Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.

Re: Amfetamiini topic.

Postby growy on Wed 23 Jul 2008, 00:20

Amfetamiini nousut kivoja,tosin valvominen vituttaa,ärsyttää ottaa unirytmiä takaisin ja muutenkin ärsyttävä nukkua liian pitkään..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
growy
Kameleontti

Postby Thoxium on Wed 23 Jul 2008, 00:25

growy wrote:Amfetamiini nousut kivoja,tosin valvominen vituttaa,ärsyttää ottaa unirytmiä takaisin ja muutenkin ärsyttävä nukkua liian pitkään..

Eipä se mua valvota, jollen sitä erikseen halua. Hyvin pystyy nukkumaan.
Thoxium

Postby mauseri on Wed 23 Jul 2008, 02:24

8v vedin sitä paskaa ja toivon että kukaan ei joudu kokemaan samaa..kohta 3v kuivilla:)
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Postby Nuppi_ on Fri 25 Jul 2008, 03:27

mauser1911 wrote:8v vedin sitä paskaa ja toivon että kukaan ei joudu kokemaan samaa..kohta 3v kuivilla:)

onneksi olkoon! voin uskoa että oli helvetin vaikeaa se aika.
Nuppi_

Postby pyg-mie on Sun 17 Aug 2008, 11:21

Olisiko kellään mitään hyvää vinkkiä mikä auttaisi kun on tämmöset tappolaskut.... ja mulla ei ole enää vauhtia, myssyä, bentsoja.....
Ei maailma ole järjenvastainen... järki on vain maailmanvastainen.
pyg-mie
Tuppisuu

Postby psychedelicious on Sun 24 Aug 2008, 14:45

oi pirjo mitä kyytiä mulle oot antanukaan,
oi kuinka monet rahat menny on hukkaan.
on muistoja vähän ja viel vähemmän hyviä,
enemmän tykkään popsia vaik jyviä.
pesupulveri kun suonissain sukeltaa,
leivinjauhe hellästi hellii kyynelkanavaa.
hampaat narskuu ja pureskelen kieltä,
huumaa hutina sydäntä ja mieltä.
kupista kuonat kurkkuun kurlaan,
paskaset värkit kattilas purlaa.
kävin aika alhaalla mut oon noussu sieltä,
polttakaamme ganjaa ja syökäämme sientä.

:)
Last edited by psychedelicious on Sun 24 Aug 2008, 20:32, edited 1 time in total.
M i n d f u c k !
psychedelicious
Tuppisuu

Postby Thoxium on Sun 24 Aug 2008, 16:57

Piriä tai metaa olis sit hyvä vetää oikeen kunnolla jos olis jokunen puolvuotta elinaikaa jälel.
Thoxium

Postby growy on Mon 25 Aug 2008, 01:20

psychedelicious wrote:oi pirjo mitä kyytiä mulle oot antanukaan,
oi kuinka monet rahat menny on hukkaan.
on muistoja vähän ja viel vähemmän hyviä,
enemmän tykkään popsia vaik jyviä.
pesupulveri kun suonissain sukeltaa,
leivinjauhe hellästi hellii kyynelkanavaa.
hampaat narskuu ja pureskelen kieltä,
huumaa hutina sydäntä ja mieltä.
kupista kuonat kurkkuun kurlaan,
paskaset värkit kattilas purlaa.
kävin aika alhaalla mut oon noussu sieltä,
polttakaamme ganjaa ja syökäämme sientä.

:)

Hahahah ei vittu oli paha :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
growy
Kameleontti

Postby Cruiseri on Sun 07 Sep 2008, 16:12

Pakko kertoo omiikin kokemuksia.

Pari kertaa kokeillu, molemmat kerrat oli 2 päivää kestäneitä trippejä. Aina nokkaan. Ekal kerralla n. 0.5g ehk meni, tokalla sit 1g. Itsellä vissiin adhd tai joku add kun, kuten monet muutkin täälä sanonu, olin aivan saatanan rauhallinen, vaikka tanssijalkaa kyl pakotti kokoajan. Itsevarmuuden tunne oli todella mahtava. Ekalla kerralla ilmeisesti vähän paskempi laatusta kun tuli vittumaiset laskut (sydän hakkas, kylmä hiki etc), mut saatto kyl johtuu ku tuli krapula samaan aikaan. Toka kerta oli ihan mahtava. 2 päivää ihan oloissa, parin h välein vedin suunnilleen 0.05 viivan. Laskuja ei tullu paljon mitään, väsymys ainoastaan oli aika jäätävää, hehe...

Suosittelen kyl piriä hyvänä päihteenä, mut piikittämistä en tue. Kyllä nokkaan vetämälläkin sai vitun hyvät olo. Ja kuten muittenkin huumeitten käytös ni pitää osata ottaa järkevästi ja varata aikaa laskuihin mun mielestä ainakin se 1 päivä ettei tartte tehä mitään, voi ottaa rennosti.
Cruiseri
Tuppisuu

Postby [P-Nut] on Sat 13 Sep 2008, 15:03

PAriin otteeseen nyt tuota ainetta naukkailleena sanoisin ensimmäisenä laskuissa tulevista ihme "värinöistä ja aalloista" jotka kulkevat pitkin kehoa joka on minun mielestäni erittäin mukavaa : D Muilla ollut / tullut tuollaisia ?
[P-Nut]
Tuppisuu

Postby Thoxium on Sat 13 Sep 2008, 22:39

[P-Nut] wrote:PAriin otteeseen nyt tuota ainetta naukkailleena sanoisin ensimmäisenä laskuissa tulevista ihme "värinöistä ja aalloista" jotka kulkevat pitkin kehoa joka on minun mielestäni erittäin mukavaa : D Muilla ollut / tullut tuollaisia ?

No mulla on tommosia ihan normaalisti aina randomisti tulee. Ihan jännäähän se on.
Thoxium

Postby trama on Sun 14 Sep 2008, 15:22

ei kannata... mulla ei oo enää hampaita
trama
Psykonautti

Postby Nexus on Mon 15 Sep 2008, 18:00

Erittäin hyvät trance kemut tiedossa ja evääksi tietenkin hiukan pöhinää että jaksaa kemuttaa koska jatkotkin ovat tiedossa : D Mutta tosiaan asiaan, ajattelin ehkä kokeilla pöhinää ja naksuja samanaikaisesti ? Kenelläkään kokemuksia tai kauhu kertomuksia : D

p.s. En tiedä meneekö tämä ohi topicista mutta kun en oikein osannut päättää kumpaan tämän kysymykseni olisin laittanut, tänne vai Ekstaasi topicciin . . .
You Live Just Once
Nexus
Psykonautti

Postby mauseri on Mon 15 Sep 2008, 18:11

Nexus wrote:Erittäin hyvät trance kemut tiedossa ja evääksi tietenkin hiukan pöhinää että jaksaa kemuttaa koska jatkotkin ovat tiedossa : D Mutta tosiaan asiaan, ajattelin ehkä kokeilla pöhinää ja naksuja samanaikaisesti ? Kenelläkään kokemuksia tai kauhu kertomuksia : D

p.s. En tiedä meneekö tämä ohi topicista mutta kun en oikein osannut päättää kumpaan tämän kysymykseni olisin laittanut, tänne vai Ekstaasi topicciin . . .

on kokemusta ja aina ollu tosi kivaa.ainakin 5 erillaista essoo oon piripäissään vetänyt.sopivat hyvin yhteen ainakin mulla.
mauseri
LD50

Postby Nexus on Mon 15 Sep 2008, 18:23

Okei, eli siis "kannattavaa" 8) Itseäni nimittäin kiinnostaa kahden samanlaisen mutta kumminkin NIIN erinlaisen aineen samanaikaisuus !
You Live Just Once
Nexus
Psykonautti

Postby Ununnilium on Sun 19 Oct 2008, 12:54

Riskithän kasvavat aina kun otetaan useampaa tavaraa sekaisin.

Otat eemelinapsuja amfetamiinin kanssa ja voit epähuomiossa erehtyä ottamaan esimerkiksi DXM ja sekalaisia tutkareita (olettaen että et tiedä mitä essot sisältävät). Ja mikään kovin fiksu kombohan ei ole tuota DXM:ää amfetamiinin kanssa ottaa.

Itse en menisi leikkimään.
Ununnilium
Lepakko

Postby mauseri on Sun 19 Oct 2008, 13:29

Ununnilium wrote:Riskithän kasvavat aina kun otetaan useampaa tavaraa sekaisin.

Itse en menisi leikkimään.

leikkiminen on kivaa koska olen lapsi.
mauseri
LD50

Postby w on Mon 20 Oct 2008, 01:23

Eikös amfetamiini auta pieninä annoksina keskittymään?

Mulla on imo aika pahoja keskittymisvaikeuksia, esim. töissä kaikki annetut ohjeet menee ohi ja joudun useaan otteeseen kyselemään että mitä pitikään tehdä ja miten tehdään, enkä meinaa saada mitään työtä valmiiksi mikä ei kiinnosta. Kotonakin tiskivuoret kasaantuu jne.. Olen tosi flegmaattinen enkä saa mitään aikaiseksi. Koulussa teoriapuoli on hankalaa just sen takia etten pysty keskittymään. Oon siis diagnosoinu itelleni jonkunnäkösen add:n. En usko että olisi pelkkää laiskuutta.

Tottakai keskittymisongelmat saattaa johtua monesta tekijästä, vaikka unettomuudesta mistä kärsin aika usein, tai huonoista elämäntavoista. Jonkun verran masennustakin, tai semmoista alakuloisuutta on. Katuapteekista olen ostanut concertoja joskus, ja ne auttaa tosi hyvin. Harmi että niitä tulee niin harvoin vastaan. En saa noista mitään viihdearvoa irti, vaan auttaa juurikin keskittymään.

Eli siis voisinko hyödyntää amfetamiinia ns. lääkeannoksilla tähän ongelmaan? Ideana varmaan paskin ikinä, vittumaisuudessaan verrattoman koukun ja muiden ongelmien takia, mutta jotain pitäisi keksiä lääkärin diagnoosia odotellessa. Työt ja koulu menee niin pahasti reisille, että jotain apua tarvisin. Se ongelman diagnosointikin on niin pitkä prosessi. :?
w
Psykonautti

Postby tRip on Mon 20 Oct 2008, 15:33

Keep it unreal.
tRip

Postby w on Mon 20 Oct 2008, 19:22

Katos vaan, kiitti. :) Ei tajunnu etsiä.
w
Psykonautti

Postby dustyharry on Fri 24 Oct 2008, 00:51

tiedossa vitunmoiset kitkut! olis kiva saada nyt vklp edes sen gramman et pärjäis hyvin!
dustyharry
Tuppisuu

Postby frapathea on Fri 24 Oct 2008, 17:40

dustyharry wrote:tiedossa vitunmoiset kitkut! olis kiva saada nyt vklp edes sen gramman et pärjäis hyvin!

Rännää sokerii, sitä se sun viuhtis kuitenki o :c
< puslu> osaat kirjoittaa lauseen "vitun pelle homo" niin nerokkaasti etten edes tajua sun tarkoittavan sitä..
frapathea
Moderator

Postby Nexus on Thu 30 Oct 2008, 09:49

Nostoa Nostoa jos joku vaikka tänne jotain kivaa laittaisi ;)
You Live Just Once
Nexus
Psykonautti

Postby Kalavale on Thu 30 Oct 2008, 15:31

Nexus wrote:Nostoa Nostoa jos joku vaikka tänne jotain kivaa laittaisi ;)

Se on muuten jännä, että mulla ei oo tuosta kamasta mitään kivaa sanottavaa. Pari kertaa kokeillut ja tullut sellainen sekavan "väsähtänyt" olo. :o Siis fyysisesti toki piisaa poweria pomppia ja vaikka tanssata, mutta ei ole niin nopeaa ajatuksenkulkua ja lentäviä assosiaatiota? Keskittymiskyky kyllä nousee niin, että pystyy jotain asiaa setvimään pitempään, mutta onko se nyt niin kivaa. En tiedä.
All things are equal, there are no special things.
Kalavale
Apteekki

Postby frapathea on Thu 30 Oct 2008, 16:23

Kalavale wrote:
Nexus wrote:Nostoa Nostoa jos joku vaikka tänne jotain kivaa laittaisi ;)

Se on muuten jännä, että mulla ei oo tuosta kamasta mitään kivaa sanottavaa. Pari kertaa kokeillut ja tullut sellainen sekavan "väsähtänyt" olo. :o Siis fyysisesti toki piisaa poweria pomppia ja vaikka tanssata, mutta ei ole niin nopeaa ajatuksenkulkua ja lentäviä assosiaatiota? Keskittymiskyky kyllä nousee niin, että pystyy jotain asiaa setvimään pitempään, mutta onko se nyt niin kivaa. En tiedä.

AIka moni tuntuu tääl olevan sitä mieltä ettei amfi ole kivaa, mikä on mulle ihan outoa, siinä ku se tuntuu mulla nostavan elämänlaatua ja intoa elämään, jaksanu innostuu lähiaikoina esim. käymään koulua ja piirtämään ja kaikkee tollasta, mut kai se on iha ihmisestä ja päästä sit kiinni, esim. oppareitaha tääl tuntuu moni hehkuttavan ja itelleni ne on about yhtäku paskaa. Täst vois varmaa jatkaa päihdemieltymys&persoonallisuus -ketjussa jos haluis...
< puslu> osaat kirjoittaa lauseen "vitun pelle homo" niin nerokkaasti etten edes tajua sun tarkoittavan sitä..
frapathea
Moderator

Postby tRip on Thu 30 Oct 2008, 17:18

frapathea wrote:
Kalavale wrote:Se on muuten jännä, että mulla ei oo tuosta kamasta mitään kivaa sanottavaa. Pari kertaa kokeillut ja tullut sellainen sekavan "väsähtänyt" olo. :o Siis fyysisesti toki piisaa poweria pomppia ja vaikka tanssata, mutta ei ole niin nopeaa ajatuksenkulkua ja lentäviä assosiaatiota? Keskittymiskyky kyllä nousee niin, että pystyy jotain asiaa setvimään pitempään, mutta onko se nyt niin kivaa. En tiedä.

AIka moni tuntuu tääl olevan sitä mieltä ettei amfi ole kivaa, mikä on mulle ihan outoa, siinä ku se tuntuu mulla nostavan elämänlaatua ja intoa elämään, jaksanu innostuu lähiaikoina esim. käymään koulua ja piirtämään ja kaikkee tollasta, mut kai se on iha ihmisestä ja päästä sit kiinni, esim. oppareitaha tääl tuntuu moni hehkuttavan ja itelleni ne on about yhtäku paskaa. Täst vois varmaa jatkaa päihdemieltymys&persoonallisuus -ketjussa jos haluis...

Ite en oikeen pidä amfesta nopeena, päihteenä. Ei se oikeen anna mitään. Annoksen pitää olla juuri sopiva, ettei stimutu. Ja ei se yksinään mitään ihmeellistä ole, se hohto pitää ikäänkuin löytää niistä virikkeistä ympärillä. Vaikee selittää..
Keep it unreal.
tRip

Postby Kalavale on Thu 30 Oct 2008, 17:29

Eipä nuo opiaatitkaan mitään varsinaisesti "anna" tekevät maailmasta vain ihanan paikan olla ja elää. Amfetamiinissa on se huono puoli, että kun normaalisti ajatukset itsellä poukkoilevat ja liikkuvat asiasta toiseen valon nopeudella niin amfetamiini ikään kuin hidastaa aivojen toimintaa.
All things are equal, there are no special things.
Kalavale
Apteekki

Postby tRip on Thu 30 Oct 2008, 17:49

Kalavale wrote:Eipä nuo opiaatitkaan mitään varsinaisesti "anna" tekevät maailmasta vain ihanan paikan olla ja elää. Amfetamiinissa on se huono puoli, että kun normaalisti ajatukset itsellä poukkoilevat ja liikkuvat asiasta toiseen valon nopeudella niin amfetamiini ikään kuin hidastaa aivojen toimintaa.

Totta..
Oikeestaan opiaatit tuntuu vielä turhemmilta kuin amfe.. Riippuu kättötavasta, käyttäjästä, käyttötarkoituksesta jne.
Opiaatit on parhaita sillon ku haluu turruttaa tunteitaan. Sillon kun tuntee tarvitsevansa tunteetonta turtaa, jossa millään muulla ei o väliä kuin sillä et on itellä hyvä olla.
Mä tykkään tuntea. Useinmiten.

Amfella on taas tapana tehdä toisinaan ajattelun liiankin rationaaliseksi.
Kaipaan niitä impulsseja, joita amfe ikäänkuin lamaa viemällä pois sen ajatusten kaaoksen ja tekemällä olemuksen turhankin rauhaisaksi.
Keep it unreal.
tRip

Postby Thoxium on Thu 30 Oct 2008, 18:09

Mä pidän ainakin amfetamiinin vaikutuksista, oikeastaan haluaisin olla amfetamiineissa 24/7, sillä pystyn nukkumaan ja syömäänkin ilman vaikeuksia pireissä. Sehän siinä vaan onkin ettei sitä voi oikein käyttää päivittäin, kun on rappiollista, ehkäpä jos apteekkipiriä sais päivittäin?
Thoxium

Postby tRip on Thu 30 Oct 2008, 19:12

Mä käytän apteekkikamaa, kausittain, päivittäin. Mut pyrin käyttään mahdollisimman vähän, koska oon huomannu kuinka vitun pahaa se tekee jos sitä käyttää 'väärin'.
Sit kuitenkin jossainvaiheessa siihen vaan vittuuntuu koko paskaan ja pitää takoa kunnes tajuu, ettei elämästä tu yhtään mitään ilman sitä :?

Käytän lähinnä koska on 'pakko.'

Eli lähinnä viha/rakkaus-suhde, tai oikeestaan vihaan sitä, mut silti nautin siitä. Et kykenisin toimiin kuten 'normaali' ihminen.
Keep it unreal.
tRip

PreviousNext

Return to Stimulantit & empatogeenit