Mephedrone (4-MMC, 4-metyylimetkatinoni)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mauseri
LD50

Re: Desoxypipradol, mephedrone yms uudet stimut.

Post by mauseri » Thu 28 May 2009, 23:28

tRip wrote:Mephedronesta en pahemmin laskuja huomannut.. tai tottakai sitä aina huomaa ku aine rupee laskeen.
Sikäli se oli hieman jopa yllättävää, koska oon tottunut että sellaisen euforia-aallon jälkeen tulee aina se haikea lasku takaisin maan pinnalle.(psykedeelit on asia erikseen)
sama täälläpäin suomea huomattu. oon jumittanu yli 12 tuntia tässä koneella.. ei pääse pois, ei syö, ei juuri juokkaan.. valitsin jotain neljä tuntia neljää eri hamppulajiketta.. keksin aika kivan mixin :D 6 tuntia tais toimia yhdet pilvipaukut.. pitäsköhän kajauttaa joku 20mg Jiiweehoota? vai trippi? 2ct2 vai 5-meo-mipti? vai HBWR?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 29 May 2009, 00:03

Älä ainakaa 2c-t-2:sen kans ota.. Ku t2:sel on kait jotai MAO-vaikutuksia, ni en tiedä kuin hasardii lähtee komboilee noit.
HBWR:n kanssa kuulostais tosi mielenkiintoselta ;)
Keep it unreal.

Thoxium

Post by Thoxium » Fri 29 May 2009, 10:45

Poliklinikka wrote: :lol:. Juu no sellasta mä haluun mistä ei tuu psyykkisiä laskuja :razz:.
Mun tietääkseni/mutuilua kaikista stimuista mitkä lisää suoraan dopamiinin tuotantoa paljon tulee jonkinlaiset psyykkiset laskut. Riippuu toki myös muiden reseptoreiden käytöstä. Piristä en oo tosin koskaan saanut mitään kummosia laskuja, laskee vaan nätisti pois.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 30 May 2009, 04:03

Mun on ollu hankala sisäistää sitä tosiasiaa et en o kokenu mephestä laskuja juuri ollenkaan.
Jossain vaiheessa sitä vaan väshtää ja nukkuu tosi makoisasti.
Annokset ollu päivän aikana 500mg.. Onneks loppu. Tota vois vetää loputtomiin.. Sit varmaan tuliski jo ihan hirveet laskut.
Keep it unreal.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 30 May 2009, 06:55

tRip wrote:Älä ainakaa 2c-t-2:sen kans ota.. Ku t2:sel on kait jotai MAO-vaikutuksia, ni en tiedä kuin hasardii lähtee komboilee noit.
HBWR:n kanssa kuulostais tosi mielenkiintoselta ;)
kyllä mä eilisin 2ct2 tripin loppupuolella sitä polttelin. ihan vitun hyvin päris. Ja joo, sitä mephee tosiaan vetäs varmaan hautaan asti jos sitä ois tarpeeks.. muuten hyvää, mutta liian koukuttavaa. seraavaks tahdon testata MDPV.

dredi
LD50

Post by dredi » Mon 08 Jun 2009, 04:11

Mephedronesta lisää asiaa.

http://www.bluelight.ru/vb/showpost.php ... tcount=100

Kaikki merkit alkavat viittaamaan siihen (tämä ei ole ensimmäinen tämänkaltainen raportti jonka olen lukenut) että itse en tule tätä kyseistä ainetta edes kokeilemaan, ollenkaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 08 Jun 2009, 23:10

Hyvä etten ikinään hötkyile minkään aineiden hommailussa ^^
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

dredi
LD50

Post by dredi » Tue 07 Jul 2009, 18:44

Mefedronin mahdolliset haittavaikutukset: jalat muuttuu sinisiksi. No mitäs sitten kyllähän sinisilläkin jaloilla kävelee. Ai, mut voiskohan se tarkottaa jotain verenkiertohäiriötä. Vasokonstriktio on kyllä aika vittumaista. Ehkä parempi jättää vetämättä?

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Tue 07 Jul 2009, 19:07

Mutta mitään kummempia sivuoireita ei ole mephedronesta tullut vaikka yhtä grammaa illassa olenkin vetänyt, pommeina tosin.
Tosiaankin ihan kuningasolot tulee, mutta mieluiten pidän käyttökertojen välissä muutaman viikon väliä..
Ja tuo 1g/ilta ei todellakaan ole järkevää ja vastuuntuntoista päihteidenkäyttöä.
Mutta toisaalta en taida ihan vastuuntuntoinen ja järkevä olla itsekkään..
Mitään sinisyyttä ei ole ilmaantunut mephedronen kohdalla minulla, mutta 4-FMP teki usealle tutulle punoitusta rintakehän ja naaman alueelle sekä itselleni jalkoihin lämpimän kylvyn yhteydessä(tai sitten vain huomasin sen vasta siellä ammeessa). Ei muita haittavaikutuksia vaikka se 2-3 pv putki olikin joka viikonloppu päällä äfämpeetä. Paino laski sen 8kg seitsemässä viikossa. Dieettikamaa.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 09 Jul 2009, 00:44

Mephen kanssa en ole huomannut mitenkään erityisen vittumaisia laskuja. Olo ei ole paska - se on vaan helvetin yhtäkkisesti "ihan jees", kun sekunti sitten oli vitun tykki. Jotain reilun 1g kokoisia annoksia oon ottanu iltaan, pommeina parilla buustilla. Silloin kun ei ole enää millä buustata, niin nuo laskut eivät todellakaan ole haitannut - se kuningasfiilis häviää yhtäkkiä, mutta suhteellisen hyvä mielentila jää päälle. Jos taas on vielä varastossa, niin on vaikeaa olla buustaamatta, kun se olo on vaan niin vitun hyvä. Hedonistisin kokeilemani aine siinä mielessä.

Välillä olen sitten huomannut että kun tuota on useampana päivänä käyttänyt vähän ajan sisään, seuraavana aamuna saattaa olla pieni masennus päällä. Se on kuitenkin itselläni hävinnyt aina 1-2 tunnin sisään heräämisestä, ja sen haitat on rajoittunut aika pitkälti siihen, et miettii aamusuihkussa et miksköhän masentaa.

Siva
Kameleontti

Post by Siva » Sat 11 Jul 2009, 21:03

Tuosta laillisuudesta luin että Ruotsissa mephedronesta tehtiin laitonta sen nuoren tytön kuoleman jälkeen josta sublimekin pisti viestiä. Miten Suomessa sitten, en spotannu sitä muualta sori? Mutta veikkanpa että saletisti laitonta kuten kaikki muukin mahdollinen nykypäivänä tässä paskamaassa. :twisted:

Ei tuo mephedrone ole allekirjoittaneenkaan lempparistimuja mutta kyllä sitä ottaa! hHrkitsin jopa tilaamista, mietin vaan sen kannattavuutta (varmasti jää tulliin..) Tulee jänskä fiilis. Ainiin, rupesi myös panettamaan aivan saatanasti, ihmetytti vähän! Pohjalla oli kyllä jo reilu annos xanoreita, alkoa, ganjaa ja takana valvottu yö laatupirin voimalla, että saattaa jotenkin liittyä siihenkin, hmh.

Edit. Ja tuntuu vitun ilkeältä nenässä, välillä ei pysty koko nokkia edes imasemaan... Sen takia kun joutuu ottaa puolen tunnin välein uusiksi nenäkin menee tukkoon yllättävän nopeasti.

Lisäksi tuntui vähän liian laimealta mun makuun, tykkään paaaljon enemmän rankemmista oloista minkä esim. amfetamiini antaa.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sat 11 Jul 2009, 21:14

Mephe rupee kyl panettaa, mut itellä se ainakin sai aikaan melko vahvan pirimuna-efektin. :D Suomessa mephedrone on lääkeainelistalla, mutta voi silti hyvinkin tulla tullista läpi - itellä on ainakin tullu ihan kätevästi aina.

Mitä intensiivisyyteen tulee, minusta mephedrone on paljon vahvemmin stimuloiva ja vitusti enemmän euforisoiva aine kuin amfetamiini (ainakin kaikki piri mitä Suomessa on tullut vastaan). Ainakin isohkoilla doseilla. Ite yleensä pommitan/juon 300-500mg. Sen olen kanssa huomannut, että nokittamalla mephedronen intensiivisyys on maksimissaan noin 40-60% siitä mitä se on oraalisesti nautittuna. Näin ainakin itselläni. Vahvemmat ja nopeammin saavutetut nousut, kyllä, mut ne nousut lakkaa siinä puolivälissä, kun taas oraalisesti ne nousut jatkaa siitä vielä reilusti ylöspäin.

Ja ainakin mulla noi oraaliset nousut on silti ollu melko tykkejä, ja veteen sekoitettuna se nousee paljon nopeemmin kuin pommina.

Siihen kun vielä lisätään nokittamisen epämukavuus varsinkin tällä aineella, niin ei ole ihme etten ole sitä juurikaan nokitellut, muuten kuin sen nokittamisen tuoman narkkifiiliksen saavuttamiseksi. :lol:

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Tue 14 Jul 2009, 11:33

2g mephedronea saapui brittein saarilta juuri kotiini. Entiset satsit tullu itävallasta, mutta nyt briteistä ja vaikuttaa hyvältä. Haju ja koostumus vastaa aikaisempia.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 14 Jul 2009, 12:20

Ite oon saanu yhestä Brittilän mestasta aikas paskaa mepheä; ainakin, jos vertaa muihin satseihin joita olen saanut Itävallasta ja Thaimaasta. En tilannut enää uudestaan sieltä lafkalta että en tiedä oliko mulle sattunu vaan paska mäihä sitten.

Tuli kyllä sen yhen satsin kanssa todella vahva "Hei, mitä vittua, eihän tän nyt tähän pitäny jäädä" -fiilis heti kun otti.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Mon 10 Aug 2009, 14:50

Niin juu ja omat kokemukset mephestä on aika negatiiviset. En diggaa tosta aineesta yhtään. tulee jotenkin tunkaisen ahdistava olo nousuissa. Heikottaa ja on paha olo. Testattu monilla eri annostuksilla ja nautintotavoilla.

Usoda
LD50

Post by Usoda » Tue 25 Aug 2009, 05:14

dredi wrote:Mefedronia ei kannata vetää. Koko ajan ilmestyy raportteja älyttömistä sivuvaikutuksista. Se on niin arvaamaton aine. Monet ovat vetäneet useita grammoja vailla huolen häivää, ilman sivuvaikutuksia, kunnes sitten yhtäkkiä ollaankin paniikissa kun polvet muuttuvat siniseksi ja tulee reikiä jalkoihin.

Lainattu täältä: viewtopic.php?p=79430#p79430
Mulla tuo Mefedroni on kerran vaan aiheuttanut aika ihmeellisiä sivuvaikutuksia. Aluksi tuli sellainen perusmefefiilis mutta jossain vaiheessa iski vaan tajuton kylmä aaltoilu, väsytti ja hetken aikaa oli sellainen pökertymisfiilis.. muuta oireilua en silloin huomannut. Tuokin meni ohi puolen tunnin sisään.

Eli aika arvaamattomalta tietyllä tavalla tuo aine minusta ainakin vaikuttaa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

dredi
LD50

Post by dredi » Tue 25 Aug 2009, 09:34

Joo, teepä itelles palvelus ja pysy erossa siitä aineesta..

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 25 Aug 2009, 12:49

dredi wrote:Joo, teepä itelles palvelus ja pysy erossa siitä aineesta..
Ongelmana tossa on vain se, että toi tuntuu kivalta..

Itse oon kiskonut illassa yleensä 100 mg siten että teen neljä pommia 25 mg kokoisia ja otan niitä illan mittaan aina kun tarttee. Yleensä pääsee nukkuun eikä tule liian stimu fiilis, mutta puhetta ja empatogeenisiä vaikutuksia huomaa...

Jännää, että nää kaikki stimut ainakin tuntuu vähän kaikki empaattiselta... Hyvää parisuhdeterapiaa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

dredi
LD50

Post by dredi » Wed 02 Sep 2009, 02:47

Lisää mefedronista. http://www.bluelight.ru/vb/showpost.php ... stcount=47

ilmeisesti yksikin kerta voi riittää... (vittu mä alan kuulostaa jo joltain huumevalistajalta... mut tän aineen kohdalla ei voi kyllä liioitella)

mauseri
LD50

Post by mauseri » Wed 02 Sep 2009, 09:02

dredi wrote:Lisää mefedronista. http://www.bluelight.ru/vb/showpost.php ... stcount=47

ilmeisesti yksikin kerta voi riittää... (vittu mä alan kuulostaa jo joltain huumevalistajalta... mut tän aineen kohdalla ei voi kyllä liioitella)
etkä kuullosta! hyvä vaan et joku bongaa tommosia juttuja. kyllä mustakin on alkanut tuntuu et ei tota.. ei ei ei.

dredi
LD50

Post by dredi » Wed 02 Sep 2009, 11:51

Tässä vielä englannintaidottomille a lá google translaatta:
Käytetään mephedrone kerran, noin 400mg tammikuussa, kaksi pommia ja linja. Oli hauskaa, joi paljon sen kanssa ja polttaa kannabiksen kanssa.

Aloitti huomaamatta sydän / keuhkojen weirdness lähipäivinä, yhdistettynä huimaus, nopea ja sitten hidas pulssi ja asioita. Rinnassa "jännitteitä" ja tunne siitä, että sydämeni oli lähempänä pintaa rintaani jatkui useita viikkoja, jossain mielessä se ei koskaan täysin disapeared, varsinkin jos vasara stimulantteja voin tuntea vähän. Tuolloin se oli aika pelottavaa, olin saada ahdistus liian ja löytäminen on vaikeaa mennä nukkumaan. Huomasin sen pahenivat yöllä, ja se innoitti minua yrittää mennä nukkumaan aikaisemmin, sekä juoda vähemmän ja lopettamaan tupakoinnin (useimmiten).

Minulla oli EKG (kaikki oli melko tavanomainen) ja pari tarkistaa yritysten ja aivan ensimmäinen (ehkä viikon kuluttua meph käyttö) Oma lääkäri ajatteli voivansa kuulla hieman nurista sydämelläni. Se näytti haalistuneet toisen viikon jälkeen, että vaikka. Lähtien meph kokemus minulla on ollut näitä punaisia läikikäs täpliä rintaan .... keskitytään minun nännit ja myös kaksi varsin näkyvästi keskellä minun rintakehän yläosaan ja alaosaa kohti. Ne ei todellakaan ole haalistuneet ollenkaan tammikuusta lähtien, ja yksi oikeassa yläkulmassa on tummempaa punaista. En ole koskaan lähetetty kuvia, mutta en voi.

En usko, kuten olen tehnyt vakavan vakavaa vahinkoa itselleni, mutta 8 kuukautta myöhemmin olen edelleen sitä mieltä, kuten olen tunne vaikutuksia meph käyttöä. Kaikki ATM on lyö sitä festivaaleilla ja klubeilla kuin MDMA on pulaa. Olen ehkä yksi epäonninen vähän, mutta se on tarpeeksi, jotta minut pois tavaraa. Ole koskaan ollut mitään tällaista peräisin lääkkeen ennen, olen vain 20 ja nuoria ja sydän huolet eivät ole jotain, olen innokas! Vitut siitä! En silti käyttää huumeita ja piristeiden n tuntuu aika vitun terve yleensä, mutta minä hieman huolestuttaa aivan mitä mephedrone teki minulle, ja jos jotain on muuttunut, N, miksi nämä läikikäs paikat ovat edelleen olemassa. Minä vielä ne 60? Olen vaurioitunut minun sydämen järjestelmä rikkoutuu? Kuka vittu tietää, olen edelleen elää elämää, enkä oikeastaan pahoillani yrittää mephedrone, vaikka asioita. Se on vain yksi asia, joka on edessään hyvä elämä nyt ....

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 04 Sep 2009, 12:59

mauser1911 wrote:
dredi wrote:Lisää mefedronista. http://www.bluelight.ru/vb/showpost.php ... stcount=47

etkä kuullosta! hyvä vaan et joku bongaa tommosia juttuja. kyllä mustakin on alkanut tuntuu et ei tota.. ei ei ei.
Tossa kyl voi hyvinki olla perää..
Muutenkin omalla kohdallani olisi aiheellista lopettaa koko stimuilu.. alkanu vähän huolestua miten mulla pumppu aka sydän jakselee.. :/
Keep it unreal.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Wed 18 Nov 2009, 01:14

SadPanda wrote:mdpv ainut mistä kokemuksia näistä "uusista" stimuista. ja aika kurko olo siitä tuli.
Nyt on tulossa mephedronea 1g ja siinä sivussa jwh-018 niin vois kokeilla kuinka "ekstaasiin" sitä pääsee ku ottaa mephee ja polttaa siihe nousuun paukut jwh. sitä odotellessa tässä mdpv ähinöissä. varottasin mdpv:stä että tosi katalaa kamaa ja nää jälkiolot muutaman yön valvomisen jälkeen on ihan kauheet. ahistaa ja masentaa. noh ehkä tää tästä. vois lähtee saunooo :arrow:

Mephedronesta tulee muuten aika älytön serotoniini nousu ku vetää i.v. Varovainen kantsii olla.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 18 Nov 2009, 12:37

xxx-men wrote:
SadPanda wrote:mdpv ainut mistä kokemuksia näistä "uusista" stimuista. ja aika kurko olo siitä tuli.
Nyt on tulossa mephedronea 1g ja siinä sivussa jwh-018 niin vois kokeilla kuinka "ekstaasiin" sitä pääsee ku ottaa mephee ja polttaa siihe nousuun paukut jwh. sitä odotellessa tässä mdpv ähinöissä. varottasin mdpv:stä että tosi katalaa kamaa ja nää jälkiolot muutaman yön valvomisen jälkeen on ihan kauheet. ahistaa ja masentaa. noh ehkä tää tästä. vois lähtee saunooo :arrow:

Mephedronesta tulee muuten aika älytön serotoniini nousu ku vetää i.v. Varovainen kantsii olla.
Minkä kokosia annoksia mephee i.v. annoksina ?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Thu 19 Nov 2009, 23:51

SadPanda wrote: Minkä kokosia annoksia mephee i.v. annoksina ?
Kantsii kokeilla ja testaa oma sopiva setti. alota testaileen 0.1-0.15 annostuksella.

horna
Kameleontti

Post by horna » Fri 20 Nov 2009, 21:29

SadPanda wrote:Minkä kokosia annoksia mephee i.v. annoksina ?
Taitaa olla parasta jättää koko mephe väliin. On ilmeisesti rc stimuista haitallisimmasta päästä. Alkaa olla netti pullollaan kaikkea schaissea, jota mephe on aiheuttanut.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Sat 21 Nov 2009, 03:21

horna wrote:
Taitaa olla parasta jättää koko mephe väliin. On ilmeisesti rc stimuista haitallisimmasta päästä. Alkaa olla netti pullollaan kaikkea schaissea, jota mephe on aiheuttanut.
Allekirjoitan tämän. Itse kyseistä ainetta muutaman gramman omistaneena/nauttineena sai kokeilut jäädä siihen.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 21 Nov 2009, 19:26

koitin ettii juttuu ja raportteja noista haittavaikutuksista mut en löytäny muutaku ne mitä tässä keskustelussa on tullu esille. laittakaapa yksityisviestinä jos viittitte niin linnekjä noista negatiivisista raporteista. plz thanks :)

E: Ja niin piti kysyy sitä että mites missä muodossa teillä on ollu tota mephedronea? jostai luin et se crystal muodossa on hyvää ja se valkonen pulveri paskaa ja myrkyllisempää? :D tai sit emt oonko vaan huono suomentaa noita enkunkielisiä postauksii. :P itellä luki ainaki omalla luotettavaksi osottautuneela vendorilla et valkoista hienoa jauhetta. :( aaaw. uskaltaakohan sitä sitte nauttii... noh saa nähä pitäs alkuviikosta tipahtaa kirjepostiluukusta ;) <3 nomnom pääsee nauttii jwh-018 , mdpv ja sit tota mephedronea jos se nyt se valkonen jauhe on mistää kotosin.. onko?
Joo löysin kyllä itekki niitä negatiivisia raportteja ja onha nuita melkosesti tullu.. Mut semmosen käsityksen sain että jatkuvalla käytöllä ja enemmän kun tyyliin 1.5g määrillä/ilta ilmenny. itsehän ajattelin kaverin kans sen ykkösen pökkii nauttia niin eipä se 0,5g ole mitn =) haluttaa kutienki testata :twisted:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Sun 22 Nov 2009, 02:54

SadPanda wrote:koitin ettii juttuu ja raportteja noista haittavaikutuksista mut en löytäny muutaku ne mitä tässä keskustelussa on tullu esille. laittakaapa yksityisviestinä jos viittitte niin linnekjä noista negatiivisista raporteista. plz thanks :)

E: Ja niin piti kysyy sitä että mites missä muodossa teillä on ollu tota mephedronea? jostai luin et se crystal muodossa on hyvää ja se valkonen pulveri paskaa ja myrkyllisempää? :D tai sit emt oonko vaan huono suomentaa noita enkunkielisiä postauksii. :P itellä luki ainaki omalla luotettavaksi osottautuneela vendorilla et valkoista hienoa jauhetta. :( aaaw. uskaltaakohan sitä sitte nauttii... noh saa nähä pitäs alkuviikosta tipahtaa kirjepostiluukusta ;) <3 nomnom pääsee nauttii jwh-018 , mdpv ja sit tota mephedronea jos se nyt se valkonen jauhe on mistää kotosin.. onko?
Joo löysin kyllä itekki niitä negatiivisia raportteja ja onha nuita melkosesti tullu.. Mut semmosen käsityksen sain että jatkuvalla käytöllä ja enemmän kun tyyliin 1.5g määrillä/ilta ilmenny. itsehän ajattelin kaverin kans sen ykkösen pökkii nauttia niin eipä se 0,5g ole mitn =) haluttaa kutienki testata :twisted:

Mulla oli valkoista pulveria. Hieman harmahtava vivahde. Yhtä hienojakoista kuin tomusokeri. Haju muistutti ehkä jeesusteipin liimapintaa :D Aika neutraali siis. Liukeni hyvin veteen.

Persoona
Karvakuono

Post by Persoona » Fri 18 Dec 2009, 15:31

Tää nyt on kunnon tyhmennys kysymys mutta, nuo uudet stimut kun tuntuvat näkyvän testeissä metamfetamiininä, niin häviääkö ne nopeammin elimistöstä.