-Päivänsini topic-
-
Boilder
- Lepakko
Re: -Päivänsini topic-
ai perkele se on niin paljon
käsitin lukemani perusteella että tuo 20g olisi jotain 300-500kpl. Kaverin kanssa tossa suunniteltiin ja päädyttiin siihen, että alkuun molemmat sen 250kpl ottais ja kattelis illan fiiliksiä mitä tulee. 
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Boilder
- Lepakko
Tipahtikin tänään jo postilaatikkoon niin pakkohan se kaverin kanssa on jo maistaa. just ekaa erää (100kpl) suus sulailee ja 15 yli vaihdettava toiset suuhun niin eiköhän noilla jo jotain saa aikaiseksi
ilmottelen tänne miten meni reissu 
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Boilder
- Lepakko
Uskomattoman hyviä kyllä olivat. yhteensä 250kpl siinä niitä söin, olo oli melkolailla sekava, mutta trippi todellakin tuli huippuunsa siinä 4,5-5h nauttisen jälkeen. Tänään vaan uusiksi mutta isommalla määrällä 
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
13360
- Psykonautti
Kannattaa varmaan pitää ainakin viikon tauko LSA:n nauttimisen välillä. Ei kyllä omakohtaista kokemusta ole toleranssista, mutta näin olen ainakin lukenut.zul1us wrote:Uskomattoman hyviä kyllä olivat. yhteensä 250kpl siinä niitä söin, olo oli melkolailla sekava, mutta trippi todellakin tuli huippuunsa siinä 4,5-5h nauttisen jälkeen. Tänään vaan uusiksi mutta isommalla määrällä :)
-
Boilder
- Lepakko
joo, tiesin toleranssin kasvavan ja huomasin itsekkin. toisena iltana otin sen 350kpl eikä ollu oikeastaan mitään vaikutusta kuin vain pieniä väreilyjä väreissä ja illan päätteeksi oli pakko antautua ja mennä oksentamaan kun pahaolo ei ollut mennyt vielä 6-7h päästä nauttimisesta : (
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Uke
- LD50
Jos sitä ens viikonloppuna koittais näitä.. 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
mauseri
- LD50
tähän asiaan, faktoja ja kokemuksia. kiitos vittu NOPEESTI, ku huomenna saan 30kpl hbwr..13360 wrote: Kannattaa varmaan pitää ainakin viikon tauko LSA:n nauttimisen välillä. Ei kyllä omakohtaista kokemusta ole toleranssista, mutta näin olen ainakin lukenut.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
Voisin kyllä sanoa että jonkinlaista toleranssia LSA kehittää. Riippuu varmaan ihmisestä miten paljon.mauser1911 wrote:tähän asiaan, faktoja ja kokemuksia. kiitos vittu NOPEESTI, ku huomenna saan 30kpl hbwr..13360 wrote: Kannattaa varmaan pitää ainakin viikon tauko LSA:n nauttimisen välillä. Ei kyllä omakohtaista kokemusta ole toleranssista, mutta näin olen ainakin lukenut.
Mut ehkä yksi siidu normaali annoksen päälle auttaa?
-
dredi
- LD50
Lähestulkoon kaikki serotonergiset psykedeelit aiheuttavat tietynlaista toleranssia. Jos otat yhden annoksen LSD:tä torstaina niin perstaina joudut ottamaan kaksi etkä silti saa yhtä hyvää trippiä.Mut ehkä yksi siidu normaali annoksen päälle auttaa?
Biokemiallisesti ajateltuna psykedeelit tuottavat tietynlaisen "häiriötilan" aivoissa, jota aivot pyrkivät korjaamaan. Aivot ovat fiksu elin ja tottuvat uusiin olosuhteisiin nopeasti. Näinollen psykedeeleissä on ikäänkuin sisäänrakennettu väärinkäytön estäjä, toisena päivänä aivot ovat jo tottuneet psykedeeliin ja osaavat luovia paremmin trippien läpi, näin ollen tarvitset suuremman annoksen. Mutta järkevämpää on kyllä pitää taukoa: Vaikka "toleranssi" deeleihin nouseekin nopeasti, se laskee myös lähes yhtä nopeasti. Viikon parin tauko niin toleranssi on jo kadonnut.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
ananas
- Tuppisuu
saako näistä minkälaista extractia jos en lähe bensalla ja muilla kemikaaleilla leikkimään. että jos murkaan siemenet ja laitan veteen lillumaan ja sit tyylii hörppään sen veden tai haihdutan veden ja käytän sen haihtumisesta jääneen skäfän? vai jääkö siitä veteen eesh mitään?
-
Asidyyli
- LD50
Kyllä siihen veteen (myös alkoholia käyttävät) liukenee osa niistä vaikuttavista aineista. Valitettavasti myös jonkin verran pahoinvointia aiheuttavia aineita, sanoisin. Melkein saman tuloksen saa syömällä kokonaisina.ananas wrote:saako näistä minkälaista extractia jos en lähe bensalla ja muilla kemikaaleilla leikkimään. että jos murkaan siemenet ja laitan veteen lillumaan ja sit tyylii hörppään sen veden tai haihdutan veden ja käytän sen haihtumisesta jääneen skäfän? vai jääkö siitä veteen eesh mitään?
-
Baah
- Karvakuono
Kaupasta tuli mukaan "Ipomea Purpurea". Tiedän ettei se sisällä LSA:ta mutta kukan nimi oli päivänsini "heavenly blue" ja se hämmensi minua. Siemenet ovat myös mustia ja sopivat muutenkin päivänsinin kuvaukseen. Jossain aiemassa viestissä ostaneen henkilön siemenpussiin oli lisätty tuo purpurea jotenka voisikohan tässä olla kyseessä sama juttu? En ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
EDIT: Kylhän nuo toimivat =)
EDIT: Kylhän nuo toimivat =)
Last edited by Baah on Sat 24 Jan 2009, 19:58, edited 1 time in total.
-
dredi
- LD50
Jos teette vesierottelua psinen siemenistä, käyttäkää akkuvettä tai tislattua vettä. Johtovedessä on klooria joka tuhoaa lysergamidit.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
paukuttaja
- Karvakuono
Minkähän kans psiniä ois hyvä kombottaa? Ainaki alkoholi ? Mites muut..
-
Anonyymi
You name it, muut psykedeelit (esimerkiksi salvia, dextrometorfaani, ...), nipsut, poppers ja ilokaasu saattavat sopia. Käytä mielikuvitustapaukuttaja wrote:Minkähän kans psiniä ois hyvä kombottaa? Ainaki alkoholi ? Mites muut..
-
Dexma
- Moderator
Pilvi, alkoholi ainakin poistaa nauseaa.paukuttaja wrote:Minkähän kans psiniä ois hyvä kombottaa? Ainaki alkoholi ? Mites muut..
Sitten kovempaa trippiä odotellessa. Tuo dexmi kuulosti jännältä
Itseäni kiinnostaisi mimosa harmala juoma? Onko serotoniini vaaraa? (MÄÄ OON IHAN ULAPALLA SIit )
-
Uke
- LD50
Pilvi poisti alkunausean erittäin tehokkaasti ja sit pienet pirilainit ku alko väsyttämää. Ohhoh, aika vekkuli substanssi sanoisinko.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Dexma
- Moderator
Tosta buustista haluaisin kuulla kattavan dokumentin? Sinänsä jännää ottaa piriä päiväsineen. Tappoko yhtään deliaa?Gandalffi wrote:pirilainit
-
Anonyymi
Kokeile pois, hyvin pitäisi toimiaDexma wrote:paukuttaja wrote:Itseäni kiinnostaisi mimosa harmala juoma? Onko serotoniini vaaraa
-
Uke
- LD50
Voi olla, että vei vähän veroja, ku ei kolissu yhtä kovaa kun aikasemmin kavereilla. Tosin otin ekan kerran lainin vasta joskus puolen yön jälkeen ja sillon kyllä huiput oli tullu jo psineistä. Valitettavasti en pysty kauheeta stooria kertomaan, ku ajantaju ja muisti on ihan tohjona, enkä muista yhtään mitä tapahtu ja millonkinDexma wrote:Tosta buustista haluaisin kuulla kattavan dokumentin? Sinänsä jännää ottaa piriä päiväsineen. Tappoko yhtään deliaa?Gandalffi wrote:pirilainit

-
jesussaves
- Tuppisuu
Onko kukaan löytänyt tänä vuonna kaupoista noita? Itse olen muutaman kaupan kiertänyt eikä ole löytynyt muutakuin tuota Ipomoea Purpureaa, joka on vissiinkin sekoitus eri siemeniä eikä välttämättä ole toimiva..? 
Edellisistä viesteistä luin että kannattaisi huuhtoa siemenet pullovedellä ennen syöntiä poistaen mahdolliset myrkyt siementen pinnasta? Näinkö tulisi menetellä ja vedeksi kelpaa ihan esim. Pirkka Lähdevesi?
Eli siis hieman yli 150 siementä olisi joilla ajattelin tehdä näin:
1. Huuhtelen siemenet pullovedellä ja kuivaan ne.
2. Murskaan siemenet pippurimyllyssä.
3. Hörppään hieman 40% viinaa
4. Pureskelen siemenet ja pidän niitä suussani 10-15min, jonka jälkeen nielaisen ne.
5. Käyn polttamassa hieman pilveä jonka jälkeen nautin muutaman kaljan
Jos tässä nyt on jokin väärin tai jollakin parannusehdotuksia niin kertokaa toki =)
Edellisistä viesteistä luin että kannattaisi huuhtoa siemenet pullovedellä ennen syöntiä poistaen mahdolliset myrkyt siementen pinnasta? Näinkö tulisi menetellä ja vedeksi kelpaa ihan esim. Pirkka Lähdevesi?
Eli siis hieman yli 150 siementä olisi joilla ajattelin tehdä näin:
1. Huuhtelen siemenet pullovedellä ja kuivaan ne.
2. Murskaan siemenet pippurimyllyssä.
3. Hörppään hieman 40% viinaa
4. Pureskelen siemenet ja pidän niitä suussani 10-15min, jonka jälkeen nielaisen ne.
5. Käyn polttamassa hieman pilveä jonka jälkeen nautin muutaman kaljan
Jos tässä nyt on jokin väärin tai jollakin parannusehdotuksia niin kertokaa toki =)
-
Heinis
- Tuppisuu
Turha niitä on pullovedellä huuhtoa jos niissä on vielä kuori päällä eli normi kraanavesi käy. Toisaalta turha niitä imo on muutenkaan huuhtoa jos aikoo pureskella ne. Kylmävesierottelut sitten erikseen, ja silloin tulee käyttää pullovettä/ tislattua vettä. Muutoin toi sun suunnitelmas tuntuu ihan toimivalta..
-
jesussaves
- Tuppisuu
Mm.. selvä. Tuossa aiemmin vain joku sanoi että kannattaa huuhtoa siemenet, koska niissä saattaa olla myrkkyjä päällä. Mutta näillä mennään ja huomenna kokeilemaan!Heinis wrote:Turha niitä on pullovedellä huuhtoa jos niissä on vielä kuori päällä eli normi kraanavesi käy. Toisaalta turha niitä imo on muutenkaan huuhtoa jos aikoo pureskella ne. Kylmävesierottelut sitten erikseen, ja silloin tulee käyttää pullovettä/ tislattua vettä. Muutoin toi sun suunnitelmas tuntuu ihan toimivalta..
-
paukuttaja
- Karvakuono
Joo tuleehan niistä vitun paha olo.. Tai no, kyllä se ohi menee jos vaikka syöt sitten jotain. Et ajattele ollenkaan sitä mahanvääntöä.
Oon huomannu että joka kerta kun otan , niin maistuu entistä paskemmalle ja tulee aina huonompi olo. Ekalla kerralla ei mitään
Niin ja hyvää matkaa
!
Oon huomannu että joka kerta kun otan , niin maistuu entistä paskemmalle ja tulee aina huonompi olo. Ekalla kerralla ei mitään
Niin ja hyvää matkaa
-
khjes
tilasin 10kpl päivänsini heavenly blueta muttei sitte tullu perille, ei vahvistusviestiä, ei mitään. kai se on niin että 3 kerrallaan tulee ja mulle ei kyllä tulla yhtäkään. voisko joku kertoa kannattaisko tilata netistä tai sitte hakea ihan kaupasta? alaikäinen oon ja vähän ehkä epäilyttävän näköinen, rastat, silmät, vaatteet jne. näytän vähän erilaiselta kuin normaalit ihmiset jotka ostaa siemeniä toiseen tarkoitukseen. vaikuttaa tyhmältä ajatella, että oon alaikäinen, mutta.. joskus käy näin ja asiat päin ... mutta joo, ei tässä mitään. En tajua mitä täs nyt kirjottais, kun oon vähän kaljaaki ottanu nii aivoit tilttaa. Turussa en ainakaan oo löytäny kaupoista päivänsini siemeniä. Aina kun kauppaan meen niin teen itteni mahdollisimman kiltin näköiseksi, mutta ei kuitenkaan onnistu.
MODE: Käyttäjä bannattu alaikäisyyden takia ja ketjusta siivottu viestistä seurannutta OT:ta. Muistakaahan lukea foorumin säännöt ennen liittymistä! -sublime
MODE: Käyttäjä bannattu alaikäisyyden takia ja ketjusta siivottu viestistä seurannutta OT:ta. Muistakaahan lukea foorumin säännöt ennen liittymistä! -sublime
-
paukuttaja
- Karvakuono
10 kpl ei riitä alkuunkaan, lueppas enemmän.. Siidut tulee kauppoihin vasta keväämmällä. Eikä tolla sun iällä oo mitään merkitystä kukansiementen ostamisessa.. Joo ja voisinpa väittää että rastat just leimaa sut.khjes wrote:tilasin 10kpl päivänsini heavenly blueta muttei sitte tullu perille, ei vahvistusviestiä, ei mitään. kai se on niin että 3 kerrallaan tulee ja mulle ei kyllä tulla yhtäkään. voisko joku kertoa kannattaisko tilata netistä tai sitte hakea ihan kaupasta? alaikäinen oon ja vähän ehkä epäilyttävän näköinen, rastat, silmät, vaatteet jne. näytän vähän erilaiselta kuin normaalit ihmiset jotka ostaa siemeniä toiseen tarkoitukseen. vaikuttaa tyhmältä ajatella, että oon alaikäinen, mutta.. joskus käy näin ja asiat päin ... mutta joo, ei tässä mitään. En tajua mitä täs nyt kirjottais, kun oon vähän kaljaaki ottanu nii aivoit tilttaa. Turussa en ainakaan oo löytäny kaupoista päivänsini siemeniä. Aina kun kauppaan meen niin teen itteni mahdollisimman kiltin näköiseksi, mutta ei kuitenkaan onnistu.
Mutta siis, ota asioista enemmän selvää ennenku mitään vedät.
-
Uke
- LD50
Jep ja vois taas kerran lukea ne foorumin säännöt, kun yleensä aika selvästi neuvotaan ne lukemaan ennen kuin aloittaa foorumiselailunpaukuttaja wrote:10 kpl ei riitä alkuunkaan, lueppas enemmän.. Siidut tulee kauppoihin vasta keväämmällä. Eikä tolla sun iällä oo mitään merkitystä kukansiementen ostamisessa.. Joo ja voisinpa väittää että rastat just leimaa sut.khjes wrote:tilasin 10kpl päivänsini heavenly blueta muttei sitte tullu perille, ei vahvistusviestiä, ei mitään. kai se on niin että 3 kerrallaan tulee ja mulle ei kyllä tulla yhtäkään. voisko joku kertoa kannattaisko tilata netistä tai sitte hakea ihan kaupasta? alaikäinen oon ja vähän ehkä epäilyttävän näköinen, rastat, silmät, vaatteet jne. näytän vähän erilaiselta kuin normaalit ihmiset jotka ostaa siemeniä toiseen tarkoitukseen. vaikuttaa tyhmältä ajatella, että oon alaikäinen, mutta.. joskus käy näin ja asiat päin ... mutta joo, ei tässä mitään. En tajua mitä täs nyt kirjottais, kun oon vähän kaljaaki ottanu nii aivoit tilttaa. Turussa en ainakaan oo löytäny kaupoista päivänsini siemeniä. Aina kun kauppaan meen niin teen itteni mahdollisimman kiltin näköiseksi, mutta ei kuitenkaan onnistu.
Mutta siis, ota asioista enemmän selvää ennenku mitään vedät.

-
NarkkiParkki
- Lepakko
Myydäänkös näitä siemeniä näin talviaikaan missään kukkakaupassa? Kieltäytyvätkö helposti myymästä?
-
Uke
- LD50
Internetistä löytää kaikenNarkkiParkki wrote:Myydäänkös näitä siemeniä näin talviaikaan missään kukkakaupassa? Kieltäytyvätkö helposti myymästä?

-
Boilder
- Lepakko
jeb, talvellakin saa netistä tilattua..pari päivää menee ja postilaatikkoon tippuu : )
-A.O.Spare
-A.O.Spare