Psykedeelien komboilu

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Luotijuna
Psykonautti

Re: Psykejen kombotus

Post by Luotijuna »

Luotijuna wrote:
Salvia vei dxm:stä sen tietyn dissosiatiivisen tuntemuksen, mikä oli mielestäni hyvä asia.
Mietin vain, kun eikös Salviakin ole dissosiatiivi..? jokin sen tapainen. Ei se ole ihan psykedeelikään vaikka sen kuinka sitä onkin :)

Psykejen komboilu.. hmm.. En taida olla koskaan moista kokeillutkaan. Paitsi pilven kanssa psykedeelinä.
Joo no siis Salvia on kyllä vähän kaikkea dissosiatiivin ja psykedeelin väliltä, mutta DXM dissosiatiiviset vaikutukset se itseltäni poisti, tai ainakin muutti niitä hieman mielenkiintoisemmaksi.
Insanity creeping]
sipuli
Tuppisuu

Post by sipuli »

Ehkä hieman offtopic - mutta mites LSD ja opiaatit?
Pitäisi päästä sinut itseni kanssa (mihin LSD voi auttaa), mutta pelkään paranoiaa mitä saan hatsista. Onko kombossa järkeä? Ajattelin normaali-hieman pienempi opiaattiannos + puoli lappua-lappu (eka kerta ikinä), jos saisin psykedeelisemmät ja ajatustäytteiset opiaattinotkut.
Vaikka saan hatsista parainoiaa liian usein sekä liikaa poltettuna, en ole kauhean peloissani flippailusta, seroquelleja kun syön lääkkeeksi muutenkin joten saan 30min aikana itseni uneen.
ihanvaanmuutenvaan
Tuppisuu

Post by ihanvaanmuutenvaan »

600 microgrammaa happo heti herätessä+blosset et laatta lentaa ja ennen saunaa faustit selventämään päät
Aukikco
Moderator

Post by Aukikco »

sipuli wrote:Ehkä hieman offtopic - mutta mites LSD ja opiaatit?
Pitäisi päästä sinut itseni kanssa (mihin LSD voi auttaa), mutta pelkään paranoiaa mitä saan hatsista. Onko kombossa järkeä? Ajattelin normaali-hieman pienempi opiaattiannos + puoli lappua-lappu (eka kerta ikinä), jos saisin psykedeelisemmät ja ajatustäytteiset opiaattinotkut.
Suosittelisin kyllä jättämään opiaatit pois, ihan jo kunnioituksestakin psykedeliaa kohtaan. Tietysti jos nimenomaan kaipaat kokemuksesi sumentamista tai olet täysin riippuvainen opiaateista, niin tilanne voi olla eri.
Vaikka saan hatsista parainoiaa liian usein sekä liikaa poltettuna, en ole kauhean peloissani flippailusta, seroquelleja kun syön lääkkeeksi muutenkin joten saan 30min aikana itseni uneen.
Ei kannata olettaa että hapon kanssa onnistuisi uni. Psykedeeleissä ei, noin yleisesti ottaen, nukuta. Lisäksi, jos alitajunnastasi nousee jotain pelottavaa pintaan, niin se ei todellakaan ryyneillä poistu - saatat kyetä työntämään sitä hetkeksi pois mutta se palaa kyllä takaisin käsiteltäväksi.

Suosittelen miettimään hyvin tarkkaan motiivejasi ylipäätään ottaa psykedeelejä. Halu suurempaan itseymmärrykseen on kyllä hyvä lähtökohta, ei siinä mitään. Mitkä muut motiivit vaikuttavat? Miksi haluat yhdistää heti ensimmäiseen kokemukseesi muita aineita?
Ahab

Post by Ahab »

sipuli wrote:Ehkä hieman offtopic - mutta mites LSD ja opiaatit?
Vaikka hatsi ahdistaisi niin ei se tarkoita että LSD tekisi samoin. Vaikutusmekanismi on erilainen eikä noita muutenkaan pitäisi vertailla. En edes sanoisi että LSD olisi voimakkaampi kuin kannabis (tai toisin päin) koska sekin on vain annoksesta kiinni.
sipuli
Tuppisuu

Post by sipuli »

Aukikco wrote: Suosittelen miettimään hyvin tarkkaan motiivejasi ylipäätään ottaa psykedeelejä. Halu suurempaan itseymmärrykseen on kyllä hyvä lähtökohta, ei siinä mitään. Mitkä muut motiivit vaikuttavat? Miksi haluat yhdistää heti ensimmäiseen kokemukseesi muita aineita?
Itseasiassa miedoista opiaateista tulee minulle erittäin meditatiivinen olo. Tämä yhdistettynä tajunnanlaajennukseen voisi toimia minulle psykedeelien osalta. En niin huolehdi että happo peittyisikin opiaattien alle, kaipaan kokeilua lievään psykedeliaan ja meditatiiviseen opiaattitilaan. Toinen vaihtoehto olisi ottaa vain pieni annos psykedeeliä.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Suosittelen ehdottomasti mielummin vaikka vaan pienellä annoksella psykeä. Happo on loppujelopuksi aika helppo pienillä annoksilla.
Vaan jos oot riippuvainen opiaateista, niin en välttämättä refloissa suosittele trippaamaan. Muuten jätä ne ehdottomasti pois.
Tunne puhtaana se mitä on tullakseen. Jää paljon parempi fiilis.

Oon kokeillut sieniä opiaateissa, opiaatti-bentsopöhnässä jne.. Mut se mitä niistä on jääny käteen on ollu melkeenpä +-0

Psyket on itsessään se meditatiivinen tila.. opi tavottamaan se sieltä, psykedeliasta. Se on paljon pysyvämpää, syvempää ja kokonaisvaltasempaa. Kun oman oivalluksen kautta oppii mitä se tila itsessään on, miten sen kykenee saavuttamaan.. ihan selvinkinpäin.
Keep it unreal.
Aukikco
Moderator

Post by Aukikco »

Ei toki mitään toivoa että mikään opiaatti täysin psykedeliaa sumentaisi, ei siinä (:

Mutta kuten todettu - mieluummin vähän psykedeeliä kuin enemmän psykedeeliä yhdistettynä johonkin muuhun.
Thoxium

Post by Thoxium »

Lakan kombotus deelien kanssa on melko mukavaa, mutta jää kyllä mietiskelyt vähemmälle, eikä muutenkaan koe psykedeliaa enää aidosti.
Ahab

Post by Ahab »

Eilen tuli otettua ensin 30mg 2C-T-7 kapselissa ja siitä n. 20min päästä 40mg 4-HO-MET kapselissa.
Ensimmäinen kerta kun otin samaan vatsaan tryptamiinia ja fenetyyliamiinia. Vähän kyllä epäilytti tutkareita kombotella mutta pitihän se kokea. Ja oli kyllä melkoisen puhdistavaa.
Parempi olisi kyllä kombottaa kaktusta ja sieniä (ja vähän harmalaa).
T7 on kyllä aina ollut aika voimasyöppö. Kannattaa varautua myös palautumiseen, terveellistä ruokaa ja tarpeen tullen hatsia normalisoimaan fyysistä puolta ja palauttamaan ruokahalua.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

aikomus ois tässä lähiaikoina kombottaa silokkeja ja hbwr. pistän tänne jotain raporttia sit.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
lyijypatsas
Karvakuono

Post by lyijypatsas »

mauser1911 wrote:aikomus ois tässä lähiaikoina kombottaa silokkeja ja hbwr. pistän tänne jotain raporttia sit.
Itse kokeilin kyseistä komboa eilen, tosin aika pienillä annoksilla (20+4), varsin letkeää ja naururikasta oli.
spasm
OD

Post by spasm »

Jessus. Viime yön trippasin metsässä. Nautin 600mg dekstrometorfaania ja bromo(/bromo+lsd)lapun ja savua. I'll never be the same again.
Koin mitä ihmeellisimpiä asioita läpi yön, flippasin ja valaistuin, trippasin ja havahduin. Lopulta kaikki aistini sulautui synesteettiseksi jatkumoksi, samoin egoni ja olemukseni. Ei ollut enää aikaa, paikkaa tai muotoa. Oli vaan se loputon elämän virta. Sain kokea kuinka tästä virrasta minut ja maailmankaikkeus koottiin uudelleen. Synnyin uudelleen.
Uudelleen kootun maailman myötä opin aivan älyttömän paljon siitä, maailmasta. Kaikesta ja kaikkeudesta.
Ehdottomasti kasvattavin, kokonaisvaltaisin, diipein, intensiivisin ja uskomattomin trippi mitä olen koskaan kokenut. Nyt kaikki on muuttunut.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Aukikco
Moderator

Post by Aukikco »

spasm wrote:Uudelleen kootun maailman myötä opin aivan älyttömän paljon siitä, maailmasta. Kaikesta ja kaikkeudesta.
Ehdottomasti kasvattavin, kokonaisvaltaisin, diipein, intensiivisin ja uskomattomin trippi mitä olen koskaan kokenut. Nyt kaikki on muuttunut.
Kirjota ihmeessä aiheesta enemmän jos osaat. Kiinnostaa millaisia pidemmän aikavälin vaikutuksia.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Ei kannata sekoittaa Päiväsinen siemeniä, HBW:n siemeniä ja Oliluiquin siemeniä keskenään (vaikka kaikki sisältävätkin LSA:ta) ellei halua kohtuu sekavaa trippiä. Uskon, että tuossa vaiheessa kasvien on vaikea päättää kuka ottaa vallan, joka ainakin itselläni sekoitti menoa. Tästä lähtien olenkin popsinut vain HBW:n siemeniä sellaisenaan.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Aukikco
Moderator

Post by Aukikco »

Valaistunut wrote:Uskon, että tuossa vaiheessa kasvien on vaikea päättää kuka ottaa vallan, joka ainakin itselläni sekoitti menoa.
Ootko pohtinu sitä mahdollisuutta, että ihmiskeskeisesti vain projisoit kasveille ihmiselle tavallisen, alkeellisen vallanhimon ominaisuuden? Mistä tiedät etteivät kasvit ole kiinnostuneita (tai, skeptikoille, vain spontaanisti ohjelmoituneita) toimimaan synergiassa keskenään, jakamaan valtaa?
Thoxium

Post by Thoxium »

Valaistunut wrote:Ei kannata sekoittaa Päiväsinen siemeniä, HBW:n siemeniä ja Oliluiquin siemeniä keskenään (vaikka kaikki sisältävätkin LSA:ta) ellei halua kohtuu sekavaa trippiä. Uskon, että tuossa vaiheessa kasvien on vaikea päättää kuka ottaa vallan, joka ainakin itselläni sekoitti menoa. Tästä lähtien olenkin popsinut vain HBW:n siemeniä sellaisenaan.
Voikohan johtua siitä, että otit liian paljon LSA'ta? Varmaan samaa menoa olis ollut, jos olisit ottanut 600+ päivänsineä.
spasm
OD

Post by spasm »

Aukikco wrote:
spasm wrote:Uudelleen kootun maailman myötä opin aivan älyttömän paljon siitä, maailmasta. Kaikesta ja kaikkeudesta.
Kirjota ihmeessä aiheesta enemmän jos osaat. Kiinnostaa millaisia pidemmän aikavälin vaikutuksia.
Kirjotan varmaan Kokemukset-alueelle jonkunlaisen raportin aiheesta, jahka keksin miten puen sen kaiken sanoiksi.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

voisko joku kertoo silokit+hbwr kokemuksista?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:voisko joku kertoo silokit+hbwr kokemuksista?
Ei sää olet ainut joka tekee jotain niin sairasta, koska ole ihan vitun sairas persoona, mutta uskoisin, että kannattaa,, Mää ainakin kokeilisin, ehkä vetäisisisin kunnon dexmit perään kun olen niin sairas... Haluan vetää ihan järkyttävän psykedeeeli hitin!
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Villa
Karvakuono

Post by Villa »

Löytyykö varoittavia/innostavia kokemuksia LSA:n ja ekstaasin kombotuksesta?
Tällaista settiä ajattelin seuraavaksi, ja kaikki promootio otetaan mielellään vastaan! Lähinnä olen pähkäillyt nautinta aikoja. Eli todennäköisesti tähtään molempien vaikutusten huiput päällekkäin. Mutta LSA huiput ee laskuissa, tai toisin päin, ei myöskään tunnu huonolta ajatukselta... ;) Selailin vaulttia mutta en ainakaan paikantanut infoa kyseisestä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Villa wrote:Löytyykö varoittavia/innostavia kokemuksia LSA:n ja ekstaasin kombotuksesta?
Mun ymmärtääkseni Lsa:n kanssa ei saisi verenpaine nousta... Toisaalta itse voisin tuollaisen vetäistäkkin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Villa
Karvakuono

Post by Villa »

Tuossa hyvä pointti dexmalla !! Toisaalta lievä verenpaineen nousu saatta ehkäistä suonisupistuksien aiheuttamat säryt, ellei sitten käy jo ylirasittavaksi verisuonille... (joskaan ei ole minua koskaan nämä kuuluisat säryt vaivanneet).
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Dexma wrote:
Villa wrote:Löytyykö varoittavia/innostavia kokemuksia LSA:n ja ekstaasin kombotuksesta?
Mun ymmärtääkseni Lsa:n kanssa ei saisi verenpaine nousta... Toisaalta itse voisin tuollaisen vetäistäkkin...
Itse otin aika tykkejä nipsuja + 7 hbwr siidua ja en mitään huonoa havainnut, tosiaan verisuonet ei nipistellyt kuten yksistään lsa:lla. Sellainen ihme visuaalisaatio siitä tuli et kaikki ihmiset paikallisella klubilla näytti samalta, siis samat värit, ilmeet, vaatteet ym. jota selitin kaverille :o. Seuraavana aamuna olo oli mitä parhain!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

aivan ehdottamasti paras kombo on tähän mennessä 4 hbwr+30 silokkia. täysin "huoleton trippi" pelkkää hymyilyä ja nauramista koko matkan ajan. todella viihteellistä menoa. yleensä tulee kelailtua jossain vaiheessa kaikkee "mitä pitäs parantaa" tai jotain.. tolla yhdistelmällä oli vaan valoisat asiat mielessä. niin poltin kyllä myös spice goldia tripin alkajaisiksi.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:aivan ehdottamasti paras kombo on tähän mennessä 4 hbwr+30 silokkia. täysin "huoleton trippi" pelkkää hymyilyä ja nauramista koko matkan ajan. todella viihteellistä menoa. yleensä tulee kelailtua jossain vaiheessa kaikkee "mitä pitäs parantaa" tai jotain.. tolla yhdistelmällä oli vaan valoisat asiat mielessä. niin poltin kyllä myös spice goldia tripin alkajaisiksi.
Joo, näytti aika huolettomalta... :lol: ;)

Tuo mitä täytyisi parantaa on erittäin tärkeää varmasti sulle, kannattaa ottaa siitä myös opiksi ja ehkä siirtää sitä tripin jälkeiseen aikaan myös...
tRip wrote:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote:aivan ehdottamasti paras kombo on tähän mennessä 4 hbwr+30 silokkia. täysin "huoleton trippi" pelkkää hymyilyä ja nauramista koko matkan ajan. todella viihteellistä menoa. yleensä tulee kelailtua jossain vaiheessa kaikkee "mitä pitäs parantaa" tai jotain.. tolla yhdistelmällä oli vaan valoisat asiat mielessä. niin poltin kyllä myös spice goldia tripin alkajaisiksi.
Joo, näytti aika huolettomalta... :lol: ;)

Tuo mitä täytyisi parantaa on erittäin tärkeää varmasti sulle, kannattaa ottaa siitä myös opiksi ja ehkä siirtää sitä tripin jälkeiseen aikaan myös...
joo, oot ihan oikeessa, mutta vaikka tripillä tajuun et alkoholi aiheuttaa mun ongelmat ja juominen loppuu NYT, ni seuraavana päivänä oon kuitenkin ostamassa kaljaa.. kai mä oon niin heikko luonne tai jotain..vittu..MÄÄ OON PÄIHDEVAMMAINEN nyt ja aina. AAMEN!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote: joo, oot ihan oikeessa, mutta vaikka tripillä tajuun et alkoholi aiheuttaa mun ongelmat ja juominen loppuu NYT, ni seuraavana päivänä oon kuitenkin ostamassa kaljaa.. kai mä oon niin heikko luonne tai jotain..vittu..MÄÄ OON PÄIHDEVAMMAINEN nyt ja aina. AAMEN!
Mun mielestä noi sun tajuamiset on pikku askelia kohti, selvyyttä... TAISTELE! OLE MIES! Seiso suorassa vaikka kuinka kovaa laukoo, ei ole paha kaatua, mutta nousta on myös ihan ok!

Kyllä me Mauser pärjätään!
tRip wrote:
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Deksmiä olen pilven kanssa kombottanu, kyllähän se pistää pitkälle tripille kieltämättä :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote: joo, oot ihan oikeessa, mutta vaikka tripillä tajuun et alkoholi aiheuttaa mun ongelmat ja juominen loppuu NYT, ni seuraavana päivänä oon kuitenkin ostamassa kaljaa.. kai mä oon niin heikko luonne tai jotain..vittu..MÄÄ OON PÄIHDEVAMMAINEN nyt ja aina. AAMEN!
Mun mielestä noi sun tajuamiset on pikku askelia kohti, selvyyttä... TAISTELE! OLE MIES! Seiso suorassa vaikka kuinka kovaa laukoo, ei ole paha kaatua, mutta nousta on myös ihan ok!

Kyllä me Mauser pärjätään!
sä olit oikeessa, ne oli pikkuaskelia. onneksi sain otettua sen isomman askeleen ennen kun oli liian myöhäistä. ja oot oikeessa myös siinä et kyllä me pärjätään. on tainnut kumpikin olla viikon aikana eniten selvänä kuukausiin.