Psychotexicated : Pohdintaa

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Jeshu
OD

Re: Psychotexicated : Pohdintaa

Post by Jeshu »

tRip wrote:Thanks and pardon moi pour tous le seul 'höpinöi' ..

En tout de cause..

Mais nous savons tous que ce n'est pas vrai, n'est-ce pas?

Merci beaucoup encore à tous! <3
Onks äijä käyny jollain ranskan kurssilla? Suomennos kiitos?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Jeshu wrote:
tRip wrote:Thanks and pardon moi pour tous le seul 'höpinöi' ..

En tout de cause..

Mais nous savons tous que ce n'est pas vrai, n'est-ce pas?

Merci beaucoup encore à tous! <3
Onks äijä käyny jollain ranskan kurssilla? Suomennos kiitos?
Thanks, ja pyydän anteeksi kaikkea yksinhöpinöintiäni (tätäkö tarkoitit?)

Mutta joka tapauksessa... Tiedämme kaikki, ettei se ole totta, eikö vaan?

Kiitos kerran vielä kaikille!

Jotain tonsuuntasta sanoo mun kouluranska.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jeshu wrote:Onks äijä käyny jollain ranskan kurssilla? Suomennos kiitos?
Oommä ikäni opiskellu ditä.

Psychonautilus: Jeb.. säkin taidat ranskaa?

Kuhan leikin kielellä,
Lähti niin nätisti soljumaan.
Koen et sillä kielellä sain paremmin ilmaistua kenelle tekstiäni höpinöin.

Kumma se vaan on todettava, et douppipäissään tulee aina niin mielenkiintosii idiksii,

ja jääny sit oikeestaan siihen idistelyyn kii.

Toteutus usein vaan jää reagoimaan sinne omaan pääkoppaan.

Mielel on monii kielii..

diggailen leikkii sillä monin mielin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

tRip wrote: Psychonautilus: Jeb.. säkin taidat ranskaa?

Kuhan leikin kielellä,
Lähti niin nätisti soljumaan.
Koen et sillä kielellä sain paremmin ilmaistua kenelle tekstiäni höpinöin.

[ ... ]

Mielel on monii kielii..

diggailen leikkii sillä monin mielin.
Ymmärrän aika hyvin, 10 vuotta koulussa opiskelin, mutta kylmiltään en osais puhua yhtään. Paitsi kerran hapoissa puhuin yhtäkkiä taas vitun hyvin ranskaa, yhet ranskalaiset ei uskonu suomalaiseks ku mulla ei kuulemma ollut aksenttia. Mut alotin 7-vuotiaana sen ni ei kai siinä vaiheessa välttämättä (natiivilta opettajalta) tuu ulkomaista korostusta. Englantia mä puhun ku jenkki. Ja itse asias nyt muuten vähän aikaa sitten tosi mämmeis osasin kans ranskaa ihan sujuvasti.

Hollantikin alkaa pikkuhiljaa taipua, aina vaan ei uskalla puhua hirveesti, tai se menee sellaseks takkuiluks ja empimiseks. Mut kyl mä yleensä muutaman lauseen kerkeen vaihtaa ennenku kusetus paljastuu. Muutama viikko sitte istuin samassa pöydässä baarissa jonku kanssa pari tuntia ja se kysy vakavissaan et oonks mäki täältäpäin ku oltiin lähössä pihalle. :mrgreen: Olin vähäsen otettu.

Kielet on kyllä mielenkiintosii, mietin kauan et lähtisinkö opiskelemaan jotain kieltä taikka vaikka kääntäjäksi/tulkiksi.

Miettiiks muut kielillä, vai vaan abstrakteina konsepteina, vai jotenkin muuten? Mä mietin vähän kai yleensä konseptein (ja sit visuaalisesti tietty) mut välillä mietin selkeästi kielin; vähän kuin dialogia pääni sisällä, itseni kanssa. Joskus mietin suomeksi, mutta melkein aina englanniksi. Olen alkanut kyllä kiroamaan hollanniksi sekä spontaanisti vokalisoiden että mielessäni hiljaa. Täkäläisillä on mukavan kuuloista kiroilua, sopivan vihaista (vihdoinkin, jotain muutakin raivoisaa manattavaa kuin "Perkele!").
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Tässä tullu mietittyä että miten kauan mä jaksan enää elää näiden menetysten ja surun kanssa. Voimat on täysin loppu.
Koitin saada ammattiapua, koska olo on todellakin sellanen ettei jaksa enää... Vastaukseksi sai aina "soita sinne ja sinne" ja loppupeleissä en saanu mitään apua mistään. Kuinka rikki täytyy ihmisen mennä että saa apua? Ja mistä sitä apua pitäisi saada?
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

zerk wrote:
CaptainZ wrote:
zerk wrote:Oon huomannut, että mun kuosaaminen on jäänyt todella vähälle. Se ei ole ollut tietoinen ratkaisu, jostain syystä vaan oon mielummin ollut selvänä. Opioideilla kuosaamisen lopetus, tai vähentäminen, on kyllä mun loppuelämän kannalta hiton fiksu veto, koska joudun kuitenkin aina käyttämään niitä kipulääkkeinä. En ala sanomaan etten koskaan enää kuosaisi opioideilla, ihan taatusti kuosaan. Mut sen vois jättää siihen pariin kertaan kuussa.

Täs on nyt oltu pitkä putki taas kuosaamatta millään ja pikkuhiljaa pieni nollaus alkais olla paikallaan.
Saanko kysyy mitä kipuja sulla on? Onks sul joku sairaus vai ootko vammautunut jossain onnettomuudessa?
Yliliikkuvat nivelet ja 10 vuoden lätkäharrastus on ongelmien pohjana. Metallia löytyy mm. olkapäästä ja nilkasta ja toinenkin nilkka odottaa parhaillaan operointia. Mut suurin ongelma kivun suhteen on mun polvet. Mun polvien rusto on pehmentynyt ja kulunut epätasaisesti, mikä aiheuttaa raksumista ja kokoajan pahenevaa kipua. Nilkat ja olkapäät pystyy operoimaan mutta tähän polvien ongelmaan ei ole hoitokeinoa kipulääkityksen lisäksi. Kaikki muu on jo kokeiltu.
Kyllä koko polven korvausleikkaus on aika rutiinitoimenpide jo tässä vaiheessa tieteen kehitystä. Se vain katsotaan niin suureksi operaatioksi, ettei sitä tehdä ennenkuin on pakko (maksaa paljon!).
Assumption is the mother of all fuckups.
zerk

Post by zerk »

powergrower wrote: Kyllä koko polven korvausleikkaus on aika rutiinitoimenpide jo tässä vaiheessa tieteen kehitystä. Se vain katsotaan niin suureksi operaatioksi, ettei sitä tehdä ennenkuin on pakko (maksaa paljon!).
Meillä oli tästä itse asiassa puhetta jokin aika sitten - tuollainen operaatio olisi rusto-ongelman korjaamiseksi niin yliampuvan suuri ja äärimmäisen kivulias, ettei sitä kukaan lääkäri suostuisi tekemään mun tilanteessa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aloin pohtia,
poltettuani koko kesän rakkaudella kasvattamaani hamppua; en ehkä aina muistanut tai kyennyt hoitamaan sitä täydellisen huolella. Mutta rakkaudella. Kolmenkymmenen senttimetrin varrella. (sitäkään en mitannut)
Tuli kukinta, tuli pula aika; kitkuista nitkuihin ja kitkutuksen nitkuihin.
Alkoi siis suorastaan pänniä, sekun sitä mitä hetki sitten oli, ja ihan jopa liikaa, ei enää nyt ollutkaan. Alkoi masentaa. Widdu, peruselintarvike,!

Muutti kissat pyhättööni, toiselle maistui minun hamppuni.

En ehkä toista tekosyytä teolleni keksinyt, mutta niitin suurimman osan kauniista kasvistani. Pyysin anteeksi, ja toivoin että saisin siltä sen mitä kaipasin.

Ajattelin että joko hamppuni menee kissan masuun, tai sit mä korjaan satoni ja saan ne yhet fukin hatsit kuivattuna uunissa.
Olin yhtäkkiä mitä tyytyväisin. Muistin että bongistahan en ole kertaakaan karstoja vielä kaapinut.

Rauhoituin.
Nyt tiedän etten tarvitse sitä.

..

Mä en ehkä tiedä aiheuttaako aiheuttaako mulle enemmän ongelmia itse hatsi, vai se kun sitkun sitä ei oo.

edit. tuntuupa hyvältä lukea tätä topiccia aikojen takaa. Monella hienoja ajatuksia.
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

Miettinyt pääni puhki mihin topicciin tän kirjottaisin, kunnes yhtäkkiä oivalsin (fukkenin insomnia, kiitos rakas) ..

Tää on oikeesti aika helvetin hyvä topicci.

Nyt ku kelaa..
tRip wrote:Valitsen kyl elämän.. vittu se on päräyttävää =D

Must tuntuu et vihdoin oikeesti meen parempaan päin. Viimeks kuvittelin et kuljen kohti parempaa, mut kuljinki vaa syvemmälle kohti addiktiota.
Ku mä tästä suosta oon rämpiny, vois hyväl omal tunnol jäädä ehk eläkkeelle ;D
taiteilijaeläkkeelle.. se ois varmaa ihan jees. Muuttasin landelle. Hankkisin hitosti eläimii.. alkasin paimentolaiseks. Kiertäsin maailmaa. Hymyillen jokaiselle vastaantulevalle ihmiselle. Oli hän sitten kuinka kurjan oloinen tahansa. Jokainen meistä on kuitenkin ihminen. Usein kurjuuden nähneet ovat niitä hyväsydämmisimpiä.

Kaikki on Vittu mahollista.. ja mä oikeesti haluun. Oppia hallitseen riippuvuuksiani.
Lainaus vuodelta 2009..
Ja nyt mä sitten olen eläkkeellä. Toistaiseksi nyt ainakin.

Ikin osannu kuvitella, et isona must tuleekin eläkeläinen, alle kolmekybäsenä.

No, aloin mä opiskella hitsaajaks taas. Saa nähä miten kauan jaksan. Mikä mua motivoi.

Paljon (mitä tätä topiccia lueskelin) on lopulta mennyt eteenpäin.
Enää päihteet ei o mulle helvetti, mut on se kait kirous yhä.

Huomannut, miten mulla on alkanut oleen niin toiset syyt käyttää, ja alkanut päästä jyvälle siitä miks mä käytän.

Ystävän kanssa joskus kun yritettiin lopettaa tupakointia, se sanoi mulle et, "Nyt lakkaat ajattelemasta et ois olemassa mitään aamutupakkaa, safkatupakkaa, tai iltatupakkaa. On vaan tupakka jonka sä poltat".

Saman mä oon nyt huomannut päihteiden kanssa. On vaan se et mä käytän. Ei ole merkitystä sillä millasia määriä ja mitä mä käytän, mulla on vaan yks päämäärä, ja se on mennä eteenpäin, pyrkiä kohti niitä tavotteita jota oon alkanu kelaan et vois ollaki joskus ihan totta.

Kelannut kanssa sitä, et mulle on jo tapahtunut elämässä se pahin mitä voin vaan kuvitella.. En mä usko et tässä elämässä mä voisin kokea enää mitään sen pahempaa.. mikään ei voi olla sen rankempaa, kuin opetella elämään aivohermojumia/-kipua?, joka on läsnä jokaisena fukin sekuntina mun elämässä. Ja tajunnut et jumalauta, senkin kanssa vaan on jotenkin oppinut elämään.

Mikään nappi tai shitti ei siihen auta.
Ainoa mikä auttaa, on mielenrauha.
Siks mä oon alkanut vaalia sitä.
Se on pakottanut mut siihen.

"Jokainen lahja on kirous kait ekana" -Pyimys

Äiti taas joskus opetti meille veljille:
"Kohtaloaan ei voi välttää, mut tymyyttään ei pidä kuolla".

Siitä on vuosien myötä tullut yhä tärkeempi oivallus, tai ajatus mulle. Tai että se on melkein yks lohdullisimpia keloi.
Mä oon valmis kuolemaan kun kohtalo niin päättää.. Vaikken tiedäkään uskonko minkään kohtalon olemassaoloon.
Se on vaan niin paljon helpompi hyväksyä sillon.
Mistä mä tiedän oonko mä elossa viel huommen.

Oon jo sanonut, että huumeisiin en tahdo kuolla, niin en tahdo myöskään enää tässävaiheessa tyhmyyttänikään.

Käynyt kuoleman porteilla muutamasti.. Sekä tripeillä, että kait ihan oikeesti övereissä ja ties missä.
Ne on muuttanu mun elämän suuntaa ehkä eniten.

Se hetki, kun olin aivan hajalla, kävelin sillalla ja sadastuhannesmiljardisosa sekunnin tahdoin vaan hypätä, päätttää tän kaiken.
Se pelästytti mut huolella.
Vaikken mä tietenkään tekis niin.
En mä vaan vois.
. Kyl mä kärsimyksen kestän paljon mielummin.

Mulle tärkeintä on et ihmiset mun ympärillä vois mahdollisimman hyvin, sillon mäkin voin hyvin.

Shamaaniystäväni sanoi mulle, et "Siinä vaiheessa kun itse alkaa voida hyvin, vaikeinta on kohdata toisen ihmisen kärsimys".
Siks mä yhä luuppaan läpi mitä en o setviny itessäni. Ehkä mä alan oleen kypsä sille, et mä oon valmis kylvän mahdollisimman paljon hyvää ympärilleni, niittämiset on niitetty.
Se on perkeleen vaikeeta nähdä toisen ihmisen kärsimys, varsinkin läheisen, ja varsinkin kun on alkanut itse voida hyvin.
Mut pakko se joskus on kohdata.
Ja pakko se on itseään alkaa ihan oikeesti, vilpittömästi ja koko sydämestäni rakastaa, että voi aidosti voida hyvin.

"ja ku ei usko enää mihinkään, alkaa uskoo aamuruskoon" -Huge L

Alkanu uskoo ittee.. Alkanu uskoo ja menettäny kaiken uskon.
Emmä usko enää mihinkään, mut uskon et kaikel on joku tarkotus.
Tai mä ite luon sen tarkotuksen elämälleni.
Se muuttuu joka päivä, joka hetki.. elämän tarkotus.

Tää on se mun jalanjälkeni..

Alkanut tuntuun et mun aika alkaa taas hiljalleen oleen painua autuaammille maille, mentävä elämässä eteenpäin.
En mä voi enää viettää kaksoiselämää, lukemalla päihdefoorumia ja keskittyä päihteettömään elämään.
Kaikesta muusta kaksoiselämästä mä oon jo luopunut.

Mulla on sellanen tunne, et ei mulla ole enää mitään asiaa, kaikki se on jo sanottu.
Mul on enää vaa tarinoi.. ja omii höpinöi.

En mä mihinkään ole häviämässä..

Itseasiassa tää koko pohdinta lähti siitä kun LeeviON toivotti mulle hyvää kymmenenvuotispäivää, mitä vaultissa ollut jäsenenä.
Se tuli niin puun takaa, menin hämilleni.. Mut se ilahdutti jotenkin aivan valtavasti..
ja sit samalla aloin kans pohtia.. tätä kymmentä vuotta täällä.

Tässä vaultissa on mun koko päihdehistoria.
Tää on se yhteisö missä vartuin, ja joka sai mut tuntemaan itteni et mä oon jotai.
Ennen tätä, mulla oli joku yks hyvä ystävä, ja jotai kaverei kai..
Elin jossain kuplassa omassa maailmassani.

Tuntuu et oon vihdoin löytänyt täältä sen toisen perheeni, joka tekee mut onnelliseks.
Joiden keskuudessa mun on hyvä olla.

"Elämä on rakkaimmat ihmiset, koska maailmalla ei ole parempaa annettavaa, että jaksaisi". -ystävähyväBro.

ja vielä:

"Onni on todellista vain jaettuna".

Rauhaa.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun mielestä nykyään tuntuu paljon positiivisemmalta kirjoittaa: Jotta pysyin terveenä. Jotta jaksan tämän päivän.

Toivottovasti ylihuomenna alkaa vähän selvempi kuuri.
tRip
Moderator

Re: Psychotexicated : hiipparin höpinöi

Post by tRip »

Ymmärrän kyl hyvin niitäkin, keneltä voimat toimii toisin uupuu..
Joskus vaan pakko se on muuttuu, vaikka jaksaminen kaikkeen puuttuu.
Ja miten mieli murtuu, en uskalla ees tietää.

Perseleen voimattomuus.

Siihen ei totu.

Jokapäivänen flaidis et jaksais..

Motivaatio ainoo mihin ei voi turtuu..
Niinkun turhautumiseen, osaa mitenkään kuvitella et siihen vois tottuu.
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Hitto tätä meikä elämää, heräsi sairaala lepositeistä ku yriti tappaa itteni ryyneil. Kouralline naamaan kaikkia random pillereitä ja viinaa, oli kiva herätys ku sairaalassa lepositeissä eikä mitää muistikuvaa mistää muutaku siit et kaljal kurlasi kourallise pillereitä naamaan. :|

Taas oon buprenorfiini nisti ku korvaushoito lopetettiin, ei sitä osannu olla ostamatta kiekkoa ku ei enää metadonia saanu, aamuks jätin 4 mg josta veän 2 mg aamul ja 2 mg päiväl. Jatkosta ei tietoa mihi tää johtaa..
tRip
Moderator

Post by tRip »

mentalhell wrote:Hitto tätä meikä elämää..
Kerro mis mättää..?

Minkälaisia tuntoja sulla on nyt?

Tollasten asioiden kirjottaminen tai niistä puhuminen jo itsessään auttaa niitä solmuja.

Ainakin mitä ite huomannu..
Kun oon saatanan masentunu, ja saan sen purettua jollekin, tai johonkin, tajuunkin olevani ihan onnellien.
Nomut se oon mä..
Ja se mä höpöttää aina ittest.

Ja siks mulle tää topicci on silkkaa terapiaa ollu aina.

**
Voimia dude. Koitahan jaksaa. Oikeest. :)
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Re: Psychotexicated : hiipparin höpinöi

Post by tRip »

tRip wrote: mut mis uni..kin?

täähän alkaa mennä mielenkiintoseks... . ..

( must tää kyl oikeesti vaan kuuluu stögikseen [en nyt osaa jaksaa siirtää] mut jalo ajatus Dexma)
Mun täytyy sanoo, et oon kyl otettu siitä kunniasta, et aina vaan tahdot tän tänne yleiseen keskusteluun.
Mut kaikella kunnioituksella yhä mään tha tsika mözjöö.

Mä en osaa päättää, trippimatskuu tää mun höpinöi. Stögis tai ei.

Mä käytän ihan liikaa omaa päätä, ja hakkaan luukalloparkaani aina vaan ikiluupil kosmiseen helvettiin.
Ja sit ihmettelen sitä hedarii.

Diggaan enemmän UG/OG/OD? mullan alla.. en jaloissa tai tuumissa..
Varsinkaan missään arkussa.

Tahtois lietsoo jengii kirjottaa omaa shittii..
oO nii vakavaa, jos joku kelaa njäähähää..

Aina vaan petyn.
Ilmeisesti oon joku vitun hörhö avaruudesta, tulin tuomaan teille juttuu.

Peilejä (pellejä) äidin (laamojen) oohme kaikki. ohmi kaikki, oomme kaikk'.

Monologia pitämäl tuntee ittesä höppänäks.
Äänes, vaikka rehellises elämäs hiljanen ja hissukseen.

Tulee vaan joteki nöyrä olo. Olla akvaariossa, höppänä.
Tarve silti kirjottaa, se lurjus mus, lusmus ison lohkareen iästä.
_-_

Tää on tää mun ikiluuppi..
Vittuun luupit oikeesti.
Miks jumalan piti keksiä sellanen saatanan ympyrä, jota matematiikkakan ei ole onnistunut luomaan täydellisenä..
Luupeista toiseen, ja luuppaa sitä samaa, kunnes hurahtaa uuteen luuppiin, ja luuppaa sitä samaa luppii ja luuppaa sitä samaa..
Luupit pitäs tappaa, ni ois hipitki saanu enemmän aikaan.

Ja sit mä kans tajusin, et perhanan Pyhimys, kulkee mun elämässä jatkuvasti rinnalla. Kertoo mun juttui.
Ja sit mä kerron niitä, ja meen ihan sekasin kumpi oli kampi, ja kummin kammin taklaili.

Mä oon Häiriintyny

Siltiki häiritsee et tää on Yleiskeskustelua.
Täs ei päde AAA-logiikka.
Asiaa, ehkä joo, asiasta, ehkä mut, asiallisesti, miten sennytottaa.

Mut ei mua haittaa.
Ihmettelen vaan.
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

tRip wrote:
mentalhell wrote:Hitto tätä meikä elämää..
Kerro mis mättää..?

Minkälaisia tuntoja sulla on nyt?

Tollasten asioiden kirjottaminen tai niistä puhuminen jo itsessään auttaa niitä solmuja.

Ainakin mitä ite huomannu..
Kun oon saatanan masentunu, ja saan sen purettua jollekin, tai johonkin, tajuunkin olevani ihan onnellien.
Nomut se oon mä..
Ja se mä höpöttää aina ittest.

Ja siks mulle tää topicci on silkkaa terapiaa ollu aina.

**
Voimia dude. Koitahan jaksaa. Oikeest. :)
Tänään ollu jo parempi mieli. Tuntunu vaan et mikää ei oikei natsaa muutaku kamasäädöt, neki aina aika viiveellä. Korvaushoito teki musta vaan pahemma narkkari ja opin valehtelee vaan entistä enemmä ku 3,5 vuotta valehtelin joka aamu et oon iha selvä vaik ois ollu viiko piriputkiki takana. Siks et sain metadonit, ja vesikusilla menin välil seulat tai laskin ne jotenki aina että ei näkyny mitää sit ku suunnillee tiesi millo ne aina oli. Nyt meni sit jo vaan niin kovaa et lensin viimeinki pihalle, hyvä hoito, periaattees menetin vaan 3,5 vuotta tossa paskassa ja joka aamu piti skitsota tota lääkkee hakua ja ettei alkometri värähä ku juoppoki oon toisinaan. Nyt mennään buprella, saan sitä hankittua iha riittävästi ku teen paria juttua josta en tänne voi kirjottaa, lääkitsen ite itteeni nyt sit enkä oo tilivelvolline millekää kh-polille enää mun asioista, toisaalta se helpottaa vitusti. Ja tiedän et kykenen rahottaa mun bupren käytön ja sillee ettei mua odota mikää vankila koska se rikos mistä rahaa nyhdän on vitun vaikea paljastaa ja siitä ei kukaan ylimääräne tiedä.

Tänään oli kolme koodia mist sai subua, ekasta oli 80e, tokasta 80e ja kolmannesta 75e. Et sellasil hinnoil pelataan.. Mul kestää kiekko 2-3pv, yleensä 2pv ku 4 mg per pv menee. Tolet korkeella. Eli melkee 40 euroa päivästä. Nauttikaa te siel eteläs niistä 30e napeista! Onneks en sentää iha pohjoises asu mis maksaa 100 - 120 e napit. Tai jotai 140 eki välil kuulemma. Mut kyl tuo 75 - 80e on aika kova kans yhestä kasipallosta. Pakko vaan maksaa nyt toistaseks siihe asti et rakennan paremmat koodit. Teemut ois ollu 10 e per 0,4 mg.. jätin välii. 100 e lista ja se lista ei kovi kauaa mulla kestäis, 2,5x kalliimpia ku subut ja se o iha vakiohinta tääl toi 10 euroa per 0,4 mg. Jotkut niitä ostaa ku eivät jaksa oottaa subukoodejaa tai niitä ei ole. Ite jätän välii ellei tuu johonki 6e kpl per 0,4 mg joku myymää. Se on aika maksimi mitä maksan.

Ostin piriäki ja oon täs valvonu koko yön yksil vedoil, iha ok piriä oli mut kyl se sais parempaa olla. Piti tarjota kahelle ihmiselle ni meni nii et vedin ite 0,4 - 0,5 g vedot ja loput puoliks niille kahelle. 45 euroo oli getola eli kalllllista! Tosin täällä aika perushinta. 40 - 50 e piri tääl, nykyään tippunu hinta ku useammi pyydetää 40e ku 50e, etelässä tolla sais varmaa jo 2g? 50e ainaki vissii sais kakkose.

Oon ollu vaan iha vitu kyllästyny omaa elämää mut toisaalta en voi tilanteelle mitään et olen minä niin pakko tässä on jaksaa, vaikka kama voimalla jos ei muute. En vaan välttämättä haluais olla tän ikäne ja iha hirveissä ongelmissa aineitte kanssa ja mt-ongelmie myös. Oon omistanu elämäni aineille, ajattelen niitä kokoajan ja se o syöny mu sielua aika pahasti etten kykene tekee mitää muutaku aineisii liittyvää paskaa. Kaveritki valittaa et oon helvetimoine kuivanarkkaaja, mut mistä sitä puhuis ku ei oo tehny elämällää muuta ku narkannu, Tuntuu vaan ettei tää tuu ikinä muuttumaa ja haluisin kyl oikeasti vähän erilaise elämä joskus mut oon iha liia voimato tekee asialle mitää ku aineet pitää kaulapannassa kiinni.

Mut en tiedä mite täs o viime aikoina ollu niin masentunu olo, tai sellane kyllästyny. Ei tää kama veto ollukaa nii hieno juttu mitä 10v sitte kuvittelin ku ekoja hiisejä poltin.

Nyt meen kyl vetää aamun subu vedot. Kirjotin läjän aika turhaa tekstiä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

mentalhell wrote: Mut en tiedä mite täs o viime aikoina ollu niin masentunu olo, tai sellane kyllästyny. Ei tää kama veto ollukaa nii hieno juttu mitä 10v sitte kuvittelin ku ekoja hiisejä poltin.

Nyt meen kyl vetää aamun subu vedot. Kirjotin läjän aika turhaa tekstiä.
Tässä topicissa ei ole mitään niin turhaa asiaa, etteikö siitä voisi kirjoittaa.
Omistetaas tää sitten turhille turinoille, jookO?

Sitähän minäkin.

Samaa pohtinut itsekin viimeajoin, et tuntuu vaan turhalta ja masentuneelta.
Sit hogaaki vähentää bentsoja, ja haa, alkaakin taas kirkastua.
Mut aina vaan löytyy uus masennus sen takaa. ja alkaa sit taas radattaa bentsoilla.. ja taas ihmettelee kun elämä tuntuu tyhjältä.

_-_

Mulle sanottiin et ihan hyvää pörrii, mut ei ny ihan hintansa arvosta kumminkaan..
Minä mitää hintoi arvuutellu ku annetaan.
Noh, mä sit kelasin et kait ny nollakagosel saa vähän tuntumaa.. Huhhu, .. huhhu.. hhu.. jaa et oliki sit iha hyvää tsygyy.
Tässä mihkään kouluun pääse, piti mennä edes käymään syömässä, mut mä juutuin tähän.
Pidä liiotella laadusta, jos se kerran on ihan kohillaan.
Trippimiehen tolet ku ei ookaan enää taivaan kikkareis.-.

hHu.

Nii..
Mäkin sit havahduin et ohan täs pirii menny jo hyvän aikaa, ja mäku muka lääkitsen sil itteeni..
Mut ne on niit nappei, trippi hei.. ''ttu ei, mä tykkään piristä, päristä ja jumaliste kälistä.

Ainii, se on se tää ku oon nii tittidii kiltti düüd, 'no ohan mul niit'.

Ja ku sit niit ei oo ku oli niin vitun kiltti naamari, kiitti riitti.

**

Yö o päättynyt ja lamput ku sieluttomat ledit.

Ni ohan tää ny aika hehkeet olla narkkis taas.
Piireis piirteet ku pireis fix idéis.
mitäävitujärkee.

Mut yö oli jeejee, aivot vaa sumenee.

*-*
Kompromissi, Stögis ja Stikki.
Keep it unreal.

psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Iso kiitos sulle tRip. Sä oot yksi niistä syistä, joidenka takia vaivaudun täällä vielä käymään. Voimia jäbälle ja onnea elämään noin muutenkin. Cheers. Sun innoittama väsään sen CBD-lajike topicin, kunhan kaivan inspiraation siihen ensin olemukseni sopukoista.

Ja onhan tääl muitakin ikimuistoisia ihmisiä. (Dexma, Lappiin voisin seuraa tarvita tossa joku kaunis syksynen ;) )

Ansaitseehan tääkin foorumi paikan mun sydämmessä. Autto jäsentämään omia kokemuksia aikoinaan ja antoi ihmisiä joiden kanssa vaihtaa kokemuksia. Jotain suuntaa mä tänne aikoineen tulin hakemaan ja sen löysinkin. En tosin täältä varsinaisesti... :mrgreen:

Ja onnea elämään muillekkin kanssakulkijoille. Tää on raffi kokemus toisinaan, mut se on tarkotuskin. :up:
Life = The Trip
tRip
Moderator

Post by tRip »

psychiCNoob..

Jännä, miten äsken tossa mediatio-unitila-transsin loppuvaiheilla, tuli sun nicki mieleen.
Mietin, onpa nerokas nicki. tai jotain sentyylistä.

Ja just muutama ilta sitten tuli puhetta sanasta noob, mistä se on lähtösin..
Johonkin esi-ircin aikakaudelle se tais ajoittua, tai et silloin se on ollut jo käytössä kuvaamaan tiettyjä ihmisiä.
Sillä tais olla eri merkitys silloin, mut en ihan muista. Se häiritsee mua nyt.

Oot harvoi tuntemattomii tääl ketä aika ajoin tulee mun mieleen, ja vaan sellanen tunne et toi on hyvä tyyppi.
Ja hyvii juttui todellakin sulla.
Jo se että muistan täältä tyyliin muitakun Dexman, hörhör, No okei Mushru kans <¤
Älkäähän nyt muut pahoittako mieltänne, kyl te tiiätte;- höhö, etten mä niin hattaraa o.

Mietin sitä hetken..

Mietin miten jokunen päivä sitten törmäsin taas sielunveljeen. Vanhan liiton og-sällei.
(kaverin kuvaus oli, että "sellanen yks vanha yhtään tavallinen pirinisti".

Meidän maailmat vaan kohtas niin täydellisesti, moraaliltaan, arvoiltaan, ja maailmankuvaltaan, jo siinä kun ensi kertaa käteltiin.
Harvoin sitä tapaa ihmistä, jonka kanssa jo ensi kädenpuristuksesta näkee toisessa itsensä, ja vaan tietää et toi on hyvä ihminen, itsenikaltainen. Täydellinen luottamus ensikatseessa.

Harvoin törmää ihmiseen, joka on niin samoilla leveleillä kun minä. Maailmankuvaltaan ja mielen filosofialtaan.
Välillä tuntuu taakalta kantaa sitä valtavaa sielun viisautta.

Shamaaninpolkua tunnun tahtomattanikin kulkevan.
Se on rankinta.

Siinä koen todella olevani jo wanha parta. Ymmärrykselläni elämästä ja ihmisistä. Kaikkeudesta ja awaruudesta.

Harvan kanssa pääsee keskustelemaan asiallisesti niin viisaan miehen kanssa.

Drugseista ja druqseistakin keskustellessakin löytää sen syvällisemmän levelin. ja et ollaan viisastuttu menneist.

**

Kummatkin yhtä mystisiä kokemuksia.

Mä koen sut ehkä jollaintapaa samanlaisena. Vaikkei tunnetakaan.

¤¤ Syvä kumarrus kiitoksestasi, se lämmitti sydäntä. ¤¤

Arvostan.

Juuri teidän vuoks mä tänne jaksan yhä kirjoitella, kun kuulee että joku todella arvostaa.

Meitsi kiittää ja jatkaa ikiluuppii..
Fjongat taas raiteillaan.

**

"Pitää olla fjongaa et on stüldt håjtia". -P.Walli
Keep it unreal.

psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

"Pitää olla fjongaa et on stüldt håjtia". -P.Walli
Ei vois osuvammin viestiään lopettaa.

Arvostus on molemminpuolista, toveri.

Silkkaa runoutta, saa mun aivonystyrät tanssimaan aurinkotanssia ja huutamaan Halleluujaa. Kuin sinitiaiset kevätauringossa konsanaan.

Moni on sanonu et meillä kahella on jotain yhteistä. Mushru ja Dexma ainakin.

Ja kylhän sen nyt tuntee oikeestaan nahoissaan. :D

Samoilla poluilla tallataan, eri puolen kukkulaa vaan.

Mun nimimerkistä. Frapa kerran sano osuvasti jotain tähän tyyliin: "Ensin oli PsychicMaster (vaikka se oli oikeest PsychicTalent :D ) ja sit mä muutin nimeni PsychicNoobiksi ja laskeuduin tänne tavallisten kuolevaisten sekaan..." (loppuja ne muista, mut hyvää settiä siinäin oli, sen sentään pystyn recallaamaan)

Kai tossa on joku egokuolema taustalla tonkin nimen synnyssä. Kaikki tais lähtä siitä.

Siinä sit tuli käytyä läpi egon uudelleen syntymiset, egon kieltämiset, egon pakenemiset ja lopuksi sen egon hyväksyminen. But name stays the same.

Miten toi avautukin tollai. Jännää. :D

Joo, nyt lopetan omat runoilut.

En löytäny etymykologisia juuria sanalle noob, mut jotain jargonia sisältävän artikkelin aiheesta löysin kuitenkin. http://www.digitaltrends.com/gaming/noo ... d-origins/

Tiesittekö että sanoilla newbie ja noob on ero?

"What it basically boils down to is that newbs are new to something, but willing to learn, whereas n00bs are new or really bad at something, but seemingly uninterested in learning, and often act disrespectfully."

Joten oisko nimimerkin vaihtopaikallaan? ;D

Joo. >>
Life = The Trip
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

psychiCNoob wrote:
Moni on sanonu et meillä kahella on jotain yhteistä. Mushru ja Dexma ainakin.
Niin siis. Noob. Sä oot vähän kuin noob versio tRipistä.

Sen takia mä ehkä niin diggaan susta, kun koen viettäneeni tRipin kanssa tietyllä tapaa tosi upeen hetken joskus silloin, kun olin "noob". tRip aina kutsuikin mua "pikku lasseksi" :D

Oot kuin nuori tRip jotenkin mun mielestä. Ois joskus kiva tavata :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

psychiCNoob wrote:Kai tossa on joku egokuolema taustalla tonkin nimen synnyssä. Kaikki tais lähtä siitä.

Siinä sit tuli käytyä läpi egon uudelleen syntymiset, egon kieltämiset, egon pakenemiset ja lopuksi sen egon hyväksyminen. But name stays the same.

Miten toi avautukin tollai. Jännää. :D
Oonhan mäkin ollut tääl vaikka mitä.. mut trippi se on se joka mä oon aina ollu, ja oon yhä, ja jona mut (aina?!) tunnetaan.
Muut vaan hataria välivaiheita egojen kanssa pelaillessa shakkenia ja mattenia.
Hiippari on kans aika olennainen osa mun nickiä, kuhan se iso kirjain on jossain siel tripin seassa.

"kun reissuun on kerran lähdetty, ei paluuta enää ole, jäimme matkalleeeee..."

Kuka muistaa vielä Profeetta&Uusi maailmanuskonto..? Oli ihan widun kova, aikoinaan keikalla..

"Täytyy mennä psykoosiin, TÄYTYY MENNÄ PSYKOOSIIN, täytyy mennä psykoosiin, ei huvita jäädä puoliväliin.."

%-)
But name stays the same.
Nyt jäi hämään mistä biisistä..?

Nii, siitä leimasta mihkään pääse, vaikka kuin yrittäis muuta, todennut.
Siks sä nyt vaan oot noob, hyväksy se :) must sä oot se, psychicJoujou.
Ja pikku lasse on aina pikku lasse.. lassehyvä se myös on. :)
Vaikka onkin hän hän. Ja Hän tehän te kaikki, sehän se (hän).

Täähän menikin mielenkiintoseks.

Mun mielipide on et noob on vaan päivitetty versio newbsSsSnoobista, ja sit taas n00b, se joka (lunttaan) "whereas n00bs are new or really bad at something, but seemingly uninterested in learning, and often act disrespectfully."

%-D

Kaikel on monta nimeä.
Mut yks se on mikä jää elämään.
Ykseydessä on yksinäisyys ja kaikkeus.

"If you feel allright, I know you look cute". -Petri Wallia yhä..

Kingston Wallista oikeestaan kaikki lähti.. Pärähdin heti ekasta biisistä, ja sillä matkalla yhä.
Keep it unreal.

psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Aight, Peten biisit on kyl elämän suola. Ne palauttaa aina raiteilleen kummasti.

"Every morning the Sun goes and tells you: Just do it boy."

<3 Kyl hitto vie. Matkoilla. Elämää suonissa. Aina ja ikuisesti?

Ekan kerran ku kuulin Shine on Me:n, niin se palautti mut jonnekkin lapsuuden muistoihin. Lapsuuden fiiliksiin. Ehkä syntymää ennen koettuihin fiiliksiin jopa. Kävin "hakemassa" jotain mun lapsuudesta, mitä mä tarvin nyt. Se oli sitä jotain. (Oli mulla kyl n. 200ug LSD:ia verenkierrossa tolloin mut who cares. :D ) Ja päivä oli 27.1.2012. Sen mä muistan ikuisesti.
Siks sä nyt vaan oot noob, hyväksy se :)
Joo, kai se on hyväksytty jo.. :mrgreen:
Kaikel on monta nimeä.
Mut yks se on mikä jää elämään.
Ykseydessä on yksinäisyys ja kaikkeus.
Siis mitä tähän nyt lisäämään. >>

Ja en tiedä mihin biisiin assosisoit ton heiton. Itel ainakaan hälyttele kellot pahemmin.
Ois joskus kiva tavata :)
Ois. Mutta Lasse hyvä. Se saattaa viedä aikaa katsos, kun aina ei palikat rakennu sillai ku ite haluais. Mut joskus joo kyl. :) Sinne Lappiin, eikös? ;)
Life = The Trip
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Nyt tulee tuplaa, mut tulkoon.

Image

Pohdin Frapaa ja mieleen tulee tää biisi.

https://www.youtube.com/watch?v=3JcmQONgXJM

Jotenki eeppistä.

Ei muuta. :D
Life = The Trip
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mulle tulee psychiCNoopista mieleen tää. :P (Laitetaanko topikki pystyyn: Mikä biisi kuvaa kutakin, ja/tai mistä tulee mieleen tietty Henkilö? :left: :up: Vois olla kiva.)

Tänään olen pohtinut lähinnä Natsismia ja sen totalitäärisyyttä. Kuinka helppoa niillä jotka olisivat selvinneet natsiaatteen luomasta seulasta olisikaan ollut toimia ja tulla toimeen osana järjestelmää jota varten heidät olisi siitetty & synnytetty? (Muurahaiset tulee yhtenä esimerkkinä mieleen.)
Valitsikohan ihmiskunta kuitenkin lyhyemmän korren valitessaan kommunismin ja kapitalismin? (Mitä hyvää niistä on seuranut vs kansallissosialismi?)

Olisin jo perustanut topikin näille, mutta olen pettynyt ihmisiin (kykyyn ajatella, muodostaa mielipiteitä, yms.) siinä määrin etten viitsinyt. :/ (Pitäköön tunkkinsa, saatana! :P )

Toisena on mielessä pyörinyt sekin että voimistuukohan sinapin polttelu vanhetessaan? Laitoin eilen ruokaani viimeisen käyttöpäivän ohittanutta sinappia, ja aamulla koin yhden herättävimmistä kokemuksistani. Miksi näin? Kerkeääkö aromivahventeet reagoimaan ja muuttamaan sinapin TURHAN vahvaksi sitten?
Yleensähän tuote menettää ominaisuuksiaan tuon päivän jälkeen? Miksi siis juuri tämä saa lisää pontta? (Poltin kieleni sitä ruokaa syödessä. :right: )

Mutta se näistä. Hyvää alkavaa iltapäivää ja sen jälkeistä aikaa jokaiselle Vaulttin kuluttajalle! :cheers:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Haha. Oikein nostattava rämpäytys löytyi linkin takaa. Kiitos. :P

Ja hyvä idea. Komppaan ehdottomasti.
Life = The Trip
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Huiko wrote:
Tänään olen pohtinut lähinnä Natsismia ja sen totalitäärisyyttä.
Ihme juttuja säkin kelaat, kun päihteilet :D
Ennen kuin frapa sanoo niin natsismi ei Natsismi.

Vaik.
MUL ON KAAPISSA NATSI SAATANA!

Mä oon fiilistellyt kyl viimeaikoina sitä, että onpas ihminen typerä olento, kun ne ei saa kommunismia pyöriin niinkuin muurahaiset. Sitä myös hieman, että oikeesti onks niil kommunismi vai mikä nyt ihan tarkkaan ottaen, mut eräänlainen yksipuolue järjestelmä siel on kyl, mut sellaista semi fasistista Aatu menoo siellä on, kun parhaat selviytyy ja sillai...

Mut mä löysin tänään Huiko just sellaisen baarin täältä Turusta jossa meidän pitäis mennä. Siis vittu. Niin magee. Nimeltään pikku Havanna. Nimi kertoo kaiken. Sielt saa ostaa sikareita ryyppämisen lomassa. Bluesi soi taustalla ja just sellainen semi äijä paikka, mut ketään ei haittaa vaik ei oliskaan yhtään äijä. Sellainen. Hyvä meno.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote: Vaik.
Mä en o koskaan ymmärtäny tota..?
Totta sekin, etten sen kummemmin sitä ole selvitellytkään.
Koska mun kaapeissa on lähinnä vaatevuosikertatunkiota, puhtaita kylläkin, joita en ole kyennyt setvimään vielä tähän päivään mennessäkään.

Sit välillä atakeeraan sinne tunkion syövereihin, kun vaikkapa kaikissa olemassaolevissa (lattialla tai muualla) lojuvissa sukissa on reikä!
tai vaan yks sukka tiettyä lajiketta, joka synnyttää njääääh-efektin. Kumpikin. Ei reikäsiä sukkia voi käyttää, eikä väärän jalan sukkia.
Silloin saattaa löytää jotain tosi unohduksissa ollutta coolia hippikrääsää hippihabitustani kohentaakseni.

Eli kandeis varmaan useemmin vaan pestä pyykkiä.

Jos puhutaan kaapeista, ni.. jätän sen salaperäiseen mysteerin verhoon.
Niinkuin tekstistähän sen jo näkee, et mieli on vaan puoli, ja puolet mielestä on minusta puolet.
Ja sit mietin et mikä ihme on se minä?

Ihmettelen sitä aika ajoin..
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:
Dexma wrote: Vaik.
Mä en o koskaan ymmärtäny tota..?
.
Siis.
Tää on vain Kummelin Kultakuumeesta joka oli viimeinen loistava Kummeli elokuva :D Aitona Tamperelaisena pakko hehkuttaa aina kummeleita :D

Mut siis.
JOOO.
Tulipahan sitä päihdyttyä. Pirillä ja subulla kait kohta. Eipä täs muutakuin, että joutu ottaan taas sen minkä sai kun hätä oli akuutein. Tai ei ees ollut hätää. Kuhan vain pohti niin, että tänään en aio yrittää edes olla ilman. Teen muutoksen sit, kun seuraava kausi alkaa :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote: Kuhan vain pohti niin, että tänään en aio yrittää edes olla ilman. Teen muutoksen sit, kun seuraava kausi alkaa :D
Sen tunnon mukaan mikä tuntuu oikealta.

Mennään sen muutoksen mukana ja vaik hukutaan sinne jos ei muuta, ni halitaan puita.

'Inhale glory, exhale fear.'

Tietysti huomenna kaikki on helpompaa, ja ennen oli kaikki paremmin.

Muutos tapahtuu sykleissä, ja ajoitus (ajatus?) on tärkeintä.-
Sitä on hyvä kuunnella missä kohti se tuntuu sopivimmalta.
Se ääni päässä, rytmihertsitaajuus mis ei o turhaa säröö tai kohinaa.

Oppinut jotenkin kummassa (kummassa sukassa jalka on kun se o hukassa?) oleen ressaamatta nipanarkkaamistani.
Sillä on tarkoitus, ja tarkoitan sitä. Nisti ku nisti, tyylillä sit ainakin. Tyylinsä kullakin.
Hillittyä touhua överitilavajareissa tää mun.

Mut sit en tie mis menee se viiva et meni ihan yli, ja viel jos pingviinit olikin väärällä navalla, ni mistä mä sit oikeen tiedän enää kummalla navalla ne seliselisiiselit oli omaltavalla vähän navan yläpuolella kovallakin pakkasella?

*tää topicci on muuten mulle aivan loistava rehellisyyden luola mielen melskeestä*

öö..

Pörriin tuhonnut Pienen eläkkeeni.. (jota muuten on kertynyt peräti 52centtiä työeläkettä, uliuu,!)
Pieniä laskutoimituksia tehtyäni päädyin jotakuinkin kuuteen greebeneeziin. + -
Mutta kertooko se lopulta mitään.?
Laadussa semi parhautta, mut ehk'puolet liikaa jatkeita. Eli sit voin hyväl omallatunnolla sanoa kiskoneeni puolet vähemmän :mrgreen:
Mut ois sitä voinut kyllä olla puolet enemmänkin %-- Verojenkin jälkeen.

Toisaalta mä ihmettelen minne Qhun mun rahani sit hupeni.. mystistä touhua tämä että aina sitä vaan hupeni. Aina on se joku.. aina on.

Kaikesta huolimatta, huolimatta jostain muusta..

Vallan hyvilläni kaikesta, oikeestaan.

¤¤¤

Vaikka vois kelaa asian toisinkin, et meni vähä överix.. :foil: 8)
Mut ei..
Aina voi kelaa, ja sit kelaa viel lisää sen kelan sisään, ja sit huomaakin olevansa kalassa..
Onomatopoeettisena kaunosieluna väittäisin et välillä tekee hyvää vetää öweriks ja sit vetäytyä..
Kuin että nylkyttää jokapäivä fukin samaa, et ennenku ees jaksaa herää, menee dexet kitaan, kahvit kiduksii ja tupakit lyö tukkoon.
Takapotku hukuttaa viel uupumukseen väsymyksen suohon..

Ja sit lukittaa ittesä viel benjoilla ja lopulta releasaa jollain ties millä, mut mieluusti vaan sillä hatseilla, joka ei ois ihan niin liian psykoosikamaa.

Ikävä hippejä ja kepeetä marihuanaa.

Nykysi ku tuftufhuhhuh-budjetin suberjuberBUDII, sielu jäi multiin..

Peruselintarvike.

Sääli, et hogaa pistää tota verolle.. ja Näpit irti mun eläkkeestäni,!
Sitä ei leikata, kun mä trimmaisin sen paremmin.
Sit curetetaan kuukausia, ja sit vasta pistetään kiertoon..

..se mun takuueläke. Ja siitä ei leikata, eikä jatketa,
mielummin laatua ja mielenterveyttä, rakkaudella kasvatettuja muksuja, eikä kiireel hädissään turmeltuja mummeleita.
Kuka kummeleita muka enää kummastelee.
Kummitusjunassa on vaihtunu aaveet todellisiks haaveiks.
Jänskättihän se.
Aivastuksen kyyneleet pyyhin lahkeeseen.
Kusin kimpaleeseen.

Sielunsaunaa. Suosittelen kaikille joilla on mielen kanssa pulmia.
Jauhaa muutakin kun pure jenkkiä.
Ja hikoo muutakin kun pikolitroi desi-kuudessakymmenessä asteessa.

Kemiallinen turrutus suositeltavaa, silittää ei saa, enkä mä ole silkkiä, kun luuta ja nahkaa.
Rumpukuivauksen jälkeen hyvinvointi alkaa hiljalleen taas kukoistaa, huippupitoisuus plasmassa kun aivot o palikois, narikois ja biusois.
Sit vielä vähän hytkytetään.

Aivohikiliisteriä saa pois kun vaan cifBÄNGIllä.

Yhteiskunta, jaa minulle vielä jokapäiväinen sieluni. Hukkasin sen nieluuni.

Kolmiokin katosi, keskushermostoni jäi oleelliseen tilaan.
Vatvon kryptisiä syövereitäni, yöyökyöpeleitäni.
Annan mielummin ruumiini pantiksi kuin pää pölkyllä puoliksi pöntöllä.. purgasektori meni ohi.
Jatkuvasti joutuu olee hädissään, et ois muka joku hätä, eikä tiedä onko pytty mihin päin kallellaan, ja sortuuko askel tsegiÖis.

Ja sit koittaa säätää sitä herkkää päätiti-säiettä piripäissään kuntoon,
ni voiko sitä edes vittuillakseen sanoa, et hyvinvointi kunnossa.
Kun turvattuna vain turvat ummessa, mumisee jääpehut päättömiä mun edustamasmukatalossa.?

_--_

Sen pitikin mennä näin.
Se toi paljon hyvää mun elämään.

Siis se mikä?

Nii, se pörri vai mikä..
ei se nyt tunnu loppuvan enää ollenkaan.. paitsi mun eläkkeeni.
Ja sit istutaan taas rattaissa (vaikka sen byroon), pää kolmantena silmänä, tarkkaavuushäiriölääkityspäissään..

Emmä sitä jaksa., Mä mielummin elän lunkisti enemmän, ja vähemmällä.
Övereist oppipahan ainakin sen.. ja sen et piri pommina on se juttu, eikä mitää nuuhnuuh, ku sitä varten on muut pulverit.
Ja omo-infoon voi aina soittaa, josko ois boistaa midn ärceit mun arseen, ku henki jäi katkolle.,

Mä tarviin asidii, enkä mitää suoloja. :foil:

Kuppia kansalle joka kirkkaudessa vaeltaa.
Kestä enää yhtää tota auringonvaloo, ja pimennysverhot pimeni jo mun pääs aivojen lohkojen takakannen pienellä präntättyä tekstiä joka ei sano mulle oikeestaan yhtään mitään muutakun et mä en ole hän, vaan Te.

Neiditellään vaan, mut ihan rauhassa.

Mä oon vaikee asiakas. Vai potilas.?
Dopamiikoomas.. Häiriöt kansiois..
Sit taas oonkin vaan yks haastava oppilas, joka ei o motivoitunut passivoitumaan.

Hierarkian huiput syö juustoa ja paukkuu,
Mulla ei ole vara haukkua, mä vaan nau'un, koska mouruaminen kävis omillekin hermoille.

Nii, se hermoki taas vittuilee.
Ja henki jossain niin umpiois et mä en kertakaikkiaan ymmärrä missä siellä liikkuu happimolekyylejä ylipäätänsä.
Sitä se on elämää filtterin läpi, nicorette sentään imeytyy vitusti pirullisemmin ja päriseekin paremmin.

Ei koukut ole pahasta, vaan ne väkäset mihin sit takertuu..
Addiktihippinisti aatteissaan, vailla ymmärrystä kaapeistaan.
'Mun kaapeissa on kasa traumoja ja sit yks terve mieli ja henki, kiitos kuittaan sen tervehenkisen meiningin mielummin.

Ainii, mis mun lauma, hukkasinko mä ny taas itteni tänne päihin ja heikkoihin jäihin.

Nyt on sit aikaa lepäillä.. Henkisesti jo orientoitunut.

Tuuks sit Dexma mun unikaveriks..?
Oon kuulemma "paras unikaveri ikinä" . :D ;)

Sit lähetään ettii happee lapin maisemiin, eiks jeh? hi kKu ressit o oummallakin. O'hI.

_--_---_-_-_

mmmmmh, niin rakastan pörriä <#3 ..& läheisyyttä,läheisyyttä, läheisyyttä, kauneutta, sulosuutta, lämpöä. Ihmisiä. Terveitä henkiä ja levon siunaamia hetkiä.

Ainii, bajarit meinaas kokoaika unohtuu ku liitää niin fiiliksissä.

Josko sitä viel nokareen ja nukkus..
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:
Tuuks sit Dexma mun unikaveriks..?
Oon kuulemma "paras unikaveri ikinä" . :D ;)
Vitut mitään nukuta
Igipööp ja hipitrautaa perkele!

Kohti kilpikonna-asemalle asettautumista :)

Ei mut tartten kyl nyt oikeesti ammattimaista igipööp valmentajaa.