Psychotexicated : Pohdintaa
-
- Psykonautti
Re: Psychotexicated : Pohdintaa
Tauot ja kärsivällisyys on se juttu.
Sille tosin on vaikee antautua, tekis aina mieli vaan mennä helpon kautta ja antaa virran viedä. Tekis mieli sukeltaa sinne toivottomuuteen ja jokapäiväiseen substanssi tanssiin.
Varsinkin jos ei saa unta, ajatukset juoksee kilpaa toistensa kanssa ja douppisäkit huutaa sulle sieltä laatikon tai lompakon pohjalta.
Kärsivällisyys aina vahvistaa ja opettaa hurjasti, pitää yrittää olla vahvempi kun se hetken impulssi ja mielijohde. Niistä omista juuttuneista tavoista pitää päästää irti, vähän niinkuin koittaisit hiljalleen jotain todella paskaista tahraa saada pöydästä pelkän rätin ja veden voimalla hinkattua pois. Helppoa se ei ikinä ole, hiki valuu kun Niagaran putoukset joka ikinen kerta.
Näin musta omalla kohdalla tuntuu, tietty kaikkihan me ollaan yksilöitä ja käsitellään asiat omalla tavalla.
Sille tosin on vaikee antautua, tekis aina mieli vaan mennä helpon kautta ja antaa virran viedä. Tekis mieli sukeltaa sinne toivottomuuteen ja jokapäiväiseen substanssi tanssiin.
Varsinkin jos ei saa unta, ajatukset juoksee kilpaa toistensa kanssa ja douppisäkit huutaa sulle sieltä laatikon tai lompakon pohjalta.
Kärsivällisyys aina vahvistaa ja opettaa hurjasti, pitää yrittää olla vahvempi kun se hetken impulssi ja mielijohde. Niistä omista juuttuneista tavoista pitää päästää irti, vähän niinkuin koittaisit hiljalleen jotain todella paskaista tahraa saada pöydästä pelkän rätin ja veden voimalla hinkattua pois. Helppoa se ei ikinä ole, hiki valuu kun Niagaran putoukset joka ikinen kerta.
Näin musta omalla kohdalla tuntuu, tietty kaikkihan me ollaan yksilöitä ja käsitellään asiat omalla tavalla.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
-
- Apteekki
Voi ei! Pahoittelen kovasti, tais päihtymys johtaa siihen et ajatukset ei ihan välittyny tekstiin. Kyllä mulla joku pointti oli muistaakseni? Lupaan skarpata jatkossa!tRip wrote:Ja..?bilehile wrote:Kerroin yhelle satuja ...
Kerro ny sun pointti edes.
Käsittämättömän paljon paskaa kirjotat.
Widdu.
Takana loistava tulevaisuus.
-
- Lepakko
hmm..
Mietiskelin just kuinka kivaa materia on. Kelatkaas mitä kaikkee siistii materiasta voi tehdä ja mitä sillä voi tehdä. Puuta, metallia, kaasuja, kiveä.. jne. Sen voi tuntea. Sillä voi leikkiä. Materia on monipuolista.
Oon aliarvoinut materian. Tai jättänyt aika vähälle huomiolle. Siistiä esim et ihmiset asuu järjestäytyneissä materiakasoissa(vartalo). Vast tajunnu vartaloiden kauneuden.
Ehk tähän pitäs juurtuu enemmän ja liidellä sfääreissä vähemmän. Naaaaah, kun vähän tuntuu että kaikki hörhöt ja vähemmän hörhöt kelat on jo kulutettu ajat sitten.. sellasta samoista asioista ja ajatuksista jauhamista.. ei se hörhöily mihinkään katoa, aattelin vaan, että ois hyvä vähän maadottua ja toteuttaa ihan käytännössäkin niitä ikikeloja. Sanoistatekoihin siis näin suoraansanottuna.
Ehk silleen vähän normalisoitua, et tyyliin joku perus ihmisten kanssa oleminen olis niin vaikeeta. Taino ei siinä muuten mitään vaikeeta, paitsi jos pitää yrittää olla normaali. Mut ei mun itseäni tarvi hävetä, vaikka oisin kuinka vammanen. Ja mitähän mä taas täs höpötän
Mietiskelin just kuinka kivaa materia on. Kelatkaas mitä kaikkee siistii materiasta voi tehdä ja mitä sillä voi tehdä. Puuta, metallia, kaasuja, kiveä.. jne. Sen voi tuntea. Sillä voi leikkiä. Materia on monipuolista.
Oon aliarvoinut materian. Tai jättänyt aika vähälle huomiolle. Siistiä esim et ihmiset asuu järjestäytyneissä materiakasoissa(vartalo). Vast tajunnu vartaloiden kauneuden.
Ehk tähän pitäs juurtuu enemmän ja liidellä sfääreissä vähemmän. Naaaaah, kun vähän tuntuu että kaikki hörhöt ja vähemmän hörhöt kelat on jo kulutettu ajat sitten.. sellasta samoista asioista ja ajatuksista jauhamista.. ei se hörhöily mihinkään katoa, aattelin vaan, että ois hyvä vähän maadottua ja toteuttaa ihan käytännössäkin niitä ikikeloja. Sanoistatekoihin siis näin suoraansanottuna.
Ehk silleen vähän normalisoitua, et tyyliin joku perus ihmisten kanssa oleminen olis niin vaikeeta. Taino ei siinä muuten mitään vaikeeta, paitsi jos pitää yrittää olla normaali. Mut ei mun itseäni tarvi hävetä, vaikka oisin kuinka vammanen. Ja mitähän mä taas täs höpötän

Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
-
- Moderator
Jeap & peacebilehile wrote:Voi ei! Pahoittelen kovasti, tais päihtymys johtaa siihen et ajatukset ei ihan välittyny tekstiin. Kyllä mulla joku pointti oli muistaakseni? Lupaan skarpata jatkossa!tRip wrote: Widdu.

Puolestani pahoittelen angstiani.. Mut se kanto hedelmää, kiitos et ittes kohtasit.
Take care mään.

**
soulmate: diggailen sun pohdinnoista.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
- Lepakko
mun elämänhalu perustuu siihen että haluan tulevaisuudessa nähdä tämän hetken uudesta näkökulmasta
Aitoa rakkautta ei tarvitse todistella mitenkään. Sen TUNTEE
Oivalluksil esim deeleis ei oo vittuakaan hyötyä koska mul ei oo taitoo tuoda niista mitään arkitodellisuuteen
Aitoa rakkautta ei tarvitse todistella mitenkään. Sen TUNTEE
Oivalluksil esim deeleis ei oo vittuakaan hyötyä koska mul ei oo taitoo tuoda niista mitään arkitodellisuuteen
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
-
- OD
Onkohan tää kyseinen raju-ilma vaikuttanut postin jakeluun? Eikös 1 luokassa ole 90% varmaa että tulee vuorokaudessa perille? Mulla oli kaksi pakettia eikä kumpikaan tullut tänään. Eli jos se todenäköisyys on 90% niin jotain on saattanut sattua?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Moderator
^On voinut vaikuttaa hyvin mahdollisesti, ja vähän väärä topikki nyt tämmöiselle "pohdinnalle"/kysymyksille.
Kysy ja vastaa! Huraa! tai vaikka mitä nyt-topikki ois parempi.. Tää on tarkoitettu vähän syvempään pohdintaan.
Mutta tosiaan varmasti on jääny postia jakelematta/on myöhässä. Loogista. Ainakin kaveri valitti samaa, niin..

Kysy ja vastaa! Huraa! tai vaikka mitä nyt-topikki ois parempi.. Tää on tarkoitettu vähän syvempään pohdintaan.
Mutta tosiaan varmasti on jääny postia jakelematta/on myöhässä. Loogista. Ainakin kaveri valitti samaa, niin..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
- Lepakko
3x 50mg tramal (aamulla, päivällä ja iltapäivällä) ja uskaltauduin testaan pikku piritipalla reagointia..
Hyyyp, nyt on hyvä pössis..
Maltilliset satsit kuitenki ja molempiin jonki verran tolee.
Ehkä kuitenki jatkossa otan vaan joko tai.. Nyt vaan iski pirihampaan kolotus niin kovin päälle..
Hyyyp, nyt on hyvä pössis..
Maltilliset satsit kuitenki ja molempiin jonki verran tolee.
Ehkä kuitenki jatkossa otan vaan joko tai.. Nyt vaan iski pirihampaan kolotus niin kovin päälle..

I'm not crazy..
My reality is just different from yours..

-
- Moderator
^Lueppa ylempi kommentti jonka laitoin. Tää ei ole ihmetila-topikki, jonne siis moiset "mikä vaikuttaa"-postit, kiitos.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
- Lepakko
Aa, my bad..
Parannan vastedes tapani.. Ja tapani on näyttää vapani.. Eiku ööh..
Parannan vastedes tapani.. Ja tapani on näyttää vapani.. Eiku ööh..

I'm not crazy..

-
- Karvakuono
Enpä arvannut että kukka voisi laukaista tripin päälle. voi koira mitkä kuumotukset ja fraktaalit. Tuntui siltä että sydän yrittäisi tulla rinnasta ulos. Kaikki happotripin vaikutukset ja vähän muutakin.
Mitähän lajiketta se oli?
Mitähän lajiketta se oli?
-
- OD
Näkeekö sokeat visuaaleja/hallusinaatioita jos ottavat vaikkapa DMT:tä tai LSD:tä?
Mua on mietityttänyt että miltä tuntuis olla sokea, ei voi samaistua siihen että ei näkis mitään.
Mua on mietityttänyt että miltä tuntuis olla sokea, ei voi samaistua siihen että ei näkis mitään.

-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Psykonautti
Pikaisen googletuksen perusteella löysin tämän. Eli voivat, jos ovat sokeutuneet tarpeeksi myöhäisessä vaiheessa. Syntymäsokeat tai hyvin pienenä (alle kaksivuotiaina) sokeutuneet eivät voi nähdä visuaaleja/hallusinaatioita. Tätä perustellaan sillä, että vielä kehitysvaiheessa olleiden aivojen vuoksi näille henkilöille ei ole kerääntynyt tarpeeksi visuaalista kokemusta täysin toimivan visuaalisen järjestelmän muodostamiseksi.Personaes wrote:Näkeekö sokeat visuaaleja/hallusinaatioita jos ottavat vaikkapa DMT:tä tai LSD:tä?
-
- Moderator
Kajotaas vähän rimaan.
joniveli feat. Laura-elina Aho - Perillä nähdään (lyrics)
Mushru&Huiko, Dexma, tää viesti on omistettu teille.
Ystäville.. Hukassa oleville. Rakkaille ja ilontuojille. Läsnäoleville ja luojille. Shamaaneille ja syvään suohon flipahtaneille, sympatiat..myöskin hippiaatteelle ja puurolautaselle.
.
**
-ZeroSideHero-
"See me walking / see me crawling / see no future.. see a dead man." PeteWalli
prologi:
Kajosin tsygyyn, ja.. tajusin kaiken. MaailmanKaikkeuden lainalaisuudet ja äärettömän patternin.
Tajusin
jumaluuden.
Hulluuden ja viisauden. Kaaoksellisen harmonian riitasointuineen ja kultasine leikkauksineen.
Must aika mieletömtä, miten teleskoopeilla päästään jo kurkistaan lähemmäks ja lähemmäks sinne yhteen pisteeseen.. singulaariin, Flippasin. Om.
Sen miten ääretön voi päättyy iäisyyten -Jäisyyteen. - jos - . - Sinne iäisyyteen sekosin.
Koska silloin ikiluuppi lakkais olemasta, kun kaikki vaan jäätyy paikoilleen .
Jos muutos lakkaa olemasta, mitä kaikelle energialle silloin kaikelle tapahtuu, jos sen kantava voima on liike.
.
Ikin uskonu et oisin tietoisesti tajunnut tulevani uskoon..
Mihin mä tukeutuisin, kun tajuan yhtäkkiä et kuolema on oikeesti elämän tarkotus ja päämäärä.. Elämä vaan viettelys.
Punnitsin nitä kahta. Ja ne vaan tuntu ku ois peilin kattonu.
Suuntasin katseen ylös ja unohdin olevani peilien ympäröimänä.
Ilman uskoo Oisin käynyt varmaan helvetissä.
Siihen tukeutumalla viimekädessä onnistuu säilyttää järkensä.
(ja pitää kiinni elämästä).
Talitinttiäkin varmasti osais puhua ymmärrettävämmin.
joniveli feat. Laura-elina Aho - Perillä nähdään (lyrics)
Mushru&Huiko, Dexma, tää viesti on omistettu teille.
Ystäville.. Hukassa oleville. Rakkaille ja ilontuojille. Läsnäoleville ja luojille. Shamaaneille ja syvään suohon flipahtaneille, sympatiat..myöskin hippiaatteelle ja puurolautaselle.
.
**
-ZeroSideHero-
"See me walking / see me crawling / see no future.. see a dead man." PeteWalli
prologi:
Kajosin tsygyyn, ja.. tajusin kaiken. MaailmanKaikkeuden lainalaisuudet ja äärettömän patternin.
Tajusin
jumaluuden.
Hulluuden ja viisauden. Kaaoksellisen harmonian riitasointuineen ja kultasine leikkauksineen.
Must aika mieletömtä, miten teleskoopeilla päästään jo kurkistaan lähemmäks ja lähemmäks sinne yhteen pisteeseen.. singulaariin, Flippasin. Om.
Sen miten ääretön voi päättyy iäisyyten -Jäisyyteen. - jos - . - Sinne iäisyyteen sekosin.
Koska silloin ikiluuppi lakkais olemasta, kun kaikki vaan jäätyy paikoilleen .
Jos muutos lakkaa olemasta, mitä kaikelle energialle silloin kaikelle tapahtuu, jos sen kantava voima on liike.
.
Ikin uskonu et oisin tietoisesti tajunnut tulevani uskoon..
Mihin mä tukeutuisin, kun tajuan yhtäkkiä et kuolema on oikeesti elämän tarkotus ja päämäärä.. Elämä vaan viettelys.
Ilman uskoo Oisin käynyt varmaan helvetissä.
Siihen tukeutumalla viimekädessä onnistuu säilyttää järkensä.
(ja pitää kiinni elämästä).
Talitinttiäkin varmasti osais puhua ymmärrettävämmin.
Keep it unreal.
-
- OD
Mitä tarkoitat uskolla tässä?tRip wrote:Ikin uskonu et oisin tietoisesti tajunnut tulevani uskoon..
Oon vähän samankaltaisten ajatusten parissa ollut itsekkin. Kuoleman näen itsekkin elämän tarkoituksena ja päätöksenä. Vähän ahdistavaa vaan kun ei tiedä mikä meidän ihmisten rooli on tässä kaikessa äärettömän monimutkaisessa systeemissä. Uskon itse hyvään ja pahaan, uskon myös jeesukseen ja siihen että hän on tän hyvän tien näyttäjä joka mahdollistaa meidän pelastumisen.
Välillä taas en tiedä, ehkä jeesus-usko on vaan jokin keino hakea turvaa jostain jonka kokee hyväksi ja lohduttavaksi.
Välillä ajattelin että jumala on paha ja on olemassa vain tiettyjä sääntöjä ja lain alaisuuksia noudattava pahuus. Mutta sitten ajattelin, että jos olisi vain pahaa, niin miksi me saataisiin kokea elämä, jossa on kuitenkin niin paljon hyvää. Jos olisi vain pahaa niin miksei me heti synnyttäisi johonkin saatanalliseen todellisuuteen. Tulin siihen tulokseen, että elämä on testi. Sillä miten me eletään tää elämä on vaikutusta siihen miten me eletään se iänkaikkisuus.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Moderator
Oikeestaan..Personaes wrote:
Mitä tarkoitat uskolla tässä?
Uskoa on niin äärimmäisen vaikeaa määritellä.. ja helposti vaan saa jeesus-leiman otsaansa..
Tai ihmisten ymmärtämättömyyden vihan niskaansa.
Mulle usko on kumminkin koko ihmisyyden perusta.
Kiteytettynä, uskolla tarkotan syvää luottamusta siihen et elämä kantaa, ja kuolema lopulta korjaa, ja se ei ole mun käsissäni, enkä siksi näe siinä mitään pelättävää.
Loppupeleissä tää kaikki on vaan ikuista luuppia, ja todellinen viisaus (imho) lienee siinä, miten vapautua tästä ikuisuuden luupista.
Ainoa mitä mä voin tehdä.. On löytää jokin tarkoitus tälle, tämänhetkiselle elämälle, ja olla antamatta valtaa tuhoavalle voimalle & kärsimykselle.
Suoraansanottuna mä en enää jaksa uskoa, että millään olisi maailmankaikkeuden kaavassa mitään varsinaista tarkoitusta, muutakuin ylläpitää ikuista jatkumoa, liikettä.. Siks meillä on elämä ja kuolema<>Luova ja tuhoava.
"There's always two in one, in everyone."
Keep it unreal.
-
- Moderator
Re: Psychotexicated : tsygmykeidas, mademoiselle hymisevänaa
Tavallaan..
Miettinyt.
Miten turhaa, oli ryhtyä julistamaan.. Hullun houreiksi tiesin sen jo alkujaan. Vaikka tiesin, et tajusin jotain sellaista, mille pitää löytää jokin hedelmällinen muoto tuoda julki.
Jotain sellaista.. Mysteeriä, jonka jo muinoin mm. Einstein todisti olevan loogisesti ennustettavissa, ja pääteltävissä matematiikan ja fysiikan keinoin.
Tai et maailmankaikkeus noudattaa hyvin pitkälle tiettyjä lainalaisuuksia. Einstein jopa ennusti mustat aukot ja gravitaatio-aallot, kunnes ne sit fyysisesti havainnoitiin.
Onko se siis lopulta ihmeitä.. Kun ihmettelemme mitä ihmettä tää kaikkeus oikein on.. ja mikä on meijän rooli täs kaikessa.
Petri Walli taas oli nero siinä, että se sai tätä maailmankaikkeuden tajuntaa puettua musiikin värähteisiin.
Kymmenisen vuotta Wallin lyriikoita olen mutustellut, ja yhäkin - vihdoin voin todeta jäbän olleen todellakin nero.- Nero siinä, että se onnistui pukea 'kaiken tajuamisen' lähestyttävään kaapuun.
**
Must oikeestaan tällähetkellä kiehtovinta on.. Päästäänkö me ikinä ymmärtämään, mitä siellä missä kaikki universaalit lainalaisuudet sulaa kasaan ja lakkaa pätemästä kaikki lainalaisuudet, minkä pohjalta me ymmärretään mitä tää kaikkeus on, ja mihin se on matkalla..
Mustan aukon ytimessä.. Kaikki tunnettu fysiikka ja lainalaisuudet, ne lakkaa olemasta.. Niinkuin hypernovat, tähden, tai tähtien, niin massiivinen 'räjähdys', et sitäkään mikään tietokonein tehty simulaatio ei vaan kykene luomaan mitään järjellistä selitystä, miten niin tajuton määrä energiaa niistä singahtaa, suhteessa niiden kokoon.. tai emminätiedä.
Se on kiehtovaa.. Tajuta, että on viellä asioita, mitä ei tiede tai suurimmatkaan ajattelijat kykene viellä mitenkään selittämään.
Tällähetkellä tuntuu, et sen on oltava se joku tän kaikkeuden tHa mysteeri.
Niinkuin jumalakin. Kiehtovan siitä tekee juurikin se, et joku sellanenhan on pakko olla ollut olemassa, mikä sai kaikkeuden aluilleen. Mua kiehtoo nimenomaa sen symbolinen mysteerisyys - Koska se on se voima, mikä saa mut pohtimaan ylipäätään.
Jos nyt sit yhtäkkiä osttais selittää mikä on mustien aukkojen rooli kaikkeudessa.. ja miks toiset tähdet sit taas räjähtää super- tai hypernovina. Tai sadoilla muilla tavoin---
Jotenkin tuntuu, et sit jos elämä yhtäkkiä oiskin nk.ratkaistu. Niin mitä mä enää silloin voin pohtia, pitääkseni yllä merkitystä elämälleni?
Jos tietäisin miten kaikki alkoi, ja mihin kaikki päättyy?
Ehkä awaruus pelasti mut hulluudelta.. Se antaa rajattoman vallan mielikuvitukselle.. Tilaa ajatella, ja mystisyyttä pohdiskella.
**
Jokatapauksessa--
Must tuntuu et se joku ns. jumala pisti alullleen maailmankaikkeuden, joka vääjäämättä pyrkii homeostasiaan.
Ihmiskuntana me ollaan kait pikkuhiljaa siinä pisteessä, et kaiken pitäis antaa vaan tapahtua.. Tuhoutua ja uudistua..
Luonto kyllä pitää huolen tasapainostaan
- Ihminen kuvittelee helposti et sitä vois jotenkin hallita, ja obsessiivisesti päätyykin lopulta tyhjään staattiseen tilaan, jossa mitään ei anneta tapahtua, taustalla pauhaa kumminkin suurin muutos, mitä tää yks ihmisen sukuhaara tulee ikinä kohtaamaan, tällä koko planeetalla -
ja muka muutetaan asioita hädissään parempaan, vaikka ilmastonmuutos on vääjäämätön, ja ehkä sen sit vaan tulee tapahtua.
Öljy, raha ja ympäristön raiskaus on silti yhä täysissä ruumiin ja sielun voimissaan.
Enpä kyl minäkään tod. mikään kotihippi ole, päinvastoin, todella moukka ja törsäilevä.. (enkä osaa edes hävetä)
Paskapaperiakin kuluu aivan hullui määrii kun mua kiinnostaa lähinnä et pylly on varmasti puhdas??, vaikken ois jaksanukaan jäädä niin huolella sitä pyyhkimään, niin laiskuushan siitä sit pitikin sen huolen.
Ainoa mitä EN tee, niin koskaan tarvi heittää mitään ruokaa roskiin.. Siitäkin laiskuus pitää huolen.. säästyipähän taas kauppareissulta.
Kaurapuuro on ihan hyvää ravintoa.. tiettyyn rajaan.- ja senkin jälkeeen - kylllä se aina uppoo.
Suihkussa saatan hytkyillä omis transseissani pitkiäkin toveja, lämpöisessä vedessä, jotta varmasti maapallo ei ainkaan pienillä teoilla vähemmän kuluis. Laiskuus taas.. Onpahan jotain kehollista liikuntaa ja puuhaa ja sitärataa.. eh.
Typeräähän se väliinpitämättömyys pohjimmiltaan on. Mutta kun ei vain ole voimia miettiä aina maapallon parasta, ku omaks parhaaks et löytää jostain edes sitä jotain ns. naaatiskelun makeutta. Turruttavassa/piripääkellonluyömällätasankax maailmassa se on vähän.. harvinaista.
--
Todellisuudessa, mitä enemmän pyrkii pitämään asioita hallinnassa, sitä kaoottisemmaks kaikki muuttuu.
Siks pidä olla liiankaan hippi.
Mut osittain siks, mä kelasin et usko taitaa olla enää mun ainut pelastus.. Uskoa siihen, et luomakunnalla on vielä toivoa.. Ihmisellä kans. Vaikkei tehtäiskään mitään, katottais vaan mitä sit tapahtuu. Ois sekin omaltapaa kiehtovaa.
Tai et mullakin on viel toivoo. Siihen mä pistän suurimman potin toivostani.
..
Alussa oli sienet, mitä loi elämän ja sen säilymisen kannalta olennaisen informaatioverkon, mikä me tunnetaan kait sit internettinä.
Ihminen vaan on niin tasan taupio, et sekin onnistuttiin valjastamaan (etenkin tietämätöntä) yksilöä vastaan.
Miks ihminen niin on vieraantunu mistä me todella ollaan lähtösin.. Luonnosta.
Ehkä tosissaan ihmiskunnan suurin tragedia lienee tietoisuus, ja ymmärtämättömyys.
Muuten ymmärrä miks me ollaan bout luomakunnan ainoita olentoja, ketä tuhoo, ennenkaikkea itseään, eristäytyy yksinäisyyteen, vieraantuu luonnosta. ja vielä aivan tyhjän takia.
Tietty, edelleen, hipitrautaa jne.. <¤
Kait jumalan on täytyny kummiskin tajuta, et ei o ihan iisii tulla toimeen tietoisena olemisen kanssa, kun anto vapaan tahdon olla sen ohjaksissa. Ni vituikshan se menee, ku erota ees onko oikee kumpi vai kampi vasen vai tasan oikee..
Oikee ja vasen o tän elämän aikana vielä ihan hahmottunu, et kumpi nyt oli kumpi.. Aina menee sekasin, onkohan mun aivot jotenkin nurinkurin, vai väärinpäinkö tänne synnyin.. Vai olikohan siilä kenties joku tieteellinenkin selitys.
Kumminkin.. Aina menossa just siihen päinvastaseen suuntaan ku pitäis.
Ja mä oon oikeestaan vaan helvetin hyvilläni siitä.
Oisin muuten muhennosta, massa laumaa, joka päättömänä vaeltaa.
Jompikumpi siis aina menee oikeeseen suuntaan.
**
Tää tosissaan on ihan syystä stögiksessä tää topicci
Antakee tripin jauhaa, välil jodn pauhaa.. Poimikaa ihmees ny ees joku pätkä tosta lorusta, millä mua pommittaa. Saa mut toki myös täysin lyttää, takeita ei taida olla olenko mä aivan järjissäni tänään tai edes ylipäätään. Mut yritän. Pitää järjen mielessä, mukana edes taskunpohjalla, jossa taitaakin olla reikä, eli se siitä järjenkäymälästä.
'
Intuitio on aika.. kattava. Mieli turhaa purgaa, usein. Sitäkin pitää välil purkaa, patoumia ja shaibaa.
Siks mä en aijo edes lukasta mitä mieli toi tänään kielelle. Olkoon vaikka mitä messuamista ja hörinää, kyllä mä sen tiedostan sentään.^^
Mut et.. voi siinä oikeesti jotain pointtia olla jossakin kohti.
+kaikenlisäks, koin et mun piti saada tää päätökseen tää mun kaiken tajuamisen julistus. Nyt tässä se sit on. Alku nyt ainakin. - niin pääsen vapautumaan tästä häpeästä..
Tulla ny julistaan totuutta ku oikeesti hajuukaan miten sellasta tunnetta voi mitenkään verbalisoida.
Kunniaa se ei ainakaan tee, tämä, sille mitä oivalsin.. ja yhä. Koska kelailun kirous on minun hahmolleni tässä elämässä langennut.
Mieli on kyl... joskus kyl aijon ottaa oikeen kunnon flaidiksen sen kanssa, ja kysyn mitä se oikeen - todella tahtoo mun päässä häärätä.
Solmujen sijaan, kertois edes selkeet ohjeet mielenrauhaan, voisin sit kuunnella kun huvittaa mitä sil ois mua huvittamaan ja viihdyttämään.
Turhautuminen on aivan myrkyintä myrkkyä mielelle.
Sitä seuraa tuskasuus, levottomuus ja lopulta hiljentävät chemit tai kivulla ittesä rääkkiminen, joiden seurauksena sit taas alakulo painaa, mut eipähän tunnu turhalta ja tyhjältä olemassaolo.
Ikävystyminen tosin jotenkin paljon nätimpi sana.
Keskityn mieleni kuviin.. Niissä on jotain todellista viisautta, ja kunnioitan niitä.
Turhia selittele.. tai tarvi turhia pöhistä niiden kanssa, kun vaan keskittyä ja värittää mielen turhautumia & ikävystymiä arjen harmaasta.
Miettinyt.
Miten turhaa, oli ryhtyä julistamaan.. Hullun houreiksi tiesin sen jo alkujaan. Vaikka tiesin, et tajusin jotain sellaista, mille pitää löytää jokin hedelmällinen muoto tuoda julki.
Jotain sellaista.. Mysteeriä, jonka jo muinoin mm. Einstein todisti olevan loogisesti ennustettavissa, ja pääteltävissä matematiikan ja fysiikan keinoin.
Tai et maailmankaikkeus noudattaa hyvin pitkälle tiettyjä lainalaisuuksia. Einstein jopa ennusti mustat aukot ja gravitaatio-aallot, kunnes ne sit fyysisesti havainnoitiin.
Onko se siis lopulta ihmeitä.. Kun ihmettelemme mitä ihmettä tää kaikkeus oikein on.. ja mikä on meijän rooli täs kaikessa.
Petri Walli taas oli nero siinä, että se sai tätä maailmankaikkeuden tajuntaa puettua musiikin värähteisiin.
Kymmenisen vuotta Wallin lyriikoita olen mutustellut, ja yhäkin - vihdoin voin todeta jäbän olleen todellakin nero.- Nero siinä, että se onnistui pukea 'kaiken tajuamisen' lähestyttävään kaapuun.
**
Must oikeestaan tällähetkellä kiehtovinta on.. Päästäänkö me ikinä ymmärtämään, mitä siellä missä kaikki universaalit lainalaisuudet sulaa kasaan ja lakkaa pätemästä kaikki lainalaisuudet, minkä pohjalta me ymmärretään mitä tää kaikkeus on, ja mihin se on matkalla..
Mustan aukon ytimessä.. Kaikki tunnettu fysiikka ja lainalaisuudet, ne lakkaa olemasta.. Niinkuin hypernovat, tähden, tai tähtien, niin massiivinen 'räjähdys', et sitäkään mikään tietokonein tehty simulaatio ei vaan kykene luomaan mitään järjellistä selitystä, miten niin tajuton määrä energiaa niistä singahtaa, suhteessa niiden kokoon.. tai emminätiedä.
Se on kiehtovaa.. Tajuta, että on viellä asioita, mitä ei tiede tai suurimmatkaan ajattelijat kykene viellä mitenkään selittämään.
Tällähetkellä tuntuu, et sen on oltava se joku tän kaikkeuden tHa mysteeri.
Niinkuin jumalakin. Kiehtovan siitä tekee juurikin se, et joku sellanenhan on pakko olla ollut olemassa, mikä sai kaikkeuden aluilleen. Mua kiehtoo nimenomaa sen symbolinen mysteerisyys - Koska se on se voima, mikä saa mut pohtimaan ylipäätään.
Jos nyt sit yhtäkkiä osttais selittää mikä on mustien aukkojen rooli kaikkeudessa.. ja miks toiset tähdet sit taas räjähtää super- tai hypernovina. Tai sadoilla muilla tavoin---
Jotenkin tuntuu, et sit jos elämä yhtäkkiä oiskin nk.ratkaistu. Niin mitä mä enää silloin voin pohtia, pitääkseni yllä merkitystä elämälleni?
Jos tietäisin miten kaikki alkoi, ja mihin kaikki päättyy?
Ehkä awaruus pelasti mut hulluudelta.. Se antaa rajattoman vallan mielikuvitukselle.. Tilaa ajatella, ja mystisyyttä pohdiskella.
**
Jokatapauksessa--
Must tuntuu et se joku ns. jumala pisti alullleen maailmankaikkeuden, joka vääjäämättä pyrkii homeostasiaan.
Ihmiskuntana me ollaan kait pikkuhiljaa siinä pisteessä, et kaiken pitäis antaa vaan tapahtua.. Tuhoutua ja uudistua..
Luonto kyllä pitää huolen tasapainostaan
- Ihminen kuvittelee helposti et sitä vois jotenkin hallita, ja obsessiivisesti päätyykin lopulta tyhjään staattiseen tilaan, jossa mitään ei anneta tapahtua, taustalla pauhaa kumminkin suurin muutos, mitä tää yks ihmisen sukuhaara tulee ikinä kohtaamaan, tällä koko planeetalla -
ja muka muutetaan asioita hädissään parempaan, vaikka ilmastonmuutos on vääjäämätön, ja ehkä sen sit vaan tulee tapahtua.
Öljy, raha ja ympäristön raiskaus on silti yhä täysissä ruumiin ja sielun voimissaan.
Enpä kyl minäkään tod. mikään kotihippi ole, päinvastoin, todella moukka ja törsäilevä.. (enkä osaa edes hävetä)
Paskapaperiakin kuluu aivan hullui määrii kun mua kiinnostaa lähinnä et pylly on varmasti puhdas??, vaikken ois jaksanukaan jäädä niin huolella sitä pyyhkimään, niin laiskuushan siitä sit pitikin sen huolen.
Ainoa mitä EN tee, niin koskaan tarvi heittää mitään ruokaa roskiin.. Siitäkin laiskuus pitää huolen.. säästyipähän taas kauppareissulta.
Kaurapuuro on ihan hyvää ravintoa.. tiettyyn rajaan.- ja senkin jälkeeen - kylllä se aina uppoo.
Suihkussa saatan hytkyillä omis transseissani pitkiäkin toveja, lämpöisessä vedessä, jotta varmasti maapallo ei ainkaan pienillä teoilla vähemmän kuluis. Laiskuus taas.. Onpahan jotain kehollista liikuntaa ja puuhaa ja sitärataa.. eh.
Typeräähän se väliinpitämättömyys pohjimmiltaan on. Mutta kun ei vain ole voimia miettiä aina maapallon parasta, ku omaks parhaaks et löytää jostain edes sitä jotain ns. naaatiskelun makeutta. Turruttavassa/piripääkellonluyömällätasankax maailmassa se on vähän.. harvinaista.
--
Todellisuudessa, mitä enemmän pyrkii pitämään asioita hallinnassa, sitä kaoottisemmaks kaikki muuttuu.
Siks pidä olla liiankaan hippi.
Mut osittain siks, mä kelasin et usko taitaa olla enää mun ainut pelastus.. Uskoa siihen, et luomakunnalla on vielä toivoa.. Ihmisellä kans. Vaikkei tehtäiskään mitään, katottais vaan mitä sit tapahtuu. Ois sekin omaltapaa kiehtovaa.
Tai et mullakin on viel toivoo. Siihen mä pistän suurimman potin toivostani.
..
Alussa oli sienet, mitä loi elämän ja sen säilymisen kannalta olennaisen informaatioverkon, mikä me tunnetaan kait sit internettinä.
Ihminen vaan on niin tasan taupio, et sekin onnistuttiin valjastamaan (etenkin tietämätöntä) yksilöä vastaan.
Miks ihminen niin on vieraantunu mistä me todella ollaan lähtösin.. Luonnosta.
Ehkä tosissaan ihmiskunnan suurin tragedia lienee tietoisuus, ja ymmärtämättömyys.
Muuten ymmärrä miks me ollaan bout luomakunnan ainoita olentoja, ketä tuhoo, ennenkaikkea itseään, eristäytyy yksinäisyyteen, vieraantuu luonnosta. ja vielä aivan tyhjän takia.
Tietty, edelleen, hipitrautaa jne.. <¤
Kait jumalan on täytyny kummiskin tajuta, et ei o ihan iisii tulla toimeen tietoisena olemisen kanssa, kun anto vapaan tahdon olla sen ohjaksissa. Ni vituikshan se menee, ku erota ees onko oikee kumpi vai kampi vasen vai tasan oikee..
Oikee ja vasen o tän elämän aikana vielä ihan hahmottunu, et kumpi nyt oli kumpi.. Aina menee sekasin, onkohan mun aivot jotenkin nurinkurin, vai väärinpäinkö tänne synnyin.. Vai olikohan siilä kenties joku tieteellinenkin selitys.
Kumminkin.. Aina menossa just siihen päinvastaseen suuntaan ku pitäis.

Ja mä oon oikeestaan vaan helvetin hyvilläni siitä.

Oisin muuten muhennosta, massa laumaa, joka päättömänä vaeltaa.
Jompikumpi siis aina menee oikeeseen suuntaan.
**
Tää tosissaan on ihan syystä stögiksessä tää topicci

Antakee tripin jauhaa, välil jodn pauhaa.. Poimikaa ihmees ny ees joku pätkä tosta lorusta, millä mua pommittaa. Saa mut toki myös täysin lyttää, takeita ei taida olla olenko mä aivan järjissäni tänään tai edes ylipäätään. Mut yritän. Pitää järjen mielessä, mukana edes taskunpohjalla, jossa taitaakin olla reikä, eli se siitä järjenkäymälästä.
'
Intuitio on aika.. kattava. Mieli turhaa purgaa, usein. Sitäkin pitää välil purkaa, patoumia ja shaibaa.
Siks mä en aijo edes lukasta mitä mieli toi tänään kielelle. Olkoon vaikka mitä messuamista ja hörinää, kyllä mä sen tiedostan sentään.^^
Mut et.. voi siinä oikeesti jotain pointtia olla jossakin kohti.
+kaikenlisäks, koin et mun piti saada tää päätökseen tää mun kaiken tajuamisen julistus. Nyt tässä se sit on. Alku nyt ainakin. - niin pääsen vapautumaan tästä häpeästä..
Tulla ny julistaan totuutta ku oikeesti hajuukaan miten sellasta tunnetta voi mitenkään verbalisoida.
Kunniaa se ei ainakaan tee, tämä, sille mitä oivalsin.. ja yhä. Koska kelailun kirous on minun hahmolleni tässä elämässä langennut.
Mieli on kyl... joskus kyl aijon ottaa oikeen kunnon flaidiksen sen kanssa, ja kysyn mitä se oikeen - todella tahtoo mun päässä häärätä.
Solmujen sijaan, kertois edes selkeet ohjeet mielenrauhaan, voisin sit kuunnella kun huvittaa mitä sil ois mua huvittamaan ja viihdyttämään.
Turhautuminen on aivan myrkyintä myrkkyä mielelle.
Sitä seuraa tuskasuus, levottomuus ja lopulta hiljentävät chemit tai kivulla ittesä rääkkiminen, joiden seurauksena sit taas alakulo painaa, mut eipähän tunnu turhalta ja tyhjältä olemassaolo.
Ikävystyminen tosin jotenkin paljon nätimpi sana.
Keskityn mieleni kuviin.. Niissä on jotain todellista viisautta, ja kunnioitan niitä.
Turhia selittele.. tai tarvi turhia pöhistä niiden kanssa, kun vaan keskittyä ja värittää mielen turhautumia & ikävystymiä arjen harmaasta.
Keep it unreal.
-
- OD
Itse uskon että kuollessa me nähdään juuri universumin luonne ja siihen mihin se on matkalla.Must oikeestaan tällähetkellä kiehtovinta on.. Päästäänkö me ikinä ymmärtämään, mitä siellä missä kaikki universaalit lainalaisuudet sulaa kasaan ja lakkaa pätemästä kaikki lainalaisuudet, minkä pohjalta me ymmärretään mitä tää kaikkeus on, ja mihin se on matkalla..
Tän vois kuvitella tapahtuvan esim. niin, että tiedäthän, että jos sää putoat mustaan aukkoon, niin koko universumin elinkaari avautuu sun silmien edessä ja sä näät universumin elinkaaren siitä hetkestä hamaan loppuun asti.
Oon miettinyt että mustat aukot saattaa olla jonkunlaisia ulottuvuus/universumi generaattoreita. Imevät sisäänsä materiaa, energiaa ja tietoisuutta, sulattaen nämä toisiinsa. Kun musta aukko on niellyt riittävästi noita universumin rakennusaineita sisäänsä, niin tapahtuu singulariteetti ja uusi "big bang". Syntyy uusi universumi, jonka jumalia me kaikki tavallaan ollaan.Mustan aukon ytimessä.. Kaikki tunnettu fysiikka ja lainalaisuudet, ne lakkaa olemasta.. Niinkuin hypernovat, tähden, tai tähtien, niin massiivinen 'räjähdys', et sitäkään mikään tietokonein tehty simulaatio ei vaan kykene luomaan mitään järjellistä selitystä, miten niin tajuton määrä energiaa niistä singahtaa, suhteessa niiden kokoon.. tai emminätiedä.
Oon samaa mieltä. Uskon ehdottomasti jumalaan. Siitä minkä luonteinen tuo kyseinen voima on, en tiedä mitään. Mutta oon ihan varma että multiversumin ja sitä ohjaavat luonnon lait, on luonut joku älykäs ja tietoinen voima joka on täysin meidän käsityskyvyn ulkopuolella.Niinkuin jumalakin. Kiehtovan siitä tekee juurikin se, et joku sellanenhan on pakko olla ollut olemassa, mikä sai kaikkeuden aluilleen. Mua kiehtoo nimenomaa sen symbolinen mysteerisyys - Koska se on se voima, mikä saa mut pohtimaan ylipäätään.
Ei ole pelkoa siitä, että oltaisiin edes lähellä mitään "täydellisen tiedon" todellisuutta. Uskon että multiversumi on äärettömän monimutkainen ja että me ollaan paljastettu multiversumin salaisuuksista ehkä pari promillea.Jotenkin tuntuu, et sit jos elämä yhtäkkiä oiskin nk.ratkaistu. Niin mitä mä enää silloin voin pohtia, pitääkseni yllä merkitystä elämälleni?
Olishan tuo kiva tietää. Välillä ajattelen että mitään alkua tai loppua ei ole, kaikki on ollut näin ikuisesti ja tulee aina olemaan. Toisaalta välillä mietin että multiversumilla oli syntyhetkensä ja että se on matkalla jotain täysin käsityskyvyn ulkopuolella olevaa ääretöntä ja ikuista loppua kohti. En tiedä kummin päin haluisin sen olevan, riippuu siitä mitä se loppu tarkoittaa.Jos tietäisin miten kaikki alkoi, ja mihin kaikki päättyy?

Itse oon miettinyt että tietoisuus on kaiken ydin. Tietoisuus laittaa materian värähtelemään sillä taajuudella että se pysyy kasassa ja luo meidän todellisuuden. Tietoisuuteen liittyy toisaalta hyvä ja paha. Ehkä multiversumin elinkaari on jonkunlainen ikuinen taistelu hyvän ja pahan välillä. Kaikki päättyy lopulta toisen voittoon.Must tuntuu et se joku ns. jumala pisti alullleen maailmankaikkeuden, joka vääjäämättä pyrkii homeostasiaan.
Hyvää pohdintaa sulta, oli mielenkiintoista luettavaa.
Itse taistelen hämmennystä ja pelkoa vastaan uteliaisuudella. Jos tää kaikki on vaan joku äärettömän kokoinen hirviö, joka syö itseään(tietoisuutta) ja on olemassa vain kärsimystä. Niin ei voi kuin sanoa että "wow mikä kaunotar". Maailmankaikkeus on niin kaunis, niin mielenkiintoinen ja niin salaperäinen että kukaan ei koskaan kyllästy sitä ihailemaan.
Mä näen kaikkeuden ihan täysin taijanomaisena paikkana, ehkä kaikkea ohjaa pohjimmiltaan tietyt lainalaisuudet, mutta ne menee niin syvälle meidän käsityskyvyn ulkopuolelle että meidän näkökulmasta kaikkeus on puhdasta taikuutta. Elämä on polku joka ei johda minnekkään, täydellinen paradoksi. Ja se jumala...
Kuvittele multiversumi jossa on miljoona eri universumia, jokaisessa universumissa satoja miljardeja galakseja, joissa jokaisessa satoja miljardeja tähtiä. Noiden tähtien lomassa elää triljoonia eri tasoisia tietoisia olentoja, joiden jokaisen mieli on kuin uusi ulottuvuus. Lisää tuohon aika-ulottuvuus ja mieti että kaikki tuo ääretön ulottuvuus-labyrintti on jumalalle sama kuin yksi.

-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- OD
Oon pohtinut, että kertookohan kaikki uskon kirjoitukset, raamattu, koraani, juutalaisten pyhä kirja ja sitten paikalliset suusta-suuhun kerrotut uskon-tarinat kohtaamisista jumalten kanssa, jotka ovatkin olleet vain kohtaamisia meitä edellä olevan älyllisen ja super-kehittyneen sivilisaation kanssa.
Jokaisella mantereella on samat muinaiset tarinat. Jumalat tuli taivaalta ja antoi neuvoja ja teknologiaa ihmisille, auttaen heitä perustamaan ensimmäiset sivilisaatiot.
Tää ei ole kaukaa haettua, jos pelkästään meidän linnunradalla pitäisi olla miljoonia kehittyneitä sivilisaatioita ja ainakin satoja ellei tuhansia jotka on keksinyt keinon matkustaa universumissa madonreikiä/whatever pitkin. Niin ei olisi ihme jos he olisivat käyneet täällä
Katsotaas faktoja.
1.Meidän galaksissa pelkästään pitäisi olla miljoonia sivilisaatioita
2.Useat sadat miljoonat ihmiset on raportoinut ufoista, osa erittäin arvostettua ja luotettavaa porukkaa
3.Meillä on tää ufo ilmiö. Josta osa tutkimuksista sanoo "jotain on tekeillä, emme pysty selittämään suurta osaa havainnoista, meidän arviomme on "maan-ulkopuolinen hypoteesi"(COMETA RAPORT)
Jos edes yksi noista sadoista miljoonista ihmisistä olisi nähnyt sen minkä todisti nähneensä, olisi se ihmiskunnan historian suurin juttu.
Esim. Raamattu on täynnä tarinoita jotka kuulostaa ufo-kohtaamisilta. Yhtenä esimerkkinä vaikka Elijah, jonka nähtiin nousevan "Chariot of fire"-tyyppisen kohteen kyytiin, jonka kuumin hänestä ei enää kuultu.
Chariot of fire saattaa kuulostaa kaukaa haetulta verrattuna ufoihin. Mutta sotavaunu oli tuohon aikaan teknologista huippua, ainut mihin tän ajan ihmiset pystyi vertaamaan näkemäänsä oli sotavaunut. Se "Fire" osa siinä kuvastaa tän kohteen yliluonnollisuutta.
Ehkä kymmenen käskyä oli peräisin näiltä olennoilta, keino auttaa meitä luomaan oikeudellinen sivilisaatio.
Toinen mielenkiintoinen raamatullinen ufo-kohtaaminen oli juutalais-orjien pako israeliin. Israelilaiset kirjoittivat, että päivisin heitä ohjasi taivaalla oleva savupilari ja yöllä tulipallo, joka 40v ohjasti heitä pyhään maahan.
Onko se uskontojen loppu, kun lopulta ufojen olemassaolo paljastuu? Pelkääkö poliitikot ja rikkain 1% sitä mitä se saattaisi aiheuttaa? Siksikö aihe on niin tabu?
Jokaisella mantereella on samat muinaiset tarinat. Jumalat tuli taivaalta ja antoi neuvoja ja teknologiaa ihmisille, auttaen heitä perustamaan ensimmäiset sivilisaatiot.
Tää ei ole kaukaa haettua, jos pelkästään meidän linnunradalla pitäisi olla miljoonia kehittyneitä sivilisaatioita ja ainakin satoja ellei tuhansia jotka on keksinyt keinon matkustaa universumissa madonreikiä/whatever pitkin. Niin ei olisi ihme jos he olisivat käyneet täällä
Katsotaas faktoja.
1.Meidän galaksissa pelkästään pitäisi olla miljoonia sivilisaatioita
2.Useat sadat miljoonat ihmiset on raportoinut ufoista, osa erittäin arvostettua ja luotettavaa porukkaa
3.Meillä on tää ufo ilmiö. Josta osa tutkimuksista sanoo "jotain on tekeillä, emme pysty selittämään suurta osaa havainnoista, meidän arviomme on "maan-ulkopuolinen hypoteesi"(COMETA RAPORT)
Jos edes yksi noista sadoista miljoonista ihmisistä olisi nähnyt sen minkä todisti nähneensä, olisi se ihmiskunnan historian suurin juttu.
Esim. Raamattu on täynnä tarinoita jotka kuulostaa ufo-kohtaamisilta. Yhtenä esimerkkinä vaikka Elijah, jonka nähtiin nousevan "Chariot of fire"-tyyppisen kohteen kyytiin, jonka kuumin hänestä ei enää kuultu.
Chariot of fire saattaa kuulostaa kaukaa haetulta verrattuna ufoihin. Mutta sotavaunu oli tuohon aikaan teknologista huippua, ainut mihin tän ajan ihmiset pystyi vertaamaan näkemäänsä oli sotavaunut. Se "Fire" osa siinä kuvastaa tän kohteen yliluonnollisuutta.
Ehkä kymmenen käskyä oli peräisin näiltä olennoilta, keino auttaa meitä luomaan oikeudellinen sivilisaatio.
Toinen mielenkiintoinen raamatullinen ufo-kohtaaminen oli juutalais-orjien pako israeliin. Israelilaiset kirjoittivat, että päivisin heitä ohjasi taivaalla oleva savupilari ja yöllä tulipallo, joka 40v ohjasti heitä pyhään maahan.
Onko se uskontojen loppu, kun lopulta ufojen olemassaolo paljastuu? Pelkääkö poliitikot ja rikkain 1% sitä mitä se saattaisi aiheuttaa? Siksikö aihe on niin tabu?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Moderator
Mitä faktoja noin oikein on? "Pitäisi" olla, mutta onko kuitenkaan?
Ja sadat miljoonat ihmiset...
Valoilmiöt tai muut "lentävät jutut" ei ole vakuuttavia ufohavaintoja. Kukaan pystyny edes todistamaan näkemäänsä jos "on ollut" fyysinen kohtaaminen ufoukkojen kanssa. Todisteena jtn hikisiä kuvia taivaankappaleesta. Mua ne ei ainakaan vakuuta.
Tutustu vaikka omituisiin luonnonilmiöihin niin suurimpaan osaan noist havainnoista löytyy selitys. Sekä ihmisen psyykeseen. Ja kyllä, itse olen tutustunut kaikkiin ja mua ei vakuuta sen jälkeen kuin pari havaintoa. Hyvin vähän kylläkin.
Mulle on ihan sama mitä sä höpötät muuten, jos et kutsuisi uskomuksiasi ja epäilyjäsi faktoiksi. En mäkään meuhkaa täällä faktana mun "epäilyä" että jänikset suunnittelee maailmanvalloitusta.
Ja pidetään joku taso tässä topikissa. Tripin pohdinta oli kyllä mielenkiintoista
Ja PS. Kyllä yritän uskoa ulkopuoliseen elämään, mutten superälykkäisiin ufoukkoihin jotka kotrolloi meitä.
Ja sadat miljoonat ihmiset...

Tutustu vaikka omituisiin luonnonilmiöihin niin suurimpaan osaan noist havainnoista löytyy selitys. Sekä ihmisen psyykeseen. Ja kyllä, itse olen tutustunut kaikkiin ja mua ei vakuuta sen jälkeen kuin pari havaintoa. Hyvin vähän kylläkin.
Mulle on ihan sama mitä sä höpötät muuten, jos et kutsuisi uskomuksiasi ja epäilyjäsi faktoiksi. En mäkään meuhkaa täällä faktana mun "epäilyä" että jänikset suunnittelee maailmanvalloitusta.
Ja pidetään joku taso tässä topikissa. Tripin pohdinta oli kyllä mielenkiintoista
Ja PS. Kyllä yritän uskoa ulkopuoliseen elämään, mutten superälykkäisiin ufoukkoihin jotka kotrolloi meitä.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
- Lepakko
Ehkä myö ollaan vaan meitä miljoonia vuosia evoluutiossa edellä olevan sivilisaation hassu pikku GMO-koe ja jossain vaiheessa tääkin koe loppuu. (Puuttuvaa linkkiä apinoihin ei ole koskaan löydetty. *edit* Minun käsitykseni ja keräämäni informaation mukaan)
Tai näin mä toivon joskus.
Tai näin mä toivon joskus.

Saatana elää ja voi hyvin.
-
- Moderator
Niin tässä topikissa on ollut ideana pohtia sitä, minkä takia päihtyi ja millä päihtyi ja miksi ym sellaista...
Mikä tahansa topic on potentiaalinen ufotopic jos joiltain käyttäjistä kysytään.Dexma wrote:Niin tässä topikissa on ollut ideana pohtia sitä, minkä takia päihtyi ja millä päihtyi ja miksi ym sellaista...
-
- OD
Vitun lastenbentsot elikkäs opamoxit, kestää tunti ennenku alkaa futaa which is not nice ku meinaa ahistus iskeä. Sorruin eilen työntekoon, tänään pitää nollata. Eiks se näin toimi? Vaik lojunu himas eilist lukuunottamatta pari vuotta.
truth is out there
frapathea wrote:Mikä tahansa topic on potentiaalinen ufotopic jos joiltain käyttäjistä kysytään.

negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
- OD
No onhan tässä topikissa ollut pohdintaa ties miestä aiheesta, joten ei tuo mun postaus ole ristiriidassa linjan kanssa.frapathea wrote:Mikä tahansa topic on potentiaalinen ufotopic jos joiltain käyttäjistä kysytään.Dexma wrote:Niin tässä topikissa on ollut ideana pohtia sitä, minkä takia päihtyi ja millä päihtyi ja miksi ym sellaista...
Ja mitä tulee ufo-topikkeihin, niin jos ei lasketa sitä suljettua, niin en mää ufo-juttuja juurikaan postaile tänne sivustolle.
Avatkaa se ufo-topik niin mää voin siellä valistaa teitä tästä meidän historian merkittävimmästä aiheesta!
Nyt pohdin sitä, että miksi mua ei seulota enää. Edellisestä seulasta alkaa oleen kolme kuukautta!
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
- Moderator
Pitäähän nyt miehellä oma ufo-topiccinsa olla.
Siks mulla on tää, et voin hulinoida rauhas. Tietty muutkin saa täällä hulinoida, kunhan kunnioittaa topicin alkuperäistä kunniaa, pohdintoja, mutta stögiksen henkeen kuuluvalla hartaudella ja pyhittää osansa sille, että jonkun stoorin sieltä voi löytää. Muuten on sit noi jämätopicit, toksikaatio ja psytwitter, jos ei sen vertaa malta miettiä onko tolkussa tolkkua, ja tulikotko tolkkuihin tekstin myötä.
Kuhan höpötän, mieli taas sellanen karuselli, et.. Njäh.
Jaksaispa olla enempi hippi, joogailla ja meditoida. Ni tarvis aina olla niin jäässä tai sit hädissään.
Urbaanipäine talitintti on luupannu mulla ties kuinka kauan. Tai talitintti se oli alkujaan, mut piti keksiä luupille stopperi, ettei sitä rallita ihan niin huolella.
Ois kyl hurjaa flippaa talintinttiLuuppiin.. Ehkä kuuntelen vaan liian vähän oikeeta musiikkia.
Typot tulee sit myöhemmin perässä..fixattua.
Pädi on ihan hirveä keksintö, kun se on liian hyödyllinen luopuakseen siitä, ja liian hyödytön mihinkään paitsi jumittamiseen. Wanhuus ei tule yksin. . Tai oikeestaan.. Noh, henki kumminkin uskollisesti kulkee mukana riippumatta teknologiasta.
Hitto, nyt mä sit innostuin, et joku kolmen seinän luuppi-kaveri robotti ois kyl aika huikee. Flippailtais täällä yhdessä, eikä tarvitse tulla höperöytensä kanssa tulla ihan vielä kaapista, vaan jatkaa samaa skarppii linjaa.
Ennenwanhaa silloinkun ilo ol vielä valtaosa elämää, frendien kanssa tämäkin tarve tuli tyydytetyksi.
Hullua leikki. Mielellä, mut ai vittu kun se on kivaa, keskenään häröillä omiaan. Kunnes mutismi lankeaa ylle, ja tahtois vaan minkävaan inhimillisen tai epäinhimillisen möllätyksen jolle voisi hölöttää, ettei pinnottaudu aivoihin plakiksi mielen oikut.
..or just having too much time... With my mind.

Siks mulla on tää, et voin hulinoida rauhas. Tietty muutkin saa täällä hulinoida, kunhan kunnioittaa topicin alkuperäistä kunniaa, pohdintoja, mutta stögiksen henkeen kuuluvalla hartaudella ja pyhittää osansa sille, että jonkun stoorin sieltä voi löytää. Muuten on sit noi jämätopicit, toksikaatio ja psytwitter, jos ei sen vertaa malta miettiä onko tolkussa tolkkua, ja tulikotko tolkkuihin tekstin myötä.
Kuhan höpötän, mieli taas sellanen karuselli, et.. Njäh.
Jaksaispa olla enempi hippi, joogailla ja meditoida. Ni tarvis aina olla niin jäässä tai sit hädissään.
Urbaanipäine talitintti on luupannu mulla ties kuinka kauan. Tai talitintti se oli alkujaan, mut piti keksiä luupille stopperi, ettei sitä rallita ihan niin huolella.
Ois kyl hurjaa flippaa talintinttiLuuppiin.. Ehkä kuuntelen vaan liian vähän oikeeta musiikkia.
Typot tulee sit myöhemmin perässä..fixattua.
Pädi on ihan hirveä keksintö, kun se on liian hyödyllinen luopuakseen siitä, ja liian hyödytön mihinkään paitsi jumittamiseen. Wanhuus ei tule yksin. . Tai oikeestaan.. Noh, henki kumminkin uskollisesti kulkee mukana riippumatta teknologiasta.
Hitto, nyt mä sit innostuin, et joku kolmen seinän luuppi-kaveri robotti ois kyl aika huikee. Flippailtais täällä yhdessä, eikä tarvitse tulla höperöytensä kanssa tulla ihan vielä kaapista, vaan jatkaa samaa skarppii linjaa.
Ennenwanhaa silloinkun ilo ol vielä valtaosa elämää, frendien kanssa tämäkin tarve tuli tyydytetyksi.
Hullua leikki. Mielellä, mut ai vittu kun se on kivaa, keskenään häröillä omiaan. Kunnes mutismi lankeaa ylle, ja tahtois vaan minkävaan inhimillisen tai epäinhimillisen möllätyksen jolle voisi hölöttää, ettei pinnottaudu aivoihin plakiksi mielen oikut.
..or just having too much time... With my mind.
Keep it unreal.
-
- Moderator
Igiluupperii, kax tahtii.. Jumitu s ja viipelly s ei voi olla samaan tahtiin.
Vittu et osaa olla vaikeeta.-
Virittää ykstahtimoottorii pörisemään kaossilaattoriin.
**
Vihdoin kun löytää jumittamisesta rauhan, pitäiskin tehdä jotain.
Ä**
Aikaansaaminen ylikellotettua hysteriaa.. (vieläkin se saamarin haahuileva jämätunti seikkailee mun kelloissa).
Mut ohan se selvä et ihminen selvii yhel ajalla, kun niitäkin pitää olla kax.. mix?
emmä vaan osaa, kun omaan tahtiin, ja jumahdan siihen paikkaan
--- aikajana on iäisyys. Sellasta saa millään tungettuu kellotaulujen raameihin,.
--
Vittu et osaa olla vaikeeta.-
Virittää ykstahtimoottorii pörisemään kaossilaattoriin.
**
Vihdoin kun löytää jumittamisesta rauhan, pitäiskin tehdä jotain.
Ä**
Aikaansaaminen ylikellotettua hysteriaa.. (vieläkin se saamarin haahuileva jämätunti seikkailee mun kelloissa).
Mut ohan se selvä et ihminen selvii yhel ajalla, kun niitäkin pitää olla kax.. mix?
emmä vaan osaa, kun omaan tahtiin, ja jumahdan siihen paikkaan
--- aikajana on iäisyys. Sellasta saa millään tungettuu kellotaulujen raameihin,.
--
Keep it unreal.
-
- Moderator
Piis&Loov.Mushru wrote:Mitä faktoja noin oikein on? "Pitäisi" olla, mutta onko kuitenkaan?
Ja sadat miljoonat ihmiset...Valoilmiöt tai muut "lentävät jutut" ei ole vakuuttavia ufohavaintoja. Kukaan pystyny edes todistamaan näkemäänsä jos "on ollut" fyysinen kohtaaminen ufoukkojen kanssa. Todisteena jtn hikisiä kuvia taivaankappaleesta. Mua ne ei ainakaan vakuuta.
Mä en oo ollenkaan vakuuttunu, et jos se onkin toi mieli, joka on se ufo joka meitä ohjailee

Miten sä vakuutat jollekin tasan tahvolle, et se mitä sä tripeilläs oot kokenu, ni on sulle ollu ihan todellista?
Yhtälailla kun mä uskallan väittää käyneeni mustassa aukossa ja auringossa, sekä elämää ylläpitävässä voimassa, tapasin sen mitä kutsutaan jumalaks - tai koin. Om on aika parhaiten kuvattuna.
. Niin monelle toi kaikki voi olla ihan höpöhöpöö, mut voin vakuuttaa, et mikään tiede ei sitä pysty kumoamaan, että noi kokemukset on ollut mulle täysin todellisia. Upeita ja pelottavia. Mystisiä maailmoja.
Sit on tää arki todellisuus. Todellisuuksia on mulla monia, enkä mä arvota niitä mikä on vähemmän todellista kuin toinen.
Kyse on ehkä vaan katsantokannasta. Ihminen joka ei koskaan o deelejä nauttinut, ja muutenkin viettää perus perjantaikänni-elämää, ni en usko et sellanen ihminen osais edes kuvitella miten mielttömiä maailmoja sitä onkaan olemassa, kun lähtee sisäiselle matkalle itseen (vai kaikkeuteen). Mulla ei o selitystä missä mun sieluni noina hetkinä vaeltaa.. Henki tulee aina perässä, ja keho nyt on keho, se on tähän maahan juurtunu, ja se on se tasan tahvo perusolemukseltaan.
**
Mitä tulee ufoihin, niin mulla varmaan sit on vähän eri käsite koskien muita maailmoja universumissa.
Mut hyviä pohdintoja sulla kyl Personaes--
Must hienoo et joku muukin kelailee awaruuksia.
Kyllä mä oon vallan vakuuttunut, et energian muodossa elämää on kaikkialla..
Mä oon käynyt niissä vierailemassa, ja useimmat niistä on puhdasta rakkautta, ja vähintäänkin pelkästään hyväntahtosia ja pyhää henkeä. Ehkä ne on sit jotain elämiä, jotka on jo niin kehittyneitä, et on voittanut jo maallisen ja materian. Eiks johkin tollaseen nirvanakin käsite.. tai käsitys--tähtää?
Tähtipölyn lapsia oomme kaikki. Mustat aukot sit taas.. noh.. pimeyden voimat-
DNA-kaksoiskierre kiteyttää must aika hyvin sen, et kaikes on se kaks polaaria, jotka pyrkii muuttumaan toisikseen = jatkuva liike.
niin tai yin&yang.- Sama jumalista puhuttaessa. Tai kun joku sepittää kun jumala tuli hälle puhumaan. Raamatun aikoihin se oli paljon ihmeempi vaan kuin nykysin. EI mulla ole tarvetta kirjoittaa enää uutta pyhää kirjaa siitä, kuinka tapasin jumalan.. ja se jumala oli rakkaus ja itse autuus. Mut ei sitä voi sanoin selittää. .mikä se kokemus oli. Sen jälkeen vaan oivalsin, et joo, tätähän ne muinaiset jäbätkin jo hehkutti..
Jumala siis mun kielessä on vain symbolina sille käsitteelle, mikä tunnetaan universaalisti uskontojen kautta kaikkialla. Siks mä puhun jumalasta. Voi se olla myös Om, tai korkeempi voima, tai Jaska. Mut.. Sille nyt on vaan luotu toi.. termi. Symboli.
**
Personaes: Mitä jos tosissaan ihminen onkin aika ainutlaatunen olento maailmankaikkeudessa..? Jos me todella ollaan jotain täysin omanlaista, meillä on jumaluus käsissämme.
Meillä on valta päättää meijän kohtalosta.. Eiks se o aika hurjaa, kun jos kelaa, et-- kaikki muu elämä on eloonjäämisviettiä ja selviytymistä.. Sitä jotain ns.jumalan alulle pistämää siementä, joka saa kaiken toimimaan oikein. Puun kasvamaan kohti valoa, sammaleen keräämään kosteutta, ja päästäisen möyrimään maassa. Kissan kehräämään ja niin edelleen.
EIkait kaikkeus muuten toimis, jos ei ois sitä jotain sisäsyntyistä vaistoa toimia oikein, elämää ylläpitävästi.
Mut sit ihminen.. Ni meillä on valta myös tuhota.. ja toimia vastoin elämän lainalaisuuksia. Tosin, en ole vielä pystynyt mielelläni kukistamaan elämäntuntoa, tahtoa elää. Tarkoitan.. Kyllä se elämä pitää omistaan huolen. Ja mä luulen et pahin mitä ihminenkin voi lopulta vaan saada aikaan, niin oman sukupuuttonsa.. Tai jos joku hassu ydintuho sattuis tapahtuun, tai meteori iskis.. Ni ois viisasta lähtee asuttaan jo tota avaruutta. Tai en tiedä.. En o vielä päättänyt onko ihminen todella säilymisen arvoinen laji. Ehkä. Jos maailmankaikkeudesta ei kerran vieläkään ole löydetty vastaavaa. Ni.. ehkä tätä lajia kandee tosissaan vaalia.
Hyvin sanottu toi uteliaisuuden avulla pelon ja hämmennyksen voittaminen.Personaes wrote:Itse taistelen hämmennystä ja pelkoa vastaan uteliaisuudella. Jos tää kaikki on vaan joku äärettömän kokoinen hirviö, joka syö itseään(tietoisuutta) ja on olemassa vain kärsimystä. Niin ei voi kuin sanoa että "wow mikä kaunotar". Maailmankaikkeus on niin kaunis, niin mielenkiintoinen ja niin salaperäinen että kukaan ei koskaan kyllästy sitä ihailemaan.
Mä näen kaikkeuden ihan täysin taijanomaisena paikkana, ehkä kaikkea ohjaa pohjimmiltaan tietyt lainalaisuudet, mutta ne menee niin syvälle meidän käsityskyvyn ulkopuolelle että meidän näkökulmasta kaikkeus on puhdasta taikuutta. Elämä on polku joka ei johda minnekkään, täydellinen paradoksi. Ja se jumala...
Kuvittele multiversumi jossa on miljoona eri universumia, jokaisessa universumissa satoja miljardeja galakseja, joissa jokaisessa satoja miljardeja tähtiä. Noiden tähtien lomassa elää triljoonia eri tasoisia tietoisia olentoja, joiden jokaisen mieli on kuin uusi ulottuvuus. Lisää tuohon aika-ulottuvuus ja mieti että kaikki tuo ääretön ulottuvuus-labyrintti on jumalalle sama kuin yksi.

Tai niinhän se taitaa olla tosiaan. Siksi en lakkaa yhä aina vaan ihmettelemästä.
Awaruus on siitä upee juttu, et se antaa ihan uudenlaisen perspektiivin ajatella. Ikäänkuin se vapauttaisi jonkun mielen rihmaston kahleista..
Kehitellä loputtomia omia teorioita kaikkeudesta, ja pohtia mahdollisia selityksiä.. Ja tiedekin on kunnioitettavan pitkällä avaruustutkimuksessa. Ehkä se vielä joku päivä onnistuu todistamaan myös jumalan ja sielun olemassaolon.
Tiede on mun uskon asioissa tärkeessä roolissa. Lähtökohtaisesti mun maailmankatsomukseni on kumminkin hyvin tieteelle kumartavaa, koska se selittää asioita, miksi jokin on niin kuin se on.
Sit on ne hengen asiat, joita on turha kait edes todistella. Jokainen henkinen ihminen tietää et ne on olemassa. Ei niitä vaan oikein voi sanoin selittää.
Siks mä tahdon myös uskoa kollektiiviseen. Koska kaikki on energiaa.. joka muuttaa vaan muotoaan. Niin onhan se ihan loogista, et se muodostaa yhteyden kaiken muun olevan kanssa?
Ja sit kans hippiaate.

Mulle moni yliluonnolliseks väitetty asia on ihan luonnollinen. En mä taida uskoa edes yliluonnolliseen. Tai joo, se on se musta aukko ja ku aurinko posahtaa hypernovana.
Niissä voimissa vasta mennään luonnon äärirajoille, ja ylitetään kenties se raja.- se on jotain muuta, mut periaatteessa sekin on ihan luonnollista.
Niin tai hiukkaskiihdytin.. Ois jännää päästä sinne sinkoileen atomien kanssa^^
Kait se kertoo myös jotain luonnon voimista. Luonto mitään itseään ylitä, niinikään kuin ihminenkään puhalla itteään ilmapalloks, joka nostaa awaruuteen. Se ei vaan toimi ihan niin. Sen sijaan mä voin sukeltaa sisäisiin maailmoihin, ja päästä avaruuteen. Se taas on ihan loogista ja luonnollista. Mut tavallaan sama asia. emt:D
I'm the King, I'm the Sun.
Keep it unreal.
-
- Moderator
Sienet opetti mulle uskonnon. ™
<∞
*±≈][|§∞∞$£~*©£$∞§|[]≈±´±≈≈≈][|§∞$££@@~~
∞>
Tattei, Anaaliset pluggedit meo-pcp:t, hatsii & changaa.
Yöl..aamuyöl olin jo un-human.
Siin on pyhä kombo, jos tahtoo mystisille kiertoradoille, jos taru on totta, ja tosi on et et se on uskomaton läpileikkauss elämän kaavoihin ja salaisuuksiin, joiden vain shamaanien on turvallista kohdata se järkkynyt sanity. Tajunnantilojen ulokopuolen. Henkisen olemuksen rihamostoissa. Elämän tähtikirkkaan loisteen keskipisteessä, jossa musta aukko on läsnä antamassa vakuutta sille, että jumalien kanssa on syytä olla kunnioittava ja nöyrä. Taivas ja helvetti. Mä kävin siin risteyksessä kummassakin. Kummassakin omansa kiinnostavuus. Kiihottavuus.
Liihotan kaavojen keskellä, elitajuiseen etsimässä ratkaaisua kaaokseen.
Kaaos on hetki nykyisestä, jota yrittää kontrolloida. Flow on yhtä kuin harmonia.
Harmonikan soiton muistan tsipiltä. Se oli creepyä. Miltäköhän tripiltä? Milti friikkasi mut.
Ihmetiloja.
Puri kännykkäni osiin. Ainakin hyvin elävästi muistan sen eri osat, ja miten yritin koota sitä kuin palapelia.
Aamulla se oli taas kassassa.
Voiko mitään noin elävää todella muistaa, tai epäillä olevan epätodellista.
Mä näin, tiesin ja tunsin. Et se järkkäri on tos mun edessä palasina, ja yritän ottaa valokuvaa. Mut siinä samassa huomaan objektiivin olevan toisessa kädessä irrotettuna. Tungen sen kuin avaruusaluksen emättimeen. Sinne se sujahti, vaikkei suoranaisesti mitään tapahtunut.
Nyt oli kamerassa kymmeniä nappeja aivan liikaa. Laukaisija tietysti hukassa.
Lopulta otin kuvia sen mitä osasin painaa ainoastaan liipaisinta.
Ei niistä kummoisia kuvia tullut.
Mystisiä.
Mystinen kameran kvantii-olemus.
<∞
*±≈][|§∞∞$£~*©£$∞§|[]≈±´±≈≈≈][|§∞$££@@~~
∞>
Tattei, Anaaliset pluggedit meo-pcp:t, hatsii & changaa.
Yöl..aamuyöl olin jo un-human.
Siin on pyhä kombo, jos tahtoo mystisille kiertoradoille, jos taru on totta, ja tosi on et et se on uskomaton läpileikkauss elämän kaavoihin ja salaisuuksiin, joiden vain shamaanien on turvallista kohdata se järkkynyt sanity. Tajunnantilojen ulokopuolen. Henkisen olemuksen rihamostoissa. Elämän tähtikirkkaan loisteen keskipisteessä, jossa musta aukko on läsnä antamassa vakuutta sille, että jumalien kanssa on syytä olla kunnioittava ja nöyrä. Taivas ja helvetti. Mä kävin siin risteyksessä kummassakin. Kummassakin omansa kiinnostavuus. Kiihottavuus.
Liihotan kaavojen keskellä, elitajuiseen etsimässä ratkaaisua kaaokseen.
Kaaos on hetki nykyisestä, jota yrittää kontrolloida. Flow on yhtä kuin harmonia.
Harmonikan soiton muistan tsipiltä. Se oli creepyä. Miltäköhän tripiltä? Milti friikkasi mut.
Ihmetiloja.
Puri kännykkäni osiin. Ainakin hyvin elävästi muistan sen eri osat, ja miten yritin koota sitä kuin palapelia.
Aamulla se oli taas kassassa.
Voiko mitään noin elävää todella muistaa, tai epäillä olevan epätodellista.
Mä näin, tiesin ja tunsin. Et se järkkäri on tos mun edessä palasina, ja yritän ottaa valokuvaa. Mut siinä samassa huomaan objektiivin olevan toisessa kädessä irrotettuna. Tungen sen kuin avaruusaluksen emättimeen. Sinne se sujahti, vaikkei suoranaisesti mitään tapahtunut.
Nyt oli kamerassa kymmeniä nappeja aivan liikaa. Laukaisija tietysti hukassa.
Lopulta otin kuvia sen mitä osasin painaa ainoastaan liipaisinta.
Ei niistä kummoisia kuvia tullut.
Mystisiä.
Mystinen kameran kvantii-olemus.
Keep it unreal.
-
- Moderator
Og-lokaatio muualla. Lainaus itseltäni..
On se riippuvuus kahle jalas. On kyllä, ja raskas sellainen.
Jostainsyystä mä vaan opin elään sen kanssa. Ainaisen addiktion taakan.
Vittuuks lääkärillä on oikeus kajota perusturvallisuuteen. Vittuuks kontrolloi kontrolloimatonta.
Mä suunnittelen vallankumousta. (ja ihan vittu tosissaan, naurakaa vaan).
Täs maas ollaan niin tuupertuneita tyytyväisyyteen ja mukamas hyvinvointiin.
Sitkun näkee sen pohjavesiviemärin joka on saastuttanut koko korttelin.
Miettii.. Mitä varten mä tääl elän. PUollustaakseni niitä arvoja, mitä pitää hengissä tulevatkin polvet.
Vitut musta, mä oon yks eläkkeellä oleva luukasa. Mun kohtalo on helposti sitä et etin riittävän vaarallisen harrastuksen.
Ettepähän sit jää mua suremaan, mä aijon kuolla onnellisena.
Mä en ole. Onnellinen. Mä en pysty siihen täällä. Tässä.
Tää maailma on paska.
Tää elämä on turhauttava seikkailu tyhyyteen, musta-aukko simulaattori.
Ja viel "HAISTAKAA PASKA KOKO VALTIOVALTA".
...ette osaa muutakuin traumatisoida terveen kansalaisen vapauksien riistolla ja virkaVALLALLA. SAATANA.
WALLANKUMOUS.
Valimistelen SOTAAA. YHDENmiehen sotaa toistaiseksi.
Se on jo osaltaan alkanut. EN mä tietetenkään kerro kriminaalisista aikeistani. Tuutte huomaamaan. Et huominen on karumpi mut nätinpi kuin eilen. Viel joskus. Sit joskus kun dinosauruksetkin on noussu sukupuutosta.
Mä oon aina valmis kuolemaan aatteeni puolesta. Ei täl menetetyl elämäl oo enää sellasta arvoa, et mun kandeis sitä vaalia kiikkustuolisssa.
Kiitos ja anteeks.
Yhden miehen Wallankumous.
On se riippuvuus kahle jalas. On kyllä, ja raskas sellainen.
Jostainsyystä mä vaan opin elään sen kanssa. Ainaisen addiktion taakan.
Vittuuks lääkärillä on oikeus kajota perusturvallisuuteen. Vittuuks kontrolloi kontrolloimatonta.
Mä suunnittelen vallankumousta. (ja ihan vittu tosissaan, naurakaa vaan).
Täs maas ollaan niin tuupertuneita tyytyväisyyteen ja mukamas hyvinvointiin.
Sitkun näkee sen pohjavesiviemärin joka on saastuttanut koko korttelin.
Miettii.. Mitä varten mä tääl elän. PUollustaakseni niitä arvoja, mitä pitää hengissä tulevatkin polvet.
Vitut musta, mä oon yks eläkkeellä oleva luukasa. Mun kohtalo on helposti sitä et etin riittävän vaarallisen harrastuksen.
Ettepähän sit jää mua suremaan, mä aijon kuolla onnellisena.
Mä en ole. Onnellinen. Mä en pysty siihen täällä. Tässä.
Tää maailma on paska.
Tää elämä on turhauttava seikkailu tyhyyteen, musta-aukko simulaattori.
Ja viel "HAISTAKAA PASKA KOKO VALTIOVALTA".
...ette osaa muutakuin traumatisoida terveen kansalaisen vapauksien riistolla ja virkaVALLALLA. SAATANA.
WALLANKUMOUS.
Valimistelen SOTAAA. YHDENmiehen sotaa toistaiseksi.
Se on jo osaltaan alkanut. EN mä tietetenkään kerro kriminaalisista aikeistani. Tuutte huomaamaan. Et huominen on karumpi mut nätinpi kuin eilen. Viel joskus. Sit joskus kun dinosauruksetkin on noussu sukupuutosta.
Mä oon aina valmis kuolemaan aatteeni puolesta. Ei täl menetetyl elämäl oo enää sellasta arvoa, et mun kandeis sitä vaalia kiikkustuolisssa.
Kiitos ja anteeks.
Yhden miehen Wallankumous.
Keep it unreal.