4-HO-MET / 4-AcO-MET

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
derp
Karvakuono

Re: 4-HO-MET

Post by derp »

pitipä testata nokittamallakin, otin 2ssa osassa 13mg ensiksi tunnustelin että miltä se 6,5~ tuntuu ja 20 min päästä loputkin
ei koskenut nenässä yhtään ja hauskuus alkoi siinä 5min~ tj jälkeen

ehkä vähän lujempi meno kuin tuo 17mg syötynä, kivaa koneella jumittelua ja musiikin fiilistelyä

niin ja vähän meinannu molemmilla kerroilla olla pientä niskajumia / päänsärkyä vaikutuksen loppumisen jälkeen
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
tRip
Moderator

Post by tRip »

King Ink wrote:Testasin eilen, 15mg pommina ja läbypaukkuja siellätäällä.

Alko vaikuttaa vasta 1,5 tunnin jälkeen ottamisesta poltettuani paukut,
visuaalisuus oli keskivertoa, vaikka annos aika pieni olikin, varmasti isommilla doseilla voisi väritkin kunnolla näyttäytyä. Nyt lähinnä vaan katon kupruilemista ja pieniä väriläiskiä siellätäällä.

1,5-2,5 tunnin kohdalla ottamisesta oli aika epämiellyttävä bodyload, ei oikein osannut asettua.
Ei kuitenkaan niin paha kuin esim. sienistä olen saanut.

Ajatukset juoksi aika vilkkaasti, ja sain pohdittua aika tärkeitä asioita liittyen itseeni ja kehitykseeni psykedeelien parissa.
Ihmettelin itseasiassa tätä syvyyttä, varsinkin näin pienellä dosella.

Piirtelin jonkin aikaa, polttelin lätkää välillä ja koomailin vaan ympäriinsä.
Rupesin sitten nukkumaan ehkä 5-6 tuntia ottamisesta, mutta sain unta vasta joskus aamukuudelta, vaikka rupesin jo ennen kolmea.

Huomasin myös tuon Usodan mainitseman pupillien eri kokoisuuden, eilen illalla se oli huomattava mutta ne ovat jotenkin tasoittuneet vaikka vasen silmä on edelleenkin silmin huomattavasti suurempi.

Oikein mukava, odottelen isompia annoksia ja uusia kokemuksia tämän aineen parissa.
Yea.
pakko todeta et ihanku toistasit jotain annettua kaavaa tässä mitä kerroit kokemuksestasi.. ?

kandee vaikkapa hieman pohtia sitäkin seikkaa, että mikä merkitys visuaaleilla on psykedeliassa.. .
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No, kerroin vain lyhyesti kokemuksestani kyseisen aineen kanssa.
idfgho

Post by idfgho »

Kun lueskelin tätä topiccia, niin ainakin Dexma tuntui ottaneen alkoa kokemuksen loppuvaiheessa. Onko kukaan nautiskellut alkoa jo hyvissä ajoin ennen laskua? Yritän vielä etsiä jonkinlaisia trippiraportteja tästä, mutta on tuo kielitaito sen verran kehno, että kysyinpä täälläkin jos itse en saa suurta aikaiseksi.

Ennen huomisiltaa jos saisi vastauksia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

idfgho wrote:
Ennen huomisiltaa jos saisi vastauksia.
Joo erittäin usein menee alkoa, varsinkin loppu tiloihin, en ite diggaa pilata "homeen" kirkasta vaikutusta kaljalla, mutta diggaan kyllä silloin tällöin vedellä.

Joskus saan mahani vähän kipeeksi ja herkäksi tällä kombolla, mutta kyllä lähtee.
idfgho

Post by idfgho »

Kiitoksia. raportoinpa huomenen puolella annoksista ja oloista.
idfgho

Post by idfgho »

idfgho wrote:Kiitoksia. raportoinpa huomenen puolella annoksista ja oloista.

Raportointi vähän myöhässä, mutten jaksa ihan stooria kirjaamaan niin kerron tähän vaan lyhyesti.

Annos: 10mg + 10mg
Tapa: Nokka

n. 21.25 heitin ensimmäisen nokan, toisen n. 15min. päästä ensimmäisestä.
Kävi kuten aiemmallakin kerralla, ettei tuo ensimmäinen 10mg sanonut kun ihan lieviä visuaaleja, mutta toinen pärähti turhankin kovaa. Oisi voinut ottaa tuon toisen nokan vähän pienempänä, mutta eipä siinä mitään hätää ollut. Tosi kovat ja vilkkaat visuaalit. Noin 30-60min toisen nokan ottamisesta pari kovaakin "ääniaaltopommia", mitä en koe ollenkaan miellyttävinä, ( sama kävi ensimmäisellä kerralla suippumadonlakkien kanssa viime vuoden syksynä ) sekä seinien ja huonekalujen sekunnittaista hyppäämistä paikaltaan. ( lähinnä vaakasuuntaisesti ) Huippuvaiheessa oli välillä todella kova homma pitää pää suhteellisen kasassa, mutta kunhan se parin tunnin päästä alkoi pikkuisen rauhoittua niin siitä alkoi nauttia kun ei tarvinnut keskittyä pään kasaamiseen. ( muitakin kun oli seurassa )

Ensimmäisen alkotölkin avasin vasta joskus kolmen aikaan, kun ajattelin että muutaman tunnin sisällä pysty todennäköisesti jo nukkumaan, niin voin hörppäillä sen rauhassa enkä mene enää pahemmin kujalle. Enempää en kuitenkaan ottanut, koska en oisi jaksanut nousta enää sängystä vessaan. Joskus 4.00-4.30 sain nukahdettua, kissojen sekaan lämpimään sänkyyn.

Edit: Unohdin sanoa, että niinkuin aiemminkin, ennen nousua tulee aina kamalan kylmä. Miulla noin käy kyllä aineen kuin aineen kanssa, normaalistikkin kun olen viluinen ihminen.
Last edited by idfgho on Sun 29 Aug 2010, 20:23, edited 1 time in total.
lonecell

Post by lonecell »

4-ho-met on jo syötynäkin (ainakin mulla) aika visuaalista niin nokkaan saattaa olla jo melkoista vellomista :)
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

MAOI-lääkityksellä olen ja kiinnostaisi tietää että potentoiko tämä mahdollisesti 4-ho-metin vaikutusta, kun tuo on kuitenkin psilosiinille "sukua" (?)
lonecell

Post by lonecell »

zrrl wrote:MAOI-lääkityksellä olen ja kiinnostaisi tietää että potentoiko tämä mahdollisesti 4-ho-metin vaikutusta, kun tuo on kuitenkin psilosiinille "sukua" (?)
Kyllä potentoi, kuten kaikkia muitakin tryptamiini- ja fenetyyliamiinipsykedeelejä. Suosittelen aloittamaan todella pienillä annoksilla ja nostelemaan siitä varovasti.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä rakastuin! En oo varmaan koskaan ollu niin tripeillä ku tällä aineella! Ihan uskomatont. Kaunist. Opettavaist. Jes!

Ekaa kertaa opin heittäytymään ja kohtaamaan pelkoni. Suuri kiitos 4-ho-metille.

Tosiaan, perjantaina piti 20mg annoksella testailla. Oli aika hemmetin rankka trippi annokseen nähden, ja sainkin tänään kuulla että olin nauttinut ainetta 40 enkä 20mg :D Ihmettelin siis että miks kaverilta saamassani minigripissä oli kaks pommia ja ajattelin sit et ne on 10mg pommeja kun kaveri oli sanonut että siin ois 20mg... Mut olivatkin olleet 20mg pommeja molemmat. Ylläri että meni vähän rankemmaksi ku luulin. Ehkä just sen takia parhaita trippejä ikinä! Happotatti todellakin.

Visuaalit oli niin rankkoja etten nähnyt mitään muuta kuin fraktaalia enkä erottanut omaa kehoani sohvasta, lattiasta, pöydästä... Huoneessa oli muitakin ihmisiä ja jouduin paikantamaan heidän sijaintinsa sen perusteella mistä heidän äänensä kuuluivat ja koitin siinä samalla paikantaa omaa sijaintiani, onnistumatta... :D

Kävin tutustumassa henkiolentoihin ja ne kertoi mulle juttuja!

Tää on myös todella luova deeli! Tätä haluisin himaan, voisin taas vetää tollasen 40mg tripin ja PIIRTÄÄ ja PIIRTÄÄ. Mut koen kyl et yksin en haluis ottaa tollast dosee, eli pitäis olla joku kaveri vieres joka ei ois yhtä tripeil. Onneks viimeks oli :) Trippistoorinkin kerkesin rustata jos jotakuta kiinnostaa.

Bodyloadeista sen verran et kysäisin jossain vaiheessa kaverilta et "tuleeko 4-ho-metista samanlaista lihassärkyä ku esim. 2c-jutuista" ja hän sanoi että "ei", totesin et "aa, kai mul on sit muuten vaan niskat kipeet". Eli tosiaan joo, tuli pientä lihassärkyä mutta todella pientä. Jälkioloissa alaselkä oli tosi kipeä mutta se saattoi johtua siitä että istuin huonossa asennossa sykkyrässä sohvalla koko tripin ajan ja piirsin :D Peakin kohdalla ei ollut mitään kipuja kun en oikeastaan tuntenut koko kehoani, esim. tuntenut missä menis oman jalan ja sohvan raja.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

wRRa olen samaa mieltä paras rc deeli mitä olen koskaan nauttinut ja todellaki elämän työkalu jolla pääse vaikeistakin koloista pois ja tämän jälkee aurinko paistaa risukasaan. :heh:
Neste
OD

Post by Neste »

18-21mg pommi kyhätty. Illalla olisi tarkoitus kokeilla ensimmäisenä psykedeelinä :)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Neste wrote:18-21mg pommi kyhätty. Illalla olisi tarkoitus kokeilla ensimmäisenä psykedeelinä :)
Onnea ekalle deelimatkalle, tuus sit kirjottelemaan kuinka meni. :)
Neste
OD

Post by Neste »

Tulikin vedettyä kännit niin ei viitsi tähän päälle vetää :// No... myöhemmin sitten
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
sarq
Psykonautti

Post by sarq »

Uskosin, että loistava deeli olisi bileissä. Ei niin kovin syvällistä, eikä selvien tms muulla aaltopituudella olevien ihmisten seura tuntunut ahdistavalta, kuten yleensä mulla tuppaa deeleissä se häiritsemään aina jollain tasolla.
Visuaalit olivat hienoja ja niitä oli jopa suhteellisen paljon, vaikka harvemmin visuaaleja saan (ainakaan ilman savuja).
Voi olla että tohon matkan syvyyteen vaikutti myös edellisenä iltana nautitut 3g sieniä, ettei sitten saavuttanutkaan niin syvää psykedeliaa mitä yleensä. Karkkideeliksi tuota jonkun kuulin kutsuvan, mielestäni kuvaa todella hyvin kyseistä ainetta.
Olo oli myös jollain tapaa hieman sienimäinen ja jotain tuttua 2c-kemikaaleistakin tuntui olevan läsnä..

Oikein mukava tryptamiini kaiken kaikkiaan, bodyloadit ei ollu niinkään epämukavat kuin odotin eikä nauseaakaan tullut, kuin pientä epämukavuutta mahanpohjassa.

Tykkäsin :)
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Mun mielestä tää on sellaista disco pulverii tulee vähän koka ja sienet etäisesti mielee ja tosiaan on sellainen karkki deeli,että nam.Tää on mun kyllä yli-voimaisesti parhain deeli mitä oon koskaan nauttinut tai kokeilut.
Myös olen miettinyt,että sopisi varmasti parhaiten sellaiselle ensi-kertalaiselle joka haluaa kokeilla deelejä.
Kun itse nautin tätä joskus kyllä aika paljon joku 50mg-150mg illan aikana niin kaikki näytti niin kauniilta ja syvälliseltä,että olisi voinut vain katsoa kaikkea ja olla vain.Ulkona satoi vettä ja kaikki paikat vaihtoi värejä ja hohkasi kuin kulta kimpaleet kauvoksessa tuli kyllä sellaisia 2c-deelien kaltaisia oloja mutta ei niin ehkä syvällisiä vaan sopivan mietoja minusta.
Kaiken kaikkiaan paras psyke/tryptamiini jota olen nauttinut kumpa pian saisi 4-ho-met tripin taas <3.
Neste
OD

Post by Neste »

kilpikonna wrote:Myös olen miettinyt,että sopisi varmasti parhaiten sellaiselle ensi-kertalaiselle joka haluaa kokeilla deelejä.
Näin moni sanoo ja siksi itsekkin tähän päädyin. Huomenna!
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä en kyl tajuu kui te voitte sanoo et tää ois hyvä deeli bileis :D Ku must tää just ei missään nimes sopis bileisii... Mun piti mennä bileisii sinä iltan ku tätä otin sen 40mg ja ei kyl ollu toivookaa et mihinkää bileisii ois lähteny. Ei tehny mieli muuta ku istuu ja olla vaa... ja piirtää...

Joku happo ja 2c-jutut o iha jees bileis... Ehkä tää 4-ho-met menis jos ois jotai nopeit lisäks.. mut mä kyl vedin pirii saman iltan eikä jeesannu yhtää, ei must silti ollu tekee muuta ku istuu sohval. Sienis oon joskus ollu bileis mut oli nii paljo miedompi kokemus et se oli iha ok.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No lol wRRa, vetäsitsä 40mg vaikka 2C-E:tä ja lähtisit bileisiin? Tää on varmasti pienillä annoksilla ihanteellinen biletysaine, mut emmä ehkä lähtis minkään aineen kanssa bilettämään jos on jossain takavasemmalla leijailemassa kehonsa ulkopuolella.

Mäyh, toisaalt tryptamiinit laittaa miulle ainakin yleensä semmmoset mietiskelyt päälle pienilläkin doseilla et vaikka bileisiin lähtis niin sieltä todennäköisesti tulis häippästyä aika nopsakkaan.
Tai sit vaan tanssis sen verran et kaikki muu unohtuisi.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

King Ink wrote:No lol wRRa, vetäsitsä 40mg vaikka 2C-E:tä ja lähtisit bileisiin? Tää on varmasti pienillä annoksilla ihanteellinen biletysaine, mut emmä ehkä lähtis minkään aineen kanssa bilettämään jos on jossain takavasemmalla leijailemassa kehonsa ulkopuolella.
No oon mä 30mg 2c-e:tä ottanu bileis.... :confused: Ja vaultin miitis.. se oli kyl virhe :D

Oon yleensäki bileis leijailemassa kehoni ulkopuolel. Aeka perus. Siks se onki just jännää ku voi jättää sen kehonsa tavallaa vahtimat siel bileis, se vaa jää sinne tanssii ja voi sit ite vaellella iha muualle.

Mut siis sitä tarkotin et esim. hapossa mulla tulee hirveet energiavärinätärinät, tanssin esimerkiks himaski koko aika jos otan jotai happoo jne. mutta 4-ho-met oli sellane et teki mieli vaa istuu eikä liikkuu yhtää.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No, meinasinkin tolla leijailulla lähinnä vaan isoja annoksia, enkä varsinaisesti leijailua. Väitän et toi siun paikallaan jumittamises johtui annoksesta eikä varsinaisesti 4-ho-metistä. Vaik toisaalta kyl tryptamiineista varsinki hometilla lmenee aika paljon rauhallisuutta, verrattuna vaikkapa äsidii tai 2C-sarjalaisiin. Emt, kyl mie voisin bilettää pikku annoksella tätä.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

King Ink wrote:No, meinasinkin tolla leijailulla lähinnä vaan isoja annoksia, enkä varsinaisesti leijailua. Väitän et toi siun paikallaan jumittamises johtui annoksesta eikä varsinaisesti 4-ho-metistä. Vaik toisaalta kyl tryptamiineista varsinki hometilla lmenee aika paljon rauhallisuutta, verrattuna vaikkapa äsidii tai 2C-sarjalaisiin. Emt, kyl mie voisin bilettää pikku annoksella tätä.
No oma kokemus vaikkapa 15mg:llä 4-aco-dmt:stä on samanlainen: ei mikään bilehuume. Kaipa näistä voi olla montaa mieltä. Musta tryptamiinit sopii paremmin kotona teen juomiseen ja piirtämiseen ku bileissä tamppaamiseen jonne joku happo taas on ihan omiaan.

Jos vertais ei-deeleihin ni musta tryptamiinit on niiku vaikka unikkoteetä jois, sit joku äsidi o sama ku vetäis vaik pirii. Siihe päälle sit se psykedelia molempiin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, no siinätapauksessa kun oot 4-aco-dmt:n kohdal huomannut saman pienelläkin dosella, ei voi enää sanoo et johtuu annoksesta. Noi kuitenkin on ihan sama mies mutta eri verkkarit. Kyl jos valita saa niin ottasin mieluummin jotain fenyä, tai lsd:tä, kuin tryptamiinejä bileisiin mennessä.
Neste
OD

Post by Neste »

Google kylmä :(
Vaultti lämmin...

...ASIAAN! AIVAN loistavaa ainetta. Tätä kaikille!

Huomasin just että suru smailille ei oo vaultissa kuvaa. Miksei? :-(

edit: taidan ruveta rustaamaan trippistooria kun ei vielä untakaan saa
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

King Ink wrote:Joo, no siinätapauksessa kun oot 4-aco-dmt:n kohdal huomannut saman pienelläkin dosella, ei voi enää sanoo et johtuu annoksesta. Noi kuitenkin on ihan sama mies mutta eri verkkarit. Kyl jos valita saa niin ottasin mieluummin jotain fenyä, tai lsd:tä, kuin tryptamiinejä bileisiin mennessä.
No siis, tätähän mä vähän tarkotin mitä jälkimmäisenä sanoit. Oon mä ollu sienissäki bileis eikä nekää musta ollu se paras biledeeli, mut mieto doussi menetteli sit ku otti pirii ja naksui päälle. Kyl varmast 4-ho-met pienenä annoksena menis kans bileis, mut siis must on olemas vaa paljon parempiaki huumeita bilekäyttöön ja 4-ho-met on enempi sellast "rauhaisa koti-ilta"-tavaraa :)
Neste
OD

Post by Neste »

Ensimmäisen kokemuksen perusteella voin sanoa että etenkin laskuissa ihan mieletön biletysfiilis! Varmaan koko trippikin menisi bilettäessä.

Stoori: viewtopic.php?f=37&t=3601
sunyata
Psykonautti

Re: 4-ACO-MET

Post by sunyata »

Tämmöinen ensirakkaus. Ei ollut vaakaa joten vedin massuun arviolta 30 mg ensikertalaisena. Otin tämän kotona kaikki valaisimet valaistuina. Kristallihyytelömetsä putosi päälleni ja jäseneni sätkivät ihan helvetisti makoillessani sohvalla. Kramppeja tuli aika paljon. Hyytelömäinen kristallimetsä tuli aina vain takaisin. Se tuntui aivan helvetin hienolta ja kauniilta.

Tästä kun vähän tokenin, niin lähdin pihalle kävelemään. Alkuun oli siis pientä pahoinvointia, ei kuitenkaan oksentelua. Oli alkusyksy. Varjot näyttivät ihanan fraktaalisilta. Musta väri ja tummat paikat ahdistivat. Pienen puron luona pimeys ahdisti entisestään. Sen jälkeen naureskelin katuvalolle ja omakotitalojen valaistuille ikkunoille, joka tietysti näytti helvetin epämääräiseltä. Läheisen kuusen oksat tuntuivat ihanilta. Kotona kääriydyin vilttiin ja onnellisuus voitti ahdistuksen. Hieno kokemus.

Toisella kertaa otin ehkä arviolta reilusti yli 50 mg (syötynä) jolloin kättelin atsteekkimaista valo-olentoa, aika tuntui katoavan ja katsoin kelloa: se pyöri omaa kulkuaan ja minäkin liikuin kaikkeudessa kuin pikakelauksella. Tipahdin takaisin sohvalle. Maanista naurua loputtomiin, joka olikin vain parikymmentä minuuttia, vai oliko sittenkään? Egokuolemaa värikkään viltin sisällä ja sen ulkopuolella – en tuntenut enää itseäni. Olin sohvani vieressä, jossa itse makasin. Hetken tajusin... Kyyneleet silmissä havahduin että olen olemassa! Kyyneleet valuivat, ja olin jälleen solumaisessa hyytelömetsässä. En muista tästä paljoakaan, mutta minulle matka oli mahtava.

Päihdetoleranssi on mielestäni minulla yleisesti ottaen kova ja lisäksi olen vitun läski – 125 kg. Tripit olivat mahtavat ja niin avartavat. Hienoa. Jos ei pelkää mitä tulee, niin ei ole mitään hätää.
vain otettu lääke ottaa päähän
King Ink
LD50

Post by King Ink »

aconautti wrote:Tämmöinen ensirakkaus. ...
Haluuks kirjoittaa ihan kokonaisen trippistoorin jommast kummast, tai vaikka molemmista, tonne niille varatulle alueelle. Kun meinaan vaan et sult ois ainakin ton viestin perusteella tosi mukava lukea ihan kokopitkää stooria. :)
sunyata
Psykonautti

Post by sunyata »

King Ink wrote:
aconautti wrote:Tämmöinen ensirakkaus. ...
Haluuks kirjoittaa ihan kokonaisen trippistoorin jommast kummast, tai vaikka molemmista, tonne niille varatulle alueelle. Kun meinaan vaan et sult ois ainakin ton viestin perusteella tosi mukava lukea ihan kokopitkää stooria. :)
Jaa että tämmöstä. Imartelevaa kun kiinnostaa, oikeesti. Täytyy perehtyä tohon "niille varatulle alueeseen" ja katsoa jos löytyis jokin päivä inspistä ja motivaatiota laatia jokin pidempi teksti. Jos muistikuvat kusee, niin onneks on toi ääninauhuri – sieltä löytyy omituisia asioita, joilla voi virkistää aivojaan ja niihin liittyviä tapahtumia.
vain otettu lääke ottaa päähän