Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Patterson
Lepakko

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by Patterson » Thu 04 Jun 2015, 11:02

Kenellekkään tullut lähiaikoina vastaan tällaista mustaa könttiä höystettynä jollain synteettisellä Kiinan ihmeellä? Ihan kun ois jotain kaupan muovailuvahaa jatkeaineena, kun ei tykkää edes palaa ja sitten kun palaa niin maku on suht muovinen höystettynä jollain kemiallisella aromilla. Ois kiva jos näitten duunaajat käyttäs edes hyvin palavia kantoaineita, niin vois polttaakkin, mutta ajat on kovat. :twisted:

Savossa päin tuli vastaan ja kiinnostais tietää mitä tää on syönyt. :up:
Saatana elää ja voi hyvin.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 04 Jun 2015, 13:01

Täällä kans pyörinyt tuota "synteettistä hasaa"... Kemikaali-Aliksi alettu sanoon sitä :D Ihan random veikkaus ois, että jotain paskaa sekoitettu johonkin fubinacaan. Ainakin vaikutus oli suht koht samanlainen. Ite poltin tota sillain, että liekkiä vain päälle ja imuun, mut aika paljon piti sitä liekkiä antaa. Vaikutus aika lyhytkestoinen, mut helppo vetää överit jos pistää dosee samalla tavalla, kuin peeeälläää.

Mut joo...
eipä siinä jotkut sankarit vetänyt jo suoneen tätäkin... huhuh.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Thu 04 Jun 2015, 13:20

Joo voisin kuvitella että aivan samaa tavaraa, vaikutus tosiaan onnettoman lyhyt. :D

Laittasivat perkele edes kunnolla sitä kemikaalia noihin sotkuihinsa, niin ei tartteis hengityselimistöään tuhota jäätävällä älyttelyllä. :mrgreen:

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Thu 04 Jun 2015, 18:56

Kova on meininki, jos porukka tuuppaa moista roskaa suoneen. :D

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Fri 05 Jun 2015, 01:53

Tosta synteettisestä hasasta tuli mielee et millasessa muodossa sitä on ollu liikenteessä?
Väri, haju, annostus, väsättävyys jne..
Sillo yhes vaiheessa oli uutisissakin jotain siitä joka värjäs sormia keltaseks.. ja joskus kuulin jostain punasesta kemikaali läbystä mut enpä oo näihin niin tutustunut, niin olis kiva tietää kuinka helposti toi synteettinen hasa eroaa vaikka nypsystä tai ihan siitä iigorin pellistä?
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Fri 05 Jun 2015, 10:18

MethAciD wrote:Tosta synteettisestä hasasta tuli mielee et millasessa muodossa sitä on ollu liikenteessä?
Väri, haju, annostus, väsättävyys jne..
Sillo yhes vaiheessa oli uutisissakin jotain siitä joka värjäs sormia keltaseks.. ja joskus kuulin jostain punasesta kemikaali läbystä mut enpä oo näihin niin tutustunut, niin olis kiva tietää kuinka helposti toi synteettinen hasa eroaa vaikka nypsystä tai ihan siitä iigorin pellistä?
Tuo mitä nyt lähiaikoina tullut vastaan on ihan kuin muksujen muovailuvahaa, ei tuoksu juuri miltään ja palaa todella vaivalloisesti. Väri on lähes pikimusta ja jööti ei kuiva millään vaikka jättää lojumaan pöydälle. En ole fiktaillut mutta hitteihin riittää ~0.2-0.3g, vaikutusaika todella lyhyt ja övereitä en saanut aikaiseksi vaikka kuinka yritin. :down:

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Fri 05 Jun 2015, 12:03

Kiitos Pattersonille vastauksesta :up:

Alko mietityttää et helppohan se olis jotain nypsyäki terästää jollain synteettisellä(ja varmasti onkin joissain tapauksissa), niin kuinkakohan hyvin mausta erottaa?

Täysin synteettisen läbyn ilmeisesti ihan helposti.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Fri 05 Jun 2015, 12:23

Jos tietää miltä synteettiset maistuu, haisee tai vaikuttaa, niin kyllä sen huomaa aika helposti. Vahvasti olen sitä mieltä että ainakin kerran tullut vastaan ihan peruspeltsiä jota oli jollain terästetty, sen verta kovaa pärähti sauhut sekä itsellä että kanssahiisaajilla. :mrgreen:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 05 Jun 2015, 17:29

Tääl pyöri enemmän sellaista paskanruskeeta kamaa. Kovaa kyllä ja doset oli enemmän sitä 0,01 luokkaa, palaset sai lohkastua pienellä lämppäämisellä, mut itse polttaminen vaati sitä liekkiä, mutta ei sillain mitenkään hankalaa.

Hintakin oli lähemmäs jotain alle satasen gramma menolla. Eli eli. Olettaisin, että sitä synteettistä siinä itse tuotteessa olisi jonkun verran...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 05 Jun 2015, 19:52

Meil oli back in da days sellast pinkkiä "spice hässäkkää" ja tehtii siitä vuode päivät 3g sitä sexotettuna assetooniin ja se kaadettuna 40grammaan nokkosta ja sit kaveri teki arviointiirheen tai jonku muun "virheen" ja laitto 30g sitä pinkkiä arvotusta -> heikkiin nokkosta ja eihä siinä hyvin käyny koko paskarinki yheltä kierroksesta pariks päiväks koomaan ja osa teholle tai NOVA-osastolle ja pari patologiankylmäkaapin kautta hautaan ni eipä oo kauheemmi huvittanu polttaa noita myrkkyjä. Ja useat paukkuivat psykoosiin tai sai jonku kohtuksen jo noista aijemista tuotteista ja itekki heräsinn 1kk sisää 4 kertaa NOVAlta letkuloista kun sattui toi megahyperstydispige erä markkinoille ja jotenkin tuntui siltä että tämä kaveri tais tehä tämän ihan tarkoituksella ja vvaihtoi kaupunkia suunitelmallisesti kuten koko korvaushoitonsa ja viellä kiitokseksi vasikoi kaikki ketkä ties asiasta jotai. Kylmää kyytiä luvassa hänelle :twisted: jos satut lukemaan tätä ni et sä heti kuole... toivottavasti :twisted:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Sat 06 Jun 2015, 14:01

Kerrohan vähän lisää tosta superspigestä. Pari tyyppiä siis kuoli synteettisistä kannabinoideista saatuihin övereihin? Mikäs oli kuolinsyy?

veke
Psykonautti

Post by veke » Thu 02 Jul 2015, 20:05

jenjere wrote:Näyttäisi siltä, että 5F- eli fluorinoidut kannabinoidit eivät tee hyvää munuaisille. Itse lopetin MAM-2201(josta se fluoridi löytyy) käytön kun virtsaneritys alkoi selvästi vähentyä ja yleinen olo heiketä. Samanlaisia oireita nähnyt muuallakin raportoitavan, joillain myös selkä- ja/tai munuaiskipuja.
Itse suosittelisin, ettei näitä käytä muuten kuin satunnaisesti. Ei ole kiva joutua dialyysiin tällaisten takia.

Onko kenelläkään lisätietoa PB-22:sta (1H-indole-3-carboxylic acid, 1-pentyl-, 8-quinolinyl ester)?
Näyttäisi siltä, ettei siinä tuota fluoridia ole, mahdollisesti siis turvallisempaa, tai ainakin edellämainitulta ongelmalta vältyttäisi. Itse en löydä paljoa muuta tietoa kuin että ilmeisesti aika vahvaa.
lixcc wrote:Onkos porukalla kokemusta SF-PB22:sta tai STS-135 tai AKB-48f? Mietin et mitä näistä kannattaa tilata vai tilatakko kaikkia ja kannattaako niitä mixata keskenään? Nääkö ei näy seuloissa?
Itse en suosittelisi AKB-48F:ää (a.k. 5F-AKB-48) ihan kokemuksen perusteella, plus edellämainittu. Kahdesta muusta en ole paljoa kuullut.
Kuitenkin noiden sijaan pitäisi varmaan suositella sitä PB22:a, sillä kun on yksi tunnettu haitta vähemmän kuin noilla muilla.
tollanen "lajike" ku ab fubinaca sisältää kemiallisessa kaavassa 4-fluorophenyl liitteen voiko tästä päätellä et olis munuaistoksista ku siin on toi fluoro niinku aiheessa olevaa mämmis missä 5-fluoropentyl kohta..osaako oppineet kertoo olisko verrattavissa??
...

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Fri 03 Jul 2015, 15:50

joo ei nuo fluoro kannabinoidit ole kyl terveellistä tavaraa nähnykkää. Joillekki tulee iha vitulliset viekkarit, jotkut taas selviää iisillä. Ite sitä kesktasoo. Vituttaa vitusti ku setti loppuu mut ei sen kummempaa, bendot ja holi jeesaa. Nää tän "hetken" kannabinoidit on imo hanurista, seuraavia settejä odottellessa. Voi ku oispa CP-XX settejä vielä..

taudis
Lepakko

Post by taudis » Sun 12 Jul 2015, 22:15

Itellä jäi kyl synteettisten kokeilu suht. nopeesti pois huumausaineagendastani. Funtsin jossain vaiheessa, et tilais jostain jotain syntikkaa varastoon, ja polttelis sitä silleen, et säästyis möyhypäällä vähän fyrkkaa, ja et saisin vähän toleranssin budiin laskemaan. Eikä oikeen oo kiinnostanu parin päivän taukoja pidempiä aikoja olla hiisaamati :/. Mut hyi viimesenä kokeilin 5fAKB-48, ostin hirveään ylihintaan kun kelailin et sem 1-3 mg toimis, mut eihän se toiminu ja sit ku vaikutukset loppu 20 min päästä ni sitä kulu tosi paljon. En tykänny minkään synteettisen vaikutuksista, ja tosta vikasta sain kerran sellasen vittumaisen ~ 30 min kestävän SYDÄMENTYKYTYSKOHTAUKSEN, ei siis ollu mitään psykoosiahdistuksia, ei ollu paniikkikohtausa, mut ei kyl ollu övereis kivaa, vähän ennen sitä tunsin oloni sohvalla saatanallisen raskaaksi ja sydän tyyliin 100 bmp. Ja sit hupi piilee siin et annos ei ollu (silmäpalloilemalla :roll: ) mitenkään erityisen iso, olin suht saman kokosia hittejä siinä älystä ottanu, mut sit kävi noin. Sit ainaku sitä poltti, ni yskitti pari päivää jälkeenpäin sekä rinnassa jännä tunne joka kerta kun poltti/söi tarpeeksi, jotta olotila muistutti edes hieman sitä real deal (pienet annokset toimi mulle eritavalla/huonosti).

Saatanmä joskus vielä tesmailla jotain uutta, mutta ei kyllä mua nää oo viehättäny. Itseasianytimessäassa tossa touko-kesäkuun vaihteessa mä pyrin hommaamaan mmb-chimnica tai muunsamannimisentapaista, mutta vendori iski coinit takasi vastailemati viesteihi.
Come up with your own damn quotes.

Avaruuskoira
Karvakuono
Location: Etelä puolella siellä missä ryynit rouskuu ja viina virtaa

Post by Avaruuskoira » Thu 01 Oct 2015, 07:22

Jos tulee näitä chimanaca tai jotai sen tyylisen nimistä synyy vastaan nii kannattaa ollaa kyl ERITTÄIN tarkka annostukses niiku yleensäkki näitte kans, omasta ja monien muiden mielestä aiva eri luokkaa ku nää fubinacat,BB22 yms nimittäin sellaset psykoosit paukkunu melkee joka kerta ku polttanu ja moni tyyppi heittäny pahat överit, tuossa iha vasta lähti yks jätkä lansssilla tästä mun kämpiltä ku alko huutaa ja rääkyy ja koutisteli.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Sat 16 Jan 2016, 01:09

THJ-018:aa tuli tuossa hommattua, kaippa johonkin yrttiseokseen tjms. jatkettuna. Eniveis, verrattuna paikallisen ganjan hintaan niin siihen verrattuna hinnaltaan suorastaan erinomaista. :D 30 eurolla sain vajaa 4 grammaa, ja siitä hyppysellinen Knasterin sekaan ja bongista niin nousee kyllä hyvin päähän. Varmasti joltain RC vendorilta saisi puhdasta kamaa huomattavasti halvemmalla, mutta näin hommattuna ihan mielenkiintoinen kokemus. :)

egu3
Karvakuono

Post by egu3 » Sun 05 Jun 2016, 13:31

jenjere wrote:Näyttäisi siltä, että 5F- eli fluorinoidut kannabinoidit eivät tee hyvää munuaisille. Itse lopetin MAM-2201(josta se fluoridi löytyy) käytön kun virtsaneritys alkoi selvästi vähentyä ja yleinen olo heiketä. Samanlaisia oireita nähnyt muuallakin raportoitavan, joillain myös selkä- ja/tai munuaiskipuja.
Itse suosittelisin, ettei näitä käytä muuten kuin satunnaisesti. Ei ole kiva joutua dialyysiin tällaisten takia.

Onko kenelläkään lisätietoa PB-22:sta (1H-indole-3-carboxylic acid, 1-pentyl-, 8-quinolinyl ester)?
Näyttäisi siltä, ettei siinä tuota fluoridia ole, mahdollisesti siis turvallisempaa, tai ainakin edellämainitulta ongelmalta vältyttäisi. Itse en löydä paljoa muuta tietoa kuin että ilmeisesti aika vahvaa.
lixcc wrote:Onkos porukalla kokemusta SF-PB22:sta tai STS-135 tai AKB-48f? Mietin et mitä näistä kannattaa tilata vai tilatakko kaikkia ja kannattaako niitä mixata keskenään? Nääkö ei näy seuloissa?
Itse en suosittelisi AKB-48F:ää (a.k. 5F-AKB-48) ihan kokemuksen perusteella, plus edellämainittu. Kahdesta muusta en ole paljoa kuullut.
Kuitenkin noiden sijaan pitäisi varmaan suositella sitä PB22:a, sillä kun on yksi tunnettu haitta vähemmän kuin noilla muilla.
Omien kokemusten perusteella sanoisin ettei kannata tehdä päätelmiä näiden aineiden nefrotoksisuudesta pelkän kemiallisen rakenteen perusteella. Vaikka on totta, että tällä hetkellä tunnetuimmat munuaistoksiset kannabinoidit, kuten XLR-11 tai AM-2201 ovat fluorinoituja, uskaltaisin väittää että kyse on muustakin.

Fubinacaa tuli aikanaan vedettyä vähän vitusti liikaa, ja kyllähän se juurikin virtsaneritykseen alkoi vaikuttaa. Noh, sittemmin tuli tilattua ab-chminacaa, juurikin sillä ajatuksella että se ei potentiaalisesti olisi niin haitallista tältä kantilta, koska se tosiaan ei ole fluorinoitu. Nopeastipa siihenkin psyykkinen koukku tuli ja joitakin kuukausia tuli päivittäin polteltua. Seinään tuli lopetettua jossain kohtaa kun tuli tajuttua samojen oireiden ilmaantuneen + havaittavaa proteinuriaa (kupliva/vaahtoava virtsa).

Siitä varsinaisesta mekanismista näiden vaikutusten taustalla ei mitään virallista konsensusta vielä tosiaan ole, mutta oman veikkaukseni pistäisin täysagonismiin. Kannabinoidireseptoreja kun on ympäri kehoa, myös munuaisissa. Muistaakseni diabeettisillä hiirillä tehdyssä tutkimuksessa havaittiin CB1-reseptorin blokkaamisen vähentävän diabeteksestä johtuvaa proteinuriaa (albuminuriaa), jolloin voisi päätellä että aktivaatio tuottaisi päinvastaisen reaktion. Tämä nyt ei tietysti suoraan kerro paljoa tästä nefrotoksisuudesta, mutta ainakin osoittaa että kannabinoidergisillä aineilla on vaikutuksia munuaisiin suoraan, eikä kyse ole välttämättä esim toksisista metaboliiteista.

Itse en aio enää koskea yhteenkään synteettiseen, tämä paska on nähty. Suosittelen samaa muillekin, tai välttäkää niitä täysagonisteja ainakin (joskin eipä näillä markkinoilla taida osittaisagonisteja atm ollakaan).

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 10 Jun 2016, 06:33

Mulla tuli sama juttu kun polttelin 1.5kk AB-chminacaa :D Ja sit tuli iha TÖRKEET reflat :DD
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

egu3
Karvakuono

Post by egu3 » Fri 10 Jun 2016, 10:36

SadPanda wrote:Mulla tuli sama juttu kun polttelin 1.5kk AB-chminacaa :D Ja sit tuli iha TÖRKEET reflat :DD
Itellä lopettamisesta sen verran vähän aikaa, että kiinnostaa tietää onko tilanne palautunut sittemmin normaaliksi? Labrakokeissa tuli käytyä ja seerumikreatiniini oli ainakin ihan kunnossa..

Ja btw, muistin vähän väärin tuon tutkimuksen sisällön, oli juurikin toisinpäin, eli CB2-aktivaatio vähensi tätä proteinuriaa. Kävisi sinäällään järkeen että nämä synyt on vaikuttanut reseptoreihin heikentevästi (tolet), ja nyt varsinkin kun on lopettanut, kehon omat kannabinoidit ei vaikuta riittävästi, hence perfuusio munuaisiassa kasvanut..

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 25 Oct 2016, 12:46

Sidney wrote:Kerrohan vähän lisää tosta superspigestä. Pari tyyppiä siis kuoli synteettisistä kannabinoideista saatuihin övereihin? Mikäs oli kuolinsyy?
Kyllä kuoli mutta syy tais olla perisuomalainen sekakäyttö enemmänki johon tuo spice shitti boostasi tai jotain. En sen enempää pysty sanoa kuin että hengityslama ja/tai sydämmenpysähdys joiden takia itsekkin sairaalaan päädyin siitä.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Sun 30 Oct 2016, 17:54

Joo on synteettisiin kuollut jengiä, ei nyt ihan kamalasti mutta on kuitenkin.

Henkilökohtainen mielipiteeni kaikista synyistä on se, että aivan hirveetä paskaa jota ei kenenkään pitäisi polttaa.
On tullut kyllä joskus 2-3vuotta sitten kokeiltua erilaisia synyjä, eniten pidin varmaan siitä hasasta josta jäi oranssia sormiin.. Sitä liikkui pks yhessä vaiheessa ihan vitusti naurettavaan hintaan, jotain 0.10-0.20€ per kovat paukut. Ja kyllähän se toimi kovempaa kun perinteinen budi. Tuli kymmeniä erilaisia synyjä poltettua ja höyrytettyä, myös oraalisesti tuli otettua jauheita.

Ei todellakaan ole mahdolliset haittavaikutukset ja aineesta saatu mielihyvä balanssissa.
Muistan kun tuli vähän enemmän poltettua näitä, niin kyllä oli kunnon reikäpääolo, vainojakin esiintyi.. Reikäpääks varmaan olisin jäänytkin jos en olisi tajunnut lopettaa näiden paskojen kanssa pelaamista.

En suosittele kenellekkään.
Arvosana kaikille synteettisille kannabinoideille: 0/10.

Editoinnin syynä oli mutuilun poistaminen.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 31 Oct 2016, 09:10

Mäki olen samalla linjalla. Ja sit ku poltin esim sitä ab-cminacaa about 2kk ajan niii HYI HELvETTI MILLAISET VIEROITUSOIREET TULI YÄK :D

Ihanku olis ottanu jotaki vahvempaaki opiaattia oli se fiilis. siis pitempää ja lopettanu seinän :D oksetti yms

Ja joo mä vedin tuosta cminacasta juurikin tajuttomuudet about 8h ajaksi. ku otin pommilla oraalisesti IHAN HIEVENE LIIKAA. ja se oli todella pelottavaa. taas voidaan kiittä ylempiä voimia että ollaa hengiss

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 15 Nov 2016, 10:44

Mä olen viimeaikoina tutkiskellut näitä ns uudensukupolven tutkarisavuja. Hiiasin AB-CMINACAA sen 1g pussin parin kuukauden aikana. Tai tuosta on jo aikaa ja otin sitä oraalisestikin ja yhdet TODELLA vakavat överit piti siitäki vetää. SIis otin pommilla X määrän eyeballattua cmnibacaa ja lähti taju pois moneksi tunniksi. aina kun heräsin ni meni joku 5min ja taju pois. ELI OLI VARMASTI TODELLA LÄHELLÄ KUOLEMA. Noh kuitenkin huomasin että vaikka poltit NIIN VÄhä ku mahdollista. NIIN SIVUOIREET oli jotain niin uskomatonta että jakelin sen ilmaseksi pois ja ei tuntunu maistuvan oikeen monelle tuo.

Anteeksi epäselvä aloituss. Kuitenkin olen tutkiskellut näitä todella paljon. alotin joskus jwh-018 mikä oli POTENTTIA ja minusta ei omannut paljon sivuoireita. ja pilvi oli mukava ja aika lähellä kannabista. siis minä joka en nykysin edes polta kannabista olen joskus nuorempana tykännyt hiisata mutta sitä on aikaa ni paljo etä en ole mikään sanomaan miten lähellä tai kaukana nämä on. Sitten tuo oli yks hyvä savu. sitte yhistettynä jwh018 +jwh210 oli myös todella euforista polttoa. Sitten tuli AM-2201 mikä oli HYVÄÄ. ja sitte se MAM-2201 <-- Kaikki nuo tässä alemmassa tekstissä mainitut olivat mielestäni jopa NAUTINNOLLISIA. monesti ku pevekkikuurin päätteeksi sai käsiin jotaki noista ni se oli aina melkone pelastus elämälle koska sai nukuttua ja auttoivat jopa ahdistukseen oikealla annostuksella. PUmpusta nuo kakkki ottivat myös IHAN LIIKAA JOS POLTTI LIIKAA. mutta niinkai se oikea kannabiskin ku poltaa liikaa ni tulee tykytyksiä ja paniikkitiloja.. Mutta kuitenkin nämä "vanhemmat" synteettiset kannabinoidit tuntuivat ihan suhkot HARMITTOMILTA. verrattuna tuohon millä alotin tämän tekstin ELI AB-CMINACA! hyi helvetti mitä myrkkyä.

Tosiaan nyt olen viime aikoina saanut käsiini sitä AB-FUBINACA. mikä on ilmeisesti ALUNPERIN PFIZER lääketehtään syntetisoima kannabinoidi. niin kipulääkkeeksi tarkotettu. Sitä sen takia hommasin koska kuulemma tuo ab-cminaca on siitä seuraavaksi tehty joku vahvempi TAPPOVERSIO. tai jotenki ne liitty toisiinsa. mutta kuitenkin tuo fubinaca on tullut ennnen sitä..

POLTIN EKAN JOINTIN pari vkoa sitten. MIETIN hetken! VOI DAMN nyt on löytynyt samantyylinen tutkarisavu mitä nuo mam- ja am 2201 yms jwh:t olivat. Elikkä se ei tuntunut lähellekkään yhtä VAARALLISELTA. BOOSTASI METADONI ANNOSTA. ja tuntui muutenkin todella nautinnolliselta. Ja voin sanoa että tuosta tuli melkeen kertaheitolla mun lemppari poltto. En osaa sanoa menisikö se ohi noiden mam tai am2201 tai mitä niitä nyt olikaan kun on ni paljo aikaa että niitä oon polttanu. Mutta todella miellyttävää polttoa.
Ainut miinus on lyhyt kesto. mutta toisaalta se on hyväkin jos sattuu laittamaan liikaa ni ne överit ei kestä ni tajuttoman kauan. TOle tuohon FUBINACAAN nousi illassa. tai muutaman jointin jälkeen mutta ei haitannut menoa. Mässyt siitä iski todella kovat. JA jotenki tosi jumittavaa polttoa. että kun tuo on kipulääkkeeksi tehty ni voisi kuvitella että tuo on aika INDICA tyylinen jumitus lääke. EN sitte tiedä miksi ei ole otettu koskaan lääkekäyttön taino niin varmaan siksi kun on sitä oikeatakin tavaraa mikä ei ole kemikaali :D MUTTA JÄNNÄ ETTÄ PFIZER ON TON EKANA SYNTETISOINU. ja sen huomaakin että se ei ole vaan joku PAKOSTI SYNTETISOITU TTAPPO KEMIKAALI NIIKU ESIM TUO ab-cminaca tai mikä se toinen MDMC CHMINACA. aivan sairasta taqppo kamaa :DD HYI! EI IKINÄ ENÄÄ

Mutta todellakin kun olen korvaushoidossa ja ei sitä kannabista voi käryyttää ni mä olen sitä mielt että jos on pakko hiisata välllä tai joskus ni kyllä mä suositteen tuota. Ei näy pikaseulassa ja toimii ja ajaa asiansa. ja mikä parasta se boostaa tuota metadonia. siis nuokkua ja sedatiivisyyttä. ja tuo hyvän mielen :D ja ruokahalun.! En malta odottaa että pääsen taas tätä ab-fubinacaa polttamaan. Röökimiksiä se oli mitä sain ja niin se on paras polttaa. ei ole kiva eyeballata sitä pulveria sätkän päälle ku sitä saa laitettua lähes aina LIIKAA: mutta tämmönen epäselvä aamuteksti ja miete. pysykää suosiolla pois noista uudensukupolven tutkimuskemikaalisavuista. AIVAN KAUHEAA PASKAA. mutta ab-fubinaca on just hyvä huone tuoksu <

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Fri 18 Nov 2016, 02:11

Näistä sain varoituksen kaiffalta,tuolta itärajalta. Oli sieltä tuoneet Suomeen ja helvetin halvalla myyneet. No,tämä tyyppi oli ostanu pienen määrän ja oli heränny lattialta yrjön keskeltä. Polttanu koko ikänsä ja vitusti, kehotti pysymään erillään näistä. Olen uskonut kokenutta tyyppiä.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

ferox
OD

Post by ferox » Fri 18 Nov 2016, 22:14

Black7343 wrote:Näistä sain varoituksen kaiffalta,tuolta itärajalta. Oli sieltä tuoneet Suomeen ja helvetin halvalla myyneet. No,tämä tyyppi oli ostanu pienen määrän ja oli heränny lattialta yrjön keskeltä. Polttanu koko ikänsä ja vitusti, kehotti pysymään erillään näistä. Olen uskonut kokenutta tyyppiä.
Kertomasi perusteella, jos ei aineesta eikä sen tavanomaisesta käyttöannoksesta ole mitään hajua, niin lopputulos oli ihan odotettavissa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa