Bromo-Dragonfly

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Swampthing
Apteekki

Re: Bromo-Dragonfly

Post by Swampthing »

mauser1911 wrote:
dwrx wrote:Tulipa bromolappui vastaan eikä ole hajua miten paljon ne sisältää. Pari lappua keskeltä jotain randomia arkkia.

Kysyisinkin auttaako bentsot ja viina hyvin jos alkaa liian ahdistaan eli saisko menoa rauhotettua niillä jos alkaa kesto vituttaan.
bentsoilla saa kyllä yleensä tripin ku tripin ainakin lieveneen bromosta en osaa sanoo
Yks asia mikä ollaan mainittu mm. joissain Erowidin raporteissa ja erinäisillä päihdefoorumeilla vastaan tulleissa käyttökokemuksissa on se, että bromo ei tunnu lieventyvän yhtään mihinkään, vaikka kuinka rouskisi bentsoja. Itse bentsoja ja "tripin lieventämistä" vierastavana ei ole omakohtaista kokemusta, mutta.
Mieli on mukava paikka asua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Veikkaisin, että ne bentsot juurikin hidastaisi sitä bromon stimulanttista puolta jonka takia juurikin voisi ottaa loppuajasta kevyesti...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Aattelin juhannuksena ottaa bromoo ja jwh-018. Voisko se olla siedettävää pilvessä? Vai pitäskö ottaa vaan HBWR...
Ja mites toi tajunnan muuttuminen.. laajeneekoooo?

Painan 55kg ja lapussa on TOIVOTTAVASTI 500ug. Vihreä fraktaali.
65 kg kaveri otti samanlaisen lapun ja aikaisemmat kokemukset on pilvessä oleminen pari kertaa :mrgreen:
Se otti sen vielä yksin... Ei tykänny bodyloadien takia ja ei suositellu mulle sitä viikkoon. Nyt taas se haluu että ottaisin.

Pitäis vaan päättää otanko lsa+jwh vai bromo+jwh... Oon huono päättämään
LSA on kaunista.. kaunista.. eka oksettaa mutta sitten euforiaa.. kaunista ja tajuan asioita! Eläimet ei pelkää mua, kaikki on kirkasta ja kaunista, kuulen korkeampia ääniä kuin ennen. SIis ihan VTUN KAUNISTA :D ... metsässä

Tuo kaveri olis mun seurana ja ottais DXM ekaa kertaa. tarkoituksena olis lähteä ulos ehkä luontoon samoilemaan 8)

Yritän tän viikon valmistautua henkisesti kaikkeen mahdolliseen.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Jussi wrote:Aattelin juhannuksena ottaa bromoo ja jwh-018. Voisko se olla siedettävää pilvessä? Vai pitäskö ottaa vaan HBWR...
Ja mites toi tajunnan muuttuminen.. laajeneekoooo?

Pitäis vaan päättää otanko lsa+jwh vai bromo+jwh... Oon huono päättämään
LSA on kaunista.. kaunista.. eka oksettaa mutta sitten euforiaa.. kaunista ja tajuan asioita! Eläimet ei pelkää mua, kaikki on kirkasta ja kaunista, kuulen korkeampia ääniä kuin ennen. SIis ihan VTUN KAUNISTA :D ... metsässä

Tuo kaveri olis mun seurana ja ottais DXM ekaa kertaa. tarkoituksena olis lähteä ulos ehkä luontoon samoilemaan 8)

Yritän tän viikon valmistautua henkisesti kaikkeen mahdolliseen.
Kuullostaa hyvältä! mä suosittelen ehdottomasti lsa+jwh. eikä oksetakaan kun otat inkivääriä. 8)
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Hui tänään pitäis ottaa toi lappu vaik en haluu. Mut ku joku jossain sano ni pitää sit ottaa tota myrkkyy moi.>
ferox
OD

Post by ferox »

Jussi wrote:Hui tänään pitäis ottaa toi lappu vaik en haluu. Mut ku joku jossain sano ni pitää sit ottaa tota myrkkyy moi.>
Set & setting. Ensin mainittu ei ehkä ole ihan kohdallaan...?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

ferox wrote:
Jussi wrote:Hui tänään pitäis ottaa toi lappu vaik en haluu. Mut ku joku jossain sano ni pitää sit ottaa tota myrkkyy moi.>
Set & setting. Ensin mainittu ei ehkä ole ihan kohdallaan...?
Ei voi mtn.. Luulin muuten että set tarkottaa sitä mitä aikoo ottaa..

NO meen nyt tonne sateeseen meditoimaan ja juomaan sadevettä mis on vitamiiniporetbaletti :foil: :lol:
Koht jwh:ta pohjalle
Se bromo on kai 500ug. Onko se paljon vai vähän vai siltä väliltä?
En kai mä nyt siitä flippaa ku kaveri jolla ei oo mtn kokemusta mistään otti samanlaisen yksin. Tosin se ei tykännyt siitä.
Se kaveri tulee tänään tänne ja ottaa DXM.
spz
Psykonautti

Post by spz »

Jussi wrote: En kai mä nyt siitä flippaa ku kaveri jolla ei oo mtn kokemusta mistään otti samanlaisen yksin. Tosin se ei tykännyt siitä.
Sinä = Sun kaveri, vittu miten tyhmää.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

spz wrote:
Jussi wrote: En kai mä nyt siitä flippaa ku kaveri jolla ei oo mtn kokemusta mistään otti samanlaisen yksin. Tosin se ei tykännyt siitä.
Sinä = Sun kaveri, vittu miten tyhmää.
Mitä mikä oli tyhmää. En edes oksentanut jee. Kaveri lähti illalla pois eikä alkanut pelottaa. en nukkunu koko yönä.

Voisin ottaa jopa uudestaan mutta aamulla jo että pystyis ees vähän jo yöllä nukkuu. Nauseaa mulle ei tullut ja se johtu ehkä siitä kun oli jwh syötynä pohjalla tai sit ei
spz
Psykonautti

Post by spz »

..."En flippaa kun kaverikaan ei flipannut" on mun mielestä todella typerä ajatus kun
puhe on psykedeeleistä :roll: ...
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Toinen asia mikä pisti silmään oli toi "en halua ottaa mutku joku sano jotakin". Kyllä psykedeelit ovat parhaimmillaan, kun todella tiedät haluavasi niitä ja koet myös tarvitsevasi. Rauhaa ja kunnioitusta... ihmisille ja aineille.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

On se kumma kun kukaan ei tajua mun (paskaa) läppää :(
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Jaahas mä meen ens viikol vissiin suolihuuhteluun.. Tuli bromosta kiva ummetus :roll:
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Jussi wrote:Jaahas mä meen ens viikol vissiin suolihuuhteluun.. Tuli bromosta kiva ummetus :roll:
Tylyä =DD Mutta se on totta että bromo vetää suolen aika hämärään kondikseen.
Vai toimiiko?
bol
Kameleontti

Post by bol »

gaia wrote:
Jussi wrote:Jaahas mä meen ens viikol vissiin suolihuuhteluun.. Tuli bromosta kiva ummetus :roll:
Tylyä =DD Mutta se on totta että bromo vetää suolen aika hämärään kondikseen.
Eikös bromo just laita suolen toimii aika pikaisesti? Voisko toi sun suolihuuhtellun meno johtua JWH-018 supermässyistä?
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

En usko ku en ollu muutamaan päivään ottanu jwh. En menny vielä suolihuuhteluun kun oon saanu lääkkeillä sentään jotain jo ulos.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Jussi wrote:En usko ku en ollu muutamaan päivään ottanu jwh. En menny vielä suolihuuhteluun kun oon saanu lääkkeillä sentään jotain jo ulos.
Kaveri kävi ainakin viis kertaa paskalla bromojen vaikutusten alaisena. Taisin itekki käydä kerran tai pari. Muutenkin pieretti aika paljon koko matkan ajan, mutta se oli ihan kivaa :mrgreen:
frapathea

Post by frapathea »

bUkkA wrote: Joo siis kyllähän mä olen täysin tyytyväinen kaikkiin kokemuksiin deelien kanssa. Tuntuu vaan, että ihmiset täällä pistää jotenki tosi tärkeäksi osaksi deelien vaikutusta ne visuaalit, vaikka itselle ne on pelkästään mietiskelyä varten. Kyllähän niitä visuaaleja löytyy jos alkaa hakemalla etsimään, mutta mitäs sitä visuaaleilla kun on kivempaa vain uppoutua omaan mieleen. Helposti vaikka pelkästään kun on polttanut ganjaa pystyy visualisoimaan asioita mieleensä ja se on erittäin mukavaa. Tosin tätä pidän enemmänkin mielikuvituksena. Kun taas visuaaleja esim seinien valumista, pintojen elämistä, tracereita, motion blurria ja sen semmosta.
Mulla tulee visuaaleja tosi runsaasti ihan itsestään, yleensä niinkin paljon, et alkaa tuntuu pahalta pitää silmiä auki ku niitä puskee niin voimakkaasti. Siks mä varmaan vietänki psykeissä aikaani lähinnä silmät kiinni maaten kunno koomassa, ku jos on silmät kiinni ni ei näy niin kauheen paljoo visuaaleja
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Bromoissa nukkuminen oli aika outoa.. En nähnyt unta vaan kuulin sen. Pidin silmiä auki ja katsoin pihalle mutta kuulin mun unen missä puhuin kaverin kanssa ja muuta sellaista. Kuuntelin samaan aikaan musiikkia ja se tuntu tosi etäiseltä mutta mahtavalta. Fu Manchu - Saturn III biisin parhaassa kohdassa näin ensimmäistä kertaa ääniä (muistitti jotain Windows Media Playerin visualisointia -.-). Sen jälkeen taisin nukahtaa oikeasti koska "heräsin" klo 9 aamulla, 5 sekuntia ennen herätyskellon soimista, enkä ollut varma nukuinko koko yönä tjs. Noi vaikutukset alko vasta kun olin ottanut pari Tenoxia 4 tuntia sitten.

Ihan kiva deeli, ei nauseaa. Todella pahaa ahdistusta oli ekat 4 tuntia ja sekään ei vituttanut enää kun huomasin ettei sitä kestä koko sitä aikaa..
ottaisin uudelleen, mutta aamulla enkä iltapäivällä niin saattais nukahtaa siedettävään aikaan. :)
spz
Psykonautti

Post by spz »

Ihan törkee määrä ilmaa mun suolistossa oli ja
sellasta ilmavaa paskaa sai paskoa aika urakalla tripin jälkeen.

En itekkää nukkunu kai bromoissa, tai en tiedä. Sitä vaan menee
sellaseen uniseen tilaan ja "herää" sit jossain vaiheessa
ja onki yllättävän paljo energiaa alkaa hääräilemään.

Övereimmät visuaalit oon henk. koht saanu bromotripillä,
siitä meni aika hyvin sellaseen glitteri-maailmaan. Toki
talvinen kimallus, joulu ja pakkanen teki osansa mut huhhuh!
Oli se annostuskin muistaakseni ihan OK. :D

Ei toi vaikutusaikakaan oo imo mikään ongelma jos ottaa
pian sängystä nousemisen jälkeen...

-Bill Hicks
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Mul on ollu alkuvaiheessa olevan kaihin oireet siitä asti ku otin bromoo.
Eli nään kaikessa "haamukuvan" minkä erottaa just ja just. Ja kirkkaissa jutuissa esim valossa näkyy valonsäteet.
bol
Kameleontti

Post by bol »

desoxy wrote:
Jussi wrote:kirkkaissa jutuissa esim valossa näkyy valonsäteet.
ollut toi siitä asti kun otin ekaa kertaa happoa...
mitäköhä vittua. mullakin on sama, ja huomasin sen ensimmäisen kerran hapoissa (09 helmikuu). autojen valoista on tullut sen jälkeen todella kirkkaita ja niistä lähtee valonsäteitä sivuille ( nämä säteet huomaa vain pimeällä ).

oon nykyään varmaan tottunut niihin, koska en nykyään kiinnitä huomiota niihin. tai sitten se valonsädeefekti on pienentynyt huomattavasti.
maaQ

Post by maaQ »

Mutta eikös valo nimenomaan säteile, säihky ja säkennöi..?
Psykedeelit vain manifestoivat ja herkistävät mieltä, kuin myös aisteja, ja saavat huomaamaan tämänkin pienen kauneuden :)

Mun maailma näyttää ihan sadulta
dredi
LD50

Post by dredi »

Kyse on täysin normaalista ilmiöstä. Psykedeelit saavat ihmisen kiinnittämään enemmän huomiota näkemäänsä. Visuaalinen höttö näkökentässä joka normaalisti filtteröityy signaalista pois muuttuu näkyvästi kun psykedeelit purkavat filttereitä tajunnasta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
surly
Lepakko

Post by surly »

Noi valonsäteet on näkyny itellä lapsesta asti mutta vaan sillon kun ottaa silmälasit pois silmiltä.
Times are tough, huh, bud?
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Ei ne valonsäteet ollu se tärkein juttu.. Vaan toi että nään sitä haamukuvaa, koska joillakin on todettu alkava kaihi kun ovat kertoneet siitä silmälääkärille.
No parin viikon päästä selviää mitä mieltä lääkärin on. Haamukuva näkyy myös toinen silmä kiinni.

Hyviä pointteja valonsäteistä! Itellä ne häviäää kun avaan silmät täysin auki (voiskohan silmäripset vaikuttaa tohon?)
Ennen ihmettelin valokuvista onko kiiltävien autojen kuviin lisätty photoshopilla niitä valonsäteitä, mutta nykyään nään niitä ihan livenä..
bol
Kameleontti

Post by bol »

Jussi wrote: Hyviä pointteja valonsäteistä! Itellä ne häviäää kun avaan silmät täysin auki (voiskohan silmäripset vaikuttaa tohon?)
Ennen ihmettelin valokuvista onko kiiltävien autojen kuviin lisätty photoshopilla niitä valonsäteitä, mutta nykyään nään niitä ihan livenä..
Kuulostat ihan minulta :D. Ja ei ne silmäripset vaikuta, vaikka siltä näyttää / tuntuu.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Bromo aiheuttaa kunnon kemikaalipaskahädän, konemetsässä muuta tehnykkään kun paikasta A-WC-B-WC-B-paukut-mässyt-WC ja sillee, sit ajatukset lähti ABC-WC:n kautta DCsee GGseen ja meinasin muuttua fraktaaliksi. Oli pakko olla minuutin välein silmät auki-kiinni, kun intensiivisyys vaihteli visuaalisuudesta kineettisyyteen. Oli siis pakko vaihdella focuksia että pysyi skarppina... Hmm... AD/HD?? Sit oli vaan pakko pakata makuupussi (kesti ehkä sen minuutin, kävi vitun tehokkaasti) sit kauheeta ravia poliisien ohi chilloutpuolelta leirintään.
back to basics rootbwoy
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Bromo on paskaa, imo.
Vai toimiiko?
chibbo

Post by chibbo »

Hampputukka wrote:Bromo aiheuttaa kunnon kemikaalipaskahädän
Double that. Tosin mun maha on muutenkin vammanen ja alkaa tekemään kaikkea vammaista joka kuosissa paitsi opioideissa on juuri sellainen kuin pitääkin<3 Oon tainnu avautua aiheesta ennenkin.