Psychotexicated : Pohdintaa

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Re: Psychotexicated : Pohdintaa

Post by tRip »

Image

Wallankumous, segiksist' sekavaan. Selväst' klaariin, ja taaass plaaniin.

Plägää kohti viilettää, mut hotein on ihan siin myrskyn (myrkyn) silmäs.

Fukin zen-avaruus.

**

Gravitoni.

Oldtoni.

Frediumi & pumpulijumi.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä oon alkanut kelaa..

Miten rankkaa onkaan tää nistinä eläminen. Päivästä kolmanteen, viikko hukassa, sit linjoilla, pygähdys&oGoD

Fuk thät shit.

Fukkenin alpo-jauheet, ja 8millin päivädosen, ku se ei ittu oo se nappi, vaan litku, elämänturruttaja. Sielun kalvaja. Horrorload of ihmettilois.

Semitilasta sekavaan.

Kaikki alkoi siitä kun bentsojen uusiminenen lopetettiin seinään.

Kuolemantuomio, lääkärin luvalla.
Viimeistään kun 'kadulta' lähtee itselääkintänä.. no kyl te tiiätte. fukin säätämisen, ja helvetin lopunajan hinnat.

Kertoo must jotain maan tilasta. Moraalista. Lääkärin vala.

.

Chemi, joka pitää mut kasassa..

Ei vitus oo tää yhteiskunta.

Se on tappava ja hidas itsemurha

*

Murhaamas tääl ittee, hatsi pistää möröt tuulenvireeseen.

Viirilippu on vaan mielihalu, tekojen seuraus ei ikinä toistu pohdintojen takana.

Halu olla olemassa, on yhtä haaskattua kuin haaskalla käyvä korppi.

__--__

Kuoleman pataljoonat seisoo takana.

".." edessämme on maisema kuin lakana..

Meidän täytyy muuttaa uudellleen, joko rajan yli, tai taivaaseen.

..

Mä pelkään joutuvani kadotukseen.

Ei mitää peruskuntoo.. ei mitään motivaatioo..

mitään mikä tois sen sitä (mysteeriä) silmille, jonka mä näin kissapiiparin silmistä, miitissä kun tavattiin.

Mun sisäl heräs jotain riemua elämän.

Kauneinta maailmassa on on kyky empatiaan.

Ilman sitä rakkaus ois kaunis sana.

**

RAiskaan päätäni miljoonilla volteilla j a formuloiduilla chemeillä.

Plussia ja miinuksia.
+-o

Oikeestaan tyhkyyttä tää sielu täynnä.

Tyhmmyyttä - tyhjyyttä?

Pelkään huomista. Onko mulle huomista.?

Mä en o kunnossa.

Mä tuhoon itteeni, kunnes löydän sen saatanan rauhan.

Doupist ikin voi löytää mitä toisen silmistä ja katseesta.

@£$∞§|[|[]]≈±±´≈]]]]][]≈≈

Rauhaa ja vittu rakkautta.

**

Rauhaa.. Sitä mä toivon vaan..

Miksei niit kaikkii douppei vois vaa laillistaa. Vapaus valita pienin paha.

Nistinä on liian vitun rankkaa. :/
Keep it unreal.

Personaes
OD

Post by Personaes »

Havaitsin tässä pari päivää sit aika ahdistavan sattuman.

Samana päivänä kun tapahtui syyskuun 11pv terroristi iskut yhdysvalloissa vuonna 2001. Niin samana päivänä oli kahdella eri bändillä aika jännä levyn julkaisu päivä.

Slayer julkaisi siis syyskuun 11, 2001 albumin nimeltä "God hates us all" ja Dream Theater julkaisi oman albumin samana päivänä jonka kannessa oli piikkilankoihin kääritty palava omena, jonka taustalla oli new yorkin kaksoistornit tulessa.

Aika uskomaton sattuma. Sillä levyn julkaisuthan ollaan päätetty jo kuukausia aikaisemmin. Eli ne on ihan "sattumalta" julkaistu samana päivänä noiden terrori-iskujen kanssa. :shock:

Mä kyllä itse suhtaudun nykyään sattumiin pienellä varauksella...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
zerk

Post by zerk »

^ Siinä DT:n levyn kansikuvassa on kyllä muitakin NYC:n maamerkkejä ja se omena aika varmasti symboloi koko kaupunkia (big apple). Kyseinen julkaisu oli NYC:ssä nauhoitettu livealbumi mikä selittää sen kansikuvan. En nyt ymmärrä miten sä tästäkin saat jonkin mysteerin tai salaliiton aikaiseksi. Reptiliaanit kommunikoi Portnoyn kanssa ja käski vetää tornit matalaks ja tehdä siitä kansikuvan?

Ainoa kummallinen sattuma oli julkaisupäivä. Paino sanalla sattuma. Sama pätee Slayerin lättyyn.
Personaes
OD

Post by Personaes »

zerk wrote:^ Siinä DT:n levyn kansikuvassa on kyllä muitakin NYC:n maamerkkejä ja se omena aika varmasti symboloi koko kaupunkia (big apple). Kyseinen julkaisu oli NYC:ssä nauhoitettu livealbumi mikä selittää sen kansikuvan. En nyt ymmärrä miten sä tästäkin saat jonkin mysteerin tai salaliiton aikaiseksi. Reptiliaanit kommunikoi Portnoyn kanssa ja käski vetää tornit matalaks ja tehdä siitä kansikuvan?

Ainoa kummallinen sattuma oli julkaisupäivä. Paino sanalla sattuma. Sama pätee Slayerin lättyyn.
Ainakin mitä google kuva sivustolla katon tota Dream theater kantta, niin siinä on keskellä albumin kantta iso piikkilankoihin kääritty omena, joka on tulessa ja tuo tuli polttaa samalla kaksoistorneja.
Mikä uskomaton sattuma, että samana päivänä 9/11 iskujen kanssa nää molemmat levy julkaisut. Etenkin tuo Slayerin "god hates us all" sai oman sydämmen lyömään tyhjää kun huomasin julkaisu päivän...

Tässä siis se alkuperäinen levyn kansi.

Image

Mut toivon että oot oikeessa sun olettamuksen kanssa, että oon vaan paranoidisuuttani kehittänyt tästä jonkun mysteerin. Se tai sit meitä piinaa vaan joku super-äly, joka viljelee piinaavia piilo-vittuiluja ympäri historiaa ja maailmaa.

Toinen juttu mikä mua on ruennut ahdistamaan, niin on vapaa tahto. Oon pitkään pohtinut tätä asiaa, mutta tullut nyt viimepäivinä siihen tulokseen(luettuani aiheesta ja kuunneltuani asiantuntijoita), että ei ole olemassa minkäänlaista vapaata tahtoa. Kaikki on ollut määriteltyä alkuräjähdyksestä asti.

Tää on ahdistava ajatus. Ollaan niinkun havainnoimassa vaan miten meidän mieli ja keho luo ajatuksia ja tekee tekoja, joihin meillä itsellä ei ole mitään valtaa vaikuttaa. Eli mustakin voi tulla sadistinen-sarjamurhaaja, enkä voi vaikuttaa siihen itse mitenkään.

Pelottava maailma.

Jos käyttää logiikkaa simulaatio teoriaan ja sen tulokseen soveltaa "Epicuruksen trilemmaa" niin päätyy aika murskaavaan loppu tulokseen. Tai sit uskontojen käsitys paholaisesta ja hänen juonistaan tällä planeetalla ei olekkaan mitään satua. Halun uskoa että on olemassa joku taistelu hyvän ja pahan välillä. Sillä ainut vaihtoehto on sellainen että sitä on kenenkään mahdotonta hyväksyä ilman että menettää järkensä tai mielenrauhan.

Tää siis jos simulaatio-teoria on fakta. Jos me ei olla simulaatiossa, niin sillon tuskin on mitään jumalaa, hyvää tai pahaa, tai kuoleman jälkeistä elämää. Jos ollaan, niin kaikki tuo on totta(ja enemmän).

Jotkut sanoo miten Ateismi on ahdistava, kylmä ja karu ideologia. Jos ateismi on oikeassa, se olis mulle suuri siunaus. Pääsisin tästä vitun ahdistuksesta ja kauhusta. En vaan voi itse sanoa olevani ateisti, sillä on suuri mahdollisuus että se ei ole oikeassa näiden isojen kysymysten kohdalla. Eli vieläkin "istun aidalla".

Mitä mieltä ootte muuten uteliasuudesta? Tappaako uteliaisuus kissan kuten sanotaan? Alkuperäinen syntikin oli uteliaisuuden syytä. Jos teillä olis mahdollisuus tietää joku ultimaattinen totuus elämästä, niin haluisitteko tietää? Jos siis olis riski, että tää totuus olis jotain vitun brutaalia ja vaihtoehtona olis jäädä "lohduttavaan valheeseen"?
Last edited by Personaes on Fri 24 Jun 2016, 21:07, edited 1 time in total.
-Edgar Allan Poe
zerk

Post by zerk »

Personaes wrote:
zerk wrote:^ Siinä DT:n levyn kansikuvassa on kyllä muitakin NYC:n maamerkkejä ja se omena aika varmasti symboloi koko kaupunkia (big apple). Kyseinen julkaisu oli NYC:ssä nauhoitettu livealbumi mikä selittää sen kansikuvan. En nyt ymmärrä miten sä tästäkin saat jonkin mysteerin tai salaliiton aikaiseksi. Reptiliaanit kommunikoi Portnoyn kanssa ja käski vetää tornit matalaks ja tehdä siitä kansikuvan?

Ainakin mitä google kuva sivustolla katon tota Dream theater kantta, niin siinä on keskellä albumin kantta iso piikkilankoihin kääritty omena, joka on tulessa ja tuo tuli polttaa samalla kaksoistorneja.
Mikä uskomaton sattuma, että samana päivänä 9/11 iskujen kanssa nää molemmat levy julkaisut.
Sä et siis näe esimerkiksi vapaudenpatsasta tuossa? Empire State buildingia? Oikeesti? Mitä Slayeriin tulee niin en nyt näe miten ihmeellinen sattuma toi on. Etsi pari tuntia niin löydät taatusti ympäri maailman erilaisia sattumia jotka voi tulkita 9/11-salaliitoiksi.

Personaes wrote:
Toinen juttu mikä mua on ruennut ahdistamaan, niin on vapaa tahto. Oon pitkään pohtinut tätä asiaa, mutta tullut nyt viimepäivinä siihen tulokseen(luettuani aiheesta ja kuunneltuani asiantuntijoita), että ei ole olemassa minkäänlaista vapaata tahtoa. Kaikki on ollut määriteltyä alkuräjähdyksestä asti.

Tää on ahdistava ajatus. Ollaan niinkun havainnoimassa vaan miten meidän mieli ja keho luo ajatuksia ja tekee tekoja, joihin meillä itsellä ei ole mitään valtaa vaikuttaa. Eli mustakin voi tulla sadistinen-sarjamurhaaja, enkä voi vaikuttaa siihen itse mitenkään.

Pelottava maailma.
Sä teet maailmasta pelottavan itsellesi. Kyllä sä voit vaikuttaa siihen mitä teet. Tuo on vain tapa pakoilla vastuuta omista teoistaan.

Iskepä todisteita tiskiin siitä, että mitään vapaata tahtoa ei ole olemassa. Kuka tää kaiken tietävä asiantuntija on? Usein nää jutut on sitä, että oot ymmärtänyt jonkin lukemasi jutun väärin. Ihan oikeesti sun tarvis löytää keinot vähän rauhoittaa mieltäsi. Kidutat ja ahdistat ittees ihan turhaan. :/
Personaes
OD

Post by Personaes »

No katso vaikka Sam Harriksen youtube video aiheesta.

https://www.youtube.com/watch?v=pCofmZlC72g

"Illusionary of free will, is as certain as the fact of evolution"

"Its worse than an illusion. Its actually totally incoherrent idea. Which is to say, it is impossible to describe a universe in which it could be true"

Voisin linkata tähän vaikka miten paljon faktaa tästä aiheesta. Mutta Sam Harris tuo mun mielestä tän tosiasian aika hyvin ja selkeesti selväksi.

Vielä lainaus Albert Einsteinia tähän

“Everything is determined, the beginning as well as the end, by forces over which we have no control. It is determined for the insect, as well as for the star. Human beings, vegetables, or cosmic dust, we all dance to a mysterious tune, intoned in the distance by an invisible piper.”
-Edgar Allan Poe
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Determinismi ahistaa? Sehä o se ultimate get out of jail free card, senkus kikkailet menee mite lystäät jos kaikki kuitenkin menee niin kuin menee.
Esimerkiksi Tarja Kallio-Tammisen mukaan "kvanttimekaniikka ei mahdu Laplacen olettamaan superdeterministiseen ja reduktionistiseen maailmaan
Jokainen tsäänssi on uus mahdollisuus. Usko tiedenaista, ne o viksuja. Albertti sano kans et jumala ei pelaa noppaa mut Heisenbergin epätarkkuushommelin takia näyttäs et jumala on vegasissa sikaileva lasten yliopistorahat blackjackis häviävä nilkki. Ja jenkki jostain syystä.

Ja 9/11 hommiin mitä tulee niin
Image

https://www.youtube.com/watch?v=WBOD8qeCBuc

DIE WAFFEN, LEGT AN!
Miksi tänään myrkytit itsesi?
Aina siihen on löydyttävä jokin motiivi.. vai?
Vedin pillereitä viinaa ja aurinkoa koska juhannus ja en kestä elämää selvinpäin. Tutustuin uusiin kivoihin ihmisiin. Oli hauskaa. Jee.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
zerk

Post by zerk »

Personaes wrote:No katso vaikka Sam Harriksen youtube video aiheesta.

https://www.youtube.com/watch?v=pCofmZlC72g

"Illusionary of free will, is as certain as the fact of evolution"

"Its worse than an illusion. Its actually totally incoherrent idea. Which is to say, it is impossible to describe a universe in which it could be true"

Voisin linkata tähän vaikka miten paljon faktaa tästä aiheesta. Mutta Sam Harris tuo mun mielestä tän tosiasian aika hyvin ja selkeesti selväksi.

Vielä lainaus Albert Einsteinia tähän

“Everything is determined, the beginning as well as the end, by forces over which we have no control. It is determined for the insect, as well as for the star. Human beings, vegetables, or cosmic dust, we all dance to a mysterious tune, intoned in the distance by an invisible piper.”
Voisit linkata mutta et linkkaa.

Annat itsesi taas olla toisen ihmisen mielipiteen vanki. "Tää jäbä on tätä mieltä (huom. kyseessä on tosiaan vain Harrisin mielipide eikä mikään vertaisarvioitu tutkimus aiheesta) ja se sopii mun pelkoihin joten se on oikeassa." Tykkäät myös näköjään namedroppailla ja heitellä lainauksia jotka ilmeisesti mielestäsi validoi mielipiteesi faktaksi. Tuo Einsteinin mielipide determinismistä on imo esimerkki taas siitä samasta taipumuksestasi etsiä sun pelkojasi myötäileviä juttuja ja esitellä niitä sitten totuutena. Kyllä sä varmasti myös ymmärrät, ettei tässä ole todistettu yhtään mitään vapaasta tahdosta tai determinismistä ja indeterminismistä, ja mentiin aika reippaasti filosofian puolelle.

Tää nyt menee aika mega keittiöpsykologian puolelle mut joo. Oon saanut susta sellaisen kuvan, että sä tunnut ainakin alitajuisesti etsivän sellaisia juttuja jotka nimenomaan ruokkii sun ahdistustasi ja sopii yhteen sun pelkojesi kanssa. Sen jälkeen sä rakennat monimutkaisia teorioita ja ajatuksia niiden asioiden ympärille ja oot niin vakuuttunut niiden paikkansapitävyydestä, että uskot automaattisesti niitä myötäilevät väitteet usein tarkistamatta niiden todenmukaisuutta tai lähteitä. Ootko sä miettinyt, että tekisit näille asioille jotain? Saan susta sellaisen kuvan, ettei sulla ole kovin mukavaa näiden ajatusten kanssa. Tosiasia on, että vaikka sä olisitkin oikeassa ihan kaikesta niin et voi niille asioille yhtään mitään. Mutta sun ahdistukselle ja peloille sä voit tehdä jotain. Jos keskittyy elämiseen niin on keskimäärin yleensä vitusti kivempi olla. Ja tää tulee vielä ihmiseltä joka on ihan totaalinen huolehtija ja stressaaja. :D
Personaes
OD

Post by Personaes »

Niin, kait sitä pitäis vaan osata antaa periksi.
Antaa palasten loksahtaa paikoilleen niinkuin ne joka tapauksessa tekevät.

Meillä ei ole mitään valtaa siihen miten ne palaset lopulta loksahtaa paikoilleen. Kaikki on vaan eri tyyppisiä illuusioita. Väliaikaisia rakenteita, jotka ihminen on luonut pystyäkseen elämään todellisuudessa joka on julma ja pelottava.

Mitä merkitystä millään lopulta on. Miksi nousta sängystä? No ehkä siksi että elämässä on nautittaviakin piirteitä. Me nautitaan elää ja kuluttaa. Se on se meidän sairauden polttoaine. Halu. Ja miksi muuksi ihmiskuntaa voisi kutsua kuin sairaudeksi? Me ei tuoda mitään todellista arvoa tai konkreettista hyvää pöytään. Tuhotaan vaan kaikki kaunis ja perustellaan se itsellemme sanomalla "se tuntui hyvältä".

Ja jotkut uskovaiset oikeesti kuvittelee että ihminen on joku pyhä olento. Hyvä, enkelimäinen, valittu laji jota odottaa uskomattomat rikkaudet tuonpuoleisessa. Meille ei siis edes riitä se, että tuhotaan tää planeetta himon ja ahneuden sokaisemana, me halutaan päästä samalla mentaliteetillä ja sairaudella saastuttamaan ylimaalliset taivaan valtakunnatkin.

Jos tuonpuoleinen on olemassa, niin siellä ei ole meitä varten muuta kuin tuhkaa, paskaa ja tulta.

Mut pitää elämässä vielä kiinni kaksi asiaa. Pelko ja uteliaisuus. Se on sellainen kirous mikä mulla on, pelkään tän hetkistä todellisuutta ja uteliaisuus saa mut avaamaan aina vaan uuden oven, odottaen että sen takana olis jotain parempaa. Mitä siellä ei ikinä ole... Tai ehkä onkin, who knows? *avaa seuraavan oven*...
-Edgar Allan Poe
tRip
Moderator

Post by tRip »

Personaes wrote: Mut pitää elämässä vielä kiinni kaksi asiaa. Pelko ja uteliaisuus. Se on sellainen kirous mikä mulla on, pelkään tän hetkistä todellisuutta ja uteliaisuus saa mut avaamaan aina vaan uuden oven, odottaen että sen takana olis jotain parempaa. Mitä siellä ei ikinä ole... Tai ehkä onkin, who knows? *avaa seuraavan oven*...
Sepä..

Mulla on tänään soinut päässä Kingston Wallin Waste of Time..
Alan ymmärtää et ehkä Walli oli aika viisas mies.

..and it's just a waste of time, if you don't know what's on your mind / and it won't be better, no matter how hard you try.

*'*

Miten stadis voi elää selvänä hengissä?
Joko lumikolalla siivotaan, tai aikaa silvotaan, ja paikaalleen jäädytään.
Eikä se siitä muuksi muutu.

Puuttuu ihmetys. Puuttuu ympäröivä luontoääni. Valon kajo, joka ympäröi kun mitään ei ole mielellä.

Turhautumiseen tarttuu kaks nappia ja rouskii tupakkaa nenään ja pölyä hengittää.
Kakoilee ja kuvottaa.
Junan raiteen katkatus saa lepohetken tuntumaan äärimmäisen väärältä, ja jaloissa oleva sukka on väärän jalan sukka, tai sit nous vaan väärällä jalalla, kun ei jalkoja saa kynnyksen yli, kun paikalleen on liimautunu ja turtunu.

Muoviliimaa ja kalanperkuu hetki.

Ruodin viimeisetkin mädit, ja mädätän, pelkään elämää, kuollakseni etsin ympärilleni elämää.

Ja aina päädyn solmuun.

Alan pelkää huomista, et mun uteliaisuus on tiessään ja tilalla uneliaisuus, ku ääni mielellä ei puhu enää elämää, eikä tähtää tekemiseen, vaan olemisen pakonomaiseen pakkopaitaan.

Sit oleillaan.

En kestänytkään mietteetöntä mietintää.

Ajatukset päpättää, ja mietteet on tiessään.

Avoin uteliaisuus on vaihtunu turtaan turhautumiseen, obsessiiviseen hätätilaan, et jotain pitää, pitää pitää hätää yllä, et hätä ei pääse yllättään.

Ja se uteliaisuus on taas tiessään ja pelkään elämää.

Stadin Zen.
Keep it unreal.

Velho
LD50

Post by Velho »

Piti ryyppää tää yö ja niihä se oli alkuu kovat pillerikännit subun päälle 8) Tuli käytyy baaris ja laulettuun karaokee :cheers: :doh: ja
Myöhemmin ihme selvenemine metyylifenidaatilla ja alfametyylifenetyyliaminin voimasta joku x (#x o3 ehkä eyballatun klikissä) mutta tosi hyvää pöhinää ja. Nyt vähö jarruttelen enneko laskut ja väsymys on liikaa ni lepäillä 0,5mg fekazepam&gabapenttiinii 300mg ja ataraxii ja koht akuutit sbu töötit :mrgreen:

Peace out* @ lasvegas :love: :oops:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Vapaa tahto kyllä hankala aihe, mulla ei välillä ole tahtoa ollenkaan. Pelkkää kuositusta saman porukan kanssa vaikka en varsinaisesti edes halua. On vaan niin pirun tylsää kait? Nyt saanu taas uskoa valinnanvaraan ja samalla itteeni, kuka tietää.
Takana loistava tulevaisuus.
Velho
LD50

Post by Velho »

EDIT Tässä topikissa ei pitäis luetella vain mitä on vetänyt, vain pitäis pohtia miksi on jotain ottanut ja mitä on ottanut. - dexma
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tavallaan mun häpeähän tää on et tää on stögiksessä, eikä Yleiskeskustelun puolella. Olitte kuomat kyllä siinä silloi siinä ihan oikeassa kun tätä puitiin.
Must vaan tuntuu, et mun on helpompi hengittää maanalla, missä säännöt ei kirpase yhtä pätevästi ja mä kun en o mikään mallikansalainen tässäsuteessa, koska en o ikin sopinut sääntöihin, jotka joku on päättänyt mun puolesta..

Mut ei se sitä tarkoita, säännöt on kaikille samat, toisilla se on endogeenisempi ominaisuus toimia niinkutsutusti noudattaen niitä sisäisiä koodeja, jotka yleisesti ollaan hyväksytty yhteisiksi pelisäännöiksi.
Siks mä ymmärrän myös sääntöjen merkityksen, vaikken aina aivan niiden tarkoitusta tuekaan. Säännöt on ihmistä varte, ihminen ei ole sääntöjä varten.

Sit on ne toiset säännöt. Täällä tuhkiksessakin on ne omansa, ei se sitä takota että kakkakikkareita lojuu väärässä paikassa, ja vaikka paska on vaan paskaa, ni mitä sitä paskaa jauhamaan paikkaan, jossa on ihan asiaa, joskaan ei niin tarkkasti tulkintaista kiinteää kamaa, vaan ajatustenvirtaa.

Mutta se PASKANJAUHANTA aka turhanpäiväinen kuosien lukeminen ja olojen pukeminen tähän topicciin...

Ni..''

Tää on vähän vääärä paikka jauhaa ihan vaan täyttä fukin paskaa.

Pohtikaa.

Vaikka varpaitanne, miks siellä on nöftää ja miks se nöftä tuntuu hassulta, ja mutustelkaa sitä sanaa, miltä se nöftä kuulostaa korvaan, ja mitä jos sen nöftän sijottaiskin korvaan, niin miltä se itsestä silloin tuntuu..

Kaivakaa ne vaikut korvistanne ja olkaa sit vaikka vaan hiljaa ei ole malttia keskittyä vähän tunnustelemaan topicin ilmapiiriä.

Tästä lähtien se on varotus ja pieni murahdus joka tunkee niitä kalsareitaan aivan väärään paikkaan.

Tuhkiksessa sana on kyllä vapaa, mutta rajansa kaikella, eikös?

Näillä puheilla mä nyt sitten haikeasti tän siirrän Yleiseen keskusteluun, on tää alkanut tuntuun olevan sentään sen arvoista pohdintaa täällä jossain väleissä. Varpaanväleistä en o vielä piirtänyt karttaa, mut saa tulla haistaan, ja laittaan mun kanssa sapuskaa, mä syön muuten vaan puuroa ja elän ravinnolla, lähinnä elääkseni, en elääkseni terveesti..

Tervehdytetään nyt vähän tätä topiccia, ja lukekaa ihan sieltä alusta mikä täs oli se koko pointti.
Jos ei sitä vaivaa jaksa nähdä ni se on parin päivän banni, ihan kiusallaniki koska mä voin tehdä niin. hah. :twisted:
(Ihan vaan siks et toistuvasti tuutte töhrimään hyvää topiccia sukkahkisillä yhden lauseen kuosisilla tokaisuilla, 'VARPAANI ON NAKKI'.

Snägärille siitä tai suksikaa rämeelle.

(edit: jos joku mode vois tän topicin siirtää yleiskeskusteluun , ni kiitos, mä en nyt ihan hahmota, enkä tee mitään etten tyri jotain).
Keep it unreal.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Miten teillä on varaa narkkaa? Käyttekö duunissa, elättekö tuilla, teettekö (muita) rikoksia, diilaatteko huumeita, myyttekö reseptilääkkeitänne?

Kaikkea ei tarvi tietty paljastaa, mut mua ihmetyttää.

Suomessa on vitun kallista douppii. Ellei ite kasvata ganjaa niin jo se et polttaa gramman päiväs maksaa kuukaudes jotain 450-600€ (450 tietty jos ostaa vähän bulkimpana tai kaverihinnoin, 600€ jos ostaa aina 20€/g maksavaa). Sit siihen jos vielä vetää jotain muuta niin johan on kallista. Pore maksaa 30-50€ riippuen maanosasta, ja ku se laatu on mitä on ja tykittämällä nousee vitun äkkiä tolet, ni helposti menee 1-2g päivään. Subutex huutaa jotain 40-80€, oksikodoni 0,50-1€ per milli...

Miten kellään on varaa vetää kamaa, muuten kuin myymällä itse jonkin verran edes joskus - vaikka se raha ei olisikaan voittoa, vaan kattaisi omista käyttökuluista osan? Ite en oo siihen oikeen pystyny, vaikka vakkariduuni on. Ei se raha riitä kaikkeen siihen douppiin millää.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Suboxoneprinssi wrote:.

Miten kellään on varaa vetää kamaa, muuten kuin myymällä itse jonkin verran edes joskus - vaikka se raha ei olisikaan voittoa, vaan kattaisi omista käyttökuluista osan? Ite en oo siihen oikeen pystyny, vaikka vakkariduuni on. Ei se raha riitä kaikkeen siihen douppiin millää.
Riippuu mitä käyttää.

Esim silloin, kun oli buprekäyttäjä niin mitähän sitä... Pari sataa egee meni kuukauden annoksiin. Siihen piriä ja muuta. Kyl jollain 400 egellä kuosaa jo ihan helposti koko kuukauden. ?

Duunista jos saa 1500 egee niin about 800 egee jää ruokaan ja kuosiin. Pointti kait onkin se, että sit ei mene muuhun rahaa :D Soskusta saa jonkun 900 egee ja joo siitäkin äkkiä menee huumeisiin rahaa.

Tottakai säätäminen on yksi tapa. Painotan sanaa säätö. Eli jatkuva pummaus, rahan lainaaminen ja sil huumeita. Elämällä yhtäpäivää vain kerralla. Jotenkin kun on tarpeeksi frendejä niin kuosia on aina.

Nykyään ite lähtenyt melkein siihen, että en osta muutakuin hatsia itse. Sitäkin vähän. Jengi vain tarjoo silloin, kun halutaan pitää hauskaa niin kaikilla pitää olla hauskaa. Sithän se asenne muuttuu aina, kun mennään siihen elämäntyyliin ja tapaan jossa huumeet on lähempänä ravintoa kuin hauskoja illanviettoja, silloin ei enään tarjota vain kaikki rahat ja doupit on arvokkaita.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Tietty riippuu et mitä käyttää - ja miten. En tarkota tällä et heittääkö hihaan(vaik monesti IV-käyttö korreloi muutenkin tietynlaisten käyttötottumusten kans), vaan just et onko huumeet se ruoka vai se suola - vedetääks viikonloppusin tai seurassa hauskaa pitääkseen, vai koko ajan ku ei muuten pysty/jaksa tai ei oo elämäs sisältöö.

Hyviä ajatuksia noin kokonaisuutena, hyvä vastaus.

Mut miten käytät kuukauden buprea parilsadal egel, jos saan udella? Vaik asuis kohtuu etelässä niin kyl se pallo sen 40€ maksaa. Oliko hillittyä käyttöä et päivittäin milli räpylään, vai oliko käyttö epäsäännöllisen säännöllistä, ostitko bulkkina, tarjosko frendit? Ku ne harvat ketä tunnen ja mielikuvan perusteel valtaosa pistää kuitenkin hihaan ainaki sen puolikkaan kasin päiväs jos on massii.

Toi ystäväpiirin tuki on kyl tärkee. Ite tykkään aina mahdollisuuden mukaan tarjoo frendeille ku hauskempi sitä on vetää porukassa ku ilman, ja vaikka en pidä lukua ja tarjoaminen on aina lahja ilman vastavelvoitteita, on mukava tietää et jos aina ite heittää kaverille hädässä omasta 3g budii frendille reilun puolikkaan akuutit ilta/krapulahatsit, tai pamilätkästä yhen tai kaks jne. niin sit ku itellä on paha tilanne ni oikeat kaverit kyl sit jeesii kans mielellää.

Ulkomailla asuminen jätti mulle kyl Suomessa taloudellisesti pahan tavan olla liianki höveli, ja periaatteen et aina on omat kamat messis - omat budit (rizloi saa pummia), omat pirit, omat bisset, bileis omat hapot tai essot, ja jos vaik vedetään kolaa tai opiaattei ni sit ostetaan porukal. Mut toisaalta en anna ton vaivaa liikaa - hyväksikäyttäjät karsiutuu kyl muutenki kaveripiiristä, ja tykkään siitä et saan tarjoo esim. täysin randomille jota en koskaan enää tuu tapaa akuutit paukut jossai puistos, tai sitten happopullost tipan tai linjat pörriä bileis. Rahallinen menetys on minimaalinen eikä tunnu köyhänkää budjetissa, mut kaks ihmistä saa hyvän mielen.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Suboxoneprinssi wrote:Miten teillä on varaa narkkaa? Käyttekö duunissa, elättekö tuilla, teettekö (muita) rikoksia, diilaatteko huumeita, myyttekö reseptilääkkeitänne?

Kaikkea ei tarvi tietty paljastaa, mut mua ihmetyttää.

Suomessa on vitun kallista douppii. Ellei ite kasvata ganjaa niin jo se et polttaa gramman päiväs maksaa kuukaudes jotain 450-600€ (450 tietty jos ostaa vähän bulkimpana tai kaverihinnoin, 600€ jos ostaa aina 20€/g maksavaa). Sit siihen jos vielä vetää jotain muuta niin johan on kallista. Pore maksaa 30-50€ riippuen maanosasta, ja ku se laatu on mitä on ja tykittämällä nousee vitun äkkiä tolet, ni helposti menee 1-2g päivään. Subutex huutaa jotain 40-80€, oksikodoni 0,50-1€ per milli...

Hmm, itellä se rahoitus hoitu suurimmaks osaks hustlaamalla ja pienempi osa muilla rötöksillä. Tietty sossun tuet käytettiin kanssa, lääkitykset tuli sossun maksusitoumuksella ilmaseks ja kavereilta vaihtamalla, joten ei niistäkään pulaa ollut. Mutta voin kertoa että se menee ihan päivätyöstä kun alkaa rahottamaan täyspäiväisen käytön diilaamalla ja rötöksillä, ja siinä sivussa sattuu ja tapahtuu myös kaikenlaista. Mutta kyllä mä päivittäin pysyin kovissa kuoseissa ja refloista ei ollu tietoakaan. Seurauksia tietenkin noista hommista tulee ja linnassa tuli lusittua kerran jos toisenkin, sakkoja on maksettu enemmän kun tarpeeks, no en tiiä tarviiko tätä ees mainita mutta luottotiedot pilattu niin huolellisesti kuin mahdollista.

Suomessa melkeen pakko vähintäänkin hustlata jos aikoo joka päivä pysyä oloissa, suomessakin saa hyvään bulkkihintaan mitä vaan kun on koodit kunnossa ja voitot on hyvät mutta isot on myös riskit ja se kaikki aika meneekin siinä. Ulkomaille tietty on hyvä lähtee lomalle kun kassa näyttää hyvälle ja tulla takasin kun tarvii lisää massia.

Rikoksia jos aikoo tehdä muutakuin diilaamista, niin ei millään pikkurikoksilla se homma toimi ja pitää olla suhteet kunnossa jos aikoo enempikin varastettua tavaraa myydä, pitää kyllä siinä vaiheessa olla paikka tai kaks mihin se elektroniikka, työkalut, ajoneuvot yms viedään. Ei niitä missää netissä kaupata enää siinä vaiheessa.
Ja useimmiten näistä paikoista se maksu tulee douppina ja rahana, suurimmaks osaks douppina ja sitä joutuu sit kuitenkin hustlaan :D tietty voi tehdä muitakin palveluksia esim. Velanperintä, siinä on kate kohdallaa, mutta ei se ihan joka vesselille sovi se homma ja ne ei aina mee ihan niinkuin elokuvissa ne hommat.

En nyt rupea esimerkkejä enempää antamaan ja nämä varmaan aika yleisiä juttuja kuitenkin että on ihmisillä tiedossa. Ja itsehän en ole pitkään aikaa yllämainittuja juttuja harrastellut, se on taaksejäänyttä elämää mulle.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kriminaali jo syntyjään.. Ikuinen säätäjä, jäätymäs hämärään.

Kumaras kumarran, kuolan valuma, jäämies Özi, niinkun Öztalin Alpit, Alpakan turkki muutti mun elämä kuurin, suuripiirtein huulin kosketeltavin äänin, kuulen kämäsen rämeen häilymäs ymmärryksen tympääntymään.

Typeryydestä ei sakoteta, kärsivällinen saa kärsiä nahoissaan, miten kärsimyksen korva johtaa kärvistelyn ärhämään.

Rikoksesta tuomitaan, vaik syntyjään aivot kaipas aikomuksii, eikä valmiiks kasvatettuu elinpiirii, eineksii, ja keitettyjä chemleptisiä haahuilijoita yks sukupolvi. Viisastui lobotomian suoman kuolavaluu kuonan, ujellan huolella, koska huoli on niin kova, et pottuki on peruna eikä persepaska peilikuva.

Kuka muka mun mun silmään pisti.

Nistin listi vaan se yks siisti idiksii täynnä oleva tyhjä kammio.

Tyhjyyden henkihieverisssä kaipaan happea, enkä chemipoppia niinkun lollipoppia. Saatana miten ärsyttävä sana joku lollipop. Lolli. doc.

Tor. Hu .co. or. mor.. xormozooodojoo. ja joo krypitiseks menee elämä täs aivokasvaimen ajatuksessa.

Nii.. Kyl se nisti aina kamansa jostai säätää.. räätälöi päätään miten nyt sattuu saamaan rajatuin oikeuksin ihmisoikeus kusipurkkiin upotan huoleni, ja työllistän kusipäätä, joka virtsastani etsii molelyylejä sopimattoman opetettuja olemaan rikoksen lailla lailla kiellettyjä aineita, ja tuomio on kuolio..'

Tapppakoon nisti ittesä, sitähän ne vittu haluaa.

Kriminaali tahallani, mitä muutakaan mä voin, häh?

Ku sai s v a a ne j ooka p ää iv ä is et h u u u u m ee n ssa, n i o i ss el äm ä s mm uu ta k ii ,´ku k kaaa oo sta ...
Keep it unreal.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Miksi chemei. Nyt alkaa streitti-meininki joksikinaikaa. Keskityn kemikaalien sijaan ravintoon, lepoon ja liikuntaan.. peruselementteihin. Päihteet on ollu hyvä väliaikaisvaihtoehto, mut nyt aika lähtä rakentaan hyvälaatuista, tasapainoista elämää vakaammalle pohjalle. Vinkkejä päihtymishimojen tyynnyttämiseen? Joku rankka urheilurääkki + sauna? Onneksi ei oo mitään fyysisiä koukkuja. Tervehenkisiä tuttavuuksia täytyy yrittää hankkia. Joku säännöllinen harrastus ois kiva kans. Shakkikerhoon voisin liittyä takaisin, taidetta eri muodoissaan, nyrkkeily?, chilit taas kasvamaan, meditointia useammin, itseä kiinnostavaa kirjallisuutta kirjastosta jnejne.. NYT teen sen. Nyt. Mutta mistä ne extreme kokemukset, ne mistä saa älyttömät kiksit? Tuntuu että tarvin elämääni jotain, mistä saan sillointällöin kunnon päräytyksen, kunnon kiksit?
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

soulmate wrote:. Mutta mistä ne extreme kokemukset, ne mistä saa älyttömät kiksit? Tuntuu että tarvin elämääni jotain, mistä saan sillointällöin kunnon päräytyksen, kunnon kiksit?
Näin juuri.

Jotenkin huumeet elämäntapana ollut se extreme kokemus. Ei niinkään kuosi itessään. Oikeastaan se on se ympäristö. Tuntuu, että ainut ulospääsy siitä kuosin jälkeisestä tyhjiöstä sisuskaluissa täytyy hoitaa jollain toisilla äärikokemuksilla. Nyt puhun sellaisista omalle persoonalle suhteellisista kokemuksista. Mulle se on jatkuva itsensä voiton tavoittelu. Jatkuva oppimisenhalu. Tuntuu kuin elämä ei ikinä voisi olla riittävää verrattuna huumeiden antamaan jumitunteeseen.

En tiiä. Pakko vain juosta. Aamulla laittaa lenkkarit jalkaan ja juosta. Toivoo, että joskus pääsee johonkin joka on riittävää.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Jos nopeaa fiksiä hakee, niin endorfiineja sun muita hormoneja jylläämään - orgasmi tai "runner's high" (jälkimmäinen yllättävän tykki olo). Pidemmällä aikavälillä voi tavoitella parempia ihmissuhteita, keskittyä jonkun tiedon kartuttamiseen tai taidon harjaannuttamiseen. Se tunne, kun onnistuu, tai kun on jollekulle tärkeä, on upea eikä lainkaan häilyvä. Toki noi voi molemmat tulla yhdessä, esim. onnellinen parisuhde jossa säännöllistä hyvää seksiä, tai silloin tällöin runner's high yhdistettynä siihen tunteeseen, kun keho alkaa olla vireessä ja huomaa jaksavansa niin paljon paremmin.

Vauhtihirmut voi lunten tullessa mennä snoukkaa tai skimbaa, se on musta päräyttävää - ja olisi varmasti vielä selvinpäinkin.
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Jep, mietiskelin korvikkeiksi juttuja endorfiini-adrenaliini akselilla. Toki myös tunteet, kuten voimakas rakastuminen voisivat toimia, mutta esim rakastumiseen hankala itse vaikuttaa. Rakastuminen käsittääkseni nostaa serotoniinitasoja ja lisää kehon omaa opioidituotantoa?

Oikeastaan voisin lopettaa turhan miettimisen ja keskittyä ytimeen. Maailma itsessään on niin ihmeellinen ja päräyttävä, etten tarvitse psykedeelejä jne. Mielihyvää, energiaa, keskittymistä jne mulla luulis olevan tarpeeksi pienellä fiksauksella, ilman euforisoivia, rentouttavia tai stimuloivia päihteitä. Vain extremekokemukset on asia joita tarvisin. Joten älkää ihmetelkö, jos jonain päivänä näette soulmaten laskeutumassa vaulttimiittiin laskuvarjolla yläilmoista :)

Mutta voisiko päihteitä oikeasti käyttää elämässään järkevällä tavalla niin, että hyödyt olisivat selkeästi haittoja suuremmat? Ei ainakaan itsellä riitä tieto eikä taito. Pitäs palkkaa joku farmakologiproffa-tutkijaexpertti mulle hyötyhuume-personaltraineriksi, ja joku cityshamaani henkisen puolen psytraineriksi :)
Suboxoneprinssi
Lepakko

soulmate wrote:Jep, mietiskelin korvikkeiksi juttuja endorfiini-adrenaliini akselilla. Toki myös tunteet, kuten voimakas rakastuminen voisivat toimia, mutta esim rakastumiseen hankala itse vaikuttaa. Rakastuminen käsittääkseni nostaa serotoniinitasoja ja lisää kehon omaa opioidituotantoa?
Puhumattakaan oksitosiinista. Siin on kovaa kamaa!
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Mutta voisiko päihteitä oikeasti käyttää elämässään järkevällä tavalla niin, että hyödyt olisivat selkeästi haittoja suuremmat?
Tästä meinasin itseasiassa eilen ruveta jauhamaan, mut ei riittänytkään jaksamus sittenkään ruveta vääntämään tekstiä.

So, päihtymisen tarve tuntuu olevan aika luonnollista ihmiskäyttäytymistä. Ihmiset on aika kauan käyttäny erilaisia tajusteita, kuten tiedät. Nykyaikana tosin mukaan on tullu valtava määrä uusia ihmistekoisia päihteitä messiin joka tekee kuviosta vähän mielenkiintosemman.

Ei ne päihteet itsessään oo haitallisia taikka hyödyllisiä. Me päihteiden käyttäjinä itse määritetään päihdevalinnoilla ja intentiolla, että mitä tuloksia saavutetaan tai ollaan saavuttamatta. Uskallan ehkä jopa veikata, että jokaista päihdettä voi käyttää hyötytarkoituksiin jos omistaa siihen sopivat luonteenpiirteet ja jaksaa kärsivällisesti harjoitella sen käyttöä. Jotkut tajusteet tosin ovat vaikeammin hyötykäytettävissä, kuin toiset IMO/IME (synteettiset). Itse teet valinnan. Luomulinjalta nyt tietysti löytyy kaikista pisimpään käytetyimmät ja ehkä tietyllä tapaa turvallisemmat vaihtoehdot, mut ei se poissulje muita polkuja.

Riskejä on aina. Niinku elämässä ylipäätään. Nostan hattua niille jotka pystyvät käyttämään chemejä kohtuudella ilman että ne haittaavat elämässä edistymistä. Niitäkin löytyy varmasti.

Sit kans päihteettömyys on polku sekin. Silti kokemuksia etsivinä olentoina haetaan niitä luonnollisesti jostain muualta. Ei se väärin oo. (Eikä kyl oikeinkaan.) Ja vaikka käyttäisikin päihteitä, tarkoittaako se että niitä ei voisi ajoittain olla käyttämättä? Tauot kuuluu vastuulliseen päihteiden käyttöön, jos siis päihteen käyttötapa on kroonisempi. Joitanhan tajusteita voi ottaa kerran pari vuodessa ja se riittää helposti.

Kohtuus. Voihan liikuntaakin harrastaa liikaa. Syödä niin ähkyksi että oksentaa. Runkata kullinsa/pillunsa rakoille. What ever.

Tasapaino on se juttu. Mut missä kohtaa se tasapaino menee? Sun pitää ite ottaa siitä selvää.
Life = The Trip
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Jep paljon samankaltaisia keloja nuubi. nyt tarkoitus tauottaa vähän aikaa ja laittaa muutenkin asioita elämässä kuntoon,, ja sen jälkeen yrittää lähteä puhtaalta pöydältä katsomaan päihteitä. Sienett ja kannabis tulevat olemaan ainakin tulevaisuudessa mukana.
Päihdepersonal trainerit ois musta btw tosi hyvä idea. Maailmanlaajuisesti.
Shitface
Lepakko

Post by Shitface »

soulmate wrote:Keskityn kemikaalien sijaan ravintoon, lepoon ja liikuntaan.. peruselementteihin. Päihteet on ollu hyvä väliaikaisvaihtoehto, mut nyt aika lähtä rakentaan hyvälaatuista, tasapainoista elämää vakaammalle pohjalle.
Kuulostaa hyvältä! Iteki pyrkiny tähän yhä enemmissä määrin, vaikken päihteitten käyttöä aio kokonaan lopettaakaan. Tavoitteena ois ehkä just se, että sais substanssista ku substanssista ne optimaalisimmat hyödyt irti samalla kun haitat ois minimissä.

Paukku on se, joka on tällä hetkellä eniten käytössä. Itse asiassa piti alottaa breikki maanantaina, mut hairahduin itsepetokseen ja siirrän tauon aloittamista hieman - täytyy päästä ainakin ihan ekaks omaan kämppään aka rauhalliseen ympäristöön, missä ei pyöri jatkuvasti päihtyneitä ihmisiä :D Ei riitä itsehillintä muuten, joten venaillaan suosiolla sunnuntaihin...
soulmate wrote:Vinkkejä päihtymishimojen tyynnyttämiseen? Joku rankka urheilurääkki + sauna? Onneksi ei oo mitään fyysisiä koukkuja. Tervehenkisiä tuttavuuksia täytyy yrittää hankkia. Joku säännöllinen harrastus ois kiva kans. Shakkikerhoon voisin liittyä takaisin, taidetta eri muodoissaan, nyrkkeily?, chilit taas kasvamaan, meditointia useammin, itseä kiinnostavaa kirjallisuutta kirjastosta jnejne.. NYT teen sen. Nyt. Mutta mistä ne extreme kokemukset, ne mistä saa älyttömät kiksit? Tuntuu että tarvin elämääni jotain, mistä saan sillointällöin kunnon päräytyksen, kunnon kiksit?
Miulla tulee aika pitkälti mieleen näitä samoja juttuja, joita oot tässä jo iteki maininnu. Urheilu varmasti toimii ainakin, siitä voi mennä takuuseen. Ite tykkään esim. pyöräillä ja käydä reippailla kävelylenkeillä itekseni tai koiran kanssa, vielä kun iskee kokonaisuuteen päivän fiilikseen sopivia biisejä nappikuulokkeista ni toimii! Riippuu tietty tosi paljo siit mistä ite tykkää, mut mut... nii.

Taistelulajeja oon kans kelaillu et vois kokeilla, useamman vuoden kuitenkin pyöritelly ideaa päässä jo. Jousiammuntaki ois cool!

Mut joo. Tärkeintä lienee se et keksii päiviin mielekästä tekemistä, oli se sit mitä hyvänsä vaikka puutarhanhoidosta Wikipedia-artikkeleiden raivoselaukseen (jota allekirjoittanut harjoittaa nykyään aivan liiaksi) :)
"Ei tää rikollisenkaan elämä saatana mitään ruusuilla tanssimista ole!"
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ferox sai mut tänään tuntemaan itteni tosi paskalta ihmisenä.. Et muka mogaisin kaiken kun mulle antaa valtuuksia ja oikeudet vaikka kaataa koko vaultti. Ihan totta, oon mä tääl jotain joskus sössiny, mut mitään niin pahasti et ois luottamus mennyt, ni ooksmä sillon oikeesti jotain sössiny, vai aikaansaanu jopa joskus jotain muutosta, joka ilman tällasta perusteellista tuholaista, joka koettelee vähännniinkun kaikessa rajojaan, miten paljon voi muuttaa asioi, ilman et siihen puututaan, tai kukaan edes huomaa.

Sössimiset kyl muistetaan vuosienkin takaa, mut ei nähä mitä hyvää oon saanu aikaan.

Ja mitä hittoo, mä oon yks harvoi tääl ketä tätä alkujaan oli kyhäämässä IV-vaulttina tää sillon vielä tunnettiin, eli kolmas kerta todeks loi sen et neljänteen vaultiin pääsin vallan kahvaan kiinni, ja ehkä se välillä se kusikin sieltä kintuista lorahti, mut ikin o luottamusta pettäny, enkä vaultin pääjehupaikastani päässy eteenpäin elämässä, niinkun suurin osa oogee possesta, ketä tääl alkujaan meitä oli.

Oli luottamus. Ja se oli se minkä pohjalta koko Vaultti ylipäätään tuli mahdolliseks kyhää yhessä ja ylläpitää, ilman epäilystä et joku täs yhtälös nyt yrittää terrorisoida koko touhuu, ja juonitaan selän takana ku toi kikkare tos ei pelaa sääntöjen mukaan.

Ja sillon ees mitään sääntöi ollu tauluun kirjotettu, jokainen osas kumminkin jostain kumman syystä toimii niinkun oikein, eikä ikin tarvinnu nillittää et teitpä paskaa työtä ku mut huolit. Ja mä huolehdin siitä et tää vaultti pysyy hyvis käsissä myös tulevaisuudessa, ja siks mä oon osaltani ollu luomassa tänne sitä suurinta kunniaa ansaitsevaa kastia, moderaattoreita, ketä täääl ylläpitää, siistii ja säätää..

Mä oon vaan yks paskiainen admini, ei kuulu mulle, mul on puikot käsis, mut hoidan hommani mikä mulle on vaan jäänyt.
Olla yks osa muiden joukosta, joka pitää huolen siitä et vallan ei pidä antaa viedä moraalia tai sisimpiä arvoja.

Mä koen et mulla kumminkin on arvot kohillaan, ja vaikka haistatan paskat säännöille ja muulle shitille, ku must ympäröivä yhteisö on se peili mikä merkkaa eniten miten tääl saa toimii, ja miten toimii ku tahtoo tahallaan koetella rakenteita, et voisko saada aikaan jotain muutosta, koska sitä puutostilaa tääl jokainen elämässään paikkailee.

Pygähtää ei sovi vanhoihin kaavoihin. Jos oltais siellä tän vaultin alkuvaiheiden kaavoissa yhä, tää ois aika vili länsi...

Ennen en pelänny säätää douppii niin paljon ku nyt anonyymyden aikakaudella.. Ja vaultissa se nykysin on jo säännöissäkin kiellettyä, ja hyvä niin.. for real. Tää on keskustelufoorumi, ei säätöbasaari.
Nyt se tapahtuu toisaalla... elämäntapasäätäjänä (aivokemioitani) voin todeta et vakaa pohja syntyy ainoastaan luottamuksesta.

Nyt tuntuu sitä että täällä vallitsee joku snadi luottamuspula, mun valitsema posse on mun takaama ystäväpiiri, lupauksena auttaa ylläpitää tätä vaulttii kuosis... Sit on ne pari joiden katson olevan ihan oikeilla sijoillaan, ja valta-asemassaan, mut se menee jo ohi mun ystäväpiirin, ja sillon must ainut mitä voidaan tehdä, ja joka ois ihan oikeesti järkevää, et luotetaan nyt vaan toisiimme.. kaikki tääl on jotai sössiny, paitsi tietty feroxi kaikkitietävä, oot varmaan virheetön kakara.

Mut mitä muutosta sä oot tääl saanu aikaan, paitsi käskystä?

Muhun taas ei käskyt pure, mut puree kunnia ja omatunto, moraalia ja luottamusta nauttivana adminina, moden tehtävät ei kuulu mulle. Sen itsekeskeisen roolin mä olen täällä valinnut, koska en voi tätä jättää näihin käsiin yksinään, koska mä tahdon pitää huolen et säännöt ja rakenteet ei kaada koko paskaa nurin, ku must tää on upee yhteisö eikä mikään kriminaalien anonyymi vankila.

Pari pamia, ja yks hankala temperamentti,. se on yksi trippi, ja trippi mä syvästi, nöyränä tunnustan olevani vajaavainen, en tuu koskaan oleen täydellinen, enkä uskoon et säännöt toimis kaikille samaltapaa ku toisille.

Mä uskon inhimilliseen ja hyvyyteen. Mä uskon et kaiken pohja on, ja pitää olla et luotetaan toisiimme.

Jos on epäluottamukseen aihetta, ni perkele, sanoo sit mikä vaivaa, eikä angtaa joka lauseen nurkassa pienenä vittuilun sävynä et trippi nyt on tollanen vitun vaikee ja rikkoo kaiken rakenteen ja ihmeitä saaa aikaan ku asenne jo on se et.. valtarakenteita pitääkin horjuttaa.. luottamusta koetella, ja kokeilla toimisko joku toisin..

Ei mikään muutu jos ei muutu.. ja ei tää vaultti ois tällanen jos ei ois muuttunu sen muutoksen mukana, ja ollu osa sitä muutosta, ja välil vähän rikkonuki sitä uutosta et poolinen liuos täytyy vielä tsekkaa josko mahtuis moolin verran vielä muutosta ilman et kukaan huomaa..

...ja kuka tääl muka väittää huomanneensa, et oon jossainvaihees jatkuvasti nostanu privaattiviestien kansioon mahtuvien viestien määrää, joka on nyt 420,, siihen oli hyvä pysäyttää se kokeiluluontoinen muuutosvietti. Ku aina oli vistilaatikko täynnä (mut sillon jengi enemmän kirjotteli priva viestei).

Ni moniko on huomannu?

Ja hörhöjen temmellyskenttä.. Se oli alkujaan joku ihan tylsä.. 'vapaa keskustelu-lokero"...

Ni perkele. Kiitosta edes odota, mut pientä, ihan snadia kunnioitusta, et mä oon tän vaultin hyväks n´tehny aivan helvetisti duunia, ja pysyny kärryillä vaikka muut ovat laivan jo jättänyt. Ja mä teen tätä ylpeydellä. En ylpeydellä itseeni, vaan siihen posseen ketä saanu koottua tätä yhdessä tekemään yhteistyötä, ja pitämään yllä ystävyyttä, eikä valtapeliä kuka kipuaa kiukaalle ja sammuu lauteelle.

Vuosista kuoseista huolimatta, luottamus muhun on (näemmä) säilynyt.

Eiks se sillon tarkota, et emmä kovin pahasti o voinu mitään tääl kämmää?

Pahimmat kämmit ja vaultin kaadot on tapahtunu ihan toisten ihmisten toimesta, kuin mun pienestä harmittomasta mellastuksesta, josta näyttää tulleen suurelta osin pysyvää - ku kattoo noita lokeroi..

Ni mä kun en suostu mihinkään lokeroon, enkä kunniaa ota siitä että toimin adminina, kiitosta siitä ikin oo saanu, mut sitäkin enemmän paskaa niskaan ja naamaa pesuutettu kuralla, ja ihmettiloista loikkien toinen toistaan epätodellisempaan, aina tieni takasin löytäny, ja saa mulle sit sanoo päin naamaa, kun mun aivot alkaa olla porkkanasosemuusia, et päätökset mitä teen, ei oo enää vastuu joka ohjaa, koska kaiken tekemäni takana seison ryhti suorana, vastuuni kannan, ja otan tarvittaessa hittii jos siihen on aihetta.

Nyt must tuntuu et feroxin muka turha provosointi anto mulle kipinän avautua, et kamoon. Mä oon ainut tääl ketä ollu alusta lähtien.
Jos nyt ees jotain pientä myötätuntoa sille, et mun intressit ei o pitkään aikaan ollut doupis ja kamafooumissa. Koska se pitää mua koukussa yhä... tää psyvaultti.. ja te ihan parhaat moderaattorit, ketä kiitokset ansaitsee, en minä. mut en myöskään kaikkee paskaaa sulata.

Mulla sentään on aika pitkä parta jo.

ja kipuileva kropan koppiainen.

Mun tehtävä täällä on olla osa meitä.. Kaikkia. MAhdollisimman paljon (vähän) näen vaivaa sen eteen, etten näyttäydy täällä minään muuna kuin rehellisenä itsenäni, nistinä, samankaltaisena.. Yhdenvertaisena ja valta on valtva taakka, koska vaulttia mä en aijo jättää niin kauan kuin huumeet on laittomia.

Kiitos ferox, pelastit paskan insomnialuuppini uusille urille, ja nyt voin hyvin mielin nukkumaan.

Luotan vaultin huomenna vielä olevan pystyssä ja tän viestin täällä tallessa, ilman et joku natsi tullu sensuroimaan ku oon niin vitun suorapuheinen välillä enkä osaa edes hävetä, ku oma on häpeä ketä ottaa tästä nokkiinsa. Sit sille oli aihetta. Muuten tää oli vaan turhaa jauhantaa, ja sainpahan tipan takas kadotettua mielenrauhaa.

Sen myönnän ylimielisyydestäni.. moderaattorin homma ei o mun pesti enää.. eli lällälllää.. mun suurin anti tais ollakin vaultille et kokosin tänne porukan johon luotan, kun aloin huomaan et wanhat parrat alkaa haihtuu ja katoo, ja mun harteille jäi asia jota en vieläkään osaa.. oon ihan paska moderaattori.. ainoa mitä osaan on huomauttaa jos joku vähän menee sääntöjen laidoille kokeileen mis kohti älähtää.

Mä älähdän ainoastaan jos tääl julkisesti jotai säädetään tai muutenvaan urpoilee joku niin huolel et menentän malttini ja pistää vituttaaan.. eli hyvin harvoin joudun puuttumaan kenenkään asenteeseen tääl toisia kohtaan. Must tääl on hyvä meininki, asiallinen ja kaikkee.. KAikenkaikkiaan lailliseks foorumiks aivan laittoman upeeta et doupista voi puhua ja mistävaan ilman et joutuu kelaan jouduksmä tästä pulaan, ja lopulta kakkalaatikon kera telkien taa, ku suu pestiin saippualla mut se sisältiki jotain mystistä tahnaa, et kaikki mitä suusta alko pulpahtaa oliki jotain kryptattua shaibaa..

SATUJA mä tääl eniten kaipaan.. kertoa ja lukea. Olen todellisuuspakoilija, ja matkailjija, hyvää hyvyyttäni, ikuinen säätäjä, mut lähinnä säädän koska en osaa ku vaan piirtää ja säätää.. säätää piirtämiseen käytettävää kynää ja täyttää eläkehakemuksen, mutta sitäkään ilmeisesti en ajoissa, koska se meni katkolle. Raitistutkoon siellä. Mä kuositan ja sit landel streittaa.. tai katkolle opettelee miten piikittä suoneen onne muka kultaa huomeneen - kuosi rumenee, päiväkuosi huoli mul oli joku vuosi, mut kuosi vuosi takana ja kaikki kuosi mitä vuosi uusi toi mukanaan, uusi respa sen, et addikti kaikenkaikkiaan.

Kaikkki muu t säännöt.. en o vielkään tainnu ajatuksella lukea. sori.

Mä oon oman onneni kummajainen. HArvemin mä pahalla.

Hyvää vaan.

Rauhaa.

&trust.
Keep it unreal.

ferox
OD

Post by ferox »

tRip wrote:Et muka mogaisin kaiken kun mulle antaa valtuuksia ja oikeudet vaikka kaataa koko vaultti.
Puhe oli kyllä irc-kanavasta eikä foorumista.
tRip wrote:Ni perkele. Kiitosta edes odota, mut pientä, ihan snadia kunnioitusta, et mä oon tän vaultin hyväks n´tehny aivan helvetisti duunia, ja pysyny kärryillä vaikka muut ovat laivan jo jättänyt.
Sullahan on jo admin-oikeudet foorumille. Eli mikä on ongelma?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa