kannabis immuniteetti?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Savuskitsoilu on kyllä tuttua täälläkin. :)

Nykyään on kyllä jotenkin oppinut kontrolloimaan paukkuja.
Veikkaisin että trippailu on auttanut asiaa. Sitä vaan ajattelee että nythän ollaan vaan pilvessä, kohta se laskee.. Hyvä ja rento(ei mikään trance)musiikki auttaa helvetisti rauhoittumisessa jos alkaa huomata skitsahtamisen merkkejä. 8)
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Off topic. En viitsi aloittaa uutta aihetta, mutta mitäs tämä meinaa kun luin tuolta päihdelinkistä kannabiksesta "Erittäin suurten annosten vaikutukset muistuttavat LSD:n ja muiden hallusinogeenien vaikutuksia. Jotkut käyttäjät voivat joutua psykoottiseen tilaan, josta toipuminen kestää muutamasta päivästä kuuteen viikkoon." :?:
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Kannabispsykoosi on kai mahdollinen mutta varsinaiset hallusinogeeniset vaikutukset lienevät legendaa.
Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo »

psyke wrote:Kannabispsykoosi on kai mahdollinen mutta varsinaiset hallusinogeeniset vaikutukset lienevät legendaa.
Luulen, että tuossa tarkoitetaan psykedeelisiä vaikutuksia juuri ajatteluun ja havaitsemiseen. Olen kyllä kokenut näitä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Lasipallo wrote:Luulen, että tuossa tarkoitetaan psykedeelisiä vaikutuksia juuri ajatteluun ja havaitsemiseen. Olen kyllä kokenut näitä.
Jep, hyvän tavaran kanssa näitä saa onneksi kokea. Kannabis voi viedä joskus hyvinkin "pitkälle".
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Miten kuvaatte näitä psyke vaikutuksia hyviksi?
Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo »

Joniitti wrote:Miten kuvaatte näitä psyke vaikutuksia hyviksi?
Ei ne nyt välttämättä ole hyviä, mutta itse olen päässyt kirkkaaseen mielentilaan useaksi päiväksi ja kokenut uskomattomia aftergloweja. Kannabiksessa on kuitenkin se sumuisuus, että se häiritsee noita kokemuksia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Lasipallo wrote:
Joniitti wrote:Miten kuvaatte näitä psyke vaikutuksia hyviksi?
Ei ne nyt välttämättä ole hyviä, mutta itse olen päässyt kirkkaaseen mielentilaan useaksi päiväksi ja kokenut uskomattomia aftergloweja. Kannabiksessa on kuitenkin se sumuisuus, että se häiritsee noita kokemuksia.
Tämä on kiintoisa seikka, että mitä kukakin psykedeeliseltä kokemukseltaan haluaa. Itse sim. koen kyllä monien tryptamiinien tuottaman "äärimmäisen kirkkauden" vaikuttavana, mutten silti välttämättä suosikkivaikutuksenani... esim. kokeilemani fenetyyliamiinit ovat tuottaneet vahvoja hallusinaatioita, mutta vaikutus on silti nimenomaan hiukan "sumuinen" ja pehmeämpi. Jotenkin vahva emotionaalinen kokemus yhdistyy juuri sopivan turtaan oloon.

Ei ole mitään tosi psykedeelistä kukkaa koskaan sattunut käsiin, mutta saattaisin varmasti tykätä tuon tyylisistä efekteistä kannabiksen laiskaan perusluonteeseen yhdistettynä.
Tsigis
Karvakuono

Post by Tsigis »

Itselläni ei ole ollut "Ekalla kertaa ei kolahda" Minulla oli toistepäin eli: "Ekalla kertaa kolahti parhaiten". Immuniteetistä olen kuullut joillakin ihmisillä, vaikken ole koskaan tavannutkaan ketään joka omistaisi tämän valitettavan lahjakkuuden. Tue luontoa, polta kannabista!
Sekasin kuin seinäkello!
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Minulla ei toiminut ensimmäisiin n.50 kertaan ollenkaan. Lätkää, lehteä ja kukkaa tuli poltettua, mutta ei mitään sanonut. Efexor kuurin alettua on alkanut jostain syystä toimia, ensimmäisellä kerralla vähän turhankin hyvin. Uskollisesti yritin poltella, että joskus edes toimisi, ja se sitten lopuksi palkittiin, vaikkakin syke aina nousee Efexorin takia lähelle kahtasataa..
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Tosta efexorista tulikin mieleen, että silloin joskus Cipralex (ssri) kuurin aikana kun poltti pilveä, niin pienikin määrä kolahti jo lujaa tajuntaan.. ei edes niin positiivisella tavalla.
Keep it unreal.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

tRip, aivan, minulla sama. Iskee lujaa, mutta ei niin miellyttävästi. Näemmä sama siis SSRI-lääkkeillä, kuin SNRI-lääkkeillä.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Voisikohan olla jopa psykoosin laukaseva tekijä, se että kun ei tajua miten paljon loppujenlopuksi mielialalääkitys vaikuttaa pilven voimakkuuteen? :?

Itellä tuli silloin pahimmat flippaamiset, mutta voi johtua ylipäätään pelkästä mielialalääkityksestä. Ne kun muutenkin luo, ainakin itelläni, täysin toisen persoonan.
Keep it unreal.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Pakko tähänkin taas valitettavasti mainita, että ehkä ymmärrän mitä tarkoitat. Selvinpäin, lukuunottamatta efexoria, olin koven arka, mutta kannabiksen vaikutuksen alaisena lisäksi, olen kovin vastaanottavainen, oli kyse psykoosista, kuolemasta tai mistä tahansa asiasta, joten tietäähän millaisiin ylettömyyksiin se vei..
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Isällä ja äidillä ei kummallakaan ole kolissut. Isälle tarjosin kukkaa bongista ja pari kertaa lehteä, molemmilla kerroilla pääsin itse varsin mukavaan pilveen, mutta isä sanoi että sydän vain hakkaa kovempaa ja hieman puutunut, laiska olo. Äiti sanoi samaa, että vain fyysiset vaikutukset tulevat, lihakset rentoutuvat ym. Onko mitään faktatietoa mistä tuo immuniteetti voisi johtua? En tykkää hirveästi tuosta Lasipallon psykologisesta teoriasta, vaikka se voikin olla oikea. Onko muillakin sama, että vain fyysiset vaikutukset tuntuvat, vai eivätkö nekään? Jotenkin tuo vaikuttaisi siltä, kuin vain ääreishermostoon(lähinnä CB2-reseptoreihin) vaikuttavat kannabinoidit olisivat yksin vastuussa vaikutuksista, mutta eipä tuommoista johtopäätöstä voi näistä tiedoista vetää. Aina vaan houkuttaa jonkunlaista teoriaa kyhätä :?
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Niin olen ajatellut. Ei vaan tuo isä ole enää kovin halukas yrittämään kun alunperinkin suostui painostuksen alla ja nyt ei meinaa enää yrittää, mutta pitää tyrkyttää ainakin äidille. Nyt on kylläkin pilvi loppu ja lisää vasta tulossa :roll:
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Koko viikko mennyt aika hitaissa merkeissä ämpärillä, kaverin lätkää poltellessa. Tolla kaverilla on toi kanssa että siitä tuntuu ettei kolise ja polttaa ihan älyttömiä hittejä joka tunti, meikä tipahtaa kaksista övereihin.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Itellä ainakin jos PL:ää polttaa, niin se onkin ihan sama polttaako 0.5 vai 1.5g, niin ei se pilvi siittä enään nouse. Mutta jos hyvää(todellakin) kukkaa polttaa, niin se kolahtaa kyllä joka kerta vaikka kävis tunnin välein hiisaan(jos vaan pystyy) :P .
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
MaZa1
Karvakuono

Post by MaZa1 »

Joo sama juttu et ekalla kerralla ei oikee toiminu pientä jumitusta lukuunottamatta mut sit se alko päriseen ku toisen kerran kokeili
panda
Psykonautti

Post by panda »

en ole koskaan ollut yhtä pihalla (savusta) kuin ekalla kerralla. koivukylä-stadi-junamatkalla pää pyöri 360 astetta ympäri (silmät kiinni, silmät auki tila veny ku sienissä) , jalat juoksi itekseen (istuin, jalat ei liikkunut) ja hihitin typerästi koko matkan, joka tuntu kestävän vuoden, ei häirinnyt, olisin toivonut sen kestävän kauemmin. perillä löysin itseni makaamasta penkiltä. PL:ää. överöinniltä kuulostaa mutta mistään kuvotuksesta, kuumottelusta, tai muista epämiellyttävyyksistä ei ollut tietoakaan, helvetin hauskaa oli ja selviydyin junasta metron kautta perille ilman ongelmia.
nykyään blaadatessa lähinnä jumittaa. :?
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Lännen nopein wrote:Itellä ainakin jos PL:ää polttaa, niin se onkin ihan sama polttaako 0.5 vai 1.5g, niin ei se pilvi siittä enään nouse. Mutta jos hyvää(todellakin) kukkaa polttaa, niin se kolahtaa kyllä joka kerta vaikka kävis tunnin välein hiisaan(jos vaan pystyy) :P .
Olen huomannut tuon saman asian... Kerran poistin kaverilta 3,5g peltiä ja pajautin... Taukoa oli ollut 2-3 viikkoa takana. 0.3 paukut kolahti mielestäni ihan OK, kun bongista poltin. Mutta kauaa ne paukut ei päässä pysyneet. Poltinpa siis lisää...

Ja kas kummaa, illan mittaan tavaraa menikin sitten 2g verran ilman sen kummempia kolinoita :roll: Että aikas shittiä todellakin tuo PL :evil:

Kyllä kelpo kukka voittaa tuollaisen korpun 6-0. Eipä tarvitse polttaa edes puoltakaan tuosta määrästä, mutta silti pysyy pää kohtuu jumissa/korkealla koko illan :lol:
Jussi
Apteekki

Re: kannabis immuniteetti?

Post by Jussi »

Mä poltin tänään ekaa kertaa hamppua. 5 keskenkasvuisen stuporsonicin normaali kokoista lehteä piipussa.
Ei mitään vaikutuksia. :(
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
frapathea

Post by frapathea »

Jussi wrote:Mä poltin tänään ekaa kertaa hamppua. 5 keskenkasvuisen stuporsonicin normaali kokoista lehteä piipussa.
Ei mitään vaikutuksia. :(
Eiköhän siutä hehkuteta ainakin viidessäkymmenessä tuhannessa paikassa, että harvoilla natsaa eka kerta, tai kenties toinenkaan.

En sano mitiä lefasta, olen vain katkera sitä kasvin osaa kohtaan :x
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Latvomisesta vaan sain maistiaisia.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber »

ei se mikää ihme oo ettei toimi jos keskikasvusen kasvin viis lehteä piipussa ku ekaa kertaa polttaa, tommosel saattaa sit saaha ne pahimmat psyykkiset veke jos o paha hamppunisti:)
when the going gets weird, the weird turn pro.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Mitäs perhanaa.
Tänään kävi näin.: Kukkaa poistin.panin pökköä pesään ja tulta perään,poltin ihan hyvän satsin(yleensä siitä määrästä aika pössyssä)tais palaa 2-3g.
MINKÄÄNLAISTA pilvenvaikutusta ei ollu,paitsi NÄLKÄ!siis semmonen satsi mistä on yleensä aika kuutamolla,ja tuli vaan perus budimässynälkä. Päätin sitten kysästä että mitä paskaa myi,mutta ihan kukkaa se oli. ei oo mikää kusettaja. Kysyin sitten lajiketta eikä tiennyt..
Kellään ikinä samanlaista tilannetta? rupes vaivaan tollanen..
Tai sitte tolet vaa noussu. :shock: :shock:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber »

2-3g poltettuna on aika paljon kukkaa..
when the going gets weird, the weird turn pro.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mä ainakin burstaisin ja vaipuisin syvään uneen tosta määrästä yksinään poltettuna :shock:
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Tietyn rajan yli kun menee, voi savuja polttaa melkein kuinka paljon vaan..
Itsellä kuitenkin riitttää jo se 0,2g qq hyvin =)
Keep it unreal.
growy
Kameleontti

Post by growy »

No siitä määrästä olisinkin aivan kuut kuut kuutamolla,mut ku ei tuntunu toimivan nii poltin sit lisää perään.
On pientä kusetuksen makua suussa.Oon huomannu et kenenkää ei oikee voi luottaa ku on rahasta kyse.. :? :?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.