Silokit ( P. semilanceata )

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Timp3
Kameleontti

Re: Silokit ( P. semilanceata )

Post by Timp3 » Thu 23 Aug 2012, 00:42

Silokkikausi tuli itellä avattua :) Joku 30min tuli kyykittyä.. Aika pieniä oli osa ni piti jättää kasvamaan ens kertaa varten :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Thu 23 Aug 2012, 17:46

Nam nam tekis mieli popsii noi tosta suoraa vaa, kieli vaa lipoo :P Vois viikonloppuna lähtee itekki metsästää.

Selvästi on syksy tulossa ja sit pääsee shienestämään!

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Thu 23 Aug 2012, 19:11

Vituttaa, en ole kuin kerran löytänyt silokkeja noin 15 tsipaletta, ja nekin käytin niin, ettei ees puhutellut. Tänä syksynä käyntiin sellanen sienenmetsästys ,että alta pois!

pezeri
Tuppisuu

Post by pezeri » Mon 27 Aug 2012, 22:12

Oon äitin luona kyläilemässä täällä Kainuussa muutaman viikon, tänää sain idean että vois tsekata hei pellon varrelta silokkeja.. Noh en ehtiny kävellä ku 10 metriä pihasta niin ensimmäinen pamahti näkyviin.. Harmi vaa, että just toi vanha pelto pistettii sileeks viime viikonloppuna minkä varrelta löysin ekat silokit (huimat 3 kpl) ! :'D

Enigma
Karvakuono

Post by Enigma » Wed 29 Aug 2012, 04:18

Kyllähän noita löytyy jo ihan kivasti parissa tunnissa n. 500 kpl, hyvästä paikasta kun kävin etsimässä :)

Darw
Psykonautti

Post by Darw » Wed 05 Sep 2012, 23:32

SadPanda wrote:Ilmoitelkaahan jos tänvuodenpuollele teette löytöjä nin heti :) on kyllä vielä liian lämmin joo, mut n.1kk sisällä pitäs alkaa löytyyn :P
Ensimmäiset spotattu @Qsamo jos et oo jo ehtiny ite toteamaan. :P
Askel viimeinen pudottaa

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Thu 06 Sep 2012, 14:12

Löydettiin silokkeja vanhoista heppatarhoista Itä-Suomesta. Punnitsin ja näyttivät painavan noin 7.5g kuivana, niiden lukumäärää en ole laskenut. En tiiä, paljonkos niitä sitten söisi, kun sellaisen keskivahvan tripin tahtoisin... Kerran aikaisemmin olen syönyt sieniä, ecuadorilaisia cubensiksia 1,5g ja kyllähän ne toimi, mutta aika mieto kuitenkin.

Iloinen olen, kun sattui tänä syksynä löytymään :love:

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Thu 06 Sep 2012, 14:16

Syksyn ensimmäinen psilosieni experimentti tapahtui tässä jokin aika sitten n. 40 lähes kuivan sienen voimin. Olin juuri ennen sienien nautiskelua syönyt mahani täyteen ja pääsinkin jossakin vaiheessa sanomaan että "vajaaks tais jäähä" kunnes sitten havahduinkin hyvin tripahtaneena sängyltä n. 2h sienien syömisen jälkeen. Loppu olikin todella palkitseva kokemus, joten eikun keräämään tatteja
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

Sekaelikko
Karvakuono

Post by Sekaelikko » Thu 13 Sep 2012, 21:47

Hihhii löysin elämäni ensimmäisen kunnon silokkikasan. Ihan vahingossa löytyi kallion painanteesta merenrannalta, sieltä sitten heinän seasta onnistuin kaivelemaan 22 kappaletta. Aiemmin käynyt etsimässä ja löytynyt muutama, sitten on epäilyttänyt voiko kyseessä olla joku toinen samankaltainen sieni ja homma jäänyt siihen. Nämä nyt ovat sen verran suippulakkeja että uskaltauduin syömään. Ällöjä tuoreena :mrgreen:
Millainen olet tänään riippuu siitä mitä koit eilen. Mitä nyt hyväksyt tai hylkäät, muokkaa sinua huomiseksi. Olemme kaiken sen summa, mitä olemme aikaisemmin olleet.

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Fri 14 Sep 2012, 14:08

Semmone kysymys pitäs heittää ilmoille että:

söin toissapäivänä n. 1g kuivaa silokkia + xtc
ja eilen n. 6g cubensis ja vielä olisi muutama ramma jäljellä

nNiiin kysymys kuuluu että toimiiko vielä tänään?

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Sat 15 Sep 2012, 17:20

Nyt kolme pv putkeen sieniä testattu. eilisen annos (6g) oli paras trippi mitä sienillä olen saavuttanut. Nyt hieman taukoa ja varastojen täydennystä ja sitten taas sienimaailmaan

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sat 15 Sep 2012, 18:54

smokywestern wrote:Semmone kysymys pitäs heittää ilmoille että:

Pitäisi toimia, toleranssi tosin kasvaa, mutta käsittääkseni kasvaa sen verran hitaasti, että vaikutuksissa ei pitäisi olla dramaattista eroa.
Psilosybiini, LSD ja DMT jakavat saman toleranssin(näin muistan lukeneeni jostain).
Pitäisi olla turvallista jos omaat hyvän psyykkeen, itse en varmaan jaksaisi trippailla muutamia päiviä putkeen vaikka tuli viime vuonna otettua useamman kerran viikossa tiettyinä aikoina, ei välttämättä hirveän järkevää, henkilökohtaista tosin.
smokywestern wrote:Nyt kolme pv putkeen sieniä testattu. eilisen annos (6g) oli paras trippi mitä sienillä olen saavuttanut. Nyt hieman taukoa ja varastojen täydennystä ja sitten taas sienimaailmaan
paljon on 6g kuivattuna suurinpiirtein? taukoa kannattaa pitää, saa enemmän irti matkoista, tulee kelailtua samoja asioita usein jos ottanut useamman kerran lähiaikoina "taas me mietitään tätä mitä me ollaan kelattu viimeset 3 trippiä". Tämä on tosin vain oma mielipiteeni.

Mitä mieltä olit MDMA ja sieni combosta? (jos käsitin oikein, että ei ollut nipsut kyseessä ..) Mutta hyvä, että pidät näistä suomenluonnon antimista :up:
In the land of the blind, one-eyed man is the king

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Sun 16 Sep 2012, 13:28

Metku wrote:
smokywestern wrote:Semmone kysymys pitäs heittää ilmoille että:

Pitäisi toimia, toleranssi tosin kasvaa, mutta käsittääkseni kasvaa sen verran hitaasti, että vaikutuksissa ei pitäisi olla dramaattista eroa.
Psilosybiini, LSD ja DMT jakavat saman toleranssin(näin muistan lukeneeni jostain).
Pitäisi olla turvallista jos omaat hyvän psyykkeen, itse en varmaan jaksaisi trippailla muutamia päiviä putkeen vaikka tuli viime vuonna otettua useamman kerran viikossa tiettyinä aikoina, ei välttämättä hirveän järkevää, henkilökohtaista tosin.
smokywestern wrote:Nyt kolme pv putkeen sieniä testattu. eilisen annos (6g) oli paras trippi mitä sienillä olen saavuttanut. Nyt hieman taukoa ja varastojen täydennystä ja sitten taas sienimaailmaan
paljon on 6g kuivattuna suurinpiirtein? taukoa kannattaa pitää, saa enemmän irti matkoista, tulee kelailtua samoja asioita usein jos ottanut useamman kerran lähiaikoina "taas me mietitään tätä mitä me ollaan kelattu viimeset 3 trippiä". Tämä on tosin vain oma mielipiteeni.

Mitä mieltä olit MDMA ja sieni combosta? (jos käsitin oikein, että ei ollut nipsut kyseessä ..) Mutta hyvä, että pidät näistä suomenluonnon antimista :up:
Tuo MDMA + Silokki kombinaatio on mielestäni erittäin euforisoiva, kaikin tavoin iloinen ja empaattinen yhdistelmä. Minä pidän!

valkonen
Psykonautti

Post by valkonen » Tue 18 Sep 2012, 22:24

Mulla on kuivaukses jotai 20-30 kpl ja ekakertalaisena oon ihan kuset housussa. Millain nuo ois paras pistää poskeen et maku ois paras mahdollinen? Kauanko vaikutus kestää? Miten estää pahat matkat ja mihin ja miten pitää varautuu :D Onko parempi/huonompi poltella budii? kiitos etukäteen (että kestätte tällasta urpoa hehheh)
△ just eat the blossoms ॐ

hheiz
Karvakuono

Post by hheiz » Tue 18 Sep 2012, 22:42

valkonen wrote:Mulla on kuivaukses jotai 20-30 kpl ja ekakertalaisena oon ihan kuset housussa. Millain nuo ois paras pistää poskeen et maku ois paras mahdollinen? Kauanko vaikutus kestää? Miten estää pahat matkat ja mihin ja miten pitää varautuu :D Onko parempi/huonompi poltella budii? kiitos etukäteen (että kestätte tällasta urpoa hehheh)
Jugurtin kanssa on hyvä nuo sienet tai teenä. Vaikutuksen kestosta en ole ihan varma mutta ei ole mikään päätä huimaava. Pahoja matkoja ei täysin voi mitenkään estää mutta hyvä ja luotettava kaveri mukaan sekä trippailupaikkana jokin rauhallinen mesta missä ei tarvitse turhia kuumotella. Pienet savut ennen nousuja on hyvät poistamaan pahoinvointia mutta muuten en itse tripin aikana polttelisi. Riippuu tietenkin ihmisestä.

Älä turhaan kuumottele, rennosti vaan nii hyvin menee! Iteläki kitkuttas nyt sienet AIVAN sikana. Pitäs käydä keräilemässä jos vaikka onnistas.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 19 Sep 2012, 20:52

valkonen wrote:Mulla on kuivaukses jotai 20-30 kpl ja ekakertalaisena oon ihan kuset housussa. Millain nuo ois paras pistää poskeen et maku ois paras mahdollinen? Kauanko vaikutus kestää? Miten estää pahat matkat ja mihin ja miten pitää varautuu :D Onko parempi/huonompi poltella budii? kiitos etukäteen (että kestätte tällasta urpoa hehheh)
Itse en ensimmäisellä kerralla liittäis budia mukaan. Ainakin mulla se on aina saanut tripit ihan uudelle tasolla. Antaudu vaan ihan täysillä sille kokemukselle, heittäydy mukaan. Mun mielestä se irti päästämisen vaikeus aiheuttaa kaikkein eniten ahdistusta. Hyväksy se tilanne; tää on nyt näin enkä sille voi just nyt yhtään mitään. Muutaman tunnin päästä ollaan taas maan pinnalla, nauti täysillä siihen asti. Älä stressaa turhaan, sulla on edessä upee kokemus. :up:
^^@_

kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie » Wed 19 Sep 2012, 21:55

zerk wrote:
Itse en ensimmäisellä kerralla liittäis budia mukaan. Ainakin mulla se on aina saanut tripit ihan uudelle tasolla. Antaudu vaan ihan täysillä sille kokemukselle, heittäydy mukaan. Mun mielestä se irti päästämisen vaikeus aiheuttaa kaikkein eniten ahdistusta. Hyväksy se tilanne; tää on nyt näin enkä sille voi just nyt yhtään mitään. Muutaman tunnin päästä ollaan taas maan pinnalla, nauti täysillä siihen asti. Älä stressaa turhaan, sulla on edessä upee kokemus. :up:
No, itellä eka dose KOSKAAN mitään sieniä oli se ~40kpl semejä, kaikki kerralla kuivina rouskuttelin. Ei noist oman kokemuksen mukaan saa ''hyvänmakusia'' tekemälläkään, sienet kun tuppaa omaaman sen omintakeisen makunsa joka maistuu mistä vaan läpi, tosin ite oon syöny noit fungeja senverran paljon et nykyään siit maustakin nauttii :D Sellanen cashewpähkinäinen maku, just jees... :) niit savui voi polttaa, jos silt tuntuu. Mulla ainakin vetää aika reippaasti diipimmäks kelat jos polttaa miedot kukkasavut just kun on saanu sen dosen nieltyä, ilman niit hatsei on jotenki mitäänsanomaton olo. Tai, siit niinku puuttuu jotain oleellista.. Anyway, hyvii matkoja sulle :up:
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".

Rawr
Karvakuono

Post by Rawr » Thu 20 Sep 2012, 13:14

Ensimmäinen kerta oli neljä grammaa kuivana. Samoissa määrissä olen pysytellyt kun myöhemminkin syönyt. Aivan mahtavia pikkuisia tatteja, joista tulee mukava olo. Wörkkimisen huomaa siitä, että pää alkaa painaa järjettömästi, pikkuhiljaa asiat kirkastumaan ja mahassa on pieni jännityksen tunne, joka muuttuu myöhemmin kestoeuforiaksi (tai jotain, en paremmin osaa kuvailla). Kaikki näyttää pirun kauniilta ja olo on hyvä, lisäksi vielä hyvää polttoa buustaamaan olotiloja. Vaikka olisi kehno päivä, niin ei se ole omiin trippailuihini vaikuttanut.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 21 Sep 2012, 01:19

Kuivana syö ku sipsejä
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

valkonen
Psykonautti

Post by valkonen » Sun 23 Sep 2012, 19:46

Kiitti infoista ! ^_^ Mikä toi mustaherukkamehu-juttu on? Toimiiks vai onks iha puppua? Paljonko pitää juoda et toimis?
△ just eat the blossoms ॐ

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sun 23 Sep 2012, 21:09

valkonen wrote:Kiitti infoista ! ^_^ Mikä toi mustaherukkamehu-juttu on? Toimiiks vai onks iha puppua? Paljonko pitää juoda et toimis?
Mustaherukka sisältää flavonoideja jotka toimivat MAO-estäjänä, oman kokemuksen mukaan selvästi tekee tripistä enemmän aktiivisemman, mukavaa puhua, miettiä, keskustella asioista maan ja maailmankaikkeuden välillä, osta mahdollisimman stydiä tiivistettä ja itse juonut about 1/3 tai puolet tiiviste pullosta, lantrattuna tietysti. tulee ottaa huomioon, että nautit mehun n. 1-2 tuntia ennen sieniä

Peace.

Tukkanuotta

Post by Tukkanuotta » Sun 30 Sep 2012, 14:24

Tämmösiä poimin tosta lähimetsästä silokkeja pitäs kuulemma olla mutta tahdompa varmistaa kuitenki ennenku syön :)

rissu
Karvakuono

Post by rissu » Sun 30 Sep 2012, 16:14

Tukkanuotta wrote:Tämmösiä poimin tosta lähimetsästä silokkeja pitäs kuulemma olla mutta tahdompa varmistaa kuitenki ennenku syön :)
Ei jatkoon. Elikkäs ei ole silokkeja.
Googlaile nyt edes vähän miltä ne sienet näyttää.

mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral » Tue 02 Oct 2012, 11:16

Tukkanuotta wrote:Tämmösiä poimin tosta lähimetsästä silokkeja pitäs kuulemma olla mutta tahdompa varmistaa kuitenki ennenku syön :)
Ei tosiaan ole... Kannattaa taikasieni foorumilta katsella ja kysyä.
The journey begins...

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Sun 07 Oct 2012, 18:53

Eikös tuo oikean puolimmaisin ole suippumyrkkyseitikki? :shock:

Jos joku on sulle väittäny et noi ois silokkeja ni sano sille että se on kyllä aika pihalla. Aika vähän yhteistä näköö silokin kaa eikä ne ees kasva metissä.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 08 Oct 2012, 01:39

Toivon hartaasti ettet syönyt. Se kuka noita silokeiksi väitti on joko täysin ulapalla asiasta tai ei halua sulle hyvää.

VanXskua wrote:Eikös tuo oikean puolimmaisin ole suippumyrkkyseitikki? :shock:
Aika vaikee lähtee tarkasti tunnistamaan tollasesta kuvasta kun ei ole edes kasvupaikalla otettu. Silti, imo vähän oudon värinen ollakseen suippumyrkkuseitikki, jalka on mun mielestä myös väärän muotoinen. Mut aika taliaivo saa olla jos noita lähtee popsimaan, tossahan on vielä päivän selvästi kolme aivan eri sienilajia.
^^@_

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Mon 08 Oct 2012, 13:34

ei silokista voi erehtyä sitten kun niitä on pari kourallista kerännyt, väri sään mukaan, kostealla ruskea ja päästä vähän vaaleampi, kuivemmalla huomattavasti vaaleampia, aika sitkeitä sieniä noi semit. Ja vaikka se jalka taipuu sormen ympäri niin se ei tee siitä silokkia.
Tänään pitäs käydä tsekkaa mestat, mutta tuntuu että ton iltalehti artikkelin jälkeen kaiken maailman arjen sankarit vahtaa siellä, kattomassa ettei vaan kerätä niitä saatanallisia hUUme_sieniä.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Mon 08 Oct 2012, 14:06

Kyl sitä aina välillä syksysin tulee vastaan porukkaa jotka kerää melkein mitä vaan sieniä toivoen niitä silokeiksi ja menee syömään niitä. Jotenkin vaikea käsittää miten porukka voi tosiaan kerätä melkein mitä vaan ja luulla niitä silokeiksi. Tuntomerkkien pitää täsmätä, ei riitä että on vaan sinnepäin. Omastakin mielestä toi yks sieni näytti ihan seitikiltä. Kerrankin yks oli syönyt vielä kauempana silokeista olevia sieniä. Aika käsittämättömän urpo pitää tosiaan olla, mun mielestä hyvä nyrkkisääntö olis ehkä että jos pitää edes kysyä että onko nää silokkeja niin ei kannata syödä. Itse kun tarpeeks olin ottanut tuntomerkeistä selvää niin sen ekan silokin tunnistin heti 100% varmaksi kun sen näki.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Mon 08 Oct 2012, 17:15

Metku wrote:ei silokista voi erehtyä sitten kun niitä on pari kourallista kerännyt, väri sään mukaan, kostealla ruskea ja päästä vähän vaaleampi, kuivemmalla huomattavasti vaaleampia, aika sitkeitä sieniä noi semit. Ja vaikka se jalka taipuu sormen ympäri niin se ei tee siitä silokkia.
Tänään pitäs käydä tsekkaa mestat, mutta tuntuu että ton iltalehti artikkelin jälkeen kaiken maailman arjen sankarit vahtaa siellä, kattomassa ettei vaan kerätä niitä saatanallisia hUUme_sieniä.
Ei mulle vaan oo vieläkään kukaan sanonu mitään koskaan vaikka ihmisiä kulkenut ihan ohi. Tai no viime syksynä joku kyseli että mitäs ettiskelen, mutta ei vaikuttanut tuntevan koko silokkienpoimimisilmiötä lainkaan. En mä tommosia kuumottelis. :)
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 22 Oct 2012, 21:19

Silokin kyl joutuu toteemaan et tunnistaa kyllä kun sellaisen löytää. .. intuitiolla.

Metsän vierestä, sopivasti hoidetun villin pellon reunalta. Sekin maalaisjärjen intuitiolla.

Millasilla määrillä jengi silokeilla yleensä matkailee?

50kpl?100kpl? 1g?--2g?
Keep it unreal.