Kokaiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Petri6
OD

Re: Kokaiini

Post by Petri6 »

CYKO wrote:
Petri6 wrote:Lainaanpa itseäni iv/im-topikista:

"Yksi erittäin hyvä syy olla rätkimättä kokaiinia, on sen voimakas verisuonia supistava vaikutus. Tästä syystä, jos neula sattuu luiskahtamaan suonesta ja fixit päätyvät ihon alle, on seurauksena usein abskessi, joka voi hoitamattomana johtaa hyvin epämielyttäviin seurauksiin.
Pätee myös kaikkiin muihin voimakkaisiin psykostimulantteihin, jotka aiheittavat vasokontriktiota. Esim (met)amfetamiini ja MDPV.

Miksi tämän kanssa pitäisi olla varovaisempi (siis suoniin kohdistuvan vahingon kannalta)?
Mene ja tiedä, olisiko kokaiini sitten voimakkaampi vasokonstriktori+tuo paikallispuudutusvaikutus. Ulkomaisilla foorumeilla kuitenkin korostetaan juurikin kokaiinin iv-käytön riskejä. Toisaalta amfetamiinin rätkiminen taitaa olla tuntuvasti vähäisempää Pohjoismaiden ulkopuolella.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
peltsi
OD

Post by peltsi »

Vittu ku sais jostain sitä hyvää kolaa ni olis mahdolista testaa noik kaikkii juttui..jos ei muute saa suomesta oikeesti hyvää kolaa ni kyl sitä sit joutuu lähtee testaa johoki missä se on hyvää ja halpaa..vituttaa nää suomen jauhopaskakoksut ja vielä honnat ihan vitun törkeet!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Petri6 wrote:
Mene ja tiedä, olisiko kokaiini sitten voimakkaampi vasokonstriktori+tuo paikallispuudutusvaikutus. Ulkomaisilla foorumeilla kuitenkin korostetaan juurikin kokaiinin iv-käytön riskejä. Toisaalta amfetamiinin rätkiminen taitaa olla tuntuvasti vähäisempää Pohjoismaiden ulkopuolella.
Kokaiini on huomattavasti kardiotoksisempi kuin muut vahvat piristeet.
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

CYKO wrote:Kokaiini on huomattavasti kardiotoksisempi kuin muut vahvat piristeet.
Niin tästä oli varmaan jotain faktatietoakin? :roll:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Pari kertaa kokkelia kokeillut. Hypetykseen nähden brutaali pettymys. MDMA hakkaa koska vain. Ja tuo hinta on jotain aivan käsittämätöntä paskaa :D
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Hupu wrote:
CYKO wrote:Kokaiini on huomattavasti kardiotoksisempi kuin muut vahvat piristeet.
Niin tästä oli varmaan jotain faktatietoakin? :roll:
2] local anesthetic effects by the block of sodium-channels. Acute ischemic events can be induced by cocaine through coronary spasms in a situation of physiologic stress already accompanied by an enhanced myocardial oxygen demand. Procoagulant properties of cocaine may, moreover, favor coronary thrombosis formation and the development of myocardial infarction
http://preview.tinyurl.com/32lj64s

http://www.fsijournal.org/article/0379- ... L/abstract

Muut stimulantit eivät ole paikallispuuduttajia eivätkä sulje natrium-kanavia (tämä nostaa pulssia vielä senkin päälle mitä katekoliamiinien vaikutus aiheuttaa.)
CaptainZ
Lepakko

Post by CaptainZ »

Olen kuullut, että piri on köyhän miehen kokkelia. Minusta asia on toisin: koka on tyhmän miehen piriä.

Se on paljon kalliimpaa, vaikutus on lyhytkestoisempi, ja vaikutus on paljon miedompi. En oo varmaan mitään laatutavaraa saanut niillä parilla kerralla, kun olen sitä ostanut. Tällä tokalla satsilla, jota tuossa viikonloppuna testasin, puudutus oli kyllä voimakas. Kun vetää nokkaan niin ikenet ja kitalaen etuosakin puutuu. Ja vähän kun alustaan tarttuneita jäämiä nuolaisee, niin koko kieli on ihan turtana.

Mutta olen kuullut, että kokaan saatetaan sotkea jotain muuta paikallispuudutetta, jotta käyttäjät luulisivat sitä hyväksi tavaraksi, kun kerran niin hyvin paikat puutuu.

Se koka, mitä mä oon testannu, on piristänyt todella laimeasti. Vaikutusta hädin tuskin huomaa, jos on mitään muuta päihdettä otettu alle. Pidän paljon enemmän siitä tehokkaasta, puheliaasta ja itsevarmasta olosta, jonka poreesta saa.

Enää en lankea tähän roskaan, ainakaan Suomessa.
Hei hei mutsi... (Y) ...Mä söin sunkin lääkkeet.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

CaptainZ wrote:Olen kuullut, että piri on köyhän miehen kokkelia. Minusta asia on toisin: koka on tyhmän miehen piriä.

Se on paljon kalliimpaa, vaikutus on lyhytkestoisempi, ja vaikutus on paljon miedompi. En oo varmaan mitään laatutavaraa saanut niillä parilla kerralla, kun olen sitä ostanut. Tällä tokalla satsilla, jota tuossa viikonloppuna testasin, puudutus oli kyllä voimakas. Kun vetää nokkaan niin ikenet ja kitalaen etuosakin puutuu. Ja vähän kun alustaan tarttuneita jäämiä nuolaisee, niin koko kieli on ihan turtana.

Mutta olen kuullut, että kokaan saatetaan sotkea jotain muuta paikallispuudutetta, jotta käyttäjät luulisivat sitä hyväksi tavaraksi, kun kerran niin hyvin paikat puutuu.

Se koka, mitä mä oon testannu, on piristänyt todella laimeasti. Vaikutusta hädin tuskin huomaa, jos on mitään muuta päihdettä otettu alle. Pidän paljon enemmän siitä tehokkaasta, puheliaasta ja itsevarmasta olosta, jonka poreesta saa.

Enää en lankea tähän roskaan, ainakaan Suomessa.
IMO ei pitäisi edes paljon kokaa arvostella jos sitä on suomessa nauttinut. Se kun on täällä lähes poikkeuksetta täyttä paskaa.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kyllä myös hyvää kokaiinia on Suomessa. Harvinaista tietty, ja hinnat menee sinne jopa 200-250€... Mut siis tämä ihan muualla maailmalla hyvää kokkelia testanneiden suusta.
seizure
Tuppisuu

Post by seizure »

Totta tosiaan, kyllä Suomestakin saa hyvää tavaraa, mutta siitä pitää olla valmis maksamaan. Ite oon sniffaillu noin vuoden päivät. Sitä paskaa "suomikokaiinia" on tullut maisteltua, mutta tosiaan mietin että vitullako sitä sanotaan kokaiiniksi. Aivan käsittämätöntä shittiä :D Enpä siis koske siihen enää. Ekat kun vedin saksalaisella ni tuntu aikas laimealta, lähes olemattomalta.

Vaikutukset on itsellä ollu lähinnä sellainen hypetysfiilis. Lisäksi tulee aina kamalan omahyväinen olo (???). Tuskin ulkopuolisten silmissä poikkeavaa käytöstä meikältä. Jonkin asteinen riippuvuushan minulle tietysti on kehittynyt tässä, mutta aineen hinta ja hyvän tavaran vaikeaksi käynyt saaminen pitävät homman kasassa.

Comboina olen vetänyt kolaa alkoholin kanssa ja kyllä voin todeta että sopivat mielestäni yhteen. Myös heroiinin kanssa tullut vedettyä lainit ja olo oli käsittämättömän sekopäinen ja hyvä.

Tykkään kokaiinista huumeena, mutta lyhyt vaikutusaika ja hinnat ja välillä huono laatu tekevät siitä aika hankalan.
You can bitch all you want cause I don't care
It's a real fine line between being good and being bad
Might as well crash and burn cause we never ever gonna learn
I rather stick to being a bad girl than being real burned

PS. Glamorous Cocaine
Makoo

Post by Makoo »

tyhmä kysymys, mutta eihän kokaiinia voi ottaa kun olen aamulla ottanut tramalia (ja lyricaa)?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Makoo wrote:tyhmä kysymys, mutta eihän kokaiinia voi ottaa kun olen aamulla ottanut tramalia (ja lyricaa)?
No epileptisen kohtauksen riskiä se ainakin suurentaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Makoo

Post by Makoo »

olen ottanut 5mg xanoria se varmaan laskee riskiä.....
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Makoo wrote:olen ottanut 5mg xanoria se varmaan laskee riskiä.....
Näinhän sen ainakin pitäisi. Tosin alpratsolaami taitaa olla tuohon tarkoitukseen huonoin vaihtoehto, koska sen antikonvulsiiviset vaikutukset ovat ilmeisesti muita bentsoja huomattavasti heikommat.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Tuota tuota, onkos kukaan kokeillut essoja ja koksuu yhdessä, onko mitään erikoista? Kokkelia olisi ja pari nipsuu tulee illemmalla joten mietinpä vaan onko kokeilemisen arvoista.
dazerc

Post by dazerc »

redrum wrote:Tuota tuota, onkos kukaan kokeillut essoja ja koksuu yhdessä, onko mitään erikoista? Kokkelia olisi ja pari nipsuu tulee illemmalla joten mietinpä vaan onko kokeilemisen arvoista.
Top-3 comboihin menee itsellä. Suosittelen :up:
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Tuota tuota, kun porukka kirjotellu tässä ketjussa että vaarallista combottaa tätä niin mitäs nämä vaaralliset combot on? SSRI ja SNRI lääkkeitten kanssa vai? Ja mites onko hyötyä vedellä pommina tätä vai onko samaa luokkaa kun nokkaan vedellessä?

Tullut tätä lähiaikoina ollut sen verran että joutunut jo kieltäytyy kun porukka tarjoilee tai on kokoajan myymässä, on vanhatkin jo käyttämättä. :P
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ei ole mitään järkeä vetää tätä pommilla. Nenään vaan. Sinne se kokkeli kuuluu.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Huiko wrote:Ei ole mitään järkeä vetää tätä pommilla. Nenään vaan. Sinne se kokkeli kuuluu.
Nice, kiitoksia! :up:
dazerc

Post by dazerc »

On kyllä tosi koukuttavaa kamaa, on tullu vedettyä 4 päivää putkeen ja ei tee kovin hyvää lompakolle kun on niin saatanan kallista mutta myös parasta<3
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Onko tämä nyt sitten kokeilemisen arvoista tavaraa? Ihmetyttää tuo hinta ja eikos vaikutusaikakin oo aika lyhyt? Miten pärjää vertailussa Hyvä piri - Kokaiini?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Vape wrote:Onko tämä nyt sitten kokeilemisen arvoista tavaraa? Ihmetyttää tuo hinta ja eikos vaikutusaikakin oo aika lyhyt? Miten pärjää vertailussa Hyvä piri - Kokaiini?
LOL! Ethän sä nyt voi verrata piriä koksuun mitenkään. Kyllä mä sanoisin että jos saat oikeasti hyvää koksua niin todellakin on kokeilemisen arvoista. Edes kerran. Voit testata myös koksua i.v. jos haluat tuntea vielä jotain päräyttävänmpää :shock:

Hinta on toisinaan aika suolanen ja gemmin pussi menee illassa ihan huomaamatta ja sitten vituttaa.
Feya
OD

Post by Feya »

Kokaiinista tuli heti ensi lainin jälkeen lempistimuni.

Vaikutus on ihanan lämmin ja olo rauhallisen itsevarma ja päättäväinen. Tuntuu, kuin tämä olisi se olo joka mulla pitäisikin olla. Mun tekee kovasti mieli jutella, mutta suuni ei käy tuhatta ja sataa vaan jaksan oikeasti kuunnella ihmisiä. Kokaiini itsessään ei tee mua mitenkään kiimaiseksi, mutta seksin harrastaminen tuntuu kyllä upealta.

Kun otin tätä bupren kanssa, en voinut muuta kuin hymyillä leveästi. Mikä fiilis.

Mutta ei tätä kyllä voi ottaa kuin vain silloin tällöin, kun hinta nyt on mitä on, ja kaikki jauhot livahtavat nokkaan nopeammin kuin uskoisikaan.
notetoself
Karvakuono

Post by notetoself »

Itselleni tässä on ainakin koukuttavin päihde mitä maa päällään kantaa. Jos erehdyn ottamaan yhdetkin nokat niin se vetäminen ei sitten lopu ennen kun rahat loppuu eikä saa lainaan enää mistään.

Tästä tulee itselle jotenkin niin luonnollinen ja itsevarma olo, tuntuu siltä että "tämmöstä sen elämisen pitäis olla". Tuntuu että mikään ei ole este, kunhan kolaa on verenkierrossa. Kiitän luojaani että tämä päihde on suomessa niin harvinainen että ei ole aina saatavilla, olisin varmaan jo haudassa jos kola ei välillä loppuis kesken.

Tulevaisuudessa jos otan, niin suunnittelen tarkkaan montako annosta otan kyseisenä iltana enkä kisko siitä pussista heti lisää kun on puudutus lähteny...

Jos haet päihdettä jolla saat ainakin raha-asiasi mahdollisimman nopeasti päin vittua niin tässä se on ;) Vieläkin on tonni maksettavaa edellisistä sekoiluista...
porter

Post by porter »

Ai että on kaivannut sitä fiilistä mikä koksusta tulee niin muutamat päivät.... niin saakelin kuningas itsevarma olo ja maailma kirkastuu. Onneks ei oo suomen mikään yleisin huume.... vois tulla äkkiä tapa :mrgreen:
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Kelasin uudeksvuodeks kaivaa tätä jostain.. Vaik oon kyl ihan varma et tää on maailman siisteint ikinä.
Ei tosiaan oo mikää maailman yleisin douppi joten eiköhän sitä sit.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
C0H0

Post by C0H0 »

Mandown wrote:Kelasin uudeksvuodeks kaivaa tätä jostain.. Vaik oon kyl ihan varma et tää on maailman siisteint ikinä.
Ei tosiaan oo mikää maailman yleisin douppi joten eiköhän sitä sit.
Juu ite kelailin kanssa, lakkaa myös messiin. On sen verran heikot kontaktit nykyään että varmaan 10% tulee tai jopa paskempaa. Mut parempi kai sekin kuin normiviina linja, siinähän väsyy ennen kuin ehtii edes raketit pamahtaa. :mrgreen:
Tesseract
Karvakuono

Post by Tesseract »

onko olemassa cocaiini-rc kemua?
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Neste
OD

Post by Neste »

+ RTI-sarjalaiset. En ole kyllä yhtään seurannut ovatko RC vendorit vieläkään saaneet valikoimiinsa ja jos ovat niin miten käyttäjät ovat vastaanottaneet.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake