Am-2201

Muita käyttökertomuksia, muistoja ja anekdootteja päihteidenkäytöstä.
Kosmonautti
Psykonautti

Am-2201

Post by Kosmonautti » Fri 09 Mar 2012, 01:55

AM-2201

Image

http://en.wikipedia.org/wiki/AM-2201

Substanssi, määrä, nauttimistapa:
Rauhottavat XXX syöty
Viinaa XXX juotu
Kannabis XXX poltettu
Lyrica XXX Syöty

Noitten kanssa olen nauttinut am-2201 substansia
Taustatiedot

Taustatiedot; ikä, sukupuoli, toleranssi ko. substansseihin
Mies, 23
Entinen vakiokäyttäjä, nykyään viihdekäyttäjä, kovat toleranssit opiaatteihin. Pilvipää ja psykedeelipää.

Kertomus

I Ensikosketus

Hain kyseistä am-2201 jauhetta ja katsoin netistä mixaus ohjeet. Homma oli simppeliä.
Taisin tehdä ekan kertaa vadelman lehtiin. Tein ekasta setistä aika vahvaa tai ne ekathan näissä synteettisissä kolahtaa parhaiten.
Muistan sen että oli perjantai. Poltin testisavut pienestä piipusta. Sen jälkeen etsin avaimiani, katsoin että pöydällä on emännän avaimet. Käänsin asunnon kolme kertaa etsien avaimia. Sitten tajuan että pöydällä olleet avaimet ovatkin minun, siinä vaiheessa tajusin että ei ollut plaseboa tämä mixi.
No siitä sit kaljakauppaan ja siellä tuntu et jokainen tuijotti minua, oli niin sanotut perinteiset kannabisvainot.
Kavereitten kaa lisää testailtiin illan aikana ja juotiin kaljaa ja naurettii ihan päättömästi. Ja kauheasti mässäiltiin.

II Tottumus

Tolet alkoi nousemaan tähän substansiin ja huomattiin sivuvaikutuksia kaveripiirissä. Unettomuutta ja päänsärkyä.
Tätä ei kyllä kaikille ilmaantunu, mutta itselläniki oli välillä päänsärkyä tästä aineesta. Huomasin ettei tätä voi/kannata aamusta iltaan polttaa joten siirryin pelkkiin iltasavujen polttoon. Jonka jälkeen ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia.
Tein vahvempaa miksiä jota en voinut kavereilleni tarjota koska he menivät ihan puihin siitä. Yksi joi tuhkiksesta, yksi oksenti, yksi kaato viinat päälle.
Aloin huomamaan myös lyhyen vaikutusajan ja tarpeen polttaa sitten lisää. Aloin huomaamaan tolejen myötä että tuli tavallaan katto vaikutuksiin ettei se enempää kolissu vaikka poltti lisää, tämä oli siis ennen sitä kun siirryin pelkkään iltaisin poltteluun.
Huomasimme myös kavereitten kesken että tähän jää himot pahemmin kuin kannabikseen. Tätä nitkuaa.
Viimesin setti oli aika mietioa mitä tein, söin sitä nokkosmiksiä jolloin oli pitempi vaikutus. meni aika pihalle.

III Huonot omakohtaset kokemukset

Päänsärky ja unettomuus tulevat ekoina mieleen. Kerran pumppuun otti kun olin tehnyt miksiä+pl+puhasta am jauhetta 20mg pariin pesälliseen. Huonoja kokemuksia oli kans 80% viinan, rauhoittavien, lyrican kanssa. Muistin menetys. Olin kuulema baarissa ladannu nokkospesällisen tiskillä. yms yms. Olin oksentanut sänkyyn rakkaani tyynylle kun olin tullut kotiin ovia paukuttaen kun hävitin avaimet. Syynä oksentamiseen oli kauhea mässykohtaus ja liian hyvät rakkaan tekemät muffinsit.
Yksi asia mitä oon saanu palautetta että jotkut flippaili tästä (yksi koki 8h psykoosin ettei tiennyt missä oli), mutta saattaa että liian isot annokset, tai heikko psyyke tai sitten liian montaa ainetta käytti sekaisin, tramal, xanor ja viina taisi olla kyseessä. Mut onneksi ei mitään pysyvää kellekkää ole tullut. Jotkut myös väittivät että tähän jää koukkuun tai tulee himot tähän aineeseen.

IV Summa Summarum

Yhteenvetona en voi muuta sanoa että kiva aine, kelpaa minulle kannabiksen korvikkeena koska on niin saatanan halpaa. Ja on verrattavissa kannabikseen vaikutukseen. Mutta pitemmän päälle tämä on hyvää sekakäyttösettiä koska ei tämä yksinään niin kummoista ole että tätä jaksaisi pelkästään vetää. tulevaisuudessa haluan lisää kokeilla näitä synteettisiä kannabiksia ja ehkä laittaa useampaa sekaisin että saisi mahdollisimman moneen reseptoriin vaikutuksen ja vaikutusta pitempiaikaisemmaksi. Huonona puolena voisin sanoa himon kyseiseen aineeseen ja päänsäryn 24/7 käytöllä. Potenttia kamaa. 1g puhasta tekee 60g överimiksiä. Hinnaksi tulee jotain euron gramma... En suosittele raakana polttamista. Tai ylipäätään antamaan kellekkään eteenpäin puhtaana tota jauhetta koska se on ihan varma od juttu. Yksikin ilta kukan sekaan väsäsin putsia, niin vaaka näytti 0,00 ja tajusin et nyt kyllä vaaka heittää koska laitoin siihen jo. Tuli sopivat kukkajointtia varten. Tämän kanssa on kiva polttaa pilveä.

Tulevaisuudessa haluan lisää näitä oli niin positiiviset kokemukset.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

Touchet
Moderator

Re: Am-2201

Post by Touchet » Fri 09 Mar 2012, 03:10

Jees, kiitos raportaasista.

Pari juttua tuli mieleen:
Kosmonautti wrote:tulevaisuudessa haluan lisää kokeilla näitä synteettisiä kannabiksia ja ehkä laittaa useampaa sekaisin että saisi mahdollisimman moneen reseptoriin vaikutuksen ja vaikutusta pitempiaikaisemmaksi.
Tämänhetkisten tietojen valossa kannabinoidien vaikutus keskittyy kahteen kannabinoidireseptoriin: CB1 ja CB2.

CB1-reseptori on psykoaktiivisten vaikutusten pääasiallinen välittäjä ja CB2:lla on vaikutusta lähinnä immuunireaktioihin sekä jonkin verran soluviestintään (toimien ikäänkuin päinvastaisella tavalla kuin kofeiini).

AM-2201 vaikuttaa epäspesifisesti, sitoutuen kumpaankin reseptoriin hyvin tehokkaasti.
Kosmonautti wrote:Huonona puolena voisin sanoa himon kyseiseen aineeseen ja päänsäryn 24/7 käytöllä.
Päänsärky voi johtua hyvinkin esim. vadelman- tai nokkosenlehtien palamistuotteista, ei niinkään AM-2201:stä itsestään.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Fri 09 Mar 2012, 12:15

^Damiana yrtin kanssa ei ole raportoitu päänsärkyä? minä kanssa mietin että voivatko nämä aiheuttaa päänsärkyä? mutta ei oikein röökiin innosta väsätä tuota kun en edes polta enää röökiä, ja sitä paitsi asetooni+rööki käyttäytyy oudosti mitä oon karstoja tehny.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

damazca
Lepakko

Post by damazca » Fri 09 Mar 2012, 19:21

Päivittäiskäytössä päänsärky on ainakin itselläni varma, ja vapottelen ihan puhtaaltaan.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.

anaganja
Psykonautti

Post by anaganja » Thu 10 May 2012, 22:34

Joo siis kyllä tästä päänsäryn saa jos liikaa hitsailee. Mutta mulla tuo on ollut lähinnä iltaista ja mennyt ohi nopeasti.

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Mon 21 May 2012, 16:07

Samantyyppisiä kokemuksia minullakin. Päänsärky tulee helposti. Ja mulla ainaki on niin, että aina ku polttaa hitit nii se päänsärky lähtee vartiksi, ja alkaa sit uudelleen..
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Mon 21 May 2012, 16:29

Samantyyppistä päänsärkyä kyllä tulee ihan vain perinteistä hasistakin runsain mitoin hiisaamalla. Lähtee polttamalla lisää, mutta tulee takaisin tunnin-parin sisään.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Mon 21 May 2012, 18:29

Ei mulle vaa tuu... :love:
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot