Ei-turvalliset Kombot

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Happohuppu
Apteekki

Re: Ei-turvalliset Kombot

Post by Happohuppu »

Vape wrote:Noniin, nyt olis Voxra (monille varmasti tuttu DNRI-lääke) tulilla, 150mg/päivä. Mietin täsä että voinko nauttia mitään päihteitä tämän kuurin aikana.

Onko esimerkiksi Oxycontit, MXE tai ketamiini ok? Piri, naksut ja psykedeelit varmaankin poissuljettuja? Piri ainakin :foil:
Ketamiinikin nyt testattuna 300mg/pvä Voxra-kuurilla. Ei ongelmia. Sama juttu hapon kanssa. Ja piriä + essoja on tullut vedettyä kaksin käsin, eikä niidenkään kanssa mitään ongelmia.

Ja mitähän muuta tässä on tullut kiskottua Voxra-kuurilla? Ainakin koksua ja lakkaa. Voxra vaikuttaa todella turvalliselta lääkkeeltä huumeiden kanssa :)
Looking for planet Gong...
Herrahölöhölö
Tuppisuu

Post by Herrahölöhölö »

Moro! Haluttais kaverin kaa vetästä n. Viikon päästä jotku 0,3:set mämmii. Mut kaveri syö Azona lääkettä(Tratsodoni ja on wikipedian mukaan toisen polven tetrasyklinen masennuslääke (TeCA). Se on triatsolopyridiinin johdannainen sekä SARI-lääke (serotonin antagonist re-uptake inhibitor).
Ja sitten myös ketipinoria iltaisin. Onkohan vaarallista ottaa mämän kanssa 0,3? Vai onko serotoniini öyskyjen riskiä vaikka pitäisi lääkkeestä viikon tauon? Kiitos jos joku vastais :P
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tollasen läåkityksen aikana en suosittelis huumeita. Miksi pitää joku pieni tauko joidenkin kuosien takia myöskään en tajuu.

Mut mämmi ei välttis paljoa toimi ketiapiinin takia ja varmasti sivuoireet ja kaikki nihkeydet tulee läpi mämmistä muutenkin tollasten kanssa.
Herrahölöhölö
Tuppisuu

Post by Herrahölöhölö »

Sitä oon itekki kaverille monest toitottanu et ei kannattais kuosailla ku syö mielialalääkkeit.. mut se on syöny vissii 8v ketipinorii ni ei saa unta jos lopettaa, mut on sil mämmi ja naksut toiminu kuiteki vaik syö noit lääkkeit? Mut nyt tota azonaa vast alle kuukauden ni alko miettimää et onkoha vaarallist?
anomaali
Psykonautti

Post by anomaali »

WARNING! For educational purposes: We do not endorse any of these combinations. This page will always be 'work in progress'. It is extremely important to be safe at all times! See below the graphic for important information regarding specific combinations.
http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Myös suomennettu android appi https://play.google.com/store/apps/deta ... tripmobile
Kitty
Karvakuono

Post by Kitty »

Hei syön kanssa Azonaa, sen kanssa ei vissiin ole erityisen turvallista ottaa vauhtia ?
Mitewes kun joskus on pakko nukkua ni olen käyttänyt bentzoja ja ketipinoria. Ja sitten minun pitäisi myös alottaa Lamictaal, miten se voi vaikuttaa, jostain luin ettei oo hyvä idea.
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

En löytänyt haulla tästä topikista, joten miten Sirdalud ja esim A-pvp? Onko turvallinen?
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Isavela wrote:En löytänyt haulla tästä topikista, joten miten Sirdalud ja esim A-pvp? Onko turvallinen?
En tiiä turvallisuudesta mutta pudotukseen varmaan jotkut käyttää tätä, mut mielummin hidastaisin oloa ensin oppareil ja bentsoilla ensisijaisesti. Voi tulla aika pahat sydämen tykytykset ja super heikko olo.

Kylhän moni piriä lopettaa aina sirdaludilla, mut A-pvp on sen verta raskasta kropalle, että yööööök.

En menis ite kokeileen tuota :D
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Dexma wrote:
Isavela wrote:En löytänyt haulla tästä topikista, joten miten Sirdalud ja esim A-pvp? Onko turvallinen?
En tiiä turvallisuudesta mutta pudotukseen varmaan jotkut käyttää tätä, mut mielummin hidastaisin oloa ensin oppareil ja bentsoilla ensisijaisesti. Voi tulla aika pahat sydämen tykytykset ja super heikko olo.

Kylhän moni piriä lopettaa aina sirdaludilla, mut A-pvp on sen verta raskasta kropalle, että yööööök.

En menis ite kokeileen tuota :D

Joo siis sitä hain, että mulla on noita lihaskramppeihin, niin tuo alfa kuitenkin krampittaa aika paljon, joten pohdin sen vuoksi, koska aika usein otan sirdaa esim iltapäivällä ja sitä edelleen elimistössä on, ja jos otan alffaa siihen päälle, niin onko turvallista. En siis tarkoituksella noita yhdessä ole vetelemässä :D
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Isavela wrote: En siis tarkoituksella noita yhdessä ole vetelemässä :D
Aah okei kelasin, että enemmän yrität vaik pudottaa just ittes näillä.

En kyl suosittele paljon näitä kombinoimaan, vaikuttaa verenpaineisiin kummatkin. Tietenkin jos käytät ihan normilääkityksenä tätä niin sit ehkä sirdalud ei vaikuta niin paljoo, mut edelleen en kyl menis itse ottaan pvpeetä, jos mulla olis sirkka lääkityksenä.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mä olen laittanut isoihin mdpv vetoihin sekaan 2mg sirdaludia. ihan sentakia että "nykimiset" lähtis ku mula nykii se aina iha helvetisti. EN USKO ETÄ ON TURVALLINEN. mutta ei tullut mitään huonoja tuntemuksia. hyvä tuuri ehkä. en suosittele kokeilemaan. Mutta kyllä huomasin että vedoista oli helpompi nauttia ku nse lihasjäykkyys jäi pois..

Edit: Kaverit ja tyypit oli sillee et VOI VITUN JAMPPA miks sä teet noin vittu sä oot toope. Elä viittiu! koitin selittää ihan että miksi niin tein mutta eivät ymmärtäneet
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Lyrica ja a-pvp, onko vaarallinen?
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Isavela wrote:Lyrica ja a-pvp, onko vaarallinen?
Ei löytynyt aiheesta pahemmin tietoa. Yleisesti ottaen Lyrican ei ilmoiteta olevan vaarallista esim. amfetamiinipohjaisten lääkkeiden kanssa, ja niitä on jopa määrätty yhdessä. Tällöin kuitenkin aloitetaan yleensä pienemmillä annoksilla kuin normaalisti.

Eli jos kokeilet, niin kokeile varoen.

Jotkut käyttäjät ovat raportoineet ottaneensa Lyricaa A-pvp-laskuihin, ja että se olisi auttanut paremmin kuin bentsot. Vaikka näillä olisikin interaktioita, tuskin ainakaan kuolettava yhdistelmä olisi. Turvallisuutta en silti uskalla taata.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ite tullut lyricalla maltillisesti otettuna laskuihin. Juurikin joku 150mg. Hyvin jeesaa rauhoittuun ja jos ei pääse nukkuun niin ei ole sit sellainen bentso kooma päällä. Silti aina laskuihin suosittelen niitä bentsoja.

Stimut äkkiä voi saada kouristus riskin alenemaan ja lyrica myös. Se on se mun mielestä vaarallinen puoli. Ite saanut just ainoon kohtauksen ottamalla lyricaa aamulla jota edellisenä iltana otin piriä...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

siis ystävä (kinky) joka ei koskaan ole aiemmin kouristanut a-pvp:stä eikä mdpv:stä eikä mistää stimuista. niin otettin sillo mdpv:tä ja oltii siin vedetty sitä päivä ja se oli seuraava aamu ku se otti 300mg lyrican ja ei menny kauaa ku kouristi. kauhean näköstä oli ja pelotti aivan saatanasti!
Eikä siis se ottanu mitään HELVETIN ISOJA tööttejä vaan sillee vedettiin niinku yleensä vedetään. Eise ennen sitä olu koskaan kouristanu noista ja samallailla vedetty aina.. että uskon että se ei ole kannattavaa muuta ko laskuissa. ja sithän varotetaan. mutta jos silti tuntuu että haluaa ottta ni ottasin 75-150mg . kun tuommonenki määrä AUTTAA isosti niihin sivuvaikutuksiin mitä tulee tästä alfastakin
Lehti
Karvakuono

Post by Lehti »

Onko porukalla tietoa miten sertraliini (ssri-lääke) sopii subutexin ja oxynormien kanssa?
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Lehti wrote:Onko porukalla tietoa miten sertraliini (ssri-lääke) sopii subutexin ja oxynormien kanssa?
Eikai mitään vaikutusta, kuten ei muillakaan mielialalääkkeillä (no okei, MAO-estäjistä en mene sanomaan). Ainoa mihin noilla voi olla vaikutusta, on mahdolliseen metaboliaan, mutta kun noilla kahdella opioidilla ei merkittävissä määrin oo aktiivisia metaboliitteja niin ei merkitystä. Se on sitten tietty eri asia, että kannattaako masennuksesta kärsivän kikkailla opioideilla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
zero
Kameleontti

Post by zero »

Petri6 wrote:Se on sitten tietty eri asia, että kannattaako masennuksesta kärsivän kikkailla opioideilla.
mä en nää mitään syytä miksei masentunut vois opioideja vetää? mun mielestä monelta kantilta eri asia kuin muitten huumeitten veto. kunhan ei riippuvuutta kehitä. satunnaisesti käytettynä oiva lääke hetkellisesti. itsekin käyttäisin opioideja useammin kuin kerran kuussa jos ne vaan toimisi, enkä muodostaisi riippuvuutta. masennukseen kun opioideilla ei tietääkseni ole negatiivista vaikutusta.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Petri6
OD

Post by Petri6 »

zero wrote:
Petri6 wrote:Se on sitten tietty eri asia, että kannattaako masennuksesta kärsivän kikkailla opioideilla.
mä en nää mitään syytä miksei masentunut vois opioideja vetää? mun mielestä monelta kantilta eri asia kuin muitten huumeitten veto. kunhan ei riippuvuutta kehitä. satunnaisesti käytettynä oiva lääke hetkellisesti. itsekin käyttäisin opioideja useammin kuin kerran kuussa jos ne vaan toimisi, enkä muodostaisi riippuvuutta. masennukseen kun opioideilla ei tietääkseni ole negatiivista vaikutusta.
No tossahan se tuli omassakin viestissäsi se syy, minkä takia en sitä kovin järkevänä näe. Eli riippuvuuden kehittyminen paljon todennäköisempää, kun huomaa opioidien auttavan siihen masennukseen paljon paremmin kun niiden SSRI/SNRI-lääkkeiden.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Alfa pvp + Lyrica + Sirdalud kombo kokeiltu. Enkä tykännyt yhtään! Lyrica peitti alfan "kiima"-vaikutukset alleen ja teki olosta liian sekavan ja tylsän :/ . Sirdalud sopi mielestäni hyvin, pienellä annostuksella pohjilla (2mg alkupäivästä ja alfa noin 5h myöhemmin, 1mg Sirdalud myöhemmin.) vei pois sen jännitystilan kokonaan! Lyricaa otin siihen päälle ja pilasi koko loppuillan. En suosittele.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Isavela wrote:Alfa pvp + Lyrica + Sirdalud kombo kokeiltu. Enkä tykännyt yhtään! Lyrica peitti alfan "kiima"-vaikutukset alleen ja teki olosta liian sekavan ja tylsän :/ . Sirdalud sopi mielestäni hyvin, pienellä annostuksella pohjilla (2mg alkupäivästä ja alfa noin 5h myöhemmin, 1mg Sirdalud myöhemmin.) vei pois sen jännitystilan kokonaan! Lyricaa otin siihen päälle ja pilasi koko loppuillan. En suosittele.
Sirdalud on tosi hyvä yhdistelmä pienellä annoksella minkä vaan stimun kanssa, kun se loiventaa sitä stimujen aiheuttamaa kireyttä. Joku 2-6mg ihan riittävä. Itellä oli respa noihin 6mg depotteihin ni sit yleensä yhden sellasen otin aina kun otti jotain nopeeta.

Millä annoksella otit lyricaa jos se noin hyvin tuntu alfan kanssa? Ite en koskaan huomanut ihmeempiä vaikutuksia lyricasta mdpv tai apvp kanssa, buusti pikkusen peven vaikutusta ja oli hyvä olo, tosin söin reseptillä lyricaa 600mg/päivä tuohon aikaa ni oli tietty tottunut lyricaan ihan erilailla. Tykkäsin muutenkin kombottaa lyryä kaiken kanssa.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

rufftuff wrote:
Isavela wrote:Alfa pvp + Lyrica + Sirdalud kombo kokeiltu. Enkä tykännyt yhtään! Lyrica peitti alfan "kiima"-vaikutukset alleen ja teki olosta liian sekavan ja tylsän :/ . Sirdalud sopi mielestäni hyvin, pienellä annostuksella pohjilla (2mg alkupäivästä ja alfa noin 5h myöhemmin, 1mg Sirdalud myöhemmin.) vei pois sen jännitystilan kokonaan! Lyricaa otin siihen päälle ja pilasi koko loppuillan. En suosittele.
Sirdalud on tosi hyvä yhdistelmä pienellä annoksella minkä vaan stimun kanssa, kun se loiventaa sitä stimujen aiheuttamaa kireyttä. Joku 2-6mg ihan riittävä. Itellä oli respa noihin 6mg depotteihin ni sit yleensä yhden sellasen otin aina kun otti jotain nopeeta.

Millä annoksella otit lyricaa jos se noin hyvin tuntu alfan kanssa? Ite en koskaan huomanut ihmeempiä vaikutuksia lyricasta mdpv tai apvp kanssa, buusti pikkusen peven vaikutusta ja oli hyvä olo, tosin söin reseptillä lyricaa 600mg/päivä tuohon aikaa ni oli tietty tottunut lyricaan ihan erilailla. Tykkäsin muutenkin kombottaa lyryä kaiken kanssa.

600mg otin illan aikana, neljässä erässä. Toleranssia ei lyricaan ole enää juuri ollenkaan, tuo aika vakio määrä minkä ylipäätään syön sitä kerrallaan nykyään. Ennen suorastaan rakastin lyrica-oloa,mutta ei taida olla mun juttu enää,tulee vaan tylsä pökkelö olo.
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

En nopealla haulla löytänyt; Metyylifenidaatti + mämmi? Jotain serotoniinireseptorejahan tuo metyylifenidaattikin sörkkii.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Dexma wrote:Ite tullut lyricalla maltillisesti otettuna laskuihin. Juurikin joku 150mg. Hyvin jeesaa rauhoittuun ja jos ei pääse nukkuun niin ei ole sit sellainen bentso kooma päällä. Silti aina laskuihin suosittelen niitä bentsoja.

Stimut äkkiä voi saada kouristus riskin alenemaan ja lyrica myös. Se on se mun mielestä vaarallinen puoli. Ite saanut just ainoon kohtauksen ottamalla lyricaa aamulla jota edellisenä iltana otin piriä...
Otin nyt viimeks kanssa pirilaskuihin ekaa kertaa Lyricaa kun oli pari kapselia jemmassa, 150 mg (ei toleranssia) yllätti positiivisesti ja toimi tilanteeseen paremmin kuin bentsot (joita olin toki ottanut myös parit miedot napit). Todella hyvät yöunet ja seuraava päivä meni ihan letkeästi elpyessä kun otti aamulla vielä 150 mg Lyricaa.

Kovin paljon isompia annoksia Lyricaa en ehkä lähtisi pirilaskuihin (tai pireissä) ottamaan, kun tuo ei ole kyllä turvallisin mahdollinen laskuvarjo, mieluummin jotain opparia jos sattuu löytymään + bentsot.
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Mites, taas kerran :roll: pv-analogit ja mdma? Onko ihan tuhoon tuomittua? Voi varmaan ruumiinlämpöä nostaa aika hurjast?
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Isavela wrote: Sun 08 Oct 2017, 09:01 Mites, taas kerran :roll: pv-analogit ja mdma? Onko ihan tuhoon tuomittua? Voi varmaan ruumiinlämpöä nostaa aika hurjast?
itselläni on enemän kokemusta juurikin mdma analogeista tbentofuryversio 5mapb ja mdpv. tosiaan nousi ruumiinlämmöt mutta mä odotin että se "ekstaasi nousi" ... ja sitten otin mdpv:tä iv:nä . Olo oli todella hyvä muuta niinku isavela sanoit RUUMIINLÄMMÖT NOUSI. vaatteita aloin nakkelee pois päältä... Mutta mä en muista olenko oikean mämmin kans ottanu. jonku naksun olen olen nakannut EIKU HELVEYTTI OLENHAN MÄ OTTANUT!..'

nyt palasi muisti kun kerran odotin yhden suositun deepweb myyjän kirjettä. Mulla oli happoa 4x 100ug lappua. olin ottanu jo 1kpl sitä ja sitten odotin postia ja sieltä pamahti 0.5g MDPV:TÄ ja sitten sininen barclay naksu. ne oli MÄMMIPITOISIA... Muistan ku lappu oli kielellä ja sitte barclay suussa nielasin ne ., noh sitenku ne kolahti. otin pevekkiä klikkikuppin eyeball dosen. muistan ku ruumiinlämmöt hölähti oirkkeasti sillee et oli kylmä ja kuuma ja varmasti kuumetta,,,,, mutta tuo nyt todistaa että eri ainakaan voi ola vaaralllista jos pitää jåärjen annoksien kanssa .,... Koska yks mustalainen oli kuulemma pelänny mua ku mä kattoin hämtä silmin ja sanoin et#"sulla on ihanan ruskeat silmätä" :D Toinen kaveri sano että jamppa nyt sä oot todella sekasi, Värit oli isiistit mutta sittenki se naksu ja happo laski. niin ei oikene se mdpvkään auttanut siihen ku tulit odella surullienne olo. sadpanda fiilis,.,,,''''

Jos tietää oman mdma annoksen sillee ettö saa nautinnon niin en mä nää toss amitn vaarallista ku mula oli vielä se happo siellä :D hiki van lensi. puhuin äitin kanssa puhelimessa ja se oli noloa. menin suihkuun ja laittoin kylmää vettä valumaan niksanan se tuntui aluksi kauhealta mutta sitte alko tuntumaan todella hyvälltä mä join sitä vettä siitä hanasta..''''

TÄRKEIMÄT OHJJEISTUKSET: ;MUISTA JUODA VETTTÄ, VTTÄ JKA VETTÄ. muista hommata mieluummin jotain magneesiumiasisältävää vissyä. Muista homma myös suolasta snaksia ja sokerisia karkeja... Mutta en suosi iv käyttöä sitten ja tosian eri aine alfa ku mdpv. mutta eihäm sitä ikinä tiedä. aainkin mulla pevekkivainot oli täysin poistsa kun oli niin hyvä oolo! <3 ota varovastibeibi ja sillee,,, kannatta googlettaa tuota engkanniiksi niin saattaa saada enemänm tietoa. esim sanoilla "A-pvp +mdma kombinaatio. mo luulis löytäbäm yotpys .. ,
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Isavela wrote: Sun 08 Oct 2017, 09:01 Mites, taas kerran :roll: pv-analogit ja mdma? Onko ihan tuhoon tuomittua? Voi varmaan ruumiinlämpöä nostaa aika hurjast?
Riippuu pv analogista. Tuskin tosiaan kuolemaan johtaa, mut hyvin ikävä olo vois tulla varsinkin ilman oppari/bentsoja. Riippuu paljon siitä, miten paljon ja usein niitä nauttii. Kyl mä jättäisin välistä. Turhalta urheilulta se kuulostais.

Ei ainakaan buustailis monesti sitä pevee koska se varmistaa, että laskut on kovat.
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

^ Joo siis ko miulla jo analogit nostaa lämpöä sen verran et täytyy puolialasti olla ja silti hikeä puskee ja pakko mennä ulos raittiiseen ilmaan. Mdma taas lähinnä aina palelee alkuun ja sit kuuma. Jano onneksi aina tulee mämmeissä/nipsuissa, mut aakkosissa ei. Hmm. Olen kyl tullut jopa liiankin (voiko olla edes?) varovaiseksi, mut ennemmin kai niin ko toistepäin..
Vois kyllä pienellä dosella mdma:ta ottaa ja varovasti myös muuta lisuketta alakanttiin ja koittaa saada vaikka raportti aikaiseksi, kunhan ajankohtainen on tuo juttu.

Paskookohan aivokemiat pitkäksi aikaa? Ko mietin tuota yhdistelmänä niin onhan se aikalailla kaiken päästä kuluttava ja voi tuplaantua ne negatiiviset jälkivaikutukset. Tai sitten ei.. Joskus oli sellasia nipsuja missä oli madmaa ja mdpv ja jumaleissön ne oli tykkejä lääh nam! Kunnon reivikamaa oli ja jakso tampata ihan hulluna. Jälkiolot muistaakseni oli aika itkuiset ja ankeat mut sai unta hyvin kaiken sen riekkumisen jälkeen.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Isavela wrote: Sun 08 Oct 2017, 17:11 Paskookohan aivokemiat pitkäksi aikaa?

Siis aivan varmasti jos ei ole bentsoja isoa kasaa laskuihin.

Juurikin jos sen madman ja pv ottaa samaan aikaan niin olettaisin, että pari tuntia on kivaa tukkapystyssä menoa ja sit se kosahtaa lujaa. Oireina juurikin kylmyys, pahoinvointisuus ym ja tätä äkkiä kuvittelisin olevan pitkään ilman bentsoja ja oppareita. Näin ainakin itselläni voisi käydä.

Suosittelen olemaan aina varovainen kaiken kohdalla. Joo ei tämä vaarallista ole, mut jos haluaa, että koko illan on tosi hauskaa niin jättäisin väliin, kun veikkaan että tästä tulee nihkeet jälkiolot ainakin ilman laskuvarjoja.

Tietenkin. Kokeilemalla sen saa selville :mrgreen:
Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti »

Sain tossa mahtavat hengenahdistukset pienen ryyppy/stimu/kahvipärinäputken jälkeen ja rupesin miettimään, että onko hajua mahtaako olla jotain jatkeita, jotka voi aiheuttaa hengenahdistusta, jäätävää sykettä ja verenpaineen nousua?

Vedin tietysti myös selkeästi liikaa kaikkea, mielummin överit kun vajarit ( :cheers: ), nukkuminen ja safkaaminen jää tunnetusti vähemmälle, mutta lueskelin vähän niin ainakin jotain beetasalpaajia ja tyyliin nenäsuihkeita tai flunssalääkkeitä suositellaan välttämään joidenkin amfetamiinien kanssa, lieneeköhän näissä mitään perää? Mietin oisko voinu olla joku allergiareaktio myös kyseessä kun tosiaan verenpaine siellä hypertension, eli 180-200 hujakoilla, mietin että nytkö leikkaa pumppu kiinni ja meinasin jo soitella 112:een hätäpäissään :roll: ...

Onko vastaavia kokemuksia? Tuli myös mieleen että oisko voinu olla myös tuotteissa seassa jotain aktiivisia jatkeita ja sattunu sitten viimesimpiin joku isompi nokare.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.