Kodeiinin erottelu

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.

Re: panacod, ja kodeiinin erottelu

Postby RcKokki on Fri 04 Sep 2009, 09:01

Ensiö wrote:90mg kodeiinia poretablettien muodossa ei toiminut mitenkään. Otin vielä 75mg postafenia kun olen sitä tottunut tramalien kanssa ottamaan nausean ja mahdollisen buustauksen takia. Ei siis mitään vaikutusta. Toleranssia ei minulla ole kun niin harvoin käytän ja silloinkin mietoja opioideja, kuvittelin että jotakin edes tuntuisi vaikka olikin noin pieni annos. Meni kyllä päivä pilalle kun ei toiminutkaan :(

Ota seuraavan kerran 150 tai 300. Mullakaan ei toi 90mg toimi oikeen millään,mutta 300 on jo taivas :)
RcKokki
Apteekki

Postby mauseri on Sat 05 Sep 2009, 01:27

Miten ardinexista erottelu tehdään?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Postby dredi on Sat 05 Sep 2009, 01:42

Murskaa, liota, jäähdytä, suodata
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
dredi
LD50

Postby mattipatti on Fri 11 Sep 2009, 14:45

Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä? Ja onko mitään muuta ilman reseptiä saatavia kodeiini lääkkeitä kuin musta parran mikstuura kun kyläni apteekki lopetti sen myynnin..?
mattipatti
Psykonautti

Postby spirit on Fri 11 Sep 2009, 15:29

mattipatti wrote:Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä?
Reseptin tarvit.
spirit
Apteekki

Postby Infectedmushroom on Sat 12 Sep 2009, 10:17

mattipatti wrote:Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä? Ja onko mitään muuta ilman reseptiä saatavia kodeiini lääkkeitä kuin musta parran mikstuura kun kyläni apteekki lopetti sen myynnin..?

On ainakin recicept ja codemax yskänlääkkeet, mutta niistä tulee ripuli ja huono olo, sisältävät ainakin sorbitolia kodeiinin lisäksi.
Infectedmushroom
Karvakuono

Postby Sand on Sat 12 Sep 2009, 18:57

Infectedmushroom wrote:
mattipatti wrote:Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä? Ja onko mitään muuta ilman reseptiä saatavia kodeiini lääkkeitä kuin musta parran mikstuura kun kyläni apteekki lopetti sen myynnin..?

On ainakin recicept ja codemax yskänlääkkeet, mutta niistä tulee ripuli ja huono olo, sisältävät ainakin sorbitolia kodeiinin lisäksi.

Codemaxit ovat pelkkiä yskänpastilleja.
Sand
Karvakuono

Postby myrsky on Thu 04 Nov 2010, 11:42

Voiko Ardinexit siis erotella samalla tavalla?
myrsky
Karvakuono

Postby rogues on Thu 04 Nov 2010, 12:31

kyllä voi...
rogues
Lepakko

Postby Harold on Thu 04 Nov 2010, 19:05

rogues wrote:kyllä voi...

mä oon kyl käsittäny et ibuprofeeni ei ole juurikaan vesiliukoinen

http://answers.yahoo.com/question/index ... 842AAEs0ws

http://en.wikipedia.org/wiki/Ibuprofen

"Ibuprofen is only very slightly soluble in water. Less than 1 mg of ibuprofen dissolves in 1 ml water (< 1 mg/mL).[30] However, it is much more soluble in alcohol/water mixtures."

edit. eikä se ibuprofeeni nyt niin ilkeetä vatsalle oo, et sen pitäis jollain esim. 150mg kodeiini annoksella erotella. isommat annokset toki eri juttu..
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Harold
Kameleontti

Postby Usoda on Thu 04 Nov 2010, 19:14

Ardinexiä joskus 400mg kiskonut kerralla, ei toi ibuprofeeni niin kertalaakista vatsalle mitään tee ellei jatkuvasti tuota kisko ja jos on heikko vatsa niin en suosittelis silloin eroteltu kodeiini panacodista on ehdottomasti paras ratkaisu.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
Moderator

Postby rogues on Thu 04 Nov 2010, 19:40

kyllä mä olen erotellut molemmat samalla tavalla. eikä ole kummastakaan tullut maha kipeeksi. muuten ei tarvi ottaa kun yks panacod erottelematta niin on maha kipee...
rogues
Lepakko

Postby Petri6 on Fri 05 Nov 2010, 15:25

Harold wrote:

No sehän koko kylmävesierottelun pointti onkin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri6
Kameleontti

Postby Harold on Fri 05 Nov 2010, 19:05

Petri6 wrote:
Harold wrote:

sorry, my mind is crackling. mutta liukenee kuitenkin jotenkin, ettei sitä saa kokonaan siitä pois :D
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Harold
Kameleontti

Postby Petri6 on Fri 05 Nov 2010, 20:14

Harold wrote:
Petri6 wrote:
Harold wrote:

sorry, my mind is crackling. mutta liukenee kuitenkin jotenkin, ettei sitä saa kokonaan siitä pois :D

Myös tuo parasetamoli liukenee jossain määrin kylmäänkin veteen, sen takia onkin syytä käyttää mahdollisimman kylmää vettä ja vähäistä vesimäärää (mielellään alle 2 dl).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri6
Kameleontti

Postby gerhes on Sat 20 Nov 2010, 12:19

Sain tossa kaverin kanssa 4 kpl panacodeja repästyä. En oo nyt ihan selvillä niiden kodeiinipitoisuudesta, onko niissä kaikissa 30mg tjsp?
Mietin vaan että saako niistä mitään irti kun ne pitäs jakaa.. :foil:
gerhes
Psykonautti

Postby LD50 on Sat 20 Nov 2010, 12:28

Kaikki ovat 30 millisiä kodeiinin suhteen. Ette saa mitään iloa neljästä. Jos ei ole toleja yhtään ja paino alle 50kg, niin silloin voi jotain oloa saada neljästä yksi ihminen..
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
LD50
Apteekki

Postby gerhes on Sat 20 Nov 2010, 16:04

saatanan saatana. Ehin jo innostua.. ;(
Minkäslaisia kokemuksia muilla on alkoholinkanssa`?
gerhes
Psykonautti

Postby King Ink on Sat 20 Nov 2010, 17:12

Kyllä 120mg:stä kodeiinia jo jotain oloja voi saada,
itse ekalla kerralla otin juuri tuon määrän ja oli kyllä tosi lämpöinen ja leppoinen olo, ei mitään päätähuimaavaa, mut kyl se toimi.

Painoa oli tuolloin jotain 55kg.

Alkoholin kanssa voi olla aika riskialtista, mutta jos meinaat niin sitten ota tosi varovasti,
en ite oo niitä kombottanut, mut kaikkihan tietää et hengityslama on riskinä kun näitä sekoittelee.
Kemisti toi Kaija Koolle kaaleja kaleidoskooppiin.
King Ink
Moderator

Postby gerhes on Sat 20 Nov 2010, 17:35

Juu itseasiassa jätän koko asian sikseen - siis alkoholin kanssa.
Kaverinkaveri oli ottanu yhen alkoholin kanssa ja oli jo vaikeeta hengittää.. ei innosta ei
gerhes
Psykonautti

Postby a1pp4 on Sun 12 Dec 2010, 04:58

LD50 wrote:Kaikki ovat 30 millisiä kodeiinin suhteen. Ette saa mitään iloa neljästä. Jos ei ole toleja yhtään ja paino alle 50kg, niin silloin voi jotain oloa saada neljästä yksi ihminen..

Paska puhetta sanon minä. Ihan ihmisestä riippuu. Itsellä ei toleja kys. aineeseen tule ollenkaan... 120mg tuo parhaat olot ja olot saa joka pv. Kuitenkin jos ottaa esim 12h päästä edellisestä ottamisesta niin silloin ei toimi. Pitää suunnilleen 24h olla väliä....

Parasetamooli ei oo tehny maksalle itselläni mitään vaikka on tullut joskus aikoinaan kännissä napsittuakin ilman erottelua 2-3 listaa... Että en menisi sanomaan vaaralliseksi jos kerran ottaa vaikka 10kpl ja on humalassa. Tämäkin kyllä aika paljon kiinni ihmisestä ja en suosittele kenenkään tätä kokeilevan.
a1pp4
Karvakuono

Postby ferox on Sun 12 Dec 2010, 05:52

a1pp4 wrote:Parasetamooli ei oo tehny maksalle itselläni mitään vaikka on tullut joskus aikoinaan kännissä napsittuakin ilman erottelua 2-3 listaa... Että en menisi sanomaan vaaralliseksi jos kerran ottaa vaikka 10kpl ja on humalassa.

Minäpä kuitenkin sanon sitä vaaralliseksi, ja se voi hyvinkin olla kerrasta poikki. Älä yleistä tällaista itsestäsi. Parasetamoli muuttuu haitalliseksi siinä vaiheessa kun NAPQIn konjugaatio kuluttaa loppuun elimistön glutationivarannot nopeammin kuin elimistö pystyy sitä tuottamaan, ja maksatoksinen NAPQI pääsee tekemään tuhojaan. Edessä on maksan vajaatoimintaa ja mahdollisesti tarve elinsiirrolle. Kynnys on toki henkilökohtainen ja riippuu mm. entsyymitoiminnasta mutta riskiä ei lievitä, vaikka yliannostuksen ottaisi vasta ensimmäistä kertaa. Pikemminkin se kerta on ratkaiseva terveenä pysymisen kannalta.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
ferox
Moderator

Postby metman on Sun 12 Dec 2010, 10:59

Ite kun joskus alottelin opiaattiriippuvuutta niin söin vuoden aikana pari tuhatta panacodee erottelematta eikä ainakaan mitään vikaa ole löytynyt sisuskaluista
I love you Mary Jane
metman
Psykonautti

Postby dopE on Mon 13 Dec 2010, 00:55

Tuo on kyllä jännä kun monet napsii noita erottelemattomina aivan miten sattuu, tiedän useamman jotka ovat ottaneet +10 kerralla eikä niille mitään ongelmia oo tullu. En kyllä ite todellakaan tohtis noin ruveta leikkimään näitten kans :roll: Ite sillon tällön otan max 5 jos en jaksa erotella :roll:
dopE
Lepakko

Postby gerhes on Sat 25 Dec 2010, 12:07

Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen.. :mrgreen:
Yks epäillyistä saattaa olla panacod.. ei voi tietää
gerhes
Psykonautti

Postby muhennos on Sat 25 Dec 2010, 14:15

gerhes wrote:Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen.. :mrgreen:
Yks epäillyistä saattaa olla panacod.. ei voi tietää

Tuskimpa kodee oli, ku ei 2 tabuu mitää sano. Jtn bentsoja ne sulle anto...
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
muhennos
Lepakko

Re: Kodeiinin erottelu

Postby kujanaskuli on Wed 28 Sep 2011, 10:37

Ihme juttua. Ei muka esim. yhdestä saa mitään irti. Kyllä vaan yksikin panacod tuo paljon leppoisamman olon kuin selvinpäin oleminen. Kaljan kanssa monesti tullu syötyä jotain yksittäisiä panacodeja ja kyllähän ne toimii. Ei nyt mitään nuokkuja tule mutta kiva olo kuitenkin. Itse sain tänään panacod poretabletti reseptin ja yhden vasta ottanut ja ihan mukavasti toimii vaikka takana on muutaman päivän temgesic putki.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
kujanaskuli
Psykonautti

Postby lappilainen on Wed 28 Sep 2011, 20:30

Kuinka pitkään ja hyvin kodeiini säilyy liuoksessa? Ajattelin liuoittaa puhdasta kodeiinia johonkin ja ottaa siitä aina haluamani määrän. Liuos, koska tarkempi kuin vaaka.

Saa ehdottaa sopivaa nestettä. Olen ajatellut mm. akkuvettä ja isopropyylialkoholia. Kriteerinä vain se, että sen pystyisi nauttimaan oraalisesti.
lappilainen

Postby Dinkkeli on Sun 09 Oct 2011, 13:32

Ite tykkään kyllä erotella, ei oo iso homma. Huhmareella ihan jauhoks ja pariin desiin vettä. Jääkaapissa niin kaua et on jotain +8 asteista, sit suodatinpussin läpi. Hirveen makustahan se on, mut eipä tarvii kuumotella maksan puolesta. Lepposa aines.
-what can you see?
-a pretty butterly
Dinkkeli
Tuppisuu

Postby lappilainen on Sun 09 Oct 2011, 22:46

Dinkkeli wrote:Ite tykkään kyllä erotella, ei oo iso homma. Huhmareella ihan jauhoks ja pariin desiin vettä. Jääkaapissa niin kaua et on jotain +8 asteista, sit suodatinpussin läpi. Hirveen makustahan se on, mut eipä tarvii kuumotella maksan puolesta. Lepposa aines.

En ymmärrä miksi tuota vettä käytetään tuollaisia määriä, ja miksi koko liuoksen lämpötilaa tulee muuttaa. Lämpötilan muuttaminen on turhaa jos vettä käytetään alle desi, joka on täysin riittävä määrä. Suodatinpussikaan ei mene niin helposti rikki.
lappilainen

PreviousNext

Return to Jarrut & sedatiivit