Venlafaxin

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Me Gusta

Re: Venlafaxin

Post by tRip »

Kottonmouth wrote:
Huiko wrote:^Täh? Mihin viittasit tuolla? Jos mun kirjotukseen, niin ei hoitosuhteen katkasemisesta ennenkään oo putkaan joutunu, vaikka kovasanaisesti sen tekisikin... :shock:
Eeei, vaan ketjun aloittaja tuossa yhdessä viestissään kertoi keskustelleensa jonkun nistin kanssa näistä huumejutuista.
"Älä kuuntele mitä muut sanoo...". Oikein fiksu neuvo tosiaan. Tosin jos tuon neuvon tosissaan joku ottaa niin mr. Darwinille on taas töitä :mrgreen:

Tästä oli siis kyse.
...
Huiko wrote::D Joo, sori. Tuli luettua alku vasta nyt. Oma vika ja kun ei lue koko topiikkia niin näitä sattuu. (yleensä luen, mut ei ollu sen vertaa kiinnostava ja on noita joulukiireitä. :mrgreen: )
On yleensä tietty ihan selkeyden ja hyvän tavan mukaista quotaa teksti mihin viittaa.
Varsinkin jos meinaa viitata aikojen takaiseen tekstiin. ihan näin vinkkinä.

Eipä mullakaan olisi tullut mieleen lukea koko topikkia läpi, mihin Kottomouth viittasi.

Se siitä.

Munkin lääkäri tätä yrittää mulle kaikesta huolimatta ehdotella.
Ei nappaa ei.
Kaikenlisäksi koitti niputtaa kipu- , mieliala- , sekä ahdistuslääkityksen kyseisellä lääkkeellä kuitattaviksi :mad:
wtf.
Onko lääkärit jo niin vieraantuneita mitä oikeasti lääkkeet tekee ihmiselle. Ja että ei kaikki sovi kaikille. Ja että ihmisellä on itsemääräämisoikeus. (tosin harvalla kait lääkityksen suhteen)
Kuunteleeko ne potilasta? vai lääketehtaiden tutkimuksia, alan lehtiä, sun muuta 'lääkäreiden propagandaa'?

Olen aijemmin ollut hyvässä asemassa, kun saanut päättää täysin omasta lääkityksestäni.
Mutta kun kerran olen vierottautunut, niin PKV-lääkkeet on ilmeisesti aika kirosana.
Mitä tuolla PKV-lääkkeellä nyt ikinä tarkoitetaankaan (Pääasiallisesti Keskushermostoon Vaikuttava)
Eikö sitten mielialalääkkeet ole tätä ryhmää?

Kokeilisivat itse ennenkuin tällaisia myrkkyjä menevät määräämään.
Niistä voi olla melko tuhoisatkin seuraukset.

Varsinkin niistä kieltäydyttäessä :foil:
Keep it unreal.
SaBuDruG69
Karvakuono

Post by SaBuDruG69 »

InvisiblePain wrote:"ohititte" kyllä vähän hienosti kysymyksen joten esitän sen uudelleen, eli siis kun nyt kokeilen noita lääkärin määräyksestä niin onko niillä mitään sellaista vaikutusta ettei kannattaisi käytön aikana ottaa mitään "nopeita" tms? :P

Itse ainakin huomasin,sekavan olon,rauhattoman ja paniikkisen... tulee suht rauhallinen olo,mutta seuraavana päivänä tulee KAMALA lääke krapula.fi!!! temee mieli vain nukkua,on rento ja löysä olo ei jaksa tehdä yhtään mitään :D itse ainakin luovuin tuon aineen käytöstä... (johtuisikohan kun levyt loppu??) :D en myönnä mitään :p :twisted: :left: :right:
Someday somewhere the rain will come and wash away all the shit from streets someday somewhere...

Ps:Live fast die pretty ♥
Image
SaBuDruG69
Karvakuono

Post by SaBuDruG69 »

Huiko wrote:
CYKO wrote:
Huiko wrote:Vittu, että mun psyko on pihalla kaikesta. Viime tapaamisella sanoin syöväni tramalia, ja tuota venlafaxinia ois ollu nyt sitten tyrkyttämässä, tosin kieltäydyin taas kun en halua tuon mallin lääkkeitä syödä. Taas näemmä olin oikeessa intiutiolla. Pitäs ampuu noin tyhmä ämmä... (<-toi sitten ei ollu vakavasti otettava "uhkaus" sen henki-kultaa kohtaan.) Ärsyttää toi niin paljo, että ens kerta tulee luultavasti olemaan viimenen kerta sen pakeilla. :mad:
Itselleni on joskus määrätty tramaleita leikkauksen jälkeiseen kipuun kun olin Efexorilla. Sain niitä 50mg kapseleita 2 päivässä (1 aamuin, 1 illalla).

Kysyin lääkäriltä eikö hänen mielestä ole riskaabelia yhdistää kaksi eri SNRI-lääkettä (tramadoli on opioidi mu-agonistin lisäksi SNRI, eli käytännössä syöt jo venlafaxiinin tyylistä lääkettä :P ). Kuulemma ei ole, jos noudattaa määrättyä annosta.

Ilmeisesti viihteelliset annokset ovat no-no. Toki suosittelen että keskustelet asiasta lääkärisi kanssa mielummin kuin noudatat netti-sivustolla annettuja neuvoja, sillä serotoniinisyndrooman riskin on hyvin todellinen.
Ma tiedän, rakkahin Cyko. :D Tämä syndrooman riski on tiedossa ilmeisesti tuolla lanttumaakarillakin, vaan tarjoilee silti joka käynnillä jotakin noista vaihtoehdoista. :roll: On jo kerran yhteisvaikutuksesta tullu hypomaaninen tila, ja muutenkin aivan kammoja olotiloja ku oon painostuksesta aiemmin kokeillu. Se ssri-vaikutus tossa Tramalissa menettelee, kun toimii siinä mulle ihan hyvin, ilman sivuoireita. Mä en saa tosta edes kovaa vattaa saati sitten kusilukkoja. :up: Mun päivittäis annokset on muuten ohjeen mukaan aika reippaasti yli tuon satasen. :right: Se ei kuuntele/ymmärrä hittojakaan mitä mä sille selitän muutenkaan, joten...

Tramaleista itse pidän nokitettuna :)) Niin hyvä olo,todella hyvä olo!! eilen meni nokkaan 4 kappaletta ja hereillä pysyin... Illalla tuli uni oikein hyvin :) ja ei tehnyt painajaisia jne muutakaan huonoa... Kolmistaan muutaman ystävän kanssa yöllä mentiin ulos rappusille makaamaan ja polttamaan ihan normi ilta röökiä,siitä hetkestä ei voinut muutakuin nauttia <3
Someday somewhere the rain will come and wash away all the shit from streets someday somewhere...

Image
SaBuDruG69
Karvakuono

Post by SaBuDruG69 »

Kottonmouth wrote:Huutonaurua.

Putkassa oleva nisti onkin varmasti se paras henkilö kertomaan päihteiden vastuullisesta käytöstä :)

Image
Korjaus eise mitään kertomnut varoitti vain :)

Image
ville5
Tuppisuu

Post by ville5 »

Ite syöny parivuotta tätä ja annos nyt 225mg päiväs. Määrättiin alussa katkolla masennuslääkkeeksi ja jäi sitten päälle. Hyvin auttaa masennukseen minulla, ahdistusta poistaa myös tehokkaasti. Olen onnistunut vähentämään bentso annosta näiden avulla. Dormicumin lopetin kokonaan. Diapam laski 60mg:stä 30mg. Haluaisin lopettaa ton jo, mutta ei uskalla kun pelottaa ne olot mitkä tulee kun lopettaa ja en enää ikinä kestä olla niin masentunut kuin olin silloin kun tää määrättiin.
tonttu77
Tuppisuu

Post by tonttu77 »

Itsellä venlafaxin käytössä masennukseen/ahdistukseen ja toimii hyvin. Mutta en usko, että kerta-annoksella tosta lääkkeestä saa mitään muuta kuin kaikki haittavaikutukset päälle, pahoinvointia jne... Toki voin olla väärässäkin.

Mutta masennukseen jeesannut hienosti ja virkeystaso noussut huomattavasti.. Ajan myötä nosteltu annosta ja nyt 300mg aamuisin, kyllä muuten potkii :)

Vieroitus tosta on oikeasti aika paskamaista, joskus annosta pudoteltu ja olen saanut 37,5mg:n depotteja siihen tarkoitukseen.. Mutta kun maltillisesti ottaa ja hitaasti pudottaa, ei ongelmia tule.
muovailuvaha
Karvakuono

Post by muovailuvaha »

SaBuDruG69 wrote:En nyt tiedä mihin teen tästä topicin,ja että onko tästä jo topic,mutta jooo :D onko kellään kokemuksia,koska lääkkeen "haitta" vaikutus lista on PITKÄ! Puhun nyt 75mg masennus lääkkeestä. Lääke on liila kapseli jossa on kaksi raitaa kummassakin osassa :) Itsellä olisi paketillinen itse lääkettä,mutta ei mitään hajua mitä tapahtuu jos sitä kokeilee :'D
Venlafaxin on saatavana lääkärin määräyksestä.. itse hankin ne vähän eri kautta...(ei siitä sen enempää) Mutta odottelen innoissani vastauksia,että uskaltaisi noita kokeillakkin :D
Itsellä jäänyt traumat päälle kun kaveri kuoli masennuslääkkeisiin ja viinaan silmien edessä :s
Oon itse sitä mieltä, et jos "normaali" (lue: ei masennusta poteva ihminen) napsii noita perusmasislääkkeitä niin tämä henkilö ei saa kun korkeintaan osan niistä ikävistä sivuoireista joita tulee käytön aloituksessa 1-2 vkon aikana. Itse masennusaikoina käytin hetken juurikin tuota venlaa mut ei sopinut mulle. Ja nyt on maaninen vaihe menossa eli nyt sit päivät kuluu neurolepteis.
zerk

Post by zerk »

Saa kyllä olla helvetin tyhmä jos tällä yrittää viihteillä. Turha ja epämiellyttävä, avoid.
SpaceNugget
Tuppisuu

Post by SpaceNugget »

Emäntä joutui näitä syömään ensin 75mg ja myöhemmin 32,5mg. Nyt ollut viikon täysin ilman ja voin kertoa että pahaa teki katsella vierestä vierotusoireita ekan 3 päivän aikana. Tästä päästäänkin kysymkseen: Tarkotus olisi lähiviikkooina nauttia hieman essoja eli kauan pitäisi odottaa että kannattaa rouskia? Olen kuullut puhuttavan parista viikosta mutta kannattaako varuiksi odotella pidempään että toimii kunnolla? Kokemuksia tiskiin!
SaBuDruG69
Karvakuono

Post by SaBuDruG69 »

Kottonmouth wrote:Huutonaurua.

Putkassa oleva nisti onkin varmasti se paras henkilö kertomaan päihteiden vastuullisesta käytöstä :)

Image

Juu kirjoitan selvemmin:
Eipä varmasti olekkaan :'D Silloin se tuntui hyvin vaikuttavalta.... Nisti kertomaan Vastuullisesta käytöstä tuskin,mutta omista virheistään Siinä Hän oli hyvä kertoja :) Terapeutti määräs venlaa ihan reseptillä lääkkeeks kolme ja puol kuukautta sitten,Masennuksen hoidossa mulla ei toimi,Päänsärky ja iloton olo,voi toki johtua toisesta kuurista mikä ollut päällä nyt.... :/

Image
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Itsellä nyt mennyt about vajaa kuukaus meni annoksela 150mg ja sitten seuraavat nyt torstaina tulee 3vkoa täyteen annoksella 187.5mg.

Taustaa: Mulla iski todella kova masennus ja oli jo itsetuhoisia ajatuksia. Nyt on mennyt paljon paremmin, kuin koskaan..Elämä alkaa tuntua elämisen arvoiselta, jopa ajatus ilman päihteitä elämisestä kuulostaa toiveikkaalta. Tämä vuosi on muutenki ollut paras pitkästä aikaa, kun en ole joulun jälkeen tai 15.12 vetänyt mitn rc kamaa ja stimuilut voi laskea yhdestä kädestä tän vuoden puolella!

Mutta asiaan sivuvaikutukset oli todella rajut, koska multa laskettiin gabapentiini lopetettiin seinään ja pamit laskee nyt 0mg 10mg menee viel vko ja sit tippuu -5mg ja sit 2vko ja 0mg. vähä offtopic, mutta mulla tämä alko tehoamaan jo vkon sisällä masennukseen! Ja tämä annos 187.5mg toistaiseksi tuntuisi olevan just passeli! Minulla on vaan pelko, että miten tämä auttaa ahdistukseen, kun bentsot menee ihan nolliin!

Alussa tämä pisti oksettamaan, päätä särki, hampaat puri yhteen! mutta en kyllä saa tästä yhtään hyperaktiivista oloa (ehkä aluksi tuli jos otti tyhjään vatsaan) Nyt kun tasaantunut, niin en tajua tästä tätä kauheaa negatiivista keskustelua, kun minun kohdalla /ÖISET SÄHKÖISKUT KATOS! UNIHALVAUKSET KATOS, unenlaatu parani. tunnen taas eläväni, eikä tämä varsinkaan tee tunnekuolleeksi!

Tämähän on yli 150mg annoksella 70% serotoniinintakaisinotonestäjä! ja 30% yli 150mg dosella on non-adrenaliinin takaisin oton estäjä. kumma homma miten nämä lääkkeet vaikuttavat kaikilla niin erillälailla. Kerrankin kuitenki lääke mitä ei halua nostaa edes ylemmäksi, kun huomaa, että nyt saa parhaiten irti..jos nostan, niin varmasti tulisi yliaktiivinen olo hetkeksi taas ja ahdistus pahentuisi.

Olen kuullut, että tästä on todella hankala päästä irti!,mutta uskon myös minun "pilanneeni" synapsit tai reseptorit juuri tuolta serotoniinin puolelta ja adrenaliini + dopamiini. tää ilmeisesti myös tällä annoksella vaikuttaa pienesti dopamiinin tuotantoon!

Muistakaa aina, että nämä lääkkeet toimivat kaikilla yksilöllisesti! Ja jos jotain mahd sivuoireiden minimi lääke hakua haluaa niin vortioxetiini (brintellix) on aika hyvin siedettävissä- tässä ollut tähän asti pahimmat sivuoireeet, mutta tämä aloitettiinkin, kun olin osastolla masennuksen takia. ! mutta onneksi tämä tehoaa ja auttaa ja kyllä eccitalopram(cipralex) teki minusta todella tunnekuolleen. Tämä tasaa huippuja ja alamäkiä!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Vanhana Psyvaulttilaisena pistää ihmettelemään, että mihin tää meidän hieno ja hyvä, sekä ASIALLINEN keskustelu päihteistä,
ja niiden vaikutuksista on mennyt kun tänne tulee väkeä kysymään toimiiko SSRI/SNRI-lääkkeet kaljan kanssa...
Jo on aikoihin eletty! :D :down: :mad:
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
growy
Kameleontti

Post by growy »

^Gangsteri^ wrote: Tue 08 Oct 2019, 12:05 Vanhana Psyvaulttilaisena pistää ihmettelemään, että mihin tää meidän hieno ja hyvä, sekä ASIALLINEN keskustelu päihteistä,
ja niiden vaikutuksista on mennyt kun tänne tulee väkeä kysymään toimiiko SSRI/SNRI-lääkkeet kaljan kanssa...
Jo on aikoihin eletty! :D :down: :mad:
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!!!!!!!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Onneksi olen nyt ollut alkukesästä asti täysin ilman venlafaxinia (NE REFLAT OLI JOTAIN TODELLA JÄRKYTTÄVÄÄ) siis 2v söin Venlaa 225mg annostuksella ja lopettaminen oli vaikeampaa kun esim bentsojen lopetus.. Ja nyt kun fyysiset oireet on hävinnyt niin Henkiset on jääneet ja koen, että pääni ei ole toiminut enää samalla lailla ennen venlafaxinin aloittamista. Nyt en syö enää mitään mielipide lääkkeitä paitsi alussa käytin korvaamaan venlanpuutostilaa mihin kuului reflosta,)(hikoilu, kuuma kylmä vaihtelu, unettomuus, ahdistuneisuus, pelkotilat, lwvottomat jalat, mielialavaihtelut ja oikeastaan reflat muistutti aikalailla buprenorfiiniin puutostilaa..

En oikeasti voi suositella tätä paska lääkettä kenellekään! Lukenut monta tarinaa missä kaikki painottavat juurikin sitä, että kun aloitti Venla kuurin ei mikään ollut enää kuten ennen.. Hirvee hikoilu ja tunteet latistui ja seksi ei kiinnostanut yhtään ei sitten yhtään! Ei edes masturbointi.

Söin brintellix eli vortioksetini lääkettä alkuajat kun Venla poistui kehostani ja se vähän pehmensi sitä pahaa oloa... En aijo koskaan aloittaa venlafaxinia ja toivon että jokainen jolle sitä määrätään miettisi ja ottaisi selvää miten VAHVA ja KATALA myrkky on kyseessä. En tiedä itse nyt kun ollut ilman jo ainakin 6kk niin voin sanoa, että onneksi lopetin tän paska lääkkeen ja onneksi ne vieroitusoireet ovat poissa. Siis minä mietin suuresti, että miten lääkärit kehtaavat tällaista paskaa määrätä nuorille ja kun BENTSOT on paniikkihäiriöön ja ahdistukseen tehty (mutta kun niitä ei määrätä koska niihin jää riippuvaiseksi) voi vittu sanon minä venlafaxinin jäi kyllä paljo pahemin riippuvaiseksi mitä vaikka diapamiin..

Anteeksi sekava ja pitkä topic, mutta haluan varoittaa kaikkia ihmisiä tämän paska lääkkeen sivuoireista ja riippuvuuspotentiaalista. Olen paljon onnellisempi nyt kun en syö mitään mielipide lääkkeitä. Jatkan vitutus hehkutus topicissa kirjoitusta, koska minulle on tapahtunut niin paljon kaikkea, että pakko avautua.

Voimia kaikille jotka kamppailette tän lääkkeen kanssa.. On olemassa niin paljon siedettävempiä ssri ja mielialalääkkeitä esim brintellix...

En tajua miksi aloitin tätä syömään joskus, mutta olen tosi tyytyväinen etten enää joudu syömään tätä. Ja te jotka suunnittelette laskea Venlan pois niin yksi hyvä sääntö ja neuvo on se, että tehkää se todella hitaasti.. Aluksi voi esim 300mg tiputtaa 75mg ja vielä toinenkin 75mg..mutta sitten kun on 150mg jäljellä niin suosittelen avaamaan kapselit (kyllä ne 150mg kapseli) ja ottamaan sieltä aina vaikka 1-2 pellettiä kerrallaan pois. Tällä lailla sähköiskut ja vieroitusoireet ovat siedettävämmät.

Ps. Minusta tuntuu että kun alotin Venlan... Niin en ole koskaan palautunut siitä entiseksi. Jäljet se jätti mutta näillä mennään ja ei kiitos mielialalääkkeitä enää meikäläiselle. Voimia kaikille venlafaxinin kanssa kamppaileville ihmisille.. Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mulla oli venlafaksiini vuodesta 2005 vuoteen 2015 eli kymmenen vuotta. Annos oli lopussa 300mg. Kyllä mulla se auttoi, mutta parin vuoden välein joutui nostamaan annosta. Olin siis tuossa välissä välillä ilman, mutta masennus aina uusiutui.

SadPanda: Miten ja kuinka nopeasti lopetit? Näissä kaikissa SNRI - lääkkeissä sekä SSRI - lääkkeissä on tunnetusti vaikeat viekkarit. Itellä kerran ku loppu lääkkeet niin ei ollut varaa ostaa lisää. Viisi päivää kituutin ja paheni olo päivä päivältä. Peittosi kyllä fyysisyydessä subuviekkarit. Olisin mennyt ruinaamaan maksusitoumusta apteekkiin, mutta en päässyt ylös sängystä edes ilman että laatta lensi. Kaverilta sitten sain jotain SSRI-lääkettä niin se jeesas sen verran että pystyin toimimaan.

Näitähän ei todellakaan saa lopettaa kuin seinään.

Psykiatrisella osastolla mulla vaihdettiin venlafaksiini duloksetiiniin (esim. Cymbalta) ja vaihto kesti kolme neljä viikkoa. Siitä asti eli about kuusi vuotta mulla on ollut tuo Cymbalta.

Olin 2010-2011 ilman lääkitystä raskauden takia ja senkin jälkeen 7kk ajan. Muuten muutaman kuukauden pituisia pätkiä lukuunottamatta mulla on ollut masennuslääkitys 17-vuotiaasta asti. Ennen venlaa oli essitalopraamia ja jotain muuta. Nyt täytän ensi kuussa 34v eli puolet elämästä ollu miinus nuo tauot. Ja tulee varmaan olemaan loppuiän, sen verran aivot varmaan tottuneet.

Ja aloitteleville narkkareille tiedoksi, näillä ei ole mitään viihdearvoa.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

InvisiblePain wrote: Sat 19 Mar 2011, 05:49 Itselläni kyseinen aine on nyt ihan lääkintä tarkoitukseen käytössä, ja olen tässä mietiskellyt että onko sillä mitään isoa vaikutusta minkää muun päihteen kanssa, siis ihan määrättyinä annoksina otettuna.
Itellä ollut 17 vuotta tuollainen lääkitys ja en ite ainakaan huomaa mitään vaikutusta muiden päihteiden kanssa. Tosin en ollut aloittanut narkkarin uraa vielä kun tämä lääkitys alkoi. Alkoholia olin juonut.

Se tietysti että essoja tai MDMA:ta näin muuten ei voi ottaa. Tai voi tietysti, mutta ne eivät vaikuta mitenkään koska SNRI-lääkkeet estävät vaikutukset. Sama muuten tramadolin kanssa, ei mitään vaikutusta jos käyttää SNRI-lääkettä.

Muok. Hitto täällähän oli jo puhuttu aiheesta. Itellä ei ole auttanut se madman toimimiseen jos olen ollut kolme päivää ilman venlaa. Enempää en kärsinyt olla. Mutta halusin kokeilla. Ikinä en ole siis pystynyt essojen vaikutusta kokemaan ja se kyllä vähän harmittaa.

Niin ja tuli mieleen että amfe/metamfe on toiminut mulla aina rauhoittavasti ja keskityn silloin tuntikausiksi johonkin tiettyyn juttuun. Ei tulisi mieleenkään lähteä "radalle". Minulla ei ole diagnosoitu ADHD:tä tai ADD:tä vaikka joku kallonkutistaja on väläytellyt että jälkimmäistä olisi hyvä testailla. Sen sijaan minulla on diagnosoitu impulssikontrollin häiriö tjsp. mutta amfetamiinien vaikutuksen alaisena se katoaa johonkin.
puhallus
Psykonautti

Post by puhallus »

Minä söin tätä noin vuoden. Oisin halunnut pysyä alueella 150-225mg mutta minut ylipuhuttiin ottamaan 300, koska muuten ei kaikki mekanismit toimisi. Oikeassa olivat. Masennus-ja ahdistusoireet lievenivät. Käytin samalla lääkinnällisesti rivotrillia (0,5-1mg/vrk) mutta en muuta. Pari kertaa xanor ja dullaa. Miksi lopetin toimivan lääkkeen? 1) Tiesin kovista viekkareista ja pelkäsin ajan pahentavan niitä, 2) Seksuaalinen haluni väheni, mikä ei ollut katastrofi, mutta en kyennyt orgasmiin (ollenkaan). Sekin menisi aikansa, mutta harmitti tulevaisuuden kannalta, ja pelkäsin etten palaudu. 3) suuri pettymys oli, että lääke blokkasi psykedeelit. Halusin käyttää vähintään happoa & sieniä lääkkeenä/viihteenä/introspektioon etc.

Lopetus oli aika hiton karsea ja mä olen kokenut reflat ainakin kolmesta ”hitaasta” joten osaan verrata. Tarkat muistikuvat on kadoksissa mutta tramal on hyvä vertaus. Perinteisten SSRI-säkäreiden lisänä opiaattimaailmasta lainattua kokonaisvaltaista kehollista kärsimystä. Vaikka noudatin suunnitelmaa, niin jouduin silti poistamaan pellettejä kapselien sisältä, koska 25mg tiputus oli ajoittain mahdoton. Annoksen ollessa alle 75mg aloin saamaan tupakasta välittömän sokkireaktion. Kuvaisin sitä epileptiseksi mutta en voi vannoa ilman kokemusta. Mitäköhän mun aivoissa dopamiinin suhteen oikein tapahtui?

Näin lyhyessä ajassa menetin osan kyvystäni reagoida psykedeeleihin. Toki olin ennen syönyt muita lääkkeitä, joten nämä voivat kumuloitua. Kyky päästä tripille ei kuitenkaan palautunut. Potenssi lähti paranemaan mutta ei aivan lähtöpisteeseen saakka. Ennen tätä väitettä oon sijoittanut väärinkäytöt aikajanalle, etten kuvailisi vahingossa subun vaikutusta testosteroniin. Viimeisin 300ug happodose oli myös tarkoin varjeltu kaiken maailman neurolepteiltä ym. Näin jälkijättöisesti oisin varmaan saanut paremman hoitovasteen pelkällä tramadolilla. Sain vuoden ajan hyvää hoitoa jolle jokin masislääke oli ehtona. Elämä on liian lyhyt ja kontaminoitunut luotettavan arvion tekemiseen.