LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
jumalatjalassa
Lepakko

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by jumalatjalassa »

JarruIgor wrote:On kyllä tosi vähän ollut happoa liikenteessä viimeaikoina. Missään en ole vuoteen nähnyt ja sitä ennen sitä sai pitkään joka kulmalta. Aijai tekis trippi hyvää, joutuu ehkä turvautuu internettiin.
Mä miltei toivoisin tilanteen olevan täällä sama. Tuntuu, että tuota happoa pyörii nimittäin tällä seudulla vähän liikaakin. Joo, hyvä se on, jos ko. ainetta ymmärtävät aikuiset ihmiset saavat sitä käyttöönsä. Mutta vittu, tiedän vähän turhan monta "PÄÄSEKASIN!!11" -mentaliteetilla kulkevaa alaikäistä teiniä, jotka napsivat happoa naamaan kuin jotain viinaa. :|
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

jumalatjalassa wrote:
JarruIgor wrote:On kyllä tosi vähän ollut happoa liikenteessä viimeaikoina. Missään en ole vuoteen nähnyt ja sitä ennen sitä sai pitkään joka kulmalta. Aijai tekis trippi hyvää, joutuu ehkä turvautuu internettiin.
Mä miltei toivoisin tilanteen olevan täällä sama. Tuntuu, että tuota happoa pyörii nimittäin tällä seudulla vähän liikaakin. Joo, hyvä se on, jos ko. ainetta ymmärtävät aikuiset ihmiset saavat sitä käyttöönsä. Mutta vittu, tiedän vähän turhan monta "PÄÄSEKASIN!!11" -mentaliteetilla kulkevaa alaikäistä teiniä, jotka napsivat happoa naamaan kuin jotain viinaa. :|
Mielummi saavatki kiskoa happoa ku viinaa varsinkin tolla mentaliteetilla.
Parhaat karstat on pohjalla.
alterego
Karvakuono

Post by alterego »

Säilyykö happo hyvin jääkaapissa?
frapathea

Post by frapathea »

alterego wrote:Säilyykö happo hyvin jääkaapissa?
Riippunee muodosta. Dotit ja yleensä laputkin säilyvät kyllä huoneenlämmössäkin, ellet säilö niitä älyttömän pitkiä aikoja. Jääkaapin suhteen on syytä ottaa huomioon sen kosteus. Paras paikkahan on tietenkin pakastin, niin että aine on säilötty mahdollisimman ilmatiiviisti (kotikonstina toiminee tiivis pakasterasia) ja mukaan on livautettu esim. silica geliä keräämään kosteutta.
hheiz
Karvakuono

Post by hheiz »

Mikä siinä on ettei happoa löydy ei sitten millään! Pitää varmaan soluttautua hippien piireihin. Alkaa serotiinit loppua noitten essotamppaamisten jälkeen ja muutenki kaipas vähä erilaisuutta noihin reiveihin. Sienet ei itelle oikein oo hyvä näihin.
Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus »

hheiz wrote:Mikä siinä on ettei happoa löydy ei sitten millään! Pitää varmaan soluttautua hippien piireihin. Alkaa serotiinit loppua noitten essotamppaamisten jälkeen ja muutenki kaipas vähä erilaisuutta noihin reiveihin. Sienet ei itelle oikein oo hyvä näihin.
Koska happoa ei ole tuotettu pitkiin aikoihin. Nytten 2 viikon sisään on lähteny liikkeelle erä uusia Avatareja ja Alex Gray St. Alberts printillä olevia. Kestää hetki ennenkuin rantautuvat Suomeen.
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

hheiz wrote:Mikä siinä on ettei happoa löydy ei sitten millään! Pitää varmaan soluttautua hippien piireihin. Alkaa serotiinit loppua noitten essotamppaamisten jälkeen ja muutenki kaipas vähä erilaisuutta noihin reiveihin. Sienet ei itelle oikein oo hyvä näihin.
ja:
Kemikaalijeesus wrote: Koska happoa ei ole tuotettu pitkiin aikoihin. Nytten 2 viikon sisään on lähteny liikkeelle erä uusia Avatareja ja Alex Gray St. Alberts printi
Kyl ainaki stadis on ollu viime kesä-heinäkuusta asti ollu ihan kiitettävästi happoa liikkeel(eri printeil ja tippoin) , ja mua ei voi millään hipiks kutsua(ellei sienet,happo ja kannabis tee hippiä :foil: )
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
alterego
Karvakuono

Post by alterego »

Kokeilin, hämmästyin, ahdistuin, nautin, tajusin. :love: . Ensimmäinen matkani juuri hiipumaisillaan. LSD on suorastaan nerokasta. Tässä on juuri sitä jotakin, ihmismäistä. Minä pidin lsd:n ohjattavuudesta, kokemuksen hallitsemisen tunteesta. Visuaalinen puoli erittäin sähköinen ja johdokas, paljon johtoja, kaapeleita, yhteyksiä. Väreissä korostuu selvästi vihreä ja punainen. Varsinkin nousuissa huomasin "diskopallo" efektin. Selvä punaisen, vihreän ja keltaisen taustan tasainen vaihtuminen. Annoksena 120 mikrogrammaa. Koin todella voimakkaat vaikutukset tästä määrästä ja uskoisin puolenkin riittäneen alkuun.
Neste
OD

Post by Neste »

Kemikaalijeesus wrote:Koska happoa ei ole tuotettu pitkiin aikoihin. Nytten 2 viikon sisään on lähteny liikkeelle erä uusia Avatareja ja Alex Gray St. Alberts printillä olevia. Kestää hetki ennenkuin rantautuvat Suomeen.
Hapon tuotannosta en osaa sanoa, mutta se on kuulemma melko yleistä että lappuja väsätään pääosin kesäaikaan. En sitten tiedä miksi :left:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kyllä sitä happoa tehdään niin monessa paikassa että aina sitä on liikenteessä enemmän tai vähemmän. Tuuripeliä vaan missä piireissä on ja missä ei.
SynaKine wrote:Itsellä happo kyykyttää paljon tuhoisammin kuin sienet, ja sama homma myös kontrollin kanssa: sienien kanssa kontrolli on käsissä herkemmin, kun taas happo vie kuin vanha parkettijalka. Mutta ehkä prioriteettimme ovat erilailla suuntautuneita, tiedä häntä, yksilöllistä tämä on kuten mainitsit. Mainitakseni myös niin kokemukseni ovat aina kannabiksen kanssa, joten ehkä myös erilaiset synergiat ovat avain. Ja pilvihän tuppaa itsekin viemään vähän miten sattuu fiiliksestä riippuen. No joka tapauksessa.
Mä väitän, että kyseessä on kannabis. Mulla kannabis tekee happotripeistä tosi kaoottisia ja usein ahdistavia ja lähtee johdattelemaan ja viemään ihan kummallisille poluille sitä trippiä niin että oma kontrolli katoaa. Ilman kannabista tripit ovat ihanan selkeitä ja ns. "suoralinjaisia" jos näin voi sanoa. Kannabis tuntuu vaan pirstovan kaiken tuhansiksi palasiksi niin ettei missään ole enää järkeä. Tästä syystä en olekaan tykännyt kannabiksen polttamisesta hapoissa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
dicapirt
Tuppisuu

Post by dicapirt »

wRRa wrote:Mä väitän, että kyseessä on kannabis. Mulla kannabis tekee happotripeistä tosi kaoottisia ja usein ahdistavia ja lähtee johdattelemaan ja viemään ihan kummallisille poluille sitä trippiä niin että oma kontrolli katoaa. Ilman kannabista tripit ovat ihanan selkeitä ja ns. "suoralinjaisia" jos näin voi sanoa. Kannabis tuntuu vaan pirstovan kaiken tuhansiksi palasiksi niin ettei missään ole enää järkeä. Tästä syystä en olekaan tykännyt kannabiksen polttamisesta hapoissa.
Samaa mieltä.

Tulin kerran nauttineeksi kaverini kanssa suurehkon määrän äsidiä, osa lappuina ja osa sokeripaloissa.
Myyjän aina niin luottavan arvion mukaan ~500 mikkiä. Tunti tai pari sen jälkeen kun kaveri totesi maistaneensa kadulla ajaneen auton äänen, päätettiin polttaa kukkapaukut. Tästä seurauksena se, että seuraava lause jonka suolsin ulos tuli takaperin, muodossa: "atsanukki tlout ukoj skoottak".
Molemmat istuu sohvalla naamat valkosena ja pelottiki nii perkeleesti. Paljo muutaki jännää kävi mut pääpointtina tässä se, että miks pilata hapon kirkas :love: vaikutus savun sumulla? :doh:
"Onkoha täs jo tarpeeks, vai pitäskö ottaa vähä vielä?"
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

dicapirt wrote:
wRRa wrote:Mä väitän, että kyseessä on kannabis. Mulla kannabis tekee happotripeistä tosi kaoottisia ja usein ahdistavia ja lähtee johdattelemaan ja viemään ihan kummallisille poluille sitä trippiä niin että oma kontrolli katoaa. Ilman kannabista tripit ovat ihanan selkeitä ja ns. "suoralinjaisia" jos näin voi sanoa. Kannabis tuntuu vaan pirstovan kaiken tuhansiksi palasiksi niin ettei missään ole enää järkeä. Tästä syystä en olekaan tykännyt kannabiksen polttamisesta hapoissa.
Samaa mieltä.

Paljo muutaki jännää kävi mut pääpointtina tässä se, että miks pilata hapon kirkas :love: vaikutus savun sumulla? :doh:
Mietinkin tuossa että hetkinen, olen tähän mennessä jokaikisellä tripillä polttanut myös kannabista. Teenkin näin, että ensi kerralla otan hieman isomman annoksen kuin normaalisti, ja koitan rajoittaa budinpolttoa tripin lähipäivinä, ja ainoastaan jos happo ei sano mitään niin polttaa päälle. Tietenkin, siinä on sekin, että saan nautintoa tuosta kaaottisuudesta, ei aina, mutta joskus aivan suunnattomasti. :P Mutta nyt kyllä kiinnostaa kokeilla ilman, kannustuksenne kautta. :o
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

SynaKine wrote: Mietinkin tuossa että hetkinen, olen tähän mennessä jokaikisellä tripillä polttanut myös kannabista. Teenkin näin, että ensi kerralla otan hieman isomman annoksen kuin normaalisti, ja koitan rajoittaa budinpolttoa tripin lähipäivinä, ja ainoastaan jos happo ei sano mitään niin polttaa päälle.
Muista odottaa ainaki pari tuntia ennenku poltat, voi tuntuu vielä 1,5 tuntia nauttimisen jälkeen aika miedoilta vaikutukset ja sit ku sitä vähiten odotat niin toimii ja lujaa.
Itellä ei tulis mieleenkään polttaa kannabista happotripin aikana, aikasintaan sillon kun vaikutuksia ei edes pahemmin huomaa enään.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

MethAciD wrote:
SynaKine wrote: Mietinkin tuossa että hetkinen, olen tähän mennessä jokaikisellä tripillä polttanut myös kannabista. Teenkin näin, että ensi kerralla otan hieman isomman annoksen kuin normaalisti, ja koitan rajoittaa budinpolttoa tripin lähipäivinä, ja ainoastaan jos happo ei sano mitään niin polttaa päälle.
Muista odottaa ainaki pari tuntia ennenku poltat, voi tuntuu vielä 1,5 tuntia nauttimisen jälkeen aika miedoilta vaikutukset ja sit ku sitä vähiten odotat niin toimii ja lujaa.
Itellä ei tulis mieleenkään polttaa kannabista happotripin aikana, aikasintaan sillon kun vaikutuksia ei edes pahemmin huomaa enään.
Allekirjoitan täysin en pidä budin vaikutuksesta hapoissa vie vaa sen kirkkauden pois.Tuleeko teillä stimulaatio voimakkaana peakkinä siinä 8h kohalla?Muulla tripillä stimulaatio on ajatuksissa tuossa kohtaa se muuttuu fyysiseksi tuntee kuuman aallon kun elimistö kiihtyy.

Nyt on pakko päästä kokeilemaan happo+ketku comboa onko kenelläkään kokemusta?Luulen että voivat olla yhessä hyvin synergiassa o sellane kutina perseessä
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
JarruIgor

Post by JarruIgor »

hörhö wrote: Nyt on pakko päästä kokeilemaan happo+ketku comboa onko kenelläkään kokemusta?Luulen että voivat olla yhessä hyvin synergiassa o sellane kutina perseessä
Paras psykedeeli-combo mitä tiedän. Olot lähimpänä happo+mämmi comboa, mutta mielestäni vielä parempi, koska ketamiinista ei tule negatiivisia sivuvaikutuksia mm. Ehdottomasti testaamisen arvoinen combo!
Pen
OD

Post by Pen »

^ Yhdyn edelliseen. Ketkua ei kuitenkaan kannata mitään hirmumääriä ottaa. Ite yleensä sellasen 100mg nenään maksimissaan otan hapon päälle. Normisti doset ois sitä 200+ luokkaa kun K-holea kuitenkin haen. Toki omista toleistasi ja toiveistasihan toi on kiinni, 100mg:kin voi olla jo liikaa.

Ja LSD + MDMA kans on tosiaan combona aivan mahtava.
Pen
OD

Post by Pen »

Mitäpäs muuten sanotte.. Tossa eilen otin alpratsolaamia muutaman milligramman (nopeita 1mg ksaloleita), oiskohan siitä viimesestä millistä nyt sitten joku 12 tuntia aikaa. Puoliintumisaikahan noissa on siellä 12 tunnin pinnassa muistaakseni ja yhteensä päivän mittaan muutama milli tuli nautittua. (Joojoo on se haaskausta, tiietään, halusin vaan testaa mitä nää sanoo 6mg annoksella kun en juuri alpratsolaamia ole ennen käyttänyt kuin parin satunnaisen pillerin verran mitä joskus tutut on sattunu antamaan)

Mulla tossa ois vieressä happolappu oottelemassa jota oon jo pari päivää kuolannu mutta en erinäisten lääkkeiden takia oo viittinyt ottaa niin mahtaakohan taas olla sama ongelma - pitäskö venaa iltaan tai huomiseen ton xanorin takia? Koska ainakin itse tripin aikana bentsot mulla heikentää/katkasee tripin kun niitä tarpeeksi syö. Jos nyt happoa ottaisin, niin oiskohan korkea mahdollisuus että vaikutukset olisi selkeästi heikommat verrattuna sellaiseen hetkeen, jolloin alpratsolaamia ei ole veressä enään yhtään?

Sori tuplapostaus mutta aiheiden konteksti on niin eri joten en viitsinyt ihan selkeyden takia muokata.

Edit: vedin ton puoliintumiajan suoraan wikipediasta, ei siis liene kauhean faktatietoa. Noh, eikai tässä muuta kuin lappua huuleen ja katsotaan kuinka käy - koska happoa kuitenkin saa tähän otteeseen kerrankin niin paljon kuin haluaa.

Edit2: kysytäänpäs vielä, että onko sillä muuten eroa, että pitääkö lappusta ikenessä vai nieleekö sen suoraan? Tavakseni kun on jo vuosien ajan tullut se, että pidän lappua ikenessä jonkun 15 min ja sitten nielasen ja aina on ainakin toiminut. Mutta oisko suoraan nieleminen jopa järkevämpi valinta?
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Alpratsolaami on niin älyttömän lyhytvaikutteinen bentso ettei sillä kyllä enää varmaan ole vaikutusta happotrippiisi. Jos jotain niin alpratsolaami on korkeintaan alasajanut aivojesi GABA-järjestelmää pienesti, jolloin aivojesi ja kehosi toiminta on hieman kiihtyneempää ja happo toimii itseasiassa kovempaa... :roll:

Ja happo imeytyy ilmeisesti hieman nopeammin ja paremmin suusta kuin mahasta, siks sitä suussa on tarkoitus pitää. Käytännössä ei varmaan kuitenkaan paljoa eroa, mahasta ehkä saattaa alkaa 5-10 minuuttia hitaammin toimimaan.
Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus »

Tulipas pitkästä aikaa palattua juurille ja koitettua äsidiä.

Sain hommattua parikyt 70ug dottia suhteellisen halvalla. Otin 3+1 dottii. Ehdottomasti puhtainta ja parasta äsidiä, mitä oon ikinä syöny. Tosin silti on pakko sanoa, että LSD on aika laimeeta tavaraa. Yksin otettuna vähän turha karkkideeli. Pelkät visuaalit ja pientä euforiaa.

Monesti verrataa, että LSD:ssä ajetaa sitä trippiä ja sienissä ollaa pelkääjän penkillä. En vaan osaa käyttää äsidii. Edes paukut ei auttanut.

Ja näistä doteista tulee järkyttävän arat hampaat.
MantaRay

Post by MantaRay »

http://www.youtube.com/watch?v=ZJtdZUy1LYE
43:30 alkaa mielenkiintoinen osuus (koko pätkä itsessään kyllä erittäin mielenkiintoinen).

Itsehän en ole LSD:tä kokeillut, mutta tässä mielenkiintoinen pätkä LSD:stä. Ilmeisesti siis LSD:n metaboliatuote (13-hydroksi-LSD) on se, joka saattaa tripin loppua kohti aiheuttaa psykoottisia ajatuksia ja/tai tripin kääntymisen pahaksi, metaboliatuotteen (13-hydroksi-LSD) määrän lisääntyessä LSD:hen nähden ajan funktiona. Tämä siis joillakin yksilöillä, toiset saattavat nauttia tästä tilasta.
DoloresHumbert
Tuppisuu

Post by DoloresHumbert »

Kemikaalijeesus wrote:Tosin silti on pakko sanoa, että LSD on aika laimeeta tavaraa. Yksin otettuna vähän turha karkkideeli. Pelkät visuaalit ja pientä euforiaa.
Itse olen eri mieltä. LSD on paljon enemmän kuin pinnalla piilevä kauneus ja hyvän olon tunteet, vaikkapa ne onkin mukavia ja suurin osa kerroista on ollut syy miksi sitä teen. Se on suuremmilla annoksilla, yli kolme lappua, tie syvimpiin osiin persoonallisuudesta ja ihmisyydestä, ja lopulta jopa tie totuuksiin jotka ovat yleensä saavuttamattomissa ihmisten jokapäiväisillä työkaluilla. Mielipiteeni ihmisyydestä; sen laajudesta sekä syvyydestä, ovat tulleet tripeistäni.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Huuiihuui jänskättää jo valmiiks, kun vappuna ois tarkotus ottaa ekaa kertaa happoa :D Oon pitkään halunnu kokeilla, toivottavast kaikki nyt natsais.. Oltais menossa kaveriporukalla yhden kaverin mökille, joka on maailman ihanin ja luonnonläheisin paikka! Saaressa, keskellä korpea ja koko mökille johtaa vain tunnelmallinen metsäpolku.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

karmastrikesback wrote:Huuiihuui jänskättää jo valmiiks, kun vappuna ois tarkotus ottaa ekaa kertaa happoa :D Oon pitkään halunnu kokeilla, toivottavast kaikki nyt natsais.. Oltais menossa kaveriporukalla yhden kaverin mökille, joka on maailman ihanin ja luonnonläheisin paikka! Saaressa, keskellä korpea ja koko mökille johtaa vain tunnelmallinen metsäpolku.
Jee. Luonto, kevät ja happo on erittäin hyvä yhdistelmä! Pidä kivaa, ja jos jaksat niin kirjoittele sitten meille miten meni. :)
Icosa
Tuppisuu

Post by Icosa »

Noniin, nyt tuli itsekin testattua mokomaa ainetta ja on ollut sopivasti aikaa sulatellakin kokemusta niin tässäpä vähän raporttia ensimmäisestä matkasta.

Paikkana toimi kaverin kaksio, jossa minun lisäksi 4 muuta tuttua jamppaa. Yksi heistä otti keltaisesta gandalfista lapun (120-150µg myyjän mukaan) samalla kun minä, muut sitten joivat vähän viinaa ja nauttivat kannabinoideja. Alkuilta meni siinä istuskelussa, noin tunti meni että alkoi vaikutuksia juurikaan tuntumaan, ja silloinenkin tunne jälkeenpäin katsottuna oli sitä nousun jännitystä mitä monelle muullekin on varmasti tullut ensimmäisinä kertoina. Eräänlainen ahdistus iski sitten siinä joten vaihoin toiseen huoneeseen ihmettelemään oloa ja odottamaan kovempia effektejä. Olin etukäteen lukenut aineesta tarpeeksi että osasin olla panikoimatta sen enempää, mutta ahdistus ilman muita effektejä kesti vielä noin puolesta tunnista tuntiin. Siinä makaillessa alkoi sitten tulemaan vähän kovemmat pärinät, kaikki ikäänkuin pehmeni. Samalla hetkellä koin sitten vähän isompiakin ahaa -elämyksiä liittyen omaan maailmankatsomukseen.

Muutama tovi vielä istuttiin kaverin kanssa siinä ja ihmeteltiin, kunnes päätettin lähteä käymään pihalla katsomassa millaista siellä on. Pihalla iski miltei heti äärimmäisen rento olo, aivot ei jaksanut enää "nimetä" jokaista asiaa erikseen kuten normaalissa olotilassa, oli vähän niinkuin sellanen rento flow-tila. Siinä äärimmäisessä rentoutumisessa en edes jaksanut kävellä samaa tahtia kun kaverit, eikä se juurikaan haitannut, kävelin mieluummin hitaasti ja nautin vain tilastani ja ympäröivästä maailmasta. Muutama hetki kävelyä ja jäimme naapuritalon pihalla olevalle pienelle leikkikentälle istumaan ja ihmettelemään. Tuossa istuessani tuli sitten muutama ihmeellinen naurukohtaus, en oikein osannut tiedostaa mistä se johtui. Istuin ja nauroin vähän väliä kaikelle, jopa omalle naurulle. Naurun seasta kuitenkin tuli myös syvä suru, jota en myöskään kyennyt ymmärtämään. Ikäänkuin itketti ja nauratti samaan aikaan. Hetki sitä ja takaisin sisälle.

Sisällä jubailtiin trippailevan kaverin kanssa niitä ja näitä, pääpointtina kuitenkin pysyi universumin ihmeellisyys. Samalla asiat mitkä oli päivänselviä omassa päässäni tuntui olevan mahdoton selittää kaverille.

Halusin kuitenkin vielä lisää, puuttuivat hurjat hallusinaatiot ja CEVit joista olin paljon kuullut, joten poltimme kaverin kanssa pesälliset kukkaa sekoitettuna pieneen määrään tupakkaan. Siitä se sitten vasta tuntui alkavan, ensin oli sama olo kuin aiemmin, mutta yhtäkkiä huomasin tuijottavani lattiaa ja vaipuvani omaan maailmaan. Katseeni läpäisi kaikki kerrokset mitä ilmassa on, ja siitä samasta katseen "viivasta" näköni levittyi ympärilleen, täyttäen näkökenttäni kuin normaalisti. Tiedostin tiedostavani kaiken mitä ympärilläni tapahtui. Hurjaa.

Laitoimme tunnin Ott mixin soimaan youtubesta ja menimme makoilemaan. Laitoin silmät kiinni ja näin koko ajan jatkuvia visuaaleja, jäin tuijottamaan niitä samalla kun tunsin vahvaa euforiaa. CEV:it vaihtelivat musiikin tahtiin, kuten myös tunteet joita tunsi. Siinäpä se menikin loppuilta oikeastaan jumitellessa ja cevejä tuijottaen. Kokeilin vielä käydä toisessa huoneessa, jossa kaverit pelasivat Quakea, mutta setting oli vain täysin väärä, en voinut nauttia siitä juurikaan. Menin takaisin makaamaan pää pöydän alle, ihanaan pimeyteen.

Effektien loputtua olo oli rento, mutta väsynyt. Matka oli kestänyt kuitenkin noin 8-11 tuntia kokonaisuudessaan, en nyt tarkalleen muista. Pidempi ja paljon erilaisempi se kuitenkin oli kun oletin, ja uusintayrityksen arvonen. Seuraavalla kerralla sitten vähän isompi dose, josko saisi sen pelkän LSD:n effektit.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Onko kukaan testannu happoa iv? Paljonko otit? Kokemuksia kaipailisin sillä tämä alkaa olla pian ajankohtaista.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

no niiiiin! vihdoinkin natsas oikeesti : ))) kirjottelin tänne jo aikasemmin keväällä, kun piti lähteä kaverin metsämökille, mut asiat kusi sillä kertaa... Nyt lähdettiin samaiselle mökille ja oli aivan upea päivä luonnon keskellä! aurinko paisto ja kaikki oli ah niin värikästä :D psykedelia on kyllä jotain niin uskomattoman kaunista.
Ihastuin kyllä happoon. Kevyt, kirkas, huumorintajuinen ja "helppo" olo. Harmi ettei täälläpäin liiku joka nurkan takana, taitaa mennä kauan ennen kuin taas törmäilee uusiksi tähän!
Loppuvaiheessa (jota taisin vähän ennakoida etukäteen vahingossa) innostuin juomaan bisseä, ja tuntuu että se vaikutti niin että olo muuttui hetkellisesti ahdistavaksi. Tuli ahdistavia ajatuksia ja kaverieni naamatkin alkoivat näyttää jotenkin uhkaavilta. Kaikki selkeys katosi, jäin ihmeelliseen ajatuslooppiin jossa vain hoin itselleni "sekoanko mä nyt" : D
Menin yksikseni rauhoittumaan ja hetken päästä jo nauroin itselleni.
LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON »

Oh, niiiin paljon parempaa kuin NBOMe:t tahi muut uudet, synteettiset fenetyyliamiinit!
Vaikka monella teistä ei varmaan tätä ongelmaa juuri ole kun on pää tottunut kaikenlaiseen vispaamiseen, sekoitukseen ja pyörimiseen, mutta jos poltatte pajaa laskuissa (kun aine on vielä kohtuullisen "korkealla"), niin pitäkää ne määrät "sopivina". En itse polttanut mutta pari kaveriani poltti senkin edestä, ja heidän kertomuksista ja ulkonäöstä päätellen ei ollut mukavaa olla kuuden tunnin trippailun jälkeen raketissa paljon pidemmälle hyperavaruuteen kuin minne happo yksinään olisi koskaan vienyt.
Siinä oli kivaa istua trippivahtina kun pitää selitellä koko ajan että "kyllä, olet olemassa" "ei, tämä ei ole unta, enkä edes huijaa" "älä syö kasveja vaikka ne näyttävätkin violeteilta" :mrgreen:

Jokatapauksessa mukavaa oli!

EDIT: Oho, kuinkas pitkä se aika olikaan jonka jälkeen ei saanut enää nostaa threadia ylös? Noh, happothreadi on kuitenkin yleishyödyllinen eikä se edes sijaitse lempialueellani Tuhkakupissa joten jos minulta kysytään niin ei tästä niin haittaa ole.

EDIT2: Ei ole tietääkseni mitään kauniimpaa hapoissa kuin tähtitaivas jossain pimeässä paikassa. Ai että :love:
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

LeeviON wrote:EDIT: Oho, kuinkas pitkä se aika olikaan jonka jälkeen ei saanut enää nostaa threadia ylös? Noh, happothreadi on kuitenkin yleishyödyllinen eikä se edes sijaitse lempialueellani Tuhkakupissa joten jos minulta kysytään niin ei tästä niin haittaa ole.
En ole tietoinen tämmöisestä aikarajoituksesta. Tottakai on parempi käyttää olemassa olevaa ketjua, kuin tehdä uusi. :)
LeeviON wrote:Vaikka monella teistä ei varmaan tätä ongelmaa juuri ole kun on pää tottunut kaikenlaiseen vispaamiseen, sekoitukseen ja pyörimiseen, mutta jos poltatte pajaa laskuissa (kun aine on vielä kohtuullisen "korkealla"), niin pitäkää ne määrät "sopivina". En itse polttanut mutta pari kaveriani poltti senkin edestä, ja heidän kertomuksista ja ulkonäöstä päätellen ei ollut mukavaa olla kuuden tunnin trippailun jälkeen raketissa paljon pidemmälle hyperavaruuteen kuin minne happo yksinään olisi koskaan vienyt.
Siinä oli kivaa istua trippivahtina kun pitää selitellä koko ajan että "kyllä, olet olemassa" "ei, tämä ei ole unta, enkä edes huijaa" "älä syö kasveja vaikka ne näyttävätkin violeteilta" :mrgreen:
Aiemminki ollu puhetta, mut itselleni ei sovi ees pienet hatsimäärät hapon kanssa. Menee trippi aina parista lehtisavuistakin, eikä ees mitenkään hedelmällisellä tavalla, tosi epämiellyttäväks. Tuntuu, et se vois lisätä jotain hapon keveyteen, mut ei omalla kohdallani ainakaan mitään hyvää. Ei kyl oo ollu oikein toleranssia pilveen muutenkaa koskaan, eikä se miulle sovi muutenkaan niin hyvin..

Täs syksystä oon pyöritelly ajatusta lapun tai parin syömisestä, kun sattuu olemaan varastossa, mut jotenki nihkeilen erityisesti pitkää kestoo. Joku parin tunnin trippi vois olla jees, mut 8+ tuntia deeleissä alkaa olla vähän liikaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:Aiemminki ollu puhetta, mut itselleni ei sovi ees pienet hatsimäärät hapon kanssa. Menee trippi aina parista lehtisavuistakin, eikä ees mitenkään hedelmällisellä tavalla, tosi epämiellyttäväks. Tuntuu, et se vois lisätä jotain hapon keveyteen, mut ei omalla kohdallani ainakaan mitään hyvää. Ei kyl oo ollu oikein toleranssia pilveen muutenkaa koskaan, eikä se miulle sovi muutenkaan niin hyvin..
Joo. Eniten oikeastaan, ettei niihin kovimpiin oloihin ja nousuihin paljoo tee mieli polttaa. Tietenkin joskus ehkä jos varsinkin päättää olevan pilvessä kokoajan niin se polttaminen on ehkä sit sellainen set and settingin kehitän sellaiseksi, että päivä menee aika pilvessä.

Sinne loppuosaan kyl jaksaa polttaa ja helpottaa unille pääsyä, mut kunnon trippailussa on nihkeetä polttaa ja siitä tuleekin aika surrealistinen kuosi eikä sellainen ihanan selvä psykedeeli kuosi.

Jos on pieni tole pilveen ja ei kauheesti toivo sen pilven vaikuttavan jonkun deelin päälle niin kandee jättää väliin, kyl usein muuttaa kuosia paljon. Toisaalta sellaisella semi pilvi tolella taas kyllä voi jo aika paljon polttaa hapon päälle eikä se sit muuta niin paljoo sitä. Itellä trippailu menee enemmän sit jo heti sellaiseen kuosauksen puolelle, kun alkaa polttaan. Ei oo niin hauskaa se pilven tuoma "psykedeelinen vivahde".
myssypingviini

Post by myssypingviini »

Dexma wrote:mut kunnon trippailussa on nihkeetä polttaa ja siitä tuleekin aika surrealistinen kuosi eikä sellainen ihanan selvä psykedeeli kuosi.
Näin. Trippaillessa kun polttaa tuhdit kukkasavut niin aika surrealistinen ei enää riitä kuvailemaan kuosia. Pikemminkin helvetilliset kummitusjuhlat. On siinäkin toki omat, kierolla tavalla hauskat puolensa.