Etizolam

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
^Gangsteri^
Lepakko

Re: Etizolam

Post by ^Gangsteri^ » Thu 03 Apr 2014, 14:52

Noniin. Tällä kertaa hankin sellasia sinisiä pieniä pyöreitä 1mg etizolam-pillereitä.
Yhtä hyvin kyl pelittää kuin ne etizest-1:set (punaset). Pitää nyt yrittää muistaa pitää noita säästössä niitä
vittumaisia stimuövereitä tai laskuja varten, kun sillonhan niitä yleensä kaipaa eniten, ja juurikin sillon niitä
ei tahdo löytyä mistään; tai itseasiassa en ole enää tekemisissä niiden tyyppien kans, jotka eri aineita säätää,
niin en halua kyselläkkään edes akuuteissa ahinoissa, ja sit vituttaa.

Mukavastippa rentoutti miedolla tavallansa kun otin 2mg. Pysyy just kontrolli tällä annoksella ja ehkä
hitusen isommallakin vielä, kunhan ei ala perseilemään! :) ...tuskin alan, mut kunhan pysyis vaan pienissä.
Nyt kun alkaa kohta stimuhommat taas, niin voi vähän huolettomammin testailla, ettei tarvi ahinoida.
Kun tosiaan harvoin mullakin on bentsoja (ei enää reseptejä) tarvetta varten nykyään.

Ollaanhan kuulolla! :)
Last edited by ^Gangsteri^ on Fri 04 Apr 2014, 09:42, edited 1 time in total.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 03 Apr 2014, 22:17

Anteeksi offtopic mut eksä ollu lopettanu noi hommat?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Fri 04 Apr 2014, 09:45

Ei se sulle kuulu.

EDIT: Nojoo, aika karkeesti heitetty kommentti. Oon vaan tottunu tässäki kaupungissa missä asun, että MITÄÄN
omista tekemisistä, jos ne on HIEMANKAAN arkaluontosia kannata kertoa sanaakaan kenellekkään.
Ja joo, en ole lopettanu sillai sen kummemmin. Välillä rauhottunu vaan kun on ollu ongelmia jopa kyttien kans
näissä asioissa. Nykyään menee VIELÄ paremmin kuin ennen ja en aio minkään asian pilata k-hoitoani.

Siksi olen yleensä poistanut melkein kaikki, ja jättänyt itelle vain pieniä maistiaisia, sellasia parin/kolmen päivän edestä olevia satseja stimuja. Oon tässä ollu vielä helvetinmoisissa päänsäryissä ja lihaskivuissa kun gabat on loppu.
Ja oon nyt napsinu noita etizejä siihen puutokseen. Tänään kait saan tuonki asian korjattua, niin voi säästää e:t
johonkin muuhun tarpeeseen....

Peace, Love, and respect!

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 02 Jul 2014, 21:13

Ylläpito: Poistaisitteko edellisen viestini.

Poistin edellisen viestin pyynnöstä. T. Mode
Last edited by Mushru on Wed 02 Jul 2014, 21:30, edited 2 times in total.
Reason: Ilmoitus pyynnön toteutuksesta

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Tue 08 Jul 2014, 13:08

Liukeneeko Etizolaamit Isopropanooliin?
Kun ajattelin 2 x 2mg jauhaa, ja kaataa jauheen klikkiin, ja vaikka millilitran IPA:a sekaan.
Sit sekotella ja lisätä vettä sen verran ettei kirvele. Toimisko hyvin vai onks tossa järkee.
Yleensä ja nytkin syön näitä, mut kerta se olis ensimmäinenki kokeilla.
Mitäs ootte mieltä?

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Tue 08 Jul 2014, 13:27

Nohh... Luin noita foorumeita ja kyllähän ne kakas kakkosta etizoa liukeni, ja toimi samantien.
Mut joo, ei niin mageesti alkanu toimiin. Piti vaan testata tuleeko mitään verratavis johonki dorkajumikuosiin.
Mut ei. Eli no tulipa testattua.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Fri 11 Jul 2014, 15:44

eNZYMe wrote:Toleranssi kasvaa tähän tosi nopeasti. jos redosettaa 3 kertaa päivässä. Tultu kolmessa päivässä 1-3mg annoksista 4-6mg kerta-annoksiin ja euforiset ja miedosti sedatoivat vaikutukset ovat heikentyneet. Täytyy hieman himmata. Menee muuten hukkaan oloja hakiessa. Poistaa kyllä ahdistuksen aivan hiton hyvin. Pystyy juttelemaan tuntemattomille mitä vaan yhtään häpeilemättä.

On paras kokeilemani "bentso" (thianodiazepiini kai oikeammin) buustimaan opiumteetä, ja varmaan myös muita jarruja. Ei sillä tavalla väsytä ja vedä kehoa jumiin kuin suurin osa muista bentsoista. Toleranssit vaan niin korkealla, että sain tänään 4mg ottaa hyviin efekteihin. Otin kyllä vasta äsken, 6 tuntia teen nauttimisesta. Pamautti huiput takaisin päälle ja valveunia pukkaa. En tiedä sitten onko kovin turvallista tuollaiset määrät satunnaiskäyttäjälle, mutta mun opiumtoleranssilla kyllä hengissä säilytään.

Yleensä bentsot latistaa opiumeuforiaa, mutta mulla tää on toisin päin Etitsolaamilla.

EDIT: Korjailin aikaisemmista viesteistä kirjoitusvirheitä ja muotoseikkoja. Oon ollut perjantaina ilmeisesti aika soosissa kirjoitushommia varten, vaikka koko päivän muistankin hyvin. Baarissa käynti kyllä sujui ja Kävi flaksi erään neitosenkin kanssa.

Täytyy laittaa lisää tilaukseen pian.
Hyvä tietää tosta nopeesta tolen noususta. Joku puoltuttu kertoili että ois käänteistoleranssi kyseisellä bentsolla, kuulostikin vähän liian hyvältä.. :)
Noh, kai tota vois testailla kun tilipäivä koittaa :P

savo
Psykonautti

Post by savo » Thu 06 Nov 2014, 20:16

Onko kukaan kokeillut noita 6mg tai 12mg Deschloro-Etizolameeja?
Pistin tilaukseen ja ois ihan hyvä tietää kokemuksia, esim. alotusdoset yms. :P
No one lives forever

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Thu 04 Dec 2014, 17:53

Eilen tuli syötyä tommonen pieni sininen 1mg nappula.
Ei maistunut lähinnä miltään, vaikutukset alko joku 15minuuttia syömisestä. Erittäin smuutti olo bupren ja parin kaljan kanssa kombotettuna. Ei väsyttävää pöhnää, virkeä, leppoisa ja hilpeä olo :love:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 20 Feb 2015, 19:45

Tulipa taas kokeiltua, das etizölääääm.
Taitaakin olla vuosia kun viimeksi tätä kokeillut, ja silloin oli pulverimuodossa.

Nyt tuollaisia sinisiä.. nappeja.

Ensimmäinen ajatus oli, että mitenköhän tasalaaituista tavaraa nuo ylipäätään ovat.. Noh, se on sivuseikka myöhemmille havainnoille.

Huomasin, miten tavattoman paradoksaalisesti tämä pseudo-bentso toimii..
Levottomuus ja snadi vihamielisyys (=hypnootti-vaikutus?). Hetkittäin jopa voimistaen ahdistusta, varsinkin kun pitoisuus laskee, ja redosettaa.
En rehellisillä bentsoilla ole tällaisia ominaisuuksia havainnut.

Akuutti-nappina varmasti pätevä, ehkä ahdistukseen? Joskin IMO kandee huomioida, että se kyllä tulee reboundina takaisin pahimmillaan kahta kauheampana.

Ei kyl vaan taida olla mun juttu, herkästi ahdistukseen taipuvaisena otuksena. :/
Puoliintumisaika kun on se ~3,5h.

Minkäänlaista euforiaa en havainnut, mutta voin kuvitella. Ehkä.
Sosiaalisuus kukoistaa,!

Tottunut vuosien saatossa noihin 'miedompiin' (opamox, tenox) , jota taustaa vasten..

Pitäisin varani tämän bentson kanssa. Toleranssi nousee nopiaa ja ja..

Äh, tää nyt meni jonnekin ihme valistuspätkä kategoriaan.

Mut kyllä jo 1mg tuntuisi toimivan melkoisen reippaasti, vastaten ehkä 45mg opamoxia.
Huomaamattomammin vain sekaisin. ja vähän silmät lupsuilee, muttei varsinaisesti väsytä.
2mg tuntuu itsellä jo liian ahdistavana fyysisenä tunteena, koska jotenkin tuo relaksoiva ominaisuus jää ihme puolitiehen. Hartioihin kasaantuu painetta ja rintaa puristaa. Kahvilla ja tupakalla se toki hälvenee.
Ehkä siis 1,5mg lienee 'optimi'dose.
eNZYMe wrote:Ei sillä tavalla väsytä ja vedä kehoa jumiin kuin suurin osa muista bentsoista.
Mä koen juuri päinvastoin. Muuta niinkuin sanoin, diggailen opamoxista juuri siitä syystä, kun se taitaa olla ainoita bentsoja mitä ei pistä kehoa tsyggyrään.

Olisi kiintoisaa lukea mielipiteitä/kommentteja millaisia todellisia refloja tästä ihmiset ovat saaneet?
Ovatko sen pahempia/lievempiä kuin muillakaan..

Pitänee jatkaa satunnaiskokeiluja.. Enkä nyt tiedä oliko tällä niin informaatio-arvoa.. Kuhan pisti sosiaaliseksi ja mieli höpötellä,!;- Siihen aika kingi.

Kaikenkaikkiaan melko poikkeava bentso (thianodiazepiini).. Oikeen osaa vertaa mihinkään. Kuin temesta mutta sekavampi, kuin xanor, mutta miellyttävämpi, kuin opamox, mutta kuosauttavampi. Hieman jotain tennarimaisuuttakin havaitsen.

höhö :P
Keep it unreal.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 19 Aug 2016, 11:47

Tämä on kyllä yksi parhaista bentsoista mitä olen kokeillut. Tämä tavallan pitää skarppinqa, nostaa mielialaa, mutta samalla pieni sedaatio päällä. Uuh, iiihana somelainen etizolam! :cheers:

Näitä on mennyt muistaakseni 10kpl (10 * 1mg) vuorokauden aikana, ei tosin tietenkään kerralla.

1. Etizolam
2. Diclazepam
3. Klontsepaami / Nitratsepaami
Cogito, ergo sum

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 27 Sep 2016, 14:16

savo wrote:Onko kukaan kokeillut noita 6mg tai 12mg Deschloro-Etizolameeja?
Pistin tilaukseen ja ois ihan hyvä tietää kokemuksia, esim. alotusdoset yms. :P
Vanha postaus, mut mun mielestä nää ei ollu kauheen hyviä (menee aina sekasin toi Deschloroetizolam ja metizolam eli desmethyletizolam). Toi deschloro oli mun mielestä selkeesti etizolamii huonompi. Metizolam oli melkein yhtä hyvä; tuplasti pidempi puoliintumisaika, aika samanlaiset vaikutukset. Etizolam silti paras noista kolmesta.
tRip wrote:Ei kyl vaan taida olla mun juttu, herkästi ahdistukseen taipuvaisena otuksena. :/
Puoliintumisaika kun on se ~3,5h.
Etizolamilla on kuitenkin aktiivinen metaboliitti joka myös olennaisesti vaikuttaa sen farmakologiseen profiiliin; alpha-hydroxyetizolam futaa jonkun 6-8h kai. Mulla on yleensä toiminut etizolamit noin sen kuutisen tuntia ihan tehokkaasti, sit alkaa laskea.

0,5-1mg ei juuri väsytä, 2mg yli kylläkin. Minusta ominaisuuksiltaan jotain Xanorin ja Temestan väliltä, paitsi aiheuttaa vähemmän amnesiaa ja on parempi hypnootti.

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Fri 28 Oct 2016, 13:46

Blackened wrote:Tämä on kyllä yksi parhaista bentsoista mitä olen kokeillut. Tämä tavallan pitää skarppinqa, nostaa mielialaa, mutta samalla pieni sedaatio päällä. Uuh, iiihana somelainen etizolam! :cheers:
Komppaan!
Lähes ainoa bentso, jonka koen jollain tavalla viihteelliseksi. Tähän nousee vaan toleranssi nopeammin kuin mihinkään muuhun bentsoon, (*) ainakin nestemuodossa käytettynä.
Mutta nestemuodossa tää on just paras. 1-5ml(1mg/1ml) kun heittää suuhun, niin kestää noin 30sekunttia niin alkaa vaikuttaa, ja vaikutus kestää n. 45-75minuuttia dosesta ja toleranssista riippuen. Ei maistu edes pahalle.

Yks mun elämän parhaista jarruoloista on tullut sillä, kun olin ottanut 30mg oxyy ja lakkaa, jonka päälle vedin vielä 2ml etizolaamia. Aivan uskomattoman euforinen olo valtas kehon välittömästi. (Vielä parempi olo tuli, kun veti vielä tohon comboon poretta, sairasta menoo...)

Myös deschloroetizolaami on hyvä ja todella erikoinen bentso, silloisten kavereiden kanssa annettiin sille nimeksi psykebentso.
Tosin tähän nousee itseasiassa vielä nopeammin toleranssi kuin normietizolaamiin. (*)
6 + 6 nappia meni kun tätä kokeilin, toimi todella todella härskisti ja semi pitkään. Seuraavana päivänä 8nappia kerralla alkoi lähinnä vituttamaan. En muista milligrammoja, jos pitäisi veikata niin 1mg tai 6mg sinisiä nappeja.

OfftopicEditti: Ajattelin vain huomattaa että jos meinaa combottaa oxyä ja lakkaa, suosittelen että ihan maksimissaan 1ml lakkaa.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 28 Oct 2016, 23:19

Chess wrote:Komppaan!
Lähes ainoa bentso, jonka koen jollain tavalla viihteelliseksi. Tähän nousee vaan toleranssi nopeammin kuin mihinkään muuhun bentsoon, (*) ainakin nestemuodossa käytettynä.
Mutta nestemuodossa tää on just paras. 1-5ml(1mg/1ml) kun heittää suuhun, niin kestää noin 30sekunttia niin alkaa vaikuttaa, ja vaikutus kestää n. 45-75minuuttia dosesta ja toleranssista riippuen. Ei maistu edes pahalle.

Yks mun elämän parhaista jarruoloista on tullut sillä, kun olin ottanut 30mg oxyy ja lakkaa, jonka päälle vedin vielä 2ml etizolaamia. Aivan uskomattoman euforinen olo valtas kehon välittömästi. (Vielä parempi olo tuli, kun veti vielä tohon comboon poretta, sairasta menoo...)

Myös deschloroetizolaami on hyvä ja todella erikoinen bentso, silloisten kavereiden kanssa annettiin sille nimeksi psykebentso.
Tosin tähän nousee itseasiassa vielä nopeammin toleranssi kuin normietizolaamiin. (*)
6 + 6 nappia meni kun tätä kokeilin, toimi todella todella härskisti ja semi pitkään. Seuraavana päivänä 8nappia kerralla alkoi lähinnä vituttamaan. En muista milligrammoja, jos pitäisi veikata niin 1mg tai 6mg sinisiä nappeja.

OfftopicEditti: Ajattelin vain huomattaa että jos meinaa combottaa oxyä ja lakkaa, suosittelen että ihan maksimissaan 1ml lakkaa.
Itse en ole lakkaa tuohon kuvioon kokeillut, mutta etitsolaami, pregabaliini ja heroiini oli aikasta hyvä. Myös sama setti mutta hepan tilalla fentanyyli(analogi) oli muuten kiva, mutta meni herkästi yli pari kertaa - heräsin pari kertaa mm. penkillä kaatuneena maasta tietämättä kauan olin siinä lojunut. Erään kerran heräsin illalla henkeä haukkoen sohvalta samasta asennosta kuin olin iltapäivällä siihen käynyt istumaan. Ei tietysti mene etitsolaamin piikkiin vaan fentiksen.

Joka tapauksessa sopii siis hyvin komboihin, toisin kuin esimerkiksi flubromatsolaami. Flubroneste + herska = neljät-viidet överit.

PS. Lakka on jo itsessään hemmetin euforisoivaa ja ihanaa, että olisikin kiva joskus kombottaa oppareiden kanssa - tosin yritän paraikaa lopettaa buprekoukun joten ehkä sitten joskus... :)
Cogito, ergo sum

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sat 18 Feb 2017, 10:57

Tutkimustieto näyttää, että etizolamista tulisi vähemmän jyrkät reflat kuin bentsoista, ja myös että ainakin antikonvulsiiviseen vaikutukseen syntyy vastakkainen toleranssi; samaan vaikutukseen riittää pienempi dose.

puhallus
Karvakuono

Post by puhallus » Fri 29 Dec 2017, 22:04

Tulli on tänään julkaissut varoituksen, jonka mukaan etitsolaamia myydään alpratsolaamina. Uutinen huvitti itseä hieman siinä mielessä, että edellä mainittu on oman kokemuksen mukaan tehokkaampi & pitkäkestoisempi & vähemmän addiktoiva. Hieman jopa ihmettelen, ettei sitä markkinoida ihan omana itsenään :foil: .