Ei-turvalliset Kombot
-
- Lepakko
Re: Ei-turvalliset Kombot
Joo no tutkareissa on riskit, mutta mieluummin mä melkee otan tuikituntematonta ainetta kun vaikka kadulta, ties mitä psyykelääkkeit jengi laittanu ja sit tyyppaa jengi hihaan kaikkii näitä... Niin mieluusti siihen verrattuna otan vatsahappoihin uppoavan menevän myrkyn...
Niin, niin se mua kiinnostais tietää, että jos nämä vaikutukset ovat kuten vaikkapa pirillä, mutta onkin jotain ihme 4-fluoroamfetamiinia, niin ne taitaa aikalailla samoja teitä vaikuttaa..? Ei kun siis tyhmä kysymys ehkä, mut että voiko vaikutuksen perusteella sanoa mikä esim. essomaiset fiilikset tuovaa ei kannattais heti antaa kaverille jolla on tää ssri-lääkitys? Kun eihän varmaan "oikeita" aineita taida enää liikkua hirveästi, tai ne on niin laimeita suomessa että mä en ainakaan arvosta, ja taitaa ollla myös niin että korvaavat alkuperäisiäkin. No joo, en mä edes tiedä mitä mä oikeen haluun ymmärtää...
Niin, niin se mua kiinnostais tietää, että jos nämä vaikutukset ovat kuten vaikkapa pirillä, mutta onkin jotain ihme 4-fluoroamfetamiinia, niin ne taitaa aikalailla samoja teitä vaikuttaa..? Ei kun siis tyhmä kysymys ehkä, mut että voiko vaikutuksen perusteella sanoa mikä esim. essomaiset fiilikset tuovaa ei kannattais heti antaa kaverille jolla on tää ssri-lääkitys? Kun eihän varmaan "oikeita" aineita taida enää liikkua hirveästi, tai ne on niin laimeita suomessa että mä en ainakaan arvosta, ja taitaa ollla myös niin että korvaavat alkuperäisiäkin. No joo, en mä edes tiedä mitä mä oikeen haluun ymmärtää...
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
- Psykonautti
Pystyykö kukaan kertomaan toimisko tällanen kombo:
200mg kofeiinia pillereillä, venaa pari tuntia et kofeiini imeytyy elimistöön ja sen jälkeen ottaisi yhden stilnoctin tai tenoxin? tää kombo vois lisätä sekavuustilaa kemiallisella tavalla yhden pillerin toimintaa. jos oon tän asian oikeinn kelannu oon aika paukuis nyt
200mg kofeiinia pillereillä, venaa pari tuntia et kofeiini imeytyy elimistöön ja sen jälkeen ottaisi yhden stilnoctin tai tenoxin? tää kombo vois lisätä sekavuustilaa kemiallisella tavalla yhden pillerin toimintaa. jos oon tän asian oikeinn kelannu oon aika paukuis nyt
Now the flame that burns twice as bright burns only half as long.
jos piri + bupre on köyhän miehen speedball , niin toi on...Weraroa wrote:Pystyykö kukaan kertomaan toimisko tällanen kombo:
-
- Psykonautti
oikeestaan mikä kombo ei turvallinen, mut silti niitä tulee harrastettua...
-
- Apteekki
Mitä tän nyt pitäis tarkoittaa ettei minkään keskenään ottaminen ois turvallista? Millä helvetin mittarilla? Määräähän lääkäritkin useita lääkkeitä päällekkäin joutumatta edesvastuuseen koska niin saa tehdä eli jollain mittarilla sen on oltava turvallista.ag00 wrote:oikeestaan mikä kombo ei turvallinen, mut silti niitä tulee harrastettua...
Parhaat karstat on pohjalla.
-
- Tuppisuu
piri + 25i-nbome, tohtiskohan tähän ottaa vielä muutaman bentson sillä pian ampuu yli 
Edit: Siis tarkoitus oli kysyä tuosta kombosta ettö onko "turvallinen"

-
- Apteekki
Viimeks taas jonku serotoniini oireyhtymän tapaisen kohtauksen ja sairaalas 2pv! 100% greippi mehuu ja sit 7-8kk ilman tramadolii laakista tauluu *tyhmää* 500mg ja no sit dextroamfetamiini, lyrica, morkkuu, xanorii, alko, rivatri,l insomin, diapam, triatsolaami, pilvee "pienet" pellit ja eli opiaatti boosteri ja kova! =marazine (Syklitsiini) boosti diasetyylimorfiinia+muita ku tarjottii niin ei sitä voi kieltäytyy mut se ei ollu kuitenkaa noin määril sinäänsä väliä mut greippi boostaa opiaatteja varsinki ja tramadolia (mieliala lääke) ps: toleranssit on kohdillaan täl pilleristil! eli syksiilini ja greippi on noitten kans aika perseestä jokainen voi päätellä ja tutkia miten noi boostii toisiaan! ihmettelen miks ambulanssi piti soittaa ku vittu tän tyypin ihmettelen mut TOLERANSSI PELASTI en nyt tietosesti olis sykliinii ottanu toho ja no ittehä join abbout 2dl greippii 

wtf
-
- Psykonautti
Mitäs neuvoisitte olemaan ehdottomasti käyttämättä Efexor-lääkityksen kanssa? Entä minkä kanssa kantsii olla erityisen varovainen? Taino ainahan sitä kannattaa olla varovainen mut...
Metyylifenidaattia oon ottanut suht pieniä annoksia, piriä sunnilleen samoja määriä kuin ennenkin (ei oo tapana ottaa isoja määriä).
Mites MDMA ja psykedeelit? Onko niin että venlafaxiini vaan vaimentaa madman vaikutusta?
Nii ja annostus on 75mg.
Metyylifenidaattia oon ottanut suht pieniä annoksia, piriä sunnilleen samoja määriä kuin ennenkin (ei oo tapana ottaa isoja määriä).
Mites MDMA ja psykedeelit? Onko niin että venlafaxiini vaan vaimentaa madman vaikutusta?
Nii ja annostus on 75mg.
no mitäs
-
- Lepakko
Kysytään nyt täältäkin:
Tietääkö kukaan, onko MDMA:lla ja Perfenatsiinilla(Peratsin) yhteisvaikutuksia?
Himottais syödä naksu, mutta lääkitys mietityttää.
Tietääkö kukaan, onko MDMA:lla ja Perfenatsiinilla(Peratsin) yhteisvaikutuksia?
Himottais syödä naksu, mutta lääkitys mietityttää.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
Yleisesti ottaen, ennenku edes lähtee mitään comboja vetelemään kannattaa testata eri aineita ihan yksinään.
Joskus nuorempana kun ekoja kertoja tramalia söin, heräsin aamuyöstä lattialta niska ja muut lihakset totaalisen paskana jonka jälkeen tuli fläsäri et puoliks tajuissani kouristelin sängyllä, silmät pyöri päässä ja suusta tuli vaahtoa ku esterin perseestä. Muutamat "seizuret" oon kokenu tässä parin vuoden sisään johtuen ilmeisesti siitä ettei oma keho tramalista tykkää.
Pointti vaan se et kannattaa tyyppailla huumeet yksinään läpi ennenku alkaa combottelemaan jos nyt vaikka sattuukin omaamaan yliherkkyyden kyseiselle aineelle. Ties mitä olis itelle käynyt jos olis tohon lisännyt vaikka pari kaljaa + lyricaa.
Hyvin kyllä opettaa tollaset tilanteet, mut jos nirri lähtee, ei paljoa jälkiviisaus auta..
Joskus nuorempana kun ekoja kertoja tramalia söin, heräsin aamuyöstä lattialta niska ja muut lihakset totaalisen paskana jonka jälkeen tuli fläsäri et puoliks tajuissani kouristelin sängyllä, silmät pyöri päässä ja suusta tuli vaahtoa ku esterin perseestä. Muutamat "seizuret" oon kokenu tässä parin vuoden sisään johtuen ilmeisesti siitä ettei oma keho tramalista tykkää.
Pointti vaan se et kannattaa tyyppailla huumeet yksinään läpi ennenku alkaa combottelemaan jos nyt vaikka sattuukin omaamaan yliherkkyyden kyseiselle aineelle. Ties mitä olis itelle käynyt jos olis tohon lisännyt vaikka pari kaljaa + lyricaa.
Hyvin kyllä opettaa tollaset tilanteet, mut jos nirri lähtee, ei paljoa jälkiviisaus auta..

-
- Kameleontti
ei oo luotettavasti turvallinen kombo ainakaan. ainakin vasokonstriktiota voi olla ihan vitusti. konsensus valistuneempien piirissä on, että älä. frendi kyl toteutti tän ja ei kokenut erityistä ongelmaa.ZeddaPiras wrote:piri + 25i-nbome, tohtiskohan tähän ottaa vielä muutaman bentson sillä pian ampuu yli
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
porter wrote:jos piri + bupre on köyhän miehen speedball , niin toi on...Weraroa wrote:Pystyykö kukaan kertomaan toimisko tällanen kombo:

-
- Kameleontti
runsaan viskin kera.Opiaate wrote:porter wrote:jos piri + bupre on köyhän miehen speedball , niin toi on...Weraroa wrote:Pystyykö kukaan kertomaan toimisko tällanen kombo:
200mg kofeiinia pillereillä, venaa pari tuntia et kofeiini imeytyy elimistöön ja sen jälkeen ottaisi yhden stilnoctin tai tenoxin? tää kombo vois lisätä sekavuustilaa kemiallisella tavalla yhden pillerin toimintaa. jos oon tän asian oikeinn kelannu oon aika paukuis nytHaha. Millä tavalla luulet sen siis toimivan? Sama ku jois kahvia parit kupit ja sen jälkeen söis bentsoja.
-
- Kameleontti
zero wrote:quote="porter"]jos piri + bupre on köyhän miehen speedball , niin toi on...Weraroa wrote:Pystyykö kukaan kertomaan toimisko tällanen kombo:

runsaan viskin kera.[/quote]
minä oon niin kova jätkä että lainailen räppäritten sanoja.

-
- Kameleontti
vitut ole missään riskejä. fuck dat. 0,3g ef:ää överikombojen päälle. ei siinä mitään k-äymiymau wrote:Joo no tutkareissa on riskit, mutta mieluummin mä melkee otan tuikituntematonta ainetta kun vaikka kadulta, ties mitä psyykelääkkeit jengi laittanu ja sit tyyppaa jengi hihaan kaikkii näitä... Niin mieluusti siihen verrattuna otan vatsahappoihin uppoavan menevän myrkyn...

-
- Kameleontti
Agreed. Koko ajan tekee mieli ottaa lisää ja olla kivassa stimulaatiossa (kunnes huomaat varjoihmisten läsnä olon). Tässä vaiheessa itse ottaisin ketipinoria, jos sitä vain oisi. Sääli, että EF on överi dopamieneginen stimu. Ei paljoa vaadi että rupee kummittelemaan. Pienillä annoksilla taisi olla ihan jees.zero wrote:vitut ole missään riskejä. fuck dat. 0,3g ef:ää överikombojen päälle. ei siinä mitään k-äy(okei, nyt huijasin, sori, äölkää bannatko)
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
- Lepakko
Noniin, nyt olis Voxra (monille varmasti tuttu DNRI-lääke) tulilla, 150mg/päivä. Mietin täsä että voinko nauttia mitään päihteitä tämän kuurin aikana.
Onko esimerkiksi Oxycontit, MXE tai ketamiini ok? Piri, naksut ja psykedeelit varmaankin poissuljettuja? Piri ainakin
Onko esimerkiksi Oxycontit, MXE tai ketamiini ok? Piri, naksut ja psykedeelit varmaankin poissuljettuja? Piri ainakin

-
- LD50
Itsehän jättäisin Myös mxe:n pois. OC:ssa ja K:ssa en näe isoja ongelmia.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
- OD
Komppaan MXE:n osalta, muistaakseni joku oli juuri tuolla kombolla ruvennut kouristelemaan. Ketamiinista en osaa sanoa, joten se kannattaa ainakin tutkia hyvin ennen kuin ottaa. Kaikki opioidit ilmeisesti alentavat jonkin verran kouristuskynnystä, mutta tämän riskin pitäisi kuitenkin olla suht pieni, jos pitäydyt tuossa lääkärinmääräämässä Voxra-annoksessa etkä riko depot-ominaisuutta.Kallio wrote:Itsehän jättäisin Myös mxe:n pois. OC:ssa ja K:ssa en näe isoja ongelmia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
- Apteekki
Voit.Vape wrote:Noniin, nyt olis Voxra (monille varmasti tuttu DNRI-lääke) tulilla, 150mg/päivä. Mietin täsä että voinko nauttia mitään päihteitä tämän kuurin aikana.
Pirikö poissuljettu? Mulla on Voxra 300mg/päivä ja tälläkin hetkellä oon piripäissäniVape wrote:Onko esimerkiksi Oxycontit, MXE tai ketamiini ok? Piri, naksut ja psykedeelit varmaankin poissuljettuja? Piri ainakin

Voxra vie ainakin kodeiinin ja tramadolin tehoja todella paljon, mut vahvemmista jarruista en tiedä. Mä en keksi miten jarrujen ottaminen voisi Voxran kanssa olla vaarallista.
MXE ja ketamiini on mulle mysteeri. Niistä olis kiva tietää enemmän koska mun aikomuksena on jossain välissä kokeilla ketamiinia.
Looking for planet Gong...
-
- Kameleontti
No kyllä munki kaveri rännitti Aurorix-kuurilla mämmiä, metaa ja piriä samasta pumpusta, ja selvisi siitä "ilman ongelmia" mut ei se tarkota sitä etteikö toi olis mahollisesti letaali combo. Jokaisen aivokemia kumminkin on omanlaisensa, ni en menis puhumaan että joku ei turvalliseksi luokiteltu combo olis ihan fine ottaa vaan sen takia ettei itellee oo käyny pahasti sen kanssa..Happohuppu wrote:Voit.Vape wrote:Noniin, nyt olis Voxra (monille varmasti tuttu DNRI-lääke) tulilla, 150mg/päivä. Mietin täsä että voinko nauttia mitään päihteitä tämän kuurin aikana.
Pirikö poissuljettu? Mulla on Voxra 300mg/päivä ja tälläkin hetkellä oon piripäissäniVape wrote:Onko esimerkiksi Oxycontit, MXE tai ketamiini ok? Piri, naksut ja psykedeelit varmaankin poissuljettuja? Piri ainakinEikä oo eka kerta. Essojakin on tullut runsaasti vedettyä, ja kyllähän Voxra niistä leikkaa tehoja pois mut ihan kivaa se on silti. Just tossa sunnuntaina viimeksi otin mämmiä ja varsin miellyttävästi toimi.
"Taste
-
- Apteekki
Aurorix on MAOI ja sen kombottaminen stimuilla on hengenvaarallista. Mut Voxrasta en oo löytänyt yhtään tutkimusta tai käyttäjäkokemusta jonka perusteella se olis vaarallinen stimujen kanssa. Monet luulee että esim. SSRI olis vaarallinen stimujen kanssa, mut sehän on ihan tutkitusti vaaraton. Toivottavasti bupropionistakin löytyy pian vastaavia tutkimuksia.D.E.S wrote:No kyllä munki kaveri rännitti Aurorix-kuurilla mämmiä, metaa ja piriä samasta pumpusta, ja selvisi siitä "ilman ongelmia" mut ei se tarkota sitä etteikö toi olis mahollisesti letaali combo. Jokaisen aivokemia kumminkin on omanlaisensa, ni en menis puhumaan että joku ei turvalliseksi luokiteltu combo olis ihan fine ottaa vaan sen takia ettei itellee oo käyny pahasti sen kanssa..Happohuppu wrote:Voit.Vape wrote:Noniin, nyt olis Voxra (monille varmasti tuttu DNRI-lääke) tulilla, 150mg/päivä. Mietin täsä että voinko nauttia mitään päihteitä tämän kuurin aikana.
Pirikö poissuljettu? Mulla on Voxra 300mg/päivä ja tälläkin hetkellä oon piripäissäniVape wrote:Onko esimerkiksi Oxycontit, MXE tai ketamiini ok? Piri, naksut ja psykedeelit varmaankin poissuljettuja? Piri ainakinEikä oo eka kerta. Essojakin on tullut runsaasti vedettyä, ja kyllähän Voxra niistä leikkaa tehoja pois mut ihan kivaa se on silti. Just tossa sunnuntaina viimeksi otin mämmiä ja varsin miellyttävästi toimi.
Looking for planet Gong...
-
- Apteekki
Heissulivei sellasta kysäisisin että mitä douppeja ei voi triptyl lääkityksen aikana vetää? Käsittääkseni seratoniini pitoisuuksiin vaikuttavat aineet on ei ei seratoniinisyndrooma riskin takia mut miten muuten, uskaltaako maltillisesti esim amfee ottaa? Ois semi kiirus tietää kun täs kuoseis mietiskelen viittiikö sitä stimuja hankkii tähän hätiin vai ei?
-
- OD
Mulla on iltalääkkeenä olanzapin 5mg(1kpl).
Ajattelin tänään ottaa 250mg MDMA:ta, onko tässä mitä riskejä?
Viimeksi kun söin 10mg/pv olanzapiinia niin ekstaasin vaikutus oli miedontunut reilusti, mutta toimi kuitenkin jonkun tunnin pari ihan kohtuullisesti. Eli oisko tällä 5mg/pv annoksella havaittavissa samanlaita, ehkä vähän vahvempaa vaikutusta? Mutta entä ne riskit?
Ajattelin tänään ottaa 250mg MDMA:ta, onko tässä mitä riskejä?
Viimeksi kun söin 10mg/pv olanzapiinia niin ekstaasin vaikutus oli miedontunut reilusti, mutta toimi kuitenkin jonkun tunnin pari ihan kohtuullisesti. Eli oisko tällä 5mg/pv annoksella havaittavissa samanlaita, ehkä vähän vahvempaa vaikutusta? Mutta entä ne riskit?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Lepakko
Onko lyrica ja a-pvp haitallinen tai vaarallinen kombo? Bupre on aina menossa mukana, lääkärin määräyksestä.
Ai niin, ja jostain luin/kuulin, että atarax saattaa lisätä rytmihäiriöitä stimujen kera, joten sen kanssa varovaisuutta... Itse otin ataraxia taannoin apvn kanssa, ja kun tarkemmin mietin, niin alussa se tasasi sykettä, mutta hetken päästä tosiaan sydän vähän muljahteli ja sisäänhengittäessä otti useamman ylimääräisen lyönnin ja uloshengittäessä jätti välistä.
Ai niin, ja jostain luin/kuulin, että atarax saattaa lisätä rytmihäiriöitä stimujen kera, joten sen kanssa varovaisuutta... Itse otin ataraxia taannoin apvn kanssa, ja kun tarkemmin mietin, niin alussa se tasasi sykettä, mutta hetken päästä tosiaan sydän vähän muljahteli ja sisäänhengittäessä otti useamman ylimääräisen lyönnin ja uloshengittäessä jätti välistä.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
-
- Lepakko
No ei varmaan lyricaa kannata ottaa kauheen isolla annoksella stimujen kanssa, tietty jos menee respalla jollain tietyllä annoksella niin kannattaa se ottaa kuitenkin. mut jos ei toleranssia lyricaan kummemmin oo niin kannattaa pitäytyä pienissä annoksissa. Kouristusriski taitaa kasvaa mitä isompia annoksia nauttii.Isavela wrote:Onko lyrica ja a-pvp haitallinen tai vaarallinen kombo? Bupre on aina menossa mukana, lääkärin määräyksestä.
Ataraxista kuullu samaa, mutta isommat (+150mg) annokset vissiin yksinäänkin aiheuttaa jo rytmihäiriöitä, en nyt ihan satavarmaks tätä sano, mutta muistelisin että joku lekuri mulle joskus tällästä kehuskeli, stimujen kanssa sit varmaan isompi riski saada häiriöitä, jollain 25-50mg annoksilla tuskin silti haittaa.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
-
- LD50
On tos lyrica & A-pvp todellinen kouristus riski ja epilepsia kohtaus riski. Mutta ite huomannu et ku pitää lyrican annostelun alhaisena (<-300mg) nin se ehkä jopa auttaa a.pvp:n tuomaan lihas yms jännitteisiin. Ja jopa siihen nykimiseen. Pakkoliikkeisii nyms.
Mä vedin kaverin kans tolkuttoman määrän 25c-nbome lappuja 2 lappua(olikoha ne vielä +1000ug lappuja ) nii a-pvp:n kanssa ja kuultii että se on hengenvaarallinen kombo. no kuitenki molemmat säilyttiin hengissä (ihme) oksennettiin kokoajana ja oltii vitu sekasi ja pumppu tanssi rumbaa mut kyllä huomas et oli jo vaikea olla. ELI TUO ON IHAN EROWIDIN MUKAAN JO TODELLA HENGENVAARALLINE KOMBO
Mä vedin kaverin kans tolkuttoman määrän 25c-nbome lappuja 2 lappua(olikoha ne vielä +1000ug lappuja ) nii a-pvp:n kanssa ja kuultii että se on hengenvaarallinen kombo. no kuitenki molemmat säilyttiin hengissä (ihme) oksennettiin kokoajana ja oltii vitu sekasi ja pumppu tanssi rumbaa mut kyllä huomas et oli jo vaikea olla. ELI TUO ON IHAN EROWIDIN MUKAAN JO TODELLA HENGENVAARALLINE KOMBO
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
- Lepakko
En sit ottanutkaan lyricaa apvn kans, mulla oli stäässissä silokkeja, joten nappasin niitä ~35kpl. Oli ihan hauskaa, mutta ehkä korosti liikaa apvn haittavaikutuksia, niistä oli huomattavasti enemmän tietoinen, ja joka vetojen jälkeen sai melkein paniikkikohtauksia, koska se apvn nousu tuntui niin intensiivisesti. Silti se oli jollakin kierolla tavalla hauskaa ja nautinnollista, koska kuitenkin tiedostin sen johtuvan enimmäkseen silokeista ja annoskoot oli ihan ok. Rentoutti lihaksia kyllä ja toi oman säväyksensä iltaan. Jossain vaiheessa oli kyllä hankalaa löytää suonia, kun ne liikkui edestakaisin ja piti toista silmää pitää kiinni et näkk jotain 

"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
-
- OD
Onkohan vaarallista lopettaa olanzapiini ja ottaa pari päivää lopettamisen jälkeen iso annos(250mg) MDMA:ta?
Tiedän että itsessään tollanenkaan MDMA annos ei ole hengenvaarallinen, mutta oon miettinyt että jos olanzapiinin lopettaminen tuo jotain vieroitusoireta tai jotain joka sit on vaarallista MDMA;n kanssa.
Vastailkaa tähän te jotka tiedätte pliide, olis kiva viettää vappua MDMA;n parissa, mutta en tiedä uskallanko ottaa.
Tiedän että itsessään tollanenkaan MDMA annos ei ole hengenvaarallinen, mutta oon miettinyt että jos olanzapiinin lopettaminen tuo jotain vieroitusoireta tai jotain joka sit on vaarallista MDMA;n kanssa.
Vastailkaa tähän te jotka tiedätte pliide, olis kiva viettää vappua MDMA;n parissa, mutta en tiedä uskallanko ottaa.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Apteekki
Ainakaan ketipinorin (käsittääkseni, aika lähellä toisiaan, korjatkaa jos olen väärässä!!) jälkeen otettu mdma ei aiheita mitään ikävää (MINULLA HUOM!).
Edit. pahus, sinulla siis ihan säännöllisenä lääkityksenä. Siinä tapauksessa en osaa varmuudella sanoa, mutta tuskinpa, korjatkaa jos olen väärässä!
Edit. pahus, sinulla siis ihan säännöllisenä lääkityksenä. Siinä tapauksessa en osaa varmuudella sanoa, mutta tuskinpa, korjatkaa jos olen väärässä!
Takana loistava tulevaisuus.