HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Dexma
Moderator

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by Dexma »

lyijypatsas wrote:Mites tämän kasvattaminen? Itse alkanu tästä haaveileen.
Voisiko joku kokemusta omaava kertoa vähän neuvoja, tai oikeastaan paljonkin.
viewtopic.php?t=600
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
bol
Kameleontti

Post by bol »

Olen kuullut (mm. Erowidin trippistooreista), että H. B. Woodrosen siementen karvainen kuori sisältää syanidiglykosideja, jotka ovat myrkyllisiä, ja että näitä on kuoren lisäksi myös siemenessä itsessään. Kuinka helposti näillä saa itsensä hengiltä? Ja kannattaako siemeniä keittää myrkyistä eroon pääsemiseksi? Tuhoaako se LSA-molekyylejä?
Ei taida olla yhtään kuolemantapausta mikä on aiheutettu HBWRllä. Se myrkyn määrä on jokatapauksessa niin pieni, että siitä ei ole haittaa kehollesi.

Tuosta keittämisestä en ole edes ikinä kuullut LSA-valmisteluna, joten uskon, että se tuhoaa LSA-molekyylejä. Tai sitten se ei auta yhtään.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

bol wrote:Ei taida olla yhtään kuolemantapausta mikä on aiheutettu HBWRllä. Se myrkyn määrä on jokatapauksessa niin pieni, että siitä ei ole haittaa kehollesi..
Joo, näin ajattelin itsekin, sillä esimerkiksi omenan siemenet sisältävät myös syanidiglykosidia nimeltä amygdaliini, mutta siemeniä pitäisi popsia niin hurjia määriä saadakseen itsensä hengiltä, ettei kukaan varmaan ole koskaan tässä onnistunut (?).

ChemIDPlus raportoi amygdaliinista (amygdalin) näin:
http://chem.sis.nlm.nih.gov/chemidplus/jsp/common/Toxicity.jsp wrote: infant - 50 mg / kg, effects: coma, lungs, thorax, or respiration: dyspnea, gastrointestinal: nausea or vomiting

monkey (varmaan lähellä ihmistä) - 167 mg / kg, effects: somnolence (general depressed activity), lungs, thorax, or respiration: dyspnea
patevaan
Karvakuono

Post by patevaan »

selvitin näillä koko elämäni kulun..nyt mä olen valaistunut.Aivan tosi.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Ovatko matka.ath.cx:n eristysohjeet todettu "parhaiksi" vai voisivatko kokeneemmat H.B. Woodrose -käyttäjät kertoa tekniikoistaan? Saattaa olla ensi viikonlopuksi matkoja tiedossa. :)
nuuskis

Post by nuuskis »

Painolla taisi olla jotakin merkitystä HBWR-siementen vaikutuksen kanssa mikäli olen oikein ymmärtänyt? Eli, osaisitteko suositella sopivaa määrää siemeniä tällaiselle 62kg painavalle henkilölle?

Yucatan Fireä on saatavilla myöskin; sopivatko keskenään vedettäviksi? Itse ajattelin tämän ohjeen avulla vetää siemen_NESTEET_.

Kiitos vastauksista jo näin etukäteen!
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

nuuskis wrote:Painolla taisi olla jotakin merkitystä HBWR-siementen vaikutuksen kanssa mikäli olen oikein ymmärtänyt? Eli, osaisitteko suositella sopivaa määrää siemeniä tällaiselle 62kg painavalle henkilölle?

Yucatan Fireä on saatavilla myöskin; sopivatko keskenään vedettäviksi? Itse ajattelin tämän ohjeen avulla vetää siemen_NESTEET_.

Vaikee sanoo sopivaa määrää, kun se on myös vähä pääkopasta kiinni miten kelläkin toimii..Mutta koikeile ensiks vaikka 5 siemenellä ja site aina kerta kerralta lisäät annosta, niin löydät itelles sopivan annosken. Ja firen kanssa khyl sopii hyvin yhteen ;)
mauseri
LD50

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by mauseri »

mulle on pelkkä lsa antanut todella päräyttäviä matkoja, pidän siitä suuresti. kerran otin mutu. 30 kpl silokkeja ja 5kpl hbwr.. oli aivan vitun siistiä.. ens syksynä täytyy kombotella kunnon sieni annoksilla. lsd:tä oon päässyt kerran kokeilemaan, mutta typeränä urpona otin lapun unikkokuosissa.. huomenna ehka pelkkää lsd:tä :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

einstein wrote:
nuuskis wrote:Painolla taisi olla jotakin merkitystä HBWR-siementen vaikutuksen kanssa mikäli olen oikein ymmärtänyt? Eli, osaisitteko suositella sopivaa määrää siemeniä tällaiselle 62kg painavalle henkilölle?

Vaikee sanoo sopivaa määrää, kun se on myös vähä pääkopasta kiinni miten kelläkin toimii..Mutta koikeile ensiks vaikka 5 siemenellä ja site aina kerta kerralta lisäät annosta, niin löydät itelles sopivan annosken. Ja firen kanssa khyl sopii hyvin yhteen ;)
taas samaa mieltä :D 5 on hyvä aluksi ja parhaan lsa trippini oon kokenut spice goldin kanssa.(kuitenkin samat synteettiset siinä on ku yucatanissa..kai?) parhaimmillaan oon ottanut 10 siidua ja kerran yhden :D :D mut, mulle 6-8 on aika passeli..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
sienisalaatti
Karvakuono

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by sienisalaatti »

_FOOL_ wrote:Aika paljon toistoa tossa viestissä, mutta se nyt ei haittaa mitään.
sienisalaatti wrote:Kokeilkaa jos ette ole kokeilleet
Inspiroi kovasti. Täytyypä kokeilla.
välil nii sekasin et tulee toistettua asioita itse sitä huomaamatta :D

Kokeile ihmeessä! Voin suositella kovasti. Kunnon annos sieniä ja vähän LSA:ta päälle niin tulee siis aivan uudenlainen psykedeelinen olo. Mä en silloin kokeillessani oiken enään tiennyt et mikä toimii ja miten. Sen jälkeen LSA ei ollut mulle enään "ne siemenet jotka ei ees toimi" Yksistään ne ei mulla toimi oikeastaan ollenkaan. Sienien tai jonkun muun tryptamiinin kanssa se antaa tosi mukavat vivahteen tripille ;) Mul ainaki arvostus LSA:ta kohtaan nousi aika paljon ton kombotuksen jälkeen.
sienisalaatti
Karvakuono

Post by sienisalaatti »

Mulla ei nää kyseiset siemenet vaikuta ollenkaan. Olen syönyt ne kuorimattomina ihan vaan suoraan pureskelemalla. Mulle ei tule mahakipuja eikä pahaa oloa, kuten ei myöskään mitään muutakaan oloa. Mutta... +5kpl siemeniä ku syö vaikkapa sienien tai jonkun muun tryptamiinin kanssa niin johan alkaa tapahtua! Yksistään ovat mulle aika turhaa tavaraa.. Lähinnä buusteri kamaa.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Tässä eräs valmistustapa nausean välttämiseksi:
1. Scrape seed coating off and run through flame lightly.
2. Wash seeds. (Let dry)
3. Grind seeds.
4. Place ground seed into empty teabag. Tie bag closed with the string.
5. Prepare a few ounces of ICE cold distilled water and lemon juice.
6. Dip bag in water and agitate 6-30 minutes with a spoon.
8. (DISCARD TEABAG) Strain liquid through coffee filter.
9. Drink the LSA extract.

(NOTES)
You may need to use additional seeds to compensate for the loss of LSA in the extraction. About 1/4-1/2 more seeds is ROUGHLY needed. The longer you agitate the teabag, the stronger and more efficient the extract will be. BUT you may experience more nausea/body-load. Drink the tea SLOWLY to minimize any side effects
On kerrottu toimivan. Kokemuksia?

Muoks.
Niin, ja kun usein puhutaan "tislatusta vedestä" LSA-ohjeiden yhteydessä, niin kelpaako myös ionipuhdistettu vesi (ns. akkuvesi)? Jos ei, niin saako tislattua vettä apteekista?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Tislattua vettä saa apteekista mutta tavan lähdevedenkin pitäisi käydä :)
dredi
LD50

Post by dredi »

Mikä tahansa klooriton vesi käy.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

Dodih. Tulliin jäivät 50 siidua. Elämäni ensimmäinen kerta kun näin käy. Kävi mielessä käydä kokeilemassa onnea, mutta ei taida mennä läpi nuo "kasvatustarkoitukseen tilasin"-tekosyyt kun viimeksikin pussin kyljessä oli muistaakseni kuva meditoivoasta hahmosta ja pieni selostus siitä miten noita siiduja nautitaan. Suomessa asuminen on paskaa :(
filtteri
Karvakuono

Post by filtteri »

syntyykö lsa:han toleranssia? meinaan että jos ottaa 2 päivää putkeen niin tarviiko toisena päivänä isomman annoksen saavuttaakseen samat olotilat?
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Kyllä syntyy. Sen takia suositellaankin, että pitää ainakin viikon välin ennen kuin taas vetää.
filtteri
Karvakuono

Post by filtteri »

no voi pahus, olisi niin halttanut ottaa toinen satsi heti huomenna ;)
Uke
LD50

Post by Uke »

Kaverit otti psinejä 2 päivää putkee ja toinen päivä oli yhtä oksennusta ja mahakipua kait.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Uke wrote:Kaverit otti psinejä 2 päivää putkee ja toinen päivä oli yhtä oksennusta ja mahakipua kait.
Joo noihin tryptamiineihin kasvaa nopeasti tolet sama on ymmärtäkseni fenetyliamineeissa... Toisaalta ne tolet yleensä putoaa nopeasti...

Ei trippejä kannata ottaa useasti viikossa välttämättä. Jokaiselta tripiltä yleensä jää jotain konkretisoitavaa ja puitavaa jota kannattaa työstää seuraavaan trippiä varten :D

Toisaalta vittuakos mää siitä tiiän? :foil:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei trippejä kannata ottaa useasti viikossa välttämättä. Jokaiselta tripiltä yleensä jää jotain konkretisoitavaa ja puitavaa jota kannattaa työstää seuraavaan trippiä varten :D
Hyvin sanottu.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Sanon näitä Voodoo-siemeniksi :razz:

Tulee aina sama fiilis: "Nyt otit poika tosi eksoottista paskaa"..

Devilseeds. Yleensä kerta riittää, toisella tripillä tuli meikäläiselläkin suhteellisen paska olo ja laatatti.
avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

onko kellään tullut silmien kipua ja kutitusta?tosi kiusallista..toisen tripin jälkeen tätä kesti noin viikko..tosi nautin siemenet typerästi kuorineen..
filtteri
Karvakuono

Post by filtteri »

Mulla menee näistä usein nenä tukkoon ja tulee vaikeuksia hengittää, kellään tietoa voiko noita inhottavia sivuvaikutuksia jotenkin välttää tai lievittää?
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

filtteri wrote:Mulla menee näistä usein nenä tukkoon ja tulee vaikeuksia hengittää, kellään tietoa voiko noita inhottavia sivuvaikutuksia jotenkin välttää tai lievittää?
Ystävälleni kävi näin hänen nautittuaan viisi kappaletta limemehussa valmistettuja siemeniä. Jälkeenpäin selvisi, että hänellä oli pähkinä-/siemenallergia ja tuollainen kokeilu olisi pahimmassa tapauksessa voinut viedä häneltä hengen! Hyvä, että selvittiin vain säikähdyksellä, mutta taas opittiin, että taustat kannattaa tutkia huolella ennen uhkarohkeita kokeiluja.
filtteri
Karvakuono

Post by filtteri »

scoff wrote: Ystävälleni kävi näin hänen nautittuaan viisi kappaletta limemehussa valmistettuja siemeniä. Jälkeenpäin selvisi, että hänellä oli pähkinä-/siemenallergia ja tuollainen kokeilu olisi pahimmassa tapauksessa voinut viedä häneltä hengen! Hyvä, että selvittiin vain säikähdyksellä, mutta taas opittiin, että taustat kannattaa tutkia huolella ennen uhkarohkeita kokeiluja.
En usko että minun kohdalla on tästä kyse, koska pystyn syömään kaikenlaisia muita pähkinöitä ja siemeniä ongelmitta suuriakin määriä, mutta pitänee silti kuitenkin olla jatkossa varovainen... Kiitos kun kerroit. :?
kiba
Karvakuono

Post by kiba »

Kylläpä sain viime viikonloppuna aikaan mahtavat euforiat ja pirteän fiiliksen kuudella siemenellä. Yhdeksän ja kymmenen välillä illalla alko vaikutukset tuntua, ja euforioissa tuli heiluttua ja tanssahdeltua useampi tunti. Valvoin aamuseittemään asti ja nukuin noin kuus tuntia. Päivällä en ollut mitenkään erityisen väsynyt, mutta illalla yhdeltätoista väsytti jo hyvin paljon ja menin sänkyyn makoilemaan.

Siinä pimeässä maatessani tuntui kuin katossa olisi ollut monia pieniä pyörteitä. Hetken siinä maattuani alkoi kattoon piirtyä kirkkaita neonvihreitä ja keltaisia kuvioita. Todella hienoa. En ole varma oliko kyseessä edellisen illan siementen jälkihohtoa vai jotain pidemmältä ajalta kehiteltyä HPPD:tä. Joka tapauksessa tollasta saisi tapahtua useamminkin, kun noi hbwr tripit ei itsessään ole koskaan ollut mitenkään mukavan visuaalisia, tai sitten en ole malttanut olla rentoutuneena tarpeeksi pimeässä.
highkuumottaja
Tuppisuu

Post by highkuumottaja »

no niin, nyt on hwbr testattu taas vaihteeksi. Kaverin kanssa otimme 20 hwbr + 100 psiniä klo 18 ja vaikutuksena vain pientä ihmeellistä oloa, jotka tulivat aaltoillen. Olen erittäin pettynyt näihin, 3 kerta olen nyt kokeillut, ekaksi kokeiltu 9 siidulla, sitten 12 siidulla ja nyt toi 10 +50 psiniä ja vaikutukset ovat olleet aina samat. Murskattu ja pureskeltu ja nielty. Noin 2 h päästä pahaolo on haihtunut ja pientä vaikutusta tullut, muuten ei oikeestaan mitään, mielummin juon siksarin kaljaa ja saan paremman olon. Ja kahesta eri erästä ja eri firmasta tilattuja siiduja on ollut, voiko olla vain että olen jotekin adhd tai jtn että ei vaan toimi..? Dxm ja happo kokeilut menee samaan kastiin, Happona toimi joku RC/bromo, sekin alkoi vasta toimimaan pajautuksen jälkeen. Hwbr:lle arvosana 6½ :evil:
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

highkuumottaja wrote:mielummin juon siksarin kaljaa ja saan paremman olon
Näillä kahdella on yhteistä mikä? Ei yhtään mikään. LSA ei ole ehkä kummoista, mutta jos LSD ei "toimi" (!) niin kannattaa ehkä pysyä hallusinogeneistä erossa.

Ja jos se oli "RC" niin se ei ole happoa. Ei lähellekkään. :roll: