tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.

Re: tramadoli

Postby sxoxyvg on Mon 08 Mar 2010, 13:57

zan wrote:
mattipatti wrote:en tiiä kun sain vaihossa tota vähän mut puhu et ois kymmenen kertaa tehokkaampaa kun normi tramal

se on sitten sitä minkä kemiallista nimeä emme foorumilla julkisesti sano. pitä 50mg riittää, mut tosi hankala annostella, toinen vaihtoehto on se et sua on oikeesti kusetettu. pistän privana sulle sen aineen kemiallisen nimen mitä emme täälä mainitse, kun meillähän on jo ux priva keskustelu käynnnissä.

Desmetyylitramadoli?
ilmeisesti koin elämäni ensimmäisen fläshbäkin
sxoxyvg
Moderator

Postby Usoda on Mon 08 Mar 2010, 23:33

Ei kyllä kymmentä kertaa tehokkaampi minusta tuo ainakaan ole. Voisin sanoa omista kokemuksista että 200mg O-Desmethyltramadolia vastaa n. 900mg depottitramalia..
Toki yksilölliset erot tuossakin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
Moderator

Postby mentalhell on Wed 10 Mar 2010, 07:29

Usoda wrote:Ei kyllä kymmentä kertaa tehokkaampi minusta tuo ainakaan ole. Voisin sanoa omista kokemuksista että 200mg O-Desmethyltramadolia vastaa n. 900mg depottitramalia..

Aiheeseen osittain liittyen, kun tunnut olevan vetänyt melkose paljon(?) tota O-Desmethyylitramadolia ja tramadolia että voisitko kuvailla näiden kahden eroja, onko huonompaa kuin tramal vai parempaa? Alkanut jonkun verran kiinnostaa kyseinen huimeh.

Ja kaikki muutkin kummastakin aineesta kokemusta omaavat vaulttilaiset saapi kertoa näistä kahdesta aineesta jonninlaisia vertailuja.
mentalhell
Kameleontti

Postby King Ink on Wed 10 Mar 2010, 17:26

Sain haltuuni 20 kappaletta 50mg Tramalia, eli 1000mg kai.

Oon aatellut aloittaa ottamalla 100mg, ja ehkä savuja päälle ja myöhemmin mahdollisesti 100mg lisää.
Aikaisemmin ei ole kokemusta, oikeestaan mistään jarruista, paitsi pari kuukautta sitten otin kerran kodeiinia, Ei varmaan vaikuta toletilanteeseen? :D Lisäksi on myös 2 kympin pamia, onko niistä mitä apua Tramalin kanssa.

Kuulostaako minkälaiselle ekalle kerralle tuo 100mg alkuun ja mahdollisesti savuja ja boostia myöhemmin?

Edit: Entäs kombona dexmin kanssa, onko kokemuksia/onko turvallista? Dexmiä kun tulee niin monesti otettua ja sitä on aina saatavilla niin rupesi mietityttämään.
King Ink
Moderator

Postby peltsi on Wed 10 Mar 2010, 19:01

King Ink wrote:Sain haltuuni 20 kappaletta 50mg Tramalia, eli 1000mg kai.

Oon aatellut aloittaa ottamalla 100mg, ja ehkä savuja päälle ja myöhemmin mahdollisesti 100mg lisää.
Aikaisemmin ei ole kokemusta, oikeestaan mistään jarruista, paitsi pari kuukautta sitten otin kerran kodeiinia, Ei varmaan vaikuta toletilanteeseen? :D Lisäksi on myös 2 kympin pamia, onko niistä mitä apua Tramalin kanssa.

Kuulostaako minkälaiselle ekalle kerralle tuo 100mg alkuun ja mahdollisesti savuja ja boostia myöhemmin?

Edit: Entäs kombona dexmin kanssa, onko kokemuksia/onko turvallista? Dexmiä kun tulee niin monesti otettua ja sitä on aina saatavilla niin rupesi mietityttämään.

E ottais deksmin kansssa. Ei pakosti ees deksmi toimi.

100mg on liian pieni annos varmaankin ottaisin 150mg-300mg ehkä 200mg vois olla hyvä, ei siitä ainakaan liian pihalle mee.

Pamit buustaa hyvi tramalii ota 10mg tai 20mg pamii, oman maun mukaan. Savut kanssa pärähtää kovaa tramalin kanssa.

Ota alkuun toi 200mg ja buustaa sit jos on tarvetta 100mg kerralla. Buustatessa ilmeisesti kasvaa vaan ton tramalin hyötyosuus.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi
Moderator

Postby Usoda on Wed 10 Mar 2010, 22:30

mentalhell wrote:
Usoda wrote:Ei kyllä kymmentä kertaa tehokkaampi minusta tuo ainakaan ole. Voisin sanoa omista kokemuksista että 200mg O-Desmethyltramadolia vastaa n. 900mg depottitramalia..

Aiheeseen osittain liittyen, kun tunnut olevan vetänyt melkose paljon(?) tota O-Desmethyylitramadolia ja tramadolia että voisitko kuvailla näiden kahden eroja, onko huonompaa kuin tramal vai parempaa? Alkanut jonkun verran kiinnostaa kyseinen huimeh.

Ja kaikki muutkin kummastakin aineesta kokemusta omaavat vaulttilaiset saapi kertoa näistä kahdesta aineesta jonninlaisia vertailuja.

Vahvemmat nuokut desmethyltrambosta saa, kesto tosin lyhyempi mut euforisempaa mielestäni toi. Vaikutuksiltaan parempaa mut pussi tyhjenee nopsaa ja loppuu aina kesken. ;)
Suosittelen pluggaamista annostelutapana.

Savut kanssa pärähtää kovaa tramalin kanssa.

JWH:t, varsinkin 018 tramalin kanssa on loistokombo jos tahtoo jumitella.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
Moderator

Postby King Ink on Thu 11 Mar 2010, 21:37

Tässä nyt oon ottanut 100mg ja pari tuntia siitä niin 100mg lisää. Nyt mietin et pitäiskö kohtapuoleen ottaa viel lisää kun on niin pirun mukavaa. Miten pitkään tota ylipäätään on järkevä boostia, ja kannattaisiko ottaa taas se 100mg, vaiko riittääkö 50, tai peräti 200mg?

edit. Typot pois.
King Ink
Moderator

Postby zan on Sat 13 Mar 2010, 17:35

King Ink wrote:Tässä nyt oon ottanut 100mg ja pari tuntia siitä niin 100mg lisää. Nyt mietin et pitäiskö kohtapuoleen ottaa viel lisää kun on niin pirun mukavaa. Miten pitkään tota ylipäätään on järkevä boostia, ja kannattaisiko ottaa taas se 100mg, vaiko riittääkö 50, tai peräti 200mg?

edit. Typot pois.

jaa ite oison heittäny 400-500mg suosiolla naamaan. tosin on tolea, heitä sä 200+200+200+100 luulis potkivan.
zan
Apteekki

Postby King Ink on Sat 13 Mar 2010, 18:27

zan wrote:jaa ite oison heittäny 400-500mg suosiolla naamaan. tosin on tolea, heitä sä 200+200+200+100 luulis potkivan.
Sitä meni illalla yhteensä se 500mg. 100mg + savut + 100mg + 150mg + 150mg + savut.

Todella mahtava olo alkoi olla loppupuolesta, on vielä se 500mg mutta sitä aattelin säästellä kesemmäksi koska en saa luultavasti lisää tätä mistään. :mad:
King Ink
Moderator

Postby Usoda on Sun 14 Mar 2010, 20:34

Tolet kasvaa kyl järkyttävää tahtii tähän, viikon putkeen kiskomisella vika päivä ei sano paljo mitään jos sama annos joka päivä.
Onneks parin päivän tauko laskee noita aika reippaasti.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
Moderator

Postby zan on Sat 20 Mar 2010, 10:08

Usoda wrote:Tolet kasvaa kyl järkyttävää tahtii tähän, viikon putkeen kiskomisella vika päivä ei sano paljo mitään jos sama annos joka päivä.
Onneks parin päivän tauko laskee noita aika reippaasti.

joo totta ihan päivässä mulla tolet nousee, jos depotteja kiskoo, sit kyl tasaantuu vakioon eikä enää nouse. itsellä helppoa kamaa myös vieraantua (onnex)
zan
Apteekki

Postby tRip on Sat 20 Mar 2010, 14:02

Vaihtelee tramalin ja codin välillä, ni tolet pysyy matalalla..
..ja sit pörrillä voi jeesaa tramalirefloi.. [[ei ollu neuvo]]
Keep it unreal.
tRip

Postby zan on Sat 20 Mar 2010, 15:17

hippitatti wrote:Vaihtelee tramalin ja codin välillä, ni tolet pysyy matalalla..
..ja sit pörrillä voi jeesaa tramalirefloi.. [[ei ollu neuvo]]

pörri?? tulee kissa ensinmäisenä mieleen.
zan
Apteekki

Postby xxx-men on Sat 20 Mar 2010, 17:39

zan wrote:pörri?? tulee kissa ensinmäisenä mieleen.

Pörri=piri
xxx-men
Kameleontti

Postby dopE on Sun 21 Mar 2010, 00:53

Ei kellään sattuis olemaan tiedossa mitään kikkaa joka auttais tuohon kusilukkoon?
dopE
Lepakko

Postby Freshi on Sun 21 Mar 2010, 11:03

dopE wrote:Ei kellään sattuis olemaan tiedossa mitään kikkaa joka auttais tuohon kusilukkoon?

Ootko kokeillut vesihanan aukaisemista? Tai veden suihkuttamista virtsaputken suuntaan? Joka tapauksessa samaan suuntaan, olit sitten mies tai nainen. Siihen saa myös lääkkeitä, tosin on kai reseptillä. Kovassa paineessa katetrointi on järkevää, ettei virtsarakko halkea. Itse joudun usein katetroimaan, jos ei tule pitkään aikaan mitään ulos.
Freshi
Psykonautti

Postby zan on Sun 21 Mar 2010, 18:17

goofy wrote:
dopE wrote:Ei kellään sattuis olemaan tiedossa mitään kikkaa joka auttais tuohon kusilukkoon?

Ootko kokeillut vesihanan aukaisemista? Tai veden suihkuttamista virtsaputken suuntaan? Joka tapauksessa samaan suuntaan, olit sitten mies tai nainen. Siihen saa myös lääkkeitä, tosin on kai reseptillä. Kovassa paineessa katetrointi on järkevää, ettei virtsarakko halkea. Itse joudun usein katetroimaan, jos ei tule pitkään aikaan mitään ulos.

joo katetrointi ja vittu et tuntuu hyvälle ku paineella suihkuaa urea pois, ihan ku erektion sais. apteekeista ei muuten katetreja saa mitä oon kysyny, mistähän niitä sitten saa muualta ku sairaalasta tai tk:sta, ei varmana anna kummastakaan ilman pätevää syytä.
ite oon "lainannu" sairaalasta kertakäyttökatetreja. näppärä vehe vaikka kuulostaakin vastenmieliselle, mut siinä vaiheessa ku kunnon paine rakossa niin suorastaan rukoilee katetrointia. tuota se katetrointi kuitenkin vaatis koulutuksen niin multa voi pm:ä vaikka kysyä miten homma aseptisesti tehdään, ettei sattus mitään...kuitenkin riski virtsaputkentulehdukseen ja siemenjohdintulehdukseen on suuri jos paskasella katetrilla tyhjentelee...
zan
Apteekki

Postby Makoo on Sun 21 Mar 2010, 21:22

Ärr. Tolet kyllä tosiaan nousee aika pahasti joo. Mikäköhän olis hyvä korvike tramalille? Jos vaikka vuoropäivinä. Kipulääke siis, ja pitkäkestonen. Mielellään lääkäristä saatava, yksityiselle menossa pian kun rahaa on edes sen verran ylimäärästä..
Makoo

Postby tRip on Sun 21 Mar 2010, 21:27

Makoo wrote:Ärr. Tolet kyllä tosiaan nousee aika pahasti joo. Mikäköhän olis hyvä korvike tramalille? Jos vaikka vuoropäivinä. Kipulääke siis, ja pitkäkestonen. Mielellään lääkäristä saatava, yksityiselle menossa pian kun rahaa on edes sen verran ylimäärästä..

viihde-tolet nousee jo päivässä-parissa..

kroonisiin kipuihin auttaa kyl kuukausii sama dose.

otan nykysin codii&tramalii.. ja amfee&lyricaa ettei taju lähe.
Keep it unreal.
tRip

Postby Usoda on Sun 21 Mar 2010, 21:33

Taas tauon paikka ku tolet noussu parin päivän aikaan hurjasti, ai noostaan alkon ja bentsojen avulla saa tästä viihteellistä jos pari päivää putkeen kiskoo.
Väh 2-3 pv tauko vetokertojen välis pitäis olla.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
Moderator

Postby eliaon on Thu 25 Mar 2010, 19:00

ei oo minkäänlainen säätökanava tää foorumi
-trip
eliaon
Tuppisuu

Postby Freshi on Thu 25 Mar 2010, 23:02

Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.
Freshi
Psykonautti

Postby Freshi on Thu 25 Mar 2010, 23:03

edit@trip
Freshi
Psykonautti

Postby zan on Fri 26 Mar 2010, 11:05

goofy wrote:Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.

peilistä päättelen että olet nainen.
zan
Apteekki

Postby dopE on Sat 27 Mar 2010, 16:22

Boostaako ketiapiini tramalia?
dopE
Lepakko

Postby mentalhell on Sat 27 Mar 2010, 16:26

dopE wrote:Boostaako ketiapiini tramalia?

En usko että mitään nautinnollista saat yhdistämällä ketiapiiniä ja tramadolia, tosin ketipinorin pakkausselosteessa taisi olla että voi voimistaa bentsodiatsepiinien yms. vaikutusta mutta itse en lähtisi edes kokeilemaan.
mentalhell
Kameleontti

Postby zan on Sun 28 Mar 2010, 13:44

mentalhell wrote:
dopE wrote:Boostaako ketiapiini tramalia?

En usko että mitään nautinnollista saat yhdistämällä ketiapiiniä ja tramadolia, tosin ketipinorin pakkausselosteessa taisi olla että voi voimistaa bentsodiatsepiinien yms. vaikutusta mutta itse en lähtisi edes kokeilemaan.

joo ei tolla mtn superkiksioloja saa. pelkkä tramali naamaan vaan.huh huomasin et on tällä paikkakunnalla tramalit vitun kivenalla varsinkin T3
zan
Apteekki

Postby foghat on Thu 01 Apr 2010, 16:58

Nyt on liuska 100mg tramaleita, hyvää tekee.. :twisted:
foghat
Psykonautti

Postby jarru pala on Thu 01 Apr 2010, 19:29

zan wrote:
goofy wrote:Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.

peilistä päättelen että olet nainen.

Nyt tajuan miksi kerran, vuosia sitten yksi hoitaja yökkö kävi ehtimiseen kyselemässä, "oletko saanut virtsatuksi?". Mulla tyhjä kuikka kädessä ja aamulla pinnistin sinne sen verran lorausta, että pääsin päivällä kotiin. En silloin vielä tajunnut virtsaamisen ja kipulääkityksen yhteyttä.
jarru pala
Karvakuono

Postby mattipatti on Thu 01 Apr 2010, 19:47

mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
mattipatti
Psykonautti

PreviousNext

Return to Jarrut & sedatiivit