Metamfetamiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
NatiHero
Kameleontti

Re: Metamfetamiini

Post by NatiHero »

NatiHero wrote:
Tämä! Itse pääsin kristalliin kiinni ensimmäisellä silkroadilla. Katselin ilmoituksia ja mielikuvittelin sen menevän näin: Vajaassa viikossa kirje luukusta jossa taidolla pakattu ja mega stealth, 0,2g puhdasta kristallia. Reilu puolikas 0,1 kolahti aivan helvetin kovaa, melkein tuntu menevän yli nousuissa, jotka muuten kestivät KAUAN, varmaan puoli tuntia. Sen jälkeen todella voimakas pöhinä jolla paahdettiin n.20h. Ei edes tullut mieleen ottaa lisää tuona aikana. Ja jumaliste, se oli KOVAA MENOO! Ei mitään laskujen tapaistakaan. Koitin myös polttamalla, joka oli aika elämys.

Tuo oli siis aivan lasi kirkkaita kristallin kiteitä, täysin kirkasta. Tuon tasoista settiä en varmaan ikinä enää tule näkemään, lämmöllä muistelen tuota lukemaani novellia, Sen kirjoitti kai Purjon veljekset.

:
Tossa mun kokemus tollasest mikä todistetusti oli aikalailla niin putsia ku vaan voi olla. Voi olla että "täydellisen" puhtaasta jäädään joitakin prosentteja, mutta puhutaan oikeesti ihan jostain 1%-4% heitosta. Tätä todistaa labrassa käynyt ja testattu olevan +90% en muista enää tarkkaa lukua. Tätä tukee myös se että 0.06 annos on varmaan vieläkin tänä päivänä reilusti kovimmat vedot amfetamiini / metamfetamiini osastolla. Muistan ne ekat vedot kuin eilisen, jumalauta ne oli kovat.

Haha, tuli hyvä läppä mieleen tuosta kokemuksesta: tosiaan mäntä kun oli pohjassa, nii ehdin kelata, että eikö tunnu mitään!? Sit jysähti: oon kuvaillut kuin alumiini mailalla olisi täräytetty takaraivoon ja pomppasin pystyyn ja huusin aika kovaa: "NYT PERKELE LÄHTEE! JOO!" ne nousut tuntui tavallaan kestävän joku 30min. Siis sellainen kova rushi, ei pystynyt tekemään tai sanomaa mitään järkevää. Olin aika sekasin sen 30min ajan. Pyysin silloista muija hipsuttaa mun varvasta. Se hipas kahdesti mun pottuvarvasta ja mää huusin, et "lopeta nyt saatana" ja huomasin, että laukesin tosi lujaa housuihin :doh:

Voi niitä aikoja. Voisin vielä edittaa tähän muita keloja aineesta kun sitä tuli aamulla vastaan kun hain bentsoja apteekista. Sellainen jäbä jolla oli iha vitusti eri settejä vauhtii ja attentineja yms. Halusi tarjoo mulle vedot, sanoi et "vaikutan siltä, et ymmärrän hyvä speden päälle". Ostit multa mokseja että sain ne ulos, jos satut hengaa täällä foorumilla niin yv jos tunnistat itsesi.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Rolanderos
Psykonautti

Post by Rolanderos »

Kerran netistä tilanneena päätin vapottaa. se oli just semmosta kristallia. Silloin ei ollut hajuakaan oikeasta tekniikasta, niin ne sitten paloivat vapoon kiinni. Tuli siitä kuitenkin, no semmoset stimuolot päälle.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Meikä rakastaa iv ICE 80mg ilman tolea (taivaassa olis= joskus kokeilen vielä 150mg eli 0.15 ja iv. Ilman tolea. (Huom. Ei kannata löhrewe leikkimään.) meikä haluaa vaan samanlaiset rushit mitä noi metapöät. Saa dokumenteissä esim ku vetävät 0.2 4 yksikköön vettä insuliinilla
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

SadPanda wrote: Tue 04 Aug 2020, 07:39 Meikä rakastaa iv ICE 80mg ilman tolea (taivaassa olis= joskus kokeilen vielä 150mg eli 0.15 ja iv. Ilman tolea. (Huom. Ei kannata löhrewe leikkimään.) meikä haluaa vaan samanlaiset rushit mitä noi metapöät. Saa dokumenteissä esim ku vetävät 0.2 4 yksikköön vettä insuliinilla
Tuossa saattaa mennä jo ainetta hukkaan, koska esim. normaalia täysin puhdasta amfetamiinia ei liukene veteen kuin tietty määrä korkeintaan 50 - 100mg /ml haaleaa n. 16 asteista vettä.

En äkkiseltään löytäny vastaavia kristalli muodossa olevan metan liukenemis määriä.
OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti »

Missä suhteessa uskaltaisi laittaa metaa sulfan sekaan, ihan yksittäisiä vetoja varten? Oletetaan että meta on ihan raseemista ja vahvahkoa, ja sulfa myöskin vahvahkoa. Esimerkin vuoksi fiktaan 0.2 amfea, ja haluan vain ja ainoastaan pienen potkun lisäämällä metaa. Ei siis mitään hulluttelua.

Vähän taustaa käyttöhistoriasta ja osviittaa toleranssista...

Amfetamiinin (nimenomaan ja yksinomaan rehtiä amfesulfaa) päivittäiskäyttöä takana puolisentoista vuotta, joten toleranssia päässyt kertymään jonkin verran. Sitä ennen hoidettu ADD:n oireita 13 vuotta pääasiassa metyylifenidaatilla. Concertan haittavaikutukset ovat järkyttäviä vrt. laadukas sulfa, joten siksi päätin vaihtaa.

Arkena otan herätessä 0.2-0.25 IV, mikä käytännössä vain normalisoi oloni ja tekee minusta toimintakykyisen, mutta ei varsinaisesti ylistimuloi. Käyttämäni amfe on - sanotaan nyt vaikka että laadukasta ja vahvan puoleista.
"My name issh Bond, Jamessh Bond" - Sshean Connery