Katukauppahinnasto amatööreille

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
seppo600
Lepakko

Re: Katukauppahinnasto amatööreille

Post by seppo600 »

Mutterit "katukaupassa" jotain 3-5 ekee on. On tuo 5 euroo kyllä liian kallis mutta jos ei toleja löydy ja ahistaa niin kyllähän tolla päivän jotenkin pärjää. Saahan noista saman vaikutuksen ku teloista ku esim teehen murskailee. Eihän noita kavereille tohon hintaa tietenkää myydä, eikä etes välttis myydä vaan annetaan tai vaikka vaihetaan.

Eikä bentsoja katukaupassa etes liiku jos vertaa "oikeisiin" juttuihin, ku suurin osa käyttäjistä bentsoja ite tarvii. Ja ainoot mitä joskus nähny katukaupassa bentsoja niin just telat, dormarit ja rivat, ja pamejakin joskus. Noista voi kuitenkin lantinkin maksaa jos haluaa bentsokuosit jotka on kyllä aika perseestä sitte ku herää :D
testeri420
OD

Post by testeri420 »

mauseri wrote:Nykyään aika harvinainen herkku: Dormicum 15mg, mitäs tästä on ihmiset valmiita maksamaan? Ja missä hinnoissa pyörii mutterit nykyään?
Oon nähny ihmisiä jotka ovat maksaneet 15mg dormicumeista 5-10€/kpl ... Muistelen jopa yli 10€ hinnasta kuulleeni. Valmista kauraa sanon minä...
Mutterit on ollu siinä 1-3e/kpl ainaki omassa näkökentässä... Oiskoha tuo joskus jopa ollu todellakin tuo 4-5€ kovin hinta mutterista???
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Pääpiirteittäin varmaan klonatsepaami/alpratsolaami 1e/mg, ja diatsepaami 1e/10 mg. Muut eksoottisemmat sitten kysynnän ja tarjonnan lain mukaan.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
zerk

Post by zerk »

testeri420 wrote:
mauseri wrote:Nykyään aika harvinainen herkku: Dormicum 15mg, mitäs tästä on ihmiset valmiita maksamaan? Ja missä hinnoissa pyörii mutterit nykyään?
Oon nähny ihmisiä jotka ovat maksaneet 15mg dormicumeista 5-10€/kpl ... Muistelen jopa yli 10€ hinnasta kuulleeni. Valmista kauraa sanon minä...
Mutterit on ollu siinä 1-3e/kpl ainaki omassa näkökentässä... Oiskoha tuo joskus jopa ollu todellakin tuo 4-5€ kovin hinta mutterista???
Oon nähnyt, kun eräs jannu maksoi 15mg dorkasta 20€... :D
testeri420
OD

Post by testeri420 »

zerk wrote:
testeri420 wrote:
Oon nähnyt, kun eräs jannu maksoi 15mg dorkasta 20€... :D
No eihä sillä ois rahottanu ku puolet yksityisen vastaanotosta.. Ja jos yksityiseltä ei saa sitä mitä haluaa, sitä ei tartte maksaa.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Paljos stellojen hinta on yleesä katukaupassa? :)
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Tähänkin: Ei niistä kukaan mitään maksa, mut yleensä random pillerit joille annetaan jokin hinta on 0,5€/kpl.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Onko 110€ liikaa kokonaisesta subusta?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Grower wrote:Onko 110€ liikaa kokonaisesta subusta?
On! subusta, ku sit joksus nuorempana tyhmänä ostin, nii korkeimmilla tais 80 olla hintaa.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

_delirium_ wrote:Onko 110€ liikaa kokonaisesta subusta?
Jos rakastaa subua, omaa nollatoleranssin ja vetää kerran vuodessa niin voi harkita.
Parhaat karstat on pohjalla.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Wildzared wrote:Paljos stellojen hinta on yleesä katukaupassa? :)
1€ 10 mg.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Grower wrote:Onko 110€ liikaa kokonaisesta subusta?
On toi paljon mut normaalia hintaa pohjoises ja jopa tääl keskel suomee, ei nyt ihan noin kallista mut enivei, asut varmaan pohjoses, silloin toi on iha normaalia mut jos asut jossai etelämmäs niin kusetusta.
avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde »

Infitialis wrote:
Jos rakastaa subua, omaa nollatoleranssin ja vetää kerran vuodessa niin voi harkita.
En maksais edes tossa mielessä tuota hintaa.
Mietippä miksi.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

avantGarde wrote:
Infitialis wrote:
Mietippä miksi.
Jos astu pohjosessa, et tiää muita koodeja. Oot vetäny nii kauan että se o kohta paskat housussa jos sitä supua ei tuu ja jokapaikkaan sattuu nii ei o liikaa.
120 yli jos menee nii sit alkaa oleen aika syyhky meininki...
Music is a saint.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

testeri420 wrote:
avantGarde wrote:
Infitialis wrote: Jos rakastaa subua, omaa nollatoleranssin ja vetää kerran vuodessa niin voi harkita.
Mietippä miksi.
Jos astu pohjosessa, et tiää muita koodeja. Oot vetäny nii kauan että se o kohta paskat housussa jos sitä supua ei tuu ja jokapaikkaan sattuu nii ei o liikaa.
120 yli jos menee nii sit alkaa oleen aika syyhky meininki...
Subulla riistäminen vois vaikka loppua josko ne omaisuusrikoksetkin kääntyis laskuun. öfftopic
Parhaat karstat on pohjalla.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Tosiaan täällä pohjosessa pyydetään välillä jopa 140e subusta. Itse en subua käytä mutta monesti tarjotaan ja viimeks oli tuo 110e hintana. En ostanut kun on niin kallista.
psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob »

Täälläpäin haposta pyydetään 40e/hitti, aika kallista mutta happo on aina happo joten voi sen nyt kerran kk maksaa. :P shivoista kyse

E: ja siis etelässä
Life = The Trip
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Onko jollain tietoa siitä, mitä näistä uusista huumeista, kuten MDPV:stä, desoksipipradrolista ja metylonista pyydetään, jos niitä myydään ihan sinä itsenään (eikä esim. "vitutykkinä pirtsakkana"). Olen siinä käsityksessä, että näitä kuitenkin liikkuu tietyissä piireissä jo melko reippaita määriä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Touchet wrote: kuten MDPV:stä, desoksipipradrolista ja metylonista pyydetään, jos niitä myydään ihan sinä itsenään (eikä esim. "vitutykkinä pirtsakkana"). Olen siinä käsityksessä, että näitä kuitenkin liikkuu tietyissä piireissä jo melko reippaita määriä.
No siis. Useimmiten jos näitä myydään katukaupassa sitä ihan itsenään, niin kyseessä on jonkun kusettamisesta :D Tai siis. Sillain, että joku piripää tulee ja hakee päivän settejä itelleen ja sitten sitä myydään, sillain no ohan tää stimuu ota tätä pevee.. hmm

En sit tiiä, miten toi tarkemmin toimii, että jatketaanko sitä joskus vai myydäänkö se peve ihan puhtaana ns "katukaupassa" usein. Siihen aikaan, kun ite tähän törmäsin niin oli just joku 70 egee geesi, tämän ajan jälkeen kyl on sen netti arvokin noussut niin en osaa sanoa. Mut tää voi olla aika myyjä kohtaista ja sitä, kuinka hyvä toinen kaveri on. Jne jne.

Mexe arvo on yleensä ollut 10-20 100 mg... Joka mun mielestä on itseasiassa ihan reilu ns katuhinta.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

^MDPV ne jatko sen verran et 0,1 vedot oli sopivat. Tai sitten kavereillani tolet oli isot.
Kai se on hyvä vähän jatkaa tota ku on niin vahvaaki.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Kosmonautti wrote:^
Oon kuullu tätä, että jatketaan ettei oo tyypeille liian vahvaa.. Vittu mitä paskaa sanon ma.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

anaganja wrote:
Oon kuullu tätä, että jatketaan ettei oo tyypeille liian vahvaa.. Vittu mitä paskaa sanon ma.
No aijaa.
Sillon ku sitä ekan kerran nappasin nii sanoinki kaverille ettän nuinko pie määrä muka koppaa ja varmaa joo. Sitte iha äimänä että huh huh.
Ja nyt kesällä ku ostin sitä nii oli tyylii gramman pirisäkin kokonen ja painonen se setti 50€.. Elikä jatkettu oli aika huolella. Tiiä millähä kaikella oliki.

On se kyl periaattees hyvä että ei mee ranttaliks jos joku oikeesti menee pistään niiku luulee että on porsketta.
Ja lyö puhasta pevekkiä sen 0.5g klikkikuppiin ja vedot lyö sitte nahkaseensa...
Music is a saint.
C0H0

Post by C0H0 »

Dexma wrote:
Touchet wrote: kuten MDPV:stä, desoksipipradrolista ja metylonista pyydetään, jos niitä myydään ihan sinä itsenään (eikä esim. "vitutykkinä pirtsakkana"). Olen siinä käsityksessä, että näitä kuitenkin liikkuu tietyissä piireissä jo melko reippaita määriä.
No siis. Useimmiten jos näitä myydään katukaupassa sitä ihan itsenään, niin kyseessä on jonkun kusettamisesta :D Tai siis. Sillain, että joku piripää tulee ja hakee päivän settejä itelleen ja sitten sitä myydään, sillain no ohan tää stimuu ota tätä pevee.. hmm

En sit tiiä, miten toi tarkemmin toimii, että jatketaanko sitä joskus vai myydäänkö se peve ihan puhtaana ns "katukaupassa" usein. Siihen aikaan, kun ite tähän törmäsin niin oli just joku 70 egee geesi, tämän ajan jälkeen kyl on sen netti arvokin noussut niin en osaa sanoa. Mut tää voi olla aika myyjä kohtaista ja sitä, kuinka hyvä toinen kaveri on. Jne jne.

Mexe arvo on yleensä ollut 10-20 100 mg... Joka mun mielestä on itseasiassa ihan reilu ns katuhinta.
En näkis kusettamisena vaikka pevekkiä olis jatkettu leivinjauheella puoliks kunhan sitä myydään erillään poreesta. Se sitten on taas kusettamista tai vähintäänkin todella vittumaista toimintaa että laittaa pevekin kaltaista paskaa amfetamiinin jatkoksi kertomatta siitä loppukuluttajalle. Mut sen kyllä sitten huomaa aika nopeasti vaikutuksista.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

testeri420 wrote:
anaganja wrote:
No aijaa.
Sillon ku sitä ekan kerran nappasin nii sanoinki kaverille ettän nuinko pie määrä muka koppaa ja varmaa joo. Sitte iha äimänä että huh huh.
Ja nyt kesällä ku ostin sitä nii oli tyylii gramman pirisäkin kokonen ja painonen se setti 50€.. Elikä jatkettu oli aika huolella. Tiiä millähä kaikella oliki.

On se kyl periaattees hyvä että ei mee ranttaliks jos joku oikeesti menee pistään niiku luulee että on porsketta.
Ja lyö puhasta pevekkiä sen 0.5g klikkikuppiin ja vedot lyö sitte nahkaseensa...
Katu-pore on mitä on..
Meininki on mitä on..

Mulle piri edustaa ehkä suureksi osaksi järjestäytynyttä rikollisuutta.. Kusipäitä ja nilkkejä.
Kylmää, jopa raffii ja siccii meininkii.

Vaikka kyllä mä tunnen myöskin niitä todella hienojakin ihmisiä.. jotka vaan on piriin nipahtaneita..
inhimillisiä ja sielukkaita..
itsensä hukanneita, osa jo kadottaneita.. osa itsensä psykoosista löytäneitä..
frendejä.

Aina on ne kaks ääripäätä, polariteettia. Pirin kohdalla se on aika jyrkkä rotko niiden välillä.

Niin kauan kun löytyy hyväuskoisia kusetettavia, nilkkeydellä ei ole rajaa..
tai ehkä se raja on omassa tyhmyydessä.
Itse pysyn kaukana noista kuvioista.

Mut tottakai jos tulee hyvää vastaan, niin kyselemättä nappaan.
Keep it unreal.
FlyingH

Post by FlyingH »

Bentsot:
Xanor 2mg depot/nopee 2€
Rivatril 2mg 1-2€
diapam 10mg, tenox 20mg, opamox 50mg 1€

Stimulantit:
piri 1g 35-40€
mdma 0,1g 15€
koksu 1g 120€

Opiaatit:
subutex 8mg 55-70€
suboxone 8mg 35-45€
Tramadoli 100mg 1-2€
panacod 0,5-1€

Kannabis:
Kukka 1g 15-20€
hasis 1g 17-20€
pl 1g 8-12€

+
laput 15€ kpl
Kobe
Psykonautti

Post by Kobe »

Jep tossa flyingH:n postissa (yllä) taitaa olla aika hyvin koko Suomen kattava hintahaarukka. Eteläinen Suomi (+ Tampere, Turku) aikalailla tuota alarajaa kun taas täällä pohjosemmassa lähemmäs ylärajaa, harvemmin silti yli.
Don't let the drugs control your life. Live your life, control the drugs. Be like water, take the mould but always be ready to set yourself flow freeeee...
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Mitä vittua.

Olen kuullut, että pohjoisessa jotkut maksaa 8 mg Subutexista jopa yli sataa euroa. Ellei sitten hinnat ole merkittävästi tulleet alaspäin viimeisen kahden-kolmen vuoden aikana? Toisaalta kuulin just jonkun ostavan 20 €/8 mg hintaan.

Mopopoikien tuttavaporukoissa (joka lienee lähimpänä ketjun maahantuovia elimiä) amfetamiini maksaa suht putsina max. 30 €/g.

Enteogeeni-initiaattien porukoissa happoa liikkuu 8-12 € per lappu/dotti (100-200 µg), MDMA:ta (puhtaus +96%) 100-120 €/g. 2C-B:stä pulitetaan 30-40 €/100 mg, 2C-E:stä 8-10 €/100 mg, psilosybiinisienistä 6-10 €/g. Ketamiini tais olla 60-80 €/g.

Kuulin kaverin kaverin ostaneen kaverinsa kaverilta budia 8 €/g heikin kerrallaan. Bubble-hasistakin saa ihan neljääntoista, kuulemma. Itse en kannabista juuri koskaan ostele, kun sitä tyrkytetään ilmaiseksi kysymättäkin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
FlyingH

Post by FlyingH »

Noi mun listaamat hinnat oli voittoa tavoittelevilta huumediilereiltä ostettuna.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Touchet wrote:Mitä vittua.

Olen kuullut, että pohjoisessa jotkut maksaa 8 mg Subutexista jopa yli sataa euroa. Ellei sitten hinnat ole merkittävästi tulleet alaspäin viimeisen kahden-kolmen vuoden aikana? Toisaalta kuulin just jonkun ostavan 20 €/8 mg hintaan.
Viimeviikkoina Oulun hinnat pyöriny yleisesti 130e-140e per/8mg nappi. Syynä heikko saatavuus ja rahanhimoiset kusipäät.. Mutta nyt tippunu 100e-120e joka on aika normaali hinta Oulun korkeudella. Ellei sitte löydä sattumalta jotai 80e nappia..

Ei tää oo helppoa olla suburiippuvainen pohjosen pääkaupungissa :/
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Uke
LD50

Post by Uke »

^Must toi on aika hassuu mitenkä pohjosest SILTI löytyy niin paljo hitaisiin menevii ihmisii vaik siel on niin kallist.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.