boost wrote:Onko sulla jotain harrastusta, mihin voisit kuluttaa aikaa? En ole kyl "kovempia" päihteitä ikinä käyttänyt joka päiväsesti, saatika sitten viikottain (paitsi alko), ku ottanut alusta asti sen sillon tällöisen satunnaisen viihde linjan. Itse pidän ny pajarista tole taukoa ja kyl piirtäminen/musajutut pitää hyvin mielen pois kitkuista...

Itseasiassa kyllä. Käyn salilla, töissä, luen paljon kirjoja, pelaan pleikkarilla, näen ystäviä, maalaan, piirrän. En käytä joka päivä, korkeintaan kerran viikossa. Alkoholia en itseasiassa juo yhtään, korvasin sen muilla päihteillä

Olen varmaan vain etukäteen hieman huolissani, onko jokaviikkoinen douppinälkä asia josta huolestua. Aikaisemmin tilanne oli ihan sama, mutta halusin vain mennä vetämään perseet, kun en muista tiennyt.
heihoi wrote:Loppupeleishän, ainaki mun mielest syy sille miks tykkäsin huumeist oli lähinnä kakki se muu mikä siihen liitty eikä se itse douppi. Tai just kaikkibse ihmisten tapaaminen, seikkailullisuuden tuntu, tulee jatkuvasti kaikenlaisii oivaluksia mm. deeleissä ja kaikki se jännitys. Mut noita kakkia juttuja on mahollista olla ilmankin huumeita kun vaan hakee ja tekee niit samli tunnelmia ilman.
Ku usein suositellaa et jos haluu pitää taukoo tai lopettaa ni ei sais hengaa niitten tyyppien kaa ketkä vtää ku sortuu helposti mut ite sanoisin päin vastoin. Et meet vaa bilettää mut et vedä mitää siellä, mee kavereittes muiaan chillaa samal ku ne käy hakee douppia yms

Mulla ainaki on toiminu tää huolella. Tai just bileissä tuntuu että ei tarvii ite vetää mitää ku kaikki muutt vetää ni sit se niiden viba tarttuu myös muhun mikä on just cool

ja sit deelifiiliksiin ainaki autttaa mua se kun käy diippejä keskusteluja joidenki hengellisten ihmisten kanssa tai muutenvaa tekee jitai mystistä/ hengellistä ja just mielellää hengellisten ihmisten kaa.
Itseasiassa tuo voisikin toimia! Käytän huumeita ehdottomasti vain sen seuran, fiiliksen ja reivien takia. En koskaan vedä mitään yksin kotona. Mulla on vaan niin hillitön seikkailunnälkä koko ajan ja tykkään siitä ylivirkeästä supersuorittajasta jollaiseksi saan itseni oikeanlaisella kemikaalicombolla.
Kiitos, kokeilen ehdottomasti lähteä mukaan sekoilemaan ihan selvinpäin!
Dexma wrote:Tai sit
Tuut Dexma sedän luokse (musta tulis niiiiiin cool Dexma setä) ja vedetään huumeita niin ettei hetkeen tule mieleen douppia. Tietenkin sun rahoilla

plus pizzat...
Kuules tiikeri, jos joskus voitan lotossa niin kuorrutan sut huumeisiin ja teetän sulle virallisen kullatun nimilaatan, jossa lukee Dexma-Setä.
Dexma wrote:Tietenkin mul on aina aika moni muistuttamassa doupista. Puheenaiheet vähän väkisinki kääntyy monien kans douppiin. Kattelen tätä foorumia aika paljon. Mun frendit on melkein kaikki täältä

Doupit on vain niin hiton vahvasti läsnä arjessa vaikkei ne just sil hetkellä oliskaan aivoissa.
Tämä on kyllä oikeastaan aika fiksu pointti. Tampereella mun kaveripiirini rajoittuu muutamaa poikkeusta lukuunottamatta lähinnä douppaajiin, niin ihmekös tuo jos viikonloput, puheenaiheet, ajatukset ja ajanvietteet lipsuvat aina sinne kemikaalimaailmaan.
Dexma wrote:Mut just nyt
Tekis mieli vetää blossit

Ja jäädä sänkyyn makoileen, koska... Oonhan mä jo hitosti saanut aikaseksi näin aamusta kun avasin jopa tämän foorumin ja pistin musaa soimaan

Aah, nauti <3 Mä taidan vaan sittenkin vetää lainit ja lähteä ystävän tupareihin ja sieltä johonkin tamppaamaan. Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon että sen jälkeen otan iisisti seuraavat 2,5 viikkoa. Uhuhuhuu.