Opin sen vaan noilta vanhemmilta ihmisiltä. Olin aluks itekki ihan ulapalla et mitä hittoo, mut se toimi niin oikeesti paremminanaganja wrote:Miksi mikroon oot laittanu?PiiZu wrote:Kyllä ainakin itellä on ollut tahnaa tahnaa ja oon laittanu sen klikkiin ja siitä sitten mikroon ihan muutamaks sek. ja sitten vaan sekottanu sen ja hyvin se toimi
Amfetamiini topic.
-
PiiZu
- Psykonautti
Re: Amfetamiini topic.
- Vuonna 3000 pöhisijät pöllii ufoja! -
-
testeri420
- OD
Sama vika, itekki opin sen mikroon heittämisen vanhoilta herroilta niin totesin sen vaan paremmaks..
Pienen ajan ku mikrossa käyttää ni avot,sekottuu paremmin veteen.
Kohta tasan kaks vuotta ilman porsketta...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
PiiZu
- Psykonautti
Oho.. Onneks olkoontesteri420 wrote:Sama vika, itekki opin sen mikroon heittämisen vanhoilta herroilta niin totesin sen vaan paremmaks..
Ittellä ei ihan noin kauan viel oo
-
anaganja
- Psykonautti
Käsittääkseni amfetamiini liukenee veteen vallan mainiosti. Mutta voi olla, voi olla olemattakin.PiiZu wrote:Opin sen vaan noilta vanhemmilta ihmisiltä. Olin aluks itekki ihan ulapalla et mitä hittoo, mut se toimi niin oikeesti paremminanaganja wrote:Miksi mikroon oot laittanu?PiiZu wrote:Kyllä ainakin itellä on ollut tahnaa tahnaa ja oon laittanu sen klikkiin ja siitä sitten mikroon ihan muutamaks sek. ja sitten vaan sekottanu sen ja hyvin se toimi
-
PiiZu
- Psykonautti
Joo liukeneehan se, mut jos se on sellasta tahnaa tai sit et siel on kauheesti jotain knöllejä, niin se muutaman sekunnin mikrottaminen jeesaa siihen kummasti.anaganja wrote:Käsittääkseni amfetamiini liukenee veteen vallan mainiosti. Mutta voi olla, voi olla olemattakin.PiiZu wrote:Opin sen vaan noilta vanhemmilta ihmisiltä. Olin aluks itekki ihan ulapalla et mitä hittoo, mut se toimi niin oikeesti paremminanaganja wrote: Miksi mikroon oot laittanu?
-
testeri420
- OD
"Käsittääkseni amfetamiini liukenee veteen vallan mainiosti. Mutta voi olla, voi olla olemattakin."
Nii, se on sitä perus jatkettua 10-15% katupiriä.
Tässän nyt tarkotan lähinnä sellasta yli 40%
Yks vahvin "piri" mitä oon vetäny oli muistaakseni 74%. Ja tiiän sen siitä kun näin pöytäkirjat. Kaveri napattiin 55g mukana sitä.
Se oli ihan pinkkiä kiveä.
Jeah, joskus on tullu sellasta purkkaa vastaan että saanu vähän hetken sitä nitkuttaa siellä klikkikupissa.
Ottanu käteen sen palan nii oli ku jotain valmiiks pureksittua jenkkiä ois pidelly käsissään.
Mutta se hetken (noin 10sek,max 20sek) mikrotus jeesaa siihen että sekottuu veteen paljon paremmin.
Naurattanu välillä ku on ihmiset ihan pokalla heittäny että, joo on sen ja sen verran % tossa aineessa.. Mistä tiiät? Onko ihan mittalaitteet?
Sitäpaitsi mitä puhtaampaa ni sitä vähemmän nousua siitä tulee.
Nousut tulee siitä mitä siihe ikinä onkaa sotkettu.
Eli mitä tasasemmin nousee ja tasasemmin toimii niin sitä vahvempaa se todennäkösesti on.
Minun mielipide vain tästä asiasta....Mitäs minä muka tiiän tästä aineesta kun sitä vaan rapian kymmenen vuotta vedin.
Sitäpaitsi piriä joskus jatketaan metamfetamiinillä.. Tiiän siitä ku kaveri jääny kii, nähny pöytäkirjan että mitä aine sisälti.
Joskus törmänny sellaseen mitä on jatkettu subulla. Sitä en ymmärrä vieläkää mikä idea siinä oli...?
Yks vahvin "piri" mitä oon vetäny oli muistaakseni 74%. Ja tiiän sen siitä kun näin pöytäkirjat. Kaveri napattiin 55g mukana sitä.
Jeah, joskus on tullu sellasta purkkaa vastaan että saanu vähän hetken sitä nitkuttaa siellä klikkikupissa.
Ottanu käteen sen palan nii oli ku jotain valmiiks pureksittua jenkkiä ois pidelly käsissään.
Mutta se hetken (noin 10sek,max 20sek) mikrotus jeesaa siihen että sekottuu veteen paljon paremmin.
Naurattanu välillä ku on ihmiset ihan pokalla heittäny että, joo on sen ja sen verran % tossa aineessa.. Mistä tiiät? Onko ihan mittalaitteet?
Sitäpaitsi mitä puhtaampaa ni sitä vähemmän nousua siitä tulee.
Nousut tulee siitä mitä siihe ikinä onkaa sotkettu.
Eli mitä tasasemmin nousee ja tasasemmin toimii niin sitä vahvempaa se todennäkösesti on.
Minun mielipide vain tästä asiasta....Mitäs minä muka tiiän tästä aineesta kun sitä vaan rapian kymmenen vuotta vedin.
Sitäpaitsi piriä joskus jatketaan metamfetamiinillä.. Tiiän siitä ku kaveri jääny kii, nähny pöytäkirjan että mitä aine sisälti.
Joskus törmänny sellaseen mitä on jatkettu subulla. Sitä en ymmärrä vieläkää mikä idea siinä oli...?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
Petri6
- OD
Ei sillä prosenttimäärällä mitään merkitystä ole, kyllä se amfetamiini siihen veteen liukenee ihan riittävällä tavalla. Mikrottamisella ei saavuteta muuta, kuin että suurempi määrä jatkeaineita liukenee joukkoon.testeri420 wrote:"Käsittääkseni amfetamiini liukenee veteen vallan mainiosti. Mutta voi olla, voi olla olemattakin."
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
testeri420
- OD
Nii en tiijä, minä vaa vejin sitä.
Ja huomasin vaan mitä vahvempaa sitä nihkeemmin se sinne kuppiin meinas liueta.
Joskus cd levyn kanteen suli kiinni.
Joskus cd levyn kanteen tuli samantien naarmut siitä ku siitä teki viivoja kun murskaili niitä jokereita mitä seassa oli...
Nii, mitäpä minä mistään tiiän, edelleen minun mielipide.
Ja huomasin vaan mitä vahvempaa sitä nihkeemmin se sinne kuppiin meinas liueta.
Joskus cd levyn kanteen suli kiinni.
Joskus cd levyn kanteen tuli samantien naarmut siitä ku siitä teki viivoja kun murskaili niitä jokereita mitä seassa oli...
Nii, mitäpä minä mistään tiiän, edelleen minun mielipide.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
PiiZu
- Psykonautti
En mäkään tiiä mitään mistään, mut käyttäny just tollasen jenkkipurkan tyylisessa piritahnassa sitä mikrottamista, ku ei oo jaksanu vatkaa sitä klikkii mitään 6 tuntii
ja hyvin on toiminu! Eikä oo kyl muutkaan valittanu, ku on niille vetosia tullu kyhättyy 
-
testeri420
- OD
Tätä se kaveri just sillo tarkotti ku se näytti mulle sitä että veetään pois.PiiZu wrote:En mäkään tiiä mitään mistään, mut käyttäny just tollasen jenkkipurkan tyylisessa piritahnassa sitä mikrottamista, ku ei oo jaksanu vatkaa sitä klikkii mitään 6 tuntiija hyvin on toiminu! Eikä oo kyl muutkaan valittanu, ku on niille vetosia tullu kyhättyy
Ku kukaa ei uskonu sitä että se on nii vitun hyvää
Just se valmiiks jauhetun jenkkipurkan tyylinen o ollu yks ihan parhaista..
Nii, kuinkaha paljon sitä jatke ainetta niin pieneen könttiin sitte mahtukaan mitä sitä sillon nappasinkaan...
Music is a saint.
Music is a saint.
-
testeri420
- OD
Mutta muistutanpa kerran että olkaa oikeesti varovaisii sen pirin kanssa härvätessä.
Jatke aineista sen verran voin kertoo että jos on sokerilla jatkettu nii filsu muuttuu sellaseks kivikovaks ku se filsu kuivaa.
Kerran kotipaikkakunnalla myi yks tyyppi sellasta lirpakkaa jota oli jatkettu pyykinpesujauheella.
Kaveri kerto kerran että se oli kait? koitettu myrkyttää?
Sille oli tuotu porsketta jota oli jatkettu rotanmyrkyllä. Henki säily, lähtö lähellä kävi.
Nämä on yksittäis tapauksii mutta meitä on moneen lokeroon mahtuvia, jotku vaan on kieroja, ei voi mitään.
Jatke aineista sen verran voin kertoo että jos on sokerilla jatkettu nii filsu muuttuu sellaseks kivikovaks ku se filsu kuivaa.
Kerran kotipaikkakunnalla myi yks tyyppi sellasta lirpakkaa jota oli jatkettu pyykinpesujauheella.
Kaveri kerto kerran että se oli kait? koitettu myrkyttää?
Sille oli tuotu porsketta jota oli jatkettu rotanmyrkyllä. Henki säily, lähtö lähellä kävi.
Nämä on yksittäis tapauksii mutta meitä on moneen lokeroon mahtuvia, jotku vaan on kieroja, ei voi mitään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
Olento
- Apteekki
Pitkäst aikaa kirjotan tänne.
Ja pitkäst aikaa taas siis silleen oikeesti hyvää poretta.
Onneks itel ihan hyvin täs viihdekäytös pysyy tää homma, eikä oo mitään tarvettakaan enempää.
Pari vuorokautta tässä taas hujahtanu valvoskellessa.
Monet sanoo just sitä, että se oikeesti putsi ei ees välttämättä tuoksu millekkään..
Perjantaina sain setit ja olin hieman skeptinen ku ei minkäänlaista, pientäkään kemikaalin tuoksua koko setissä..
Mutta kuinkas vaan 0,1 nokkaan per nenä piti hyvin ihmisiä pystyssä, ja alkoholihuurutkin katosi taas sen ihanan skarpin olotilan alle.
Ei huolta huomisesta ja pakko taas vaan hehkuttaa kuinka kivaa poreilu on kun on oikeesti hyvää.
Ja pitkäst aikaa taas siis silleen oikeesti hyvää poretta.
Onneks itel ihan hyvin täs viihdekäytös pysyy tää homma, eikä oo mitään tarvettakaan enempää.
Pari vuorokautta tässä taas hujahtanu valvoskellessa.
Monet sanoo just sitä, että se oikeesti putsi ei ees välttämättä tuoksu millekkään..
Perjantaina sain setit ja olin hieman skeptinen ku ei minkäänlaista, pientäkään kemikaalin tuoksua koko setissä..
Mutta kuinkas vaan 0,1 nokkaan per nenä piti hyvin ihmisiä pystyssä, ja alkoholihuurutkin katosi taas sen ihanan skarpin olotilan alle.
Ei huolta huomisesta ja pakko taas vaan hehkuttaa kuinka kivaa poreilu on kun on oikeesti hyvää.
-
seppo600
- Lepakko
eimitii
Last edited by seppo600 on Wed 07 Dec 2011, 13:33, edited 1 time in total.
-
Neste
- OD
Voi toki, mutta kirvelee varmasti enemmän kuin perus katupiri
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Mandown
- Lepakko
Täällä on puhuttu tosta limakalvoja tuhoovasta vaikutuksesta.
Mä en tiiä en oo koskaa vetäny nii vahvaa poretta. Kerran oli sellasta oikeesti hyvää ni vedin pommina mielummi.
Jos on jotai oikeesti todella puhdasta niin voi mennä kalvot paskaks.
Mä en tiiä en oo koskaa vetäny nii vahvaa poretta. Kerran oli sellasta oikeesti hyvää ni vedin pommina mielummi.
Jos on jotai oikeesti todella puhdasta niin voi mennä kalvot paskaks.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
Grower
- Lepakko
Vedinköhän lievät överit äsken kun silmissä alko värisemään, sydän hakkasi todella lujaa, ja sain paniikkikohtauksen tuntui kuin pyörtyisi ja oli lähellä etten soittanut ambulanssia. Tuli otettua aika isot viivat ja aiemminkin olin jo ottanut sopivasti mutta tyhmänä piti ottaa lisää ja kyseessä on melko puhdas amfetamiini. Nyt on väsynyt ja todella ylikeskittynyt olo toivottavasti menisi ohi...huimaa myös paljon.
-
just1fix
- Lepakko
Skidilt överiltä kuullostaa, Itellä joskus tullu samanlaist kun taisin ottaa vähän liian isot vedot. Menee kyl ohi ajallaanGrower wrote:Vedinköhän lievät överit äsken kun silmissä alko värisemään, sydän hakkasi todella lujaa, ja sain paniikkikohtauksen tuntui kuin pyörtyisi ja oli lähellä etten soittanut ambulanssia. Tuli otettua aika isot viivat ja aiemminkin olin jo ottanut sopivasti mutta tyhmänä piti ottaa lisää ja kyseessä on melko puhdas amfetamiini. Nyt on väsynyt ja todella ylikeskittynyt olo toivottavasti menisi ohi...huimaa myös paljon.
-
Grower
- Lepakko
Jees nyt alkaa jo olemaan melko normaali ja rento piriolo. Aina pitää kantapään kautta oppia tämä että enemmän jotakin ainetta ei ole aina parempi.
-
Psychonautilus
Mäkin oon pikkuhiljaa oppinu, et jos sen pirin toimivuudesta on jatkuvasti tietoinen - tuntuu koko ajan, että kylläpä pärtsii - niin sitten sitä on otettu liikaa (paitsi jos tekee koko ajan jotain mikä tehostaa pirioloa, esim. tamppaa psykeä). Sillon ku aina välillä tulee huomattua että oho, onpas sitä muuten vireeneissään, niin sit on doussit kohdallaan. Sen kuuluu olla takapiru.
Varsinkin nokittaessa tämä sopiva doussi on helppo löytää; vaikutukset kun tuntee niin äkkiä, niin sitä voi nuuskailla pikkuisia kasoja tai laineja 5-10 minuutin välein, kunnes pärtsii sopivasti. Eikä satu nenäänkään niin paljon, kun ei tarvii vetää sitä koko CD-levyn ympärysmittaa kerralla.
Varsinkin nokittaessa tämä sopiva doussi on helppo löytää; vaikutukset kun tuntee niin äkkiä, niin sitä voi nuuskailla pikkuisia kasoja tai laineja 5-10 minuutin välein, kunnes pärtsii sopivasti. Eikä satu nenäänkään niin paljon, kun ei tarvii vetää sitä koko CD-levyn ympärysmittaa kerralla.
-
ApteekkiKuningas
- Karvakuono
Hei. Vedin äsken 0.3 piritöötit ohi suonesta ja nyt kuumottaa.
Amatöörivirhe tiedän. Mutta onko siis miten vaarallista? Ja täytyisikö jotain tehdä? Toivoisin pikaista vastausta.
-
JOHNSSON
- Lepakko
Pari päivää on käsi kipeänä ja patti tai mustelma tulee. Muutamia kertoja olen ohi vetänyt ja mitään muuta ei ole sattunut. Tarkkaile tilannetta.
-
testeri420
- OD
Vähä riippuu siitä oliko siinä paljonki jatkepaskaa. Muutaman kerran nähny sellasia mätäpatteja taipeessa että hyh hyh.ApteekkiKuningas wrote:Hei. Vedin äsken 0.3 piritöötit ohi suonesta ja nyt kuumottaa.Amatöörivirhe tiedän. Mutta onko siis miten vaarallista? Ja täytyisikö jotain tehdä? Toivoisin pikaista vastausta.
Hiero sitä pattia aina sillon tällön pikkuhiljaa. Niin ne patit on kadonneet itteltäki.
Joo ja saattaa tulla ihan vitu iso mustelma, riippuen aineen vahvuudesta.
Jonku kerran on palanu suonet ku liia vähällä vedellä vetäny yyber vahvaa paskaa. Se on ikävä tunne se...
Music is a saint.
Music is a saint.
-
Tavantallaaja
- Psykonautti
Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä topiccia oletteko kokeneet, kuulleet tai tietoisia onkohan mun pallit the end
noä
siis tuossa puolisen vuotta sitten kun kaverille tuli isompi satsi amffeee, nooooh kun sitten aletii kattelee sitä sieltä löytyi muutamia kiviä (rusehtavia). sitten aateltiin vähän siivilöidä vähä niitä kiviä, kaveri pisti noin 1g sit kivveee klikkii ja puoliksi..
nooo mäntä pohjas toimi hyvin. noooh siinä sitten rupateltii jotain ja alko tuntuu kusi hätä---> wc kutsuu kun sitten otin mulkkuni esiin niin ei tuntunu kusi tulevan ja sitteen siinä pinnisteltiin pinnisteltii---> aah no niin alkaahan se kusi virrata! w0000t! mälliä alko tulee (ei siis samalla tavalla paineella kuin nussiessa tai runkatessa) vaan silleeen valuen (tarpeeks yksityiskohtaisesti selitetty?)
ai nii ja sit seurvaavana aamuna alko särkeä aikaaaaas paljon alavatsan sivuille tiättex?
itse olen kysellyt immisiltä ei vastaavaa oo kellää tullu.
raaka veikkaukseni on että mulkkuni erehtyi kumpaaa ainetta sieltä pitikää päästää..
nooh opin ainakin tuosta jotain. älä anna kaverin tehdä vetoja ku sillä vaan sattuu olee nii paljon kovemmat tolet / vähä sellanen mielummin liiikaa ku liian vähä tyyppi (itsekkin olen vieläkin tosin poreen kaa oon ottanu "vähä" rauhallisemmin)
niih joo ja tää nicki on tyttöystäni niin ei tule väärinkäsityksiä pimpin ja pippelin anatomiasta
siis tuossa puolisen vuotta sitten kun kaverille tuli isompi satsi amffeee, nooooh kun sitten aletii kattelee sitä sieltä löytyi muutamia kiviä (rusehtavia). sitten aateltiin vähän siivilöidä vähä niitä kiviä, kaveri pisti noin 1g sit kivveee klikkii ja puoliksi..
nooo mäntä pohjas toimi hyvin. noooh siinä sitten rupateltii jotain ja alko tuntuu kusi hätä---> wc kutsuu kun sitten otin mulkkuni esiin niin ei tuntunu kusi tulevan ja sitteen siinä pinnisteltiin pinnisteltii---> aah no niin alkaahan se kusi virrata! w0000t! mälliä alko tulee (ei siis samalla tavalla paineella kuin nussiessa tai runkatessa) vaan silleeen valuen (tarpeeks yksityiskohtaisesti selitetty?)
ai nii ja sit seurvaavana aamuna alko särkeä aikaaaaas paljon alavatsan sivuille tiättex?
itse olen kysellyt immisiltä ei vastaavaa oo kellää tullu.
raaka veikkaukseni on että mulkkuni erehtyi kumpaaa ainetta sieltä pitikää päästää..
nooh opin ainakin tuosta jotain. älä anna kaverin tehdä vetoja ku sillä vaan sattuu olee nii paljon kovemmat tolet / vähä sellanen mielummin liiikaa ku liian vähä tyyppi (itsekkin olen vieläkin tosin poreen kaa oon ottanu "vähä" rauhallisemmin)
niih joo ja tää nicki on tyttöystäni niin ei tule väärinkäsityksiä pimpin ja pippelin anatomiasta
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
-
maakari
- Karvakuono
No onko nyt puolen vuoden aikana toiminut pippeli ja sen tavarantoimitus miten? Ei kait mitään THE ENDiä siinä ole. Jos ei toimi ni urologille, on minun mielipiteeni.Tavantallaaja wrote:Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä topiccia oletteko kokeneet, kuulleet tai tietoisia onkohan mun pallit the endnoä
siis tuossa puolisen vuotta sitten kun kaverille tuli isompi satsi amffeee...
-
anaganja
- Psykonautti
Kuulostaa aika rajulta että tuleeki mällit kusen sijasta.. Itseäni kuumottaisi vielä nuo alavatsakivutkin mutta jos on toiminu sen jälkee normaalisti ni mitäs siinä, nou hätä. Kai.
-
anaganja
- Psykonautti
Juu kaverilla kanssa tullu hyvän porskeen kanssa mällit vaikka on ottanu vaan nokkaan ei oo ainakaa muuten ollu kaverilla mitään ongelmia...
Puhunu että tullu ensin pari-kolme euforia aaltoa kehoa pitkin alas ja sitte tullu vaan kusen mukana.
-Rastis
Puhunu että tullu ensin pari-kolme euforia aaltoa kehoa pitkin alas ja sitte tullu vaan kusen mukana.
-Rastis
-
porter
Tässä otettu ihan hyvää lirua 0,4g pommi
.. Melko stimuloitunut olo! asioita tullut tehtyä rutonlailla jo ihan tässä 2h pommin ottamisesta...! Myös melko empaattinen olo on päällänsä ja rauhallinen, ei mitenkään edes takaisin sinkoileva
tää on asiallista. Ei mitenkään älyttömän kovat nousut, mutta hyvin tasaista oloa.
-
Skilla
- Lepakko
Eilen päivällä kakkosen kävin scoraamassa kun linkki oikeen hehkutti että on tykkiä virveliä. No olihan se ihan kivaa, säädettiin myssyt ja näin, kotiuduin joskus klo 21. Uskomattoman rauhallinen ns. rate-dependancy -vaikutus siinä oli kun 30 min välein aina pienet sniffas. Jossain puolen yön aikaan keksin sitte vihdoin runkata! Selailin perkele tube8, xnxx, redtube varmaan yli puolet videoista, toisella puolella rasvatuubi ja toisella cd kotelo . Siinä sitten pari tuntia hujahti niin ettei mitään. Siitä noin tunti pari niin alko uusi, 2h mittainen maratoonirunkkaus. Anteeksi nyt talon naisväki, pakko avautua - ei oo ikinä ollu heppi näin kipee, se näyttää aivan juuresta asti mustelmien värjäämältä! mikä neuvoksi?
(muutaku runkkaamisen lopettaminen)
pahoittelen etukäteen mahdollisesti asiatonta viestiä!
pahoittelen etukäteen mahdollisesti asiatonta viestiä!
-
porter
Piti olla hyvää lirua, noh jotain muutamia 0.1-0.2 nokkia ja sitten gramman pommi, pari tuntia pärisi ihan ok ja sitten alkoki semmonen melko normaali olo. Ja hintaahan tällekin shaiselle kertyi taas ihan tarpeeks..