Keskustelua MDMA:sta. Millä annoksilla olette ottaneet, millä tavalla olette ottaneet? Vaikutukset?
Haittavaikutuksia?
Tämä sivuaa tuota extacy info ketjua, mutta tulevaisuudessa voisi kaikki tämänsorttinen keskustelu pitää tässä ketjussa, ja taas tabujen tunnistukset ja tiedustelut tuossa infoketjussa.
-------------------------------------------------------------------------------------
MDMA mitä minä sain käsiini oli olevinaan puhdasta. Erikokoisia melkein värittömiä kiteitä. Syötynä 100mg annostus ei sanonut paljon tresholdia enempää, mutta 200milligrammalla ampaistiin jo avaruuteen. Vaikutukset alkoivat amfetamiinimaisella piristymisellä puolen tunnin kohdalla. Kun melkein tunti oli kulunut, luulin että taas jäädään tähän tresholdi vaikutukseen. Mutta sitten yhtäkkiä pam! huomaa että on jo tukevasti "matkalla". Varsin yllättävästi siis tuo vaikutus pamahti päälle.
Ainoat negatiiviset vaikutukset olivat pakonomianen lihaksien kiristely, oli pakko liikkua kokoajan. En tiedä missä kunnossa hampaat olisivat olleet ellen olisi purkkaa löytänyt. Kyseessä oli minun ensimmäinen MDMA kokemus, mutta toivottavasti ei viimeinen. Harmi vain että tätä harvemmin on liikkeellä.
Ennenkuin päätät kokeilla, niin mieti tarkasti läpi mitä olet tekemässä. Vaikka fyysisen riippuvuuden potentiaalia en tässä näe, niin psyykkisellä puolella asia on huomattavan paljon vakavempi. Kyseessä oli ainakin minun kohdallani paras "bilefiilis" mitä koskaan on päihteistä tullut. Ja näin mukavaan asiaan on helppo tykästyä liikaa.