Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ziliacus
Psykonautti

Edeltävän Vastine.

Post by Ziliacus »

Se on sen saatanan kuvaelma taantua kuollesaan tasolle jonka ansion on suurella työllä ylittänyt.

Ehdoitukseni:
Mitäpä kun olemme kotoisin suoraviivaisesta kaksulottuvuudesta mielellämme saavutuksemme tulleet
jo kolmiulotteisiksi itseään ja ympäristöään elinkelpoiseksi muokkaavia älyltämme valitsemiskykyisiä olentoja.
Olisikin looginen suunta laittaa päälle jalkojen ja käsien tarkkustyö ja edetä sen valmistuessa Kahden potenssiulokkeen avulla neljän tai jopa viiden havaitsemispiirin kokoelmaan jossa elämämme positiivinen aktiivisuus lisääntyisi jatkumon aikavälin ja kokemus tiheyden vuoksi lähelle ja jopa kosketuksiin taivaskäsityksen ja korkeampitahoisten valvomuspiiriin. Kyllä. He kyttäävät ja HE Palkitsevat jotta huijausta ei olisi edes vireillä eikä tapahtuisi.

Mietteitä?
Ja KYLLÄ toivoisin että kysyisitte jos läppänne on muuta kuin ahnetta.
Miks sen asian pitäs siihen jäädä.
Kaikki kolahti päähän, henkeen ja järkeen mikä ei kuulu viemäriin.
Koht ett´ ihmettele miks vasta teidän hautoihin on kustu.
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.
Ziliacus
Psykonautti

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Ziliacus »

Pelosta alkaa viha. Mutta elämä ei ehtisi siinä suhteessa kuin olemaan itse pelottava siis pelätty. Vihaaja ei huomannut koskaan mihin viha johtaa sillä se ei löydä valoa joka pelkää pimeää. Kuinka monta silmää siis on puhkottava jotta ne harvat joihin se kuuluu voisivat nähdä tuon kalliin totuuden?
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.
Analyytikko
Tuppisuu

Post by Analyytikko »

renttuni wrote:Mä oon miettinyt sitä, kun joillakin ihmisillä on tapana perustella mielipiteensä sanomalla että "Koska se on laitonta!"
Että esimerkiksi alaikäisille ei osteta siksi alkoholia koska se on laitonta. Kaupasta ei pöllitä mitään kun se on laitonta. Huumeista puhumattakaan!
Miten te, haittaako jonkun asian X laittomuus?
Minä perustelen joskus juuri noin ja siksi ne kerrat oli helvetin harvassa, kun pystyin jossain lipsumaan (nyt ei taas pysty lipsumaan).
Alaikäisille en todellakaan osta yhtään mitään, mikä ei niille kuulu, eikä tulisi mieleenkään pölliä kaupasta tai apteekista.
Itse asiassa ärsyttää aika lailla ne pöllijät, kun toiset on töissä siellä tiskin takana :roll:
Että ei se pelkkä "laittomuus", vaan käsittämätön piittaamattomuus muista ihmisistä, heidän työstään tai vaikka terveydestään :down:

Yliminäni toimii siis toisinaan liiankin tehokkaasti eli omatunto kolkuttaa helposti ja suhteellisen pienetkin virheet voivat vaivata herkästi.
Koska tunnen aika herkästi syyllisyyttä ja katumusta ei-laittomistakin asioista, niin tietysti ja tottakai minua voi haitata jonkin asian laittomuus.
Tästä syystä en tee tiettyjä asioita ollenkaan ja jos jotakin teen, niin rahasakko asiasta X on minulle pikkujuttu verrattuna häpeän, syyllisyyden yms. tunteisiin. Sakko on sitä paitsi siitä hyvä, että sen maksettua voi tuntea hyvittäneensä tekoa ja se taas lievittää syyllisyyttä.

Jotkut asiat on ehdoton nounou, jotkut asiat ei niin paha (että kunhan kaikilla on hauskaa ja ketään ei satu yhtään, niin menee jo suht hyvin).
Kaikkihan me ollaan erilaisia, vaikka jollain tietyllä palstalla oltaisiinkin :up:
Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus »

Oon huomannu että olemalla exclusiivi säästyy paljolta vaivalta ja pitää pesänsä siistinä pidempään.
Sillä turhaan en halua mennä ja tarvittava on yleensä melko tavanomainen. Siis normaali. Kukapa haluaisi olla puutosajan kaveri mutta jos sinut on tosissaan haluttu kaveriksi ja motiivina ei ole sinusta hyötyminen. Siinä ne kaverit vasta punnitaan. Samasta syystä kun nykyään valitsen paremmin tuttavani olen ottanut irtiottoja kavereista jotta saan selville heidän salaiset motiivinsa ja sen minkä arvoisia he minulle ovat. Olisiko tämä sitä henkistä kehittymistä yhdistettynä luonnollisiin karsintoihin.

Näin se on ja Vain Totuus On Meidät Kaikki Vapauttava!
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mua on ruvennut vaivaamaan, kun mulla ei ole ketään jonka kanssa voisin puhua kaman käytöstä. Ei yhtään ketään, joka tietäisi. Uskottelen kaikille että olen kuivilla.

Sekin harmittaa, kun ei ole ketään kenen kanssa voisi yhdessä ottaa, ja jutella niitä näitä. Mulla ei siis IRL ole ketään tuttua täällä joka käyttäisi. Olen siis vaihtanut paikkakuntaa vajaa vuosi sitten. Ennen tykkäsin yksin ottaa ja tehdä kaikenlaista. Siis tykkään edelleen, mutta välillä haluaisin seuraa. Tunnen olevani niin yksin tämän asian kanssa. :(
Personaes
OD

Post by Personaes »

renttuni wrote:Mua on ruvennut vaivaamaan, kun mulla ei ole ketään jonka kanssa voisin puhua kaman käytöstä. Ei yhtään ketään, joka tietäisi. Uskottelen kaikille että olen kuivilla.

Sekin harmittaa, kun ei ole ketään kenen kanssa voisi yhdessä ottaa, ja jutella niitä näitä. Mulla ei siis IRL ole ketään tuttua täällä joka käyttäisi. Olen siis vaihtanut paikkakuntaa vajaa vuosi sitten. Ennen tykkäsin yksin ottaa ja tehdä kaikenlaista. Siis tykkään edelleen, mutta välillä haluaisin seuraa. Tunnen olevani niin yksin tämän asian kanssa. :(
Onhan sulla meidät täällä foorumilla. Tässä yksi syy miksi pidän tällaista foorumia tosi hyvänä paikkana.

Ite oon samanlaisessa tilanteessa. Muutin vuosi sitten toiseen kaupunkiin ja täältä en tunne paljoa porukkaa. Mulla on kyllä suunitelmia mitä kautta saa uusia tuttavuuksia, joten sitä suosittelen sullekkin. Meet eri harrastuksiin ja katot jos siellä tulee vastaan uusia frendejä.

Kyllä sosiaaliset suhteet on todella tärkeitä, jos ei ole mitään sosiaalisia suhteita, niin siinä kyllä pää hajoo.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Personaes wrote:
renttuni wrote:Mua on ruvennut vaivaamaan, kun mulla ei ole ketään jonka kanssa voisin puhua kaman käytöstä. Ei yhtään ketään, joka tietäisi. Uskottelen kaikille että olen kuivilla.

Onhan sulla meidät täällä foorumilla. Tässä yksi syy miksi pidän tällaista foorumia tosi hyvänä paikkana.

Ite oon samanlaisessa tilanteessa. Muutin vuosi sitten toiseen kaupunkiin ja täältä en tunne paljoa porukkaa. Mulla on kyllä suunitelmia mitä kautta saa uusia tuttavuuksia, joten sitä suosittelen sullekkin. Meet eri harrastuksiin ja katot jos siellä tulee vastaan uusia frendejä.

Kyllä sosiaaliset suhteet on todella tärkeitä, jos ei ole mitään sosiaalisia suhteita, niin siinä kyllä pää hajoo.
Joo no on mulla mun vaimo ja lapsi. Aloitin opiskelun syksyllä muttei siitä tullut mitään. Puoliso tekee töissä pitkää päivää ja lapsi on päiväkodissa. Mulla opinnot jatkuu syksyllä eri alalla.
Joo tää foorumi on kyllä siitä hyvä että voi puhua. Muuten en vois puhua huumeasioista kenellekään.

Mutta kaipaan tosiaan IRL ystäviä joiden kanssa voisi tehdä kaikkea. Ehkä vetää välillä kamaakin. Vaimo on toki mun paras ystävä samalla, mutta varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan. Tarvii sitä muutakin.. Ehkä syksyllä opinnot tuo mulle uusia tuttavuuksia :)

Lapsen kanssa toki vietän paljon aikaa. Hän on 5-vuotias ja kaipaa kavereita ja on todella sosiaalinen ja tykkää olla päiväkodissa. Hänet vien aamulla sinne sitten kun ollaan herätty ja rauhassa syöty ja semmosta, ja haen siinä klo 15-16 aikaan. On onni että on lapsi, ihana, sosiaalinen, vilkas, rakas. Musta on ihana katsoa miten lapsi tutkii maailmaa ja selittää ja opettaa hänelle asioita :)
Asystole
Lepakko

Post by Asystole »

Kuule, meillä on tismalleen sama tilanne sillä ainoalla erotuksella, että mun paikkakunnan vaihdoksesta on jo 7 vuotta. Juuri tätä samaa seuran puutetta olen voivotellut Tuhkiksen puolella. Pitäiskö meidän renttuni yhdistää voimamme? Missä sä asut?
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

NevelePride wrote:

Kuule, meillä on tismalleen sama tilanne sillä ainoalla erotuksella, että mun paikkakunnan vaihdoksesta on jo 7 vuotta. Juuri tätä samaa seuran puutetta olen voivotellut Tuhkiksen puolella. Pitäiskö meidän renttuni yhdistää voimamme? Missä sä asut?
Mun viestejä on joskus poistettu, kun olen kysynyt onko joku joltain tietyltä paikkakunnalta, tai kun on tullut paikkakunnasta puhetta. Toivottavasti ei nyt! En viitsi kuntaa kertoa, mutta Pohjois-Pohjanmaalla. Missä sinä? Voi myös laittaa yksäriä ja jakaa asioita :)
Asystole
Lepakko

Post by Asystole »

^ Voi voi kun kaukana. Minä oon ihan toisessa suunnassa, Kaakonkulmalla.

(Muuten tähän väliin, vaihdoin juuri nimimerkkiäni. Älä hämmenny, sama tyyppi silti edelleen :) )

Mutta siis juu, tunnistin kyllä nuo sun ajatukset erittäinkin hyvin. Kun multakin puuttuu juuri se kaveri, jonka kanssa voisi puhua huumeista avoimesti ja kenties joskus kuosaillakin yhdessä. Mun elämässä tasan yksi ihminen tietää että käytän, siis jos puhutaan elämästä ihan IRL. Ehkä sen takia tää palsta mulle niin tärkeä onkin, kun täällä voi puhua avoimesti aiheesta, joka kuitenkin on aika iso osa mun elämää.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Asystole wrote:^ Voi voi kun kaukana. Minä oon ihan toisessa suunnassa, Kaakonkulmalla.

(Muuten tähän väliin, vaihdoin juuri nimimerkkiäni. Älä hämmenny, sama tyyppi silti edelleen :) )

Mutta siis juu, tunnistin kyllä nuo sun ajatukset erittäinkin hyvin. Kun multakin puuttuu juuri se kaveri, jonka kanssa voisi puhua huumeista avoimesti ja kenties joskus kuosaillakin yhdessä. Mun elämässä tasan yksi ihminen tietää että käytän, siis jos puhutaan elämästä ihan IRL. Ehkä sen takia tää palsta mulle niin tärkeä onkin, kun täällä voi puhua avoimesti aiheesta, joka kuitenkin on aika iso osa mun elämää.
Harmi kun liian kaukana :down:

Ja totta, tämä on sen verran iso osa elämää, että tuntuu välillä tosi tympeältä kun ei voi jutella ja kuosailla kenenkään kanssa IRL. Mä opin kuitenkin onneksi entisellä paikkakunnalla aika paljon, niin ei tarvi kaikkea opiskella netistä. Siis tarkoitan että iv-käytön opettelussa ja eri aineiden kyhäämisessä oli ennen IRL apua ja neuvojia. Netistä lukemalla kun ei kaikkea opi vaan tieto ja taidot periytyy käyttäjältä toiselle..
Ja olis ollut ehkä pelottavaa ja riskialtista kokeilla ihan yksin ekoja kertoja näitä perusmömmöjä kuten piriä, subua jne.
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

On kyllä hyvä, kun on tämä foorumi, vaikken täällä ole kovin kauaa vielä kirjoitellutkaan. Itselläkin on sellaiset kaverit, kenen kanssa joskus kuosittelin, vietin aikaa, käytiin syömässä tms, niin he on nykyään ihan rapanistejä ja osa muuttanut pois ja osa vaan muuttunut niin paljon, etten halua heidän kanssaan tekemisissä olla. Itselläkin tuli perheenlisäystä pari vuotta sitten, joten en todellakaan voi meille kotiin ketään sekopäitä päästää enkä haluakaan btw. Kun ei jaksa puhua vaan siitä, miten paljon kukakin on vetänyt, miten pitkään, kuka on velkaa jne... Ei vaan kiinnosta enää semmonen, kun itse elää suht tasapainoista ja rauhallista elämää ja päihteet on siinä sivuosassa, harvakseltaan ja aina täytyy joka kerralle suunnitella ja saada lapselle hoitopaikka yöksi, sovittaa menot ja harrastukset ym siihen silleen ettei satunnainen päihteidenkäyttö sekoita koko toimivaa arkea.

Tätä ei moni ymmärrä, kellä ei lapsukaisia ole. En antaisi lapseni nähdä minua sekaisin tai humalassa, ei pieni ihminen ymmärrä miksi se oma ja normaalisti luotettava ja vakaa aikuinen on niin omituinen ja pelottavakin. Joten ei tänne tarvitse ketään sekopäätä tulla lasta säikyttelemään.

Miksiköhän on aikuisiällä niin haastavaa löytää oikeasti pelkästään viihdekäyttävä kaveri, jonka kanssa voi tehdä kaikkea muutakin hauskaa, kuin kuosata? Tai miksi ns tavan ihmiset ketkä ei käytä, on niin kauhistuneita siitä, jos paljastat joskus ottavasi muutakin, kuin sitä suomiviinaa ja koffia? Ja varsinkin se ihmetyttää jos on sitä ennen ollut hyvinkin läheiset välit, niin sitten alkaa vierastaa, kun saa tietää mun olevan, hyi kauheeta, hurmeita satunnaisesti käyttävä? Sitä aina luulee tuntevansa jonkun, ja lopulta pitkän mietinnän päätteeksi uskaltaa noinkin arkaluontoisen asian paljastaa ja saa vaan paskaa niskaan.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Isavela wrote:On kyllä hyvä, kun on tämä foorumi, vaikken täällä ole kovin kauaa vielä kirjoitellutkaan. Itselläkin on sellaiset kaverit, kenen kanssa joskus kuosittelin, vietin aikaa, käytiin syömässä tms, niin he on nykyään ihan rapanistejä ja osa muuttanut pois ja osa vaan muuttunut niin paljon, etten halua heidän kanssaan tekemisissä olla. Itselläkin tuli perheenlisäystä pari vuotta sitten, joten en todellakaan voi meille kotiin ketään sekopäitä päästää enkä haluakaan btw. Kun ei jaksa puhua vaan siitä, miten paljon kukakin on vetänyt, miten pitkään, kuka on velkaa jne... Ei vaan kiinnosta enää semmonen, kun itse elää suht tasapainoista ja rauhallista elämää ja päihteet on siinä sivuosassa, harvakseltaan ja aina täytyy joka kerralle suunnitella ja saada lapselle hoitopaikka yöksi, sovittaa menot ja harrastukset ym siihen silleen ettei satunnainen päihteidenkäyttö sekoita koko toimivaa arkea.

Tätä ei moni ymmärrä, kellä ei lapsukaisia ole. En antaisi lapseni nähdä minua sekaisin tai humalassa, ei pieni ihminen ymmärrä miksi se oma ja normaalisti luotettava ja vakaa aikuinen on niin omituinen ja pelottavakin. Joten ei tänne tarvitse ketään sekopäätä tulla lasta säikyttelemään.

Miksiköhän on aikuisiällä niin haastavaa löytää oikeasti pelkästään viihdekäyttävä kaveri, jonka kanssa voi tehdä kaikkea muutakin hauskaa, kuin kuosata? Tai miksi ns tavan ihmiset ketkä ei käytä, on niin kauhistuneita siitä, jos paljastat joskus ottavasi muutakin, kuin sitä suomiviinaa ja koffia? Ja varsinkin se ihmetyttää jos on sitä ennen ollut hyvinkin läheiset välit, niin sitten alkaa vierastaa, kun saa tietää mun olevan, hyi kauheeta, hurmeita satunnaisesti käyttävä? Sitä aina luulee tuntevansa jonkun, ja lopulta pitkän mietinnän päätteeksi uskaltaa noinkin arkaluontoisen asian paljastaa ja saa vaan paskaa niskaan.
Kuulostaa todella hyvältä tuo ratkaisusi, ja mielestäni ainoa oikea. Noihin rapanistehin ei kannata tarrautua, valitettavasti ei niistä ole kuin rahan/kamanpummaajiksi (tiedän koska been there).

Toivottavasti olet todella vahva luonteeltasi, että tuo "viihdekäyttö" pysyy viihdekäyttönä. Toisaalta en tiedä mitä aineita käytät, mutta jos tarkoitat lähinnä kannabista niin tuskin siitä isompaa estettä saat. Opiaattien ja stimujen kanssa kyllä kannattaa todellakin punnita hyötyjä ja haittoja. Voit kysyä täällä kuinka monella riippuvaisella käyttö lähti "viihdekäytöstä"... :/

*Nostaa käden pystyyn*
Cogito, ergo sum
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Blackened wrote:
Isavela wrote:On kyllä hyvä, kun on tämä foorumi, vaikken täällä ole kovin kauaa vielä kirjoitellutkaan. Itselläkin on sellaiset kaverit, kenen kanssa joskus kuosittelin, vietin aikaa, käytiin syömässä tms, niin he on nykyään ihan rapanistejä ja osa muuttanut pois ja osa vaan muuttunut niin paljon, etten halua heidän kanssaan tekemisissä olla. Itselläkin tuli perheenlisäystä pari vuotta sitten, joten en todellakaan voi meille kotiin ketään sekopäitä päästää enkä haluakaan btw. Kun ei jaksa puhua vaan siitä, miten paljon kukakin on vetänyt, miten pitkään, kuka on velkaa jne... Ei vaan kiinnosta enää semmonen, kun itse elää suht tasapainoista ja rauhallista elämää ja päihteet on siinä sivuosassa, harvakseltaan ja aina täytyy joka kerralle suunnitella ja saada lapselle hoitopaikka yöksi, sovittaa menot ja harrastukset ym siihen silleen ettei satunnainen päihteidenkäyttö sekoita koko toimivaa arkea.

Kuulostaa todella hyvältä tuo ratkaisusi, ja mielestäni ainoa oikea. Noihin rapanistehin ei kannata tarrautua, valitettavasti ei niistä ole kuin rahan/kamanpummaajiksi (tiedän koska been there).

Toivottavasti olet todella vahva luonteeltasi, että tuo "viihdekäyttö" pysyy viihdekäyttönä. Toisaalta en tiedä mitä aineita käytät, mutta jos tarkoitat lähinnä kannabista niin tuskin siitä isompaa estettä saat. Opiaattien ja stimujen kanssa kyllä kannattaa todellakin punnita hyötyjä ja haittoja. Voit kysyä täällä kuinka monella riippuvaisella käyttö lähti "viihdekäytöstä"... :/

*Nostaa käden pystyyn*
Olen korvaushoidossa buprella, joten aika rajattua on ne aineet, millä voi viihteillä (sienet, happo, pv-analogit, lyrica ja jos on pitkät pyhät niin amfetamiini/meta).
Mulla ennen hoitoa (Alotin 2012 alussa) lähti aina lapasesta kaikki viihteily, koska halusinkin sen lähtevän, olin täysin välinpitämätön ja itsekäs siinä mielessä, että jätin kaiken hoitamatta ja oli ihan sama lähteekö henki vai ei jne. Mutta pikkuhiljaa työstettyäni useita vuosia raittiina (tarkoitan ilman stimulantteja tai bentsoja, vain lyricaa/alkoholia/deelejä harvakseltaan, ehkä kerran kuussa), ja perhettä saatuani olen tullut siinä mielessä vastuullisemmaksi ja pidän itsestäni parempaa huolta, etten enää koe tarvetta vetää jotain päivästä toiseen ja olla sekasin koko ajan. Ei vaan kiinnosta.

Olen hoksannut, että loppujen lopuksi elämä on itsessään niin mukavaa ja palkitsevaa, etten tarvitse yrittää tehdä siitä parempaa doupilla. Kama on vain mauste, ei itse tarkoitus ja pohja, minkä päälle elämän rakentaa. Tiedostan riippuvuusriskini ja potentiaalini tulla täysipäiväiseksi narkiksi, ja en kuuntele addiktipuoleni viekoittelua, jolle mikään ei riitä ja koskaan ei voi olla tarpeeksi paljon kamaa. Toki vieläkin ylilyöntejä on tullut, joista viimeisin pisti miettimään, et nyt ois hyvä pitää pidempää taukoa ja olla selvänä. Vaikka mieli haluaa kamaa, vaikka rahaa olis, vaikka ja vaikka... Mutta ei. Se ns aikuinen puoli itsestäni kehottaa minua olemaan selvänä, mulla on liian paljon menetettävää, liian kallisarvoista ja kaunista, en varsinkaan jonkun kaman takia halua pilata kaikkea hyvää ja normaalia mitä olen raittiuden myötä saavuttanut.

Sitä aina sanotaan, että itsensä kusettaminen on helpointa mahdollista kusetusta ja olen täysin samaa mieltä. "Voinhan mie yhdet ottaa, kyllä nää säästyy sit viikonlopuksi, testaan vaan onko hyvää", "voin jättää sen ja sen laskun maksamatta, et saan kamaa", "On niin huono/hyvä/aurinkoinen/tylsä päivä, niin sen takia/kunniaks voi vetää" jne jne.. En itse enää lähe tohon tekosyiden keksimiseen, sanon rehellisesti itselleni, että haluan vetää koska tykkään olla päihtyneenä ja koen sen paljon mielekkäämmäksi, kuin kännääminen. Ja koska ilmeisesti se mun vimeisin pohjakosketus ei kai sitten ollutkaan vielä tarpeeksi pohjalla, joten hakkaan päätä seinään ja vedän :mrgreen: Sillä erotuksella, etten tieten tahtoen luovuta ja vajoa sinne pohjaan.
Mun kohdalla kyse on aina ollut omasta halusta ryömiä siellä pohjamudissa ja paskassa, ääripäästä toiseen, joko tai. Joko olin rapanisti tai raivoraitis, ne oli ne helpoimmat vaihtoehdot. Ja koska en halua päästä helpolla, niin yritän opetella tasapainoilemaan, koska eihän kaikista alkoholia käyttävistä tule deekuja, eikä kaikista viihdekäyttävistä narkkeja. Se on omasta halusta kiinni. Haluaako antaa periksi, haluaako pilata kaiken vai ajatteleeko järjellä ja kokemuksen tuomalla varovaisuudella.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus »

Juu ei sitä laitonta paskaa ole pakko vetää ja laittomien hyvyyksien suhteen on positiivista se kuinka kauan jaksaa ja kestää olla ilman. Itse alan vetää vasta kun kaikki estot on varisseet ja aurinko on taas nousussa.

Siis joka aamulle kestävyyttä ja kypsyyttä se taivaanpuna vain odottaa.

Ei muuta doupista tällä saraa. BiisissSout. Mä painun westiin.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Tajusin tossa taannoin yhen tripin yhteydessä että vittu kuinka oon ärsyttävä "minäminä" ihminen vaikka en sitä tahallaan teekkään. Narsismikelat pyöriny hyvin päässä. Vaikka se kai että epäilen olevani ni meinaa ettei ole?

Ei osaa hillitä itseään ollenkaa, huutelee ja keskeyttää muita, kuinka sitä voikaan olla ärsyttävä. En sinäänsä oo negatiivisissa mielentiloissa mut kiinostais tuo asia saada korjattuu kun välillä tuntuu että oon aivan liian lepsu ja päin vastainen mut sit taas tuota ensimmäistäkin tapahtuu ja varsinki kun estot jostai syystä pois ni heihei. Tämähän ei pitäis olla paha asia kai saan olla oma itseni mut sit taas se vaikuttaa olevan erittäin ärsyttävä ihminen. Kukaha mä oon? Sori sekavat kelat, nyt lähtee bisset lyricat ja oksynorm. :roll:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Personaes
OD

Post by Personaes »

...
Last edited by Personaes on Sun 19 Jun 2016, 22:20, edited 1 time in total.
-Edgar Allan Poe
Personaes
OD

Post by Personaes »

...
Last edited by Personaes on Sun 19 Jun 2016, 22:20, edited 2 times in total.
-Edgar Allan Poe
zerk

Post by zerk »

Annapas Personaes lähde noille Michio Kakun sanomisille. Lähteeksi ei siis kelpaa mikään random foorumi tai blogi.

Noita juttuja on näköjään pyörinyt interwebsissä jo 2013 eikä niille silloinkaan ilmeisesti ole tarjottu mitään kunnollisia lähteitä. Nyt joka saatanan hihhuliblogi uutisoi siitä, että Michio Kaku on vedenpitävästi todistanut jumalan olemassaolon. Ei vittu.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Jos tota simulaatioargumenttia rupee kelaamaan(mikä mun mielest on hyvinkin mahdollista) niin ei kai se et paskoja juttuja tapahtuu ole mitenkään merkki siitä et "admin" olis pahantahtoinen? Meidän nykyset "simulaatiot" elikkäs vaikka videopelit on kuitenkin suurimmalt osalt luokkaa tapa vitusti sakkia ni voitat. Olisiko kehittyneen simulaation luoja edes tietoinen simuloivien olentojensa "tietoisuudesta"?

Ootko personaes ikinä ohjelmoinut mitään? 99 little bugs in the code 99 little bugs in the code, Take one down, patch it around, 117 little bugs in the code.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Mun ajatuksia tänään: paistetut kananmunat on ihan saakelin hyviä ku laittaa päälle srirachaa ja soijakastiketta. Ja puut on ihan helvetin hienoja!!!! Ihanku jotai isoja happofraktaalimuodostelmia. Mun lemppareit on iiisot tammet ja vaahterat ja hevoskastanjat. Oikeestaa kaikki mut mahollisimman isot lehtipuut on best.
Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus »

sxoxyvg wrote:Jos tota simulaatioargumenttia rupee kelaamaan(mikä mun mielest on hyvinkin mahdollista) niin ei kai se et paskoja juttuja tapahtuu ole mitenkään merkki siitä et "admin" olis pahantahtoinen? Meidän nykyset "simulaatiot" elikkäs vaikka videopelit on kuitenkin suurimmalt osalt luokkaa tapa vitusti sakkia ni voitat. Olisiko kehittyneen simulaation luoja edes tietoinen simuloivien olentojensa "tietoisuudesta"?

Ootko personaes ikinä ohjelmoinut mitään? 99 little bugs in the code 99 little bugs in the code, Take one down, patch it around, 117 little bugs in the code.
Eiks HÄN(Jumala)
Vois kelata silleen et noihan osaa simuloida jo jotain alkulimaa:
Meikä vois simuloida ne tyypit ja kattoo hoksaaks ne miksi viisas ei tee turhaan(muille)
mitään vaan tekee kokeetkin kohteena itselleen.

Sytyttääkö jo?

Koska tää ei oo eka maailma missä jumala onnistuu eikä vika missä muut hönöilee omansa muilla...
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Tulin ajatelleeksi huumekokemuksiani. Ne ovat avartaneet maailmankatsomusta, tarjonnut matkoja sekä toisiin ulottuvuuksiin että maan sisälle, mullistaneet musiikista nauttimisen ja sen ymmärtämisen, tutustuttanut ihmisiin, ja tarjonneet paljon viihdettä.

Vaan mitä ne ovat minulta vieneet? Aikaisemmin koin, että kaikkea voi kokeilla sen pari kolme kertaa, ja ellei satu silloin just öyskään, on ihan fine. Nyt minulla on paljon vähemmän ruusuinen kuva huumeista.

Tuota "kerran voi kokeilla" -ajatusta hieman mietittyäni tajusin, että olen ollut (vakavasti) riippuvainen ainakin seuraavista jossain vaiheessa:

*Kannabis (ok, riippuvuuksin lastentaso - mut yli 10v en ole pystynyt lopettamaan, kaiken muun kyllä).
*Tupakka
*Alkoholi
*Bentsodiatsepiinit monta kertaa (loratsepaami, klonatsepaami, alpratsolaami, tematsepaami, loratsepaami uudestaan... Ainakin viidesti ollut huolella riippuvainen)
*Ketamiini
*Tramadoli
*Oksikodoni
*Heroiini
*Amfetamiini
*(Crack-) kokaiini

Jokohan alkas riittää?
Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus »

Ja mä taas olen toispuol Jokke.
Juoppo
Hamppunisti
LSD-stä vierotettu lsa:han(onnistuneesti toistaiseksi)
MdMa kiinnostunut mutten nää essoja tienä(pitäis osata valmistaa itse jotta voisin käyttää)
Silokki tietäjä mut nyt ex käyttäjä.
On niin monta hyvää ainesta joita osaisi muille tehdä mutta kiinnostus on loppu koska jengi ei oo rehellistä.
Suurin osa omista lajeista on lain suojelema.
Toivois niitten isoselle Hampulle(KS) saman La(J)ista Suojaa... :(

(!)"Napit
Edes ne ei jaksa kiinnostaa"
Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus »

Muistakaahan sitten kertoilla juhannussekoilunne.
Tarinointi on hauskaa.
boost
Lepakko

Post by boost »

Muutinpa sitten Helsinkiin...oon tullut pikkukaupungista, missä olen tottunut kävelemään johonkin metsään bongin kanssa tai partsille ilman suurempia kuumotuksia. Mietityttää, että miten porukat tiheämmin asutetuissa alueilla etsii sen hiisi spotin, jos ei sisällä viitsi (kun ei parvekettakaan ole kämpässä)? Oletteko löytäneet jonkin vakio nurkan, minne ei ihmiset takuulla eksy vai koetteko turvalliseksi vain polttaa jossain, vaikka ihmisiä näkyy siellä täällä? Varmaan kuumottelen vaan liikaa. Tää on vaan vähän uutta ja ei tuttua.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Kyl must tuntuu et jengi hisauttelee siellä aika avoimesti. :D Viimeks kun olin alpparissa niin tyypit tuli siihen jonkun puolmetrisen bongin kanssa ihan luontevasti ilman mitään sen suurempia kuumotteluita.

Kaipa Helsingin kokosessa paikassa rupee suvaitseminen olemaan jo eri tasoa kuin pienemmissä kaupungeissa. Ainakin siltä musta tuntuu ja sitä saanut huomioida miltein aina kun siellä käyn. Jengi säätää hatsia steissillä ku se ois jotain yleis-merchandaisea, teinit tuoksuu dullalle jne.
Life = The Trip
frapathea

Post by frapathea »

^ en ehkä bongin kanssa lähtis ulkoilee mut jointti/piippu toimii kyl jossain lähimetsikössä/puistikossa. Ei ihmiset yleensä jaksa kaupungissa niin kiinnostua kunhan et kadulla tai ala-asteen vieressä heilu 60cm jääbongin kanssa. Ikkunan avaaminen auttaa sisätiloissa kanssa.

Alpparista oon noobin kanssa tosin eri mieltä, siellä tiedettävästi käy partio pyörähtämässä vähän tiheempään kuin muissa puistikoissa sattuneista syistä.

Mut siis kaikenlaiset kannot ja kukkulat on ihan hyvii spottei.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

boost wrote:Muutinpa sitten Helsinkiin...oon tullut pikkukaupungista, missä olen tottunut kävelemään johonkin metsään bongin kanssa tai partsille ilman suurempia kuumotuksia. Mietityttää, että miten porukat tiheämmin asutetuissa alueilla etsii sen hiisi spotin, jos ei sisällä viitsi (kun ei parvekettakaan ole kämpässä)? Oletteko löytäneet jonkin vakio nurkan, minne ei ihmiset takuulla eksy vai koetteko turvalliseksi vain polttaa jossain, vaikka ihmisiä näkyy siellä täällä? Varmaan kuumottelen vaan liikaa. Tää on vaan vähän uutta ja ei tuttua.
Mä asun 3km keskustasta ja siis kyllä täällä voi oikeesti polttaa ihan missävaa melkee kuha ei ihan keskel steissii. Mut lähes kaikis keskustanalueenki puistoissa voi polttaa ihan rauhassa mut jos menee pois keskustasta jonnekki muualle ni ei mitää ongelmaa ku sieltä aina löytyy joku metsäpläntti tai puisto. :D tai ei täällä jaksa ihmisiä kiinnostaa. Paitsi ainahan nyt löytyt jokunen kyttääjämummo jokapaikasta...
mut tuntuu että menny muutenki hyväksyvämpää suuntaa tää hatsittelu ainaki täällä heksingissä ku tosiaa itse poltan täällä melkee yhtä avoimesti ku amsterdamissa enkä oo saanu ikinä tyylii edes paheksuvi katseita :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Oon miettinyt. Pitäisköhän mun lopettaa telkkarin katsominen hetkeksi? Tai sarjojen jumittelu. Varsinkin niiden keskivertaisten sarjojen.

Panostais taas enemmän musan kuunteluun, aurinkoon, keliin. Suuntaisin aistit ympäristööni enemmän ja olisin herkempi tunteen. Liian vähän istuu mies nykyään parvekkeella kuunnellen jazzii. Vois tehä niin!