Isavela wrote: ↑Sun 08 Oct 2017, 09:01
Mites, taas kerran

pv-analogit ja mdma? Onko ihan tuhoon tuomittua? Voi varmaan ruumiinlämpöä nostaa aika hurjast?
itselläni on enemän kokemusta juurikin mdma analogeista tbentofuryversio 5mapb ja mdpv. tosiaan nousi ruumiinlämmöt mutta mä odotin että se "ekstaasi nousi" ... ja sitten otin mdpv:tä iv:nä . Olo oli todella hyvä muuta niinku isavela sanoit RUUMIINLÄMMÖT NOUSI. vaatteita aloin nakkelee pois päältä... Mutta mä en muista olenko oikean mämmin kans ottanu. jonku naksun olen olen nakannut EIKU HELVEYTTI OLENHAN MÄ OTTANUT!..'
nyt palasi muisti kun kerran odotin yhden suositun deepweb myyjän kirjettä. Mulla oli happoa 4x 100ug lappua. olin ottanu jo 1kpl sitä ja sitten odotin postia ja sieltä pamahti 0.5g MDPV:TÄ ja sitten sininen barclay naksu. ne oli MÄMMIPITOISIA... Muistan ku lappu oli kielellä ja sitte barclay suussa nielasin ne ., noh sitenku ne kolahti. otin pevekkiä klikkikuppin eyeball dosen. muistan ku ruumiinlämmöt hölähti oirkkeasti sillee et oli kylmä ja kuuma ja varmasti kuumetta,,,,, mutta tuo nyt todistaa että eri ainakaan voi ola vaaralllista jos pitää jåärjen annoksien kanssa .,... Koska yks mustalainen oli kuulemma pelänny mua ku mä kattoin hämtä silmin ja sanoin et#"sulla on ihanan ruskeat silmätä"

Toinen kaveri sano että jamppa nyt sä oot todella sekasi, Värit oli isiistit mutta sittenki se naksu ja happo laski. niin ei oikene se mdpvkään auttanut siihen ku tulit odella surullienne olo. sadpanda fiilis,.,,,''''
Jos tietää oman mdma annoksen sillee ettö saa nautinnon niin en mä nää toss amitn vaarallista ku mula oli vielä se happo siellä

hiki van lensi. puhuin äitin kanssa puhelimessa ja se oli noloa. menin suihkuun ja laittoin kylmää vettä valumaan niksanan se tuntui aluksi kauhealta mutta sitte alko tuntumaan todella hyvälltä mä join sitä vettä siitä hanasta..''''
TÄRKEIMÄT OHJJEISTUKSET: ;MUISTA JUODA VETTTÄ, VTTÄ JKA VETTÄ. muista hommata mieluummin jotain magneesiumiasisältävää vissyä. Muista homma myös suolasta snaksia ja sokerisia karkeja... Mutta en suosi iv käyttöä sitten ja tosian eri aine alfa ku mdpv. mutta eihäm sitä ikinä tiedä. aainkin mulla pevekkivainot oli täysin poistsa kun oli niin hyvä oolo! <3 ota varovastibeibi ja sillee,,, kannatta googlettaa tuota engkanniiksi niin saattaa saada enemänm tietoa. esim sanoilla "A-pvp +mdma kombinaatio. mo luulis löytäbäm yotpys .. ,