Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Isis
Karvakuono

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Isis »

magiclymagical wrote:
Dexma wrote: Hauskaa on ollut huomata kans se, että monille jutut jotka oli vuosii sit erikoisii niin on tänään aika monelle normipäiviä :D

"söin 3 dosee äsidii vittu tää oli elämän siistein juttu" dexma 6 vuotta sit
"söin 3 dosee äsidii, kattellut täs youtuubii kokopäivän.. vois vetää lainin pirii ja syödä viimeiset xanorit, kun on vähän liian tärinä olo.... Jos vaik yrittäis vähän syödä jotain, huomenna ois kiva olla selvinpäin".... minä nykyänä... :D
Tän oon huomannu ihan arkipäivässä ja omissa kaveripiireissä :D. Mistähä löytäis uuden elämän siisteimmän jutun? Pitäiskö rakastuu? Se pärähtää ainaki, mut sit tulee nii vitun paskat laskut ja viekkarit kestää kuukausia. Mikä vittu tässä elämässä enää toimii? :twisted:
Kehitäppä itsellesi esim. dissosiaatiohäiriö, niin taatusti saat oloja. En lupaa välttämättä hyviä oloja, mutta oloja kumminkin. Jos se ei miellytä, niin ainahan voit kääntyä uskoon.

Mä en ole koskaan vetänyt mitään psykedeelejä, mutta nyt on alkanut jossain määrin kiinnostamaan kokeilla esim. sieniä. Oon hirveän skeptinen sen suhteen, että ne vois tarjota mulle jotain uutta ja positiivista, kun mä leijun pää pilvissä selvinpäinkin. Mm. viime yönä ihailin eräällä padolla ohijuoksutusta ja jouduin voimakkaan tunnereaktion valtaan. Kuohuva vesi oli niin pakahduttavan suurta ja täynnä voimaa ja energiaa, että en meinannu kestää sitä. Tirautin pari kyyneltä tämän ohijuoksutuksen vuoksi.

My point is miten jotkut sienet voisivat parantaa tällaisia kokemuksia? Oon hieman skeptinen, mutta samalla utelias ja mielenkiinnolla otan vastaan mitä tuleman pitää, jos tässä joskus trippailemaan pääsen :up:
Too bad - so sad
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Isis wrote:
magiclymagical wrote: Mikä vittu tässä elämässä enää toimii? :twisted:
Kehitäppä itsellesi esim. dissosiaatiohäiriö, niin taatusti saat oloja. En lupaa välttämättä hyviä oloja, mutta oloja kumminkin. Jos se ei miellytä, niin ainahan voit kääntyä uskoon.

Mä en ole koskaan vetänyt mitään psykedeelejä, mutta nyt on alkanut jossain määrin kiinnostamaan kokeilla esim. sieniä. Oon hirveän skeptinen sen suhteen, että ne vois tarjota mulle jotain uutta ja positiivista, kun mä leijun pää pilvissä selvinpäinkin. Mm. viime yönä ihailin eräällä padolla ohijuoksutusta ja jouduin voimakkaan tunnereaktion valtaan. Kuohuva vesi oli niin pakahduttavan suurta ja täynnä voimaa ja energiaa, että en meinannu kestää sitä. Tirautin pari kyyneltä tämän ohijuoksutuksen vuoksi.

My point is miten jotkut sienet voisivat parantaa tällaisia kokemuksia? Oon hieman skeptinen, mutta samalla utelias ja mielenkiinnolla otan vastaan mitä tuleman pitää, jos tässä joskus trippailemaan pääsen :up:
Dissosisoin usein selvinkinpäin vaikka niitä selviäpäiviä nyt ei älyttömästi oo, mut ton mä ite lähinnä liitän siihen että se tulee mun liiasta doupin kiskomisesta.

Ei ne sienet välttämättä paranna suoraan vaan voit esimerkiksi oivaltaa jotain tärkeää tuohon liittyen ja tämä tieto sitten auttaa käsittelemää pään sisäisiä tuntemuksia, tai no jokaisella omat teoriansa mutta anyway. Ja suosittelen koittamaan, vaikka aluks pienellä dosella, aina voi ottaa lisää jos ei skulaa.

Ootteko muuten samaa mieltä yhtään tän ajatuksen kanssa; kun on näitä vanhoja nistejä jotka abouttiarallaa sulattanu aivonsa huumeilla ja seonneet lopullisesti, eli tulleet uskoon. En oikeesti tiiä yhtään mitä vittun romaania kirjotan täällä, anteeks poistun takavasemalle. :roll: Pakko viel edit: Imo badtrip = goodtrip jotkut parhaita on just niitä rankempia ni se huojennuksen tunne <3 Jjoo.. vitun vipinä. Mut joudun jälleen vaa aika paljo komppailee dexmaa. Ja en tiiä onko tää joku yleinenki juttu vai johtuneeko iästä kun aivan helvetin moni tuttu ja kaveri painaa muksuja tulee ku liukuhihnalta. Ihmettelen vain, no offence.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

magiclymagical wrote: Ja en tiiä onko tää joku yleinenki juttu vai johtuneeko iästä kun aivan helvetin moni tuttu ja kaveri painaa muksuja tulee ku liukuhihnalta. Ihmettelen vain, no offence.
Mä en ois ikinä uskonut 20 vuotiaana taikka ees 23 vuotiaana. Että nyt oon sellainen ihminen joka miettii kokoajan elämäänsä aika pitkälle. Mietin sitä, että tarvitsen tietynlaisen työn joka takaa tietyn elämän tason. Haluisin alkaa säästää autoon ja asuntoon. Nykyään, kun on pahin huumehörhöily mennyt ohi oon tajunnut sen, että oikeasti tuun elään yli 30 veeksi, tuun joskus oleen sellainen ihminen joka menee eläkkeelle. Tänään on se päivä jolloinka teen itselleni myös huomista. Rakennan tulevaisuutta ja mietin miten saisin sen tehtyä kestävälle pohjalle. Sen tajuaminen, että hei mulla on pitkä elämä edessä on upeeta. Varsinkin, kun ennen ajatteli, että kuolen douppiin paljon aikasemmin, kun olin niin henkisesti pielessä, että tunsin, ettei tästä tuu yhtään mitään ja pakoilin sitä, että hei MÄ VOIN MUUTTAA MUN ELÄMÄN kivaksi. Kyl siihen tulee huumeet kuuluun pitkään, mutta haluun päästä siihen tilaan ettei ne huumeet pilaa mun elämää muilta jutuilta. Huumeissa tuppaa jäämään äkkiä vain muut asiat vähän sivuraiteille.

Haluun vielä 40 veenä nauttia elämästä, haluisin hyvän työn joka takais elämään tietyn taloudellisen tilanteen. Haluun työn joka ei stressaa silti mua liikaa ja joka vähän kiinnostaa. En enään unelmoi, että alan vain tekeen musiikkia ja eläisin pitkään ihan nollarahoilla. Haluun oikeastaan niitä asioita joita esim omat vanhempani haluaa. Se punainen tupa ja perunamaa meno.

En kyl haluu lapsia. Musta tuntuu, ettei se ajatus tule vaihtuun varsinkin nykyisen tyttöystävän kanssa. Haluun taata meille sellaisen elämän silti, että kummatkin meistä voi toteuttaa unelmiaan ja saa tästä ainutkertaisesta elämästä kaiken irti. Mua hävettää se, että jos tänään kuolisin niin en voisi ajatella, että olipa hieno matka. Mulla on niin paljon juttuja joita haluan tehdä, mutta uskallus puuttuu. Taito ja raha myös. Näiden unelmien kanssa visioin huomista. Rakennan elämääni perustaa jonka jälkeen voin alkaa rakentaan majaa perustan päälle. Ehkä joskus saan katon tehtyä ja savupiipun joka olisi merkki ja symboli siitä, että sain jonkun unelman toteutettua. Haluisin joskus oikein ylittää itseni kunnolla. Näyttää itselleni, että pystyin johonkin siistiin. Varsinkin mennä sen tietyn rajan yli jota pelkään, mutta jonka haluan ylittää silti. Nyt tarkoitan sellaisia sosiaalisia rajojani ja rajoitteita.

Mut nykyään oikeesti, kun ei huumeet sillai ole erikoisia vaikka nytkin oon vitun kuosit, mut ne ei enään tunnu tärkeeltä ja elämän keskipisteeltä. Ne on osa mun arkee, mut ei ne oo mun elämän kohokohtia. Mun elämän kohokohtia, on esim:

- Kun töissä olen ja siivoon lattiat ennen kuin pistän työpaikan kiinni. Silloin on mieletön rauhan tunne ja ylpeys siitä, että hoiti tämän päivän loppuun. On tehnyt tyttöystävälle ja mulle parempaa huomista.
- Se kun tulen töistä ja tyttöystäväni on kotona. Saan huutaa sille pöllö huutoni huhuu huhuuu ja se vastaa mulle samoin. Se on vain tunne jonka jälkeen tunnen tulleeni kotiin jossa mut hyväksytään itsenäni.
- Kalastan isäni ja isoveljen kanssa veneellä. Saan viettää aikaa tärkeän ihmisen kanssa jonka kanssa en pysty koko omaa elämääni jatkaa. Samoin ne hetket, kun oma isäni opettaa mulle vaikka kalan perkaamista, vaikka sen osaankin jo niin aina pyydän isäni siihen viereen, ihan vain sen takia, että hän on siinä ja opettaa mua taas. :D
- Otan olutta siskoni ja äidin kanssa. Pelaamme yöllä ristiseiskaa korteilla mökillä. Pihalla on kesäyö valoisaa ja saan kuunnella lintujen ääniä taikka syksyllä, kun pihalla alkaa kylmyys lisääntyy, mutta mökin lämmössä on ihanaa ja sitten, kun saa sukeltaa tyttöystävän kanssa lakanoiden alle.
- Frapan lähettämä tekstiviesti, Sxoxyn käynti Turussa. Hetket Zerkin kanssa puhuessa vain hänen kanssa ihan mistä vain.
- Sunnuntai aamulla nouseminen aikaisin sängystä ja saa tehdä kaikenlaista kivaa ja olla pirteä ilman huumeita.
- Sunnuntai aamu pienellä krapulalla tai jonkun huumeen rauhoittavan vaikutuksen alla katsella leffoja tyttöystävän kanssa ja mutustaa mässyjä aamusta
- juosta viisi kilometriä yhteen menoon
- Salitreenin jälkeinen proteiinipirtelö
- Luonto. Vihreät lehdet tai paukkuva pakkanen. Sen katseleminen ja hidastaen siihen hetkeen elämänsä.
- 20 minuutin meditointi kuunnellen jotain meditaatio musaa suitsukkeen tuoksun alla.
- Lähi kahvilasta saatu kahvi pitkän työpäivän jälkeen ja sen jälkeen kotona, kun saa mennä raskaan päivän jälkeen sänkyyn.
- Siivottu kämppä. Hitto se on upee tunne ja kuinka kauniilta se heti näyttää. Harvoin tähän pystyn, mutta se hetki, kun kaikki on puhdasta. AAh.

Nää on mulle nykyään tärkeetä. Vaik ohan se kiva vetää happoo hyvän frendin kanssa ja chillata. Mut se ei enään ole mun elämän tarkoitus. Nykyään mä tuun elään pitkän elämän toivottovasti. Haluun tehä sillä paaaaaaaaaaaaaaaaaljon kaikkea kivaa. En halua, että mun elämä jää jumiin siihen kuosaamiseen joka on oikeastaan nähty jo aikoja sitten.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
zerk

Post by zerk »

Dexma wrote: - Frapan lähettämä tekstiviesti, Sxoxyn käynti Turussa. Hetket Zerkin kanssa puhuessa vain hänen kanssa ihan mistä vain.
Must on älyttömän mukavaa ja siistiä jos mun seurasta ja ystävyydestä on iloa. Koska suhun tutustuminen oli ihan hiton tärkeä asia mun elämässä. En mä silloin vuosia sitten kun ekan kerran nähtiin edes ajatellut, että susta tulis yks mun parhaita ystäviä ikinä. Se on ihan hiton arvokasta, että pystyy olemaan toisen seurassa ihan oma palikka itsensä, ilman että tarvitsee pelätä tuomitsemista tai mitään sellaista. Voi vaan jauhaa paskaa, tai olla jauhamatta ilman että tuntee kauheeta painetta koko ajan puhua jostain. Välil voi vaan olla hiljaa, kunnes toinen heittää tosi paskan läpän ja molemmat nauraa räkäisesti. :D Oikeastaan ainoastaan broidin kanssa on aikasemmin ollut vastaavanlainen suhde. Musta tuntuu myös, etten kerro näitä juttuja tarpeeksi usein - ihan vaan sellasia juttuja, että kiitos että olette mun ystäviä. Se liittyy varmaan siihen sosiaaliseen kädettömyyteen.

Mun mielestä meillä on muutenkin todella paljon samanlaisia ajatuksia elämästä. Ehkä se johtuu siitä, että me ollaan molemmat niin megasiistejä tyyppejä... :D

edit: viesti numero 2k, siistiä :D
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Dexma ja feya on kyl :love: harmi kun nähdään niin harvoin! Mut mulla kun on tätä hommaa.
Zerkiin ois kiva tutustuu myös. Ehkä mä joskus kerkeen.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
XanTemNoct

Post by XanTemNoct »

6. päivä tramal,lyrica,kodeiini kombossa. Jo toissapäivänä tuntui ettei tämä ole enää niin kivaa ja olisi mielumin selvinpäin mutta selvinpäin tekee mieli guosittaa.
No otin kevyesti nyt. 4 panacodia, 150mg tradolin ja yhden 75mg lyrican. Pohjalla on aamusta otetut 10mg diapam ja 20mg tenox.
Päivä menee taas kotona olemiseen kun ei kehtaa lähtee mihinkään paitsi ulos seikkailemaan.

BTW ramboissa ulkona seikkailu on vitun hauskaa ;) . Aamukahvi ja aamurööki.
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Onks muilla ollu sellasta, että kokee joskus menneisyydessä kokemus maailmasta oli parempi? Meinaan et tää nykynen tietyltapaa syvempi maailmankuva ja kokemus maailmasta on jollaintapaa vittumaisempi ja usvaisempi verrattuna maailmankokemiseen joskus menneisyydessä. Vaikka ymmärrystä ja tietoa ja kokemusta yms ois pitänyt tulla lisää jne.. ehkä se on totta et tieto lisää tuskaa :/ Haluis palauttaa vanhat olot.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
boost
Lepakko

Post by boost »

LSA:n ja kannabiksen vaikutuksen alaisena visualisoin mielessä, että jos kaikki olisi tarpeeksi avomielisiä toisilleen, niin pystyttäisiin juttelemaan telepaattisesti.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kumpaan uskotte enemmän, siihen että kaikki on yhteydessä toisiinsa ja ihmeitä on olemassa, ei ole olemassa sattumia. Vai siihen että kaikki on vain sattumaa?

Itse uskon karmaan ja siihen että kaikki teot on yhteydessä ja vaikuttaa kaikkeen muuhun tässä maailmassa.
Voi keskittyä joko kokemaan rakkautta tai pelkoa, omilla toimillaan vaan levittää noita tuntemuksia myös muualle, joka taas vaikuttaa karmaan.

Toiset laittaa isot lukot oviinsa ja hankkii aseita, koska maailmassa on pahaa, toiset taas jättää oven lukitsematta kokonaan koska uskovat että maailmassa on ylivoimaisesti enemmän hyvää.
Eli, joka kerta kun teette jonkun päätöksen tai teon, niin miettikään, perustuuko se rakkauteen ja hyvyyteen vai pelkoon. Ja ei, en kuitenkaan kannusta ketään jättämään ovia lukitsematta. :doh:
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

Kaikkihan nimenomaan on vain kvarkkien tanssia. Kaikki on todellakin yhteydessä kaikkeen. Hiukkasia, jotka värähtelevät, energiaa, joka ylläpitää värähtelyä. Maailmankaikkeus, kaikki, on tässä, meissä. Me olemme kaikkeus. Aika ja paikka, sekä kaikki mitä aistimme, ovat illuusiota. Kuvia, jotka luomme sen perusteella, miten hiukkaset tanssivat ympärillämme. Syvällä sisällä olemme kaikki yhtä ja samaa Kaikkeutta.

Oon joskus miettinyt, että kun fyysikot pilkkovat tarpeeksi pieniin osiin kaikki hiukkaset, huomataanko, että lopulta jäljelle ei jää mitään? Pienin hiukkanen ei enää koostu mistään? Kaikki onkin pelkkää tyhjää? Me emme ole mitään.
Too bad - so sad
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Isis wrote: Pienin hiukkanen ei enää koostu mistään? Kaikki onkin pelkkää tyhjää? Me emme ole mitään.
En tiiä sillai.
Mut.

Jotenkin tuntuu, että mitä lähemmäksi mennään elämässä sitä jotain suurta totuutta niin sitä enemmän se himmenee samalla. Valaistumista siitä, että kaikki on tässä ja nyt ilman tarkoitusta, mutta kaikki mitä meillä on tämä hetki. Sillä on tarkoituksensa meille, mut ei millekkään muulle. Joskus universumi on niin monimutkainen ja niin tarkkaa työtä tehnyt, että meidän olemassa olo alkaa heti vaikuttaan siltä, että jonkun tämä on pitänyt luoda, mutta miksi joku loisi meidät? Ainoastaan todistaakseen itselleen oman olemassaolon? Tai vain testatakseen miltä se näyttäis?

Vai ollaankohan me kaikki Jumalia. Me olemme syntyneet universumissa, meidän olemassaolomme ei ole pelkästään syntyminen vain se alkoi jo miljardeja vuosia sitten pienestä massiivisesta hiukkasesta. Meidän syntyminen on yksi sen jalostamia muotoja, mutta tuskin edes meidän upea tietoisuutemme tässä ja nyt on edes sen viimeisimpiä kehitysaskeleita.

En tiedä onko maailmassa enemmän hyvää vai pahaa. Mä toivon, että siellä on hyvää. Sit mä voin olla paha poika ja pokata kaikkien hyvin poikien mimmit!
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Personaes
OD

Post by Personaes »

Vanhuus ja vanheminen mietityttänyt tässä kun käynyt katsomassa keuhkokuumeessa ollutta pappaa. Minkälaista on elämä jossa kusellakin käynti vaatii useamman hoitajan auttamaan? Voipi olla että ammun aivot seinille sinä päivänä kun en pysty enää itse liikkumaan ja tekemään mitä huvittaa. Onneksi siihen on vielä aika helvetisti aikaa. Olla nuori.
-Edgar Allan Poe
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Personaes wrote: Onneksi siihen on vielä aika helvetisti aikaa. Olla nuori.
Mä taas oon alkanut kelaan sitä, että kun ei oikeesti kauaa luultavasti kestä, että ylipäätänsä elämässä alkaa se ettei jaksa tehä niin paljoo. Keho rupee prägään tulee pieniä kipuja jne. Siis enemmän puhun nyt niistä aikuisten kivuista.

Mut ainakin se teini-ikäisen keho on jo mennyt menojaan. Vielä haluisin kyl tehä kaikenlaista mun elämässä ennenkuin alkaa oikeesti väsyttään.
tRip wrote:
Personaes
OD

Post by Personaes »

Image

Tuli tosta lainauksesta mieleen.

Toimiikohan meidän aivot niin, että tietyissä tilanteissa, esim. psykoosissa tai psykoaktiivisten aineiden vaikutuksen alaisena, muuttaa meidän aivojen värähtely voimakkuutta ja tätä kautta muuttaa taajuutta.
Eli vaihdetaan tavallaan toiseen taajuuteen ja todellisuuteen.

On ihan selvää mun mielestä, että aivot toimii vastaanottimena, vähänkuin radio jolla voi surfata eri kanavilla.

Eli ton mukaan se mun psykoosi ja ne pelot mitä oli silloin, oli todellisia, koska olin muuttanut taajuutta millä mun aivot vastaanotti todellisuutta. Sitten lääkkeiden avulla pääsin palaamaan mun alkuperäiseen todellisuuteen.
-Edgar Allan Poe
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Nuuskan pitäs olla Suomessakin laillista. Oon ihastunu nuuskaan, keuhkot säästyy ja tykkään käyttää sitä mieluummin kuin polttaa. Saatavuus vain on ongelma, tai ongelma ja ongelma mutta hidaste että lähin paikka on pohjois-suomen rajalla mistä sitä saa suoraan ja täällä joutuu maksamaan ylihintaa nuuskasta jonka saatavuus vaihtelee järjettömästi ja hinta on enemmän kuin pitäisi. Tämä knox merkkinen nuuska on tän hetken favorite. <3 Pitää hankkia pari tornia ainakin heti kun löytää jostain kohtuulliseen hintaan. Tupakan himo häviää täysin toisin kuin nikotiinipurkalla yms. 11 vuoden tupakointi on jo tehnyt selvästi damagea keuhkoille kun jatkuvasti nousee limaa ylös ja hengästyy liian helposti. Tällä hetkellä ei ole kuin yksi purkki nuuskaa jäljellä joten tupakoimaan joutuu välissä taas ennen kuin löytää hyvän lähteen nuuskalle, uskoisin että pystyn lopettamaan polttamisen nuuskalla.

Tosin sähkötupakka myös vei tupakan himon pois lähes kokonaan mutta tuntuu että nuuska tekee sen siltikin paremmin kuin sähkötupakka, sekin toimi hyvin kyllä.

Typerää että tupakka on laillista poltettavassa muodossa mutta harmittomampi muoto eli nuuska on laitonta, onneksi käyttää sentään saa ja saahan tuota hankittua mutta hinta nousee liialliseksi trokareitten nuuskassa johon on tosin pakko tyytyä.

Onko kukaan tehnyt itse nuuskaa sillä ohjeella joka kiersi netissä joskus? Oliko siitä mihinkään? Se oli tosin löysää ja tykkään pusseista enkä kyllä jaksaisi itse väsätä, sentään niin vaikeasti hankittavaa se ei onneksi ole. Mielenkiinnosta silti kysyin kun jotkut sitä väsäili ite.

Pitääpä selvittää kotikunnan tiskin alta myyvät paikat nyt. Tiedän että niitä on, ollut ennenkin ja jostain kaverit sitä käy ostamassa.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Joo nuuska rulez. Iteltäkin loppunut juuri nuuskat, joutuu polttamaan tupakkaa. Onneksi täällä PK-seudulla on niin helvetin helppo hankkia täydennystä, saa vaikka kotiinkuljetuksena.
-Edgar Allan Poe
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

mentalhell wrote: Onko kukaan tehnyt itse nuuskaa sillä ohjeella joka kiersi netissä joskus? Oliko siitä mihinkään? Se oli tosin löysää ja tykkään pusseista enkä kyllä jaksaisi itse väsätä, sentään niin vaikeasti hankittavaa se ei onneksi ole. Mielenkiinnosta silti kysyin kun jotkut sitä väsäili ite.
Mää testasin kerran mielenkiinnosta, pari toppaa tupakkia siihen meni ja soodalla jotain pelleilyä että saa "poltetta", en muuta kyllä muista tuosta mut ohjetta seurasin.
Polttelihan se ja toimikin nikotiinihimoon ihan jees mutta koostumus ihan täyttä paskaa ja löysää en muutenkaan käytä mutta tuo on kyl aika kuraa, vähä niinku kilju ja kotiviini asteella tää on sitä kiljua ja viinit on Ruotsin snus.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Itse taas liputan itsetehdyn nuuskan puolesta. Sitä koostumusta saa itse muunneltua mieleisekseen moninkeinoin, saa vaikka röda lacketin kaltaista muovailuvahaa halutessaan aikaiseksi. Tullut itse tehtyä myös itse erimakuisia esim menthol ja lakritsi. 8) Että en tuomitsisi itsetehtyä nuuskaa täysin, hieman perehtymällä ja kokeilemalla saa varsin laadukasta itse aikaiseksi.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Pari hyvää lainausta Edward Snowdenilta, kuvastaa karusti minkälaista yhteiskuntaa kohti ollaan menossa. Kuka haluaa että jokainen asia mitä sanot, mitä teet, kenelle puhut, missä liikut, kenen kaveri oot tai jokainen luovuuden tuotos tallennetaan ikuisesti tietopankkiin, jossa se analysoidaan, lajitellaan ja tallennetaan. Josta se voidaan hakea koska tahansa ja käyttää sitä sua vastaan. Tää antaa tuleville vallassa-olioille mahdollisuuden tiukan paikan tullen "painaa nappia", "and it will be like turn-key tyranny" kuten Snowden sanoi, eli täysi ylitsepääsemätön ja jokapuolella oleva tyrannia, jonka kalterit ei ole näkyvillä vaan piilossa, meidän jokaisen pään/mielen sisällä...

Luultavasti se on juuri se "master plan", siellä on nurkan takana odottamassa joku niin iso katasrofi että ihmiset suorastaan juosten luovuttavat vapautensa että saavat olla turvassa ja piilossa olevat sota-teollisen kompleksin johtajat(oikeasti vallassa amerikassa) pääsevät nauttimaan tyranniastaan.

"A child born today will grow up with no conception of privacy at all. They’ll never know what it means to have a private moment to themselves an unrecorded, unanalyzed thought. And that’s a problem because privacy matters; privacy is what allows us to determine who we are and who we want to be."

"When we've got these people who have practically limitless powers within a society, if they get a pass without so much as a slap on the wrist, what example does that set for the next group of officials that come into power? To push the lines a little bit further, a little bit further, a little bit further, and we'll realize that we're no longer citizens - we're subjects."

Edit. Ted"unabomber"Kaczynski taisi perkele olla oikeassa, aikaansa edellä elänyt nero.
-Edgar Allan Poe
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

hmmm.. Miksi teoriat/ounastelut tulevaisuudesta on niin usein sellaisia, että jotain pahaa tapahtuu? Tai joku haluaa meille pahaa? Miksei ole hyviä skenaarioita tulevaisuudesta? Onko maailma pohjimmiltaan niin paha ja karu paikka, onko ihmiset pohjimmiltaan pahoja?
Ja niin kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Aamen.
boost
Lepakko

Post by boost »

soulmate wrote:hmmm.. Miksi teoriat/ounastelut tulevaisuudesta on niin usein sellaisia, että jotain pahaa tapahtuu? Tai joku haluaa meille pahaa? Miksei ole hyviä skenaarioita tulevaisuudesta? Onko maailma pohjimmiltaan niin paha ja karu paikka, onko ihmiset pohjimmiltaan pahoja?
Ja niin kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Aamen.

Mä ite ajattelen sen niin, että luonnollisesti ihmisten on käytävä pohjalla, ennen kuin voidaan saavuttaa jonkinlainen paratiisi. Kaaoksesta rauhaan ns.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Nuuskasta vielä, offroad frosted on hyvä merkki. Melkeen ku odens merkkistä mut sopivasti miedompi piparmintu maku. Ostin 5 purkkia ku sai, tai saa aina jostai mut tiski alta myyvät mestat kynyttää tääl ainaki hirveätä hintaa. Esim. yks paikka pyytää 8 euroa kiekosta pussinuuskaa. Ite sain johoki 4e per. kiekko mikä on iha OK hinta. En jaksannu quotee aiempia nuuskakeskusteluja tähä, sori tai ehkä näin parempi.
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Kyllä se frosted on pussinuuskien pirkka. Keskiverto, hinta-laatusuhde hyvä(20€/10prk). Miellyttävän emäksinen-> nikotiini imeytyy paremmin.
XanTemNoct

Post by XanTemNoct »

Jännä yö olikin takana kun apteekin ja läheisen talon hälyyttimet alkoi huutaa koko kylälle. Ajelin siinä lähistöllä ja enkös ollutkin epäiltynä kun pysäyttivät auton :) . "Sinähän se sinne menit, kerro niin ei tarvii miljoonaa tuntia setviä tät asiaa", "putkassa varmaan tulee mieli kertoa kaikki".

Ei mitään, pääsin lähtemään kun auto oli tutkittu. Kyttä sanoi että viina haisee vahvasti ja samaa mieltä olin itsekin ja puhalluttivat sen takia. 0.00 puhallus. Jäi mietityttämään että kukas se oikeen haisi viinalle. Haju oli niin selvä. Apukuski?
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Fear of Druqsed Planet.

Setvitin yhen mun piirroksen nimen.
Ainakin luulen et toi drugsed tuli jotakuinkin oikein,
sen verran kryptisesti sen sanan sinne jemmasin.
Keep it unreal.
frapathea

Post by frapathea »

soulmate wrote:hmmm.. Miksi teoriat/ounastelut tulevaisuudesta on niin usein sellaisia, että jotain pahaa tapahtuu? Tai joku haluaa meille pahaa? Miksei ole hyviä skenaarioita tulevaisuudesta? Onko maailma pohjimmiltaan niin paha ja karu paikka, onko ihmiset pohjimmiltaan pahoja?
Onhan onnellisiakin skenaarioita. Ootko koskaan kuunnellut joitain avaruuskulttuuri-transhumanismi-teknofriikkejä hetkeäkään?

Habenula saattaa tosin näytellä osaansa maailmanlopun skenaarioiden suhteen. Ja se, ettei onnellinen ihminen yleensä haihattele kaukaisen tulevaisuuden perään.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

frapathea wrote:
Jos kaikki on lopulta vaan hyvää, niin tapahtuuko silloin enää mitään (kehitystä)..?

Ja kyllä, maailma on kaikessa karuudessaan paska ja kaoottinen paikka elää ja selviytyä, mitä enemmän sitä kelaa.
Ja mitä enemmän sitä tuntee, sen enemmän alkaa uskoa vaan siihen hyvään.
Mitä se usko sit on?
Mä vaan tiedän et on Om.
Tai en mä tiedä, mä vaan.. Uskon. Kokemukseen.
Tunteet edellä on vaan perkeleen vaarallista kulkea ja siks järjettömyys usein voittaa luonnon, eli paskaa on.
Ja tulee aina olemaan.

Hyvä voittaa aina. Ainakin mulle pienenä opetettiin niin.

Ja se hyvä tulee siitä, että tietää ja tuntee kärsimyksen olemassaolon ja luonnon.
Ehkä.
Ainakin se saa siihen uskomaan, et pakkkohan tääl on hyvää olla enemmän, muuten oltais täällä enää ollenkaan.

Taas ikiluupil, niinkun aina.

Kumpaan suuntaan maailma pyörii, silloinkun se päässä pyörii?

Ihminen on pohjimmiltaan hyvä. Piste. Ihminen on pohjimmiltaan myös ympäristön tulos. Piste.
Jos joku onnistuu muuta vakuuttamaan, niin lupaan päästää itseni pahasta.

Tulevaisuuteen mä en jostainsyystä usko.. Uskon vaan äärettömyyteen.
Uskon et tässä hetkessä on maailmankaikkeuden menneisyys ja tulevaisuus. Ikuisuus.
Itse luodaan päätelmämme ja tarinamme. Kiertoratamme ja kiertolaisemme noudattaa omia lakejaan.

Utopia ja dystopia, sama asia. Kummin sen vaan haluaa nähdä.
Maasta katsottuna kuu on tuolla, ja kuusta katsottuna maa on täällä.
Mut kumpi on kummalta kantilta katsottuna täällä, ja kumpi siellä?

Sitä en tiedä, miksi tulevaisuudesta ounastellaan pahaa tapahtuvaksi.
Mut jos katsoo nykyhetkeen, ymmärrän ainakin sen logiikan.
Ihminen on ihminen, peloissaan, hädissään, ja ahdistusta karkuun juoksemassa minkä kerkeää.

En tiedä sitäkään minkä perkeleen takia ihmisyydestä tuli kirous eikä jumaluus. (saa olla eri mieltä)
Tietty hippijeejee asenne on aina jeejee, mut.. mitä ne lopulta sit sai aikaan?
Hipitrautaa tietty,!

Taas palatakseni aikaan.

Tässä mä istun ja meditoin.. Kaikki on mahdollista ja ihmeitä tapahtuu..
Pienetkin muuttujat vaikuttaa suuresti, ja suuret vaikuttimet vaimenee kuin pieru hukkuu ilmaan.
Siksi mä en oikein tiedä miten suhtautuisin tulevaisuuteen. Se tulee olemaan, mut se oli jo eilen kans.

ainii, tää ei o stögis, perhana..

Kärsikää, tai eläkää hyvää elämää..

Mä voin antaa lohdullisen skenaarion. Kaikki hyvä päättyy aikanaan. :)
ja et kaikki paha on vain ymmärtämättömyyttä tai kykenemättömyyttä..
Niin mä sen kelaan.

..ja mähän kelaan.

Pidä liian vakavissaan kuunnella trippisedän tarinoi..

"Maailma on niinku peili, niin se heijastaa, takasin sun oma asenteesi aina vastaa.." -Paarma - Pidä liekkis

Ni kaipa se joku ns.rakkaus on elämää ylläpitävä voima?

Mikä sit se pimeys o`?

Yksinäisyys, (&?) rakkaudettomuus?
Keep it unreal.
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

joooooooo frapa, onhan niitäkin tietty.
Paska, karu, kaaoottinen, järjetön, ja mitähän vielä.. mut on siel jossain paljon rakkauta ja hyvii juttui mielellä kosketeltavana. Mut kaikki paska tuntuu musta todellisemmalta. Hyvä ja kaunis ei tunnu niin täyteläiseltä ja kokonaisvaltaiselta, vaan teennäiseltä ja harhaiselta. Tykkään enemmän paskasta tällähetkellä. Vitutus, ahdistus ja kaikki negatiivinen tuntemus tuntuu jotenkin vitun ihanan hyvältä. Mitä vittua. Paha ja hyvä on jotenkin ovelasti yhdeensulautuneet, koen hyvän pahan kautta. Kummallista. Uutta mulle. Varmaan vanhaa sulle.
Hmmm... Tulevaisesta tiedä mitään. Nykyhetkestä tiedä mitään. Itsestäni tiedä mitään. Mistään tiedä mitään. Sama siis lakata ajattelemasta ja nauttia paskasta. Oon vaan jotenkin. Sori.

Btw, mun viestit on aina vaan juuri sen hetken mietteitä kun ne on lähetetty, eli kun luet tätä, olet jo myöhässä. Huomaat vaan et tällanen jälki jäänyt.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

soulmate wrote:Btw, mun viestit on aina vaan juuri sen hetken mietteitä kun ne on lähetetty, eli kun luet tätä, olet jo myöhässä. Huomaat vaan et tällanen jälki jäänyt.
Sielunveliseni <¤
pörrhörr..

Kroonisesti hukassa on se mun termi ilmaista tätä kaoottista oloa tällä pallolla maan.

Must se kuvaa hyvin sitä et ei o olemassa hyvää tai pahaa, paskaa tai maatuvaa, jos ajattelee miten se DNA-kaksoiskierre kiertyykään, ikäänkuin jonkun ympärille.
Kultanen keskitie on siel keskellä, se on aina siellä, mut aina on se kahden polariteetin kierre, kahden kamppailu, jonka vuoks puhdas zen tarkottais sit ehkä sitä et mitään ei ois olemassakaan, tai sit se on se joku pyhä Om, kaikkeuden alkukaava.
Fjongaa tosiaan pitää olla. Se on se mikä pitää liikkeessä..

"There's always two in one, in everyone" -P.Walli

Kyllä must, tai ainakin se mikä mua tässä maailmassa liikuttaa on juurikin ne niinkutsutut negatiiviset tunteet.
Niistä saa sen powerin toimilleen, ja mahtipontisuuden olemassaololleen.

Muistan joskus sienitripillä ollessani tunteneeni kaiken luomakunnan kärsimyksen siinä hetkessä itsessäni.
Se oli niin musertava tunne, ja tulin niin surulliseksi, et vaan itkin miltei hysteerisesti kaikkien rakkaitteni puolesta..
Seuraavaks aloin tajuta mitä on kun mieli murtuu..
Siinä vaiheessa säikähdin jo niin valtavasti, et joku primitio otti vallan, ja vaan nakkasin bentsoja naamariin, kunnes lopulta autuuteen nukahdin.
Tunsin niin suurta tuskaa syvällä sielussa, että päätin, et mun tehtävä täällä maapallolla on auttaa jokaista kohtaamaani kärsivää olentoa, ja löytämään rauhan ja ilon, hyvyyden, tien ulos kärsimyksestä.

Toi on ollut yks raskaimpia trippei mitä kokenut.
Tiennnyt enää hengitinkö, luotin vain siihen,
ja ainoa mitä tunsin, tiesin ja koin, oli sydämen ääni.
Sydämen syke oli ainoa todiste, että olen vielä olemassa. Olin enää pelkkä syke maailmankaikkeudessa, kohdussa.

Löysin mielenrauhan.
Piirsin sen, ja se on yks niitä kaikkein pyhimpiä piirroksia elämäni varrella.

Ehkä mä siitä hetkestä aloin todella uskoa pelkkään hyvään.
Ja et se on kollektiivista.
Niinkuin kärsimyskin.

Lantti siis kollektiiviseen stääshiin meigältä;---
Keep it unreal.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Onne ihmissuhteet vaikeita, piripäissäni saa taas angstaa iteksee..

Rakas ihmine lähti toisen matkaa ku myöhässä menin kertoo tunteista.

Piri veto lohduttaa ees vähän ja kyl aika korjaa haavat mut kyl toi teki kipeet koska meil o 6v historia ja välitin iit oikeasti, vaikka se o tehny mulle ties mite hirveitä asioita. En itekää oo ollu täydelline mut silti kaike se jälkee rakastin sitä ihmistä vielä.

Pakko päivä kerrallaa käsitellä asiaa, joskus se on ohi ja uuet ihmissuhteet oottaa. Välit säily kyl mut en pysty oikei olee se kans ku se o uue jätkäsä kans, alkaa tuntuu liia pahalta.

Vittuku rakastun aina ihmisii jotka ei ole helppoja, ei todellakaa helppoja vaan vaikeimmista vaikeimpia ja aina lopuks satuttaa itteesä. No, elämä on sellasta ja pakko hyväksyy se.