kannabis immuniteetti?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Thoxium

Re: kannabis immuniteetti?

Post by Thoxium »

Ekalla kerralla ei minullakaan toiminut kunnolla, toinen kerta toimi parhaiden (tais kyllä olla tosi hyvää budia muutenkin), näitten kertojen jälkeen sitten olen vasta tunnistanut sen olon kunnolla. Melkein kaikilla muillakin kavereilla ja tutuilla ollut sama homma, ettei eka kerta toiminut kunnolla.
jakoavain

Post by jakoavain »

Tuli mieleen, että tunnen tyypin jolla kukka kuin kukka iskee vain jalkoihin... Outoa.
junky
Psykonautti

Post by junky »

Ensimmäisellä kerralla en tuntenut mitään. Taisin odottaa liikaa kannabikselta tjtn. Mutta sitten toisella kerralla kolahti! :shock: Ei nykyään kolahda lähellekkään niin hyvin. Hartsista gugua kaverin kanssa mökillä. Aij että kun olin mukavaa. :)

tästä "immuniteetista" sen verran että tunnen pari tyyppiä jotka eivät ekasta sadostaan saanet irti mitään ja päätyivät sitte myymään satonsa (kiitosh :D .) Kuitenkin sitten kun aikaa oli kulunut ja odotukset laskeneet niin molemmille sitten kolahti. Eli kyse on varmaankin näistä odotuksista? se on niin omanlaisensa olo että sitä ei joko aluksi löydä tai tiedosta. bääh. joo nyt pitää säätää jostain kukkaa 8)
i know a girl who cries when she practices violin
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Onko se sitten jopa harvinaisempaa että ensimmäisellä kerralla toimi aivan loistavasti.. Mukavaa oli :P
Harmi kun ei niitä ensimmäisiä kertoja voi kokea enää uudestaan..

Paitsi tripeillä FLASHBÄCK :mrgreen:
Keep it unreal.
Mangusti

Post by Mangusti »

Eka kerta on useimmille pelkkää rahan hukkaa..
5ew
Tuppisuu

Post by 5ew »

Ite myös tunnen erään henkilön joka ei ole monista yrityksistä huolimatta saanut minkäänlaisia vaikutuksia.

Itellä kyllä eka kerta toimi, ja hyvin toimikin :D (vaikken muistanutkaan edes pitää kunnolla hengessä)
Toinen kerta pärähtikin jo aivan yli :lol: (nolla-tolella ja tujua lätkää älystä)
Myöhemmät kerrat on mennyt melko tasapaksua latua, mutta ite en tykkää yhtään ottaa alkomahoolia jos on aikomuksena pajauttaa. Mielestäni se jotenki ns. tappaa pilven :?
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

ärsyttävää ku toleranssi nousee niin nopeasti ensin toimi 0,1 grammaa hyvin sit yhtääkkiä 0,3 grammasta tulee vaa vähäks aikaa rauhottunu olo :( palautuuko ihminen mitenkää et vaikka on monta kuukautta polttamatta nii tarviiks sit taas vähemmän .. mut meneehän jollain vaikka yhteen sätkään grammakin .. huomasin muuten että bongista toimii reilusti paremmin kun sätkästä.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

yoshimura wrote:. huomasin muuten että bongista toimii reilusti paremmin kun sätkästä.
Yllätys, tuleehan sitä savua keuhkoihin bongista kerralla reilusti enemmän kuin jompposesta. :D
"Taste
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Ostimme tuossa jokinaika sitten ystäväni kanssa hyvää sensi starin kukintoa. Noh pajautimme kolmestaan ja kahdella kaverillani oli ensimmäinen kerta kyseessä. Itse menin jo kohtuun tuutteihin ensimmäisestä äly hitistä ja joopelista. Kaverini polttelivat noin 15 min sisään 2 splifferoo puokkiin ja eivät saaneet mitään vaikutuksia, Itse olin tässä vaiheessa jo todellllla korkealla.

Kaverini oli kuulema kokeillut muutaman päivän tämän jälkeen polttaa yksin spliffin mutta ilman mitään vaikutuksia..

Itse epäilen että kyseessä ei ole immuniteetti, vaan uskon että "henkeen veto taktiikka" ei ole kovinkaan kunnossa koska eivät ole ennen polttanut edes tupakaa.. Mutta empä sitten tiedä, minusta outo tapaus..

Ymmärrettävää sinäänsä että ensimmäisellä kerralla ei toimi mutta ystäväni hiisasi kumminkin kohtuu huolella kyseisen ensimmäisen päivän aikana.
DUNNO!?
Mr.Puta
Karvakuono

Post by Mr.Puta »

Poltin tänään gramman "höpöheinää" piipusta... en saanut mitään vaikutuksia. Viimeksi poltin vain pienet maistiaiset niin ne kolahti pirusti ja nauroin jotain 45 min. melkee putkee.. missäköhän vika? :?
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Paskaa pilvee...
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Oisko jotain heikkoo nurtsii?
Mr.Puta
Karvakuono

Post by Mr.Puta »

Mut mitenköhän se sit aikasemmin toimi? :?
Shatar
Karvakuono

Post by Shatar »

Ite neuvoin kerran tyyppiä sillee, että ottaa savua suuhun ja hengittää sisäänpäin samalla kun sanoo uuuusikuuuuu ni johan toimi. :)
Mangusti

Post by Mangusti »

Henkeenvetotaktiikka ja toimimisen tajuaminen on varmaan ne kriteerit mitkä pitää täyttää ollakseen virallisesti pilvessä :razz:
Eihän se tupakkikaan tarvetta poista jos ei vedä henkeen.
Itellä ei toiminu ees tramadol kunnolla eka kertaa, en tietty tajunnu kun en ollut koskaan vetänyt opiaatteja/opioideja
Jotkut vaan osaa polttaa ja tajuaa ekalla kerralla....
ilmeisesti enenmmistö ei...
Wol
Psykonautti

Post by Wol »

No liitympä itekkin tähän keskusteluun: Eka kerta kolahti, ja kolahtiki kunnolla! Tuli vähä nauseat mut ei se mitää :D. Voi johtuu, että miks mulla toimi ekalla kerralla, siitä ku olin polttanu tupakkaa paljon piipusta, jossa henkilö X oli polttanu hamppua. Sitä kautta sitte varmaa elimistö tykästyny THC:n ja muihin kannabiodeihin :D...
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Todella monia vuosia sitten kun ekaa kertaa koitin kannabista, paskalätkän muodossa, älystä ja jointista, ei se toiminut juuri mitenkään. Paremmin sitten seuraavilla kerroilla. Samoihin aikoihin moni kaverikin koitti ekaa kertaa. Huomasin että kohtalaisen monella ei ekalla kerralla toimi, vaikka kuinka neuvottiin pitämään hengessä jne.

Tosin en kyllä polttele kannabista kuin todella satunnaisesti jos joku tarjoaa, koska en kovinkaan siitä enää pidä, vetää minut usein epäsosiaaliseksi ja jumittaa. Kemikaalit voittoon!
I say no to drugs, but they don’t listen.
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Kyllähän tuo toimii, mutta toleranssi on suhteessa muihin immeisiin aika suuri, vaikka olen satunnaiskäyttäjä. Saan käytännössä esim. nautiskella tupla annokset useimpia psykoaktiiveja.