Mä olen tRip, ja mulla on ongelma.
Vaikeeta se on tunnustaa, mutta tänään oli ensimmäinen kerta mun elämässäni, kun jouduin toteamaan frendien keskel, et hitto, must on tullu taas nisti, ja nipahtanu piriin pahasti.
Menin jotenkin aivan hiljaseks.
Uskoin näiden frendien ymmärtävän mitä mä tarkotan, kunnes toinen ystävä sit tokas itsestä ihan samaa, vaihdettiin katseita, mä näin sen silmissä sen saman mitä mä tunsin sielussa just sillä hetkellä.
Se oli tärkee käännekohta kaikessa.
Tietysti, itseaiheutettua, ja joojoo luulin tietäväni mitä olin tekemässä. Pitkälle uskoinkin.
Todellisuudessa, jumalauta sitä itsekusetuksen oveluutta, et muka hyvilläni kaikesta..
Tai että miten pitkään sitä asennetta onnistukin vaalimaan, et tää on hyvä juttu ja lisää vaan ku mikään ei riitä, ja liikaki on liian vähän.
Vitut.
Piriä säätämällä löytää pian ittesä pahoista ongelmista, eikä vähiten ihmissuhteissa.
Todellisen ystävyyden eteen ei pidä antaa mennä minkään kaman tai rahan.. Se ei todellakaan ole sen arvoista.
Ja pirin kanssa ne pahimmat..... . . . . .... .
VITUN säätämismeininki. VITUN nistit, minäkin.
Alkoi vituttaa tää mun narkkius.
Ja se, et yö toisensa perään, menee oikeestaan vaan siihen et käy hakee joko lisää, tai anomaan velkoja, tai jotain muuta yhtä fukin mielipahaa aiheuttavaa paskaa.
Ku vaan haluaisin olla lähellä niitä ihmisiä joiden seurassa mun on hyvä olla. Ilman sitä häiriintynyttä shittii vetämistä ja vittupaskaa ja paskanjauhantaa.
**
Oli kyllä todella terapeuttisia iltoja, öitä..
Oli hetkiä todellakin sen arvoisia, miltei madmamasia ystävän kanssa rauhassa..
Kolmen päivää sitä jaksaa vielä hyvillä mielin.. Sit alkaa pikkuhiljaa empatia jäätyyn kylmyydeks ja itsekkyydeks..
Vaikka sitä pitikin huolen että nukkuu ainakin aina välillä, väliin vähän.
Oikeestaan,.. tää on tätä vitunseliseliä.
Ei mulla vaan pysy lapasessa. Se on se fukin ongelma.
Ja valvoilu lahoaminen viel toinen paha perään.
Piri teki musta nistin, vaikken ikin piikkiin o koskenu, nistin kastiin ristin jonkun osan mua.
¤¤
Jos oikeesti käyttää jokatapauksessa amfetamiinia päivittäin, on must lääkitys paljonpaljon, helkkarin paljon parempi vaihtoehto.
Kunpa ois se vaihtoehto monelle muullekin kun ittelle.
On se oma helvettinsä kyllä todellakin se lääkityskin, mut pieni paha verrattuna miten paskaa elämää, jos se ei ole apteekki mistä haetaan.
En ehdottomastikaan voi suositella dexellä paahtamista, mutta ainakin omalla kohdalla paljonpaljon parempi kuin moni muu paljon pahempi paha.
Lääkitys mahdollistaa kohtuukäytön, ja sen, että motivaatio lähtee todella vain itsestä, ja se mielihyvä vaan pitää löytää sieltä elämän sisällöstä.
Mulle amfe on todellinen ongelma, huumeena.
Se jo tekee siitä lähtökohtasesti ongelman, et sen joutuu 'kadulta'. ..
Ja voin vaan kuvitella miten, ne ketä sitä oikeesti elää päivittäin... huhhu.
Dexamfetamiini on pirinistin korvaushoito.
Sellaista kun vain ei ole Suomessa.
Tietääkseni sellaista ei suomessa ole kaiketi koskaan ollutkaan?
Aina kokenut suuren vääryyden siinä, että korvaushoitoa annetaan vain buprein&metadonein.
Bupre ei ole mulla koskaan ollut mikään vaihtoehto.
Mä olen stimunisti. Mopoihin se hyvin hyvin usein itselläkin päätyy.
Bupre ei siltikään ole vaihtoehto.
Todennäköisesti käyttäisin kumminkin jotain mikä pitää mielen raiteilla, ja mielialan kohillaan.
Pitää vain punnita mikä on se pienin paha.
Ja taas se vaan on piruvieköön sanottava..
.. Vitun piri,! Oikeesti.
...se joku piru olkapäällä, joka kehottaa aina vaan sen sanomaan.
Nyt kun vain saisi kunnialla vietyä tän tripin loppuun asti.
Tai vienkin, ei epäilystäkään.
En kiroa, koska amfe on auttanut elämässäni oikeastaan aivan kaikkeen ongelmiini.
Aiheuttaen niitä tietysti itsekin, mutta se vain on hyväksyttävä juurikin se ristiriitaisuus siinä, että kaikessa on se kaksi puolta.
Puoleni olen jokatapauksessa valinnut, tai nyt vain entisestäänkin vahvistunut, ja se on että apteekista haen huumeeni.
Hatsi nyt on.. Surullinen poliittinen päänsärky
Peruselintarvike, herranjumala. Mutta, hippi mikä hippi, ja hipitrauhaan.
*''*'
..
Opin elämästä jotain äärettömän arvokasta..
Sellaista mitä ei voi sanoin korvaa.. Ajatuksin kuvaa..
Se on jotain kaiken sanojen takana.
Joku tunne syvällä sisimmässä.
_-__--_-__-_--___-----_-__-___-
LempiJoe - Slummilintu
""Kunnes ite on valmis ittens eteen duunii painaan / helppoo se ei oo sitä en väitä varmasti / ja sen päätöksen jälkeen se on päivä kerrallaan tarkasti / yhteydet poikki vanhoihin ystäviin rankasti / mahdollisimman moni kuivilla, sitä mä toivon hartaasti / raskaasti otan joka kadotetun elämän
..
Ite en o vetäny enkä vedä, mä oon setä, nyt mul on vastuut ja paskaa, enkä tästä hommasta etäänny""
-
_
__
......
"Täs on hyvä, ymmärrys on syvä"
Jätkäjätkät - Levon Helmi
Video ja sanat..
Mulla ei taida enää olla mitään lisättävää.
"Nyt mul on vastuut ja paskaa, enkä tästä hommasta etäänny"
Kiitos kaikille teille.
Rakastan teitä rakkaat <¤
Trippihiippari kiittää ja kuittaa.