PsyVault miitti kesällä?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ahab

Post by Ahab »

Paikan vois valita silleen ettei haittaa jos siinä pistää jointin palamaan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hmm... itelläni jointti tuppaa palamaan missä vaan :roll:

Niin en nyt kyllä ihan mitään keskustaa ajatellut, muutenkin sitä vieroksun.
Joku puisto jossain??

Ehdotuksia paikan suhteen? Eikö se kuitenkin täällä helsingin alueella pidetä jos suurin osa täälläpäin asustelee.

edit. Mitenkä perinteinen suomenlinna, sinne kaikki ainakin osaa(?)?
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

:cry: en pääse miittiin...
ainakaan tähän ekaan.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

tämä on aivan mahtava idea! jos tämä järjestetään loppukesästä niin minä olen mukana! (olen intissä 7.7 asti :( )
Ahab

Post by Ahab »

powergrower kai pääset viikonlopuks kuitenki pois.
juu suomenlinnalle toinen ääni.
tRip
Moderator

Post by tRip »

artemisia absinthium wrote::cry: en pääse miittiin...
ainakaan tähän ekaan.
Harmi ettet pääse...
Mutta toivonmukaan pääset seuraavaan
tai järjestetään se niin että pääset :D
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Annetaas suomenlinnalle vai kolmas ääni,ei oo vähään aikaan tultu käytyy sielkää.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Joo, pitää ottaa osaa! Ilmotteleeks joku ton lopullisen tapahtumapaikan privana vai kuinka...?

Offtopic:
Ahab wrote:
offtopic: h.s.t. meniks se noin?
Kirjassa se menee noin, tai no tarkalleen:"Why not?" I said. "If a thing like this is worth doing at all, it's worth doing right."
Leffassa Depp taitaa vaan lausahtaa: Why not? Everything we're doing, we're doing right." tai jotain sinnepäin...
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Suomenlinnaa mietin itsekin. Itse vielä mieluummin pysyisin "kuivalla maalla" mutta kyllähän se käy.

Ja noita peruspuistojahan riittää; Koff, Rutto, Alppari, Töölönlahti, Kaivopuisto... noista minusta kolme viimeistä ovat järkevämpiä koska ovat hiukan syrjemmässä ja rauhallisempia.

PS. Enkä tosiaan usko että kenenkään tarvitsee pelätä sitä että tuntemattomat foorumilaiset muiluttaa tms. Olen sentään päihdelinkin nitkutkin vienyt meille kotiin pariin otteeseen ja yhä olen hengissä. :mrgreen:
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Jep, ja tämän foorumin yleinen ilmapiiri on muutenkin hyvin leppoisa ja rauhallinen, en muista täältä tai ircistä ainoatakaan konfliktia.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

kyllä, tietty täältä välillä pääsee lomille, muuta lomapommikin voi napsahtaa milloin vain :(
joku puistomiitti saa minun ääneni, ja puoli ääntä suomenlinnalle ;)
puistosta kuitenkin helppo siirtyä toiseen paikkaan/baariin tjsp.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mistähän me sitten tunnetaan toisemme siellä missä nähdäänkin?
ettei sitten mene jollekin tuntemattomalle sanomaan, että 'oletkos sinä niitä huumemiehiä?' :roll:

edit. qägägää Ootte niin ihqui! :D

Niin suomenlinna vai kaivari??? Nyt on vaihtoehdot siinä ja valitkaa! :wink:
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

hihii Suomenlinnaan... :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

tRip wrote:
Harmi ettet pääse...
Mutta toivonmukaan pääset seuraavaan
tai järjestetään se niin että pääset :D
Awwww (: toivottavasti pääsen, ois niin siistiä tutustua teihin kaikkiin..
Uskallankohan tulla jätkäporukkaan...?? ;P
Ahab

Post by Ahab »

Kaivopuisto on kyllä kans hyvä paikka. Toivottavasti on hyvä sää. Mitäs sit jos tuolloin sataa ja tulee niin perkeleesti niin mitäs sit käy?
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

No kyllä varmaan tunnistais toisensa, jos sopii jonku paikan ja sit siihen alkaa ilmestyä porukkaa. Ihan normaalia porukkaa tääl vissii kaikki on :roll: ni ei siinä mitää pitäs olla.
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Suomenlinnassa on kieltämättä tunnelmaa, kannatusta täältäkin. Toinen ehkä harkitsemisen arvoinen vaihtoehto olisi tavata esim. pasilassa ja painua siitä keskuspuistoon. Siellä riittäisi sekä lääniä että pusikkoa.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ahab wrote:Kaivopuisto on kyllä kans hyvä paikka. Toivottavasti on hyvä sää. Mitäs sit jos tuolloin sataa ja tulee niin perkeleesti niin mitäs sit käy?
Jos tuolloin sataa, niin sitten aletaan harkita sisätiloihin siirtymistä. Kunhan päästään nyt vain paikasta selvyyteen, niin sovitaan vaikka lähistölle joku sisätiloissa oleva vara-kohtaamispaikka, josta voivat käydä ihmisiä etsimässä ne, jotka säästä huolimatta päättävät lähteä messiin.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

tRip! Pistin sulle privaa...

TIEDOTE KOSKIEN PVAULT-MIITTIÄ 10.6

Eli iltapäivän maissa olisi tarkoitus kokoontua la 10.6. Tällä hetkellä Suomenlinna näyttäisi saaneen vahvan kannatuksen. Ellei mitään ihmeempää tule ilmi, niin varmaan siellä... koitetaan saada tarkka paikka ja kellonaika viimeistään maanantaihin mennessä privoina ilmoittautuneille.

Tähän mennessä ovat ilmoittautuneet (tai ainakin kiinnostustaan osoittaneet)

tRip
Ahab(?)
Walrus(?)
H.S.T.
Delirium Tremens(?)
Pula(?)
Dalph(?)
Jesuiitta(?)
TiiEitsKay(?)
Psyke
Viaticus(?)
Jihad
Powergrower(?)

Eli itseni mukaan lukien ilmoittautuneita on 14. Jos yhtään edellisten miittien perusteella voi arvioida, niin luulisin että ainakin puolet saapuu paikalle.

Jos jonkun nimi unohtui sanoa... tai olen tulkinnut jonkun viestejä väärin, niin ettei ole listassa, niin sanokaa äkkiä hep! niin lisätään listaan. Näille yllä mainituille tulee ainakin postia pian asiasta.

Lienee hyvä seurailla loppuviikkoon saakka tätä viestiketjua ja privaviestejään, jos tulee vaikka viimehetken muutoksia tai muuta.

myös tällä osoitteella voi saada kiinni;
asidyyli@luukku.com
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Mullekkin voisi pistää ne miittidetailit, vaikken olekkaan ollenkaan varma että tulenko paikalle.. Tuon viikonlopun perjantaille on jo juhlat buukattu, joten lauantaille ei pakosti motivaatio/rahat riitä. Mutta eihän sitä ikinä tiedä. :wink:
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Minä joudun sanomaan itseni irti tästä hommasta. En pääse oikeastaan millään paikalle ja minulla on muistaakseni vielä menoa tuolloin. Seuraavaan miittiin sitten...
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Mulle privana sit tarkemmat tiedot, tulossa ollaan.(vaikka rahaa ei nyt oo mut silti).
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

En kyllä ennen 7.7 pääse miittiin mukaan, mutta toivottavasti tosiaan järjestetään kesän lopettajaismiitti vielä niin sinne sit!
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Perskeles, tuskinpa rahaa saan ennen tuota päivämäärää joten en pääse tulematta.
Tämä älytön aivonauttiporukka olisi kuitenkin joskus mukava miitata, jos pk-seudulle tai kauemmas kotiseutua joutuu lähtemään niin yöpymispaikka olisi todella mukava ainaskin yhdeksi yöksi.
Oma ehdotus miittiin olisi heinäkuussa joskus. itselleni tuo kesäkuun 10pv tuli aika yllätyksenä, miittiä odotettuna ja foorumia pääsin taas pitkästä aikaa lukemaan niin hupsista.. Rahat ja kenties aika puuttuu :/.
Ahab

Post by Ahab »

Pitäiskö jotain kellonaikaa alkaa jo kelaamaan?
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Joo-o, liian lyhyellä varoitusajalla tulee. Ens kerralla sit
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Nyt pitäisi kaikille halukkaille olla privaviesti miitti-tiedoista lähetetty.

Jos joku on vielä tulossa tai ei saanut viestiä niin nopsaan ilmoittelee itsestään...

Toivotaan että saadaan mukavasti porukkaa paikalle ja että sää suosii. Ja toivon mukaan loppukesästä sitten vielä uutta miittiä koolle, niin saadaan nekin paikalle jotka tähän ensimmäiseen eivät pääse.
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Valitettavasti aikatuluni ei ihan jousta tarpeeksi jotta pääsisin paikalle, kun on toinen meno jota ei voi siirtää/perua. Ikävää, sillä chillailupäivä suokissa kuulostaisi hyvältä.

Joka tapauksessa toivotan onnistunutta miittiä ja jään odottamaan seuraavaa tilaisuutta osallistua.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Tää on kyllä nyt liian lyhyt aika järjestää asiat kondikseen. Ei näin hätäillen suunnittelua.

Mutta toivottavasti tuohon saadaan porukkaa messiin, kyl mä olisin tulossa =) Suokki aah.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

4 päivän päästä siis Suokkiin?