Wallankumous, segiksist' sekavaan. Selväst' klaariin, ja taaass plaaniin.
Plägää kohti viilettää, mut hotein on ihan siin myrskyn (myrkyn) silmäs.
Fukin zen-avaruus.
**
Gravitoni.
Oldtoni.
Frediumi & pumpulijumi.
Ainakin mitä google kuva sivustolla katon tota Dream theater kantta, niin siinä on keskellä albumin kantta iso piikkilankoihin kääritty omena, joka on tulessa ja tuo tuli polttaa samalla kaksoistorneja.zerk wrote:^ Siinä DT:n levyn kansikuvassa on kyllä muitakin NYC:n maamerkkejä ja se omena aika varmasti symboloi koko kaupunkia (big apple). Kyseinen julkaisu oli NYC:ssä nauhoitettu livealbumi mikä selittää sen kansikuvan. En nyt ymmärrä miten sä tästäkin saat jonkin mysteerin tai salaliiton aikaiseksi. Reptiliaanit kommunikoi Portnoyn kanssa ja käski vetää tornit matalaks ja tehdä siitä kansikuvan?
Ainoa kummallinen sattuma oli julkaisupäivä. Paino sanalla sattuma. Sama pätee Slayerin lättyyn.
Sä et siis näe esimerkiksi vapaudenpatsasta tuossa? Empire State buildingia? Oikeesti? Mitä Slayeriin tulee niin en nyt näe miten ihmeellinen sattuma toi on. Etsi pari tuntia niin löydät taatusti ympäri maailman erilaisia sattumia jotka voi tulkita 9/11-salaliitoiksi.Personaes wrote:Ainakin mitä google kuva sivustolla katon tota Dream theater kantta, niin siinä on keskellä albumin kantta iso piikkilankoihin kääritty omena, joka on tulessa ja tuo tuli polttaa samalla kaksoistorneja.zerk wrote:^ Siinä DT:n levyn kansikuvassa on kyllä muitakin NYC:n maamerkkejä ja se omena aika varmasti symboloi koko kaupunkia (big apple). Kyseinen julkaisu oli NYC:ssä nauhoitettu livealbumi mikä selittää sen kansikuvan. En nyt ymmärrä miten sä tästäkin saat jonkin mysteerin tai salaliiton aikaiseksi. Reptiliaanit kommunikoi Portnoyn kanssa ja käski vetää tornit matalaks ja tehdä siitä kansikuvan?
Ainoa kummallinen sattuma oli julkaisupäivä. Paino sanalla sattuma. Sama pätee Slayerin lättyyn.
Mikä uskomaton sattuma, että samana päivänä 9/11 iskujen kanssa nää molemmat levy julkaisut.
Sä teet maailmasta pelottavan itsellesi. Kyllä sä voit vaikuttaa siihen mitä teet. Tuo on vain tapa pakoilla vastuuta omista teoistaan.Personaes wrote:
Toinen juttu mikä mua on ruennut ahdistamaan, niin on vapaa tahto. Oon pitkään pohtinut tätä asiaa, mutta tullut nyt viimepäivinä siihen tulokseen(luettuani aiheesta ja kuunneltuani asiantuntijoita), että ei ole olemassa minkäänlaista vapaata tahtoa. Kaikki on ollut määriteltyä alkuräjähdyksestä asti.
Tää on ahdistava ajatus. Ollaan niinkun havainnoimassa vaan miten meidän mieli ja keho luo ajatuksia ja tekee tekoja, joihin meillä itsellä ei ole mitään valtaa vaikuttaa. Eli mustakin voi tulla sadistinen-sarjamurhaaja, enkä voi vaikuttaa siihen itse mitenkään.
Pelottava maailma.
Jokainen tsäänssi on uus mahdollisuus. Usko tiedenaista, ne o viksuja. Albertti sano kans et jumala ei pelaa noppaa mut Heisenbergin epätarkkuushommelin takia näyttäs et jumala on vegasissa sikaileva lasten yliopistorahat blackjackis häviävä nilkki. Ja jenkki jostain syystä.Esimerkiksi Tarja Kallio-Tammisen mukaan "kvanttimekaniikka ei mahdu Laplacen olettamaan superdeterministiseen ja reduktionistiseen maailmaan
Vedin pillereitä viinaa ja aurinkoa koska juhannus ja en kestä elämää selvinpäin. Tutustuin uusiin kivoihin ihmisiin. Oli hauskaa. Jee.Miksi tänään myrkytit itsesi?
Aina siihen on löydyttävä jokin motiivi.. vai?
Voisit linkata mutta et linkkaa.Personaes wrote:No katso vaikka Sam Harriksen youtube video aiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=pCofmZlC72g
"Illusionary of free will, is as certain as the fact of evolution"
"Its worse than an illusion. Its actually totally incoherrent idea. Which is to say, it is impossible to describe a universe in which it could be true"
Voisin linkata tähän vaikka miten paljon faktaa tästä aiheesta. Mutta Sam Harris tuo mun mielestä tän tosiasian aika hyvin ja selkeesti selväksi.
Vielä lainaus Albert Einsteinia tähän
“Everything is determined, the beginning as well as the end, by forces over which we have no control. It is determined for the insect, as well as for the star. Human beings, vegetables, or cosmic dust, we all dance to a mysterious tune, intoned in the distance by an invisible piper.”
Sepä..Personaes wrote: Mut pitää elämässä vielä kiinni kaksi asiaa. Pelko ja uteliaisuus. Se on sellainen kirous mikä mulla on, pelkään tän hetkistä todellisuutta ja uteliaisuus saa mut avaamaan aina vaan uuden oven, odottaen että sen takana olis jotain parempaa. Mitä siellä ei ikinä ole... Tai ehkä onkin, who knows? *avaa seuraavan oven*...
Riippuu mitä käyttää.Suboxoneprinssi wrote:.
Miten kellään on varaa vetää kamaa, muuten kuin myymällä itse jonkin verran edes joskus - vaikka se raha ei olisikaan voittoa, vaan kattaisi omista käyttökuluista osan? Ite en oo siihen oikeen pystyny, vaikka vakkariduuni on. Ei se raha riitä kaikkeen siihen douppiin millää.
Hmm, itellä se rahoitus hoitu suurimmaks osaks hustlaamalla ja pienempi osa muilla rötöksillä. Tietty sossun tuet käytettiin kanssa, lääkitykset tuli sossun maksusitoumuksella ilmaseks ja kavereilta vaihtamalla, joten ei niistäkään pulaa ollut. Mutta voin kertoa että se menee ihan päivätyöstä kun alkaa rahottamaan täyspäiväisen käytön diilaamalla ja rötöksillä, ja siinä sivussa sattuu ja tapahtuu myös kaikenlaista. Mutta kyllä mä päivittäin pysyin kovissa kuoseissa ja refloista ei ollu tietoakaan. Seurauksia tietenkin noista hommista tulee ja linnassa tuli lusittua kerran jos toisenkin, sakkoja on maksettu enemmän kun tarpeeks, no en tiiä tarviiko tätä ees mainita mutta luottotiedot pilattu niin huolellisesti kuin mahdollista.Suboxoneprinssi wrote:Miten teillä on varaa narkkaa? Käyttekö duunissa, elättekö tuilla, teettekö (muita) rikoksia, diilaatteko huumeita, myyttekö reseptilääkkeitänne?
Kaikkea ei tarvi tietty paljastaa, mut mua ihmetyttää.
Suomessa on vitun kallista douppii. Ellei ite kasvata ganjaa niin jo se et polttaa gramman päiväs maksaa kuukaudes jotain 450-600€ (450 tietty jos ostaa vähän bulkimpana tai kaverihinnoin, 600€ jos ostaa aina 20€/g maksavaa). Sit siihen jos vielä vetää jotain muuta niin johan on kallista. Pore maksaa 30-50€ riippuen maanosasta, ja ku se laatu on mitä on ja tykittämällä nousee vitun äkkiä tolet, ni helposti menee 1-2g päivään. Subutex huutaa jotain 40-80€, oksikodoni 0,50-1€ per milli...
Miten kellään on varaa vetää kamaa, muuten kuin myymällä itse jonkin verran edes joskus - vaikka se raha ei olisikaan voittoa, vaan kattaisi omista käyttökuluista osan? Ite en oo siihen oikeen pystyny, vaikka vakkariduuni on. Ei se raha riitä kaikkeen siihen douppiin millää.
Näin juuri.soulmate wrote:. Mutta mistä ne extreme kokemukset, ne mistä saa älyttömät kiksit? Tuntuu että tarvin elämääni jotain, mistä saan sillointällöin kunnon päräytyksen, kunnon kiksit?
Puhumattakaan oksitosiinista. Siin on kovaa kamaa!soulmate wrote:Jep, mietiskelin korvikkeiksi juttuja endorfiini-adrenaliini akselilla. Toki myös tunteet, kuten voimakas rakastuminen voisivat toimia, mutta esim rakastumiseen hankala itse vaikuttaa. Rakastuminen käsittääkseni nostaa serotoniinitasoja ja lisää kehon omaa opioidituotantoa?
Tästä meinasin itseasiassa eilen ruveta jauhamaan, mut ei riittänytkään jaksamus sittenkään ruveta vääntämään tekstiä.Mutta voisiko päihteitä oikeasti käyttää elämässään järkevällä tavalla niin, että hyödyt olisivat selkeästi haittoja suuremmat?
Kuulostaa hyvältä! Iteki pyrkiny tähän yhä enemmissä määrin, vaikken päihteitten käyttöä aio kokonaan lopettaakaan. Tavoitteena ois ehkä just se, että sais substanssista ku substanssista ne optimaalisimmat hyödyt irti samalla kun haitat ois minimissä.soulmate wrote:Keskityn kemikaalien sijaan ravintoon, lepoon ja liikuntaan.. peruselementteihin. Päihteet on ollu hyvä väliaikaisvaihtoehto, mut nyt aika lähtä rakentaan hyvälaatuista, tasapainoista elämää vakaammalle pohjalle.
Miulla tulee aika pitkälti mieleen näitä samoja juttuja, joita oot tässä jo iteki maininnu. Urheilu varmasti toimii ainakin, siitä voi mennä takuuseen. Ite tykkään esim. pyöräillä ja käydä reippailla kävelylenkeillä itekseni tai koiran kanssa, vielä kun iskee kokonaisuuteen päivän fiilikseen sopivia biisejä nappikuulokkeista ni toimii! Riippuu tietty tosi paljo siit mistä ite tykkää, mut mut... nii.soulmate wrote:Vinkkejä päihtymishimojen tyynnyttämiseen? Joku rankka urheilurääkki + sauna? Onneksi ei oo mitään fyysisiä koukkuja. Tervehenkisiä tuttavuuksia täytyy yrittää hankkia. Joku säännöllinen harrastus ois kiva kans. Shakkikerhoon voisin liittyä takaisin, taidetta eri muodoissaan, nyrkkeily?, chilit taas kasvamaan, meditointia useammin, itseä kiinnostavaa kirjallisuutta kirjastosta jnejne.. NYT teen sen. Nyt. Mutta mistä ne extreme kokemukset, ne mistä saa älyttömät kiksit? Tuntuu että tarvin elämääni jotain, mistä saan sillointällöin kunnon päräytyksen, kunnon kiksit?
Puhe oli kyllä irc-kanavasta eikä foorumista.tRip wrote:Et muka mogaisin kaiken kun mulle antaa valtuuksia ja oikeudet vaikka kaataa koko vaultti.
Sullahan on jo admin-oikeudet foorumille. Eli mikä on ongelma?tRip wrote:Ni perkele. Kiitosta edes odota, mut pientä, ihan snadia kunnioitusta, et mä oon tän vaultin hyväks n´tehny aivan helvetisti duunia, ja pysyny kärryillä vaikka muut ovat laivan jo jättänyt.