Boostisavujen poltto

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Thoxium

Boostisavujen poltto

Post by Thoxium »

Onko kukaan muu huomannut että ekojen paukkujen jälkeen kun polttaa suunilleen tunnin päästä lisää, niin voimistuu aika lailla pilvessä olo?
Dexma
Moderator

Re: Boostisavujen poltto

Post by Dexma »

Sori, mut nyt repesin... Siis eikö tämä ole itsestään selvä?

nooh ei nyt dissata ketään...

Itselläni yleensä nykyään pilven poltto on enemmän sellainen poltan pesän parin ja koko loppupäivä onkin siinä... Ei niitä kunnon kuosi pilviä vaan sitä mietoa ja lepposaa menoa...

Mitä muuten yleensä porukka on mieltä: Pitääkö pilvellä buustailla esim trippejä? Tai vaikka niitä alkoholi kuoseja? Taikka vain viikonlopun vieton ohessa lisäillä pilveä jonkin muun aineen kanssa?

Itse yleensä näen, että pilvi pilvenä ja muut muina...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Essential
Tuppisuu

Post by Essential »

Hei, oon miettiny ihan samaa! ja varsinkin alkoholin kanssa, kerran olin pienes nousus ja join lisää viinaa niin olin ihan vitun naamat! Plaseboa?
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Kylläpä näitä kannabis aiheita nyt riittää.. Eikö voisi olla yhtä topiccia; Kannabis..?

Boostisavut.. poltan sillon ku tuntuu siltä että kaipaa vähän lisää nostetta. En katso kelloa, että.. minuutin päästä on boostisavujen aika.

Fiiliksen mukaan 8)
Keep it unreal.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Pilveä pitää polttaa kerralla niin paljon, ettei sitä voi polttaa lisää moneen viikkoon.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Uke
LD50

Post by Uke »

Pilveä kyllä tulee vedeltyä nykyään kaiken kanssa, eikä edes huomio sitä. Sitä on aina messissä ;)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

aina ku sitä on ni sitä poltetaan ja se sopii kyllä aivan kaiken kanssa ;) ja mun mielest se pilvi ei kyl pahemmi buustaannu sinänsä jos oot jotku 6 savut vetäny päivän aikana ja poltat viel yhet ni se on vaa semost jumii, mut ei pääse yhtä korkeelle enää.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Touchet wrote:Pilveä pitää polttaa kerralla niin paljon, ettei sitä voi polttaa lisää moneen viikkoon.
Jotenkin näin on myös hauskaa....
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Dexma wrote:Mitä muuten yleensä porukka on mieltä: Pitääkö pilvellä buustailla esim trippejä? Tai vaikka niitä alkoholi kuoseja? Taikka vain viikonlopun vieton ohessa lisäillä pilveä jonkin muun aineen kanssa?
Alkoholin kanssa mitä mainioin lisä. Psykedeelit on tullu usein nautittua psykedeeleinä. Kannabis ei nimittäin pelkästään buustaa trippiä, vaan muuttaa sitä voimakkaasti, enkä oo halunnu lähteä sitä sitten sotkemaan siihen. Toisaalta on se joskus ollut ihan mukavaakin. LSD päiten tuntui joskus siltä, että pystyi polttamaan pilveä loputtomiin ja kyllähän sitä sitten menikin.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
spasm
OD

Post by spasm »

Tjaa, aika pitkälti sama linja tRipin kanssa, fiiliksen mukaan.
Kyllä sitä tulee "buustailtua" jos nyt siksi haluaa nimittää. Välillä kyllä tekee hyvää nauttia yhdet savut ja polttaa lisää vasta kun ei enää huomaa vaikutuksia (oli se sitten yöunien jälkeen tai ei).
Matkaillessa poltan useimmiten, mut en mitenkään säännönmukaisesti.
Sillon en tietenkään matkaillessa, mikäli haluan kokea sen tietyn substanssin sellaisenaan.
Mut joka tapauksessa pidän suuresti kombottamisesta, ja savu on mitä mainion kombotettava synergisen vaikutuksensa ansiosta.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

sillon buustitaan kun tuntuu että olo alkaa laskee ^^ joskus se on aika nopeesti ja joskus seuraavana aamuna...

ja dexmalle sanosin että savuis ei tarvii juuvva niin paljoo että nousee päähä, ainakin mulla, ja jos totta puhutaan niin toissa viikonloppuna savuttelin ja join kaljaa, ni ei menny ku 6 kaljoo ja olin pienissä sievissä/ihan hyvissä :D
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
dredi
LD50

Post by dredi »

puustit maistuu ihan hyvälle kahvin kanssa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

freakmatic wrote:sillon buustitaan kun tuntuu että olo alkaa laskee ^^ joskus se on aika nopeesti ja joskus seuraavana aamuna...

ja dexmalle sanosin että savuis ei tarvii juuvva niin paljoo että nousee päähä, ainakin mulla, ja jos totta puhutaan niin toissa viikonloppuna savuttelin ja join kaljaa, ni ei menny ku 6 kaljoo ja olin pienissä sievissä/ihan hyvissä :D
Nimenomaan, tissuttelu savujen kyljessä on parhautta <3 Kaatokännit vaan pilaa meiningin
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Touchet wrote:Pilveä pitää polttaa kerralla niin paljon, ettei sitä voi polttaa lisää moneen viikkoon.
sama juttu
wtf
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

dredi wrote:puustit maistuu ihan hyvälle kahvin kanssa.
oot ihana.
dredi
LD50

Post by dredi »

UltraViolet wrote:
dredi wrote:puustit maistuu ihan hyvälle kahvin kanssa.
oot ihana.
Niinpä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!