Megatopic: Lääkemuodot/ulkonäkökuvaukset
-
- LD50
Re: Megatopic: Lääkemuodot/ulkonäkökuvaukset
En tiedä onko tästä hyötyä mutta
Buspironi
:Anksilon 5 mg tabl: Valkoinen tai melkein valkoinen, pyöreä, tasainen, viistoreunainen, jakouurteellinen, halkaisija 7 mm, koodi BU 5. Anksilon 10 mg tabl: Valkoinen tai melkein valkoinen, pyöreä, tasainen, viistoreunainen, jakouurteellinen, halkaisija 9 mm, koodi BU 10.Jakouurre on tarkoitettu vain nielemisen helpottamiseksi eikä tabletin jakamiseksi yhtä suuriin annoksiin.
Buspiron 5 mg: valkoinen, pyöreä, litteä, koodi CCL.Buspiron 10 mg: valkoinen, pyöreä, litteä, jakoura, koodi CCD.
Metadoni
Dolmed 5mg Valkoinen, pyöreä tabletti, toisella puolella jakouurre.
METHADONE MARTINDALE PHARMA 2 MG/ML SUUN KAUTTA OTETTAVA LIUOS väritön ja hajuton liuos
METHADONE MARTINDALE PHARMA 5 MG/ML SUUN KAUTTA OTETTAVA LIUOS väritön ja jhajuton liuos
Fentanyyli
Durogesic 12 mikrog/tunti: oranssinvärinen pakkaus. Durogesic 25 mikrog/tunti: punainen pakkaus. Durogesic 50 mikrog/tunti: vihreä pakkaus. Durogesic 75 mikrog/tunti: sininen pakkaus. Durogesic 100 mikrog/tunti: harmaa pakkaus.
Duact
Valkea kapseli, jossa painatus Wellcome + logo ja Duact
Buspironi
:Anksilon 5 mg tabl: Valkoinen tai melkein valkoinen, pyöreä, tasainen, viistoreunainen, jakouurteellinen, halkaisija 7 mm, koodi BU 5. Anksilon 10 mg tabl: Valkoinen tai melkein valkoinen, pyöreä, tasainen, viistoreunainen, jakouurteellinen, halkaisija 9 mm, koodi BU 10.Jakouurre on tarkoitettu vain nielemisen helpottamiseksi eikä tabletin jakamiseksi yhtä suuriin annoksiin.
Buspiron 5 mg: valkoinen, pyöreä, litteä, koodi CCL.Buspiron 10 mg: valkoinen, pyöreä, litteä, jakoura, koodi CCD.
Metadoni
Dolmed 5mg Valkoinen, pyöreä tabletti, toisella puolella jakouurre.
METHADONE MARTINDALE PHARMA 2 MG/ML SUUN KAUTTA OTETTAVA LIUOS väritön ja hajuton liuos
METHADONE MARTINDALE PHARMA 5 MG/ML SUUN KAUTTA OTETTAVA LIUOS väritön ja jhajuton liuos
Fentanyyli
Durogesic 12 mikrog/tunti: oranssinvärinen pakkaus. Durogesic 25 mikrog/tunti: punainen pakkaus. Durogesic 50 mikrog/tunti: vihreä pakkaus. Durogesic 75 mikrog/tunti: sininen pakkaus. Durogesic 100 mikrog/tunti: harmaa pakkaus.
Duact
Valkea kapseli, jossa painatus Wellcome + logo ja Duact
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
- OD
Onko kellään täällä 150mg lyricoita ja vaakaa?
Paljonko 150mg lyrican kuuluisi painaa?
Kun sain tuossa noita 150mg lyricoita, ei vakkari paikasta, eivätkä olleet listoissa, niin olen vähän epäileväinen.
Muutenkin, jos jollain on erillaisia lyrica vahvuuksia ja tarkkaa 1-10mg tarkkuudella näyttävää vaakaa, niin voisi listata lyricoiden painoja.
Kun välillä tosiaan saa lyricoita jotka ei ole enää pakkauksissa, etenkin random katu-säädöissä. Niin voisi tarkistaa, onko tullut kusetetuksi.
Paljonko 150mg lyrican kuuluisi painaa?
Kun sain tuossa noita 150mg lyricoita, ei vakkari paikasta, eivätkä olleet listoissa, niin olen vähän epäileväinen.
Muutenkin, jos jollain on erillaisia lyrica vahvuuksia ja tarkkaa 1-10mg tarkkuudella näyttävää vaakaa, niin voisi listata lyricoiden painoja.
Kun välillä tosiaan saa lyricoita jotka ei ole enää pakkauksissa, etenkin random katu-säädöissä. Niin voisi tarkistaa, onko tullut kusetetuksi.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Karvakuono
Voiko joku auttaa mitä nää voi olla ?
Eli siis. Mun kaveri sai nää kympillä, ne vaa tökättiin sen käteen ja myyjällä oli kiire joten ei kerenny mitää niist selittelemään eikä kunnolla itsekkään tiennyt mitä ovat nii osaatteko te sanoa ? pieniä, keltaisia/vaaleankeltaisia ja vähän kuperoita ja ympyrän muotoisia. Näissä ei lue mitään. En tiennyt minne tämän laitan niin laitoin nyt tänne osioon.
merge -sxo
merge -sxo
-
- OD
Re: Voiko joku auttaa mitä nää voi olla ?
Myyjä siis ei edes sanonut mitään, että mitä ovat?
Mäki voisin mennä myymään kalkkitabletteja jos tollasia asiakkaita löytyy.
Ikävä kyllä en osaa sanoa mitähän ovat vaikka suurimman osan suomen apteekkitavarasta olen nähnyt, siis niistä joilla on päihdyttäviä ominaisuuksia.
Mäki voisin mennä myymään kalkkitabletteja jos tollasia asiakkaita löytyy.
Ikävä kyllä en osaa sanoa mitähän ovat vaikka suurimman osan suomen apteekkitavarasta olen nähnyt, siis niistä joilla on päihdyttäviä ominaisuuksia.
-
- Karvakuono
Nosiis sanoi että vois olla jotain bentsoja mut mä en oikee uskois..
-
- OD
Silmää viilattiin kyl, ketiapiini taitaa olla. Tuskin kuitenkaan depolaneja ihan femmalla näillä leveyksillä saa...
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
- Apteekki
Ei noi kyllä iha ketipinoreiltakaan näytä. Eiks ne oo huomattavasti oranssimpia?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
- OD
Mun mielest aika samannäköst. Dunno sit.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
- LD50
Vissiin 5mg vahvuus medikinet CR

En tiie oisko toi Voxra hyvä lisätä listaan?
Bupropioni
150 mg tabletti: Kermanvalkoinen vaaleankeltainen, pyöreä, toisella puolella mustalla merkintä "GS5FV", toinen puoli paljas.
300 mg tabletti: Kermanvalkoinen tai vaaleankeltainen, pyöreä, toisella puolella merkintä "GS5YZ", toinen puoli paljas.
Last edited by Velho on Fri 22 Nov 2013, 15:40, edited 1 time in total.
-
- LD50
100mg ketipinormietteliäs wrote:Eli siis. Mun kaveri sai nää kympillä, ne vaa tökättiin sen käteen ja myyjällä oli kiire joten ei kerenny mitää niist selittelemään eikä kunnolla itsekkään tiennyt mitä ovat nii osaatteko te sanoa ? pieniä, keltaisia/vaaleankeltaisia ja vähän kuperoita ja ympyrän muotoisia. Näissä ei lue mitään. En tiennyt minne tämän laitan niin laitoin nyt tänne osioon.
merge -sxo
-
- Psykonautti
mikähän pilleri
Valkoinen pyöreä jossa toisella puolella numero 5.
-
- Karvakuono
Kellään hajua mikä tämä pilleri on? Löysin sohvan välistä! Ei merkintöjä.

-
- LD50
eiks opamoxit oo muuttunu? ku mulla on opamox 30mg ja siin lukee "ORN 262" ja oon 100% varma et se on opamox kun sen opamox purkista niitä sain apteekin edessä eli juuru haettuna 
edit: ja YA:n sivuilla nyt lukee näin Valkoinen tai melkein valkoinen, päällystämätön, tasainen, viistoreunainen, jakouurteellinen tabletti.15 mg: koko 6,9-7,3 mm, koodi ORN 261.30 mg: koko 8,9-9,3 mm, koodi ORN 262.50 mg: koko 8,9-9,3 mm, koodi ORN 263.Tabletti voidaan puolittaa.

edit: ja YA:n sivuilla nyt lukee näin Valkoinen tai melkein valkoinen, päällystämätön, tasainen, viistoreunainen, jakouurteellinen tabletti.15 mg: koko 6,9-7,3 mm, koodi ORN 261.30 mg: koko 8,9-9,3 mm, koodi ORN 262.50 mg: koko 8,9-9,3 mm, koodi ORN 263.Tabletti voidaan puolittaa.
-
- Psykonautti
Mitä ihmeellistä Duactissa? Mulla on näitä mut sain ne ihan ns. laillisesti ja oikeaan vaivaan lääkärin määräyksestä. Jäljellä vielä on muutama. Olivat kalliita. Onko näistä johonkin muuhunkin...?
-
- Apteekki
Hyvä, että Orion on vihdoin laittanut jonkinlaisia tunnistusta helpottavia merkintöjä! Liikaa valkoisia pyöreitä tabletteja joissa ei lue mitään.Velho wrote:eiks opamoxit oo muuttunu? ku mulla on opamox 30mg ja siin lukee "ORN 262" ja oon 100% varma et se on opamox kun sen opamox purkista niitä sain apteekin edessä eli juuru haettuna

Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
- Kameleontti
Juu siis nuo Duactit jytisee kyl aika lujaa. Kannattaa olla tosi varovainen jos meinaat käyttää. Varsinki alkoholin kans ihan kreisi combo, iha vitun trippin balls kehu yks frendi torilla. Jenkeis vissii porukkaa kuollukki näihiDarkPath wrote:Mitä ihmeellistä Duactissa? Mulla on näitä mut sain ne ihan ns. laillisesti ja oikeaan vaivaan lääkärin määräyksestä. Jäljellä vielä on muutama. Olivat kalliita. Onko näistä johonkin muuhunkin...?
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
- LD50
Siis miten kuollu? Yrittäny enkkaa, montaks saa kerralla nieltyä ja tukehtunu? Nuo sisältää sitä pseudoefedriiniä, joka ei anna lisää energiaa varsinaisesti vaan piristää jonkin verran. Paska pseudo-stimu. Joitain muitakin haluttuja ominaisuuksia tais olla, mutta kyllä noita saa vetää melko paljon jos aikoo henkensä menettää. Jenkeissä käyttävät pseudoefedriini-valmisteita muistaakseni crystalmethin tekoon?placebo wrote:Juu siis nuo Duactit jytisee kyl aika lujaa. Kannattaa olla tosi varovainen jos meinaat käyttää. Varsinki alkoholin kans ihan kreisi combo, iha vitun trippin balls kehu yks frendi torilla. Jenkeis vissii porukkaa kuollukki näihi
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m ... LINE_DUACT
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
- Kameleontti
Kommenttini oli tarkoitus olla sarkastinen. Ilmeisesti epäonnistuin. 

-
- LD50
Sori, mutta sarkasmi usein menee hukkaan tolloilla. Varsinkin jos se ei ole ilmiselvää. Voitaisiin kuitenkin pitäytyä täällä asiallisessa informaatiossa ettei kenellekkään tule väärinkäsityksiä. Olisihan se ikävää jos joku vetäisi esim. Jemkem överit, eikö? 

-
- Kameleontti
Joo pahoittelen asiattomuuttani. Mutta tehdäkseni pointtini selväksi Duactit eivät omaa minkäänlaista viihdepotenttiaalia. Tästä etiäppäin pidän asiallisen linjan 

-
- Psykonautti
Temesta 2.5mg on litteä, pyöreä valkoinen pilleri katkoviivalla ilman merkintöjä. Halkaisija n. 10mm.
Vähä harvinaisempi bentso siis kyseessä mitä jaetaa vaa viros ja sairaalois. Ei saa siis respalla mistää joten jengi aina hukas näiden kaa.
Hyvä ja selkee lista!
Vähä harvinaisempi bentso siis kyseessä mitä jaetaa vaa viros ja sairaalois. Ei saa siis respalla mistää joten jengi aina hukas näiden kaa.
Hyvä ja selkee lista!
-
- OD
Tietääkö kukaan minkä valmistajan valmiste on seuraava.
Pitäis olla diatsepaamia, sininen nappi, pamin kokoinen/näköinen, toisella puolella katkoviiva ja toisella puolella lukee "10".
Onko kokemusta jengillä näistä, toimiiko niinkun pitäis?
Pitäis olla diatsepaamia, sininen nappi, pamin kokoinen/näköinen, toisella puolella katkoviiva ja toisella puolella lukee "10".
Onko kokemusta jengillä näistä, toimiiko niinkun pitäis?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- LD50
Mihi se pillerin tunnistus topiikki on kadonnu?
Noh kuitenki kysyn sit tässä et mahtaako kukaa tunnistaa tätä nappulaa: ruskea n. 300mg lyrican kokoinen kapseli, jossa ei oo mitään merkintöjä? Mielessä kävi oxynorm tai joku muu vastaavanlainen oppari. Ja villeimmissä ajatuksissa kävi et joku on mahdollisest ite täytetty liivate kapseli joka sisältäis herskaa tai vaihtoehtosest krokodiilii koska tää oli bussi pysäkil josta lähtee ja tulee venäläisiä joka päivä tosi paljon

Joo tää oli tollane gelatiini kapseli jokaoli täytetty ruskealla jauheella mitä mahtaa olla
hajukin oli jotain uutta. Pitää varmaa kokeilla polttamista jos se antais suuntaa et mitä se on tietysti ekana tuli mielee taas tuo #3 heroiini tai krokodil tai sit tää on jotai luontaistuotetta tai lääkettä ei voi tietää mut eiks toi polttamine oo suht turvalline tapa kokeilla mitä se mahtaa olla tietysti pieni määrä alkuun jos vaikka sattuis olemaa puhtaampaa herskaa

Noh kuitenki kysyn sit tässä et mahtaako kukaa tunnistaa tätä nappulaa: ruskea n. 300mg lyrican kokoinen kapseli, jossa ei oo mitään merkintöjä? Mielessä kävi oxynorm tai joku muu vastaavanlainen oppari. Ja villeimmissä ajatuksissa kävi et joku on mahdollisest ite täytetty liivate kapseli joka sisältäis herskaa tai vaihtoehtosest krokodiilii koska tää oli bussi pysäkil josta lähtee ja tulee venäläisiä joka päivä tosi paljon

Joo tää oli tollane gelatiini kapseli jokaoli täytetty ruskealla jauheella mitä mahtaa olla

-
- LD50
^ Kuva ois kiva...
-
- LD50
noh kysytääs täällä tollane soikea punertavanruskea kupera tabletti jossa merkintä E 5 kellään tietoa mikä mahtaa olla kyseessä itse veikkaisin tyyliin jotain mirtazapinia mutta onko? tää tippu imurista ku tyhjensin sitä ja pari muutakin tablettia mutta niistä melkein tiiän mitä ne on paitsi noista 2 valkoisesta en osaa sanoa mitään niissä ei oo mitää merkintöjä tai muutakaan mistä tunnistais muutaku et pyöreä kaksoiskupera toinen on varmaa 8mm ja toinen on n.5mm halkaisialtaan
-
- LD50
^ Ei sitte tosiaan sitä kameraa löydy? On meinaan aika monella eri valmisteella kuvailemasi ominaisuudet... 

-
- LD50
Nää on näköjää muuttuneet ku ennen sai purkissa nää ja ne oli tenoxin kokosia ja näkösia mut sit niis oli toi texti mut nyt kun sain levyn näitä 10mg malleja niin aattelin päivittää tiedot tästä eli valkoinen mutta onkoha tää ovaali oikea sana kuvaamaan tätä muotoa ja texti ORN31 ja toisella puolella jako uurreVelho wrote:En tiedä onko tästä hyötyä mutta
Buspironi
Vähän huono kuvanlaatu mut tollanen nappula kyseessä

PS: Näköjään yliopistonapteekin sivuilla on vanhentunutta tietoa eli tuo sama texti minkä oon postannu näistä aikasemmin

Mikähän lääke kyseessä, kun tullut vastaan täällä pohjoisessa oransseja ovaaleja vähän kasipalloa pienempiä tabletteja joissa ei muuta merkintää kuin "B". Ei vaikuta apteekkikamalta kun sen verran karusti painettu. Myyntipuheessa sanottiin, että "buprea johon on liuotettu morfiinia". No siinähän ei ole vittuakaan järkeä, vaikutuksista sen verran että pisti kyllä todella kovat olot päälle ja myöhemmin kun koitin toiste ei tuntunut sanovan mitään. Kaveri jolle viskasin loput ja jolla nollatole oli vain laattaillut ja sanoi ettei se ainakaan buprea ole koska niin pienestä määrästä koko mies ihan romuna. Eli joku opioidi, tutkari kenties? Kenelläkään havaintoa, olisi kiva tietää tästä. Hyvä jälkeenpäin selvitellä
-
- Moderator
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta jochibbo wrote: Myyntipuheessa sanottiin, että "buprea johon on liuotettu morfiinia". No siinähän ei ole vittuakaan järkeä, vaikutuksista sen verran että pisti kyllä todella kovat olot päälle ja myöhemmin kun koitin toiste ei tuntunut sanovan mitään.

Jos aluksi toimii, mut heti sen jälkeen ei toimi... Ja siis opiaattimainen viba tuli?
-
- LD50

näköjää en saa kuvalinkkii toimii mut kuitenki tos on 8mmg ja 2mg ja 0,4mg SUBUTEX
Buprenorfiini
Suboxone 2 mg resoribletti - Valkoinen, kuusikulmainen, kaksoiskupera tabletti, jossa miekan kuva toisella puolella ja ”N2” toisella puolella.
Suboxone 8 mg resoribletti - Valkoinen, kuusikulmainen, kaksoiskupera tabletti, jossa miekan kuva toisella puolella ja ”N8” toisella puolella.
Subutex 0,4 mg, 2 mg, 8 mg resoribletti - Valkoinen, soikea, litteä tabletti, jossa on miekan kuva toisella puolella ja tabletin vahvuus numeroina (04), (2) tai (8) toisella puolella.
Temgesic 0,2 mg resoribletti - Valkoinen, pyöreä, kuperapintainen tabletti, jossa on miekan kuva toisella ja kirjain L toisella puolella, halkaisija 5,5 mm.
Temgesic 0,4 mg resoribletti - Valkoinen, pyöreä, kuperapintainen tabletti, jossa on miekan kuva toisella ja kirjain H toisella puolella, halkaisija 5,5 mm.
Korjasin kuvan, jos haluut kuvan tähän niin ei tarvi laittaa url-juttua siihen. Riittää
Last edited by Mushru on Wed 25 Mar 2015, 13:38, edited 1 time in total.
Reason: muokkailin linkkiä
Reason: muokkailin linkkiä