Opiaattien lopetus kokonaan. (Päiväkirja) Ekasta päivästä ->

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
nantes
Lepakko

Re: Opiaattien lopetus kokonaan. (Päiväkirja) Ekasta päivästä ->

Post by nantes »

2.päivä selvinpäin.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

nantes wrote: Fri 25 Jan 2019, 01:18 2.päivä selvinpäin.
Siitä se lähtee toveri! Onneksi et ole lannistunut vaan yrität vielä. :up: Tsemppaan kovasti täällä ja kiva että raportoit. Sen takia vielä täällä käyn, kun kiinnostaa mitä teille lopetteleville (ja toki muillekin) kuuluu.
. . . (--) °
puhallus

Post by puhallus »

Mä uskon kans et pystyt pääsemään eroon! :up: Selkeesti oot kyllästyny koko touhuun ja oot paljon hyvää ajatustyötä tehny ton eteen.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

4.päivä selvinpäin
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Mushru wrote: Fri 25 Jan 2019, 02:29
Siitä se lähtee toveri! Onneksi et ole lannistunut vaan yrität vielä. :up: Tsemppaan kovasti täällä ja kiva että raportoit. Sen takia vielä täällä käyn, kun kiinnostaa mitä teille lopetteleville (ja toki muillekin) kuuluu.
Kiitos paljon tsempistä! Aika nöyränä tässä on kyl joutunu olemaan... 2vuotta on menny ku lopetin eka puoleks vuodeks. Ja tässä ollaan jälleen. Sitä ylös alas ylös alas meininkiä on tää ollut koko ajalta eli putsina ja retkahtaa putsina ja retkahtaa. Mut ikinä ei usko lopu ja joka kerta kun lopetan ni teen parhaaninet se olis viimeinen. Myös tällä kertaa 🙂 Nyt mä tuun päivittelee tähän ketjuun säännöllisesti tätä matkaa jälleen kerran. Mukava kuulla että kiinnostusta löytyy. Ja hirveesti myös teille tsemppiä!!!
nantes
Lepakko

Post by nantes »

puhallus wrote: Fri 25 Jan 2019, 15:37
Mä uskon kans et pystyt pääsemään eroon! :up: Selkeesti oot kyllästyny koko touhuun ja oot paljon hyvää ajatustyötä tehny ton eteen.
Kiitos Puhallus ❤️ Tsemppiä myös sinne! Vaikkei maalissa vielä ollakkaan ja on tullu mokailtua ni periks ei anneta. Mielummin aina silti tulen valitsemaan tämän tyylin että taistelen. Kun että antasin vaan mennä ja huumeidenn viedä.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

5. Päivä selvinpäin
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Pikkusen tuppaa energiatasot olla vähissä ja unta on tullu kyllä paljon. Ottanu 300-800mg gabapentiiniä päivässä. Se kyllä toimii just niinku monella hyvällä tavalla... ei säre, ja saa unta. Parina päivänä ottanu 0.5mg temestaa jos ahistanu. Mm tänään joutu ottaa. Huomena ollaa jo tosi lähel viikon rajapyykkii. Onneks on töistä vapaapäivä 🙂 Salillakin tuli tänään treenattua kunnon rintareeni ja pohkeet siihen vielä kylkiäisiksi. Treenit ei oo jääny väliin , koska se on terapiaa ja se myös vähentää paljon kaikkea jumitusta kropassa. Ja mikä sen parempi unilääke vois ollakkaan kun raskas fyysinen harjoite päivällä. Illal pitäis vielä venytellä kunnol jalat. Huomena taas salille 🙂
nantes
Lepakko

Post by nantes »

6. Päivä selvinpäin
nantes
Lepakko

Post by nantes »

8. Päivä selvinpäin
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Retkahdus. Huomenna torstaina jatketaan taas alusta entistä vahvempana. Luovuttaminen ei tule kuuloonkaan
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Päivä 1.
puhallus

Post by puhallus »

nantes wrote: Fri 01 Feb 2019, 11:58Päivä 1.
Siit se taas lähtee! Jokainen raitis jakso on toipumista.

Mulla on menny ristiriitasesti...ensiks menin ottaa 2kk tauon jälkeen, mutta sit vähän yllättäen elämä hymyilikin :shock: .

Kerroin viimeinki duunissa burnoutista. No sieltä tuliki äärimmäisen tukeva reaktio, ei mitää stressiä. Työterveydestä lyhyt saikku, unilääkettä ja rauhottavaa. En maininnu et ois omastaki takaa...eipähän tarvi käydä poistaa.

Nukuin pari yötä tosi hyvin, ilman niitä douppeja, pelkällä melatoniinilla. Äsken kävin pitkällä kävelylenkillä. Kun lantio ja alaselkä alko lämpenemään niin tuli suorastaan euforinen fiilis. Naamalle lentävä lumi ja melkein päälle ajanut auto nauratti. Kävin ekaa kertaa viikkoihin kirjastossa hakemassa jotaki viihdyttävää.

Et sillee. Kun ympäristö vähäsen muuttu niin maailma rupes näyttää selvänäkin paremmalt. Tuli se fiilis et tältäkö elämä voi näyttää jos ei oo masentunu tai koukussa. Tää nyt oli sellanen väläys paremmasta, että retkahduskaan ei harmita. Tietysti se huolettaa, koska huomenna jos en rupee tekee jotain fiksua niin tylsistyn, latistun, ja alan suunnittelee säätöä.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Viikko putsia 🙏🏽
nantes
Lepakko

Post by nantes »

10 päivää 🙏🏽
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Moi kaikki. Mulla on ensimmäinen kuukausi menossa kohti puhtautta. Seassa on ollut paljon vaikeita päiviä. Mutta myös hyviä ❤️ En ole ennen työskennellyt na askelia ennen tätä viimeisintä kertaa kun loppuun palaneena pyysin itselleni kummia na:sta. Se on ollut paras ratkaisu mitä olen tehnyt koko käyttöhistoriani aikana. Vaikkei se helppoa silläkään tavalla mitä na ohjeistaa toimimaan niin ole. Se on opettanut nyt jo menemään itseeni asioissa jotka olen painanut vain taustalle. Kovaa itsetutkiskelua kirjoittamalla joka ikinen päivä. Aluksi se sattuu. Mut samalla taakka helpottaa. Ja säännölliset ryhmäkäynnit. Puhelut kummille joka ikinen päivä. En ole fyysisesti voinut näin hyvin pariin vuoteen. Henkinen puoli vielä tulee jäljestä mut ei ole tarvinnut käyttää ❤️

Retkahdus aikeet on muuttunut toisille toipuville soittamiseen. Ei enää kaman hakemiseen
puhallus

Post by puhallus »

Täällä on nyt viides päivä ilman. Mitään erikoisempia oireita ei ole ollut. Aloitekyvyttömyyttä ja nivelten kolotusta vähän. Niihin on riittäny avuksi pitkät kalsarit, ibuprofeiini ja gabapentiini. Nukkunut olen mainiosti, joten taisin vähän turhaan pelätä refloja. Panacodeja hankin vähän varalle, mutta kun niiden vaikutus on niin lyhyt, niin tuntuu nyt vähän turhalta ostokselta. Tuli ite psyykattua noita viekkareita ennen kun kama ehti ees poistua elimistöstä. Voihan niitä ottaa pari jos oikeen huono tilanne iskee. Isoin ongelma taitaa olla, että ois kiva olla buprefiiliksissä, kun saa edelleen niin positiiviset vibat pienestä (≥1mg) dosesta. Mutta inhottaa ajatus lähteä sitä säätämään ja rahaa tuhlaamaan. Lääkärikäynti ois muista asioista pian niin toivottavasti suostuu uusimaan bentsot.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Jes hyvä puhallus! Makeeta että oot kans puhtauden tiellä!
Mulla on vielä tosi veemäiset uniongelmat vaivaamassa ja jos en ota mitään uneen niin nukun ihan muutaman tunnin. Jos otan jonkun vitosen pamin tai 0.25 xanorin ni ei riitä. Rentouttaa vaan mut uni ei vaan tule. 1mg xanorilla nukuin nyt viime yönä 9 tuntia ja voi jeesus kun se teki hyvää. Oon tuskaillut ton unettomuuden kanssa mikä alkoi fyysisten jälkeen... Henkisellä puolella on ollu niin kova työmaa ja ku työstäny tätä hommaa ni tuntuu et ollu aika hajalla joinain päivinä. Ja ihan siis tosi yliväsynyt et sit ku pitäs levätä ni siit ei tuu mitään kun ei pysty rauhottuun.

Oon yrittänyt viimiseen asti välttää mitää lääkkeiden syömistä. Muistan ku ennen söin bentsoja päivälläki mut nyt en halua missää tapauksessa syödä päivällä mitään. En edes yöllä. Mut kyl on nyt todettava, että koen paremmaksi antaa sen verran löysää, et yöks nyt hetkeks sallin ton 1mg xanorin et pystyn nukkuu. Olis kiva nauttii meinaan päivistäkin ja niin et ajatukset olis selkeitä.... Uni vajeen takia ollu tosi raskasta ja koen retkahdus riskin myös isompana nyt kun about kk on ollu kuivilla. On myös totta, että helposti psyykkaan asioita isommiksi mitä nyt on... Mut jokainen joka on itsensä vetänyt kuiville oikeesti kunnolla kamasta. Ni pystyy samaistumaa siihen tunteeseen et kun se uni ei tule luonnollisesti ja sitä jatkuu viikkoja ni siinä alkaa kasetti pettämään ja sänkyyn menemistä alkaa pelkäämään kun sen pitäis olla tilanne et ihana mennä sänkyyn ku yks putsi päivä taas takana. Et mennään nyt tää tuleva viikko tolla xanorilla ens perjantaihin ja kokeillaa josko jo sit se uni tulis jo luonnollisesti :) <3
puhallus

Post by puhallus »

^En voi varsinaisesti sanoo olevani puhtauden tiellä, sillä lääkinnällisesti nautin yhä "päihteitä" :D enkä oo ainakaan vielä periaatteellisesti straight edge . Prioriteetit on nyt jättää opparit pois ja pitää alkoholi edelleen poissa. Bentsot ja gabat lasken noihin lääkkeisiin, koska niillä en mee olojen perässä, vaan otan niin vähän kuin mahdollista silloin kun se on aivan välttämätöntä. Käytännössä siis 15mg opamoxia tai 300mg gabrionia kerrallaan. Noi codit saa nyt mielenrauhan vuoksi jäädä kaappiin venailee.

Mä oon sitä mieltä, että uni on niin iso toipumista tukeva tekijä, että jos siihen tarvii xanoria niin jäät kyllä silti voiton puolelle. Tietysti sillä oletuksella että annos ei nouse ja että ei syö niitä päivisin. Mitä kokemuksia sulla on ei-narkattavista unilääkkeistä? (mirtatsapiini, ketipinor, atarax jne). Mä oon pitkästä aikaa onnekas ton asian suhteen, et pelkkä masislääke (valdoxan) riittää. Joskus 7,5mg mirzaa oikein paskan päivän jälkeen. Toi NA on mullaki ollu pitkään jo mieles. Mä en vaan tahdo jaksaa niitä aloitusmantroja ja sitä, että ryhmässä pelkästään puhutaan, eikä ollenkaan keskustella (paitsi röökipaikalla).
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Noista ei narkattavista on tosi nihkeät kokemukset. Tsolpideemillä nukahtaa mutta kun herää ei saa enään unta ja mulla ongelmat unessa pysymisessä ei nukahtamisessa. Ja sit mirtasta tulee levottomat kädet ja jalat. Ketiapiinista tulee ihan järkyttävä zombie olo koko seuraavaks päiväksi. Ne ei siis sovi. Mutta tosiaan viime yönä riitti 0.5 mg xanoria kunnedellisenä otin 1mg. Parempaan menee siis koko ajan!
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Ja lisään vielä, että en kyllä kadu sitä että en ole väkisin nyt kärvistellyt öitä. Ihan erilainen olotila ku kolmena yönä saanut nukuttua niinku normaali ihminen. Ihan selkeesti helpompi olla päivät ja kamaa ei oo myöskään tehny kolmeen päivään mieli ku aivot toimii ku normaalilla ihmisellä. Eikä jännitä mennä sänkyyn
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Kukkuu :) Mitä teille muille lopettajille ja lopettaneille kuuluu ?
Ensi viikolla mulla tulee 30 päivää puhtaana. Nukkuminen on korjaantunut ja se olikin se pisimpään kestänyt fyysinen vaiva. Tulisi kyllä pitkä rustaus jos kaikesta alkais kirjotteleen, mutta itselleni tuo NA on ollut ihan se pelastusrengas. Monihan siellä karsastaa sitä kun puhutaan korkeammastava voimasta ja jengi yhdistää sen heti jumalaan. Mut jos asiaan hieman tarkemmin paneutuu niin ei siinä jumalasta kyse ole se on jokaiselle mitä kukakin kokee. Periaatteessa se vertaistuki on ollu tosi korvaamatonta kun ei oo tarvinnut yksin käsitellä tunteita ja ajatuksia päässä jos on alkanut rajotin hakkaamaan. Ja oon myös tajunnut, että na 12 askelta ei ole mikään hihhuli juttu. Vaan kyllä se askelelten työskenteleminen lähtee ihan todella perus elämän asioista. Ihan jo siitä miten tätä elämää vois kokeilla elää ilman et yrittää ite ihan jatkuvasti olla kykenevä vetää joka narusta. Ja omiin luonteenheikkouksiin liittyvää kehittymistä. Mulle itselle on tullut tosi isona shokkina se, että vaikka ne opiaatit oli se ns ONGELMA. Ni kokonaisuudessaan opiaatit on ollut se ongelman OIRE. Ei se itse ongelma. Mulla käyttäminen on lähtenyt ihan tosi paljon syvemmältä.... Kyky haluta nappia painamalla päästää irti kaikista elämän ja arjen epämukavuuksista. Mennä tilaan, jossa vaan olla. Mulle se olisi voinut toises tapaukses olla ihan joku muukin kuin opiaatit jos joku muu olis ollu se JUTTU. Näit on vaikee selittää ja en varmaa nyt tossakaan sillee ees osannu selittää mitä oikeesti tarkotan. Mutta et kyl se kamanvetämisen pakkomielle kumpuaa jostain sellasesta asiasta mitä ei välttämättä ollenkaan itse edes tajua ennen kun todella joutuu tilanteesee missä joutuu tekemään todellista itsetutkiskelua.

Mut just tänään meikällä on tosi hyvä olla. Pe ja la oli sellassii päivii et oli paljon haasteita kun uusia juttuja. Ja siis haastavia juttuja joutu tekee selvin päin. Mut niistäkin selvittiin selvin päin. Pelkoa se pitkälti on mitä nyt kohtailee. Pitää vaa mennä päin pelkoja :) Jotain sellassii yksittäisii asioita viel rustaan tähän mitä on muuttunu tai tuntuu erilaiselta nyt kuivilla ollessa.

-Seksi. Tuntuu vitusti paremmalle ja sitä tekee vitusti enemmän mieli :D

-Musiikki. En ees muistanu miten hyvältä hyvät biisit voi kuulostaa ja tulee oikee sellai kananliha iholle. musan kuulee iha erilailla nyt

-Ajattelutapa on ihan erilainen. Itsekeskeinen ajattelutapa on edelleen läsnä mutta koko ajan sitä työstän ja kykenen enemmän asettuu muiden saappaisiin

-Kahvi. Kahvi on myös nyt sellai mitä fiilistelee kun sillä lähtee päivä käyntii ja se oikeesti piristää

-KEVÄT JA KESÄ. Vittu et nyt jos koskaan mä venaan kevättä ja kesää :D Niit iltoi ku voi vaan dallaa jossai kadul ja kokee syvää rauhaa ja polttaa ketjus röökiä ja kuunnella musaa. Tai ostaa kioskilta jäätelöö tai juoda limu jossain mestoilla. Hypätä autoo ja ajella ikkuna auki. Ja se lämpö ja aurinko.

-Ongelmat. Tähän loppuun... mun ongelmat ei oo enää vaa sitä et mihin nyt sattuu. Mistä tuntuu pahalta. Mitä pilleriä pitää ottaa nyt et toi poistuu. Mitä pitää jättää ottamatta ettei tota tuu. Mitä pilleriä mä tarvin huomena et selviin töistä. Mitä pilleriä pitää ottaa illal et pystyn nukkuu. Mitä pilleriä tarviin ens viikolla ku pitäs jo vähentää. Mitä pilleriä tarvii jättää pois et pystyn harrastaa ees seksiä et pystyy laukeemaa. Mitä pilleriä tarviin et voin nähdä ees perhettä. Mitä pilleriä tarviin et ei ahdista. Mitä pilleriä tarviin että selviin tän pillerin aiheuttamasta olosta. Mitä pilleriä tarvinnet pystyn ees olee vittu jotenkipäin normaali oma itseni?? Mun ei tarvi miettii nyt mitään noista. Ongelmat koostuu nyt normaalin elämän haasteista ja arkipäivän jutuista. Ne jos mitkä välil on vitun haastavia mut niiden selvittäminen on helvetin palkitsevaa. Eikä sitä onnistumista vie mikää pois. Se on todella helvetin vapauttavaa kun ei tarvii muunnella sitä sen hetkistä oloa mihinkää suuntaa ku se olo on ihan ok. Ja jos se ei ole ok ni voi miettiä et nyt pitää muistaa nukkua, ottaa omaa aikaa, muistaa syödä hyvin, muistaa juoda hyvin, hoitaa tätä sairautta. Et se huono olo nyt johtuu yleensä jostain noista ja sen pystyy nyt korjaamaa teoilla. Ei pillereillä. Vaatiihan se enemmän työtä. Mut nyt sentää elää tätä elämää
puhallus

Post by puhallus »

Täällä on lievennelty refloja myrkyllä itsellään. Ei oo osunu eteen gaboja tai sirkkoja tai muuta käytännöllistä, ja mä en halua kaikkia bentsojani tähän tuhlata, mutta näitä vitun 8palloja vaan tuntuu löytyvän. :roll: nyt pidän päiväkirjaa taas vaihteeks kaikesta mikä menee kehoon. Eikä yhtään päihdyttävää extraa, mistään aineryhmästä :x

En nyt voi väittää sillai kamalasti kärsiväni. Onhan tässä kipua ja etenkin sitä kolkkoutta, joka on sitä kun loska kastelee sukat ja mikään ei naurata. Mutta jos muistaa pitää suhteellisuudentajun niin suht helppoa on ollut. Vaikka tää tuntuu kestävän ja kestävän niin ei oo kertaakaan ollu yhtä rankkaa ku vaikkapa alkoholikatkaisussa. Voipahan sanoa tietävänsä! Niinhän tää menee et kaikki mistä varoitellaan täytyy usein kokea ite...

Ja kun lähtee pois himasta niin aina sitä pärjää. Ihmisten keskuudessa on ihan kivaa, vaikka ottais jonku mässytys hermoon ja hermoja vähän särkis. Ei täs oo joutunu hampaita puree, mitä nyt vahtimaan ettei tiuski kenellekkään.
puhallus

Post by puhallus »

14 päivää ilman subua ja 11 ilman bentsoja. Yhteisreflat on ollu...noh, voitte kuvitella. Oikeestaan ensimmäiset toivon merkit rupee näkymään vasta nyt - pystyy nukkumaan 6h putkeen ja urheilemaan ja yleisesti olemaan järjissään. Jostain syystä mun vatsa käyttäytyy tosi omituisesti, jatkuva turvotus ja epämukava fiilis aina syömisen jälkeen. Johtuuko toi subusta? Mitään ripulia ei ole ollut niin siksi ihmettelen :roll: .
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Hyvää juhannusta vaulttilaisille! Oon saanut itseni puhtaaksi. Kehossa ei ole rippeitäkään jäljellä myrkyistä. Oli vitun vaikee vierottautua mut mä pystyin siihen! Junnasin paikallani on off käyttöä 4 kuukautta. Tää on kovaa hommaa mut se palkitsee niin paljon ku onnistuu. Mäki oon täälä itestäni kertonu jo muutaman vuoden mun tästä opiaatti ongelmasta. Ja oon välil päässy puhtaaks ja sit taas lähteny käyttö päälle. Kertoo siitä miten vakava sairaus on. Mut nyt aion itseäni siis tätä sairautta hoitaa ettei pääsis enää kukkii. En haluu enää menettää tätä.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Jjjjj
puhallus

Post by puhallus »

1kk putsina tulee nyt täyteen. Oon vähän vihanen itselleni, koska lopetin subun liian nopeeta ilman kunnon apulääkitystä, ja siitä aiheutui monenlaista hankaluutta. Tuntui kuitenkin järjettömältä ajatukselta hankkia uutta kamaa kun oli jo pahimman vaiheen kipuillut. No, nyt se on suunnilleen ohi kaikki. Samalla jätin gaban ja bentsot pois. Nyt sit kuljetaan semimasentuneena ja vieraantuneena ja pitää taas tutustua itseensä selvänä :foil: mutta pakko oli katkaista, ettei riippuvuudet enää pahene.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Mul on kolmas päivä putsina menossa. Eihän tos ollukka ku viiden kuukauden putki joka päivä meni 4mg. Joskus meni 8kin mg.
Refloihin syön bentsoja sellasen about yhen kakkosen rivan päiväs ja 1200mg gabapentiiniä. Tosin gabapentiini tippuu kahen viikon jälkee pois. Bentsot pidän viel siitä pari viikkoo eli kuukauden menee bentsoja. Neki sitte puoles välis kuuta vaihtuu pameihin ja opamoxeihin.

En sen enempää viitsi avata mut nyt oon siinä pisteessä et se on joko nyt loppu tai sit katko ja kuntoutus. Enkä tätä jälkimmäistä halua. Mut jos ei ni sit meen sinne omasta tahdosta. Päivittelen nyt tänne fiiliksiä.

Puhallus: Onnea paljon ole ylpeä itsestäsi!!!
puhallus

Post by puhallus »

Kiitti nantes! Pitäisi muistaa että tästä saa olla ylpeä, koska olen vaan ruoskinut itseäni sillä ajatuksella, että menin ihan toimintakyvyttömäksi tärkeään aikaan kun lopetin liian nopeeta, mutta toisaalta jos oisin lykännyt joululomaan asti niin se aika oisi myös mennyt hukkaan. Mulla oli vaan pieni määrä gaboja & kymppipameja, joita myös söin liian varhain, oisi pitänyt ekat 3-5 päivää mennä ilman niitä, koska reflat oikeestaan alkoi vasta sen jälkeen. Ja oli muuten pirun vaikeeta vaikka käyttöä olikin vaan reilu vuosi takana, eikä annoksetkaan ikinä ylittänyt 2 milliä/pvä. Ihme douppi. Sirkkoja oisi pitänyt hankkia, sillä lihasjumit oli niin jäätävät etten pystynyt käymään edes lenkillä, vaikka tiesi et urheilu auttaisi. Kotona makailu loppujen lopuksi vaan pidensi sitä huonoa oloa, uskon että aktiivisuudella olisi päässyt ohi refloista jo 2vko kohdalla, nyt meni about 3 että olo muuttui suhteellisen normaaliksi.

Mä oon kerran ollut katkolla & kuntoutuksessa, mutta se oli alkoholista. Kolme vuorokautta lepäilin opamoxilla ja imovanella, sitten kolme viikkoa kaikenlaista ryhmätoimintaa, lukemista ja kuntosalia. Se oli peräti kivaa aikaa. Siellä oppi, että riippuvuus voi iskeä ihan keneen tahansa, niin "tavallista" oli jengi eikä mitään stereotyyppisiä nistejä. Mutta pitää todeta, että opioideista vieroittautuvat oli siellä huomattavasti huonommassa janassa, aika kylmissään ja hiljaisena aina lääkejonossa. Moni lopetti homman kesken. Muistaakseni opamoxia ja catapresania söivät + unilääkkeet. Mut kyllä suuri enemmistö sieltä puhtaana poistui, vaikka tulevaisuudesta ei voinutkaan vannoa. Jos elämäntilanne sallii viikoissa-kuukausissa mitattavan jakson niin melkein suosittelisin. Mut sulla vaikuttaa olevan sen verran noita lääkkeitä, että kotona voi olla paljon kivuttomampaa.
nantes
Lepakko

Post by nantes »

Moi puhallus ja kiitos pitkästä vastauksesta. Älä ruoski itseäsi olet tehnyt järkyttävän ison työn ja olet pöässyt puhtaaksi aineesta joka koituu varmaa 95% kyseisen aineen käyttäjien kohtaloksi. Ilokseni minäkin kerron että olen ollut 10päivää puhtaana eli toisin sanoen olen onnellisesti päässyt kuiville ❤ nyt tuntuisi muutenkin olevan jotain eritavallla koska mieli ei tee bubrea yhtään. Ajattele että me saadaan jouluna tuntea aitoa iloa eikä ahdistusta. Mulle itelle tää vierotus oli elämäni vaikein vaikkei kivuliain fyysisesti. Mutta koska tämä sairaus on etenevä ni joka kerta kun jää huonolle tielle ni joka ikinen kerta on vaikeampi lopettaa. Ja tämä oli niin vaikeaa etten saa kuvailtua sitä sanoilla. Olin jo 1kk käytön jälkeen täysin valmis lopettamaan kun en nauttinut ollenkaan käytöstä ja se oli täysin pakonomaista. Mutta en saanut sitä poikki vaikka kuinka yritin ja jouduin vielä 4kuukautta käyttämään sen päälle. Olen äärimmäisen helpottunut et nyt se on ohi. Vikoja reflojen rippeitä vielä karistelen jaloista, mutta nyt elämä tuntuu jo hyvältä❤