Oudot ja epätavalliset kombot

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Jeshu
OD

Re: Oudot ja epätavalliset kombot

Post by Jeshu »

h.s.t. wrote:Nauttiiko joku oikeesti näitten kuvitteellisten kombojen keksimisestä?
No en mä kirjoittas niistä jos se ei olis musta mielenkiintoista spekuloida komboista ;) Kelaa nyt; kaheksaa tryptaaminia theshold annnoksilla, vois sine muutaman fenetyyliamiininkin keksiä. On se jännä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Dexma wrote:Vetää käteen ja katsella itseään peilistä?
Vai sellanen kombo. Entäpä käteen vetöminen paskomisen yhteydessä? Jossain väitettiin, että niin saisi isomman örgasmin. Jos hommasta haluis ronskimpaa niin vois oksentaa samalla. Tää pitäis tehdä raa'an Resilarin jälkeen.
dredi
LD50

Post by dredi »

Banaani ja ruisleipä?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

dredi wrote:Banaani ja ruisleipä?
Oikein hyvä kombo. Juustoviipale vielä mukaan niin on parempi. Ja maito kuulu tän setin kanssa. Yks päivä laitoin pelkkiä banaanin viipaleita kuivan ruisleivän päälle, banaani tuntui toimivan aika hyvin voin korvikkeena (vaikka en kyllä ees käytä voita), koska sehän on jotenkin vähän voinen hedelmä.
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Poliklinikka wrote:Eks tässä topicissa pitäny vaan puhua omista oudoista komboista?

No ihan sama.

Miten olis:

Kokaiini+Heroiini+LSD+Alkoholi+Meskaliini, vähän niinku Fear and Loathingin tyyliin :lol: :mrgreen: :D :shock:.
Eihän ne Fear and Lothingissa vetänyt tuollaista komboa? Yhdessä vaiheessa ne vaan veti meskaliinin päälle eetteriä. Enkä muista yhtään heroiinikohtausta tuossa leffassa.
Vai puhutko nyt kirjasta?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

NarkkiParkki wrote:
Poliklinikka wrote:Eks tässä topicissa pitäny vaan puhua omista oudoista komboista?

No ihan sama.

Miten olis:

Kokaiini+Heroiini+LSD+Alkoholi+Meskaliini, vähän niinku Fear and Loathingin tyyliin :lol: :mrgreen: :D :shock:.
Eihän ne Fear and Lothingissa vetänyt tuollaista komboa? Yhdessä vaiheessa ne vaan veti meskaliinin päälle eetteriä. Enkä muista yhtään heroiinikohtausta tuossa leffassa.
Ainakin jossain kohtaa ne ottaa alussa meskaliinia ja alkoholia samalla annoksella, sen jälkeen ne ottaa ennen vegasiin saapumista happo lapun... Kokaiinia asianajaja ottaa autossa. Missä se heroiini tulee?
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Eiku siinä alussa Duke ja Gonzo oli jo meskaliineissa. Kun ne ottaa sen liftarin kyytiin, ne vetää hetken päästä amyylinitriittiä. Liftarin lähdettyä Gonzo pudottaa kokaiinisuolasirottimen ja antaa Dukelle LSD blotterin. Sen jälkeen Gonzo alkaa vetämään matkalaukkunsa päälle pudonnutta kokaiinia.

Kyllä ne veti siinä leffassa aika paljon aineita, mutta ei kerralla noita kaikkia. Luulisin, että LSD:n vaikutus oli jo hiipunut, kun Duke ja Gonzo vetivät meskaliinia ja eetteriä.
Heroiinia leffassa ei tietääkseni käytetty.
dredi
LD50

Post by dredi »

Oikein hyvä kombo. Juustoviipale vielä mukaan niin on parempi. Ja maito kuulu tän setin kanssa.
Joo todella on. Maidon kanssa en olekaan koittanut, mutta banaani+juustovoileipä on kyllä mahtava kombo. Banaani on myös hyvä rainbow hedelmäjuoman kanssa.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

jesuiitta wrote:
Dexma wrote:Vetää käteen ja katsella itseään peilistä?
Vai sellanen kombo. Entäpä käteen vetöminen paskomisen yhteydessä? Jossain väitettiin, että niin saisi isomman örgasmin. Jos hommasta haluis ronskimpaa niin vois oksentaa samalla. Tää pitäis tehdä raa'an Resilarin jälkeen.
Kaikenlaista... :roll: :lol:
dredi
LD50

Post by dredi »

Miten olisi LSD + DMT 3 promillen humalan päälle... menee muuten tosi dissosiatiiviseksi.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Dexma wrote:
NarkkiParkki wrote:

No ihan sama.

Miten olis:

Ainakin jossain kohtaa ne ottaa alussa meskaliinia ja alkoholia samalla annoksella, sen jälkeen ne ottaa ennen vegasiin saapumista happo lapun... Kokaiinia asianajaja ottaa autossa. Missä se heroiini tulee?
Oopiumia ne meinas/taisi vetää siinä yhessä vaiheessa. Mut heroiini kuuluu asiaan. Se on jokaisen huume-elokuvan perus elintarvike :lol:. "Siellähän oli käytössä kaikkia huumeita jotai ihmiskunta tietää", kuten he itse sanoivat. Täytyy kysyä kaverilta, kun hän on lukenut tuon kirjan (käyttivätkö he pollea).
dredi wrote:Miten olisi LSD + DMT 3 promillen humalan päälle... menee muuten tosi dissosiatiiviseksi.
Vois olla aika jees. Psykedeelit kunnon humalan päälle = Rock'n'Roll... Ehkä jättäisin tuon humalan johonki 1 promilleen ja DMTn pois, vois olla muuten ihan vitun sekoilua..
dredi
LD50

Post by dredi »

Vois olla aika jees. Psykedeelit kunnon humalan päälle = Rock'n'Roll... Ehkä jättäisin tuon humalan johonki 1 promilleen ja DMTn pois, vois olla muuten ihan vitun sekoilua..
Voin kertoa että se todellakin on ihan vitun sekoilua.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Poliklinikka wrote:Täytyy kysyä kaverilta, kun hän on lukenut tuon kirjan (käyttivätkö he pollea).
Kysy multa?

Oon lukenu kirjan ja nähny leffan monta kertaa eikä ne siinä heroiinia käytä. Se kohtaus jossa H.S.T polttelee yön tullen jotain soffalla ja leijailee menneisyyteen, niin en tiedä mitä hän polttaa siinä. Kenties oopiumia.
bUkkA

Post by bUkkA »

Tossa kohdassa kun se vapottaa ainetta, jota sä kutsut oopiumiksi se asianajaja huutaa sieltä vessasta, että ota vaikka "Smackia" eli heroiinia. Mä olen ainakin luullut että se siinä kohdassa poltti sitä. Kun ei ole mitenkään harvinaista herskaa muutenkaa polttaa..
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

bUkkA wrote:Tossa kohdassa kun se vapottaa ainetta, jota sä kutsut oopiumiksi se asianajaja huutaa sieltä vessasta, että ota vaikka "Smackia" eli heroiinia. Mä olen ainakin luullut että se siinä kohdassa poltti sitä. Kun ei ole mitenkään harvinaista herskaa muutenkaa polttaa..
Juu, niimpä kävikin. "Smoke some grass, Shoot some smack".
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

LSA + GBl aion kokeilla, olettaisin et euforia on ihan omaa luokkaansa, onko kukaa testannu ?
dredi
LD50

Post by dredi »

LSD + GHB on paljon parempi...
bUkkA

Post by bUkkA »

Olen kokeillut LSA+GBL moneen kertaa. Helvetin hyvä combo ;)
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

LSD+piriä+GHB oli aika hurjaa, tuntui että oisin pystynyt lukemaan kollektiivista alitajuntaa kuin avointa kirjaa.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

CharlieBigPpotato wrote:LSD+piriä+GHB oli aika hurjaa, tuntui että oisin pystynyt lukemaan kollektiivista alitajuntaa kuin avointa kirjaa.
Oon kokeillu muuten samaa komboa tosin GBL:n kanssa.

Set & setting oli hiukka nihkeä. Piri tuntui kireältä hapon kanssa, eikä lakkakaan oikein pelastanut tilannetta hikoilutti vain. Eikä pirilaskutkaan ollu niinkään jees hapon kera.

Mutta jollain muulla ste&settingillä ja annostuksilla tuo voisi olla ihan maittavakin yhdistelmä
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Metamfetamiinia ja Heroiini. Noilla pysyy pystyssä yliannostukseen asti :lol: :mrgreen: 8).
dredi
LD50

Post by dredi »

Poliklinikka wrote:Metamfetamiinia ja Heroiini. Noilla pysyy pystyssä yliannostukseen asti :lol: :mrgreen: 8).
On muuten jännä kombo. Varsinkin jos vuoronperään vetää spiidiä ja herskaa... Kokoajan vaihtelee, pirteä/nuokuissa/pirteä/nuokuissa jne.
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Eikös jo heroiini tee sen, että välillä on pirteä ja välillä taas lähes unessa.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Ainakin tullut todettua, ettei MDMA+amfetamiini+LSD kannata, ellei diggaa parin päivän pitusista psykoosilaskuista. :roll:

Ei näitä combotuksia ees uskalla miettiä, ettei extremepäissään menis kokeilemaan..
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

En tykännyt 2C-E + Salvia + Kannabis.
Meni AIVAN LIIAN sekavaksi meininki minun makuuni.
45/44/43/42
mauseri
LD50

Post by mauseri »

univelkaa+2ct2+pilvi= jeah 8)

edit: mitäs outoa tuossa nyt oli..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Miten olis "tällänen" juhannus kuosi: Meo-amt + Happo + Ksanor + Opatee + Viina + MDPV?

En kyl oo ottamassa, joten pidetään tää ihan teoreettisena... :lol:
dredi
LD50

Post by dredi »

Aika huono idea
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Poliklinikka wrote:Miten olis "tällänen" juhannus kuosi: Meo-amt + Happo + Ksanor + Opatee + Viina + MDPV?

Jätä ksanori, opatee ja viina ainakin pois... mielellään myös mdpv ja mene pelkästään hapolla ja amt.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Dexma wrote:
Poliklinikka wrote:Miten olis "tällänen" juhannus kuosi: Meo-amt + Happo + Ksanor + Opatee + Viina + MDPV?

Jätä ksanori, opatee ja viina ainakin pois... mielellään myös mdpv ja mene pelkästään hapolla ja amt.
Happo ihan itsekseen. Meo amt ihan minkä kanssa tahansa... Kato eka antaa psyken potkasta kunnolla, sitte juo unikot... Ja RocknROll... Tutkari on tutkari vaikka pirinä sitä möisi... :lol:. Eks mä sanonu että tää on vaan teoriaa. Enkai mä nyt tollasta settiä ala ottaa... Enhän?