Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle
-
Koke
- Psykonautti
Re: Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle
Ajattelin kyllä väsätä ja postailla tarkennuksia, kunhan vaan inspis iskee ja saan takamukseni ylös tästä tuolista.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
Puliukko
- Tuppisuu
Mistä tietää että, ruokasooda on muuttunut soodatuhkaksi uunikohtelun jälkeen?
Kyykkään niin paljon, että selkään sattuu.
-
King Ink
- LD50
Itse oon ulkonäössä huomannut muuttumista vain siltä osalta että soodatuhka vaikuttaa jotenkin rakeisemmalta, mut saatan vaan kuvitella. Ei kai sitä muusta tiedä kuin siitä että on pitänyt sitä tarpeeksi kauan tarpeeksi kuumassa. Tai no onhan PH-mittaritkin keksitty.Puliukko wrote:Mistä tietää että, ruokasooda on muuttunut soodatuhkaksi uunikohtelun jälkeen?
-
Mushru
- Moderator
mitäh? Rakeisemmalta? Mulla se ainakin muuttu "tomusokerimaiseks",King Ink wrote:Itse oon ulkonäössä huomannut muuttumista vain siltä osalta että soodatuhka vaikuttaa jotenkin rakeisemmalta, mut saatan vaan kuvitella. Ei kai sitä muusta tiedä kuin siitä että on pitänyt sitä tarpeeksi kauan tarpeeksi kuumassa. Tai no onhan PH-mittaritkin keksitty.Puliukko wrote:Mistä tietää että, ruokasooda on muuttunut soodatuhkaksi uunikohtelun jälkeen?
pöllyy helposti ja on tosi "tuhkamaista".
Maistaa ei kannata (vaikka ite tehny nii sormenpäällä ja sylkässy)
kyl sen sillo huomaa ku väkisi sylkee ku o nii perkeleen vahvan makusta..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
King Ink
- LD50
Tarkoitan että rakeiseksi ennen kun sitä kasaa rupeaa sörkkimään, ikäänkuin tiivistyy tai jotain.
-
Mushru
- Moderator
aaa kasaa.. Mää yleensä levitän ohuelti pellille.King Ink wrote:Tarkoitan että rakeiseksi ennen kun sitä kasaa rupeaa sörkkimään, ikäänkuin tiivistyy tai jotain.
Tää erottelu on oikeesti ku masturbointii,lopputulos syntyy
omal taval ja nopeudel.. Ja aina erilaine!
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
metman
- Psykonautti
Erottelin sit pullon ressua jo vedin napaan.en oo ennen ite erotellu joten saa nähä toimiiko.Se bensa-sitruunahapposeoksen raja oli selvä mutta bensan seassa oli sellasta valkosta vaahdon tapasta,muuten meni kai ihan ok.Eiköhän se tunnin parin sisään selviä.
I love you Mary Jane
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ikävä sanoa, mutta luulen et osa meni ehkä hukkaanmetman wrote:Erottelin sit pullon ressua jo vedin napaan.en oo ennen ite erotellu joten saa nähä toimiiko.Se bensa-sitruunahapposeoksen raja oli selvä mutta bensan seassa oli sellasta valkosta vaahdon tapasta,muuten meni kai ihan ok.Eiköhän se tunnin parin sisään selviä.
-
King Ink
- LD50
En mie usko että pieni vaahtokerros juurikaan aiheuttaa hukkaantumista,
mut suosittelen itsekin antamaan erottua kunnolla vaikka siihen jonkun aikaa voi mennäkkin, varsinkin jos se pääsee vaahtoutumaan.
mut suosittelen itsekin antamaan erottua kunnolla vaikka siihen jonkun aikaa voi mennäkkin, varsinkin jos se pääsee vaahtoutumaan.
-
Pariah
Vaahto talteen -> haihduta bensa miedolla lämmöllä -> toimii. Eilen testattuKing Ink wrote:En mie usko että pieni vaahtokerros juurikaan aiheuttaa hukkaantumista,
-
metman
- Psykonautti
Onkohan tää mun viemärinavaaja täyttä tavaraa? Pullossa lukee:VIEMÄRINAVAUSAINEEN TUOTEKUVA:Sisältää natriumhydroksidia.pH 14.Vaarallista nautittavaksi...jne.
Varoitusetiketissä lukee:NATRIUMHYDROKSIDI
MYRKKYÄ II LK
VOIMAKKAASTI SYÖVYTTÄVÄÄ
Joo,eilen erottelin 200ml pullon.muutoin kaikki näytti normaalilta paitsi bensa-sitruunahappoliuoksen rajassa oli vaahtoo.Kello 20.00 hörppäsin litkun.Klo 22.30 ei vaikutusta joten oletin erottelun menneen vituiks.Otin 150ml pullon ja join sellaisenaan.Pistin silmät kii, nukahdin.1h15min myöhemmin heräsin DXMn vaikutuksen alaisena. vieläkin seuraavana iltana(kello on nyt 19.49)joutuu tihrustaan yhellä silmällä kun kirjottelee tätä ja koordinaatio on hieman hukassa.Koko päivä on menny nukkuessa tai makaillessa silmät kii.Jäi vähän epäselväks että toimiko se eka eroteltu pullo kun on joku 10v aikaa viimekerrasta enkä muista kauan meni että vaikutus alko ja kauanko vaikutti.Kaikki tein erottelussa mielestäni ohjeiden mukaan.Lopussa kun laitoin litkun hellalle haihtuun niin ajattelin käydä äkkiä suihkussa ja kun tulin takas niin litku kiehu vaikka laitoin levyn 2:lle.Tuhooko kiehuminen DXM:n?
EDIT:Mille sen litkun pitäs maistua?Se mun litku oli vaan helvetin kirpeetä sitruuna litkua mutta ei siinä mikään kemikaali maistunu.olisko menny vituiks?
MYRKKYÄ II LK
VOIMAKKAASTI SYÖVYTTÄVÄÄ
Joo,eilen erottelin 200ml pullon.muutoin kaikki näytti normaalilta paitsi bensa-sitruunahappoliuoksen rajassa oli vaahtoo.Kello 20.00 hörppäsin litkun.Klo 22.30 ei vaikutusta joten oletin erottelun menneen vituiks.Otin 150ml pullon ja join sellaisenaan.Pistin silmät kii, nukahdin.1h15min myöhemmin heräsin DXMn vaikutuksen alaisena. vieläkin seuraavana iltana(kello on nyt 19.49)joutuu tihrustaan yhellä silmällä kun kirjottelee tätä ja koordinaatio on hieman hukassa.Koko päivä on menny nukkuessa tai makaillessa silmät kii.Jäi vähän epäselväks että toimiko se eka eroteltu pullo kun on joku 10v aikaa viimekerrasta enkä muista kauan meni että vaikutus alko ja kauanko vaikutti.Kaikki tein erottelussa mielestäni ohjeiden mukaan.Lopussa kun laitoin litkun hellalle haihtuun niin ajattelin käydä äkkiä suihkussa ja kun tulin takas niin litku kiehu vaikka laitoin levyn 2:lle.Tuhooko kiehuminen DXM:n?
EDIT:Mille sen litkun pitäs maistua?Se mun litku oli vaan helvetin kirpeetä sitruuna litkua mutta ei siinä mikään kemikaali maistunu.olisko menny vituiks?
I love you Mary Jane
-
Skittlez
- Karvakuono
Joiltain viisaimmilta dxm topicissa luin, että dexmi ei ainakaan kaikilla jostain syystä pärähtäisi ainakaan kunnolla ensimmäisellä kerralla? Enpä kyllä varmaks tiedoksi sanoismetman wrote:Onkohan tää mun viemärinavaaja täyttä tavaraa? Pullossa lukee:VIEMÄRINAVAUSAINEEN TUOTEKUVA:Sisältää natriumhydroksidia.pH 14.Vaarallista nautittavaksi...jne.
MYRKKYÄ II LK
VOIMAKKAASTI SYÖVYTTÄVÄÄ
-
metman
- Psykonautti
Oot ny ymmärtäny lukemas väärin. A)Oon nauttinu n.10 kertaa. B)Kyllähän se toimi mutta toimiko pelkkä erottelematon vaiko molemmat sitä en tiedä.Skittlez wrote:Joiltain viisaimmilta dxm topicissa luin, että dexmi ei ainakaan kaikilla jostain syystä pärähtäisi ainakaan kunnolla ensimmäisellä kerralla? Enpä kyllä varmaks tiedoksi sanois
I love you Mary Jane
-
peltsi
- OD
Kyllä ne toimii kummatkin jos erottelu on menny oikein, enkä oikeen ymmärrä miten tos erottelus vois kämmii niin et se ei toimi.metman wrote: Oot ny ymmärtäny lukemas väärin. A)Oon nauttinu n.10 kertaa. B)Kyllähän se toimi mutta toimiko pelkkä erottelematon vaiko molemmat sitä en tiedä.
Dxm kyllä maistuu aikalailla ätäkältä sitruunamehulta jos on pistäny happoo vähän reilummin.
Kertokaa joku viisas et voiko tota ph-arvoo nostaa jollain kätevällä konstilla lopputuotteessa. Varmasti tollanen happolitku on vaarallista pidemmän päälle vatsalle ja elimille..ihan mielenkiinnosta kyselen.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Koke
- Psykonautti
pH-nauhaa pitäs saada apteekista.peltsi wrote:
Kertokaa joku viisas et voiko tota ph-arvoo laskee jollain kätevällä konstilla lopputuotteessa. Varmasti tollanen happolitku on vaarallista pidemmän päälle vatsalle ja elimille..ihan mielenkiinnosta kyselen.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
peltsi
- OD
Siis niitä millä katsotaan ph-arvo? Kyllä nyt ton varmaan kaikki tietää jos tota tarkotat.Koke wrote: pH-nauhaa pitäs saada apteekista.
Kysyin et kuinka ph-arvoa sais nostettua, ku toi lopputuote on varmaan aika vitun hapanta
Vai laitoinko väärinpäin et laskee arvoo eli laskee tarkottaa tässä tapauksessa alentamista, jos kirjotin vahingossa väärinpäin ton.
E: Joo olin laittanu väärinpäin eli siin luki "laskee" mut silti vissii pien väärinkäsitys?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Koke
- Psykonautti
Lisäät ruokasoodaa sen mukaan, että pH nousee sinne 7 hujakoille.peltsi wrote:Siis niitä millä katsotaan ph-arvo? Kyllä nyt ton varmaan kaikki tietää jos tota tarkotat.Koke wrote: pH-nauhaa pitäs saada apteekista.
Kysyin et kuinka ph-arvoa sais nostettua, ku toi lopputuote on varmaan aika vitun hapanta![]()
Vai laitoinko väärinpäin et laskee arvoo eli laskee tarkottaa tässä tapauksessa alentamista, jos kirjotin vahingossa väärinpäin ton.
E: Joo olin laittanu väärinpäin eli siin luki "laskee" mut silti vissii pien väärinkäsitys?
-
peltsi
- OD
Onko ruokasooda emäksistä jo ennen soodatuhkaksi lämmittelyä?Koke wrote: Lisäät ruokasoodaa sen mukaan, että pH nousee sinne 7 hujakoille.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Koke
- Psykonautti
No kyllä se on lievästi emäksinen. Sitähän käytetään närästyslääkkeenäkin.peltsi wrote:Onko ruokasooda emäksistä jo ennen soodatuhkaksi lämmittelyä?Koke wrote: Lisäät ruokasoodaa sen mukaan, että pH nousee sinne 7 hujakoille.
-
metman
- Psykonautti
Kuinka kauan teillä on kestäny maximissaan että on alkanu DXM jytään?
Mulla loppu usko 2,5 tunnin kohalla ja ajattelin että erottelu kussu joten join erottelemattoman pikku pullon perään.
Mulla loppu usko 2,5 tunnin kohalla ja ajattelin että erottelu kussu joten join erottelemattoman pikku pullon perään.
I love you Mary Jane
-
Koke
- Psykonautti
Kohta näkee mitä tästäkin tulee. Mulla on nyt soodat uunissa ja lähden nyt hakemaan loput tarpeet.
-
Antiluoja
- Karvakuono
Jotain 2 h on maksimissaan menny että kunnolla pärisee. Oot luultavasti kussu sen erottelun. Muistithan ravistella paljon?metman wrote:Kuinka kauan teillä on kestäny maximissaan että on alkanu DXM jytään?
Be yourself.
-
Mushru
- Moderator
Jaa a joskus on menny kolmekin tuntii mut se on ollu Freebasen kanssa,litkun kanssa enimillään 1,5 tuntia.metman wrote:Kuinka kauan teillä on kestäny maximissaan että on alkanu DXM jytään?
Ei varmaan onnistunut erottelu..
Kannattaa ihan varmuudella aina ravistella vaikka kymmenen minuuttia niitä sotkuja
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
metman
- Psykonautti
Kyllä mä sen 10min ravistelin.Mulla oli tollasta rautakaupasta hommattua K´Proof viemärinavaajaa.Siinä ei lukenu sisällöstä muutakun NATRIUMHYDROKSIDI pH14.En kyllä käsitä mikä kusi.Mushru wrote:Jaa a joskus on menny kolmekin tuntii mut se on ollu Freebasen kanssa,litkun kanssa enimillään 1,5 tuntia.metman wrote:Kuinka kauan teillä on kestäny maximissaan että on alkanu DXM jytään?
Ei varmaan onnistunut erottelu..
Kannattaa ihan varmuudella aina ravistella vaikka kymmenen minuuttia niitä sotkuja
I love you Mary Jane
-
King Ink
- LD50
No, voihan se hyvin olla ettei siinä avaajassa ollut tarpeeksi sitä lipeää kun ei oltu määrää ilmoitettukaan.
-
metman
- Psykonautti
Ramppasin 2-3 tuntia ympäri kaupunkia eikä löytyny kun 2 erilaista viemäriraetta eikä kummassakaan lukenu mitään prosentteja.Kolmessa apteekissa kävin tilaamalla olis kuulemma saanu.Perkele kun on uuni rikki eikä vuokraisäntä oo tuonu uutta että sais ruokasoodaa lämpättyä.King Ink wrote:No, voihan se hyvin olla ettei siinä avaajassa ollut tarpeeksi sitä lipeää kun ei oltu määrää ilmoitettukaan.
I love you Mary Jane
-
Inkkari
- Psykonautti
mikä mahtaa olla kun erottelut kussu joka kerta vaik olen tehny ohjeitten mukaa ja ravistellu väh. 10min? rahaakin uponnu tähän "huviin" jo 60e... ainoo asia minkä ite keksin on, että en oo antanu erottua tarpeeks kauan, siti ollu selkeesti 2 eri kerrosta
kauanko annatte aineen erottua rauhassa?
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
Koke
- Psykonautti
Bensa - soodalitkun annoin olla n. 15min purkissa ja pussissa 5min. Seuraavat saivat olla n. 15min seisonnassa. Riittävä aika minun mielestäni, koska bensa ei kumminkaan sekoitu missään vaiheessa.
-
peltsi
- OD
En kyl edelleenkään ymmärrä mikä tossa voi mennä vikaan..pitääkö sen aineen sit olla just sitä natriumhydroksidia? Tietääks kukaan käykö esim. kaliumhydroksidi tohon?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
En kyllä tiedä mutta luulisin että muitakin emäksiä voi käyttää erottelussa.