".
ite en oo siltä jäätävältä nokan kirvelyltä huomannu mitää muuta ku et silmät alkaa vuotaan. Mut sen oon huomannu et silmiä on nousuissa tosi vaikee kohdistaa minnekkään ja jotenki tuntuvat vaikeasti hallittavilta.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Psykedeelistä pöhinää, Spiraali tahi fraktaali kuvastaa tätä douppia aika hyvin mielestäni. Myöskin tuntuu aika nipauttavalta setiltä kun tätä säkillinen on :shock: Mutta vallan mielyttävä tutkari, suosittelen! Kylläkin muutamalla kaverilla ollut aika ahistavaakin settiä :left:
ʘʘ
Voima
Lepakko

Post by Voima »

siqqe wrote:Psykedeelistä pöhinää, Spiraali tahi fraktaali kuvastaa tätä douppia aika hyvin mielestäni. Myöskin tuntuu aika nipauttavalta setiltä kun tätä säkillinen on :shock: Mutta vallan mielyttävä tutkari, suosittelen! Kylläkin muutamalla kaverilla ollut aika ahistavaakin settiä :left:
Vitun spiraalit,as much i hate the shit,i loove the shit :shock: pakko pitää taukoo tosta,mut suositella täytyy kokeilemattomille muttei kokemattomille :roll:
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Eipä tainnu olla mikään fiksu idea heittää kymppiä hihaan. Ihan jännää tää pyöriminen eikä tiedä miten pitäs olla.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
Neste
OD

Post by Neste »

Viikonloppuna tuli testattua 12-14mg pommina. Kesti pitkään että alkoi toimimaan kunnolla vaikka otin melko tyhjään mahaan. Vasta about kolmen tunnin tienoilla. Toki pientä stimulaatiota ja ajatuksen kulun nopeutumista oli havaittavissa jo aikaisemminkin. Visuaalit myllersivät kovaa muutaman minuutin siinä vaiheessa kun alkoi potkia kunnolla mutta tämän jälkeen laantuivat melko miedoiksi. Bodyloadia vähän ja nauseaa ei melkein yhtään. Vaikutukset alkoivat laantua jossain 3-4h jälkeen jonka jälkeen ei ollut mitään vaikeuksia nukkua. Seuraavana päivänä ei minkäänlaista hangoveria ja pupillit heti aamusta ihan normaalit.

Euforiaa ei mitenkään erityisesti mutta ajatus kulki todella loogisesti ja kehittävästi eli vaikuttaa erittäin hyvältä työkalulta.

Pitää jossain vaiheessa katsoa mitä tämä sanoo isommalla annoksella tai nokitettuna.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
bottle
Tuppisuu

Post by bottle »

Hojo hojo hörhöt ja psychedelic warlordsit!

Paljon suosittelette tutkareita ekaa kertaa tyypaavalle ensisatsiksi. Tarkoituksena olisi mennä viettämään miellyttävän korkeanlentoista iltaa mantra-doom -keikalle...?
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

Neste wrote:Viikonloppuna tuli testattua 12-14mg pommina. Kesti pitkään että alkoi toimimaan kunnolla vaikka otin melko tyhjään mahaan. Vasta about kolmen tunnin tienoilla. Toki pientä stimulaatiota ja ajatuksen kulun nopeutumista oli havaittavissa jo aikaisemminkin. Visuaalit myllersivät kovaa muutaman minuutin siinä vaiheessa kun alkoi potkia kunnolla mutta tämän jälkeen laantuivat melko miedoiksi. Bodyloadia vähän ja nauseaa ei melkein yhtään. Vaikutukset alkoivat laantua jossain 3-4h jälkeen jonka jälkeen ei ollut mitään vaikeuksia nukkua. Seuraavana päivänä ei minkäänlaista hangoveria ja pupillit heti aamusta ihan normaalit.

Euforiaa ei mitenkään erityisesti mutta ajatus kulki todella loogisesti ja kehittävästi eli vaikuttaa erittäin hyvältä työkalulta.

Pitää jossain vaiheessa katsoa mitä tämä sanoo isommalla annoksella tai nokitettuna.
joo ihan suoraan sanon, älä nokita sitä.
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Freakout wrote:
Neste wrote:Viikonloppuna tuli testattua 12-14mg pommina. Kesti pitkään että alkoi toimimaan kunnolla vaikka otin melko tyhjään mahaan. Vasta about kolmen tunnin tienoilla. Toki pientä stimulaatiota ja ajatuksen kulun nopeutumista oli havaittavissa jo aikaisemminkin. Visuaalit myllersivät kovaa muutaman minuutin siinä vaiheessa kun alkoi potkia kunnolla mutta tämän jälkeen laantuivat melko miedoiksi. Bodyloadia vähän ja nauseaa ei melkein yhtään. Vaikutukset alkoivat laantua jossain 3-4h jälkeen jonka jälkeen ei ollut mitään vaikeuksia nukkua. Seuraavana päivänä ei minkäänlaista hangoveria ja pupillit heti aamusta ihan normaalit.

Se kirvely on tosiaan ihan perseestä. Menee kaikki fiilis vetämisestä ku silmät vuotaa ja nokka o tulessa.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Koke wrote:
Freakout wrote:

Se kirvely on tosiaan ihan perseestä. Menee kaikki fiilis vetämisestä ku silmät vuotaa ja nokka o tulessa.
Toi on kyllä iha täysin totta mutta siinä vaiheessa kun alkaa toimia niin itellä aika nopeeta hävinny polttelu yms. Että kyllä siitä nokituksesta huolimatta pystyy sit ihan täysin nauttimaan.
Munkka
Karvakuono

Post by Munkka »

Itse suosin tämän nokittelua, eihän se kipu ole pahaa kuin noin vartin ja ikävää kirvelyä joku tunti. Tän jälkeen jää vielä monta tuntia aikaa nauttia vaikutuksista ilman kipua. Välttyy odottelulta, toimii pienemmällä annoksella ja tulee kunnon nousut, ihan erilaiset kuin mitä jos vetäisi oraalisesti.
Neste
OD

Post by Neste »

Ihan kokemus mielessä mietin ja toki olen vähän masokisti :P
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake