Oudot ja epätavalliset kombot
Re: Oudot ja epätavalliset kombot
Stilnoct+Rivatril+150Daturasiementä+600mg DXM+Alkoholi+Budi. O__o
-
- Moderator
Kerro kiitos tästä lisää???bUkkA wrote:Stilnoct+Rivatril+150Daturasiementä+600mg DXM+Alkoholi+Budi. O__o
Kuulostaa ihan siltä, että voisin itsekkin kokeilla, ainakin toi daturat ja dexmi on kyllä testattu... Silti pirun vaarallinen kombo...
-
- Lepakko
Mietinpä vain, että millainen trippi tulisi, jos vetäisi LSD:tä ja DXM:ää.
Kukaan kokeillut ikinä?
Kukaan kokeillut ikinä?
-
- LD50
Kuulostaa niin perverssin paskalta idealta että huvittais jopa kokeilla...NarkkiParkki wrote:Mietinpä vain, että millainen trippi tulisi, jos vetäisi LSD:tä ja DXM:ää.
Kukaan kokeillut ikinä?

-
- OD
Moklobemidi ja ekstaasi lienee ainakin epätavallinen. Ja hengenvaarallinen.
Bentsopäissäni menin kiireisessä tilanteessa tosiaan yhden 007 nappulan mättämään ja sitä ennen olin syönyt aiemmin päivällä 450mg moklobemidia. Nousut ne taisivat olla ne jotka minua sitten muistuttivat, että olen tosiaan syönyt sitä mokloa! Tämä ei siis ollut millään tavalla tarkoituksenmukainen teko.
Kun normaalisti madman kanssa saa fiilistellä nousuja hyvän tovin, minä taasen vaivuin hyvin pian ensimmäisen nousuaallon jälkeen johonkin tilaan jota psykiatri ehkä sanoisi toksiseksi psykoosiksi. En saanut sitä takin hiton vetskariakaan varmaan tuntiin kiinni ja ulkona oli yli -10. Ensimmäiset puoli tuntia ihmettelin, että tämä takkihan ei ole laisinkaan minun ja että baarin poke, josta olin paniikissa lähtenyt jättäen puoliksi juodun tuopin pöydälle, yrittää varastaa mun uuden takin ja hyödyntää sitä jotenkin! Ja mun takkihan se kuitenkin oli...
Itseasiassa sinne satumaahan vaivuin aika tasan tarkkaan siinä kun olin saanut takin käteeni ja poistuin baarista. Olin eräässä pikku kaupungissa ja kello oli yöllä jotain ehkä kaksi. Siellä ei siihen aikaan (kai) ollut sitten vissiin pahemmin liikennettä ja sain kommunikoida metsänhenkien kanssa rauhassa. 2-3 tunnin jälkeen olin edelleen samassa paikassa samalla kadulla (takin hiton vetskarin olin jo saanut kiinni)
Havahduin aina toisinaan metsän keskeltä avaamaan silmät huomatakseni, että suuni käy ja puhetta kuuluu, mutta että oikeasti puhun vain hallusinaatioiden kanssa - todellisuus jonka näin oli pullollaan visuaaleja. 4-5 tunnin päästä madman tapaisesti vaikutus hiipui jyrkästi. Olin edelleen erittäin sekava, mutta jo siinä kunnossa että pystyin soittamaan itselleni kyydin ja pummimaan tupakan ihmiseltä...
Bentsopäissäni menin kiireisessä tilanteessa tosiaan yhden 007 nappulan mättämään ja sitä ennen olin syönyt aiemmin päivällä 450mg moklobemidia. Nousut ne taisivat olla ne jotka minua sitten muistuttivat, että olen tosiaan syönyt sitä mokloa! Tämä ei siis ollut millään tavalla tarkoituksenmukainen teko.
Kun normaalisti madman kanssa saa fiilistellä nousuja hyvän tovin, minä taasen vaivuin hyvin pian ensimmäisen nousuaallon jälkeen johonkin tilaan jota psykiatri ehkä sanoisi toksiseksi psykoosiksi. En saanut sitä takin hiton vetskariakaan varmaan tuntiin kiinni ja ulkona oli yli -10. Ensimmäiset puoli tuntia ihmettelin, että tämä takkihan ei ole laisinkaan minun ja että baarin poke, josta olin paniikissa lähtenyt jättäen puoliksi juodun tuopin pöydälle, yrittää varastaa mun uuden takin ja hyödyntää sitä jotenkin! Ja mun takkihan se kuitenkin oli...
Itseasiassa sinne satumaahan vaivuin aika tasan tarkkaan siinä kun olin saanut takin käteeni ja poistuin baarista. Olin eräässä pikku kaupungissa ja kello oli yöllä jotain ehkä kaksi. Siellä ei siihen aikaan (kai) ollut sitten vissiin pahemmin liikennettä ja sain kommunikoida metsänhenkien kanssa rauhassa. 2-3 tunnin jälkeen olin edelleen samassa paikassa samalla kadulla (takin hiton vetskarin olin jo saanut kiinni)

Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
- OD
Minä otin ~5 grammaa Amanita Muscariaa ja puolikkaan lapun. Lappu siinä pääosin kyllä toimi, kärpässieni aiheutti ehkä pientä sedaatiota ja sellaista jännää levollisuuden tunnetta.Asidyyli wrote:Kuulostaa niin perverssin paskalta idealta että huvittais jopa kokeilla...NarkkiParkki wrote:Mietinpä vain, että millainen trippi tulisi, jos vetäisi LSD:tä ja DXM:ää.
Kukaan kokeillut ikinä?
-
- Moderator
Jostain olen kuullut, että kokemus on erittäin fraktaalinen ja intensiivinen... Vois miettiä hmm.Asidyyli wrote:Kuulostaa niin perverssin paskalta idealta että huvittais jopa kokeilla...NarkkiParkki wrote:Mietinpä vain, että millainen trippi tulisi, jos vetäisi LSD:tä ja DXM:ää.
Kukaan kokeillut ikinä?
-
- Lepakko
Ajatelkaa hei nyt, LSD:tä ja dekstrometorfaania. Pääsette varmaan seikkailemaan toiseen todellisuuteen, jossa kaikki on mahdollista ja unohdatte tämän maailman kokonaan, kunnes vaikutus hiipuu.
-
- Moderator
Eiks dexmillä pääse jo siihen?NarkkiParkki wrote:Ajatelkaa hei nyt, LSD:tä ja dekstrometorfaania. Pääsette varmaan seikkailemaan toiseen todellisuuteen, jossa kaikki on mahdollista ja unohdatte tämän maailman kokonaan, kunnes vaikutus hiipuu.
Lsd, dexmin kanssa voisi isoilla dexmi annoksilla pistää kyllä visuaalisen tripin aika kovan sellaisen. Oikeastaan kiinnostaisi dxm lsd visuaalit... Lsd visuaalit tarkkoja ja yksityiskohtaisia ja dxm laajoja kuvioita jotka eivät ole niin yksityiskohtaisia...
-
- OD
Viina + Metyylifenidaatti
"Kunnon vauhtikännit"
Pirtu + Salvia
"Hyper salvia-trippi"
Dexmi + Tannopon
"Paranoiaa metsässä"
"Kunnon vauhtikännit"
Pirtu + Salvia
"Hyper salvia-trippi"
Dexmi + Tannopon
"Paranoiaa metsässä"
-
- Lepakko
Juu, mutta tuolla kombolla se olisi paljon intensiivisempää.Dexma wrote:Eiks dexmillä pääse jo siihen?NarkkiParkki wrote:Ajatelkaa hei nyt, LSD:tä ja dekstrometorfaania. Pääsette varmaan seikkailemaan toiseen todellisuuteen, jossa kaikki on mahdollista ja unohdatte tämän maailman kokonaan, kunnes vaikutus hiipuu.
Millaiset vaikutukset muuten saataisiin, kun vedettäisiin LSD + DXM + suippumadonlakkeja?
-
- Moderator
Hyvä trippi luulisin... Varmaan itsensä tuhoutuminen ja hajoaminen voisi olla mahdollistaNarkkiParkki wrote:
Millaiset vaikutukset muuten saataisiin, kun vedettäisiin LSD + DXM + suippumadonlakkeja?

-
- Lepakko
Entäs, jos lisäisimme tuohon vielä Salvia Divinorumin? Se vasta olisi menoa.
...Ja kaikki maailman loput huumeet siihen samaan soppaan.NarkkiParkki wrote:Entäs, jos lisäisimme tuohon vielä Salvia Divinorumin? Se vasta olisi menoa.
Mihin tällä nyt päästään?
Ei näillä vielä kuuhun mennä.h.s.t. wrote:...Ja kaikki maailman loput huumeet siihen samaan soppaan.NarkkiParkki wrote:Entäs, jos lisäisimme tuohon vielä Salvia Divinorumin? Se vasta olisi menoa.
Mihin tällä nyt päästään?
-
- LD50
LSD + DXM voisi olla ihan järkevä kombo itseasiassa, muistan lukeneeni että serotonergiset hallusinogeenit blokkaavat NMDA-antagonistien neurotoksisia vaikutuksia.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
- Lepakko
Korjaan, kaikki maailman loput psykedeelit siihen samaan soppaan.h.s.t. wrote:...Ja kaikki maailman loput huumeet siihen samaan soppaan.NarkkiParkki wrote:Entäs, jos lisäisimme tuohon vielä Salvia Divinorumin? Se vasta olisi menoa.
-
- Apteekki
Ajawaska ja siihen piritöötit.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Onkohan 2C-E + DXM safe kombo?dredi wrote:LSD + DXM voisi olla ihan järkevä kombo itseasiassa, muistan lukeneeni että serotonergiset hallusinogeenit blokkaavat NMDA-antagonistien neurotoksisia vaikutuksia.
-
- LD50
Miten DXM + piri skulais?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Ei tee hyvää sydämelle.Uke wrote:Miten DXM + piri skulais?
Mun villein kombo on varmaa ollu se ksanor gamma piri -kuosi. En muista paljoakaan. Sen verran muistan että olin kiimasempi ku ikinä.
Mun paras huumekombo on ollut piri+savut+lakkaa, aiai sitä hienoutta, joskus vielä pitää kerrata, ainakin toi savu+piri. Koskaan ei ole ollut niin luovaa, aktiivista ja keskittynyttä olotilaa.
-
- LD50
mdma+LSD+kannabis+amfetamiini+heroiini on hyvä kombo.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
- Lepakko
Aika monet aineet ei tee hyvää sydämelle ja muille sisäelimille.Thoxium wrote:Ei tee hyvää sydämelle.Uke wrote:Miten DXM + piri skulais?
-
- OD
Kyllä pitäis olla, pari frendiä ottanut eivätkä mitään ilmeisiä haittavaikutuksia ainakaan ollut.Thoxium wrote:Onkohan 2C-E + DXM safe kombo?dredi wrote:LSD + DXM voisi olla ihan järkevä kombo itseasiassa, muistan lukeneeni että serotonergiset hallusinogeenit blokkaavat NMDA-antagonistien neurotoksisia vaikutuksia.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
- OD
Montaa eri 'deeliä pieni treshold annos. Saisiko siitä jonkinlaisen sekametelisoppa-matkan kehitettyä itelleen. 0,25 g:tä Cubensista, 1/4 LSD lappu, 5mg 2c-e:tä ja treshold annos jotain kevyttä euforisoivaa 'deeliä, ehkä 5-MeO-DIPT:iä. Hmm... Tai siten pistä noi annokset viel puoliks ja keksin vielä neljä 'deeliä lisäks. Vois olla kylNarkkiParkki wrote:Korjaan, kaikki maailman loput psykedeelit siihen samaan soppaan.h.s.t. wrote:...Ja kaikki maailman loput huumeet siihen samaan soppaan.NarkkiParkki wrote:Entäs, jos lisäisimme tuohon vielä Salvia Divinorumin? Se vasta olisi menoa.

Nauttiiko joku oikeesti näitten kuvitteellisten kombojen keksimisestä?
"Miltähän tuntuis, jos vetäis xxx ja xxx, ja siihen vielä päälle ripaus xxx?"
Miten tohon voi vastata, ku päihteen ku päihteen vaikutus on kuitenki subjektiivista? Enkä näe kyllä mitään hauskaa tällasessa ajatusleikissä muutenkaan...
Miltähän tuntuis käydä kuussa, sit sen jälkeen marsissa ja sieltä pluton kautta takas maahan...? Anyone?
Mä tiedän! Siistiltä!!!!
"Miltähän tuntuis, jos vetäis xxx ja xxx, ja siihen vielä päälle ripaus xxx?"
Miten tohon voi vastata, ku päihteen ku päihteen vaikutus on kuitenki subjektiivista? Enkä näe kyllä mitään hauskaa tällasessa ajatusleikissä muutenkaan...
Miltähän tuntuis käydä kuussa, sit sen jälkeen marsissa ja sieltä pluton kautta takas maahan...? Anyone?
Mä tiedän! Siistiltä!!!!
-
- OD
Eks tässä topicissa pitäny vaan puhua omista oudoista komboista?
No ihan sama.
Miten olis:
Kokaiini+Heroiini+LSD+Alkoholi+Meskaliini, vähän niinku Fear and Loathingin tyyliin
.
No ihan sama.
Miten olis:
Kokaiini+Heroiini+LSD+Alkoholi+Meskaliini, vähän niinku Fear and Loathingin tyyliin

-
- Moderator
Vetää käteen ja katsella itseään peilistä?